Saisin ylipainoisen naisen

Anonyymi

Mutta onko siinä mitään järkee, olisikos se vain esittämistä??
T: Pitkä ja sporttinen ruma mies

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esittämistä? Kenen taholta?
      Tunnetko mitään tätä naista kohtaan? Kiinnostusta, halua tutustua lähemmin, tiettyä positiivista lämpöä? Vai onko sinulle pääasia että kunhan nainen on, muulla hällä väliä?
      Tarvitsetko naisen vain patjaksi? Siinä tapauksessa anna olla.
      Tiedän, että hyvin monille miehille tärkeintä on että on se nainen, ettei ole yksin ja että on joku käyttöesine sänkyyn. Tämä on asenne jonka fiksuimmat naiset huomaa, ja juuri siksi ns. rumat miehet (rumat sisältä) jäävätkin ilman naista. Kuka täysjärkinen haluaisi sellaiseksi käyttöesineeksi?
      Korjaa suhtautumistasi itseäsi ja naisia kohtaan. Ehkä vielä joskus löydät hänet jonka oikeasti haluat ja jota kunnioitat ja pystyt ehkä jopa rakastamaan. Ja saat vastarakkautta.

• No nyt olet aivan ytimessä.

• Ei aloittaja ketään ole saamassa. Eikä kenellekään täyspäiselle ihmiselle pelkkä paino ole syy alkaa seurustelemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei aloittaja ketään ole saamassa. Eikä kenellekään täyspäiselle ihmiselle pelkkä paino ole syy alkaa seurustelemaan.

Tai painottomuus..🙄

• Se riippuu varmaan siitä, mikä sinun mielestäsi ihmisessä on se, jota haluat. Jos se on painotaulukoiden määrittelemä normipaino, silloin ylipaino ei ole se, mitä haluat . Miksi tavoitella jotain mitä ei halua?

• Anonyymi

Toivottavasti hän ei saa sinua ! Olisi kamala olla noin ruman miehen kanssa. Ruman sisäisesti.

• Anonyymi

Ei kannata. Olen ylipainoine mies ja sain hoikan vaimon. No itse päätät, kaduilla näkee kaikenlaisia pariskuntia. Oma vaimoni on normaalipainoinen, minä painan lähemmäs 100 kg.

• Anonyymi

Ei sata kiloinen ole edes mikään iso mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sata kiloinen ole edes mikään iso mies.

Juu, ei tosiaan ole. Tai ehkä jos pituutta on keskimääräisen naisen verran, eli se 165. Eikös ne alle satakiloset punnita neuvolassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei tosiaan ole. Tai ehkä jos pituutta on keskimääräisen naisen verran, eli se 165. Eikös ne alle satakiloset punnita neuvolassa?

Pläskit yrittää..

• Anonyymi

Tuo on pientä naisten tekemien juttujen rinnalla kumppanin etsinnässä mutta onneksi saamme lukea netistä ja iltapäivälehdistä miten hyvin suhteet ovat menneet.
      Valitettavasti? juttujen naiset eivät pysty lukemaan enää mitään.

• Anonyymi

oinen Granholmin veljeksistä

"Anonyymi
      31.8.2019 19:23
      Tuomitsen voimakkaasti rikokset, joista heitä epäillään, mutta havahduin äsken siihen, että fantasioin hetken toisesta heistä. Fantasiassani hän kertoi katuvansa tekoa ja lohdutin häntä. Olimme rakastavaisia.

Tajusin syyllistyneeni hetken ajan juuri siihen, mistä naisia aina syytetään eli rikolliseen ihastumiseen. Olen kerran aiemminkin ihastunut rikoksesta tuomittuun. Tosin silloinkin se jäi fantasian tasolle ja meni nopeasti ohi."

Kas kun te lihavat naiset ette tähän puuttuneet.

• Mihin pitäisi puuttua?

• Ylipaino/alipaino on korjattavissa liikunnalla ja ruokavaliolla, keskity mieluummin viehättävyyteen ja luonteeseen.

Itseensä liian vakavasti suhtautuvat naiset on alinta kastia parisuhdemielessä, tuota vaivaa ei korjata ruokavaliolla, liikunnalla tai edes lasillisella viiniä.

• Sama pätee miehiin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sama pätee miehiin.

Sillä erolla että miesten on helpompi nauraa itselleen.

• Poliisin_poika kirjoitti:

Ei ainakaan ätmien.

Ja muutenkin, se on kulttuurinen juttu. Ei lihava mahaansa näyttävä nainen saa itselleen nauraa, sen pitää hävetä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ainakaan ätmien.

Ja muutenkin, se on kulttuurinen juttu. Ei lihava mahaansa näyttävä nainen saa itselleen nauraa, sen pitää hävetä.

Luin jonkun jutun kuinka lihava nainen saa olla lihava, mutta vain, jos vyötärö-lantio-suhde pysyy samana kuin hoikilla naisilla.

Tämä taas on tabu..tai siis sen rikkomista..
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006033928.html

Ja vielä tuohon itselleen nauramiselle.. Ei mies kuitenkaan sitä kestä, että nainen nauraa hänelle.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja vielä tuohon itselleen nauramiselle.. Ei mies kuitenkaan sitä kestä, että nainen nauraa hänelle.

Riippuu varmaan siitä miksi nauretaan.

Riippuu varmaan siitä miksi nauretaan.

Ei millekään vitsille siis.

• Anonyymi

Suomessa tavismies joutuu tyytymään ylipainoiseen naiseen, koska hoikkia ja normaalipainoisia on nykyään niin vähän maassamme.

• Anonyymi

Mutta jos kysyt samaa naisilta itseltään, ylipainoisia naisia ei ole olemassakaan. On vain muodokkaita ja normaaleja, loput anorektikkoja.
        Nykyiset anorektikot leimattiin aikoinaan normaalipainoisiksi tai hoikiksi.

Treffipalstat on täynnä normaalipainoisia naisia (sairaan lihavia)

• Ylipaino ei ole pysyvä olotila, ja kumppanikin voi auttaa toista laihtumaan.

• Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

Ylipaino ei ole pysyvä olotila, ja kumppanikin voi auttaa toista laihtumaan.

Suhteet kestää tänäpäivänä niin lyhyen aikaa ettei siinä ajassa ehtisi laihtua yhtään joten ei toimi tuo.
        Jos haluaa normaalin hoikan kumppanin niin se on oltava sellainen alusta asti.

Jos kuitenkin käy niin uskomattomasti että laihtumista tapahtuisi silminnähden, ei sekään takaa suhteen jatkuvuutta. Laihtunut osapuoli kiittää avusta ja lähtee katsastamaan sellaista kumppania johon nyt rahkeet saattaisi riittää.

Sitten on vielä ne joille oma lihavuus ei ole ongelma. Menepä ehdottamaan, varsinkin naiselle että aletaan jumppaamaan jos vaikka laihtuisit..

• Anonyymi kirjoitti:

Suhteet kestää tänäpäivänä niin lyhyen aikaa ettei siinä ajassa ehtisi laihtua yhtään joten ei toimi tuo.
        Jos haluaa normaalin hoikan kumppanin niin se on oltava sellainen alusta asti.

Jos kuitenkin käy niin uskomattomasti että laihtumista tapahtuisi silminnähden, ei sekään takaa suhteen jatkuvuutta. Laihtunut osapuoli kiittää avusta ja lähtee katsastamaan sellaista kumppania johon nyt rahkeet saattaisi riittää.

Sitten on vielä ne joille oma lihavuus ei ole ongelma. Menepä ehdottamaan, varsinkin naiselle että aletaan jumppaamaan jos vaikka laihtuisit..

Ei pidä olla tyly, eikä aina tarvitse edes kertoa että kumppani on elämäntaparemontoitavana.

• Anonyymi

Ihminen pystyy laihduttamaan mutta rumaa ätmin naamaa ei mikään korjaa.

• ..paitsi plastiikkakirurgi.

• Anonyymi

Ei naisen lihavuus mikään ongelma ole.
      On se kyllä noloa jos painaa niin paljon että sänky hajoaa.

• Anonyymi

Tekee sängyn teräksestä, kantavuutta 300 kg niin kestää paremmin. Tarvetta olisi johtuen suuresta määrästä lihavia naisia.
        Seksiä siinä ei kuitenkaan harrastettaisi, jos niin tehtäisiin, lihavia naisia olisi vähemmän.

• Anonyymi

Mä en tykkää näistä ylipaino kirjoituksista enkä ulkonäön mollaus kirjoituksista täällä. Itseasiassa en ole missään mualla nähnyt niin paljon tätä ulkonäkökeskustelua kuin täällä, enkä oo koskaan arvottanut asioita sitä kautta, koska se ei vaan oo musta niin mietittävä asia. Mutta ylipainoisuuteen liittyen luin mielenkiintoisen haastattelun ja tutkimuksen suomen yhdeltä merkittävältä lihavuustutkijalta, päälle 70-vuotias leidi, en valitettavasti muista nimeä, mutta hän totesi, että meillä suomalaisilla tosiaan on geeneissä pyöreys ja taipumus siihen, entisajat kylmässä Pohjolassa on selviytymistä varten vaatinut rasvakerrosta. Pelimerkit ei myöskään ole reilut, sillä osalla on tosiaan geenistöltäön helpompi pysyä hoikkana ja normipainoisena ja osalla se on äärettömän vaikeaa. Näistä ihmisistä, jpilla se on vaikeaa, niin heillä elimistö on painon pudotuksessa jatkuvasti näläntunteessa ja aivojen välittäjäaineidenkin mukaisesti vaativissa esim.stressitilanteissa voi sitten johtaa ahmimishäiriöön, bulimiaan.

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu! T. Bulimiaa sairastanut painoindeksillä 21 Nainen.

• Anonyymi

Älä viitsi. 20 v sitten ei vielä ollut samanlaisia plösöjä kuin nyt. Silloin ei vielä ollut pleikkareita ym. kännyköitä pilvin pimein kuin nyt.
        Aivan turha väittää perinnettä lihavuuden syyksi, itsestään se johtuu pientä prosenttia lukuunottamatta.
        Syö paremmin liiku enemmän.

• Pahimmat ulkonäön arvostelijat onkin ikisinkkuja. Nukke olis sopin seuralainen, mutta kun ei sitä voi alistaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi. 20 v sitten ei vielä ollut samanlaisia plösöjä kuin nyt. Silloin ei vielä ollut pleikkareita ym. kännyköitä pilvin pimein kuin nyt.
        Aivan turha väittää perinnettä lihavuuden syyksi, itsestään se johtuu pientä prosenttia lukuunottamatta.
        Syö paremmin liiku enemmän.

Vuonna 2000?

Mutta olen mäkin lukenut, että taipumus lihavuuteen on geeneissä. Viimeksi siitä oli jotain juttua identtisten kaksosten tutkimuksissa..Sitä en sitten osaa sanoa, miksi miehet ovat selvästi lihavampia kuin naiset..

• Anonyymi

Ja mä en saa minkäänlaista miestä vaikka olen ihan ok näköinen, pienikokoinen, koulutettu ja fiksu nelikymppinen nainen. Enkä katso miehessä ulkonäköä vaan sisintä. En tosin tiedä miksi sinäkään katsot..

• Höpsis köpsis. Jos vastaat kuvaustasi, löydät taatusti miehen.

• Anonyymi

Höpsis köpsis. Jos vastaat kuvaustasi, löydät taatusti miehen.

Vuosikymmen ilman kertoo totuuden. Olen vain hieman ujo, siinä kaikki. Ei kelpaa niin ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuosikymmen ilman kertoo totuuden. Olen vain hieman ujo, siinä kaikki. Ei kelpaa niin ei.

Monet miehet pitävät ujoista naisista.

• Anonyymi

Monet miehet pitävät ujoista naisista.

Eivät liian ujoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät liian ujoista.

Alat kuulostamaan ätmeiltä jotka jauhavat olevansa liian rumia.

Itse päätät, asia ei kuulu mulle.

• Anonyymi

Saat minut. Olen 44 v mies. Nainen kyllä saa miehen jos vain luonne ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat minut. Olen 44 v mies. Nainen kyllä saa miehen jos vain luonne ratkaisee.

Nettihän vilisee miehiä. Mutta ongelma onkin tavata heitä muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan ettei sulle kelpaa. Olis uskottavampaa niinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan ettei sulle kelpaa. Olis uskottavampaa niinpäin.

Rehellisesti. En ole juurikaan saanut mitään huomiota miehiltä vuosikymmeneen. En tiedä, onko vika enemmän heissä vai itsessäni. :*( Olenko niin ainutlaatuinen ongelmani kanssa. Pari kertaa itse ihastunut mutta aina turhaan.

• Anonyymi

Omituinen kysymys. Jos olet hänestä kiinnostunut, niin mitä merkitystä ulkonäöllä on? Jos et ole kiinnostunut, niin edelleen, mitä merkitystä ulkonäöllä on, jos et kerran ole edes kiinnostunut? Mikä sinua oikein vaivaa? Ei nainen ole mikään statussymboli tai näyttelyesine.
      Eiköhän ihmissuhteet ja parisuhteet muodosteta sillä perusteella, että tykkääkö tästä toisesta osapuolesta. Sinä et vaikuta kovin miellyttävältä tyypiltä ja olisi reilua tätä naista kohtaan kertoa, miten ajattelet. Veikkaan että ongelmasi poistuisi siinä paikassa, koska ei tuolla tavalla käyttäytyvän ihmisen kanssa kyllä ketään voi kiinnostaa olla.

• Anonyymi

Naiset ei muuta haekaan miehestä kuin statussymbolia tai näyttelyesinettä.
        Montako esimerkkiä haluat?

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei muuta haekaan miehestä kuin statussymbolia tai näyttelyesinettä.
        Montako esimerkkiä haluat?

Onhan noita jotain toyboy -juttuja juu.

• Anonyymi

Pelkkää esittämistä!

• No jos toinen ei sinua oikeasti kiinnosta eikä ihmisenä viehätä, miksi ryhtyä mihinkään vain kiusatakseen toista/itseään?

Lihavuudesta pääsee kyllä eroon, jos on motivaatiota. Ei se ole mikään ongelma. :)

• Anonyymi

Jos ruma ätmi saa lihavan naisen niin silti vaarana on se että nainen löytää paremman, etenkin jos laihtuu.

• Anonyymi

Minulla menee paremmin mitä aloittajalla, sain ylipainoisen naisen:)

AsianVierestä

• Anonyymi

Eiköhän ne tunteet ole se, minkä pitäisi ratkaista. Jos rakastaa, ei toisen ulkomuodon puutteet paljoa merkitse. Jos merkitsee, ei rakasta tarpeeksi. Itse en ainakaan haluaisi miestä, joka koko ajan miettisi, että olispa tuo akka laihempi. Ja itse ihastuin älyyn ja huumorintajuun, vaikka mies onkin pitkä ja sporttinen. Olen ylipainoinen, paino tosin rajusti laskusuunnassa. Enkä osaa kuvitella, että laihduttuani vaihtaisin miestä sen takia, että voisin saada 'paremmankin'. Jos joskus vielä otan miehen, teen sen rakkaudesta, ja olen sille uskollinen. Niin, että aloittajalle: Älä ota sitä lihavaa, jos mietit tuollaisia.

• Anonyymi

Maaseudulla on paljon yksinäisiä miehiä.
      He varmasti ottaisivat ihan mielellään vaikka vähän lihavammankin naisen.

• Anonyymi

Ajattele millainen ihminen on sisältä, älä niin ulkonäön anna vaikuttaa itseesi. Kai haet kuitenkin ensisijaisesti ihmistä parisuhteeseen?

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa, ja kyllä haen pitempään suhteeseen.
        T: Aloittaja

• Anonyymi

Lihavat naiset ovat lepposia.
      Ei ne keksi kepposia.
      Runsaslihainen ei ole vihainen.

• Anonyymi

Onko sulla siis massia, vai miksi se lihava haluaa sut, kun rumakin kerran olet? Mikä on sun vetovoimatekijä sille lihavalle? Oletko yksinkertainen?

• Anonyymi

Normaalipainoiset naiset on kauniita. Mikään ei ole kauniimpaa kun nainen joka on hoiukka normaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      941
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      851
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      277
      824
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      758
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      579
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe