Mercedes AMG vs. BMW M

Anonyymi

Kävin koejamassa autoja eilen ystäväni liikkeessä.
Molemmat autot olivat noin 500km ajettuja eli uusia.

Bemarin teho on kova, ilman ajonvakautusta tuntuu lähtevän suorastaan käsistä, suuntavakaus tuntuu keinotekoiselta, alusta hieman liian kova jopa pehmeällä asetuksella. Äänentoistolta olisin odottanut enemmän tämän hintaiselta autolta.

Mersu tuntuu heti siltä että auto on tehty juuri sinulle, AMG:ssa on potkua enemmän kuin pienessä kylässä ja autossa hienosti toteutettu ajonvakautus, auto lähtee todella rajusti mutta siltikään et tunne oloa että auto lähtisi ''lapasesta''.
Autossa upea äänentoisto H/K:ta ja matala basso hivelee korvia.

Pisteet:

BMW 5/10
Mercedes 9/10

10

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä tiedät minun makuni, tai toisten maut? Viitaus kirjoitukseesi.

Itse katselin mersua ja minulla tulee mieleen japsit, kun on monen moista blig bligiä ja nappuloita yms.

Bmw omassa karuudessaan toimii aina minulle, kun en japsi stailista välitä, ajo ominaisuuksista en tiedä mb, kun ei houkutellut koe ajolle, sitten yhtään.

Vaihdoin bmw Juuri ja päädyin nissunin sähköautoon, kun kypsyin autokeskuksen mulkkuihin BMW myyjiin, kun ovat asiakasta ylenpänä, en olisi uskonut itse ikinä, mutta näin kävi kymmensien vuosien merkki orjuuden jälkeen ja nyt mukavasti sähköautolla, on muuten uskomaton kiihtyvyys 0-70 harva pärjää vierellä valitettavasti sitten alkaa jäämään, käy kokeilemassa.

Ja parasta on, kun saa ajaa bensa pumppujen ohi, hieman harmitta, kun juuri vaihtoi autoa ja bensan hinta tippui, no kyllä se sieltä nousee

Mersusta ei pisteitä, koska ei miellytä, varmasti monelle paras.
      BMW 10/10 miinusta pollttoaine menekki ja mulkut jälleen myyjät, muuten täydellinen kaikilta osin, minulle
      Nissuni 7/10 miinusta, ajoominaisuuksista, penkeistä, etuvetoisuudesta, mutta käypä kulkupeli ja plussa olemattomat, käyttökulut ja miellytävä myyjä.

• Anonyymi

Kannattaa sitä Meseä käydä ajamassa jos et ole ajanut, paljon paremman ja laadukkaamman tuntuinen kun BMW.

• Kerrotko ( ja laitat vielä varmuudenvuoksi linkin) missä yhdessä ”kaverin” autoliikkeessä on koe-ajettavissa uudet (500km ajetut) M sekä AMG autot, niin sen jälkeen voi kertomuksen todenperäisyyttä sitten arvioida uudestaan.

• Anonyymi

Sori täällä ei saa mainostaa liikkeita, toivottavasti ei sensuroi mutta Sport Car Center on paikka, Mersu jo todennäköisesti myyty, BMW ollut myyntilistoilla jo useamman kuukauden, käy sieltä katsomassa.

• Anonyymi

Osta tuo Bemari pois kun lojunut jo liian kauan siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.scc.fi/vaihtoauto/Mercedes-Benz/e_b_63_b_amg/s-4matic-a--designo--muisti--pysakointiavustin--keyless-go--harman-kardon--ils-led--panorama/008151/

ja

https://www.scc.fi/vaihtoauto/BMW/m5/f10-sedan---m-drivers-paketti--kamera--navigointi--muistipenkki--nahkasisusta--pdc/YJS652/

Kyse piti olla uusista, noin 500km ajetuista autoista, ja nuo linkkien autot ovat jotain ihan muuta...

Sports Car Centerilla on hieno valikoima autoja, ja periaatteessa voisi olla "oikea valinta" autoliikkeeksi missa tuo koe-ajo olisi tapahtunut, mutta kyseinen autoliike myy uusia autoja vain Jaguar ja Landrover autoja ja niistä heillä on luonnollisesti myös uusia koe-ajoautoja.
        Mutta tuo urheiluauto valikoima mikä heillä on, uudehkoa taikka "melkein uutta", eli noin vuoden vanhoja ja joku 5000-20000km. ajettuja.

• Anonyymi

Huippua vertailla kahta vanhaa autoa keskenään tuolla tavalla. Voihan kiesus!
      Ja popit toisessa paremmat, toinen kiesus.

• Anonyymi

Ja sulla varmaan onkin uutena ostettu AMG tai M vai?

• Anonyymi

Autossa upea äänentoisto H/K:ta ja matala basso hivelee korvia.
      Mitä tuo H/K tarkoittaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      56
      14355
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      102
      5352
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      180
      4647
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      71
      3981
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      61
      3625
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3520
    7. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      53
      2512
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      51
      2429
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      38
      2228
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      21
      1913
    Aihe