Istua siellä ja kirjoitella palstalle? Joka ilta sama juttu, yksinäisten elämä on aika kurjaa.
Onko se Mukavaa
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa olla yksin ja omassarauhassa kotona. Tämä on turva- ja rauhoittumispaikkani. Mihin pääsisin pakoon, jos kotona olisi mies, lauma lapsia ja joukko kurittomuus lemmikkejä? Ja jokaisella omat vaatimuksensa. Melua ja puraa. Kuka sellaista oikeasti haluaa ja jaksaa? Nyt saan rauhassa levätä perjantain ja lauantain kiireiden välissä. Ihanaa!!!
Hauskaa viihdettähän tämä on. Mukavampaa kuin tv:n töllöttäminen. Ei toki sentään ihan joka ilta, mutta näin joskus tämä timii ihan hyvin. Juuri nyt palstailen 3:lla eri keskustelufoomilla. Ihmisillä tuntuu olevan tänään paljon asiaa ja mielipiteitä.
Miten niin muka yksinäinen elämä? Huihai! :)Varmaan ihan yhtä mukavaa kuin istua siellä ja kirjoitella palstalle. Toivottavasti sinulla on yhtä mukava sohvan nurkka kuin minulla.
Ja joka ilta laskee aurinko..
- Anonyymi
Aina vesisateen jälkeen yleensä ei sada vettä, mistä mahdoit tuollaisen viisauden keksiä?
Vähän kuin: aamu tulee aina yön jälkeen? Anonyymi kirjoitti:
Aina vesisateen jälkeen yleensä ei sada vettä, mistä mahdoit tuollaisen viisauden keksiä?
Vähän kuin: aamu tulee aina yön jälkeen?No joka ilta sama juttu. Onko se mukavaa?
Minä katson töissä Arto Paasilinnan onnellista miestä ja naureskelen siltainsinööri Jaatisen älynväläyksille. :oD
Ei ole yksinäinen olo, vaikka ei täällä nyt ketään muutakaan ole... :o)- Anonyymi
Kun netti toimii, niin katso uutiset Loirin 12-vuotiaista tyttöystävistä ja kirja lehtolapsistakin.
- Anonyymi
Viikonloppu yksin ja selvinpäin. Seuraa sais jos joisi alkoholia kun naiset on alkoholistien kanssa seurustelemassa. Raitis mies on huono mies.
Itse olen elänyt koko ikäni sinkkuna, mutta en minä vielä yksinäisyyttä ole tiedostanut....Mitä se on.
On se vain rentoa elämää sinkkuna...Nyt odottelen tässä kymppiuutisia ja sitten illan elokuva vielä siihen. Loppujen lopux.....Mä olen oman itseni herra..Näihin mietteisiin. Huomiseen.
- Anonyymi
päivä kerrallaan, ralliakin tulee tveestä,
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
On se vain rentoa elämää sinkkuna...Nyt odottelen tässä kymppiuutisia ja sitten illan elokuva vielä siihen. Loppujen lopux.....Mä olen oman itseni herra..Näihin mietteisiin. Huomiseen.
Onhan se rentoa.
- Anonyymi
Mutta niin tehottomat moottorit noissa WRC-autoissa pitäisi 2000hevosvoimaa joilla ajaa, vähän kuin mopedeilla kurvailisi nykyään nuo, ei mitään jännitystä...
- Anonyymi
On tok.
Kohta tulee myyntiin Fazerin, Makea Moka- karkit. Sitten mässytän vain niitä ja en ole palstalla. Jännää. - Anonyymi
Viihdyttävä tyttö-rock, GirlSchool - Emergency;
"nain nain nain emergency" : https://www.youtube.com/watch?v=FbR2eczApEI - Anonyymi
Ei auta ku yksin istua työttömänä ätminä ja miettiä koska sais naista, mutku ei saa naista niim yksinäisenä katon täälä BB.
- Anonyymi
Ei. Mää käyn ihan just koisiin,... :)
Odotan unta ...siksi :) zzzZzzz...
- Anonyymi
On. Vihaan miehiä ja tämä paikka vankistaa vihaani. Ihanaa päästä oksentamaan kaikkien naisvihaajien päälle!
- Anonyymi
Varsinkin pituudesta jauhavat ovat säälittäviä ja lapsellisia pullistelijoita. He tarvitsevat aina jonkun suuren etumatkan että pärjäävät. Itse ovat sosiaalisesti ja naisten suhteen saamattomia ja kömpelöitä heitä vituttaa lähinnä oma saamattomuutensa.
- Anonyymi
Onhan joo niin tällainen keskustelu välillä aina, kun viihdettä on, lentopusu? Muista lähettää se taistelulentokoneella jotta tulee lentopostina silloin nopeammin perille kuin reittikoneella.
- Anonyymi
EI saa naista ei, täytyy runkata ja olla yksinäinen ja haaveilla vain kauniista naisesta, elämä on, sitä se on vielä vuosia, en tiedä kauanko tätä jaksaa.
- Anonyymi
Miksi koko sukusi ovat vtun luusereita?
- Anonyymi
Olen miettinyt myös jotain keskustelukaveria, Abrista siis, koska minulle hän on aika mukava ja pehmoinen aina.... en ole missään nimessä ihastunut mutta olen vain todennut että hän on mukava ihminen.
- Anonyymi
Pitää ottaa "Medellin"-pilleri kai ja mennä unten ukkojen luokse katsomaan unielokuvia vaihteeksi, aamukin jo sarastaa... "Medellin"-tabletti, melatoniini pilleri kuin hilleri, en taida tarvita nyt...
- Anonyymi
Mukavaa tämä on, laitat viestiä vastaan ja tällä näen kuinka kiukuttelet kun et enään usko mitä kerron. Temppuile lisää taisit viime yönä taas olla kännissä? Ei se mitään ymmärrän kyllä. Yritä saada elämäsi kuntoon. Tukena olen sen minkä pystyn. Täällä kun voi totuuden sanoa. Irl viestit taas yhtä paskaa sulta.
- Anonyymi
Eemeliä siteeraten, niin kurjaahan tää on. Mutta edelleen niin ei kurjuutta kummempaakaan ole voittanutta.
- Anonyymi
Juicea mukaellen niin huomenna alan seistä.
- Anonyymi
Olen kovasti pahoillani, mulla oli eilen illalla muuta tekemistä! ☹
xLiner - Anonyymi
Köyhät täällä palstailee. Ei ole varaa naiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171