Päivän kysymys

Anonyymi

Vaihtavatko Jan1 ja sen mies sukupuoliaan päittäin? Siinä olisi järkeä, voisivat jatkaa näennäisesti heteropariskuntana.

74

<50

Äänestä

Vastaukset 74

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, mutta vaihtaisko ne jossain sulle aivot sen herneen tilalle? Vaikka jotkut sopulinkin aivot olis helkatinmoinen saavutus! ☝️😃

• 😂😂😂😂

• Lillis2020 kirjoitti:

😂😂😂😂

Lobotomian jälkeenkin vois jotain yrittää! 😂

• Disse kirjoitti:

Lobotomian jälkeenkin vois jotain yrittää! 😂

Ehkä koko peli ei ole vielä menetettyä! 😬👌

• aivot on aloittajalla, ihan vaan häntä nyt enemmän kiinnostaa kun voinut olla vähän pettynyt, sitä se teettää kun tunteilla aletaan leikkii.
        Kyllä se minuakin söisi jos olisin kiinnostunut sukupuolesta itse.

Muutenkin täällä kulkee ihmisiä kuin vaan me ainoastaan, joten mikä tahansa tilanne kun uusi henkilö on tullut ja on sitten annettu valheellinen kuva ja leikitty frittailen on se seuraamus pettymys.

• valtakunta kirjoitti:

aivot on aloittajalla, ihan vaan häntä nyt enemmän kiinnostaa kun voinut olla vähän pettynyt, sitä se teettää kun tunteilla aletaan leikkii.

Muutenkin täällä kulkee ihmisiä kuin vaan me ainoastaan, joten mikä tahansa tilanne kun uusi henkilö on tullut ja on sitten annettu valheellinen kuva ja leikitty frittailen on se seuraamus pettymys.

Mähän olen biseksuaali. Flirttailen jos vastapuoli viehättää. ;)

Jos mä nyt etsisin seuraa täältä tai mistä hyvänsä, niin mitäpä veikkaat enkö kertoisi olevani transmies? Eikö se olisi reilua tietääkin, ettei huijaa toista? Sille en voi mitään, jos joku pettyy sen vuoksi tai ei hyväksy.

Ei minun kanssa voisi seurustella kukaan, jolle se seikka ei ole ok.

• valtakunta kirjoitti:

aivot on aloittajalla, ihan vaan häntä nyt enemmän kiinnostaa kun voinut olla vähän pettynyt, sitä se teettää kun tunteilla aletaan leikkii.

No miettikööt sukupuolia muista kuin palstan hahmoista...

Että ihan jonninjoutavaa perseilyä...=aivotonta soopaa... ei saa yhtään arvostusta.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Jos mä nyt etsisin seuraa täältä tai mistä hyvänsä, niin mitäpä veikkaat enkö kertoisi olevani transmies? Eikö se olisi reilua tietääkin, ettei huijaa toista? Sille en voi mitään, jos joku pettyy sen vuoksi tai ei hyväksy.

Muistan joskus sinun sanoneen että naisen vartalo ei viehätä sitten yhtään, kun sellainen on ittelläkin. Miehessä viehättää se erilaisuus. Onko se vieläkin näin vaika henkisesti kiinnostut naisista myös?

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan joskus sinun sanoneen että naisen vartalo ei viehätä sitten yhtään, kun sellainen on ittelläkin. Miehessä viehättää se erilaisuus. Onko se vieläkin näin vaika henkisesti kiinnostut naisista myös?

Juksasin. Viehättää.

• Jan1 kirjoitti:

Juksasin. Viehättää.

Minusts sä kyllä oot sanonut, että viehättää sua naisenkin vartalo, mutta ei ehkä seksuaalisesti tms. Sinskin niin mä oon ymmärtänyt. Ja olethan sä ollut naisten kuviakin tykkäämässä ja valikoimassa silmään miellyttävintä jo ajat sitten.

Tai sitten mä oon hiffannut jotain väärin. 🤔

• Disse kirjoitti:

Minusts sä kyllä oot sanonut, että viehättää sua naisenkin vartalo, mutta ei ehkä seksuaalisesti tms. Sinskin niin mä oon ymmärtänyt. Ja olethan sä ollut naisten kuviakin tykkäämässä ja valikoimassa silmään miellyttävintä jo ajat sitten.

Tai sitten mä oon hiffannut jotain väärin. 🤔

No siinäkin juksasin, kyllä mua viehättää seksuaalisestikin naisvartalo. Ei kylläkään kenen tahansa, aika tarkka maku. Mutta jotkut kyllä saa kielen tippumaan. :P

• Jan1 kirjoitti:

No siinäkin juksasin, kyllä mua viehättää seksuaalisestikin naisvartalo. Ei kylläkään kenen tahansa, aika tarkka maku. Mutta jotkut kyllä saa kielen tippumaan. :P

No siis itsekin olen sjatellut niin, ettei sinua seksuaalisesti kiinnosta monet miehetkään, kun sulla on jo yks kohde. 😃

• Disse kirjoitti:

No siis itsekin olen sjatellut niin, ettei sinua seksuaalisesti kiinnosta monet miehetkään, kun sulla on jo yks kohde. 😃

No ei, vielä se demikin vaivana. :)

Joo en mä ole kumppanista luopumassa. Kyllä se luopuu minusta, jos joku luopuu. Voihan nämä jutut pistää suhteen vielä lujille.

• Jan1 kirjoitti:

Noh tarinasi muuttunut jatkuvasti .. se vie luottoa.

• valtakunta kirjoitti:

Noh tarinasi muuttunut jatkuvasti .. se vie luottoa.

Mihin täällä luottoa tarvitaan, visa electron riittää.

• Jan1 kirjoitti:

Mihin täällä luottoa tarvitaan, visa electron riittää.

Luottamus on aika iso asia ihmissuhteissa.

• valtakunta kirjoitti:

Luottamus on aika iso asia ihmissuhteissa.

On. Suhteissa.

• Ei vaadi vaihtelua. Homous on ihan sallittua suomessa. :D

• Anonyymi

Homo halusi suhteeseen naisen kanssa ja tehdä kaksi lasta? Tai halusiko nainen suhteeseen homon kanssa ja lapsia? Ja nyt nainen haluaa korjata sukupuolensa mieheksi, jotta voisi jatkaa homosuhteessa homon kanssa? Tai tuliko kummallekin se seksuaalinen herätys vasta vuosien suhteen jälkeen, missä toinen tajusi olevan trans ja toinen homo?

Mielenkiintoinen kuvio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo halusi suhteeseen naisen kanssa ja tehdä kaksi lasta? Tai halusiko nainen suhteeseen homon kanssa ja lapsia? Ja nyt nainen haluaa korjata sukupuolensa mieheksi, jotta voisi jatkaa homosuhteessa homon kanssa? Tai tuliko kummallekin se seksuaalinen herätys vasta vuosien suhteen jälkeen, missä toinen tajusi olevan trans ja toinen homo?

Mielenkiintoinen kuvio.

Sulla ei raukka taida omassa elämässä olla juurikaan mitään sisältöä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei raukka taida omassa elämässä olla juurikaan mitään sisältöä....

Tästä Jan1n transsukupuolisuudesta, miehestä ja lapsista on jauhettu täällä sen verran paljon, että alkoi kiinnostamaan miten se käytännössä toimii. Tai toimiiko?

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen kuvio.

Mikään ei pakota sukupuolielimiin kajoamaan. Moni jättää tekemättä riskien vuoksi. Eikä koe tarpeen peniksen olemassaoloa. Seksiäkin kun voi tyydyttävästi harrastaa ilman penistäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen kuvio.

Biseksuaalisuus, mietippä mitkä mahdollisuudet. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Mikään ei pakota sukupuolielimiin kajoamaan. Moni jättää tekemättä riskien vuoksi. Eikä koe tarpeen peniksen olemassaoloa. Seksiäkin kun voi tyydyttävästi harrastaa ilman penistäkin.

Moni kajoaa sukupuolielimiin riskeistä huolimatta. Harvat jättää kajoamatta. Omat biologiset lapsetkin jää yleensä saamatta, jos ei sukupuolielimiin kajota.

Haluat siis olla mies naisen sukupuolielimillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Moni kajoaa sukupuolielimiin riskeistä huolimatta. Harvat jättää kajoamatta. Omat biologiset lapsetkin jää yleensä saamatta, jos ei sukupuolielimiin kajota.

Haluat siis olla mies naisen sukupuolielimillä?

Rehellisesti? Haluaisin, että olisi se haamuna tuntuva penis. Sille olisi käyttöä. ;D

Mutta sen 'saaminen' on iso operaatio ja prosessi.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Rehellisesti? Haluaisin, että olisi se haamuna tuntuva penis. Sille olisi käyttöä. ;D

Mutta sen 'saaminen' on iso operaatio ja prosessi.

Mutta suhteesi miehesi kanssa alkoi kuitenkiin perus heterosuhteena? Olitte kummatkin heteroita, perustitte perheen. Sitten tuli kyllästyminen ja toisesta tuli transu ja toisesta homo?

Mä yritän vieläkin ymmärtää miten tämä kuvio toimii käytännössä. Tai toimiiko ollenkaan ja kaikki onkin sun palstasepustusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta suhteesi miehesi kanssa alkoi kuitenkiin perus heterosuhteena? Olitte kummatkin heteroita, perustitte perheen. Sitten tuli kyllästyminen ja toisesta tuli transu ja toisesta homo?

Mä yritän vieläkin ymmärtää miten tämä kuvio toimii käytännössä. Tai toimiiko ollenkaan ja kaikki onkin sun palstasepustusta?

Heh, heterona joo. Tosin olen pitänyt omana tietonani transasian. Koska vartalo on naisen, ei se tule kellekkään mieleen (ehkä kellekkään), että voi olla transmies. Se kun ei ole vain pintaa, vaikka pintaa usein fiksataan muistuttamaan miestyypilliseksi.

Mäkin haluaisin tehdä enemmän asian kanssa, mutta pitää antaa aikaa. Läheiset pitää muistaa. Henkiset seikat on helpompi hyväksyä, kun parta, penis. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Heh, heterona joo. Tosin olen pitänyt omana tietonani transasian. Koska vartalo on naisen, ei se tule kellekkään mieleen (ehkä kellekkään), että voi olla transmies. Se kun ei ole vain pintaa, vaikka pintaa usein fiksataan muistuttamaan miestyypilliseksi.

Mäkin haluaisin tehdä enemmän asian kanssa, mutta pitää antaa aikaa. Läheiset pitää muistaa. Henkiset seikat on helpompi hyväksyä, kun parta, penis. :)

Miehesi ei kuitenkaan taida olla hetero?

• Anonyymi kirjoitti:

Miehesi ei kuitenkaan taida olla hetero?

No niin kauan kun pimppa löytyy. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No niin kauan kun pimppa löytyy. :)

Eli olet ollut lesbosuhteessa naisen kanssa koko ajan?

• Anonyymi kirjoitti:

En.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta luultavasti jatkossa olisin kyllä naisen kanssa, jos en tässä suhteessa. Vaan nyt moro.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En.

Mutta miehelläsi on kuitenkin pimppa?

• Jan1 kirjoitti:

Mutta luultavasti jatkossa olisin kyllä naisen kanssa, jos en tässä suhteessa. Vaan nyt moro.

Kerroit aikaisemmin seurustelevasi naisen kanssa. Nyt taitaa sun tarinas mennä ihan ristiin.

• Jan1 kirjoitti:

Nyt alkaa jo minuakin suututtamaan. Oletko ihan valehteleva feikki?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Nyt alkaa jo minuakin suututtamaan. Oletko ihan valehteleva feikki?

Nyt vasta huomaat?

Sen verran sekavia sen sepustukset on olleet. Eivät kestä lähempää tarkastelua.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kerroit aikaisemmin seurustelevasi naisen kanssa. Nyt taitaa sun tarinas mennä ihan ristiin.

Siis mieshän hänellä on aina ollut ja lapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miehelläsi on kuitenkin pimppa?

Tinsa.

• Anonyymi

Kumpulainen on Jazuli-janin mies.

CindyD

• Anonyymi

Jan1 on näemmä saanut ihailijoita 😉 Kovasti tuntuvat lahkeissa roikkuvan kiinni ja kaikki tekeminen kiinnostaa 😊 Henkilöpalvontaa, sano 😉

-palstahessu

• Uusi Jeesus?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Uusi Jeesus?

Ole vaan, kaikin mokomin :)

-palstahessu

• Anonyymi

Jan1 on tavisnainen Lahdesta, jolla on elämä vähän tylsää ja siksi kehittää stooreja palstalla.

• Anonyymi

vaihda levy... alkaa olemaan kulunutta. Ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano se janille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan toi oli. Vaihda urpo itte levyä ketään ei kiinnosta

• Anonyymi

Vaikka olisikin pelkkää proosaa, niin hyvin tää on keskustelua herättänyt. Mielenkiintoista miten erilaiset ihmiset reagoivat. Siinäkin tapauksessa siis ajanut asiansa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisikin pelkkää proosaa, niin hyvin tää on keskustelua herättänyt. Mielenkiintoista miten erilaiset ihmiset reagoivat. Siinäkin tapauksessa siis ajanut asiansa.

xLiner

Tämä on niin totta!

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No eipä olis uskonut miten moneen tällänen oikeesti vaikuttaa...
        mitähän helkatin väliä silläkin on, että onko ihminen mies vai nainen?

Mutta tästä toisaalta näkee, miten seksuaalisuuteen ja vst. sidottu ajattelutapa joillakin on. Ihmekkään jos monia ahdistaa nykyään vähän kaikki. 😁

Hauskaa toisaalta rämpsytellä henkseleitä ja katsella sivusta... kun ei ahdista itseä yhtään. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No eipä olis uskonut miten moneen tällänen oikeesti vaikuttaa...
        mitähän helkatin väliä silläkin on, että onko ihminen mies vai nainen?

Mutta tästä toisaalta näkee, miten seksuaalisuuteen ja vst. sidottu ajattelutapa joillakin on. Ihmekkään jos monia ahdistaa nykyään vähän kaikki. 😁

Hauskaa toisaalta rämpsytellä henkseleitä ja katsella sivusta... kun ei ahdista itseä yhtään. 😀

Mitä sä ajattelet että noiden yksityiskohtia utelevien mielessä liikkuu? Mulle tulee mieleen aito kiinnostus joka verhotaan ilkeyden sumuverhoon. Pahimmat homofoobikot pelkäävät omia tuntemuksiaan. Hmmm.. 😄

Muuten olen sitä mieltä että Jan1 sais jättää noi omaan arvoonsa ja olla vastaamatta. Ei ne ole vastauksen arvoisia.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä ajattelet että noiden yksityiskohtia utelevien mielessä liikkuu? Mulle tulee mieleen aito kiinnostus joka verhotaan ilkeyden sumuverhoon. Pahimmat homofoobikot pelkäävät omia tuntemuksiaan. Hmmm.. 😄

Muuten olen sitä mieltä että Jan1 sais jättää noi omaan arvoonsa ja olla vastaamatta. Ei ne ole vastauksen arvoisia.

xLiner

Jan1n olisi ehkä pitänyt jättää yksityisasiat yksityisasioiksi. Ellei sitten hänellä ollut tarkoituksena saada niistä yksityisasioista huomiota ja keskustelua palstalle.

Ja minä en tämän ketjun perusteella usko mitään, mitä Jan1 täällä kertoo. Koko sen palstalla kertoma elämä on yhtä suurta palstasatua.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No mulle tulee mieleen ihan vaan tietämättömyyden utelias verho...
        Mutta yllättäin ne on sina puskia, että kylläpä niitä riittää. 😃

No Jan1;kin haluaa toisaalta avartaa ihmisten tietämystä jne. Että tarkoitus on hyvä, mutta eihän monikaan edes halua mitään ymmärtää. Halutaan vaan hakata päätä ikkunalasiin kuin keväinen kärpänen.... räntätätätätääää...”miks tästä ei pääse???” Räntätätätätäää...” miks tästä ei pääse???” 😂😂😂

Moni täällä halveksii sitä yhtä Allua, mutta itse on samanlainen tyhjänjankuttaja. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Jan1n olisi ehkä pitänyt jättää yksityisasiat yksityisasioiksi. Ellei sitten hänellä ollut tarkoituksena saada niistä yksityisasioista huomiota ja keskustelua palstalle.

Ja minä en tämän ketjun perusteella usko mitään, mitä Jan1 täällä kertoo. Koko sen palstalla kertoma elämä on yhtä suurta palstasatua.

No tämä oli se paikka missä hiffasin itseni ja se paikka missä halusin tulla kaapista ulos, niin ei tarvi kikkailla. Voi olla vaan mitä on. Kun nyt viimeinkin uskaltaa. :)

• Disse kirjoitti:

No Jan1;kin haluaa toisaalta avartaa ihmisten tietämystä jne. Että tarkoitus on hyvä, mutta eihän monikaan edes halua mitään ymmärtää. Halutaan vaan hakata päätä ikkunalasiin kuin keväinen kärpänen.... räntätätätätääää...”miks tästä ei pääse???” Räntätätätätäää...” miks tästä ei pääse???” 😂😂😂

Moni täällä halveksii sitä yhtä Allua, mutta itse on samanlainen tyhjänjankuttaja. 😁

Tietämyksen ja hyväksymisen työtä joo. Pidän kunnia asiana tuoda julki asioita mitä tässäkin halutaan piilottaa. :)

Transihmiset on ihmisiä kuten muutkin. Google auttaa, jos jotain ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Tietämyksen ja hyväksymisen työtä joo. Pidän kunnia asiana tuoda julki asioita mitä tässäkin halutaan piilottaa. :)

Pitäisikö sinun myydä tarinasi vaikka Iltalehdelle? Tavoittaisit valistuksellasi huomattavasti isomman yleisön.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun myydä tarinasi vaikka Iltalehdelle? Tavoittaisit valistuksellasi huomattavasti isomman yleisön.

Ei. Tää on hyvä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei. Tää on hyvä.

Mutta kun sun valistuksesi ei näyttäisi menevän perille. Ei ainakaan minulle, vaikka kuin yritän ymmärtää miten se kuvio käytännössä toimii.

• Jan1 kirjoitti:

No kunhan et pety... 😊

Kaikkia se ei vaan tavoita. 😊

Mutta on sulla silti täällä kamuja. 😬 Täälläkin.. korjaan. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Juu, jankkausta riittää 😄

Jokainen tyylillään ja halunsa mukaan. Toivottavasti kaikkien rahkeet kans riittävät siihen mitä avautumisistaan saavat palautetta. Jan1:lla varmaan riittääkin, kovin monella muulla ei.

xL

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Arvostan sun näkemystäsi. Silti vähän huolestuttaa nää palstaidiootit, kun on nähty mihin ne voivat vielä ryhtyä. Olettaen ettei Peris ole itse kehitellyt stalkkeriaan, niin voi mennä tosi sairaaksikin.

Mä olen leijonaemo lähipiirini suhteen ja pidän mahdollisuuksieni mukaan heidät erossa tällaisista piireistä. Kuolleita ei kukaan pysty vahingoittamaan, heistä joistain olen höpötellyt täälläkin 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, jankkausta riittää 😄

Jokainen tyylillään ja halunsa mukaan. Toivottavasti kaikkien rahkeet kans riittävät siihen mitä avautumisistaan saavat palautetta. Jan1:lla varmaan riittääkin, kovin monella muulla ei.

xL

No kaikilla ei... ja miten kelläkin ditten purkautuu... 😀

• Disse kirjoitti:

No kunhan et pety... 😊

Kaikkia se ei vaan tavoita. 😊

Mutta on sulla silti täällä kamuja. 😬 Täälläkin.. korjaan. 😀

En pety. :)

• Jan1 kirjoitti:

En pety. :)

Vaikket pessimisti olekaan. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Arvostan sun näkemystäsi. Silti vähän huolestuttaa nää palstaidiootit, kun on nähty mihin ne voivat vielä ryhtyä. Olettaen ettei Peris ole itse kehitellyt stalkkeriaan, niin voi mennä tosi sairaaksikin.

Mä olen leijonaemo lähipiirini suhteen ja pidän mahdollisuuksieni mukaan heidät erossa tällaisista piireistä. Kuolleita ei kukaan pysty vahingoittamaan, heistä joistain olen höpötellyt täälläkin 😁

xLiner

Juu.

• Disse kirjoitti:

Vaikket pessimisti olekaan. 😀

Ei passaa olla. Rupiaa ahdistamaan muuten.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun sun valistuksesi ei näyttäisi menevän perille. Ei ainakaan minulle, vaikka kuin yritän ymmärtää miten se kuvio käytännössä toimii.

Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. :)

• Anonyymi

Päivän Kysymys kuin Eskon Eilispäivä tai Teuvon Taantuva eilispäivä.

• Anonyymi

Höpöttely on hyvä mielenvikaisuus sanoisi Daniel Radcliffe noitia elokuvista nähdessään.

• Minusta kummallista että tämäö sukupuolisuus saanut niin isot mittasuhteet, eikä vähiten itsensä Janin esiintuomana, kun minusta se on kuitenkin vain sivuseikka. Itsekukin olkoon vaikka menninkäinen kunhan käyttäytyy muuten ihmisiksi, trollailematta ja muita mustamaalaamatta. Tottakai minustakin on mukavampi keskustella jos olen jollain tavalla kartalla keskustelukumppanin sukupuolesta mutta ei minua haittaa epätietoisuuskaan jos en keskustele jonkun kanssa, olkoon mikä on kun jättää muuten sitten myös minut rauhaan.

• Anonyymi

Kohts voi tulla makoisaa keittoa sanoisi Daniel Radccliffe, ja tosi kivaa sitten.

• Niin, kumpi olet oletko kumpi kysymykset on joutavia. Silti niitä moni kyselee.

• Anonyymi

Upsista!

• Anonyymi

Oho! Ei ole vieläkään poistettu... :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1313
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      38
      868
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      807
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      798
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      80
      706
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      698
    8. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      697
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      647
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      638
    11. 65
      610
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      90
      609
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      43
      591
    14. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      575
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      566
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      537
    18. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      525
    19. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      512
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      505
    Aihe