Älkää tilaatko Kiinan nettikaupoista mitään voitte saada tuotteista Koronaviruksen. Wuhanissa valmistetaan valtavia määriä nettikaupan tavaroista!
Kiinan nettitilauksissa Koronavirus riski!
Anonyymi
26143
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 26
Vanhimmat
Viittaisitko vielä johonkin tutkimukseen, joka tukisi ajatustasi siitä, että koronavirus selviää materiaalien pinnoilla ainakin sen parisen viikkoa.. Nyt väitteesi kuulostaa tuulestatemmatulta hysterian lietsonnalta.
Suomessa on jo todettu tauti tapauksia. Lue uutisia
Ne eivät ole tulleet kiinapaketeista huoh.
"Suomessa on jo todettu tauti tapauksia. "
ei ole , on vain yksi tapaus.
etkö osaa kirjoittaa suomeksi.
Lue itse uutisia. Suomessa on todettu yksi ainoa tautitapaus ja hänkin on kiinalainen turisti.
Koronavirus pysyy hengissä kuivalla pinnalla vain muutaman tunnin. Kiinasta voi siis tilata tavaraa huoletta.
Samalla säästät myös ympäristöä kun et tilaa tuotteita Kiinasta.
Niin,osta suomi kaupasta johon on samat tavarat tudum,tilattu sieltä kiinasta.
Ja ennen kuin joku mussuttaa paketteja ei todellakaan lennätetä yksi kerrallaan vaan isoissa konteissa jotka venaavat siellä parisenkin viikkoa kun täyttyvät.
"Samalla säästät myös ympäristöä kun et tilaa tuotteita Kiinasta."
kiinasta ne suomessakin myytävät tulee.
tilaan kiinasta suoraan, niillä on lyhyempi reitti kuin suomesta tilatessa.
suomesta tilatessa paketti kulkee maahantuoja - kauppa - posti - suomea ristiin rastiin.
Kiinan paketteja ei kannata nyt tilata sillä Posti ei käsittele niitä ollenkaan enään vaan palauttavat kaikki takaisin.Tämä ohje tuli Maanantaina meille. Vain yli 22€ maksavat laitetaan eteenpäin eli kaikki tulliin.
No tuskinpa palauttavat, saavat maksaa sitten ostettujen tuotteiden hinnat asiakkaille takaisin jos näin tekevät.
Eikö kuolleita ja heikentyneitä viruksia käytetä yleensä rokotteissa? Tilaa paketti Wuhanista ja nuole sitä kunnolla, niin et saa varsinaista virustartuntaa koskaan.
koronavirus ei elä tavaran pinnalla kuin aivan maksimissaan 20 minuuttia. kesimäärin 5 minuuttia.
ei elä ihollakaan kauaa, eli vasta jos siirrät sen itse nenään se saa alun.
Maksimissaan virus voi pysyä elossa noin parisen viikkoa mutta se vaatiikin sitten jo todella otolliset elinolosuhteet. Mitkään kiinapaketit eivät ole sitä joten no hätä. Ennemmin salama iskee ukonilmalla kuin saat koronan kiinapaketista(joka matkaa kuukauden pari)
vain köyhillä on varaa ostaa suomesta ja varsinkin kivijalkamyymälästä.
Tämä on totta..monet tuotteet ovat aivan samaa tai kopio mitä peruskaupasta ostaisi mutta hintaero saattaa olla monia kymppejä. Olen monta kertaa suuttunut kun tajunnut miten paljon meitä suomalaisia kusetetaan hinnoissa. En maksa perus trikoopaidasta enää 20 euroa,en.
Ja monet pölvästit luulevat että maailma pelastuu kun lopettaa sen "turhan kiinakrääsän" ostelun, sitä samaa "krääsää" se on meidän cittareissakin mutta tuplahinnoilla. Itse en ole ikinä ostanut krääsää vaan käyttövaatteita ja kenkiä,joitakin koruja,tarvikkeita tietokoneeseen ja kameraan. Ihmetyttää mitä tämä paljon parjattu "kiinakrääsä" on.
uups.luin että ei ole varaa ostaa haha:D
Minulle saapui Kiinasta paketti viime viikolla ja nyt aivan valtava yskä ja painava tunne rinnassa! Eli joku pöpö tuli!!
Mutta ei ole korona joten älä panikoi:) Nythän suomessakin on joku ihme flunssa virus joka kestää kuukausikaupalla. Lääkärit ei muka tiedä mikä on mutta kestää pitkään,parannut ja parin päivän päästä taas samat oireet kera lämmön/kuumeen ja luukipujen,tuota sirkusta sitten kuukausikaupalla. Olet luultavasti saanut sen "suomalaisen flunssan" ;)
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dongfeng_Motor_Corporation
Jää sitten autotkin ostamatta , kaikki , ihan kaikki , ihan vitun kaikki tehdään kiinassa , ostat eu tai japsikamaa , olet ostanut lepakkotorin duunarin tavaroita , niitä on lääpitty ja yskitty 5 vuorossa tauotta.........wuhan on unissakin
Minäkin jotain tuotteita suomlaisesta nettikaupasta ja ihan mielenkiinnosta katsoin onko kerrottiinko niissä valmistusmaa ja hyvin harvassa kerrottiin. Ei taida mattoja tulla kuitenkaan Kiinasta asti, puuvillamattoja.
Wuhanissa meni mm hienon saksalaisen eu ylpeyden bosch tehdas kiinni tuon pöpön takia , lukeeko bossissasi made in wuhan by china to bosch eu garmany quality.
Kiinasta vaan kaikki tilaukset itse , voihan paketeissa olla purkissa virusta mukana.
Motonetistä ostin bosch tulpat , made in russia , tuntu kuin ois pantu perseeseen yleisön edessä.
https://www.reuters.com/article/us-china-health-bosch-virus-idUSKBN1ZS10H
Eu on laajentunut kiinaan.
https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-plans-new-plant-in-russia-42039.html
Eu laajentunut venäjälle , kuka uskoo venäjän eu pakotteisiin......
Pakotteet on suunnattu tiettyihin oligarkeihin, eikä koko venäjän kauppaan.