Pelottaako kyttäys?

Anonyymi

Ministeri Harakka haluaa seurata ihmisten paikkatietoja sovelluksella. Mikä takaa sen ettei hallituksen avustajista vaikkapa äärivasemmistolainen Dan Koivulaakso tai joku muu jaa ihmisten sijaintitietoja esim Antifan käyttöön yksilöihin kohdistetun väkivallan toteuttamiseksi? Seuranta, kotikäynnit, kemiallinen väkivalta ym gang stalking/zersetzung...

Onko stasi nyt totta?

43

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näyttää siltä, että meitä kaikkia seurataan laittomasti jo nyt ... paikantaminen 5m tarkkuudella .. tämä laittomasti viranomaisten taholta ... kun sen omalla kohdalla tiedostaa, tulee vain mieleen mitä vtun perverssejä siellä on: kiinnostaako sua milloin mä rnkkaan?

• Anonyymi

Niin rikostutkinnassa kyllä näin voidaan tehdä. Mutta siihen haetaan lupa oikeudelta ja kaikki kirjataan ylös.

Hallituksen kaavailemaa seurantaa ei puolestaan kukaan pysty valvomaan ja asia on vaarallinen kun äärivasemmistolaiset ovat siinä mukana. Aivan sama tilanne kuin jos PVL saisi alkaa suorittaa mielivaltaista ihmisten seurantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin rikostutkinnassa kyllä näin voidaan tehdä. Mutta siihen haetaan lupa oikeudelta ja kaikki kirjataan ylös.

Hallituksen kaavailemaa seurantaa ei puolestaan kukaan pysty valvomaan ja asia on vaarallinen kun äärivasemmistolaiset ovat siinä mukana. Aivan sama tilanne kuin jos PVL saisi alkaa suorittaa mielivaltaista ihmisten seurantaa.

Ehkä olen sitten rikolliseksi luokiteltu .... en vain tiedä mitä rikollista olen tehnyt, joka oikeuttaisi poliisin vainoon. Isääni vainottiin ja minua ehkä sen vuoksi. Isoisäni oli viestissä sodan aikaan. Ehkä jotain sellaista.
        Vanhoja kaunoja sotilastiedustelun ja polpon välillä.

• Anonyymi

Kännykkä kotona kun jossain,siinnähän seuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa seurata, ei haittaa
        pikkupoikana kotikylän puistossa poliisiauton kaiuttimesta, toinen pois pyörän päältä
        mopoiässä, onko tätä viritetty?
        piikkikortin kun sain ensimmäisenä päivänä pysäyttivät: onko korttia?
        autokortin saatuani ja ensimmäisen autoni ostettuani: konehuone on likainen, sakot
        yhtään ylinopeussakkoa ei ole, mutata parkkisakkoja sen edestä
        yksi virhe ja samantien rankaisevat
        Jos mahdollisesti tarvitsen apua: ei tule.
        En kuulu jengeihin, olen toiminut yrittäjänä 18 vuotta.
        Usko tähän maahan on mennyt jo. Muuta minulla ei ole, joten vain kärvistelen.

• Anonyymi kirjoitti:

Uusi siviilitiedustelulaki antaa eliitille rajoittamattomat valtuudet seurata yksilöiden liikkumista, tunkeutua koteihin ja tehdä siellä etsintöjä.

Mitään erillisiä oikeuden antamia lupia ei siis enää tarvita, se on varmaa.

Jos haluatte säilyttää edes pienen yksityisyyden luopukaa älykännyköistänne ja ostakaa vanha Nokia ja siihen prepaid- liittymä käteisellä bulvaanin kautta.
        Samalla liittymällä voitte surffailla netissä julkisilla paikoilla usein paikkoja vaihdellen.
        Näin yksityisyytenne on suojattu kohtuullisen hyvin.

• nazi kirjoitti:

Uusi siviilitiedustelulaki antaa eliitille rajoittamattomat valtuudet seurata yksilöiden liikkumista, tunkeutua koteihin ja tehdä siellä etsintöjä.

Jos haluatte säilyttää edes pienen yksityisyyden luopukaa älykännyköistänne ja ostakaa vanha Nokia ja siihen prepaid- liittymä käteisellä bulvaanin kautta.
        Samalla liittymällä voitte surffailla netissä julkisilla paikoilla usein paikkoja vaihdellen.

Tässä vielä tiedote kuinka uusi laki suojaa kansallista turvallisuutta:
        https://intermin.fi/artikkeli/-/asset_publisher/siviilitiedustelulaki-parantaa-suomen-kansallista-turvallisuutta

Tätä lakia sorvattaessa käytettiin keppihevosena terrorismin ehkäisyä.
        Naurettavaa.
        Olisiko tämän lain avulla voitu ehkäistä Turun Kauppatorin puukotukset?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Siviilitiedustelulaki teki lailliseksi sen mitä supo ja krp on tehnyt hiljaisesti aina. Ennen lakia hakivat luvat vain varmoihin tapauksiin. Meitä .. minua on seurattu poliisin taholta koko elämäni enemmän tai vähemmän intensiivisesti. Silti olen pärjännyt kohtuullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siviilitiedustelulaki teki lailliseksi sen mitä supo ja krp on tehnyt hiljaisesti aina. Ennen lakia hakivat luvat vain varmoihin tapauksiin. Meitä .. minua on seurattu poliisin taholta koko elämäni enemmän tai vähemmän intensiivisesti. Silti olen pärjännyt kohtuullisesti.

Tiedän monta tapausta, jotka on heitetty syöteiksi yritykseeni asiakkaikseni. jotta saisivat syyn tappaa tai vangita minut. Osa antoi ymmärtää, että ovat pakotettuja käymään. Osa ei välittänyt siitä pskaakaan.
        Valtionpoliisin terrori on samaa kaikkialla

• nazi kirjoitti:

Tässä vielä tiedote kuinka uusi laki suojaa kansallista turvallisuutta:
        https://intermin.fi/artikkeli/-/asset_publisher/siviilitiedustelulaki-parantaa-suomen-kansallista-turvallisuutta

Tätä lakia sorvattaessa käytettiin keppihevosena terrorismin ehkäisyä.
        Naurettavaa.
        Olisiko tämän lain avulla voitu ehkäistä Turun Kauppatorin puukotukset?

Radiotiedustelulla ei voida lukea vieraan vallan hallinnassa olevaa mieltä, mutta voidaan tunnistaa sellainen ja tarvittaessa ohjata toiseen maahan ...
        Eli nyt menee sotilastiedustelun valtuudet siviilitiedustelun valtuuksien kanssa vähän ristiin .. pääasia on, että homma toimii ... tuplana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksen hommat ruveeneet Haisemaan Kokoomukselta!
        Kansalaisen puheliseurantaa valmistellaan.
        Veromaksajien omaisuutta jaetaan silmäätekevien firmoihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten, luin sisäministeriön sivuilta niihin aikoihin kun tiedustelulait olivat tulossa voimaan tiedon, että terveystietoja ei saa tiedustella. Jos joku sellainen tulee vahingossa tietoon, niin se on heti hävitettävä ja ilmoitettava kyseiselle lääkärille ja asianomaiselle itselleen. Kun myöhemmin etsin sitä, en löytänyt. En löytänyt sitä laista kun selaisin. On mahdollista, että terveystietoja koskeva laki ei ole muuttunut vaan on samanlainen kuin ennenkin eli että terveydenhoidon henkilöllä on oikeus ilmoittaa poliisille jos saa työssään tiedon, että joku on vaarassa joutua pahoinpitelyn tms kohteeksi ja sen teon voi vielä estää. Se joku voi siis olla potilas tai joku muu. Tämä pykälä löytyy potilaslaista. Minun mielestäni sisäministeriön tämän vuotinen tiedote asiasta oli harhaanjohtava ja voi olla syynä noihin todennäköisiin laittomiin mielentilatutkimuksiin, joista ainakin ylen uutisissa on kerrottu. Siinä kerrottiin lääkärin määräämästä mielentilatutkimuksesta, kun Suomessa mielentilatutkimuksen määrää aina tuomioistuin, joka on todennut syyllisyyden. Ennen sitä kukaan ei ole syyllinen. On vaara, että mielentilatutkimuksiin määrätään ilman sitä, ,jolloin harhaisten psykiatrien satuilut saavat aseman, jota ei niille kuulu. Vielä pahempi on, jos he ovat hölösuisia ja rikkovat myös salassapitosäännölksiä ja jakelevat niitä terveydenhuollon ulkopuolelle, esimerkiksi Mielenterveysjärjestöihin, jonne ne eivät kuulu.. Psykiatrit voivat päästä kuin koirat vetäjistä rikoksistaan, jos joku stalkkeri tai joku muu uskoo heidän harhaisia sepustuksiaan kritiikittömästii ja salassapito- ja muita lakeja tuntematta. Stalkkereilla näyttää joskus olevan harhaluuloja siitä että heillä olisi joku kumma oikeus tutkia rikoksia, mitä lain mukaan eivät Suomessa rikolliset tee., vaan se on poliisin tehtävä. On myös mamhdollista, että rikolliset tai harhaiset poliisit eivät edes tiedä, että poliisina esiintyminen on rikos, jolloin he voivat jopa tukea stalkkereiden harhoja sen sijaan, että panisivat heidät vastuuseen rikoksistaan. Jotkut poliisit hallitsevat lain tosi kehnosti kuten monet sairaalapsykiatritkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän Suomi24n tietoturvasopimuksessa lukee että keräävät meistä tietoa kaikilta lähteiltä ja luovuttavat tietoja oman halunsa mukaan yhteistyökumppaneille.

Joten ei siihen tarvita kuin yksipuolinen sopimus johon ruksaat rastin jos haluat täällä jutella muiden kanssa. Näin tietokonejumalapeto kerää koko ajan orjia ja kaikkia heidän tietojaan.

Mutta onneksi kaikki tietokoneet palaa kolmannessa maailmansodassa. Hyvin pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän Suomi24n tietoturvasopimuksessa lukee että keräävät meistä tietoa kaikilta lähteiltä ja luovuttavat tietoja oman halunsa mukaan yhteistyökumppaneille.

Joten ei siihen tarvita kuin yksipuolinen sopimus johon ruksaat rastin jos haluat täällä jutella muiden kanssa. Näin tietokonejumalapeto kerää koko ajan orjia ja kaikkia heidän tietojaan.

Mutta onneksi kaikki tietokoneet palaa kolmannessa maailmansodassa. Hyvin pian.

Sinähän valitset itse käytätkö tätä verkkopalvelua vai ei; kukaan ei pakota.

Olet siis itse täydessä kontrollissa tiedoistasi.

• Ei pelota. Saa kyttäillä.

• Leppoistumisen arvo.
        Teen tästä aloituksen tuonne maailman menoa palstalle.

• Itse sammutan puhelimen aina mökille lähtiessäni että saan olla siellä rauhassa viranomaiset eivät tiedä sijaintiani ja lisäksi epäilen että voisin saada esim. ylinopeus sakot jos saavun perille liian nopeasti suhteessa matkan pituuteen ja nopeusrajoituksiin.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Itse sammutan puhelimen aina mökille lähtiessäni että saan olla siellä rauhassa viranomaiset eivät tiedä sijaintiani ja lisäksi epäilen että voisin saada esim. ylinopeus sakot jos saavun perille liian nopeasti suhteessa matkan pituuteen ja nopeusrajoituksiin.

Monella on vielä semmoinen vanhanajan puhelin, jossa ei oo nettiä. Niin, ja niillä ei ole aikomustakaan ostaa älypuhelinta. Kun niillä on se netti tietsikassa.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Itse sammutan puhelimen aina mökille lähtiessäni että saan olla siellä rauhassa viranomaiset eivät tiedä sijaintiani ja lisäksi epäilen että voisin saada esim. ylinopeus sakot jos saavun perille liian nopeasti suhteessa matkan pituuteen ja nopeusrajoituksiin.

Mökkisi sijainti on meillä kyllä hyvin tiedossa.

• Anonyymi

Se huuhaa appi millä muka näkee onko lähellä virustartunnan saaneita on tarkoitettu ihmisten liikkumisen seurantaan, jota kepuli berneri jo ehdotti. Ei voi kuin arvailla tarkoitusperää ja kuka seuraa

• Anonyymi

Telkkarissa tuo propelihattutyyppi kehui kauhealla innolla kuinka hänen tekemällään sovelluksella voi nähdä missä joku koronaan sairastunut liikkuu. Arvaa vaan kuka tuollaisen mainostussovelluksen menee laittamaan puhelimeen. Kun kävelee kaupungilla niin porukka väistää kadun toiselle puolelle ja soittelee poliisia viemään sairastunutta kotiin karanteeniin.

• Anonyymi

Harakalla näyttää olevan tekemisenpuutetta, kun se tällaisia "ajattelee".

• Anonyymi

Onhan noita päteviä sovelluksia jo olemassa tuolla Aasiassa. Sellaisen perusteellä porukka pääsee nyt lähtemään Wuhanista pois jos puhelin näyttää vihreää.

• Hallituksen kyttäys on estettävissä. Ostaa nimittäin puhelimeen käteisellä prepaid liittymän ja ei rekisteröidy googleen eikä yhtään mihinkään sillä numerolla niin sitä on lähes mahdoton seurata.
      Ja puhelin pitää sammuttaa säännöllisesti, prepaid liittymän ip-osoite nimittäin muuttuu aina eriksi kun puhelin välillä sammutetaan ja aiemmin käyttämäsi koodi kierrättyy seuraavalle prepaid liittymän avaajalle.

• Anonyymi

Ei pelota, koska tuo on ollut minulle todellisuutta jo ainakin 7 vuotta, eli minun kaikkia tekemisiä seurataan 24/7. Ekäi vain liikkumisia ulkona, vaan minua tarkkaillaan myös kotona ollessa 24/7.

t: Zersetzung-vainoamisen kohde Helsingistä

• Anonyymi

onpa kiintooista...onko "kyseessä Zte" reitititin... ja syy.."' linnakundi peiponen" kavereineren...?????????????

• Anonyymi

sairautta... ilman diaknoosia!!!!
      "ystävävälisemmen..." hullu hoitamatta"...!!!

• Anonyymi

kohde./syy...???????????

• Anonyymi

kerran netissä... aina seuratavissa...??????
        noh.. onhan seuraa??? se on sitä "nyky politiikkaa".....

• Anonyymi

Jotkut jättävät puhelimensa kotiin, eli kaikki eivät kanniskele sitä mukana automaattisesti tai se voi olla kiinni. Joskus se taas voi olla mukana. Lisäksi liittymän omistaja ei välttämättä kanna puhelinta, se voi olla perheenjäsen joskus.

• Anonyymi

Käyttäkää hyvät ihmiset vpn:ää. Antaa melko hyvän suojan.

• Anonyymi

Saako myös pahat ihmiset käyttää vpn:ää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako myös pahat ihmiset käyttää vpn:ää?

Antaako vpn pahan suojan pahoille ihmisille?

• Anonyymi

Korkeampaa tarkkaajaa on niin paljon kivempi seurata, sitä, joka on tuotakin ylhäisempi. Jännää.

• Anonyymi

Ei pelota. On kiva, että maailma muuttuu TI-porukoille tasa-arvoisemmaksi paikaksi. kun muitakin kytätään, seurataan ja tiedetään paljon yksityisasioita, vaikka ei kaikkea nk. gs-vainotuilta.

• Anonyymi

Minua ei tarkkaile poliisi vaan yläkerran gang stalking -rikolliset, joiden toimintaan poliisi ei jostain syystä osaa puuttua.

• Anonyymi

Mutta itse vainoat naapuriparkaasi niin paljon että osaat kertoa mitä tekevät kulloinkin.

Onkos tuo nyt sitten tervettä?

Ilmainen vihje: kerrostalossa on normaalia että yläkerran äänet kuuluvat alas.

• Anonyymi

Kunhan who saa Billin korona rokotteen "valmiiksi" niin se linjaa, että koko maailman väestö on rokotettava. Suomi on jo 2017 tehnyt who:n kanssa sopimuksen Suomen koko väestön pakkorokottamisesta mikäli who niin linjaa. Siinä syssyssä, kun tuupataan Billin patentoima "leima" rokotteen yhteydessä ihon alle niin ainakin minua hieman arveluttaa, vaikka en rikoksia tekisikään.

• Anonyymi

Pakko sörkkiä, minua saavat seurata , kuunnella, ja vaikka tulla tekemään koti etsinnän millä verukkeella vaan ei se mitään.
      Tulevat vaan tukehtumaan nauruun, toivottavasti on tenat kunnossa silloin.
      Itse pidän takaovea auki aina, niin ei tarvi edes rikkoa mitään. Ja sun muuta.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Anonyymi

Sano osoitteesi, kiitos.

Ps. Onko sinulla mitään arvokasta kotona?

Terveisin Suojelupoliisi

• Anonyymi

Gang stalkin loppui Espoossa.ketjun loppupuolella käyn läpi aihetta gang stalkingista ja teknologian kehittymisestä, Sen ansiosta stalkkereiden tarve vähenee huomattavasti.

Esim. kyttäämiseen ja valvomiseen ei montaa ihmistä tarvita per lauma ja yksittäiser gs-kohteet hoituvat siinä samalla.

• Anonyymi

MaterialistiKabaalin Monipuoluenilkeillä on jo seurantalaitteet kotikoneillaan meihin 3. tien kulkijoihin, eli todellisiin toisinajattelijoihin, olleet vuosia.

Koneiden teho kasvaa, mutta selaus hidastuu. Kumma homma.

-The Jässikkä, Yhtenäinen Maailma

• Anonyymi

Aina voi itsensä järjestää hengiltä, sitä he eivät pysty estämään.
      Todellisuudessa, täällä alkaa sellainen väki poistuma että ei ole tosikaan, jos tähän hölmöilyyn tule tolkkua ja pian.
      Itse ainakin järjestän itseni hengiltä kun katson ajan olevan sopiva.
      Terveisin Tampereen mies 46v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      926
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe