Mitä tekisit

Anonyymi

jos tapaisit mukavan typyn palstalla ja synkkaa hyvin mut ette tunne ja sit sen typyn kuva näkyy sun facen kaveriehdotuksissa?

182

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittaisin jan1:sen valeprofiililta tulevat kaveripyynnöt banniin, niin helppoa se olisi :)

      • Täh?


      • Ei pitäisi, mutta nauroin.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ei pitäisi, mutta nauroin.

        Taas te kiusaatte. :(


      • Jan1 kirjoitti:

        Taas te kiusaatte. :(

        Taas? Enkös minä ole ollut pääasiassa sinun puolellasi? Tuo oli vaan liian hyvä läppä :D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Taas? Enkös minä ole ollut pääasiassa sinun puolellasi? Tuo oli vaan liian hyvä läppä :D

        En ala. Byyääh.


      • Jan1 kirjoitti:

        En ala. Byyääh.

        Sitten ei kannattaisi multinikkailla.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sitten ei kannattaisi multinikkailla.

        Hahhah. Eipä. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Taas te kiusaatte. :(

        Minusta tuntuu että tämä teidän kuvilla leikkiminen on osaa syytä kun taas tuntuu että sumutat taas sitten toisten tunteita.
        En ikinä ymmärrä, miksi leikkiä muiden tunteilla?
        Joten kyseenalaistan nämä kumman idea on sekoitella profiilissa kuvia? eikö tuo ole nyt vähän ikävää kummankin kannatalta. Kukaan ei usko eikö se satu ”älä huuda suttaa turhaa” ole tuttu?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tämä teidän kuvilla leikkiminen on osaa syytä kun taas tuntuu että sumutat taas sitten toisten tunteita.
        En ikinä ymmärrä, miksi leikkiä muiden tunteilla?
        Joten kyseenalaistan nämä kumman idea on sekoitella profiilissa kuvia? eikö tuo ole nyt vähän ikävää kummankin kannatalta. Kukaan ei usko eikö se satu ”älä huuda suttaa turhaa” ole tuttu?

        Kuvia ne vaan on. Kuva voi olla vaikka joka päivä eri autosta. Miksi ihmiskasvot on niin pakkomielteiset, ettei kuvaa voisi vaihtaa päivittäin?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tämä teidän kuvilla leikkiminen on osaa syytä kun taas tuntuu että sumutat taas sitten toisten tunteita.
        En ikinä ymmärrä, miksi leikkiä muiden tunteilla?
        Joten kyseenalaistan nämä kumman idea on sekoitella profiilissa kuvia? eikö tuo ole nyt vähän ikävää kummankin kannatalta. Kukaan ei usko eikö se satu ”älä huuda suttaa turhaa” ole tuttu?

        En voi ottaa vastuuta muiden tunteiluista.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Kuvia ne vaan on. Kuva voi olla vaikka joka päivä eri autosta. Miksi ihmiskasvot on niin pakkomielteiset, ettei kuvaa voisi vaihtaa päivittäin?

        Mutta kun sinulla on ilmeisesti useampikin eri profiili... nainen ja mies. En ymmärrä miksi?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tämä teidän kuvilla leikkiminen on osaa syytä kun taas tuntuu että sumutat taas sitten toisten tunteita.
        En ikinä ymmärrä, miksi leikkiä muiden tunteilla?
        Joten kyseenalaistan nämä kumman idea on sekoitella profiilissa kuvia? eikö tuo ole nyt vähän ikävää kummankin kannatalta. Kukaan ei usko eikö se satu ”älä huuda suttaa turhaa” ole tuttu?

        Tai kysytään, miksi joku tunteilee minua kohtaan? Tunteileeko joku, miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sinulla on ilmeisesti useampikin eri profiili... nainen ja mies. En ymmärrä miksi?

        Jos olisikin, niin mitä väliä? Joku tekee puskana sen mitä ei kehtaa tehdä nimimerkillä. Eli kuka huijaa? En minä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Jos olisikin, niin mitä väliä? Joku tekee puskana sen mitä ei kehtaa tehdä nimimerkillä. Eli kuka huijaa? En minä.

        No on siinä jotain pelottavaa että useita eri persoonia tehtailee. Ja esittää ikään kuin olisi joku toinen henkilö...


      • Jan1 kirjoitti:

        En voi ottaa vastuuta muiden tunteiluista.

        Tuota en ymmärrä miksi ei oteta vastuuta siitä, mitä tunnetta muille välitetään, laissa määritellään monia tunteitakin mitä kielletään kuin prosointikin rikokseen yllyttämisestä tai kiusaaminen(kun menee rikkomaan lain määrityksiä rikkomaan henkisesti ta fyysisesti)

        ja onhan se nyt kun noi ihmisetkin yrittää huvin vuoksi ylittää Uudenmaan rajaa ja täytyykö sit kaikki kieltää lailla?. Ihmisten se oma moraali ei niin kuin jarrua lyö. Ei ajatella seurauksia kauaskantoisesti mitä se toiselle ihmiselle aiheuttaa.
        Vaan koetaan mikä on laillista se sitten vedetään ylitte..
        Vähän kuin matkustetaan hakemassa koronaa ja tuomalla Suomeen myös koulun sulkemisen jälkeenkin matkailijoita tulee.

        empatia kyky on erittäin paljon surkastunut, vastuunotto omista aiheuttamista tunteista/teoista/ unohtuu. Se on hyvin surullista.
        Onkohan sit jokin myrkky joka syö ihmisestä tätä ymmärtää toista paremmin vain onko vaan aivot jäänyt kehittymättä kun sitä ei synny .

        Lapsen myötä jatkuvasti miettien lapsen kannalta minusta empatia kyvyn pitäisi kasvaa.
        Jääkö sellainen päiväkodin eriyttämiseen jättää kasvattamassa tätä osaa vanhemmille vahvaksi vain onko jonkin muun aiheuttavaa myrkyn ensin aspartaamin tai jonkin alkoholin tai muun rinnastamista tähän empatian kyvyn heikkouteen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuota en ymmärrä miksi ei oteta vastuuta siitä, mitä tunnetta muille välitetään, laissa määritellään monia tunteitakin mitä kielletään kuin prosointikin rikokseen yllyttämisestä tai kiusaaminen(kun menee rikkomaan lain määrityksiä rikkomaan henkisesti ta fyysisesti)

        ja onhan se nyt kun noi ihmisetkin yrittää huvin vuoksi ylittää Uudenmaan rajaa ja täytyykö sit kaikki kieltää lailla?. Ihmisten se oma moraali ei niin kuin jarrua lyö. Ei ajatella seurauksia kauaskantoisesti mitä se toiselle ihmiselle aiheuttaa.
        Vaan koetaan mikä on laillista se sitten vedetään ylitte..
        Vähän kuin matkustetaan hakemassa koronaa ja tuomalla Suomeen myös koulun sulkemisen jälkeenkin matkailijoita tulee.

        empatia kyky on erittäin paljon surkastunut, vastuunotto omista aiheuttamista tunteista/teoista/ unohtuu. Se on hyvin surullista.
        Onkohan sit jokin myrkky joka syö ihmisestä tätä ymmärtää toista paremmin vain onko vaan aivot jäänyt kehittymättä kun sitä ei synny .

        Lapsen myötä jatkuvasti miettien lapsen kannalta minusta empatia kyvyn pitäisi kasvaa.
        Jääkö sellainen päiväkodin eriyttämiseen jättää kasvattamassa tätä osaa vanhemmille vahvaksi vain onko jonkin muun aiheuttavaa myrkyn ensin aspartaamin tai jonkin alkoholin tai muun rinnastamista tähän empatian kyvyn heikkouteen.

        Juurikin noin. Dissekin aina höpöttää että pitää ottaa vastuu omista tunteista mutta vielä tärkeämpää kai olisi jollain tavalla ymmärtää ottaa vastuuta toisten tunteista, että miten ne omat tekemiset vaikutta toisiin? vaikka parhaansa tekisi sekään ei aina riitä, silti saattaa sattua johonkin mutta ainakin jos edes vähän yrittäisi on sekin jo jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on siinä jotain pelottavaa että useita eri persoonia tehtailee. Ja esittää ikään kuin olisi joku toinen henkilö...

        Mistä tiedät miten monta persoonaa muilla on? Rekatuilla tai anonyymeillä? Ei mistään. Edelleenkään sukuelimet ei palstaile, edelleen ihminen voi muuttaa mieltään, kysyä puskana vastata nimimerkillä jne.

        Mikään ei ole suistunut raiteiltaan. Korkeintaan ihmisten mielikuvat on saaneet herätyksen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuota en ymmärrä miksi ei oteta vastuuta siitä, mitä tunnetta muille välitetään, laissa määritellään monia tunteitakin mitä kielletään kuin prosointikin rikokseen yllyttämisestä tai kiusaaminen(kun menee rikkomaan lain määrityksiä rikkomaan henkisesti ta fyysisesti)

        ja onhan se nyt kun noi ihmisetkin yrittää huvin vuoksi ylittää Uudenmaan rajaa ja täytyykö sit kaikki kieltää lailla?. Ihmisten se oma moraali ei niin kuin jarrua lyö. Ei ajatella seurauksia kauaskantoisesti mitä se toiselle ihmiselle aiheuttaa.
        Vaan koetaan mikä on laillista se sitten vedetään ylitte..
        Vähän kuin matkustetaan hakemassa koronaa ja tuomalla Suomeen myös koulun sulkemisen jälkeenkin matkailijoita tulee.

        empatia kyky on erittäin paljon surkastunut, vastuunotto omista aiheuttamista tunteista/teoista/ unohtuu. Se on hyvin surullista.
        Onkohan sit jokin myrkky joka syö ihmisestä tätä ymmärtää toista paremmin vain onko vaan aivot jäänyt kehittymättä kun sitä ei synny .

        Lapsen myötä jatkuvasti miettien lapsen kannalta minusta empatia kyvyn pitäisi kasvaa.
        Jääkö sellainen päiväkodin eriyttämiseen jättää kasvattamassa tätä osaa vanhemmille vahvaksi vain onko jonkin muun aiheuttavaa myrkyn ensin aspartaamin tai jonkin alkoholin tai muun rinnastamista tähän empatian kyvyn heikkouteen.

        En vaan voi päättää mitä tunnet, kun nimimerkkini näet. En välttämättä ole huomenna samalla tuulella, kun tänään etkä ehkä sinäkään. Mielipide ihmisestä voi muuttua jo sen vuoksi, ettei ole samaa mieltä.

        Itselleni merkkaa asia, ei naamataulu tai sukupuoli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juurikin noin. Dissekin aina höpöttää että pitää ottaa vastuu omista tunteista mutta vielä tärkeämpää kai olisi jollain tavalla ymmärtää ottaa vastuuta toisten tunteista, että miten ne omat tekemiset vaikutta toisiin? vaikka parhaansa tekisi sekään ei aina riitä, silti saattaa sattua johonkin mutta ainakin jos edes vähän yrittäisi on sekin jo jotain.

        Niinpä, ei raiskata eikä huoritella. Siitä tulee vähintäänkin paha mieli. Otappa vastuuta.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Niinpä, ei raiskata eikä huoritella. Siitä tulee vähintäänkin paha mieli. Otappa vastuuta.

        Miksi sä olet ajanut ihmisiä pois täältä?


      • Jan1 kirjoitti:

        Niinpä, ei raiskata eikä huoritella. Siitä tulee vähintäänkin paha mieli. Otappa vastuuta.

        Sulla ei oo paljo varaa tuomita ketään, niinkuin ei sun komppikerhollakaan, varsinkaan keksityillä jutuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä olet ajanut ihmisiä pois täältä?

        Siinähän sinäkin olet. Kenet siis, nimeä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla ei oo paljo varaa tuomita ketään, niinkuin ei sun komppikerhollakaan, varsinkaan keksityillä jutuilla.

        Mistä sä tiedät mikä on keksittyä ja mikä ei? Todista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sulla ei oo paljo varaa tuomita ketään, niinkuin ei sun komppikerhollakaan, varsinkaan keksityillä jutuilla.

        Mistä sä tiedät mikä on keksittyä ja mikä ei? Todista.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Siinähän sinäkin olet. Kenet siis, nimeä?

        Kuka? Komisario Palmu? Vastaat vain. Niin helppoa se on? Mikä sulla mielessä nyt mättää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Siinähän sinäkin olet. Kenet siis, nimeä?

        Ota vastuuta tekemisistäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Komisario Palmu? Vastaat vain. Niin helppoa se on? Mikä sulla mielessä nyt mättää?

        Pönttö? Yhtä kiivas inttäminen. Mulla ei mätä mikään, mikä sulla?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Pönttö? Yhtä kiivas inttäminen. Mulla ei mätä mikään, mikä sulla?

        Miksi sä näet Pönttöjä kaikkialla? Eikö silloin mielessä mätä jokin? Vastaapa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota vastuuta tekemisistäsi.

        Hommaa sä nimimerkki ja ota vastuu huuteluistasi.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Hommaa sä nimimerkki ja ota vastuu huuteluistasi.

        Kiertelet kuin punap.rzeapina banaania. Mikä nyt on vaikeaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä näet Pönttöjä kaikkialla? Eikö silloin mielessä mätä jokin? Vastaapa.

        Miksi sä roikut mun kimpussa, vaikken ole susta kiinnostunut. Mikä sun päässä mättää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Miksi sä roikut mun kimpussa, vaikken ole susta kiinnostunut. Mikä sun päässä mättää?

        Sä ajat ihmisiä täältä pois. Mikä sillo mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Komisario Palmu? Vastaat vain. Niin helppoa se on? Mikä sulla mielessä nyt mättää?

        Minuakin kiinnostaisi tietää, kuka muka ajettu pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiertelet kuin punap.rzeapina banaania. Mikä nyt on vaikeaa?

        Heh, sulle tämä vaikeaa on kun et saa mitä haluat. Sori ei ole antaa, mene joltain muulta kyttämään.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Heh, sulle tämä vaikeaa on kun et saa mitä haluat. Sori ei ole antaa, mene joltain muulta kyttämään.

        Joku sulla tekee kipeetä ja vaikeaa? Mikä se on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä ajat ihmisiä täältä pois. Mikä sillo mättää?

        Ketkä mä olen ajanut pois ja miten vitussa se on edes mahdollista? Puhumalla? Vitunko voin, jos ei kestä lukea mielipiteitä.


      • Jan1 kirjoitti:

        Mistä sä tiedät mikä on keksittyä ja mikä ei? Todista.

        Enpä sun kaikkia vedätyksiä edes tiedä niin minun on hankala todistaa ja eikös se mene niin että todistamisen taakka on syyttäjällä, jos syyttelet jotain jonkunlaiseksi sulla ne pitää näytöt olla, sekin pitäisi ymmärtää että joskus voi olla myös väärässä ja niillä väiltöksillään aiheuttaa ikävyyksiä viattomille. Mutta joo, minä menen nyt nukkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku sulla tekee kipeetä ja vaikeaa? Mikä se on?

        Ei tee. Enkä kaipaa sinulta huolenpitoa enkä terapiaa, auta itseäsi vaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ketkä mä olen ajanut pois ja miten vitussa se on edes mahdollista? Puhumalla? Vitunko voin, jos ei kestä lukea mielipiteitä.

        Mikset sä puhu suoraan kun tarve on? Mikä ny mättää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei tee. Enkä kaipaa sinulta huolenpitoa enkä terapiaa, auta itseäsi vaan.

        Mikä mättää? Kerro.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä sun kaikkia vedätyksiä edes tiedä niin minun on hankala todistaa ja eikös se mene niin että todistamisen taakka on syyttäjällä, jos syyttelet jotain jonkunlaiseksi sulla ne pitää näytöt olla, sekin pitäisi ymmärtää että joskus voi olla myös väärässä ja niillä väiltöksillään aiheuttaa ikävyyksiä viattomille. Mutta joo, minä menen nyt nukkumaan.

        Ei mulla ole mitään todistustaakkaa eikä velvollisuutta teille kenellekkään. Mulle aivan sama, jos mun läsnäolo vituttaa niin vituttakoon. Mä olen trollailuni kertonut, jos se on hengenahdistuksen paikka ei voi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä puhu suoraan kun tarve on? Mikä ny mättää?

        Puhu pukille. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        En vaan voi päättää mitä tunnet, kun nimimerkkini näet. En välttämättä ole huomenna samalla tuulella, kun tänään etkä ehkä sinäkään. Mielipide ihmisestä voi muuttua jo sen vuoksi, ettei ole samaa mieltä.

        Itselleni merkkaa asia, ei naamataulu tai sukupuoli.

        Minulle ei merkkaa naamataulu sukupuoli vaan ihmisten tunteet.

        On vieläkin merkittävää sanotko toisen paitaa rumaksi
        Voit sanoa” ettei ole minun tyylinen pusero” jos et pidä siitä.
        Koska vielä kerran me olemme eri mieltä mutta et ole yhtään vähempi rehellinen vaan ajattelet sen toisenkin tunteita.

        Sen vuoksi asialla on merkitystä, miten esität sen siten, että toisen tunteet huomioidaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mättää? Kerro.

        Sinähän sen tenttaamisen aloitit, joten kerro itse mikä mättää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ketkä mä olen ajanut pois ja miten vitussa se on edes mahdollista? Puhumalla? Vitunko voin, jos ei kestä lukea mielipiteitä.

        No jos joku täältä lähtenyt jonkun toisen juttujen takia niin ehkä niin herkälle ei tämä paikka sovikaan. Täällä on ollut aikamoista juttua mutta meikää ei ole kukaan vielä saanut ajattua pois.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Puhu pukille. :)

        Koko ajan. Mikä mättää?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulle ei merkkaa naamataulu sukupuoli vaan ihmisten tunteet.

        On vieläkin merkittävää sanotko toisen paitaa rumaksi
        Voit sanoa” ettei ole minun tyylinen pusero” jos et pidä siitä.
        Koska vielä kerran me olemme eri mieltä mutta et ole yhtään vähempi rehellinen vaan ajattelet sen toisenkin tunteita.

        Sen vuoksi asialla on merkitystä, miten esität sen siten, että toisen tunteet huomioidaan.

        No mistä tuli nyt paha mieli?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään todistustaakkaa eikä velvollisuutta teille kenellekkään. Mulle aivan sama, jos mun läsnäolo vituttaa niin vituttakoon. Mä olen trollailuni kertonut, jos se on hengenahdistuksen paikka ei voi mitään.

        Jotain sulla on pielessä ja pahasti.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        No mistä tuli nyt paha mieli?

        Elät sä fantasiamaailmassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos joku täältä lähtenyt jonkun toisen juttujen takia niin ehkä niin herkälle ei tämä paikka sovikaan. Täällä on ollut aikamoista juttua mutta meikää ei ole kukaan vielä saanut ajattua pois.

        No ehkä ei. Ei tämä nyt voi olla mikään helvetin oikeustalo ja lakitupa. Jos ei seura kelpaa, fine by me.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elät sä fantasiamaailmassa?

        En. Elätkö sä?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Sinähän sen tenttaamisen aloitit, joten kerro itse mikä mättää?

        Nimenomaan kysyin ensin, silloin kuuluu vastata. Mikä on sun ongelmasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sulla on pielessä ja pahasti.

        Niinkö? Ei minusta. Mulla on hyvä olla itseni kanssa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan kysyin ensin, silloin kuuluu vastata. Mikä on sun ongelmasi?

        Lue vastaukset uudelleen, umpipuu.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Niinkö? Ei minusta. Mulla on hyvä olla itseni kanssa. :)

        Ja se näkyy tällaisena? Kerro ongelmistasi?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Lue vastaukset uudelleen, umpipuu.

        Sä et vastaa mihinkään? Mikä mättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja se näkyy tällaisena? Kerro ongelmistasi?

        Mitä jos sä käyt terapiassa, kun sulla näkyy olevan ahdistusta muiden olemassa olosta ja elämästä. Käy juttelemassa, ehkä helpottaa.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        En. Elätkö sä?

        Elät nimimerkkien kautta? Mikä on ongelman tai useamman nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vastaa mihinkään? Mikä mättää?

        Kiristääkö vanne päätäsi? Psyykenlääkkeet loppu?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Miksi sä roikut mun kimpussa, vaikken ole susta kiinnostunut. Mikä sun päässä mättää?

        Sulla on ongelma. Nimeä se?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Mitä jos sä käyt terapiassa, kun sulla näkyy olevan ahdistusta muiden olemassa olosta ja elämästä. Käy juttelemassa, ehkä helpottaa.

        Yritän kysyä sulta. Voin kysyä koko yön. Sulla on ongelma? Mikä mättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elät nimimerkkien kautta? Mikä on ongelman tai useamman nimi?

        Elänkö? Oho. Mitäs sä täällä sitten teet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ongelma. Nimeä se?

        Sinä alat muodostua ongelmaksi.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Kiristääkö vanne päätäsi? Psyykenlääkkeet loppu?

        Yritän helpottaa sun oloa. Kerro?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Elänkö? Oho. Mitäs sä täällä sitten teet?

        Mulla ei ole nimimerkkejä. Sen sijaan sua ahdistaa. Kerro? Mikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kysyä sulta. Voin kysyä koko yön. Sulla on ongelma? Mikä mättää?

        No jääppä kyselemään, mä menen nukkumaan. :)


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Elänkö? Oho. Mitäs sä täällä sitten teet?

        Selvitetään. Mikä on ongelma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole nimimerkkejä. Sen sijaan sua ahdistaa. Kerro? Mikä?

        Älä valehtele. Oletko jäänyt liian vähälle huomiolle?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        No jääppä kyselemään, mä menen nukkumaan. :)

        Ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän helpottaa sun oloa. Kerro?

        Näinkö?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Sinä alat muodostua ongelmaksi.

        Jotain tämän suuntaista epäilinkin. Tarkennetaan ongelmaa heti kun kykenet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvitetään. Mikä on ongelma?

        112 auttaa.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        112 auttaa.

        Turhan ja väärän kannustaminen hätätilan aikaan on rikos.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        112 auttaa.

        Mä autan sua. Kerro ongelmat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tämän suuntaista epäilinkin. Tarkennetaan ongelmaa heti kun kykenet.

        Tämä inttäminen on se ongelma. Joten suksippa vittuun siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö?

        Kuuleva korva, lukeva silmä, vastaava suu - näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä autan sua. Kerro ongelmat?

        Auta nyt itseäsi vaan. Hae apua jostain. Mä en pysty sua auttamaan, enkä halua.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Tämä inttäminen on se ongelma. Joten suksippa vittuun siitä.

        Vähitellen se tulee sulta. Jään odottamaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Tämä inttäminen on se ongelma. Joten suksippa vittuun siitä.

        Pönde sai rukkaset sulta?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Auta nyt itseäsi vaan. Hae apua jostain. Mä en pysty sua auttamaan, enkä halua.

        Sulla oli ongelma. Lähtökohta on se?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Auta nyt itseäsi vaan. Hae apua jostain. Mä en pysty sua auttamaan, enkä halua.

        Et halua vastata. Aikaa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähitellen se tulee sulta. Jään odottamaan.

        En ylläty, jos olet sinkku. Maanvaiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönde sai rukkaset sulta?

        Mitkä rukkaset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönde sai rukkaset sulta?

        Kuka se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönde sai rukkaset sulta?

        Onks sitä yrittänyt joku nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et halua vastata. Aikaa on.

        Morjes.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        En ylläty, jos olet sinkku. Maanvaiva.

        Mut mä kuuntelen sun ongelmat? Niitä on paljon.


      • Jan1 kirjoitti:

        Lue vastaukset uudelleen, umpipuu.

        Kamalan ryöpytyksen kohteeksi jouduit 😳. Johtuuks tää meidän keskustelusta eilen, vai miksi taas tällainen ihme sekoilu? 😟


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Morjes.

        Oon täällä kun tarviit.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Kamalan ryöpytyksen kohteeksi jouduit 😳. Johtuuks tää meidän keskustelusta eilen, vai miksi taas tällainen ihme sekoilu? 😟

        Jaa-a. Jollain kisahti kusi pohjaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Älä valehtele. Oletko jäänyt liian vähälle huomiolle?

        Hermostuminen näyttää olevan yksi ongelmistasi. Mikä mättää?


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Kamalan ryöpytyksen kohteeksi jouduit 😳. Johtuuks tää meidän keskustelusta eilen, vai miksi taas tällainen ihme sekoilu? 😟

        Mikä sun ongelma on?


      • Anonyymi

        Tää on sulta laiton teksti.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Jaa-a. Jollain kisahti kusi pohjaan.

        Ratkastaan tämä yhdessä. Aamulla kerrot ongelmistasi?


      • Jan1 kirjoitti:

        Jaa-a. Jollain kisahti kusi pohjaan.

        😞ihan typerää. Mä en tajua enkä tällaista vainoamista yhtään. Kamalaa.


      • Jan1 kirjoitti:

        No mistä tuli nyt paha mieli?

        Asianomista itse pitäisi ymmärtää kun hänestä oli vain mielipide ruma paita sanoa toiselle ihmiselle ja niin saa hänestä sanoa koska ei riko lakia.

        Tuo on väärin. Olen selittänyt tätä asiaa on merkitystä kovin miten asian esittää.
        Sen vuoksi minä saarnaa jos ei ymmärretä toisen tunteita ja toisen tunteilla on pitkäkestoiset seuraamukset.


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        😞ihan typerää. Mä en tajua enkä tällaista vainoamista yhtään. Kamalaa.

        Sä et pysty edes nukkumaan?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Kiristääkö vanne päätäsi? Psyykenlääkkeet loppu?

        Minä tykkään Jan1:sta :-D! Tyyppi on onnistunut pissaamaan monen ääliön muroihin ja nyt niitä vähän harmittaa. Oivoi.

        - EXPK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on sulta laiton teksti.

        Miltä osin muka?


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😞ihan typerää. Mä en tajua enkä tällaista vainoamista yhtään. Kamalaa.

        Ää, näitä mahtuu joukkoon sakiaan. Ei mitään hätää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään Jan1:sta :-D! Tyyppi on onnistunut pissaamaan monen ääliön muroihin ja nyt niitä vähän harmittaa. Oivoi.

        - EXPK

        Autamme Jan1 selviämään.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ää, näitä mahtuu joukkoon sakiaan. Ei mitään hätää. :)

        Saat sä unta? Onko se yksi ongelmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä osin muka?

        Et sä näe?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et pysty edes nukkumaan?

        Anna olla. Lillis ei kuulu tähän paskaan mukaan. Auo tänne, jos on jotain asiaa tai pidä turpa ummessa. Menikö koteloon?


      • valtakunta kirjoitti:

        Asianomista itse pitäisi ymmärtää kun hänestä oli vain mielipide ruma paita sanoa toiselle ihmiselle ja niin saa hänestä sanoa koska ei riko lakia.

        Tuo on väärin. Olen selittänyt tätä asiaa on merkitystä kovin miten asian esittää.
        Sen vuoksi minä saarnaa jos ei ymmärretä toisen tunteita ja toisen tunteilla on pitkäkestoiset seuraamukset.

        Hmph.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Anna olla. Lillis ei kuulu tähän paskaan mukaan. Auo tänne, jos on jotain asiaa tai pidä turpa ummessa. Menikö koteloon?

        Kerro viimein miten kova ongelma? Sanoit meneväni nukkumaan? Saatko unta? Mikä mättää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Anna olla. Lillis ei kuulu tähän paskaan mukaan. Auo tänne, jos on jotain asiaa tai pidä turpa ummessa. Menikö koteloon?

        Kaikki kuuluu kun osallistuu. Olet sä hermostunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään Jan1:sta :-D! Tyyppi on onnistunut pissaamaan monen ääliön muroihin ja nyt niitä vähän harmittaa. Oivoi.

        - EXPK

        Vähän vaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Anna olla. Lillis ei kuulu tähän paskaan mukaan. Auo tänne, jos on jotain asiaa tai pidä turpa ummessa. Menikö koteloon?

        Uhkailetko sinä taas? Mikä mättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä unta? Onko se yksi ongelmista?

        Saan.


      • Tietääkseni hän juuri kertoi olevansa molemmat. Tämä on taas tätä minun mustamaalaamista.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Vähän vaan.

        Nyt alkaa pian synkkaamaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Saan.

        Puhut sä sitten unissas? Pystyt sä nukkumaan nyt siinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailetko sinä taas? Mikä mättää?

        En ole vielä uhkaillut.


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        😞ihan typerää. Mä en tajua enkä tällaista vainoamista yhtään. Kamalaa.

        Uivuivuivuivoi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sä sitten unissas? Pystyt sä nukkumaan nyt siinä?

        Katselen huvittuneena tätä sirkusta. :)


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        En ole vielä uhkaillut.

        Tekeekö mielesi? Ongelma?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Katselen huvittuneena tätä sirkusta. :)

        Kyllä sä tästä selviät. Me autetaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Katselen huvittuneena tätä sirkusta. :)

        On paha olla kun sulla on aina niin paha olla. Ongelmia saa avata ja pitää. Kerro?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Katselen huvittuneena tätä sirkusta. :)

        Välillä vaan vähän kuumuu ja sulla tekee mieli hyökätä ja lujaa? Saa näyttää tunteet. Ongelmat helpottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö mielesi? Ongelma?

        No jos viittit tulla raapii mun palleja, käykö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö mielesi? Ongelma?

        No jos viittit tulla raapii mun palleja, käykö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vaan vähän kuumuu ja sulla tekee mieli hyökätä ja lujaa? Saa näyttää tunteet. Ongelmat helpottaa?

        Alkaa panettaa, ei tässä muuta tapahdu. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vaan vähän kuumuu ja sulla tekee mieli hyökätä ja lujaa? Saa näyttää tunteet. Ongelmat helpottaa?

        Alkaa panettaa, ei tässä muuta tapahdu. :D


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        No jos viittit tulla raapii mun palleja, käykö?

        Hyvä, siitä selviää vähitellen. Pieni edistysaskel tuokin. Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Alkaa panettaa, ei tässä muuta tapahdu. :D

        Kyllä me yhdessä siitäkin selvitään. Alat avautumaan.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Alkaa panettaa, ei tässä muuta tapahdu. :D

        Aggressio nostaa testosteronitasoa. Ei mitään hätää. Autan aamuun asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, siitä selviää vähitellen. Pieni edistysaskel tuokin. Kerro lisää?

        Ei lätinät auta, konkretiaa.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei lätinät auta, konkretiaa.

        Kerro?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressio nostaa testosteronitasoa. Ei mitään hätää. Autan aamuun asti.

        Eipä susta siinä apua ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressio nostaa testosteronitasoa. Ei mitään hätää. Autan aamuun asti.

        Eipä susta siinä apua ole.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei lätinät auta, konkretiaa.

        Tuo kuuluu niihin ongelmiin ja sulle tulee sijaistoimintoja. Niin kuin nimimerkeissäkin. Avaudu lisää kyllä nämä pois saadaan?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juurikin noin. Dissekin aina höpöttää että pitää ottaa vastuu omista tunteista mutta vielä tärkeämpää kai olisi jollain tavalla ymmärtää ottaa vastuuta toisten tunteista, että miten ne omat tekemiset vaikutta toisiin? vaikka parhaansa tekisi sekään ei aina riitä, silti saattaa sattua johonkin mutta ainakin jos edes vähän yrittäisi on sekin jo jotain.

        sen vuoksi en tykkää dissestä, olen sanonut sille ja sanoin siitäkin että vastuu toisen tunteista tulee sitten viimeistään lain kautta. se antoi sen vaan kiusata minua ihan avoimesti ja se ketju poistettiin hain apua dissestä kun sanoin” katso nyt” kuin sanoin sinulle kuin sanoin missille. Kyllä todelliset ja moraaliset ihmiset tunnistaa hädässä.
        Missi ei ottanut kantaa onhan se ymmärrettävää ettei halua toista kimppuun

        En ymmärrä, miksi ihmiset ei näe näitä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Eipä susta siinä apua ole.

        Kyllä me jostain sulle sitä löydetään. Kuuntelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me yhdessä siitäkin selvitään. Alat avautumaan.

        Jaa, särjinkö mä sinunkin sydämen? Välillä niitä avautujia ilmestyy parkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuuluu niihin ongelmiin ja sulle tulee sijaistoimintoja. Niin kuin nimimerkeissäkin. Avaudu lisää kyllä nämä pois saadaan?

        Heh, mitä shaibaa. Jatka toki naurattamista. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me jostain sulle sitä löydetään. Kuuntelen.

        Epäilen, ettet kykene priimaa löytämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me jostain sulle sitä löydetään. Kuuntelen.

        Epäilen, ettet kykene priimaa löytämään.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Jaa, särjinkö mä sinunkin sydämen? Välillä niitä avautujia ilmestyy parkumaan.

        Onko se yksi huolistasi ja ongelmistasi? Hyvä, tässä me käymme nyt niitä yhdessä lähekkäin läpi.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä sun kaikkia vedätyksiä edes tiedä niin minun on hankala todistaa ja eikös se mene niin että todistamisen taakka on syyttäjällä, jos syyttelet jotain jonkunlaiseksi sulla ne pitää näytöt olla, sekin pitäisi ymmärtää että joskus voi olla myös väärässä ja niillä väiltöksillään aiheuttaa ikävyyksiä viattomille. Mutta joo, minä menen nyt nukkumaan.

        Kun et kerran tiedä (sulla ei ole näyttöä) onko Jan1 syyllistynyt muihin vedätyksiin kuin niihin, mitkä hän on jo itse täällä avoimesti kertonut, niin et sinäkään ole oikeutettu syyttämään Jan1:stä. Ritarillakin pitää ne näytöt olla (ei ole erivapauksia). Ja sinunkin pitää ihan yhtä lailla ymmärtää, että joskus Sinäkin voit olla väärässä, ja voit näillä sun perusteettomilla syytöksilläsi aiheuttaa ikävyyksiä Jan1:lle.

        Syytön kunnes toisin todistetaan. Ja ilman näyttöä sulla ei vaan ole keissiä, ritari.
        Case closed.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se yksi huolistasi ja ongelmistasi? Hyvä, tässä me käymme nyt niitä yhdessä lähekkäin läpi.

        Ei se mun ongelma ole, sun näyttää olevan. Mut öitä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Heh, mitä shaibaa. Jatka toki naurattamista. :D

        Alkaa jo naurattamaan? Se on hyvän merkki. Aamulla voit jo paremmin. Sinulla on nyt hyvä yhteys ja alat olla läsnä. Selviämme yhdessä ongelmistasi. Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Epäilen, ettet kykene priimaa löytämään.

        Et sinä yksin jää. Älä sellaista huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä näe?

        En. En todellakaan näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo naurattamaan? Se on hyvän merkki. Aamulla voit jo paremmin. Sinulla on nyt hyvä yhteys ja alat olla läsnä. Selviämme yhdessä ongelmistasi. Kerro lisää?

        Nyt homo nukkumaan. Jäit nyt ilman, elämä on.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Ei se mun ongelma ole, sun näyttää olevan. Mut öitä.

        Olen tässä, autan aina ongelmissasi. Yritä saada unta nyt. Toivon sitä puolestasi. Kaikki menee vielä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. En todellakaan näe.

        Nyt sinun pitää malttaa jo nukkua. Uni on terveyden tae ettei ongelmia tulisi. Lepää rauhassa.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Nyt homo nukkumaan. Jäit nyt ilman, elämä on.

        Kaikki on hyvin, älä hätäile. Nukumme yhdessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin, älä hätäile. Nukumme yhdessä.

        Kiva, tuutko lusikkaan?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Kiva, tuutko lusikkaan?

        Olen tässä, ehditkö jo hätääntymään. Ei mitään hätää. Hyvin lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä, ehditkö jo hätääntymään. Ei mitään hätää. Hyvin lähellä.

        Noniin Pymppy se on nyt sitten sinunkin neitsyys kohta entinen. Eihän kaduta, että lähdit?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Noniin Pymppy se on nyt sitten sinunkin neitsyys kohta entinen. Eihän kaduta, että lähdit?

        Tämäkin ongelma käsitellään. Olen vierelläsi. Sinulla on nyt tahtoa avautua.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Noniin Pymppy se on nyt sitten sinunkin neitsyys kohta entinen. Eihän kaduta, että lähdit?

        Testosteronitasosi ovat nousseet selvästi lähtökohtiin verrattuna ja hengitys jonkin verran kiihtynyt. Syke keskiarvoa hieman koholla, vastaa reipasta kävelyä (mitä ei yöllä pitäisi). Nyt on aika ottaa maltilla. Saatko unta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Testosteronitasosi ovat nousseet selvästi lähtökohtiin verrattuna ja hengitys jonkin verran kiihtynyt. Syke keskiarvoa hieman koholla, vastaa reipasta kävelyä (mitä ei yöllä pitäisi). Nyt on aika ottaa maltilla. Saatko unta?

        Jani nukkuu jo. Gorilla Matilda vastailee. Kuinka voin auttaa? 🤪


        ....


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Taas te kiusaatte. :(

        Nyt lopetat, toi on valtakunnansyyttäjän repliikki! Jos hän huomaa sun lainaavan hänen rekkaamansa lauseen, niin kusessa olet!

        Ja AP:n kysymykseen mä vastaan ett kauhiast ihmettelisin, ett kenenhän Facen sivulle on kuvansa lähettänyt. Mä en ainakaan ole koskaan sinne Faceen aloitusta itsestäni tehnyt ja hyvin olen tullut toimeen ilman sitäkin.
        Mulla on tutavapiirillä tiedossa mun känny n:ro ja tavataan nokakkain sovitusti ja joskus sattumaltakin.

        Parilla kaverillani/tuttavalla on ollut mun kuvani heidän Facen seinällä, ja kuultuani siitä olen pyytänyt poistamaan sen kuvan; jossa mä olen. Pyyntöäni on noudatettu, vaikka en itse sitä pystykkään valvomaan... sinne kun pitää olla itse kirjautuneena.

        Täällä mä käyn vain turisemassa.... joskus härnäämässäkin muutamia, siis viime aikoina, jos olet sattunut huomaamaan. Kaikenlaista sitä täältä oppiikin, hyi olkoon mua!
        trollikka


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tietääkseni hän juuri kertoi olevansa molemmat. Tämä on taas tätä minun mustamaalaamista.

        Juman klavit, joko se taas alkaa.... minua kiusataan, yhyy. Se jos on asioista erimielisyyttä ja sanotaan suoraan mielipiteitä; ei ole kiusaamista.
        Kuule Valtis; mielipiteitä asioista on erilaisia, eikä tämä ole mikään konsensus foorumi!

        Minusta sä voisit muuttaa nikkeäsi; valtakunnansyyttäjäksi, osuvampi nimi sinulle!
        Ja nyt menet viivana ylläpitoon... koko ketju taas poistoon vaan, sinä haluat iin ja Harmis kannattaa, tietenkin!
        Asia jota mun pieni pääni ei tahdo käsittää; äijä joka moraalisoi lähes kaikesta ja komppaa sinua AINA, olet sitt miten oikuttelevainen tyranni tahansa.

        No, nyt multa ainakin lähti koko mätähammas irti! Ja hyvä näin... jos joku on ajanut jonkun palstalta; niin mietippä mielessäsi ketä se voisi olla... syyttäjän virastossa työskentelee.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juman klavit, joko se taas alkaa.... minua kiusataan, yhyy. Se jos on asioista erimielisyyttä ja sanotaan suoraan mielipiteitä; ei ole kiusaamista.
        Kuule Valtis; mielipiteitä asioista on erilaisia, eikä tämä ole mikään konsensus foorumi!

        Minusta sä voisit muuttaa nikkeäsi; valtakunnansyyttäjäksi, osuvampi nimi sinulle!
        Ja nyt menet viivana ylläpitoon... koko ketju taas poistoon vaan, sinä haluat iin ja Harmis kannattaa, tietenkin!
        Asia jota mun pieni pääni ei tahdo käsittää; äijä joka moraalisoi lähes kaikesta ja komppaa sinua AINA, olet sitt miten oikuttelevainen tyranni tahansa.

        No, nyt multa ainakin lähti koko mätähammas irti! Ja hyvä näin... jos joku on ajanut jonkun palstalta; niin mietippä mielessäsi ketä se voisi olla... syyttäjän virastossa työskentelee.
        trollikka

        Hukkaan menee hyvä tarkoituksesi, kaikkien kapasiteetti ei vaan riitä.. 😏

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä, autan aina ongelmissasi. Yritä saada unta nyt. Toivon sitä puolestasi. Kaikki menee vielä hyvin.

        Mikset itse ole ollut nukkumassa tuohon aikaan vaan jankannut jonkun satuhahmon kanssa palstalla? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset itse ole ollut nukkumassa tuohon aikaan vaan jankannut jonkun satuhahmon kanssa palstalla? :D

        Annetaan apua satuhahmoille.


    • En mitään, facebookki on emännän nimellä. Tuskin tulee pyyntöjä. :D

    • Pankaa toisianne.

    • Anonyymi

      Oottasin kuvan puhuvan.

    • Tää palsta on niin kuollut tänään niin vastaan riskillä, vaikka aloitus koskikin typyjä ja mä olen hetero 😅

      En kai tekisi mitään? Tai noh, riippuu miten hyvin oltais jo tutustuttu. Saattaisinhan mä kertoa että meillä taitaa olla yhteisiä tuttuja ja että hänen profiilinsa tuli vastaan ehdotuksissa, ehkä? 🤔 🙂

      • Anonyymi

        Onko typyt lesboja? Enpä oo tiennytkään.


    • Anonyymi

      Mitä on kaveriehdotukset? Missä ne näkyy? Joten tuskin mitään tekisinkään.

    • Jos mä täällä törmäisin kivaan typyyn, mutta rn tunne häntä, niin miten helevetissä mä sen kuvankaan tunnistaisin facesta? 🤨

      Sitä paitsi jos täällä kirjoittelin Hurttanaisen Lyylistä, voi se jotenkin guugletilien ja kaikkien ihme kyttäysalgoritmien takia hypätä jossain Facessa silmille... mutta silloinhan sinä jo tunnet nimen verran...

      Huoh..... palstatouhua....🤦‍♂️

      • Ahhahaa... 😂 no mä mietin kieltämättä vähän tuota samaa, mut tuumailin että jos sillä typyllä oli nyt sit se sama valokuva palstaprofiilissa kuin fb:ssa? Ja sitten jonkun ihmeen sattuman kaupalla just se kuva tuli saatat tuntea -ehdotuksena tälle ap:lle? 😅


      • Heh, niinpä.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ahhahaa... 😂 no mä mietin kieltämättä vähän tuota samaa, mut tuumailin että jos sillä typyllä oli nyt sit se sama valokuva palstaprofiilissa kuin fb:ssa? Ja sitten jonkun ihmeen sattuman kaupalla just se kuva tuli saatat tuntea -ehdotuksena tälle ap:lle? 😅

        Tjaa... No niin.... no sitten voihan nämä algoritmit senkin yhdistää... Tai sitten se nainen on onnistunut stalkkaamaan jo tätä miestä.... Mä ainaskin olen huomannut joittenkin treffiseuralaisten kanssa....aika yleistä, että tutkitaan nimen jälkeen face. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Tjaa... No niin.... no sitten voihan nämä algoritmit senkin yhdistää... Tai sitten se nainen on onnistunut stalkkaamaan jo tätä miestä.... Mä ainaskin olen huomannut joittenkin treffiseuralaisten kanssa....aika yleistä, että tutkitaan nimen jälkeen face. :oD

        Mmm... mä en sillai ymmärrä algoritmien päälle, mutta joo, varmaan mikä vaan on mahdollista. Myönnän kyllä että itsekin teen haun kun nimen saan. Mutta kerron aina etukäteen ja teen sen omaksi turvakseni. Aina sekään ei silti riitä. Tänään tuli taas niin hyvä muistutus siitäkin... onneksi nykyään löytyy niin paljon hyviä keinoja estää ei toivottuja yhteydenottoja....


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Mmm... mä en sillai ymmärrä algoritmien päälle, mutta joo, varmaan mikä vaan on mahdollista. Myönnän kyllä että itsekin teen haun kun nimen saan. Mutta kerron aina etukäteen ja teen sen omaksi turvakseni. Aina sekään ei silti riitä. Tänään tuli taas niin hyvä muistutus siitäkin... onneksi nykyään löytyy niin paljon hyviä keinoja estää ei toivottuja yhteydenottoja....

        No en mäkään, mutta vaikka jos haet netistä hotellia itselles, niin kohta sulle mainostetaan niitä hotelleja ja hakuohjelmia ihan tässäkin sivustolla... Ja ne voi nappasta ihan mitä vaan mistä vaan...

        No ihmisistä ei kyllä ikinä ole täysin varma... Kaikenlaista viheltäjää on liikenteessä... En mäkään täällä anna mitään tietoja tuosta vaan kellekään... Sähköposti oli joskus profiilissa, mutta enää ei ole sitäkään... Vaikka korkeintaan sinne ehkä tulis jotain shaibaa...

        Kannattaa sitä harkiten katsella mitä laittaa ja mihin...


      • Disse kirjoitti:

        No en mäkään, mutta vaikka jos haet netistä hotellia itselles, niin kohta sulle mainostetaan niitä hotelleja ja hakuohjelmia ihan tässäkin sivustolla... Ja ne voi nappasta ihan mitä vaan mistä vaan...

        No ihmisistä ei kyllä ikinä ole täysin varma... Kaikenlaista viheltäjää on liikenteessä... En mäkään täällä anna mitään tietoja tuosta vaan kellekään... Sähköposti oli joskus profiilissa, mutta enää ei ole sitäkään... Vaikka korkeintaan sinne ehkä tulis jotain shaibaa...

        Kannattaa sitä harkiten katsella mitä laittaa ja mihin...

        Ihmisistä ei tosiaan koskaan voi olla täysin varma. Ei mulla täällä eikä netissä muutenkaan koskaan ole mitään ongelmia ollut. Tää oli ihan irl juttu.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ihmisistä ei tosiaan koskaan voi olla täysin varma. Ei mulla täällä eikä netissä muutenkaan koskaan ole mitään ongelmia ollut. Tää oli ihan irl juttu.

        No ei mullakaan ole tullut mitään erikoisempaa, mutta välillä näitten joittenkin jutustelut on vähän....okei, siis ihan sekoa... Ja ei tarvitse kuin pikkuisen pistää foliohattua päähän, niin johan saa kaikenlaista teoriaa kehitettyä vaikka mistä. :oD Sitten jos erehtyy sanomaan ääneen siitä täällä, niin silloin repeää....kaikki alkaa epäilemään toisiaan. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No ei mullakaan ole tullut mitään erikoisempaa, mutta välillä näitten joittenkin jutustelut on vähän....okei, siis ihan sekoa... Ja ei tarvitse kuin pikkuisen pistää foliohattua päähän, niin johan saa kaikenlaista teoriaa kehitettyä vaikka mistä. :oD Sitten jos erehtyy sanomaan ääneen siitä täällä, niin silloin repeää....kaikki alkaa epäilemään toisiaan. :oD

        😂 oon huomannu. Täällä on sillai vähän pimeetä porukkaa, mut huomaan että tykkään tästä palstasta kuitenkin. Täällä on välillä vähän just tollast rasittavaa säätöä, mut pääosin olen tykännyt keskustella ihmisten kanssa täällä. Eikä palstalaisilta ole jäänyt huomaamatta sekään että juttu lentää Jan1:n kanssa. Meillä tuo huumori vaan osuu hyvin yhteen, ja tulen ainakin itse hyvälle tuulelle. Se kai se tarkoituskin on tällaisessa. Tai näin ajattelen. Kuten nyt joku tuossa huomautti, niin minä en vielä varmaan oikein ymmärrä tämän palstan dynamiikka, ja näin varmaan onkin, mutta kaipa mä opin. Huutelu yleensä kyllä loppuu, kun ei siihen reagoi sen enempää.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😂 oon huomannu. Täällä on sillai vähän pimeetä porukkaa, mut huomaan että tykkään tästä palstasta kuitenkin. Täällä on välillä vähän just tollast rasittavaa säätöä, mut pääosin olen tykännyt keskustella ihmisten kanssa täällä. Eikä palstalaisilta ole jäänyt huomaamatta sekään että juttu lentää Jan1:n kanssa. Meillä tuo huumori vaan osuu hyvin yhteen, ja tulen ainakin itse hyvälle tuulelle. Se kai se tarkoituskin on tällaisessa. Tai näin ajattelen. Kuten nyt joku tuossa huomautti, niin minä en vielä varmaan oikein ymmärrä tämän palstan dynamiikka, ja näin varmaan onkin, mutta kaipa mä opin. Huutelu yleensä kyllä loppuu, kun ei siihen reagoi sen enempää.

        No täällä on oltava paksunahkainen. Ja tää on jännä mesta... joku tykkää paljon ja joku ei yhtään. No mikähän lie tämän palstan dynamiikka? :oD Eiköhän jokainen näe ja koe tämän ihan omalla tavallaan. :o)
        Niin ja huuteluhan on huutelua... joskus siihen on hauskakin viskaista jotain nasevaa, taas joskus ignooraa... Itse tästä palstasta saa tehtyä just sellaisen kun haluaa, mutta palsta antaa, mitä muut antaa... Kaikkea ei tartte ottaa. :o)


      • Disse kirjoitti:

        No täällä on oltava paksunahkainen. Ja tää on jännä mesta... joku tykkää paljon ja joku ei yhtään. No mikähän lie tämän palstan dynamiikka? :oD Eiköhän jokainen näe ja koe tämän ihan omalla tavallaan. :o)
        Niin ja huuteluhan on huutelua... joskus siihen on hauskakin viskaista jotain nasevaa, taas joskus ignooraa... Itse tästä palstasta saa tehtyä just sellaisen kun haluaa, mutta palsta antaa, mitä muut antaa... Kaikkea ei tartte ottaa. :o)

        "palsta antaa, mitä muut antaa... Kaikkea ei tartte ottaa".

        Päivän mietelause.

        Hyvää yötä :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        "palsta antaa, mitä muut antaa... Kaikkea ei tartte ottaa".

        Päivän mietelause.

        Hyvää yötä :)

        Menkööt eiliselle, tälle päivälle voi keksiä vaikka mitä uutta. :oD

        Mutta öitä vaan. :o)


    • Anonyymi

      Järkyttyisin. Suomi24 on vuotanut jotain yhteystietojani siinä vaiheessa jonnekin. Rikosilmoituksen paikka.

    • Anonyymi

      Lähettäs yhdessä Imatran markkinoille.

    • Anonyymi

      Taas vaihteeksi koko aloitus Jan1a täynnä. Yllätyitkö? Minä en.

      • Anonyymi

        Tehnyt lähtemättömän vaikutuksen fanikerhoon


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe