Kysymys uskikselle

Miten ihmisestä tulee tuollainen?Mikä meni pieleen?
😬😬😣
462
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Missä Palestiinan lippu?????😀😀😀

2Äänestä

Vastaus löytyy avatar kuvani kalan alapuolelta. Siksi häntä kutsutaankin myös nimellä hlö56 :D

1Äänestä
  • Kattos, sinäkin siihen ihan yllättäen taas tupsahdit 😃

2Äänestä

Minusta tuli kristitty Jumalan armosta vaikka aluksi kiittelin itseäni kun sinnikkäästi tutkin ja otin itse selkoa mikä on homman nimi.

Sama linjaus mulla on muuhunkin toumintaan.Otan itse selkoa myytävänä olevasta jutusta ja päättelen onko se ok vai ei. Käytetyssä autossa voi olla ilmaa 4000e eli siitä voi tinkiä sen 2000e pois ja automyyjä nauraa selän takana.Suomessa auto kannattaa ostaa 6 vuotiaana. Paitsi miljonäärilke se on eri asia.Hjallis osti just jonkun ökymersun. Mutta portti on ahdas kamelilla kulkea Pelastukseen. Ihmisenä Hjallis on kai ihan ok, jumalaton?En tiedä. Olen Hjallista kuullut aika usein mutta materiaalipuolella jutut liikkuu enemmän kuin Jeesuksessa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmisestä tulee tuollainen?Mikä meni pieleen?
😬😬😣

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu