Persuloisia ahdisti seurakunnan veisuu

"Messussa laulettu "Ei ole vieraslajia" aiheutti PS-Mäenpään kotikunnassa rajun keskustelun ja kantelun hiippakunnalle – Kirkkoherra: "Herättänyt seurakuntalaisissa pelkoa""

"Kirkkoherra luonnehtii joitain kirkon Facebook-päivitykseen tulleista kommenteista vihapuheeksi."

Oivoivoi näitä meijän pikku miälensäpahoittajia..
Sananvapaus kun pitäisi olla ja samaan aikaan sitten ei kuitenkaan saisi olla..🙃
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/messussa-laulettu-ei-ole-vieraslajia-aiheutti-ps-maenpaan-kotikunnassa-rajun-keskustelun-ja-kantelun-hiippakunnalle-kirkkoherra-herattanyt-seurakuntalaisissa-pelkoa/7875298#gs.apw3c6

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko piilottanut profiilisi?

• Ei, kun ylläpito piilotti sen mun puolesta.. Valtis ruikuttanut sinne mun kuvista..
        No, nyt ei pääse suurentelemaan sekään näitä kuvia ja siten miältään pahoittamaan.. Persut.. 🙄

Ai niin, moderointi on muuten persujen hallussa ja tuo on tosi..Ainakin robottiversio.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei, kun ylläpito piilotti sen mun puolesta.. Valtis ruikuttanut sinne mun kuvista..
        No, nyt ei pääse suurentelemaan sekään näitä kuvia ja siten miältään pahoittamaan.. Persut.. 🙄

Ai niin, moderointi on muuten persujen hallussa ja tuo on tosi..Ainakin robottiversio.

Kepujen tuella..
        https://yle.fi/uutiset/3-11317167

• Anonyymi

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei, kun ylläpito piilotti sen mun puolesta.. Valtis ruikuttanut sinne mun kuvista..

Että sinä pistä kuviasi vaan netistä kuin sanoit, jotka on kaikkien saatavana, eikä törkeitä kuvia toisen ihmisen noloon tilaan pistämisestä, toisen kärsimiskuva ihan riittävä uudestaan pistää.

Käyttäydyt aika ikävästi muita ihmisiä kohtaan.
        Kyllähän noita kuvia pystyy keräämään talteen ja lähettää ne taas eteenpäin, se on Käytöksesi, mikä on piilottanut profiilisi.
        Ymmärräthän että voi menettää nimimerkkisi, vai huonolla käytöksellä.

Perussuomalaiset eivät liity asiaan mitenkään.

• valtakunta kirjoitti:

Että sinä pistä kuviasi vaan netistä kuin sanoit, jotka on kaikkien saatavana, eikä törkeitä kuvia toisen ihmisen noloon tilaan pistämisestä, toisen kärsimiskuva ihan riittävä uudestaan pistää.

Kyllähän noita kuvia pystyy keräämään talteen ja lähettää ne taas eteenpäin, se on Käytöksesi, mikä on piilottanut profiilisi.

Että =et

• valtakunta kirjoitti:

No kuule..

ULIULIULI..

Ei kiinnosta. Älä ala mun perskärpäseksi vajukki.. Kahdeksas kakara tulossa, ja yks nuija keskittyy yhteen profiilikuvaan yhdessä nevahööd sinkkupalstalla netin syövereissä..
        Suhteellisuudentaju, hoi! Haloo.. just.. 🙄

Ja persuuten nyt liittyy, kun niiden kannattajista eniten teitä vajukkeja löytyy.. Välis, Valtis ja veikkaisin myös Allua.. Heikkolahjaisten heihei- kerho.. Mustavalkoisuus uppoo..

• Wwuwuw kirjoitti:

No kuule..

ULIULIULI..

Ei kiinnosta. Älä ala mun perskärpäseksi vajukki.. Kahdeksas kakara tulossa, ja yks nuija keskittyy yhteen profiilikuvaan yhdessä nevahööd sinkkupalstalla netin syövereissä..

Ja persuuten nyt liittyy, kun niiden kannattajista eniten teitä vajukkeja löytyy.. Välis, Valtis ja veikkaisin myös Allua.. Heikkolahjaisten heihei- kerho.. Mustavalkoisuus uppoo..

Kuten mä sanoin, niin mä oon ihan nätisti ollu vastaamatta sen kummemmin.. kun huomasin että ahas.. ei ihan täysillä käydä siellä..

Mut siis tää Valtiksen älyvapaa ruikutus mun kuvista johti tähän.. että sanottava se suoraan on..

Valtis mikset ruikuta rakkaasi Harmiksen kuvasta, sillä kun ei ole käyttöoikeutta siihen?

Voi uliuliuli..😆

• Wwuwuw kirjoitti:

No kuule..

ULIULIULI..

Iik, iik poliisit haloo.. 112..

Ei helvata .. Harhaista.

• Wwuwuw kirjoitti:

No kuule..

ULIULIULI..

Sinähän tässä ” valttis valitti” niinkuin minun tekoja nuhtelet.
        Sinähän tarvitset oikeasti rajat kun koet oikeudeksi muita satuttaa.
        Minulla on sen verta oikeellisuuden tajua ja empatiaa kykyä muita ihmisiä kohtaan, etten kenenkään nöyryytys kuvia pistä profiiliini.

• valtakunta
        Wwuwuw kirjoitti:

No kuule..

ULIULIULI..

Turha minulle on suuttua, minä sanoin kuvasta sinulle( miksi koen vääräksi) ja sanoinkin missille että etköhän sinä tajuat niistä keskuteluista, että toimit väärin silti ja silti pistit uudestaan sen.

Katso minä ja sinä olemme erilaiset tässä asiassa, minä tykkään kunnioittaa ihmisoikeuksia ja lakia. Se ei ole mustavalkoista enemmän tunnut suvaitsemattomalta minun oikeustajua kohtaa ja jos nimittelet muita vajukiksi sen vuoksi kertoo enemmän ajattelullasi ei ole muita vaihtoehtoja. Varsikin minun älykkyys testit on yli sadan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuten mä sanoin, niin mä oon ihan nätisti ollu vastaamatta sen kummemmin.. kun huomasin että ahas.. ei ihan täysillä käydä siellä..

Mut siis tää Valtiksen älyvapaa ruikutus mun kuvista johti tähän.. että sanottava se suoraan on..

Valtis mikset ruikuta rakkaasi Harmiksen kuvasta, sillä kun ei ole käyttöoikeutta siihen?

Voi uliuliuli..😆

Harmaaritarin kuvassa ei ole kasvot ja ja ihmisen nöyryytys kuvia.

• valtakunta kirjoitti:

Turha minulle on suuttua, minä sanoin kuvasta sinulle( miksi koen vääräksi) ja sanoinkin missille että etköhän sinä tajuat niistä keskuteluista, että toimit väärin silti ja silti pistit uudestaan sen.

Katso minä ja sinä olemme erilaiset tässä asiassa, minä tykkään kunnioittaa ihmisoikeuksia ja lakia. Se ei ole mustavalkoista enemmän tunnut suvaitsemattomalta minun oikeustajua kohtaa ja jos nimittelet muita vajukiksi sen vuoksi kertoo enemmän ajattelullasi ei ole muita vaihtoehtoja. Varsikin minun älykkyys testit on yli sadan.

Wuppiksella selvästkin alkaa niinsanotusti pälli leviämään :D, ei kestä kun asiasta sanotaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Wuppiksella selvästkin alkaa niinsanotusti pälli leviämään :D, ei kestä kun asiasta sanotaan.

Miksi kuule sinulla Harmis on tuo tekijänoikeuksia loukkaava kuva profiilissasi?

Hä?

Valitanko ylläpidolla.. Hä? .. Soitan vittuvie poliisille..

Sääntöjen vastainen kuva siinä..

No en tietenkään..

Persuvauvailut jätetään persuille ja persuiden nuolijoille..

• Anonyymi

Loisia ei sen kummemmin juuri ahdista. Loiset erottaa kiusauksettomuudesta.

• Kohta "Ei ole muukalaisia, / kun yhteen saapuu kansa, / ja jakaa tuliaisia" liittynee vieraslajin harjoittamiin raiskauksiin? Kiva että kirkkokin tukee tätä kulttuuria.

• Olitko yksi vihapuhujista?

• Wwuwuw kirjoitti:

Olitko yksi vihapuhujista?

En ollut.

• Partakaweri kirjoitti:

Mitä tuohon kommentoisi. Surullista luettavaa.

Pointti oli, että poliisille ilmoitetut tapaukset on jäävuoren huipun nyppylä..

• Ainiin..

Unohtui aloituksesta: mitäs mieltä Harmis ja muut rajakit asiasta ovat..

• Kirkkoherra siinä tahallaan provosoi ja sitten itkee vihapuheesta kommenteissa. No ottakoon tuokin nipun pakolaisia omaan kotiinsa omalla kustannuksellaan ja elättäköön ne seuraavat 50 vuotta, sitten jos sen tekee on varaa pillitttää vihapuheesta.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kirkkoherra siinä tahallaan provosoi ja sitten itkee vihapuheesta kommenteissa. No ottakoon tuokin nipun pakolaisia omaan kotiinsa omalla kustannuksellaan ja elättäköön ne seuraavat 50 vuotta, sitten jos sen tekee on varaa pillitttää vihapuheesta.

Aha..
        Mutta sitten persuloisten valitukset ei ole niiden omaa syytä..

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kirkkoherra siinä tahallaan provosoi ja sitten itkee vihapuheesta kommenteissa. No ottakoon tuokin nipun pakolaisia omaan kotiinsa omalla kustannuksellaan ja elättäköön ne seuraavat 50 vuotta, sitten jos sen tekee on varaa pillitttää vihapuheesta.

Ai kukas persus on ottanut pakolaisia kotiinsa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai kukas persus on ottanut pakolaisia kotiinsa?

Miksi persujen pitäisi ottaa,. persut vaan tahtoisi säästää meidät miljardimenoilta mitä koituu. Jos tuo pastori itse matunsa elättää minun puolesta voi ottaa miten monta vaan ja veista niiden kanssa mitä huvittaa.

• Anonyymi

Voi myrsky ja Mylväys, ihmiskunnan Tölväys.

• Anonyymi

Aika rumaa kun seurakunnassa politikoidaan
      Virsien avulla.En kyllä ymmärrä minkä
      värinen Jumala ei anna marssia kiusattujen
      ja Raiskattujen naisten edestä.Häpeä kirkon
      rahaloinen palvelet säätämää.Minun Jumalani antaa marssia raiskattujen puolesta
      ,mutta ei anna politikoida virsien avulla.
      Minun Jumalani on viaton valkoinen.

• Anonyymi

Ei paljoa kiinnosta tämäntasoinen poliittinen keskustelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1066
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      354
      1065
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      57
      739
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      668
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      628
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe