Edellisestä kerrasta onkin jo vuosia. Mutta siis, olen saanut läheisiltäni samankaltaista palautetta kuin mitä palstallakin. Niinpä päätin ilmoittautua vapaaehtoisesti avohoidossa toteutettavaan psykiatriseen hoitoon, jossa arvioidaan uudelleen diagnoosini ja katsotaan lääkitys jne . Lääkitystä onkin jo vähän säädetty. Prosessi on pitkä, mutta jännä katsoa mitä ne keksivät.
Ajattelin ihan reiluuden nimissä ilmoittaa, kun en välttämättä aina ole ollut palstalaisena sieltä helpoimmasta päästä.
Tässä samassa aiheessa haluan kannustaa muitakin enemmän tai vähemmän huonossa jamassa olevia hakemaan apua.
Jälleen psykiatrisessa hoidossa
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mömmöjä saat?
Tällä hetkellä ei ole kuin SNRI-lääke. Ketiapiinia yrittivät tarjota ensialkuun, mutta se ei toiminut aiemmin.
- Anonyymi
Oletko bipo?
Täällä on niin sekopäistä porukkaa, että kyllä tänne muutama naksupää lisääkin mahtuu.
xL- Anonyymi
Jep, sinäkin kuulut naksuihin, xl.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, sinäkin kuulut naksuihin, xl.
Mitä tarkoittaa naksu? Googlen mukaan ekstaasia 🤤
- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa naksu? Googlen mukaan ekstaasia 🤤
Samaa kuin kilari. Naks :)
xL - Anonyymi
Zombi kirjoitti:
Sitä en vaikkaa. Mutta siis diagnoosien tarkistaminen vaatii aikaa...
Mitä tarkoittaa vaikkaa?
xL Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vaikkaa?
xL*Veikkaa :D
Nakkisormet ja kosketusnäyttö on huono yhdistelmä.- Anonyymi
Zombi kirjoitti:
*Veikkaa :D
Nakkisormet ja kosketusnäyttö on huono yhdistelmä.No niin tietysti. Ihan selvästi mun on aika mennä nukkumaan. 😁
xL
- Anonyymi
Viina on paras lääke, päiväkänni.
- Anonyymi
Toivoa on aina silloin, kun itsekin ymmärtää käyttäytyvänsä oudosti ja hakeutuu hoitoon; omaehtoisesti. Terapialla ja sopivalla lääkityksellä useampia on pystytty auttamaan.
Niin kauan kun ihminen ei ole väkivaltainen toisia ihmisiä kohtaan, tunteet ovat hallinnassa jotakuinkin hyvin, ja parantuminen on mahdollista ihan avosairaan hoidollisesti. Ota rauhallisesti, tarvitset ehkä aikaa päästääksesi taas kuntoon.
Tsemppiä, sulle!
ex-trollikka - Anonyymi
Ei suomessa hoitoon pääse vaikka olis pahakin mielenterveys tapaus. Naisettomuudesta johtuvia mielenterveysongelmia ei oteta tosissaan.
- Anonyymi
No sellaisesta varmaan itse kukin ottaa itse vastuun, että ei ole valtion virkamiesten tehtävä auttaa tuollaisessa pulmassa
Sepä se on törkeää, että hoitoon pääsee jos osaa kuvailla oloa ja oireitansa. Siispä ne joilla menee kaikkein huonoiten jäävät herkästi systeemin jalkoihin. Itse pääsin neljässä viikossa.
- Anonyymi
Elokuva-juttuja, erilaisia on ollut mielessä, itse en tiedä mitä oikeasti ajattelisin, ainakin ajattelen jotain valtakunta-hahmoa ja abrista pippeli pystyssä öisinkin ;)
Uusista elokuvista niin tuo "Driven" oli aika huumori/thrilleri, Delorean juttu :) Anonyymi kirjoitti:
Elokuva-juttuja, erilaisia on ollut mielessä, itse en tiedä mitä oikeasti ajattelisin, ainakin ajattelen jotain valtakunta-hahmoa ja abrista pippeli pystyssä öisinkin ;)
Uusista elokuvista niin tuo "Driven" oli aika huumori/thrilleri, Delorean juttu :)Minäpä olen nähnyt kuvan Abran reisistä ja sääristä. Oli aika herkulliset ;)
Avohoitoon pääseminenkin on nykypäivänä pieni lottovoitto, joten onnea! Hieno homma, että itse hakeuduit ja pääsit, tiedostit ongelmasi.
En ole ite syönyt koskaan muita lääkärin määräämiä, kuin kilpirauhaslääkkeitä (ja sen kyllä varmaan huomaa, etten :D ), mutta olen havainnut tutuissa ja kavereissa, että ne todella helpottavat arkea, jos oikea, itselle sopiva yhdistelmä löytyy.
Tsemppiä sulle! Sitä paitsi kaikki vähänkin järkevät ihmiset käyvät tänä päivänä terapiassa. Itsellekin olis tehnyt monessa elämäntilanteessa hyvää, kun olis tajunnut hakeutua. Ota siitä hoidosta siis kaikki irti:) Kaikki on kotiinpäin.Nostan sinulle hattua. Rohkea veto antaa aseet törppöjen käteen. Joku niitä aina haluaa käyttää, mutta saat kyllä arvostukseni. Lämmin hali ♡
- Anonyymi
Jos lääkitys ei satukaan kohdalleen mahdammekohan nähdä entistäkin sekopäisemmän vihertäjän täällä? jännityksellä odotamme :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Enemmän terapiaa, vähemmän mömmöjä!
-flowersreally-- Anonyymi
Terapiat ei auta jos aivokemiat on viturallaan.
Olen terapiat jo aikanaan käynyt. Periaatteessa ei pitäisi olla ahdistuksia. Joku muu on pielessä. Voisiko lie olla neurologista tms.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525