on se ettei käytä aivojaan, vaikka sellaisia pienempiä ja vähä-älyisempiä aivoja.
Malliesimerkkejä tästä suurimmasta synnistä ovat monet lahkolaiset ja sitten sellaiset pikkupojat jotka toimivat ymmärtämättömyyttään tai omien poikarakkausfantasioiden pelottamana.
Kuten Trubaduurin ja Ruskean Reiän 009 Ritarin jälkeen palstojen idioottien idiootti A.C.E.
Miten mustapekka kourassa voi leikkiä ässää?
Suurinta syntiä
18
751
Vastaukset
- Per Saukko
Virallisten Oikeassaolijoiden Klubin(VOK) jäsenten ei tarvitse käyttää aivojaan, sillä he TIETÄVÄT olevansa aina oikeassa.
Suurin synti on paatua kokonaan, jota en nyt kenellekään suosittele. Kun kuulet Jumalan kutsun älä vastaa kieltävästi. Et oikeastaan voi tietää onko se viimeinen kutsu vai ei. Et varmasti voi teitää sitä etukäteen että saatko ns. ryövärin armon, että vain kuolinvuoteellasi ristit kädet ja pyydät kaikki syntisi anteeksi. jotkut voivat sen saada. emme voit tietää kuka sen saa ja miten kukin kuolee. Huomatkaa, että toinen ryöväri pääsi taivaaseen, hän oli nöyrä sydämeltään, hän nöyrtyi, toinen ryöväri ristillä Jeesuksen kanssa ei kyennyt siihen. Hän ei pelastunut taivaaseen, vaan joutui helvettiin. Koska et voi tietää etukäteen, elämääsi, älä käytä väärin, äläkä välinpitämättömästi Jumalan kutsuja.
Jo se että olet yleensä tullut kirjoittamaan tänne palstalle, voi merkitä sitä, että Jumala kutsuu sinua, eli sinua kiinnostaa Hengelliset asiaat. Näin voi pelastua. Tänään on pelastuksen päivä.
[JKR: Room. 10:9]
Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
[JKR: Room. 10:9]
Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
[JKR: Joh. 7:17]
Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, hän tulee tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.- Nasse
Sorruit juuri tuohon synneistä suurimpaan, jätit järkesi narikkaan ja rupesit höpöttämään ryöväreistä sekä helvetistä.
- The_Ace
Nasse kirjoitti:
Sorruit juuri tuohon synneistä suurimpaan, jätit järkesi narikkaan ja rupesit höpöttämään ryöväreistä sekä helvetistä.
Väärin. Esim. Raamatun tulkitsemisessa joutuu Aivoja käyttämään kokoajan, niinkuin monissa muissakin arjen askareissa. Jos en aivojani käyttäisi ja olisin jotenkin vähä-älyinen, tuskin olisin Teologiseen päässyt. ;)
Suurin Synti? Onko Synneille jokin Piste-taulukko?
Mitä tarkoitat Lahkolla?
yhtälön ratkaisu on helppo, et vain ymmärrä, mistä me puhumme. Siunausta.
- Trubaduuri
Kun sinä käyt melkein jokaisella suomi24.fi palstalla mustamaalaamassa ja ivaamassa sekä herjaamassa muita ihmisiä päivittäin, niin onko se omien aivojen käyttöä parhaimmillaan. Vai mitä se on, jos se ei ole sitä? Ja jos sekään
ei ole syntiä, niin mitä se sitten on?- Nasse
Kyllähän tuosta synnistä olen Sinua varoittanut useammallakin palstalla.
Tee parannus ja usko Pyhään Purkkiin! - Trubaduuri
Nasse kirjoitti:
Tee parannus ja usko Pyhään Purkkiin!Kun sinä käyt melkein jokaisella suomi24.fi palstalla mustamaalaamassa ja ivaamassa sekä herjaamassa muita ihmisiä päivittäin, niin onko se omien aivojen käyttöä parhaimmillaan. Vai mitä se on, jos se ei ole sitä? Ja jos sekään
ei ole syntiä, niin mitä se sitten on? - The_Ace
Nasse kirjoitti:
Tee parannus ja usko Pyhään Purkkiin!Väärin. Esim. Raamatun tulkitsemisessa joutuu Aivoja käyttämään kokoajan, niinkuin monissa muissakin arjen askareissa. Jos en aivojani käyttäisi ja olisin jotenkin vähä-älyinen, tuskin olisin Teologiseen päässyt. ;)
Mitä tarkoitat Lahkolla?
yhtälön ratkaisu on helppo, et vain ymmärrä, mistä me puhumme. Siunausta. - poikalapsi
The_Ace kirjoitti:
Väärin. Esim. Raamatun tulkitsemisessa joutuu Aivoja käyttämään kokoajan, niinkuin monissa muissakin arjen askareissa. Jos en aivojani käyttäisi ja olisin jotenkin vähä-älyinen, tuskin olisin Teologiseen päässyt. ;)
Mitä tarkoitat Lahkolla?
yhtälön ratkaisu on helppo, et vain ymmärrä, mistä me puhumme. Siunausta.Sinä et muuten TAATUSTI ole päässyt mihinkään teologiseen, etkä tuolla asenteella koskaan pääsekään. Satuile nyt mitä satuilet, kaappihomo.
- The_Ace
poikalapsi kirjoitti:
Sinä et muuten TAATUSTI ole päässyt mihinkään teologiseen, etkä tuolla asenteella koskaan pääsekään. Satuile nyt mitä satuilet, kaappihomo.
Väärin, olen jo siellä. Minä en satuile. Lukutaidossasi taitaa olla vikaa, olenko sanonut, että olisin homo? En ole , hairahtunut veli, ota siis vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas & Saastainen Tiesi. Siunausta.
Amen. - Nasse
The_Ace kirjoitti:
Väärin, olen jo siellä. Minä en satuile. Lukutaidossasi taitaa olla vikaa, olenko sanonut, että olisin homo? En ole , hairahtunut veli, ota siis vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas & Saastainen Tiesi. Siunausta.
Amen.Olet parasta mahdollista mainosta lahkosi jäsenmäärän pienentämiseen
- The_Ace
Nasse kirjoitti:
Olet parasta mahdollista mainosta lahkosi jäsenmäärän pienentämiseen
Väärin, minä en kuulu mihinkään. Ja edelleen, mitä Tarkoitat Lahkolla? tiedätkö edes mikä se on?
- Nasse
The_Ace kirjoitti:
Väärin, minä en kuulu mihinkään. Ja edelleen, mitä Tarkoitat Lahkolla? tiedätkö edes mikä se on?
Jos et kuulu mihinkään seurakuntaan tai kirkkoon niin hyvä on.
Ei se silti poista vierottavaa vaikutustasi.
-----------
Lahko (uskonto)
Wikipedia.
Lahko on vallitsevasta uskontokunnasta irtaantunut ryhmä, jolla on poikkeavia, selkeitä erikoiskorostuksia. Niiden tähden se leimataan usein enemmistön keskuudessa harhaoppiseksi. Lahko mieltää kuitenkinkin itsensä vallitsevan uskontokunnan puhdasoppiseksi muodoksi. Itsensä erilliseksi ymmärtävän uskonnon nimittämisessä lahkoksi on halventava sävy.
--------------
Esimerkki lahkosta ev-lut kirkko - The_Ace
Nasse kirjoitti:
Jos et kuulu mihinkään seurakuntaan tai kirkkoon niin hyvä on.
Ei se silti poista vierottavaa vaikutustasi.
-----------
Lahko (uskonto)
Wikipedia.
Lahko on vallitsevasta uskontokunnasta irtaantunut ryhmä, jolla on poikkeavia, selkeitä erikoiskorostuksia. Niiden tähden se leimataan usein enemmistön keskuudessa harhaoppiseksi. Lahko mieltää kuitenkinkin itsensä vallitsevan uskontokunnan puhdasoppiseksi muodoksi. Itsensä erilliseksi ymmärtävän uskonnon nimittämisessä lahkoksi on halventava sävy.
--------------
Esimerkki lahkosta ev-lut kirkkopsssstt... Minulla ei ole mitään "vierottavaa vaikutusta. " .. ;)
- The_Ace
Mitä tarkoitat Lahkolla?
yhtälön ratkaisu on helppo, et vain ymmärrä, mistä me puhumme. Siunausta. siitä voidaan olla monta eri mieltä mikä on suurinta syntiä, mutta maailmankaikkeudessa on vain yksi jonka mielipiteellä asian suhteen on merkitystä ja tämä on Isä Jumala.
- Nasse
juuri tuota tarkoitin L.J.H, olet syyllistynyt synneistä suurimpaan....
vetänyt aivot ns. narikkaan... Nasse kirjoitti:
juuri tuota tarkoitin L.J.H, olet syyllistynyt synneistä suurimpaan....
vetänyt aivot ns. narikkaan...et ole läheskään niin fiksu kuin mitä luulet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077