Mikä oli paras kehu, mitä olet saanut ulkonäöstäsi? Minkä
Ikäisenä ulkonäköäsi on eniten kehuttu? Mistä luulet sen johtuvan?
Onko ulkonäköäsi joskus kehuttu?
23
129
Vastaukset
- Anonyymi
Monta kertaa, ehkä oon liian hyvän näköinen saamaan suomalaisia naisia, ulkomaillla kyllä käy aina flaksi ja sielläkin kehutaan hyvännäköseksi. Siellä naiset ei torju liian hyvännäkösiä.
- Anonyymi
16-vuotiaana rupesin saamaan paljon huomiota naisilta. Naisten huomio lakkasi kun ajoin tukan pois, mutta iän myötä naamasta tuli karumpi joka sai taas naiset pörräämään ympärillä.
Sanoisin että 25-27-vuotiaana minun ulkonäköä on kehuttu eniten, olen siis 27-vuotias tällä hetkellä. 20-24-vuotiaana olin aika pullukka, olin kuitenkin suhteissa mutta en saanut paljoa huomiota (olin 185cm pitkä ja painoin 97-101kg).
25-vuotiaana lopetin sokerin syönnin lähes kokonaan jonka johdosta painoni putosi 74-79kg hujakoille.
Paras kehu on varmaan ollut se kun naiset sanovat kovaan ääneen ''On se kuuma/Komea mies''... Mutta yhtä isku yritystä en unohda, yksi nainen tuli sanomaan minulle baarissa ''Veisitkö lasteni hiusrajan''. Syy miksi ajan hiukset lyhyeksi on se että minulla on karkaava hiusraja. No kerran yks sano, että tälleen pilkkopimeässä olet täydellinen. Kaikki jäi sen oman mielikuvituksen varaan.
Minusta jotenkin hauskinta tässä oli, että tyyppi oli kännissä pistänyt kypärän väärinpäin päähänsä ja halas betoniporsasta.... en ole varma, että puhuks se edes mulle...
Mut anyway... paras kokemus.... jep...- Anonyymi
Linjurikuskina toimiessani kuulin kerran, kun muutamat puheliaat reippaat täti-ihmiset iloisella äänellä sanoivat: "Onpa kaunis kuski:" ( Ikä: Silloin vähän alle 50, nyt olen reilusti yli 50. )
_J_ Mullahan ulkonäkö ei ole koskaan ollut ongelmista isoin. Viimeistään kun söin Roa-kuurin 18-vuotiaana niin ei ole tarvinnut stressata ulkonäön suhteen. Vaikea sanoa mikähän olisi paras yksittäinen kehu. Jotkut naiset tykkäävät mun tummasta tukasta ja parrasta, jotkut suht lihaksikkaasta rintakehästä ja hartioista, jotkut isoista kämmenistä jne. Teini-iässä mun aknelle naurettiin koulussa, mutta sen jälkeen en ole kuullut mitään negatiivista mun ulkonäköön liittyen.
Eniten mun ulkonäköä on kehuttu varmaan ihan viimeisen vuoden aikana. Faktahan on se, että mies vain komistuu vuosien saatossa ja ainakin mulle toi pieni painonnousu teki pelkästään hyvää. Tuntuu jotenkin hurjalta että vuonna 2008 kun seurustelin ekan kerran, silloinen tyttöystäväni stressaantui siitä että hänellä on paksummat reidet kuin mulla vaikka oli noin 25cm lyhyempi, mutta ei silti mikään läski. Muistaakseni niihin aikoihin painoin noin 63kg, mutta nykyään se on liikkunut siinä 90kg molemmin puolin. Valtaosa on tullut lihasmassana, mutta myönnetään että toki osa myös keskivartaloon ja poskipäihin. Pituutta mulla on se 185cm.- Anonyymi
Toki jotkut harvat miehet komistuvat vuosien saatossa. Mutta kyllä sinäkin omin silmin voit todeta ettei se ikä useimmille tuo positiivisia muutoksia kehoon tai kasvoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Toki jotkut harvat miehet komistuvat vuosien saatossa. Mutta kyllä sinäkin omin silmin voit todeta ettei se ikä useimmille tuo positiivisia muutoksia kehoon tai kasvoihin.
Voihan se olla että tietyn pisteen jälkeen myös miehet alkaa rupsahtamaan, mutta kyllä mä ainakin omasta mielestä näytän juuri nyt paremmalta kuin muutama vuosi sitten. Vähemmän lapselliselta jne.
Uskon (ja toivon) että vanhemmiten näytän enemmänkin Maurizio Arrivabeneltä kuin Seppo Taalasmaalta 😅
Noh tänään tyttäreni 10v puhui minulle ”olit silloin nuori 25 vuotias kun sait minut mutta äiti miksi olet noin nuoren näköinen vieläkin?” ja ”isänsä sanoi jos vähän laihtuisi niin näyttää sisareltasi.”
- Anonyymi
Persettäni on kehuttu useaan kertaan. Jo ylä-asteella kerran tytöt kehuivat, ja aikuisiällä pari kertaa. Johtunee siitä, että lihakseni ovat perseessä ja jaloissa.
- Anonyymi
Ei ole kehuttu, ei lapsena nuorena eikä aikuisena.
Tai no, silmiä kyllä joskus.
En ole ollut koskaan kaunis, liian erikoinen ollakseni suomalaisen kauneusihanteen mukainen. Liian tumma, kapeat kasvot, liian tumma iho. Tummat silmät. Ja silti olen suomalainen jo monessa polvessa, äidin suku menee Kreikkaan joskus kauan sitten. sieltä kai tullut nämä ulkonäkögeenit, äidilläni sama. Meitä on viisi tummaa sisarusta ja kaksi vaaleaa sinisilmää jotka tulevat isän sukuun.
Joskus teininä olisin halunnut olla kuin muutkin, kunnes opin arvostamaan persoonallisuuttani ja olemaan ylpeä itsestäni. Pidän itsestäni juuri tällaisena enkä halua muuttaa mitään.
-nainen- - Anonyymi
Parraiten muistan kun on kehuttu sanomalla "ompa sulla pitkät korvat".
- Anonyymi
Saan usein kehuja silmistäni :)
- Anonyymi
ulko näköä kehuttu itseään vanhenmat henkilöt,
Ihan en sanatarkasti muista mutta tyyliin " olet sen näköinen että sovit maalivahdiksi", varmaan totta sillä ehkä olen komeimmillani sählymaalivahdin varusteissa maski päässä.
Syytä en tiedä mutta luulen ettei kukaan muukaan halunnut tai uskaltanut mennä maaliin.
Muuama vuosi sitten ,kun vielä olin Tinderissä,eräs nainen kysyi retorisen kysymyksen eli miksi noin komea mies on vielä Tinderissä. En tiedä miksi näin totesi mutta valheelta tuntui kun ei halunnut jatkaa tutkimusta siihen suuntaan oltaisiinko sovittu toisillemme; toki voi olla että tuli siihen tulokseen että se henkinen yhteys ei ollut samalla taajuudekka.- Anonyymi
Ulkonäköäni ei ole kukaan koskaan kehunut. Oken hoikka, en lihaksikas 192/89, tummat lyhyet hiukset, vihreät silmät ja silmälasit omaava mies.
IkisinkkuerakkoM42v - Anonyymi
Minun mainiota huumoriani on kehuttu. En kerro tyhmiä kaksimielisiä vitsejä, vaan huumorini perustuu omaan hauskaan mielikuvitukseeni. Mainitsen vielä, että huumoriani kehutaan eniten Turun seudulla, mutta Itä-Suomen tosikot eivät ymmärrä meikäläisen huumoria.
Eniten saan kehuja lihaksikkaasta kalustani, jonka verisuonet erottuvat pinkeän pullottavina ja kaluun on tehty myös tribaalikuvioisia tatuointeja 😊😊😊 Toinen mihin naiset kiinnittävät huomiota, ovat karvaiset pakarani joissa on liekkitatuointeja 😊😊😊
- Anonyymi
Ei, naiset ei tiedä mikä on kehu.
Älä ole niin varma (kyllä tietää). Sellaisen toistaminen koetaan itsekehuna ja "elvistelemisenä", joten on parasta pitää asia vain omana tietona. :)
- Anonyymi
Heräsin karmaisevaan tietoisuuteen huomaamaan, että tilipussi on aina riittänyt jostain hommista. Pidelkää tunkeista hyvää huolta.
En nyt parasta kehua kerro, mutta joskus 30 vuotiaana olin opettajana yhdessä oppilaitoksessa, jossa oli oppilaina useampi missi. Kuulin sitten eräältä kollegalta (mies), että kun hän oli ollut tupakalla parikymppisten miespuolisten oppilaidensa kanssa, nämä olivat alkaneet kehua, että tässä koulussa on kyllä kauniita naisia. Luettelivat sitten mm. näitä missejä ja yksi lisäsi sitten vielä minun nimeni missien perään. Muut "pojat" sitten olivat kuulemma muka nyökkäilleet samanmielisyyden merkiksi. Se tuntui silloin aika imartelevalta, tulla verratuksi misseihin:D
Eniten on kehuttu 40 vuotiaana, päivänvalossa, ja selvinpäin, tuntemattomien miesten ja naisten taholta. Myös pari vanhaa tuttua, jotka ovat tunteneet mut parikymppisestä, ovat tulleet sanomaan, että "mitä ihmettä sulle tapahtui sen jälkeen kun sait lapsia (32 ja 35 vuotiaana). Sinähän puhkesit kukkaan." Nämä kehujat ovat olleet molempia sukupuolia. Johtuu varmaan siitä, että n. 30 vuotiaaksi yritin olla "uskottava" ja pukeuduin peittävästi, usein mustaan, hiukset olivat melkein aina kiinni, pidin paljon silmälaseja jne. Kun sain lapset rentouduin ja muutuin tyyliltäni naisellisemmaksi. Hiuksetkin alkoivat kasvaa ihan eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6172340Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271166- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki91008- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229603