Sinkkumiehistä, etenkin ikisinkkumiehistä näitä häiriintyneitä vaikuttaisi eniten löytyvän..
Laitetaan alkuun määritelmä:
"Kun valkoinen lihansyöjämies alkaa tuntea elämäntapansa uhatuksi, saamme vastaamme toksisesta maskuliinisuudesta eli myrkyllisestä vallantunteesta nauttivan reviiritietoisen äijän mulkeron.
Toksis-mies haukkuu homot, suvakit ja maahanmuuttajat. Hän ei usko ilmastonmuutokseen eikä kannata kasvisten lappamista lautaselleen. Patteriautoon hän ei kaasujalallaan astu.
Toksinen ei kykene olemaan hellä, ellei sitten kovan baarijonotappelun jälkeen. Kätensä hän näkee ennen kaikkea nyrkkeinä. Niillä hän takoo myös öiset päivityksensä, joissa solvaa feministit."
Sitten testi..
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/onko-lahipiirissasi-toksisesti-maskuliininen-mies-naista
Mun tulos:
"Miehuutesi on tervehdyttävää
Kuljet omia polkujasi ja toteutat itseäsi haluamalla tavalla. Et koe tarvetta olla osana äijäilyä ja annat muiden olla rauhassa omana itsenään. Oli kyse sitten homoudesta, hoitoalalla työskentelystä tai tunteiden rohkeasta näyttämisestä. Et ole moksiskaan mistään."
Tervettä joulua..🤗
En ole toksisesti häiriintynyt mies - Testi
94
118
Vastaukset
Palstaukot ei uskalla tehdä testiä...
😄Mitäpä luulet, että sain testistä? 😄
Mutta kohta tuleekin välimerkitön ilmoittamaan, että olen nainen. 🤣
Hauskinta tässä toksisessa maskuliinisuudessa on se, että se toimii parhaiten silloin, kun miehiä on mahdollisimman paljon yhdessä nipussa. Minäkin jos juttelen avoimesti yhden miehen kanssa jossain, voi jutut olla ihan mitä vain, mutta heti jos on 3 tai enemmän, "on oltava jo toksinen". 😂
Mutta se on vain miesten omassa päässä... ei tarvitse oikeasti olla.... jokainen voi olla kuka haluaa olla. Sitähän voi vaikka treenata täällä palstalla, jos irl on vaikeaa. 😀☝️Wwuwuw kirjoitti:
Etköhän säkin ihan terve tapaus ole.👍
En mä sillä...
Minusta vaan toi toksinen maskuliinisuus tälleen miehenä tutkimuksellisesti on ihan jännä juttu.
Säkin oot sen aistinut vaikka sen imuri-casen kohdalla....
Mieti kaikkia jääkiekon "koodeja" ja näitä palstan ätmijuttuja, peräkammarin poikajuttuja jne...kaikki johtuu siitä, että miesten maailmassa miehen täytyy olla tietynlainen...
Ihan mielenkiintoista...Disse kirjoitti:
En mä sillä...
Minusta vaan toi toksinen maskuliinisuus tälleen miehenä tutkimuksellisesti on ihan jännä juttu.
Säkin oot sen aistinut vaikka sen imuri-casen kohdalla....
Mieti kaikkia jääkiekon "koodeja" ja näitä palstan ätmijuttuja, peräkammarin poikajuttuja jne...kaikki johtuu siitä, että miesten maailmassa miehen täytyy olla tietynlainen...
Ihan mielenkiintoista...Öö..mikä imurijuttu?
Wwuwuw kirjoitti:
Öö..mikä imurijuttu?
Etkös sä sanonut, että miehes testas imuria, kun veljrnsä tuli käymään yks kaks, niin piti sepostaa ihme juttuja? 😁
Disse kirjoitti:
Etkös sä sanonut, että miehes testas imuria, kun veljrnsä tuli käymään yks kaks, niin piti sepostaa ihme juttuja? 😁
Aaa..öh.
Onpas sulla hyvä muisti. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Aaa..öh.
Onpas sulla hyvä muisti. ☝️Se on kohta sit joulu.. Mullon tossa juuriharja ja pullo etikkaa...Ois meinaan vuosipesun aika..Saa taas nähdä mitä tästä taas kuoriutuu..
Ugh.Wwuwuw kirjoitti:
Aaa..öh.
Onpas sulla hyvä muisti. ☝️Mä vaan kasaan jokaisesta sellaisia kokonaiskuvauksia... en muista yksityiskohtaisesti mitään tarkkaa. 😬
Mä vaan näen siinäkin toksisen maskuliinisuuden vaikutusta. Jos äijäs ei välittäisi siitä toksisen maskuliinisuuden vaikutuksesta, se ei sepostas joutavia, vaan sanois testanneensa imuria. Nyt se tais veljelleen pehmittää juttua? Se on höperöä varmaan sulle, mutta sitä on ihan jokapuolella.... et arvaakkaan...Wwuwuw kirjoitti:
Se on kohta sit joulu.. Mullon tossa juuriharja ja pullo etikkaa...Ois meinaan vuosipesun aika..Saa taas nähdä mitä tästä taas kuoriutuu..
Ugh.Vuosipesu? 🤔
Disse kirjoitti:
Mä vaan kasaan jokaisesta sellaisia kokonaiskuvauksia... en muista yksityiskohtaisesti mitään tarkkaa. 😬
Mä vaan näen siinäkin toksisen maskuliinisuuden vaikutusta. Jos äijäs ei välittäisi siitä toksisen maskuliinisuuden vaikutuksesta, se ei sepostas joutavia, vaan sanois testanneensa imuria. Nyt se tais veljelleen pehmittää juttua? Se on höperöä varmaan sulle, mutta sitä on ihan jokapuolella.... et arvaakkaan...Ei se mitään testannut, kun imuroi.
No hyvä on, minä imuroin. Kerroin tuon jutun silloin kun vielä leikin olevani nainen, siis minu rouva. Piti sit tulla "kaapista" ulos, kun täällä näillä jollain persukeilla alkoi olemaan musta seksuaalisia fanttasioita liikaa..Wwuwuw kirjoitti:
Joo.
Meni viemäri tukkoon. Karhupumpulla rytkytin auki. 👍Ainiin... unohdin että olitkin vitjapallinen mies. 😂
Wwuwuw kirjoitti:
Joo.
Meni viemäri tukkoon. Karhupumpulla rytkytin auki. 👍Oletpas vanhoillinen kääkkä! Mä kaadan aina 98-oktaanista viemäriin ja tulitikun.... kollegat Kummelissa sen osasivat sanoa hienosti....Kylä lähtee!!!!😬☝️
Disse kirjoitti:
Ainiin... unohdin että olitkin vitjapallinen mies. 😂
Eri lahkeissakin kumpikin kives. 🤣
Helmiina kirjoitti:
Eri lahkeissakin kumpikin kives. 🤣
Noooh, wuppis on aina ollut luonnonlapsi. Menee ja tekee kaiken miten lystää! 🙂☝️
Disse kirjoitti:
Oletpas vanhoillinen kääkkä! Mä kaadan aina 98-oktaanista viemäriin ja tulitikun.... kollegat Kummelissa sen osasivat sanoa hienosti....Kylä lähtee!!!!😬☝️
Mähän olen moterni ympäristöystävällinen miäs. Tommosia mylkkyjä, hyi..
Disse kirjoitti:
Noooh, wuppis on aina ollut luonnonlapsi. Menee ja tekee kaiken miten lystää! 🙂☝️
Ja kiveksetkin taitaa olla ihan miten lystää. 🤣😂
Wwuwuw kirjoitti:
Mähän olen moterni ympäristöystävällinen miäs. Tommosia mylkkyjä, hyi..
No moterni mies sit pinnoittaa ne valurautaputkistot ja sassiiin.
Mä vaihoin muoviin jo aikapäiviä sit. Sä et vaan siellä etelässä talonyhtiössä mahda mitään näille. 😁
Teidän "mukaympäristöystävällisten" joukko vaan naurattaa meitä maalaisia. Syötte "ympäristösyistä" ituja, vaikka niitten kasvattaminen syö luontoa paljon enemmän kuin lihan kasvaminen. 🤣Disse kirjoitti:
No moterni mies sit pinnoittaa ne valurautaputkistot ja sassiiin.
Mä vaihoin muoviin jo aikapäiviä sit. Sä et vaan siellä etelässä talonyhtiössä mahda mitään näille. 😁
Teidän "mukaympäristöystävällisten" joukko vaan naurattaa meitä maalaisia. Syötte "ympäristösyistä" ituja, vaikka niitten kasvattaminen syö luontoa paljon enemmän kuin lihan kasvaminen. 🤣No nyt tuli läjä puppua siinä..
Kuule, kuule..☝️
Peltopellet, perkele..
Heinähatut, helvetti..
Sontasaapat, saatana..
Niin.Wwuwuw kirjoitti:
No nyt tuli läjä puppua siinä..
Kuule, kuule..☝️
Peltopellet, perkele..
Heinähatut, helvetti..
Sontasaapat, saatana..
Niin.Alan koht räppäämään.
Niin.
Ja ties vaikka twerkkaamaankin..Wwuwuw kirjoitti:
Se on katsos tää jooga ku notkistaa..👍
Ei se jooga ole, kun erektioimattomuus! 😬☝️
Ei "seiso". 😂Helmiina kirjoitti:
Ja kiveksetkin taitaa olla ihan miten lystää. 🤣😂
Kassit miten sattuu!!! Sikinsokinsaatana! 😂😂😂
Disse kirjoitti:
Ei se jooga ole, kun erektioimattomuus! 😬☝️
Ei "seiso". 😂Hei dude..
Niitä sinisiä voi ottaa vain yhden kerrallaan!Wwuwuw kirjoitti:
Hei dude..
Niitä sinisiä voi ottaa vain yhden kerrallaan!Ottaa 15 ja voi kuivattaa pyykkiä koneellisen "siinä". 😬☝️
Disse kirjoitti:
Ottaa 15 ja voi kuivattaa pyykkiä koneellisen "siinä". 😬☝️
Kyllähän mä sun majavan häntäs muistan..😄
- Anonyymi
testin tulos sinussa on toksisia piirteitä mutta on hellyyttäkin no joo kyllä sitä naiselle haluaa olla hellä
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No, paranemisiin..
Ehkä sitten ensi vuonna. 👍ei kyllä naiselle haluaa olla hellä ja hemmotella häntä
Wwuwuw kirjoitti:
No, paranemisiin..
Ehkä sitten ensi vuonna. 👍Mä nyt vaan vähän testaan tätä, hehe...🙄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No vithu ku meni väärään kohtaan..
mitä sinä kiroilet siinä muista tontut kuuntelevat vielä ja kertoo joulupukille niin ole kiltisti niin ehkä saat lahjoja
Anonyymi kirjoitti:
mitä sinä kiroilet siinä muista tontut kuuntelevat vielä ja kertoo joulupukille niin ole kiltisti niin ehkä saat lahjoja
Ja vitut.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja vitut.
voi voi sentään koitas olla kiltisti ja kiltti niin ehkä saat joululahjaksi mieheltäsi kielihoidon loppuun asti ainakin 10 kertaa sen saisit mutta jos ilkeily ja kiroilu jatkuu niin muista tontut kuuntelee vielä
Anonyymi kirjoitti:
Tyttärenikin saavat lahjoja huomenna, vaikka isompi kiroili. Pleikkapeli ei mennyt ihan putkeen, hän totesi "voi nyt vittu sentäs". Ja nuorempi tänään saatanaa käytti kirosananaan. 🤨
Sain 2 eri tulosta. Sama kun sinulla ja 2 vastausta muuttamalla, vähän toksinen vaikka herkkyytäkin löytyy.
En tiiä, jos olis kasvatettu miehenä ja testosteronia virtais kropassa, oisko sitä erilainen aatoksiltaan kun näin naisena.- Anonyymi
me saatiin sama tulos vaikka olen mies
"Miehuudessasi on toksisia sävyjä
Olet omaksunut ympäristöstäsi stereotyyppisen käsityksen miehekkyydestä, mutta välillä uskallat myös kyseenalaistaa sen. Koet toisinaan painetta olla tosimies, vaikka sinussa on myös pehmeämpi puoli."
Muuten olen sitä mieltä että olipa harvinaisen p..ka testi. Mitä tekemistä toksisuudella on muka sen kanssa että haluaa sairastaa aiheuttamatta muille vaivaa joa ongelmia? Testin mielestä se on varmaan toksista kun sen sijaan semmoinen vinkumies joka jostain pikkuflunssasta menee heti vinkumaan lääkärille ja viemään hoitoaikaa lapsilta ja vanhuksilta on sitten 2000-luvun sankarimies kun on heti pienimmistäkin vastoinkäymisistä p..ka housussa valittamassa.No mun nähdäkseni se on lähinnä tyhmyyttä..
Terve mies pitää terveydestään huolta, eikä sairastuta muita. ☝️
#miesflunssa.Mulla tuli samasta tuo mikä sullakin, en mene herkästi lääkäriin flunssan enkä minkään muunkaan takia. Sitten onkin usein piru irti, kun lopulta menen.
Ja toinen vaikuttava vastaus tais olla se viiminen, lyön nyrkin seinään. Tai itken ja lenkkeilen.Helmiina kirjoitti:
Mulla tuli samasta tuo mikä sullakin, en mene herkästi lääkäriin flunssan enkä minkään muunkaan takia. Sitten onkin usein piru irti, kun lopulta menen.
Ja toinen vaikuttava vastaus tais olla se viiminen, lyön nyrkin seinään. Tai itken ja lenkkeilen.Olet pettynyt ja vihoissasi. Miten tunteesi näkyvät?
Mökötät viikon.
Lähdet lenkille ja annat itkun tulla. X
Lyöt nyrkin seinään. XHelmiina kirjoitti:
Olet pettynyt ja vihoissasi. Miten tunteesi näkyvät?
Mökötät viikon.
Lähdet lenkille ja annat itkun tulla. X
Lyöt nyrkin seinään. XTuossa kohdin oli kyllä surkeat vaihtoehdot.
Oikea moternin ja myrkyttömän miehen vastaus olis, että meditoit vihan tunteesi pois ja täytät chakrasi rakkautella..👍Wwuwuw kirjoitti:
Tuossa kohdin oli kyllä surkeat vaihtoehdot.
Oikea moternin ja myrkyttömän miehen vastaus olis, että meditoit vihan tunteesi pois ja täytät chakrasi rakkautella..👍Tosin kyllähän kunnon itku purkaa stressiä ja auttaa siten sydäntä voimaan hyvin.☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oikea moternin ja myrkyttömän miehen vastaus olis, että meditoit vihan tunteesi pois ja täytät chakrasi rakkautella..👍Toi on kyllä ihan höpöä. Viha on kuin leijonan karjaisu, sitä mikskään kehräykseksi tarvitse kääntää.
-flowersreally- Wwuwuw kirjoitti:
Oikea moternin ja myrkyttömän miehen vastaus olis, että meditoit vihan tunteesi pois ja täytät chakrasi rakkautella..👍Tuossa olis voinut olla joku välimalli vaihtoehto vastaus. Mä harvemmin lenkkeilen kiukkuuni, en ikinä oikeesti. Itken kyllä lopulta, jos olen pitkään ollut jo toivottoman uupunut olotilaani.
Mutta myös kyllä mä meltoan ja kiroankin, kun tervapiru joskus. Voin lyödä nyrkkiä pöytään ja potkasta jonkun kapsäkin jalallani peräseinään... Ihan fyysisesti rempoa kiukkuani ulos. Kun oon oikeen oikeen väsähtänyt ja henkisesti caput. Suuttunut viimisen päälle, niin että tärisen ihan kiukusta. 😃Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä ihan höpöä. Viha on kuin leijonan karjaisu, sitä mikskään kehräykseksi tarvitse kääntää.
-flowersreally-Ai.
Kyllä mä olen tuon kääntämisen huomannu toimivaksi, kun ei se karjumallakaan katoa..Helmiina kirjoitti:
Tuossa olis voinut olla joku välimalli vaihtoehto vastaus. Mä harvemmin lenkkeilen kiukkuuni, en ikinä oikeesti. Itken kyllä lopulta, jos olen pitkään ollut jo toivottoman uupunut olotilaani.
Mutta myös kyllä mä meltoan ja kiroankin, kun tervapiru joskus. Voin lyödä nyrkkiä pöytään ja potkasta jonkun kapsäkin jalallani peräseinään... Ihan fyysisesti rempoa kiukkuani ulos. Kun oon oikeen oikeen väsähtänyt ja henkisesti caput. Suuttunut viimisen päälle, niin että tärisen ihan kiukusta. 😃Meltoat?
"melto
Metalliala metallista: pehmeä, taipuisa, taottavaksi sopiva.
Esimerkiksi: Meltoa terästä."Wwuwuw kirjoitti:
Ai.
Kyllä mä olen tuon kääntämisen huomannu toimivaksi, kun ei se karjumallakaan katoa..Mähän olin nuorena hyvinkin vihanen ihmisoletettu...ta imikä lie olmi sitten olinkaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Meltoat?
"melto
Metalliala metallista: pehmeä, taipuisa, taottavaksi sopiva.
Esimerkiksi: Meltoa terästä."Juu ja riehua, mekastaa. 😃
Meltota.. Siinä kummasti pehmenee ja sulaakin, kun meltoaa kiukkunsa ulos... 😜 Eikä pidättele.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Tuossa olis voinut olla joku välimalli vaihtoehto vastaus. Mä harvemmin lenkkeilen kiukkuuni, en ikinä oikeesti. Itken kyllä lopulta, jos olen pitkään ollut jo toivottoman uupunut olotilaani.
Mutta myös kyllä mä meltoan ja kiroankin, kun tervapiru joskus. Voin lyödä nyrkkiä pöytään ja potkasta jonkun kapsäkin jalallani peräseinään... Ihan fyysisesti rempoa kiukkuani ulos. Kun oon oikeen oikeen väsähtänyt ja henkisesti caput. Suuttunut viimisen päälle, niin että tärisen ihan kiukusta. 😃vai melttoat ja kiroilet ja heität ja potkit huonekalut peräseinään ja lyöt nyrkkiä pöytään niin mitä tuollaisen kanssa voi keskustella ja toiseksi eihän sinun pitänyt olla pirttihirmu
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai.
Kyllä mä olen tuon kääntämisen huomannu toimivaksi, kun ei se karjumallakaan katoa..Mihin sen kuuluisi kadota?
-flowersreally- Helmiina kirjoitti:
Juu ja riehua, mekastaa. 😃
Meltota.. Siinä kummasti pehmenee ja sulaakin, kun meltoaa kiukkunsa ulos... 😜 Eikä pidättele.Taitaa olla meänkieltä tuo meltota. Molen sit miält, että soo'n. 😃
Helmiina kirjoitti:
Juu ja riehua, mekastaa. 😃
Meltota.. Siinä kummasti pehmenee ja sulaakin, kun meltoaa kiukkunsa ulos... 😜 Eikä pidättele.Mul on sit meltonen keskikepakko..😬
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sen kuuluisi kadota?
-flowersreally-Se sanoo puff ja haihtuu tuota...jonnekinii..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se sanoo puff ja haihtuu tuota...jonnekinii..
Niin, kun karjasee.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
vai melttoat ja kiroilet ja heität ja potkit huonekalut peräseinään ja lyöt nyrkkiä pöytään niin mitä tuollaisen kanssa voi keskustella ja toiseksi eihän sinun pitänyt olla pirttihirmu
Kyllä mussa on se vähempi hurmaava puolikin, se peto on irti puolikin löytyy. Mä tykkään joskus kyttyrää ja näytän sen sitten ärjymällä, jos ei puhe mee perille. Ja kyllä, joskus lähtee irtotavaratkin kähvelään eestä pois, kun mulla keittää pannu viheltäen. 😋
Ei sitä usein tapahdu, mutta joskus kuormaa on liikaa ja mulle perkele sietokyky loppuu kesken.. Että pitäkää tunkkinne, se loppu nyt. 😂Wwuwuw kirjoitti:
Mul on sit meltonen keskikepakko..😬
Melto.. Teemu tuli mieleen, kepakkokin vielä. 🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Niin..kuka se oikein on?
Joku palstavakkari vuodelta ihme ja kumma. Alaston sellainen. 🙄
Helmiina kirjoitti:
Joku palstavakkari vuodelta ihme ja kumma. Alaston sellainen. 🙄
Ai se jonka kuvia täällä on ollu? Naisasialooseri?.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kyllä mussa on se vähempi hurmaava puolikin, se peto on irti puolikin löytyy. Mä tykkään joskus kyttyrää ja näytän sen sitten ärjymällä, jos ei puhe mee perille. Ja kyllä, joskus lähtee irtotavaratkin kähvelään eestä pois, kun mulla keittää pannu viheltäen. 😋
Ei sitä usein tapahdu, mutta joskus kuormaa on liikaa ja mulle perkele sietokyky loppuu kesken.. Että pitäkää tunkkinne, se loppu nyt. 😂asia selvä eli miehesi ei ole herra talossa muuten kuin näennäisesti eli sinä olet kunkku talossa ja pirttihirmu olet eli tuskin miehesi uskaltaa suututtaa sinua tai hän kärsii niin luulin että olet herttainen ja kiltti tyttö
Anonyymi kirjoitti:
asia selvä eli miehesi ei ole herra talossa muuten kuin näennäisesti eli sinä olet kunkku talossa ja pirttihirmu olet eli tuskin miehesi uskaltaa suututtaa sinua tai hän kärsii niin luulin että olet herttainen ja kiltti tyttö
No se on ihan yhtä kovapäinen, ei ainakaan peräänny yhtään. Eikä saakkaan, mä olen semmonen että tartten vahvan luonteen rinnalleni, joka ei kuse housuunsa, jos joskus puran elämän tuskaa isolla äänellä. 😃
Wwuwuw kirjoitti:
Ai se jonka kuvia täällä on ollu? Naisasialooseri?.
Ei sama, hintelämpi heppu.
Helmiina kirjoitti:
No se on ihan yhtä kovapäinen, ei ainakaan peräänny yhtään. Eikä saakkaan, mä olen semmonen että tartten vahvan luonteen rinnalleni, joka ei kuse housuunsa, jos joskus puran elämän tuskaa isolla äänellä. 😃
Niin, yhtä herttainen ja kiltti, kun sitten vastaki päin. Itte muuli ja epäkiltti. Kuten sanoin, mussa on se toinenkin puoli.
Kiva, kiltti, hyvää ja hellyyttä pursuva ja kun maailma putoo niskaan, niin sitten se vastakohta mikä myrskyää ja mylvii. 😃- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko pakko karjasta ääneen?
Joskus.
-flowersreally- - Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
jaa jaa oletkin lapatossu ja lässylasse eli uhoat kun miehesi on poissa mutta kun on kotona niin teet mitä sanotaan ja jos miehesi haluaa kuulla naisen mielipiteen niin kysyy naapurin naiselta jaa olitkin vaan uhoaja mitähän lapsetkin miettii äiti on tohvelisankari
Anonyymi kirjoitti:
jaa jaa oletkin lapatossu ja lässylasse eli uhoat kun miehesi on poissa mutta kun on kotona niin teet mitä sanotaan ja jos miehesi haluaa kuulla naisen mielipiteen niin kysyy naapurin naiselta jaa olitkin vaan uhoaja mitähän lapsetkin miettii äiti on tohvelisankari
Mjuu, mielummin olisin se lapatossu. Joskus harmittaa oma tulinen tempperamentti, koska se on nimenomaan mun läheisille ikävintä. 😞
Ja saa pyydellä sitten anteeksi hermojensa menetystä.Helmiina kirjoitti:
Mjuu, mielummin olisin se lapatossu. Joskus harmittaa oma tulinen tempperamentti, koska se on nimenomaan mun läheisille ikävintä. 😞
Ja saa pyydellä sitten anteeksi hermojensa menetystä.Mutta sen verran fiksu kumminkin olen, että erakoidun ja pysyn ihmisistä loitolla. Kun ne meinaamyös toisinaan ärsyttää, niin että on vaikeuksia pitää suu kiinni, mölyt mahassa.
Vasta vähän aikaa sitten ärsytti yks nainen (akka), sen verran paljon kopeiluineen että olin vähällä sylkäistä suustani ikäviä sanoja.
Sain hillittyä itseni, mutta vanhemmiten pelkään että itsehillintä huononee, kuin virtsarakon pidätyskykykin. 🙄😛
On tullut vaikeempaa pitää itsensä kurissa, kun keljuttaa.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ja saa pyydellä sitten anteeksi hermojensa menetystä.älä yritä olet tohvelisankari mutta älä välitä niinhän se on että mies määrää tahdin ja nainen vikisee eli miehesi määrää kaapin paikan ja joo joo naisena annat kaiken periksi ja ehkä näennäisesti kiukkuat kun esim miehesi polttaa sisällä mutta kun mies korottaa ääntään ja sanoo hiljaa hiiri ja leivo aamuksi korvapuusteja niin hiljenet ja leivot ja pyydät anteeksi käytöstäsi ja tyydytät miehesija tiedät herra miestäsi ei kannata suututtaa
Helmiina kirjoitti:
Mutta sen verran fiksu kumminkin olen, että erakoidun ja pysyn ihmisistä loitolla. Kun ne meinaamyös toisinaan ärsyttää, niin että on vaikeuksia pitää suu kiinni, mölyt mahassa.
Vasta vähän aikaa sitten ärsytti yks nainen (akka), sen verran paljon kopeiluineen että olin vähällä sylkäistä suustani ikäviä sanoja.
Sain hillittyä itseni, mutta vanhemmiten pelkään että itsehillintä huononee, kuin virtsarakon pidätyskykykin. 🙄😛
On tullut vaikeempaa pitää itsensä kurissa, kun keljuttaa.Saattaa olla perinnöllistä heikkohermoisuutta...vanhemmiten tulee inkontinenssia. Isukki joutu työelämästä pois, kun se alkoi olemaan herkkä hermostumaan ja joutumaan työpaikalla napit vastakkain. Ei kestäny hermo kenenkään kaakatusta, riehaantumatta... Käytöshäiriöitä??? 😬
Onneks oon perinyt äitiäkin, se tasapainottaa tota isältä sastua turpaan ja onneageeniä kiitettävästi. Vielä ainakin.Anonyymi kirjoitti:
älä yritä olet tohvelisankari mutta älä välitä niinhän se on että mies määrää tahdin ja nainen vikisee eli miehesi määrää kaapin paikan ja joo joo naisena annat kaiken periksi ja ehkä näennäisesti kiukkuat kun esim miehesi polttaa sisällä mutta kun mies korottaa ääntään ja sanoo hiljaa hiiri ja leivo aamuksi korvapuusteja niin hiljenet ja leivot ja pyydät anteeksi käytöstäsi ja tyydytät miehesija tiedät herra miestäsi ei kannata suututtaa
Älä yritä provosoida, oot läpinäkyvä. 😝
Ei toimi! 😊
En mee tohon lankaan ja ansaan. Tää taitaa kömpiä pötkölleen. Olis huomenna vauhdikas päivä... 😑
Hyvää Joulua ja hyvää yötä ihmiset. 😃 👍 🌸- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mutta sen verran fiksu kumminkin olen, että erakoidun ja pysyn ihmisistä loitolla. Kun ne meinaamyös toisinaan ärsyttää, niin että on vaikeuksia pitää suu kiinni, mölyt mahassa.
On tullut vaikeempaa pitää itsensä kurissa, kun keljuttaa.nyt puhutaan vähän eriasioista niin en osaa puhua mieliala sairauksista eli jos joku tuttu sanoo moi niin raivoat vaahto suussa ja suupielissä ja kaikki ihmiset ahdistaa ja mieli on mustaa ja saat raivokohtauksia siis silmitöntä raivoa kun kaupassa maitopurkki puhuu sinulle ja heität kaikki kaupan seinälle ja hakkaat ihmisiä ja kotona et määrää edes alusvaatehyllyäsi vaan muut päättää missä pidät puhtaita vaatteitasi niin en osaa nyt neuvoa
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Älä yritä provosoida, oot läpinäkyvä. 😝
Ei toimi! 😊
En mee tohon lankaan ja ansaan. Tää taitaa kömpiä pötkölleen. Olis huomenna vauhdikas päivä... 😑
Hyvää Joulua ja hyvää yötä ihmiset. 😃 👍 🌸uskaltaako vastata ettet vain suutu ja tule polttaa asuntoani yöllä kun nukun ja kuolen polttammalla älä nyt suutu mutta hyvää yötä ja hyvää joulua
Anonyymi kirjoitti:
uskaltaako vastata ettet vain suutu ja tule polttaa asuntoani yöllä kun nukun ja kuolen polttammalla älä nyt suutu mutta hyvää yötä ja hyvää joulua
Hoopo. 😇
- Anonyymi
Joo olen näköjään toksinen mutta
kyllä mussa on pehmeäkin puoli.
Kyllä mä olen ollut tietoinen itsestäni.
Onneksi olenkin ollut yksin ikäni pääsee kaikki helpommalla.🤔
Ei minusta enään ole parisuhteeseen. Olen pilalla, viimeinen käyttö päivä meni jo aikaa sitten. 🤗🤗😄
Terveisin Tampereen mies 45v.Pitäisköhän teille laittaa semmonen myrkyllinen merkki?
Harmishan täällä aina haukkuu naiset, kun nuo eivät ymmärrä jostain syystä kuka miehistä mahtaa tulevaisuudessa olla väkivaltainen ja kuka ei..
"Miehekkyytesi on ympäristölle myrkyllistä
Olet mies, jonka varpaille muut ei astu – tai muuten päästät uhosi valloilleen. Tunteistasi et puhu ääneen edes unissaan, ne eivät muille kuulu. Olet elementissäsi, kun saat tihkua testosteronia ja johtaa tilanteita."
Ei kyllä sovi minuun sitten yhtään. Olen päin vastoin hieman feministinen mies.Wwuwuw kirjoitti:
No elämässäs..
Et enää ääniäkään kuule..En kuullut ääniä, vaan näin olemattomia. Mutta kyllä kaiken kaikkiaan olen jotenkin vaiheessa vähän kaiken suhteen, mikä taitaa olla pidemmän päälle ihan hyvä juttu :)
Partakaweri kirjoitti:
En kuullut ääniä, vaan näin olemattomia. Mutta kyllä kaiken kaikkiaan olen jotenkin vaiheessa vähän kaiken suhteen, mikä taitaa olla pidemmän päälle ihan hyvä juttu :)
No parempihan se oli että pitivät turpansa tukossa..vai mitä..
Nukkuun.Wwuwuw kirjoitti:
No parempihan se oli että pitivät turpansa tukossa..vai mitä..
Nukkuun.Jep :D
Öitä.
- Anonyymi
En ole väkivaltainen , vaikka välillä annan sen kuvan. Itselleni laittaisin ongelma jäte merkin / säteily merkin jos mahdollista.
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Ostan atomiaseen ja tapan kaikki.
- Anonyymi
Ne jotka seurustelee ovat erityisesti häirintyneitä. Kannattaa laittaa mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934