Mitä tapahtuu jos valot lyödään päälle?

Anonyymi

Teistit ovat kuin lapsia, jotka pelkäävät sängyn alla olevaa mörköä. Mörkö on näkymätön, kun valot ovat päällä, mutta jos valot sammutetaan, niin mörkö tulee esiin.

Mitä tapahtuu teistille, jos hänen päässään lyödään valot päälle? Mitä hän näkee? Tai mitä hän ei enää näe?

Hän ei enää näe todisteita mielikuvitusjumalista, joihin uskoi ennen valojen syttymistä. Tähän me kaikki ateistit sanomme

Attelujaa!

43

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkäätkö sinä jeesustelemaasi päänleikkaajaa naapurissasi.

• Anonyymi

Onko taas korkki auki, kun pitää tulla tänne leikkimään ateistia? Toisit esiin mieluummin sitä deismiä tai fundamentalistista kristinuskoa, mitä aidosti edustat. Ei pidä pelätä tuoda esiin niitä arvoja ja uskomuksia, mihin uskot!

• Anonyymi

on Jesús Quintero's show

• Anonyymi

Okei

Itse luulin, että en koskaan pelännyt mörköjä, koska nukuin yläpedillä kerrossängyssä pienenä.
      Ateismi voi myös selittää sen.

• Anonyymi

G4G on kerrankin oikeassa. Jos valot lyödään päälle, niin mielikuvitusjumalia ei enää nähdä ja niiden ääniäkään ei enää kuulla, kun psykoosi on takanapäin.

• Anonyymi

Kokemuksesi ovat epänormaalia.
        Toiset eivät parane valaistussa kirkossakaan 🌚

• Anonyymi

Jumala on olemassa, kuin on yö ja päiväkin, jokasella kohdalla on vatstakohta, siis miksi olisi pelkästään jumalaton.

• "Jumala on olemassa, kuin on yö ja päiväkin, jokasella kohdalla on vatstakohta, siis miksi olisi pelkästään jumalaton."

Näin on. Koska on sauna, on myös saunatonttuja.

• Anonyymi

Yö ja päivä ovat, mutta Jumalaa ei. Siinä sinulle vatstakohta, sinä jumalaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan teot näkyvät maailmassa ihmisten hyvinä tekoina, saatana ei tee muuta kuin pahoja tekoja. Jumala on olemassa, siintä on myöskin todisteita, mutta se on eri asia kenellä niitä todisteita on ja kenellä ei, sitä varten on Raamattu, että ihmisellä on edes jonkinlaista mahdollisuutta saada Jumalaan yhteyttä, Jeesuksen Kristuksen kautta. Eihän sellainen ihminen voikkaan saada mitään, joka ei tutki Raamattua ja usko Jeesukseen Kristukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan teot näkyvät maailmassa ihmisten hyvinä tekoina, saatana ei tee muuta kuin pahoja tekoja. Jumala on olemassa, siintä on myöskin todisteita, mutta se on eri asia kenellä niitä todisteita on ja kenellä ei, sitä varten on Raamattu, että ihmisellä on edes jonkinlaista mahdollisuutta saada Jumalaan yhteyttä, Jeesuksen Kristuksen kautta. Eihän sellainen ihminen voikkaan saada mitään, joka ei tutki Raamattua ja usko Jeesukseen Kristukseen.

En saanut aikaan omaa kommmenttiani ylle ^^ pyydän anteeksi, Jeesus ei ole vielä kertonut äänellään mitä kirjoittaa oma-aloitteisesti ajatellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"on eri asia kenellä niitä todisteita on ja kenellä ei, "

Eipä ole kukaan koskaan kyennyt mitään todisteita esittämään.
        Aivan kuten sinäkään et kykene. Vain tyhjää inttämistä, eikä
        koskaa todisteen murustakaan mistään.

• Anonyymi
        Friendlyatheist kirjoitti:

"Jumala on olemassa, kuin on yö ja päiväkin, jokasella kohdalla on vatstakohta, siis miksi olisi pelkästään jumalaton."

Näin on. Koska on sauna, on myös saunatonttuja.

Pirut karkoitetaan hakkaamalla vihtalla (vihtahousua) ja jumalat lyömällä vastalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumalan teot näkyvät maailmassa"

Ei vaan nävy. Siintä sen tietää, että uskovaiset valehtelee kerta. Korona sullekin jumalan hyvänä tekona. Ja kompastu raamattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sellainen ihminen tekee todisteilla, joka ei edes usko. Ei sellainen ihminen joka on ollut melkein 20v kuolleena, ilmestyä pojalleen henkenä ja valona. Kuolleet ovat kuolleet, eikä ne ilmesty millään tavalla eikä kenellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumalan teot näkyvät maailmassa"

Ei vaan nävy. Siintä sen tietää, että uskovaiset valehtelee kerta. Korona sullekin jumalan hyvänä tekona. Ja kompastu raamattuun.

Eli sinun mielestäsi kaikki ihmiset ovat pahoja. Eikös ihmiset nimenomaan halunneet eutanasiaa, sit ylpeillään lääketieteen saavutuksilla ihmisen pitkällä iällä, etkö tiedä ylpeys on Jumalaa vastaan, se karsitaan pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sellainen ihminen tekee todisteilla, joka ei edes usko. Ei sellainen ihminen joka on ollut melkein 20v kuolleena, ilmestyä pojalleen henkenä ja valona. Kuolleet ovat kuolleet, eikä ne ilmesty millään tavalla eikä kenellekkään.

"Mitä sellainen ihminen tekee todisteilla, joka ei edes usko. "

No tutustuu niihin todisteisiin ja muuttaa kantaansa asiaan, eli alkaa uskoa väitteisiin, joita todisteet tukevat.

Älä syytä ateisteja siitä, että itse olet kyvytön tai haluton esittämään todisteet väitteistäsi. Älä syytä ateisteja siitä, että jumalasi on liian kyvytön tai olematon esittääkseen todisteet olemassaolostaan.

• Anonyymi
        Michelarkangelo kirjoitti:

"Mitä sellainen ihminen tekee todisteilla, joka ei edes usko. "

No tutustuu niihin todisteisiin ja muuttaa kantaansa asiaan, eli alkaa uskoa väitteisiin, joita todisteet tukevat.

Älä syytä ateisteja siitä, että itse olet kyvytön tai haluton esittämään todisteet väitteistäsi. Älä syytä ateisteja siitä, että jumalasi on liian kyvytön tai olematon esittääkseen todisteet olemassaolostaan.

Mitäs mikäli onkin niin, että ateisti on kyvytön erottamaan totuuden valheesta, tule sit kun tämä kaikki on täällä maailmassa ohi, Jumalan kyvyttömyydestä, mikäli sinulla on siihen varaa, tai edes sitä sallitaan atesteille. Teillä atesteilla on sellainen tyyli, että syytätte Jeesukseen uskovia ja pidätte Jumalaa kyvyttömänä, vaikka koko asia on keskeneräinen. Raamatussa on kirjoitettu millon tulee todisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitsekkaan todistella mitään, Jumalan olemassa olosta, koska kaikessa tapahtuu Jumalan tahto, eli todisteet tulevat silloin kun Jumala tahtoo, ne todisteet tulevat sitten kun on lopun ajat käsillä. Se on ihmisten oma ongelma, mikäli eivät usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä väitä sitä, että Jumalaa ja Jeesusta Kristusta ei ole olemassa, vaan jumalaton väittää. Päin vastoin, sanon että Jumala on olemassa 100%:sesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs mikäli onkin niin, että ateisti on kyvytön erottamaan totuuden valheesta, tule sit kun tämä kaikki on täällä maailmassa ohi, Jumalan kyvyttömyydestä, mikäli sinulla on siihen varaa, tai edes sitä sallitaan atesteille. Teillä atesteilla on sellainen tyyli, että syytätte Jeesukseen uskovia ja pidätte Jumalaa kyvyttömänä, vaikka koko asia on keskeneräinen. Raamatussa on kirjoitettu millon tulee todisteet.

"Mitäs mikäli onkin niin, että ateisti on kyvytön erottamaan totuuden valheesta, tule sit kun tämä kaikki on täällä maailmassa ohi, Jumalan kyvyttömyydestä, mikäli sinulla on siihen varaa, tai edes sitä sallitaan atesteille. "

Ei tässä nyt ollut kyse totuuden ja valheen erottamisesta, vaan siitä, että Sinulla ei ole tarjota ensimmäistäkään objektiivista todistetta mainostamastasi jumalasta.

Jos leikitään ajatusleikkiä, että viimeinen tuomio tapahtuu. No, sitten kommentoisin Jumalalle että aika pirullista toimintaa tuollainen kuuropiilon leikkiminen, että Jumala rankaisee ihmisiä siitä että itse piileskeli heiltä.

"Teillä atesteilla on sellainen tyyli, että syytätte Jeesukseen uskovia ja pidätte Jumalaa kyvyttömänä, vaikka koko asia on keskeneräinen."

Totta puhuen en pidä Jumalaa kyvyttömänä, vaan olemattomana.

Mutta siis jumalastasi ei ole saatavilla ensimmäistäkään objektiivista todistetta? Jos asia on näin, ei myöskään mitään perusteltua syytä uskoa kyseisen jumalan olemassaoloon.

"Raamatussa on kirjoitettu millon tulee todisteet."

Juu, juu, Raamatussa sanotaan vaikka. Palataan asiaan sitten kun voit jotenkin osoittaa, että kyseinen on totta.

• Anonyymi

"Mitäs mikäli onkin niin, että ateisti on kyvytön erottamaan totuuden valheesta, tule sit kun tämä kaikki on täällä maailmassa ohi, Jumalan kyvyttömyydestä, mikäli sinulla on siihen varaa, tai edes sitä sallitaan atesteille. "

Ei tässä nyt ollut kyse totuuden ja valheen erottamisesta, vaan siitä, että Sinulla ei ole tarjota ensimmäistäkään objektiivista todistetta mainostamastasi jumalasta.

Jos leikitään ajatusleikkiä, että viimeinen tuomio tapahtuu. No, sitten kommentoisin Jumalalle että aika pirullista toimintaa tuollainen kuuropiilon leikkiminen, että Jumala rankaisee ihmisiä siitä että itse piileskeli heiltä.

"Teillä atesteilla on sellainen tyyli, että syytätte Jeesukseen uskovia ja pidätte Jumalaa kyvyttömänä, vaikka koko asia on keskeneräinen."

Totta puhuen en pidä Jumalaa kyvyttömänä, vaan olemattomana.

Mutta siis jumalastasi ei ole saatavilla ensimmäistäkään objektiivista todistetta? Jos asia on näin, ei myöskään mitään perusteltua syytä uskoa kyseisen jumalan olemassaoloon.

"Raamatussa on kirjoitettu millon tulee todisteet."

Juu, juu, Raamatussa sanotaan vaikka. Palataan asiaan sitten kun voit jotenkin osoittaa, että kyseinen on totta.

Ei minun tarvitse todistella atesteille mitään, se on teidän oma ongelmanne, mikäli että usko Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloon. Kaikessa tulee tapahtumaan Jumalan tahto ja vaikka minulla olisi todisteita Jumalan olemassa olosta, sen minä tiedän, että Jumala on valo ja henki. Sitäpaitsi silloin mikäli kävisin todistamaan, jotakin muuta mitä en tietäisi, olisin valehtelija. Jumala on sinulle olematon ,mutta minulle ei ja siihen on syy, miksi Jumala on sinulle olematon ja yleensä ihmisille. Sellaiselle kenelle Jumala on olematon, voi olla pelastautumisen tie tukossa, mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, Jumalalle tietenkin on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse todistella atesteille mitään, se on teidän oma ongelmanne, mikäli että usko Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloon. Kaikessa tulee tapahtumaan Jumalan tahto ja vaikka minulla olisi todisteita Jumalan olemassa olosta, sen minä tiedän, että Jumala on valo ja henki. Sitäpaitsi silloin mikäli kävisin todistamaan, jotakin muuta mitä en tietäisi, olisin valehtelija. Jumala on sinulle olematon ,mutta minulle ei ja siihen on syy, miksi Jumala on sinulle olematon ja yleensä ihmisille. Sellaiselle kenelle Jumala on olematon, voi olla pelastautumisen tie tukossa, mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, Jumalalle tietenkin on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.

” Ei minun tarvitse todistella atesteille mitään,”

Ei niin, eikä vastaavasti ateisteille ole mitään syytä uskoa väitteitäsi ilman todisteita.

”se on teidän oma ongelmanne, mikäli että usko Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloon.”

Kyllä se nimenomaan on Sinun ongelmasi, että olet täysin kyvytön todistamaan väitteesi.

”Kaikessa tulee tapahtumaan Jumalan tahto ja vaikka minulla olisi todisteita Jumalan olemassa olosta,”

Eli Sinulla ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta Jumalasta? Kyllä vai ei?

”sen minä tiedän, että Jumala on valo ja henki.”

Tiedätkö vai uskotko? Jos tosiaan tiedät, niin mihin tämä tieto perustuu.

Voit keksi jumalallesi ihan niin paljon määritelmiä kuin ikinä haluat. Mikään määrä määrittelyä ei vaan tee siitä sen todempaa. Jos Jumala on tosiaan valoa, niin siinä tapauksessa hänestä pitäisi olla saatavilla todisteita, sillä valoa voi mitata ja havainnoida. Ja mitä tulee siihen väitteeseesi, että Jumala on henki, niin jos tämä henki vaikuttaa fyysiseen todellisuuteen, niin siitä olisi saatavilla ainakin epäsuoria todisteita. Vaikuttaa tämä Sinun henkijumalasi fyysiseen todellisuuteen, kyllä vai ei?

”Sitäpaitsi silloin mikäli kävisin todistamaan, jotakin muuta mitä en tietäisi, olisin valehtelija.”

Mutta jos tässä tilanteessa esittämäsi todisteet olisivat päteviä, ne pätisivät ihan riippumatta Sinun tietämyksestäsi. Objektiiviset todisteet ovat siitä käteviä, että ne tosiaan ovat objektiivisia niiden esittäjästä riippumatta.

”Jumala on sinulle olematon ,mutta minulle ei ja siihen on syy, miksi Jumala on sinulle olematon ja yleensä ihmisille.”

Aivan, ja se syy on, että jumalastasi ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta.

”Sellaiselle kenelle Jumala on olematon, voi olla pelastautumisen tie tukossa, mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, Jumalalle tietenkin on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.”

Jumalasi kannattaisi sitten tarjota objektiivisia todisteita itsestään. Kummallista, että se näyttää olevan täysin mahdotonta kaikkivaltiaaksi väitetylle olennolle. Kuten totesin jo aiemmin, aika pirullista toiminta ensin piileskellä ihmisiltä ja sitten rangaista heiltä siitä itse piileskeli heiltä.

• Anonyymi

” Ei minun tarvitse todistella atesteille mitään,”

Ei niin, eikä vastaavasti ateisteille ole mitään syytä uskoa väitteitäsi ilman todisteita.

”se on teidän oma ongelmanne, mikäli että usko Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloon.”

Kyllä se nimenomaan on Sinun ongelmasi, että olet täysin kyvytön todistamaan väitteesi.

”Kaikessa tulee tapahtumaan Jumalan tahto ja vaikka minulla olisi todisteita Jumalan olemassa olosta,”

Eli Sinulla ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta Jumalasta? Kyllä vai ei?

”sen minä tiedän, että Jumala on valo ja henki.”

Tiedätkö vai uskotko? Jos tosiaan tiedät, niin mihin tämä tieto perustuu.

Voit keksi jumalallesi ihan niin paljon määritelmiä kuin ikinä haluat. Mikään määrä määrittelyä ei vaan tee siitä sen todempaa. Jos Jumala on tosiaan valoa, niin siinä tapauksessa hänestä pitäisi olla saatavilla todisteita, sillä valoa voi mitata ja havainnoida. Ja mitä tulee siihen väitteeseesi, että Jumala on henki, niin jos tämä henki vaikuttaa fyysiseen todellisuuteen, niin siitä olisi saatavilla ainakin epäsuoria todisteita. Vaikuttaa tämä Sinun henkijumalasi fyysiseen todellisuuteen, kyllä vai ei?

”Sitäpaitsi silloin mikäli kävisin todistamaan, jotakin muuta mitä en tietäisi, olisin valehtelija.”

Mutta jos tässä tilanteessa esittämäsi todisteet olisivat päteviä, ne pätisivät ihan riippumatta Sinun tietämyksestäsi. Objektiiviset todisteet ovat siitä käteviä, että ne tosiaan ovat objektiivisia niiden esittäjästä riippumatta.

”Jumala on sinulle olematon ,mutta minulle ei ja siihen on syy, miksi Jumala on sinulle olematon ja yleensä ihmisille.”

Aivan, ja se syy on, että jumalastasi ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta.

”Sellaiselle kenelle Jumala on olematon, voi olla pelastautumisen tie tukossa, mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, Jumalalle tietenkin on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.”

Jumalasi kannattaisi sitten tarjota objektiivisia todisteita itsestään. Kummallista, että se näyttää olevan täysin mahdotonta kaikkivaltiaaksi väitetylle olennolle. Kuten totesin jo aiemmin, aika pirullista toiminta ensin piileskellä ihmisiltä ja sitten rangaista heiltä siitä itse piileskeli heiltä.

"” Ei minun tarvitse todistella atesteille mitään,”

Ei niin, eikä vastaavasti ateisteille ole mitään syytä uskoa väitteitäsi ilman todisteita"".

Ei teidän olekkaan mikään pakko uskoa, mutta mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, se on teidän ongelmanne.

"”se on teidän oma ongelmanne, mikäli että usko Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloon.”
        Kyllä se nimenomaan on Sinun ongelmasi, että olet täysin kyvytön todistamaan väitteesi"".

Se ei ole minun ongelma, koska kaikessa tapahtuu Jumalan tahto, eli te tulette ne todisteet saamaan, silloin kun Jumala tahtoo.

"”Kaikessa tulee tapahtumaan Jumalan tahto ja vaikka minulla olisi todisteita Jumalan olemassa olosta,”
        Eli Sinulla ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta Jumalasta? Kyllä vai ei?""

Todisteita on ja ne ovat taas minun ja Jumalan välisiä asioita.

""”sen minä tiedän, että Jumala on valo ja henki.”
        Tiedätkö vai uskotko? Jos tosiaan tiedät, niin mihin tämä tieto perustuu"".

Tiedän, että Jumala on olemassa, se on minun ja isäni välinen juttu.

""Voit keksi jumalallesi ihan niin paljon määritelmiä kuin ikinä haluat. Mikään määrä määrittelyä ei vaan tee siitä sen todempaa. Jos Jumala on tosiaan valoa, niin siinä tapauksessa hänestä pitäisi olla saatavilla todisteita, sillä valoa voi mitata ja havainnoida. Ja mitä tulee siihen väitteeseesi, että Jumala on henki, niin jos tämä henki vaikuttaa fyysiseen todellisuuteen, niin siitä olisi saatavilla ainakin epäsuoria todisteita. Vaikuttaa tämä Sinun henkijumalasi fyysiseen todellisuuteen, kyllä vai ei?""

Jumala vaikutta kaikella tavalla, ihmisen ei tarvitse pelätä mitään, eikä katkera, ei kateellinen, ihminen on pirteämpi, se jaksaa päivästä toiseen, se kestää enempi, koska aito rakkaus kestää kaiken, se kärsii kaiken. Ihminen vahvistuu, koettelemusten kautta. Eikä aitoa rakkautta voi saada keneltäkään muulta, kuin Jumalalta.

"”Sitäpaitsi silloin mikäli kävisin todistamaan, jotakin muuta mitä en tietäisi, olisin valehtelija.”
        Mutta jos tässä tilanteessa esittämäsi todisteet olisivat päteviä, ne pätisivät ihan riippumatta Sinun tietämyksestäsi. Objektiiviset todisteet ovat siitä käteviä, että ne tosiaan ovat objektiivisia niiden esittäjästä riippumatta.""

Vaikka te etsisitte kuinka paljon Jumalasta todisteita, niitä että välttämättä löydä koskaan, mikäli Jumala ei niitä suo, koska ihminen tulee Jumalan valisemaksi, armosta.

""Jumala on sinulle olematon ,mutta minulle ei ja siihen on syy, miksi Jumala on sinulle olematon ja yleensä ihmisille.”Aivan, ja se syy on, että jumalastasi ei ole ensimmäistäkään objektiivista todistetta"".

Ei tarvitse olla mitään todisteita, kun ne tulevat sitten kun on niiden aika, olkoon ne ihmisille sit millaiset ajat vaan ja tälle maailmalle.

"”Sellaiselle kenelle Jumala on olematon, voi olla pelastautumisen tie tukossa, mikäli pelkästään Jeesuksen Kristuksen kautta ihminen pelastuu, Jumalalle tietenkin on kaikki mahdollista, mutta ihmiselle ei.”
        Jumalasi kannattaisi sitten tarjota objektiivisia todisteita itsestään. Kummallista, että se näyttää olevan täysin mahdotonta kaikkivaltiaaksi väitetylle olennolle. Kuten totesin jo aiemmin, aika pirullista toiminta ensin piileskellä ihmisiltä ja sitten rangaista heiltä siitä itse piileskeli heiltä"".

Ihminen sen itse on aiheuttanut, teoillaan, puheillaan kaikella millä se asettuu Jumalaa vastaan. Jumala on salattu, se on tiedossa. Aito rakkaus on sellainen, että mikäli sen kadottaa, ei ihmisellä ole enään mitään menetettävää, sen takia moni ihminen myös etsii sitä, mutta ei löydä.

• Anonyymi

"Jumala on olemassa, siintä on myöskin todisteita, mutta se on eri asia kenellä niitä todisteita on ja kenellä ei, sitä varten on Raamattu, että ihmisellä on edes jonkinlaista mahdollisuutta saada Jumalaan yhteyttä, Jeesuksen Kristuksen kautta."

Mitä todisteita?
      Kenellä niitä on?
      Mikä on raamatun funktio Jeesuksen kautta Jumalaan syntyvässä yhteydessä?

• Anonyymi

Isällä ja pojallahan on yhteys, mutta se on eri asia kenellä on ja kenellä ei. Todisteet ovat minun ja Jumalan välisiä, maailma saa todisteet sitten kun on niiden aika.

• Anonyymi

Islamissa saadaan yhteyttä jumaluuteen Muhamedin kautta.

• Anonyymi

Sain ahaa -elämyksen ajatellessani simpansseja ja ateisteja. Simpansseilla on käytännössä neljä kättä, sillä myös niiden jaloissa peukalot sijaitsevat sormia vastapäätä. Simpanssin raajojen rakenne mahdollistaa voimakkaan puristusotteen sekä käsillä, että jaloilla.

Afrikassa simpanssinpoikasia saatetaan pitää lemmikkeinä, vaikka ne kasvavat nopeasti ja niin vaarallisiksi, että lemmikistä on luovuttava. Viisivuotiaana simpanssi on vahvempi kuin ihminen. Lukuisat ihmiset ovat saaneet vakavia vammoja lemmikkisimpanssin hyökkäyksestä siksi, että lemmikistä luopumista ei ole ajoissa toteutettu. Lemmikkisimpanssi kun kasvaa aina aggressiiviseksi villieläimeksi, jolloin siitä tulee tuhoisa, ja se vastustaa kurinpitoa, sekä puree naamaan.

Simpanssien genomi on pitkälle sama kuin ihmisen, joten olen miettinyt, voisivatko palstan vakioateistit olla simpansseja? Kehittyneiden peukaloidensa ansiosta he voivat kirjoittaa myös jaloillaan, mikä mahdollistaa merkittävän nopeuden tekstin tuottamisessa. Lisäksi tuhoisa käyttäytyminen ja kurinpidon vastustaminen viittaavat siihen suuntaan. Mitä arvelette?

• Anonyymi

" Kehittyneiden peukaloidensa ansiosta he voivat kirjoittaa myös jaloillaan, mikä mahdollistaa merkittävän nopeuden tekstin tuottamisessa."

No totta kai, tämähän on ainoa järkeen käypä selitys siitä, että ateistit säännönmukaisesti vetävät kölin ali tyhmät teistit.

Noin.

Heh hah.

• Anonyymi

Aha
        Teikäläisillä on UFO geenejä.
        Jumala laskeutui taivaasta Marian raiskaten.
        Todistajilla ei ollut sanaa avaruusalus käytössään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha
        Teikäläisillä on UFO geenejä.
        Jumala laskeutui taivaasta Marian raiskaten.
        Todistajilla ei ollut sanaa avaruusalus käytössään.

Silloin kun teisti eli aina häviää väittelyt hän siirtyy uuteen väitteeseen silmää räpäyttämättä.
        Kaikkihan me sen tiedämme.

• Anonyymi

Kun pannaan valot päälle, niin ateistityperykset hoksaavat kirjoittamansa aasimaiset jutut. Eli heille tule Ahaa! elämys ja hokaaminen, ettei heitin juttunsa pelannutkaan.
      Sitten he hoksaavat, että jatkuvasti tämän meidän tekniikan "satelliitit" ym. kautta todistautuu se, mitä Isonkirjan kirjoituksiin on sisältynyt.

kuten esim.
      Vanhan testamentin kadonneet kaupungit - Buried Secrets of The Bible With Albert Lin: Lost Cities of The Old Testament
      08.08.2020 21:00 - 22:00 NatGeo HD

Voisiko Punaisenmeren jakamisen ja Sodoman ja Gomorran takana olla todellisia tapahtumia? Ratkaistakseen mysteerit Albert Lin hyödyntää satelliitteja ja avaruusajan teknologiaa, joilla voi paljastaa salaisuuksia, jotka ovat olleet piilossa tuhansia vuosia. Hän vierailee muinaisilla paikoilla ja paljastaa kauan kadonneita kaupunkeja, jotka ovat Raamatun ja muitten tunnettujen saagojen sydämessä.
      Ohjelman kesto: 1h..... Sitä kaikkea on nähtävillä
      Ohjelman kuvaus
      Kadonneet kaupungit yhdistää seikkailua, hitech-arkeologiaa, huimia visuaalisia tehosteita ja ihka oikeaa tutkimusta otsikon arvoisten löytöjen tekemiseen Albert Linin johdolla. Kunnianhimoisen lähestymistavan innoittamina teemme 3D-skannauksia antiikin ajan mielenkiintoisimmista kohteista. Tämä sarja kertoo vaikuttavia, tunteikkaita tarinoita herättäen teknologian avulla menneisyyden henkiin.
      National Geographicin tutkija Albert Lin ottaa huipputeknologian käyttöön Kolumbian, Jordanin ja Perun vuorenhuipuilla. Albert ja hänen ryhmänsä koluavat muinaisten sivilisaatioiden vaarallisia korkeuksia LiDAR-laserskannaustekniikalla. Ensimmäistä kertaa ikinä 3D-skannaukset paljastavat totuuden El Doradosta, Petran alkuperästä ja Macchu Picchun esi-isistä.

• Anonyymi

Onks aasialainen Albert Lin viisas juutalaiskristitty? 👽

• Anonyymi

Tapahtuu hurjia. Olin ennen syvän päädyn kristitty fundamentalisti ja kuten tapana on, lähdin minäkin omalle ristiretkelleni näyttämään maailmalle että Jumala on tosi ja Jeesus on herran. Vaan eihän se maailma muuttunutkaan, vaan minä muutuin. Olin uskossani niin vahva, etten kaihtanut laittaa valoja päälle ja tutustua asioihin, minkä seurauksena vuosien mittaan tulin ateistiksi. Matka oli pitkä ja pelottava.
      Ateismi ei sinällään kiinnosta minua paljoakaan. Kysymykset, joiden vastauksissa teismi tai ateismi ovat jonkinlaisia vastauksia, eivät kiinnosta minua enää. Koska olen kuitenkin käyttänyt merkittävästi aikaa enemmän tai vähemmän uskontiellä, palailen toki aiheiden äärelle silloin tällöin.

Eli laitoin valot päälle, katsoin, enkä voinut enää sammuttaa valoja ja valehdella itselleni. Siitähän näissä maailmankatsomuksellisissa asioissa kyse onkin, eli omasta itsestään. Ei niitä valoja kukaan muu voi päälle laittaa, kun ihminen itse.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen näkökulma tarinasi. Olet ollut uskossa ja alkanut epäilemään omaa uskoasi luetun perustella. Omalla kohdallani en tullut " uskovaiseksi" vaan spirituaaliseksi ja se oli oikea reitti...

jokainen voi vaihtaa spirituaaliset valot ns. Pitkät päälle ja alkaa tutkimaan mahdollisuuksia omakohtaisesti. Voimakkaat ennakkoluulot estävät tämän tutkimusretken, mutta kuten joku tuossa edelle hyvin kirjoitti uudesta Lidar-tekniikasta, Saman voi tehdä ihmisen mielelle. Spirituaalisen opiskelun kautta aukenee myös paljon uskontoihin liittyvää ja toden totta...
        paljon yhtymäkohtia eri uskontojen välillä. Tämä vaatii henkistä ponnistelua ja kiinnostusta.
        Ei tarvitse olla mikään suuri tietäjä guru oppiakseen asioita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökulma tarinasi. Olet ollut uskossa ja alkanut epäilemään omaa uskoasi luetun perustella. Omalla kohdallani en tullut " uskovaiseksi" vaan spirituaaliseksi ja se oli oikea reitti...

jokainen voi vaihtaa spirituaaliset valot ns. Pitkät päälle ja alkaa tutkimaan mahdollisuuksia omakohtaisesti. Voimakkaat ennakkoluulot estävät tämän tutkimusretken, mutta kuten joku tuossa edelle hyvin kirjoitti uudesta Lidar-tekniikasta, Saman voi tehdä ihmisen mielelle. Spirituaalisen opiskelun kautta aukenee myös paljon uskontoihin liittyvää ja toden totta...
        paljon yhtymäkohtia eri uskontojen välillä. Tämä vaatii henkistä ponnistelua ja kiinnostusta.

ilmainen kurssi alkeisiin...
        https://www.geolovehealing.com/training?fbc_id=23844366690430195&fbclid=IwAR3PHrNm7IJTR-MFKoUs4ZK-SaQ_nSOhONj091k39fpYV2Y2etaAQNPiQiA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan se oman uskoni epäily oli oleellisesti myös toisten uskon kyseenalaistamista. Eihän mitään kristinuskon Jumalaa, Jeesusta tai muidenkaan uskontojen jumaluuksia itse keksitä, vaan joku muu niiden olemassaoloon uskomisen opettaa. Ennen kun tämön ymmärsin olin ehtinyt katsoa mitä muutamilla muillakin uskonnoilla ja uskomuksilla oli antaa. Kaikki olivat kuitenkin aika pitkälti sitä samaa mysteereissä kylpemistä ja käsitteitä, jotka eivät kestäneet lähempää tarkastelua. Kuten vaikkapa käsite "sielu". Ei siinä pahemmin sisältöä ole kun sitä alkaa perkaamaan. Aina sieltä alta lopulta löytyt vain hämmentynyt ihminen omine kysymyksineen.
        Kaikki henkisyys oli lopulta kuitenkin vain tyhjää. Ei tunteet ja olemassaolon ihmettely tarvitse jumalan tai sielun laltaisia epämääräisiä tukikäsitteitä ollakseen olemassa. Tärkeintä oli kuitenkin lopulta ymmärtää kysyä oleelliset kysymykset itse itseltään ja vastata niihin. Niiden myötä vasta koitti vapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka rauniot vahvistavat uskosi raunioita spiritualismiin?
        Uteliaisuuttani utelen.

• "Mitä tapahtuu jos valot lyödään päälle?"

Katkaisija menee rikki, jos valot lyödään päälle. Kannattaa kääntää katkaisinta fiksusti.

• Anonyymi

Jumala on aivan kuten mörkö. Se on sängyn alla tasan niin kauan kuin sängyn alle ei katso. Jumalakin on aina siellä minne ei näe.

Miksei jumalharhalle saada tautiluokitusta?

• Anonyymi

Minulla oli valot pois päältä 75 vuotta, kunnes tulin eilen uskoon ja nyt näen selvästi Jumalan luomistöiden ja sisäisen todistuksen kautta (mielenrauha, selkeät ajatukset,...) .

Uskoin aiemmin sokeasti siihen, että universumi poksahti itsestään sattumalta tyhjästä olemassa oloonsa ja elämää syntyi mutalätäköissä salamaniskusta, mutta näen luojan kädenjäljet kaikkialla ja olen iloinen siitä, että minä, joka olin ennen sokea, saan nyt näkeä ja ihmeen kokea.

• Anonyymi

Heh
        Sun iässä harmaakaihit kasvavat silmiin ja sokeudut kristityksi :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    8. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      532
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe