..hänellä meikkaustaitoja jos pestäisiin sitten kotona poiskin? Tarvitsisin harjoitusalustan työnäytettä varten :)
Vastaukset 15
- Anonyymi
Minä kerran ostin eräälle tyttökaverille Lumenen mustaa ja valkoista jotta voi itse sekoittaa niitä mustaa ja valkoista omien meikkiväriensä kanssa vaihtamalla sävyjä niitä sekoittamalla, sitten: pyysin meikkaamaan omat silmäluomeni mustaksi ja katsoin peiliin:
Säikähdin kammottavan näköinen tuli, pesin heti pois ne meikit.- Anonyymi
No jyst...
Miksikäs ei. Minusta sais muuten kauniin naisen.
- Anonyymi
Joo, tämä ei sattuisi. Pitää pysyä vain vakaana.
- Anonyymi
Miten pitkään saat pidettyä silmiä kiinni räpsyttämättä? Olisko vaikeaa?
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkään saat pidettyä silmiä kiinni räpsyttämättä? Olisko vaikeaa?
En tiedä. En ole koskaan testannu, mutta hengittämättä pystyn olemaan ainakin minuutin.
No miten tämä nyt liittyi asiaan? Ei yhtään mitenkään.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En tiedä. En ole koskaan testannu, mutta hengittämättä pystyn olemaan ainakin minuutin.
No miten tämä nyt liittyi asiaan? Ei yhtään mitenkään.Siis saa siinä hengittää! Tärkeetä on vaan ettei tärise ja kääntää päätä myötämielisesti kun sitä taivutellaan ettei pistä vastaan tai avaa yhtäkkiä silmiä.
Anonyymi kirjoitti:
Siis saa siinä hengittää! Tärkeetä on vaan ettei tärise ja kääntää päätä myötämielisesti kun sitä taivutellaan ettei pistä vastaan tai avaa yhtäkkiä silmiä.
Onhan kätesi hellät? Siinä tapauksessa olisin sulaa vahaa :)
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Onhan kätesi hellät? Siinä tapauksessa olisin sulaa vahaa :)
On, on, mutta muotoiluun kyllä joutuu käyttämään pinsettejä, mutta olen siinäkin nopea, nipsaisee vain vähän. Ja laitetaan voidetta niin viilentää. Kyllä olis hienoo jos joku jaksais istua siinä.
Anonyymi kirjoitti:
On, on, mutta muotoiluun kyllä joutuu käyttämään pinsettejä, mutta olen siinäkin nopea, nipsaisee vain vähän. Ja laitetaan voidetta niin viilentää. Kyllä olis hienoo jos joku jaksais istua siinä.
Mikäs tässä korona-aikana istuskellessa.
Onko sulla oireita? Minne pitäis tulla?
Tuletko avuksi pesemään. Heh heh.
- Anonyymi
On mulla oikeat poistoaineet? Ei silleen tarvii kaupungille lähteä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla oikeat poistoaineet? Ei silleen tarvii kaupungille lähteä :)
Lämmin suihku tietenkin oli mielessä...
Miksi pitää olla mies?
Rouva on mut kerran meikannut. ..Lapset ovat ahkerasti toisia meikannut viimeksi meidän alta yksivuotias joutu kaksivuotiaan paperiksi, oli ruskealla piirellyt onneksi vesipestävä ja itku oli valtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on491565Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64971Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 88657
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24621Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.67614- 8599
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 61535
- 44531
- 40526
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj15515- 56507
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134488Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27427Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423