Siis tähän kerrostaloon ykköskerrokseen kun itse asun kolmoskerroksessa. Exälläni on lapsia tatuoidun jännämiehen kanssa.
Exä muutti samaan taloon.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kannattanut käydä aikoinaan tatuointisalongissa ottamassa riittävästi itselle tatuointeja niin ex ei olisi nyt ex vaan sinulla olisi sen kanssa lapsia ja asuisitte yhdessä 3. kerroksessa.
- Anonyymi
Heh...😂
- Anonyymi
Ota p...seeseen äkkiä tatska ja mene heilumaan mukaan.
- Anonyymi
Nyt järki päähän ja kiukku ovesta ulos. Näytät että vähenpää haittaa.lapset sulle tärkeintä. Hymyile .toivota onnea.ole mies.älä hiiri🧜♀️
- Anonyymi
Älä vaan sano että sun joku entinen on muuttanut tänne???? ja tietenkin minä olen mustasukkainen sinusta!!!!!! ja rakas sä tiedät että en puutu siihen että sun lapset ovat sen jätkän kanssa tekemisissä mutta sinä et todellakaan ole!!! kun en voi luottaa siihen että esimerkiksi sun exä pyytää lasten verukkeella että mennään yhdessä kaikki uimaan tai puistoon ja sitten kun se yrittää saada sinua takaisin niin ei onnistu!!!!! Se on ihan normaalia että kun ollaan yhdessä niin exien kanssa ei olla tekemisissä!!
Muuta pois?
- Anonyymi
Eli se jännämies on tavallaan sinun jämillä?
- Anonyymi
Minun exä muttanut kolme kertaa samaan kerrostaloon missä asun 15 vuoden aikana. Kävin sit välillä panemassa sitä, sillä on kolme lasta eri miesten kanssa mun kans se ei lapsia halunnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531344- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201056- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 90508
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505