...lutkittelusta, minkäs minä sille mahdan jos joudun aina toisinaan huomauttamaan naisten moraalivajeesta? Mutta siis tässäkin, elisaketun kuin tilaamana tällainen:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suudelman-seuraukset-jarkyttivat-brittimiesta-haastoi-treffikumppaninsa-oikeuteen/7849406#gs.8sq7op
https://www.thesun.co.uk/news/11864256/personal-trainer-cold-sores-date-sue/
"As a herpetic, the respondent had a moral and ethical and legal duty to warn me of the risks that I would be exposed to."
On siinä epäilemättä k&k mies järkyttynyt diagnoosin saatuaan. Toivottavasti voittaa jutun ja saa kunnon korvaukset moraalittomalta naiselta.
Elisakettu soimasi...
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä kun olet vannoutunut vanhapoika niin eikö ole ihan sama mitä naiset tekee?
- Anonyymi
Onko sulla rakas kumpi????? enkä syylliistä mistään vaan esimerkiksi herpes voi tarttua samasta pullosta kun juo!!sano rakas mulle että eihän ole HIV tai b hepatiitti??muo ei haittaa muut taudit kun niihin on Hoito
*Pärskis*
Joo, no siinä olet oikeassa, ettei ketään saa väkisin suudella. se on moraalitonta. Mutta tuskin tuo nainen tahallaan tartutti (jos tartutti) HSV1:n. En minä häntä lutkaksi haukkuisi, mutta eräänlaista väkivaltää on käytetty, jos väkisin on suuhun menty.
Kuten sanottu, useampi on oireeton ja eivät edes tiedä kantavansa virusta. Tartuttamisvaiheessa kun se aina edes oireile. Siksi kondomiin käyttö seksissä on ehdottoman tärkeää, myös suuseksin aikana.
Mutta oikeesti tuo brittiäijä kuulosti ihan ääliöltä. Kenellä tahansa on riskit lähes mihin tahansa, kun maailmassa elää. Ei sen vuoksi lakata ulos menemästä tai ahdistuta niin, että aletaan käymään terapiassa. Mutta miehen ongelma lieneekin ahdistuneisuushäiriö ennemminkin. Haluaa vain syyn ahdistukselleen, minkä tahansa.- Anonyymi
uskon että paikallisista tinderiläisistä kyse eli tinderi treffeistä ja korkeastikoulutettu tinderinainen on tiennyt joo vuosia että on herppes eikä kerroo sitä vaan tartuttelee korkeastikoulutettuihin tinderiläisiin mutta en sitä sano mies kyllä tiesi kun treffejä sopi tinderiläisen kanssa että voi olla tautinenkin yleensä seksiseuralaisissa on tauteja no toivotaan ettei miehen vaimo saa tautia tai onko hänkin tinderissä korkeastikoulutetuilla on jännää elämää
Anonyymi kirjoitti:
uskon että paikallisista tinderiläisistä kyse eli tinderi treffeistä ja korkeastikoulutettu tinderinainen on tiennyt joo vuosia että on herppes eikä kerroo sitä vaan tartuttelee korkeastikoulutettuihin tinderiläisiin mutta en sitä sano mies kyllä tiesi kun treffejä sopi tinderiläisen kanssa että voi olla tautinenkin yleensä seksiseuralaisissa on tauteja no toivotaan ettei miehen vaimo saa tautia tai onko hänkin tinderissä korkeastikoulutetuilla on jännää elämää
Itsepähän pilaavat elämänsä.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Itsepähän pilaavat elämänsä.
niin pilaavat mutta koulutetut tartuttaa äkkiä tavallisia ja normaaleita ihmisiä eli tavis menee kahhvilaan ostaa kahvin ja muki huonosti pesty niin tarttuu tavis ihmiseen
Anonyymi kirjoitti:
niin pilaavat mutta koulutetut tartuttaa äkkiä tavallisia ja normaaleita ihmisiä eli tavis menee kahhvilaan ostaa kahvin ja muki huonosti pesty niin tarttuu tavis ihmiseen
Luuletko että koulutetuilla on vähemmän hygieniatietoisuutta kuin muilla?
Ei ole.
Yleensä on kyse vain ihmisten (niiden kaikkien) ajatusmaailmasta, ovatko he kiinnostuneita muiden hyvinvoinnista vai eivätkö ole. Thedäänkö asiat oikein vai väärin, on valintakysymys.
Tietämätön voi olla, mutta työnantajan velvollisuus on katsoa, että työntekijä tietää tehtävänsä ja toimii ohjeiden mukaan.elisakettu kirjoitti:
Ei ole.
Yleensä on kyse vain ihmisten (niiden kaikkien) ajatusmaailmasta, ovatko he kiinnostuneita muiden hyvinvoinnista vai eivätkö ole. Thedäänkö asiat oikein vai väärin, on valintakysymys.
Tietämätön voi olla, mutta työnantajan velvollisuus on katsoa, että työntekijä tietää tehtävänsä ja toimii ohjeiden mukaan.Yksi malliesimerkki ihmisten välinpitämättämästä käytöksestä:
Jokaisen kaupan ja vastaavan seinille tms porttien läheisyyteen on laitettu käsidesinfektiopulloja ja kehoitus ihmisten käyttää niitä. Että siellä myymälässä ei likanäpeillä sormeiltasi tavaroita.
Kuitenkin suurin osa porukasta painelee sisään viisveisaten koko pyynnöstä.
En ole mennyt kyselemän, ovatko koulutettuja vai eivät, mutta joko ovat lukutaidottomia tai jollei sitten kyse ole totaalisesta piittamattomuudesta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäiskö sitten käyttää kertakäyttömukia, itse olen käynyt kahviloissa aika paljonkin eikä ole tarttunut
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei ole.
Tietämätön voi olla, mutta työnantajan velvollisuus on katsoa, että työntekijä tietää tehtävänsä ja toimii ohjeiden mukaan.no jos sen mukin tarjoaa itse yrittäjä tai työnantaa a pyyhkäisee mukit samaan paperiin kuukausien ajan vaikka pesuaineet ja vesilaskun saa poistoon eli ei maksa mitään mutta jotain voittaa kun sitäkään ei tee vaan pyyhkii paperiin tai työnantaja yrittäjä sanoo palkolliselle että jos peset saat lopputilin ja karenssin
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei ole.
Tietämätön voi olla, mutta työnantajan velvollisuus on katsoa, että työntekijä tietää tehtävänsä ja toimii ohjeiden mukaan.ja voihan olla että kuppanen tai mikä herppes perppes onkaan niin pärskii ja aivastelee niin tavalliset ihmiset saa tartunnan pisaratartunnan ja ilmassa on viiruksia tautisen viiruksia
Anonyymi kirjoitti:
no jos sen mukin tarjoaa itse yrittäjä tai työnantaa a pyyhkäisee mukit samaan paperiin kuukausien ajan vaikka pesuaineet ja vesilaskun saa poistoon eli ei maksa mitään mutta jotain voittaa kun sitäkään ei tee vaan pyyhkii paperiin tai työnantaja yrittäjä sanoo palkolliselle että jos peset saat lopputilin ja karenssin
Nro yksi: tekisin valituksen
Kaksi: en kävisi moisessa kahvilassa.
Kolme: yhteys terveysviranomaisiin, jos hygieniapuutteita ravitsemus-alalla- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kolme: yhteys terveysviranomaisiin, jos hygieniapuutteita ravitsemus-alallamistä valitat et tiedä onko muki pesty vai pyyhhitty yrittäjän 2 viikon vanhaan käytettyyn räkäliinaan
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kolme: yhteys terveysviranomaisiin, jos hygieniapuutteita ravitsemus-alallaja eikö terveys viranmaiset ilmoita yrittäjälle 2 viikkoa aikaisemmin että tulee silloin ja silloin ja silloin tehdään tarkistus ja tarkistuspäivänä kaikki on ok ja tiedän jos minä olisin tarkastaja saisin lopputilin nopeasti kun tekisin yllätystarkastuksen niin suurin osa joutuisi lopettamaan
Anonyymi kirjoitti:
mistä valitat et tiedä onko muki pesty vai pyyhhitty yrittäjän 2 viikon vanhaan käytettyyn räkäliinaan
Kysehän olikin tietoisesat laiminlyönnistä, joka piti olla näkyvillä.
Ei, en toisaan tiedä normioloissa, kuka hoitaa tiskinsä mitenkin. Tämä on silti se maailma, jossa meidän on elettävä.
Jokainen voi vain itse huolehtia siitä, että tekee parhaansa.Anonyymi kirjoitti:
ja voihan olla että kuppanen tai mikä herppes perppes onkaan niin pärskii ja aivastelee niin tavalliset ihmiset saa tartunnan pisaratartunnan ja ilmassa on viiruksia tautisen viiruksia
Kannattaa ottaa selvää, mikä tauti tarttuu milläkin mekanismilla. Jos haluaa varautua.
Vinkiksi; kuppa ei tartu aivastelemalla. Eikä se ole virus.Anonyymi kirjoitti:
ja eikö terveys viranmaiset ilmoita yrittäjälle 2 viikkoa aikaisemmin että tulee silloin ja silloin ja silloin tehdään tarkistus ja tarkistuspäivänä kaikki on ok ja tiedän jos minä olisin tarkastaja saisin lopputilin nopeasti kun tekisin yllätystarkastuksen niin suurin osa joutuisi lopettamaan
Ai kun hoitaisit työsi niin saisit lopputilin? Omituinen ajattelutapa.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kysehän olikin tietoisesat laiminlyönnistä, joka piti olla näkyvillä.
Ei, en toisaan tiedä normioloissa, kuka hoitaa tiskinsä mitenkin. Tämä on silti se maailma, jossa meidän on elettävä.
Jokainen voi vain itse huolehtia siitä, että tekee parhaansa.tuskin yrittäjä asiakkaiden nähden sen tekee vaan vie mukit takahhuoneeseen ja siellä pyyhkii räkäliinaansa
Anonyymi kirjoitti:
tuskin yrittäjä asiakkaiden nähden sen tekee vaan vie mukit takahhuoneeseen ja siellä pyyhkii räkäliinaansa
Minkähän takia kukaan yrittäjä tekisi tuollaista?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kannattaa ottaa selvää, mikä tauti tarttuu milläkin mekanismilla. Jos haluaa varautua.
Vinkiksi; kuppa ei tartu aivastelemalla. Eikä se ole virus.minä en halua kuppaa tai aidseja ym esim taudintodetulta niin tatuioidaan naamaan sukupuolitautinen niin muut tietää varoa ja voidaan sellaiselta evätä kahvilassa käynnit ja tautinen on sen itse hankkinut ja aiheuttanut kyllä tietää kun seksiseuralaisia tinderissä käyttää tai ulkomailla homostelee eläimiä panee ym ym sairasta vain mitä jännille tulee mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en halua kuppaa tai aidseja ym esim taudintodetulta niin tatuioidaan naamaan sukupuolitautinen niin muut tietää varoa ja voidaan sellaiselta evätä kahvilassa käynnit ja tautinen on sen itse hankkinut ja aiheuttanut kyllä tietää kun seksiseuralaisia tinderissä käyttää tai ulkomailla homostelee eläimiä panee ym ym sairasta vain mitä jännille tulee mieleen
ja jos muu ei auta niin poltetaan elävältä viirukset ja bakteerit pois eikä haudata hautausmaahan
Anonyymi kirjoitti:
ja jos muu ei auta niin poltetaan elävältä viirukset ja bakteerit pois eikä haudata hautausmaahan
No ei se ihan noin mene. Normaalissa elämässä.
Jokainenhan vauvasta vaariin on potentiaalinen taudinkantaja. Osa bakteereista on myös hyödyllisiä, oikeassa paikassa.
Suurinta osaa voidaan hoitaa, onneksemme. Osaa ei. Jokainen voi vaikuttaa taudinkantajuutensa aika pitkälti. Myös hoidattamalla rokotuksensa kuntoon.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
No ei se ihan noin mene. Normaalissa elämässä.
Jokainenhan vauvasta vaariin on potentiaalinen taudinkantaja. Osa bakteereista on myös hyödyllisiä, oikeassa paikassa.
Suurinta osaa voidaan hoitaa, onneksemme. Osaa ei. Jokainen voi vaikuttaa taudinkantajuutensa aika pitkälti. Myös hoidattamalla rokotuksensa kuntoon.tässä se nhdään meillä on arvot eri itse haluan ettei kukaan tartuta aidsia muihin ihmisiin ja sinä taas haluat että muihin tarttuu ja rokotteilla saa kuntoon no ehkä se on kun amislaisilla ei ole moisia eikä kokemusta moisista ja taas korkeastikoulutetuilla se on arkipäivää ja melkein jokaisella koulutetulla on ollut tai on joku sukupuolitauti niin sitä ne ulkomaan seksimatkat tietää jännillä jännät tauditkin
Anonyymi kirjoitti:
tässä se nhdään meillä on arvot eri itse haluan ettei kukaan tartuta aidsia muihin ihmisiin ja sinä taas haluat että muihin tarttuu ja rokotteilla saa kuntoon no ehkä se on kun amislaisilla ei ole moisia eikä kokemusta moisista ja taas korkeastikoulutetuilla se on arkipäivää ja melkein jokaisella koulutetulla on ollut tai on joku sukupuolitauti niin sitä ne ulkomaan seksimatkat tietää jännillä jännät tauditkin
Minä puhun yleisesti tartuntataudeista, en alleviivannut sukupuolitauteja.
Toivottavasti et kuvittele, että tartuntatudit jotenkin valitsevat uhrinsa koulutuksen perusteella.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Minä puhun yleisesti tartuntataudeista, en alleviivannut sukupuolitauteja.
Toivottavasti et kuvittele, että tartuntatudit jotenkin valitsevat uhrinsa koulutuksen perusteella.no tiedä sitten mutta korkeastikoulutetut matkustelee ulkomaille paljon eli joku koulutettu panee ulkomailla puhvelia anukseen toinen apinavauvaa ja saa herppeksen ja hotellihuoneessa toinen koulutettu ottaa apina vauvan panijalta suihin nyt 2 della on tauti jo ja hänen korkeastikoulutettu vaimonsa hässityttää aidsisilla miehillä itseään ja duunarit tekee suomessa töitä heillä ei ole tauteja ja koulutetut menee tinderiin ja sekstailevat korkeastikoulutettujen kanssa ja duunarit on vaiojensa kanssa eli heillä ei tauteja mutta koulutetut käy kahviloissa kaupoissa ja yskii hinkuyskä aidsista yskäänsä ja tartuttaa duunareita eli kyllä duunaritkin sen saa äkkiä
Anonyymi kirjoitti:
no tiedä sitten mutta korkeastikoulutetut matkustelee ulkomaille paljon eli joku koulutettu panee ulkomailla puhvelia anukseen toinen apinavauvaa ja saa herppeksen ja hotellihuoneessa toinen koulutettu ottaa apina vauvan panijalta suihin nyt 2 della on tauti jo ja hänen korkeastikoulutettu vaimonsa hässityttää aidsisilla miehillä itseään ja duunarit tekee suomessa töitä heillä ei ole tauteja ja koulutetut menee tinderiin ja sekstailevat korkeastikoulutettujen kanssa ja duunarit on vaiojensa kanssa eli heillä ei tauteja mutta koulutetut käy kahviloissa kaupoissa ja yskii hinkuyskä aidsista yskäänsä ja tartuttaa duunareita eli kyllä duunaritkin sen saa äkkiä
Sun jutut alkavat jo olla turhan rasvaisia mun makuuni.
Hyvää yötä Välis. Koetahan olla näkemättä painajaisia.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Sun jutut alkavat jo olla turhan rasvaisia mun makuuni.
Hyvää yötä Välis. Koetahan olla näkemättä painajaisia.mutta totta jja hyvää yötä ja kauniita unia
- Anonyymi
Naiset saa herpeksiä joltain jännämieheltä komealta ja luulevat että komea mies on terve ja turvallinen. Sitten pussailevat toisia komeita miehiä ja levittävät tautia. Vankilaan joutaisi sellainen nainen.
Tuossa(kin) tapauksessa jos sukupuolet olisi päinvastoin, niin Harmis haukkuisi naista huijariksi ja ties miksi rahan perässä juoksijaksi.. Eikä mies missään nimissä mikään lutka olisi.. halusi raukka vain vähän hellyyttä..
- Anonyymi
Niinpä. Missä Harmis vain voi saattaa naisen huonoon valon niin sen hän kyllä tekee vaikka itse keksimällä jutulla.
Harmis yrittää herättää keskustelua tuolla tyylillä mutta usein tulos on ihan päinvastainen. Mutta mies ei halua oppia...samat virheet toistetaan :D
Feministien ja sovinistien vastakkaisen sukupuolen haukkumisessa ei ole pitkään aikaan sanottu mitään uutta, ja sekin mitä ennen sanottiin, ei pitänyt paikkaansa.
Kierrän tahkoa, kierrän tahkoa, kierrän tah..- Anonyymi
Tiedoksesi että feministit ja sovinistit eivät ole toistensa vastakohtia.
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellaista väittänytkään. Nimesin vain kaksi erityisen moittivaa ihmisryhmää. Hyvää muuten Juhannusta myös feministeille ja sovinisteille, sekä kaikille muille. Niin, ja myös trolleille, levottomoituneille ja kaiken enämpi kyöpeleille. 🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne
- Anonyymi
Itselleni on käynyt sama, tuli huuliherpes suudelman kautta. Minä en vain ole keksinyt vaatia siitä korvausta asianosaisella mieheltä.
Kirjautumaton palstalutka Sinua on jo kovin ikävä voisit palata.🙄😳😮💨😭
- Anonyymi
Kannattaisi sinun keskittyä miesten moraalivajeeseen.
- Anonyymi
R..... hitot niniin Rakkaalle Avausturolle mysteeri lakus;:: 9 ( 7
eoli ykekwsän jaeiutö---- moomö---
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
- 107552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505