Nyt näkee suoraan mitä avauksia kannattaa klikata auki. Vakkareista ainoastaan elisaketun ja Pönttiksen avaukset tulee luettua (mikäli niitä tulee). Pönttiksen avauksia tietenkin valikoin, en avaa pöhlöimpiä.
Hyvä uudistus, en enää klikkaile auki palstavakkarien avauksia
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajanhukkaahan se on avata mitä tahansa aloitusta. Ei tule hullua viisaammaksi vaikka avaisi mitä.
- Anonyymi
Palstakato käy
Valitettavasti pahimmat häiriköt jatkavat palstan saastuttamista (uskoen kirjoitustensa olevan tärkeä osa palstan sisältöä).😥
- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
Valitettavasti pahimmat häiriköt jatkavat palstan saastuttamista (uskoen kirjoitustensa olevan tärkeä osa palstan sisältöä).😥
Jani lopetti =(
- Anonyymi
Kun voisi blokata joidenkin viestit kokonaan näkymästä, voisivat sitten piereskellä shaibaansa niille jotka näkevät.
Harvemmin aloituksia teen🙄
Tämäpä oli varsin tärkeä tieto. En usko että kuitenkaan yhtään avausta jää tämän tiedon nojalla tekemättä.
Harmiksen aloitukset jää jatkossakin lukematta, mutta varmaan tiesitkin sen ilman mainintaa.
- Anonyymi
Pymppy-Pertti avaa joka ikisen aloituksen, koska asuu tällä palstalla.
Minua ei edelleenkään kiinnosta, kuka aloituksn tekee, vaan sen aloituksen sisältö. Mielenkiintoiseen aloitukseen on aina ilo vastata. Vilkkaat keskustelut pitää palstan viihdyttävänä.
Tämä on ehkä ensimmäinen S24 palstauudistus, jota en inhoa sydämeni pohjasta. Tähän on helppo tottua.tosi..typy: "Minua ei edelleenkään kiinnosta, kuka aloituksn tekee, vaan sen aloituksen sisältö. Mielenkiintoiseen aloitukseen on aina ilo vastata. Vilkkaat keskustelut pitää palstan viihdyttävänä."
Olen samaa mieltä kuin sinä, että vilkaat hyvät keskustelut täällä palstalla viehättävät.
tosi..typy: "Tämä on ehkä ensimmäinen S24 palstauudistus, jota en inhoa sydämeni pohjasta. Tähän on helppo tottua."
Minä en puolestaan tässä ole samaa mieltä. Itse koin tämän uuden uudistuksen olevan jotenkin vaikea. Teki mieli valittaa siitä uudistuksentekijöille. Jatkossa kirjoittelen täällä uudistuksen takia vähemmän ilmeisesti, sillä en tykkää siitä ollenkaan.
Hyvää juhannusta ja kesäkuun puoliväliä sinulle sekä kaikille muille!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
tosi..typy: "Minua ei edelleenkään kiinnosta, kuka aloituksn tekee, vaan sen aloituksen sisältö. Mielenkiintoiseen aloitukseen on aina ilo vastata. Vilkkaat keskustelut pitää palstan viihdyttävänä."
Olen samaa mieltä kuin sinä, että vilkaat hyvät keskustelut täällä palstalla viehättävät.
tosi..typy: "Tämä on ehkä ensimmäinen S24 palstauudistus, jota en inhoa sydämeni pohjasta. Tähän on helppo tottua."
Minä en puolestaan tässä ole samaa mieltä. Itse koin tämän uuden uudistuksen olevan jotenkin vaikea. Teki mieli valittaa siitä uudistuksentekijöille. Jatkossa kirjoittelen täällä uudistuksen takia vähemmän ilmeisesti, sillä en tykkää siitä ollenkaan.
Hyvää juhannusta ja kesäkuun puoliväliä sinulle sekä kaikille muille!Yleensä nämä S24 palstauudistukset ovat olleet todella ongelmaisia ja kummallisia. Tällä kertaa ei tullut suurta negatiivista ärsytysreaktiota. Se täytyy ottaa positiivisena asiana.
Hyvää juhannusviikkoa!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
tosi..typy: "Minua ei edelleenkään kiinnosta, kuka aloituksn tekee, vaan sen aloituksen sisältö. Mielenkiintoiseen aloitukseen on aina ilo vastata. Vilkkaat keskustelut pitää palstan viihdyttävänä."
Hyvää juhannusta ja kesäkuun puoliväliä sinulle sekä kaikille muille!Jos länkytyksesi vähenee tällä palstalla, koen että uudistus on ollut onnistunut.👏👍👌💪
Trollaattori on trollaattori vaikka kuinka yrittäisi skarpata.
Älä avaa trollaattorin aloituksia.Poliisin_poika kirjoitti:
Trollaattori on trollaattori vaikka kuinka yrittäisi skarpata.
Älä avaa trollaattorin aloituksia.Hokasin ikävän palstauudistuksen yksityiskohdan. Tuon vellikellon saapuvia viestejä ei pääse avaamaan, ellei mene sinne "nytä kaikki"-laistaukseen. Hankalaa ja turhauttavaa.
Tämä ärsyttää!tosi..typy kirjoitti:
Hokasin ikävän palstauudistuksen yksityiskohdan. Tuon vellikellon saapuvia viestejä ei pääse avaamaan, ellei mene sinne "nytä kaikki"-laistaukseen. Hankalaa ja turhauttavaa.
Tämä ärsyttää!Ainoa vähän ikävä ominaisuus, mutta sen kanssa voi elää kun muutoin homma meni parempaan suuntaan.
Rodullistetut ihmiset saattavat kokea nimimerkkisi ahdistavana. Mahtaisiko olla vielä Sosiaalityöntekijän_poika tai Sosiaalityöntekijän_poikataityttötaimitätahansahännytsittenhaluaakaanolla vapaana?
Itse kysymykseesi en osaa mitään vastata, koska sellaista ei varsinaisesti ollut. Mutta muuten osallistun mielelläni tähänkin aiheeseen.- Anonyymi
Onkos elämäm koululaisuus rotu?
Nyt näkyy myös milloin aloitus on tehty, eli ei tule enää availtua ikivanhoja aloituksia. 👏🦊
Oho oho. Enhän mä edes tee juurikaan aloituksia. Sinkut-palstalle vähiten koko palstaurani aikana.
Mun mielestä menetät paljon, jos et avaa ketjuja. Joissakin on sisältöä enemmän kuin päällepäin uskoisi. Ja ainahan jokaisen ajatuksen voi muovailla itselleen soveliaaksi käsitellä.
Mulla ei ole syytä kartella ketään erityisesti. Ollaan samanarvoisia kaikki koko porukassa. Kommentoitihan on niin tunnetila, joskus saa jostain juonen päästä kiinni tai kiinnostaa muuten vaan. Ja aina voi vaikka letkaista jotain, jos ei muuten sytytä.Muistelen sinun tehneen aloituksen joskus vuosi sitten. Taisin lukea sen...
Sisältöä on harvemmin tämän palstan aloituksissa, ja voikin sanoa että on lukenut kaikki jos on lukenut yhden.Poliisin_poika kirjoitti:
Muistelen sinun tehneen aloituksen joskus vuosi sitten. Taisin lukea sen...
Sisältöä on harvemmin tämän palstan aloituksissa, ja voikin sanoa että on lukenut kaikki jos on lukenut yhden.Aki, aina yhtä pessimisti.
Päästä sinäkin sisäinen lapsesi leikkimään.elisakettu kirjoitti:
Aki, aina yhtä pessimisti.
Päästä sinäkin sisäinen lapsesi leikkimään.En leiki mielipuolien kanssa.
En leiki mielipuolien kanssa.
Hui kun sä olet taas tuhma. *läppäsee pyllylle*
Ei täällä ole mielipuolia. Kasa erikoisella mielikuvituksella varustettuja avaruusolentoja vaan.elisakettu kirjoitti:
Hui kun sä olet taas tuhma. *läppäsee pyllylle*
Ei täällä ole mielipuolia. Kasa erikoisella mielikuvituksella varustettuja avaruusolentoja vaan.Jos ei ihan mielipuolia, niin ainakin vajakkeja. 😆😆
Jos ei ihan mielipuolia, niin ainakin vajakkeja. 😆😆
Eikä ole. *katselee nuhtelevasti*
Vajakki-sanahan tulee sanasta vajaaälyinen. Neurologisessa statuksessa se on yleensä yhden tai useamman kognitiivisen alueen vajausta. Puhutaan heikkolahjaisuudesta (joillakin alueilla).
Ja tavattoman yleistä.
Nämä lapset eivät ole saaneet valita. Ei heitä voi syyllistää. Uusia neurologisia yhteyksiä on mahdollisuus kehittää, mutta se vaatisi opettelevalta tavattoman paljon eikä yleensä ole edes tietoa siitä, miten se tehdään. Kaikki heistä kun eivät ole päässeet kuntoutukseen, tai sitä ei ole ollut tarpeeksi.elisakettu kirjoitti:
Vajakki-sanahan tulee sanasta vajaaälyinen. Neurologisessa statuksessa se on yleensä yhden tai useamman kognitiivisen alueen vajausta. Puhutaan heikkolahjaisuudesta (joillakin alueilla).
Ja tavattoman yleistä.
Nämä lapset eivät ole saaneet valita. Ei heitä voi syyllistää. Uusia neurologisia yhteyksiä on mahdollisuus kehittää, mutta se vaatisi opettelevalta tavattoman paljon eikä yleensä ole edes tietoa siitä, miten se tehdään. Kaikki heistä kun eivät ole päässeet kuntoutukseen, tai sitä ei ole ollut tarpeeksi.Toivottavasti palstavajakit saavat hyvää kuntoutusta ongelmiinsa. 😉
Toivottavasti palstavajakit saavat hyvää kuntoutusta ongelmiinsa. 😉
Aki, olet taas kamala.
*huokaus*
Ja sinut pitäisi laittaa kasvatuslaitokseen. Tai ainakin jonkun supernannyn tulla hoitamaan sua.elisakettu kirjoitti:
Aki, olet taas kamala.
*huokaus*
Ja sinut pitäisi laittaa kasvatuslaitokseen. Tai ainakin jonkun supernannyn tulla hoitamaan sua.Vai vielä kasvatuslaitos ja supernanny....🙂😀😆😆😭😱
Olen vain realisti. Kasvatuslaitosta en ole enää tarvinnut sen jälkeen kun kävin katkaisuhoidossa.Poliisin_poika kirjoitti:
Vai vielä kasvatuslaitos ja supernanny....🙂😀😆😆😭😱
Olen vain realisti. Kasvatuslaitosta en ole enää tarvinnut sen jälkeen kun kävin katkaisuhoidossa.Addiktikin vielä .. .
elisakettu kirjoitti:
Addiktikin vielä .. .
Katkaisu onnistui täydellisesti, olen ollut siitä lähtien balanssissa.
Katkaisu onnistui täydellisesti, olen ollut siitä lähtien balanssissa.
Eli kun hillut ruoska palstalaisten selässä koet olevasi tasapainoisessa tilassa?
elisakettu kirjoitti:
Eli kun hillut ruoska palstalaisten selässä koet olevasi tasapainoisessa tilassa?
En ole jahdannut ketään, vaan päinvastoin. Annan palstalaisille tilaa.
En ole jahdannut ketään, vaan päinvastoin. Annan palstalaisille tilaa.
Annat tilaa?
Luuletko tosiaan, että sinulla on valtaa siihen?elisakettu kirjoitti:
Annat tilaa?
Luuletko tosiaan, että sinulla on valtaa siihen?Minulla on valta olla ruoskimatta palstalaisia.
Minulla on valta olla ruoskimatta palstalaisia.
Mutta joskus mieli tekee kuitenkin?
elisakettu kirjoitti:
Mutta joskus mieli tekee kuitenkin?
Sanon mielipiteeni kysyttäessä, mutta en juurikaan kailota sitä ääneen.
Sanon mielipiteeni kysyttäessä, mutta en juurikaan kailota sitä ääneen.
Jaa? Mitähän tuosta avauksestakin pitäisi päätellä?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ja tavattoman yleistä.
Nämä lapset eivät ole saaneet valita. Ei heitä voi syyllistää. Uusia neurologisia yhteyksiä on mahdollisuus kehittää, mutta se vaatisi opettelevalta tavattoman paljon eikä yleensä ole edes tietoa siitä, miten se tehdään. Kaikki heistä kun eivät ole päässeet kuntoutukseen, tai sitä ei ole ollut tarpeeksi.Kun mun lapsi oli kolme vuotias neurologi sanoi yhden tutkimuskerran jälkeen, että ymmärräthän että lapsesi on vajaaälyinen. En ollut samaa mieltä ja aika näytti minun olevan oikeassa. Tämä lapsi opiskelee yliopistossa.
elisakettu kirjoitti:
Jaa? Mitähän tuosta avauksestakin pitäisi päätellä?
Sanoin mielipiteeni kun sitä erikseen kysyttiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kun mun lapsi oli kolme vuotias neurologi sanoi yhden tutkimuskerran jälkeen, että ymmärräthän että lapsesi on vajaaälyinen. En ollut samaa mieltä ja aika näytti minun olevan oikeassa. Tämä lapsi opiskelee yliopistossa.
Toivottavasti ei kuitenkaan naistutkimusta...
Kiva kuitenkin kuulla että lapsesi menestyy.Anonyymi kirjoitti:
Kun mun lapsi oli kolme vuotias neurologi sanoi yhden tutkimuskerran jälkeen, että ymmärräthän että lapsesi on vajaaälyinen. En ollut samaa mieltä ja aika näytti minun olevan oikeassa. Tämä lapsi opiskelee yliopistossa.
Heikkolahjainenkin voi opiskella yliopistossa. Ihmiset yleensä aliarvioivat heikkolahjaisuutta, kun eivät tiedä hittojakaan, mistä on kyse.
Kömpelyyttä tai vajetta voi olla vaikka motorisella osa-alueella. Ainahan se ei ole kognitiivista. Mutta näitä taitoja voi kehittää.
Mutta opiskelu heikompilahjaiselle voi olla vaikeampaa. Myös silloin, kun jokin osa-alue on poikkeuksellisen vahva. Lapsen pitäisi saada aina tukea, jos on epäiltävissä, että jokin osa-alue ei toimi kunnolla. Aikuisenahan nämä ongelmat saattavat vielä korostua.
Kolmevuotiaalle neurologit testit saattavat olla lliian varhaisa. Viisivuotiaana yleensä kannattaa, jollei sitten ole muuta syytä epäillä kasvamisen sujuvan ei-toivotulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505