Onko tää naiset totta?

Anonyymi

Nirsoja naisia on 90 % naisista. Mut kuitenkin joku paska jännämies saa heti naisen koska sellaisiin naiset rakastuu ja haluavat lapsiakin tehdä. Ei kelpaa kunnollinen fiksu mies , ei ehkä rikas mutta kuitenkin kunnollinen joka ei ole tehnyt mitään rikoksia. En voi käsittää. naiset vastatkaa???

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä luulet mistä tuo jännämies sana on muotoutunut.. ei niistä pääse eroon vaikka haluaisi.

    • No buhuu. Lisää itsesääliäsi.

    • Anonyymi

      Onhan se totta. Kunnollinen mies on vähän tylsä eikä osaa edes puhua naiselle. Jännämies on sosiaalinen ja osaa iskeä naisen valitettavasti naiset lankee sellaiseen.

      • Anonyymi

        No ei helvetti lankee, on se perseestä tää touhu.


      • Ehkä teillä ätmeillä ne sosiaaliset taidot vaan ovat liian huonot, kun ette pysty naisia saamaan. Turhaan te siitä naisia syytätte, kun se vika tuntuu olevan selvästi ihan teissä itsessänne. Onko sun oma isäsi myös joku jännämies, kun on kerran onnistunut naisen saamaan.


    • Anonyymi

      Sulla dark on ne sosiaailiset aidot huonot koska et ole ksokaan edes baarissa käynyt.

      • No näin. Kuka nainen, tai kukaan mukaan, haluaisi sosiaaliseen suhteesen epäsosiaalisen henkilön kanssa.


    • Anonyymi

      Kai on sosiaaliset taidat heikot. On ujo. Ei jännämies rikollinen. Vaikea persoona ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Vähänkin ajattelemaan pystyvä ihminen ymmärtää tämänkin ketjun luettuaan miksi nämäkin miehet jäävät takuuvarmasti yksin.
      Suuria sosiaalisia, psyykkisiä ja henkisiä puutteita.

    • Anonyymi

      Hurskas uskovainen nainen 70 v kertoi ihan omasta aloitteestaan, että rikolliset jännämiehet aina saavat naista.
      Olisin minäkin vaikka ätmi kai olenkin, saanut häneltä mutta ne siniset pillerit oli silloin vielä apteekissa... Käsitöiksi meni ja kiihkein koskaan kohtaamistani oli! Oi miksi, miksi ei huolinut minua jo kauan sitten???

    • Anonyymi

      Totta se on. Näin tää elämä menee mutta onneksi on maksullisia naisia ettei ihan osattomaksi jää seksistä.

    • Tyhmähä on se, joka ei oo nirso. Ne tyhmät sit ottaa niitä toisia tyhmiä.

    • Anonyymi

      Eli suurin osa miehistä on paskoja jännämiehiä, koska niillä on nainen. Sinkkumies, varsinkin ilman seksiä oleva, on puolestaan aina syrjitty ja väärinymmärretty sankari ja luojan lahja maailman naisille. Naiset on vaan idiootteja, kun ne ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ai että kaikilla parisuhteessa olevilla miehillä on rikoshistoria, vai? No, jos uskot sen olevan suhteen edellytys, niin ala sitten vaikka näpistellä kaupasta niin, että jäät myös kiinni, ja muista ilmoittaa deitti-ilmoituksessa, että olet tehnyt rikoksia. Tai eihän sun oikeasti tarvitse varastaa - voithan esittää, että rikoksia on tullut tehtyä. Jos siis uskot sen olevan naisten toiveena. Jos et osaa uskottavasti valehdella, mene kysymään vinkkejä leikkipuistossa olevilta perheenisiltä, jotka ovat hoitovapaalla kirjastonhoitajan työstään. Ehkä he osaavat neuvoa. Tai ehkä voit samalla kysellä, millaisia rikoksia heillä on tilillään.

    • Anonyymi

      Naisten kuuluukin olla nirsoja. Naisten kuuluu valita seksikumppanit tarkoin, lasten isät tarkoin ja elämänkumppani tarkoin. Valtaosa miehistä on silti pettymys.

    • Anonyymi

      Miehenä sanon tämän että jotkut tulee jäämään iäti ilman naista. Karua, mutta totta.

    • Anonyymi

      Paskat kyl pitäs ihan normaalin duunarin saada naista todellaki. Tuskin tarvii olla rikollinen jännämies saatana.

    • Anonyymi

      Mä pukeudun siistimmin ku moni mies ja oon pitkä ja mulla on cheek tyyli, rahaa ei ole nii paljoo, mut kyllä naista pitäs saada.

    • Anonyymi

      Mutta aina ei se komeus riitä vaan naiset haluu statuksen olevan kunnossa ja pitäs varmaa käyttää aineita ja sekoilla tuola viinoissa kiitos ei,oon sit ilman naista.

    • Anonyymi

      Ilmeisestikin, jankutuksesta päätellen, on sen verran pahoja mt-ongelmia että niihin kannattaisi hakea ensin apua.

    • Anonyymi

      Kelpaako tavallisen näköinen, kiltti (en ole jännämies) mutta melko varakas, ehkä hieman tylsä, parhaassa iässä oleva eli 30-vuotias mies. Osaan kyllä juoda myös viinaa että en mä nyt sentään niin tylsä ole enkä ihan kauhea tosikko myöskään. En ole töissä mutta sen voin kertoa että en ole varallisuuttani hankkinut myöskään rikollisuudella tai veronkierrolla tai pimeillä työkeikoilla. En silti mielelläni puhu siitä että mulla on varallisuutta.

      • En ole läski mutta en myöskään mikään laiheliini, en mikään kehonrakentaja vaan enemmän sellainen turvallinen nallekarhu jonka kainaloon naisen olisi hyvä käpertyä. En komea mutta en rumakaan vaikka mua joskus täällä haukuttiin varmaan kateellisten ätmien toimesta kun olin rohkea ja laitoin kuvani näkyville. Tosiaan varallisuutta on mutta sitä en mielelläni halua julkituoda ettei saa siipeilijöitä kimppuunsa enkä myöskään halua että nainen rakastuu pelkästään mun rahoihin.


      • dreamer89 kirjoitti:

        En ole läski mutta en myöskään mikään laiheliini, en mikään kehonrakentaja vaan enemmän sellainen turvallinen nallekarhu jonka kainaloon naisen olisi hyvä käpertyä. En komea mutta en rumakaan vaikka mua joskus täällä haukuttiin varmaan kateellisten ätmien toimesta kun olin rohkea ja laitoin kuvani näkyville. Tosiaan varallisuutta on mutta sitä en mielelläni halua julkituoda ettei saa siipeilijöitä kimppuunsa enkä myöskään halua että nainen rakastuu pelkästään mun rahoihin.

        Ennenkaikkea mä oon Perussuomalainen rehellinen suomalainen mies että on se kumma kun ei naisille kelpaa.


    • Minä valitsen vain hyvän, huolehtivan ja älykkään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2029
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      242
      1658
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      924
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      845
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      781
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      775
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      744
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe