ja eräästä lähellä olevasta tapahtumasta alkoikin valumaan ihmisiä kadulle ja oli lähes mahdotonta pitää riittävää etäisyyttä muihin ihmisiin. Oli yksinkertaisesti tungosta. Ei päästy heti pakoon, niin laitoin kasvomaskin ja tarjosin myös treffikumppanille. Ei huolinut. Kerroin hänelle että minulle suositusten noudattaminen on todella tärkeää, mies ei silti kasvomaskia laittanut. Nyt en tiedä mitä ajatella. Miksi sitä maskia ei voi käyttää? Jos kaikki käyttäisivät, niin se suojaisi parhaimmalla mahdollisella tavalla. Ajatuksella minä suojaan sinua, sinä suojaat minua... En tiedä menenkö enää treffeille tämän ihmisen kanssa. Olen niin pettynyt. :(
Olimme treffeillä
17
55
Vastaukset
Paras kun et enää liiku ihmisten ilmoilla.
- Anonyymi
No mikä kommentti toi nyt sitten oli?
- Anonyymi
Aika hölmö mies kieltämättä.
- Anonyymi
Ja näiden hölmöjen tyyppien takia ollaan suomessakin tässä, hyvin alkanut taistelu covidia vastaan on kussu reisille. Koska ihmiset ei pysty käyttäytymään edes muutaman kuukauden ajan ohjeiden mukaisesti.
- Anonyymi
Olisi kyllä ollut kohteliasta ottaa maski vastaan, vaikkei siitä niin olisi perustanutkaan.
- Anonyymi
Ei kai panoa voi suorittaa maski naamassa. Mene metsään treffeille niin siellä ei ole ihmisiä liikaa.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta, oletko yhtä tyhmä kuin mitä annat ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, oletko yhtä tyhmä kuin mitä annat ymmärtää?
Tämä siis kommentille 17:21
- Anonyymi
Nimenomaan pitää ☝️
- Anonyymi
Ei mikään lutka voi alkaa vaatia että pitää käyttää maskia treffeillä kun itse kuitenkin on saanut tauteja jännämiehiltä.
- Anonyymi
Joo nyt vaan heti poikki, mikä hulttio tuommonen 😃 voi olla ettei ole ottanut tetanus-piikkikään, ei varmasti ole, kuulostaa siltä! Juokse!
- Anonyymi
Miksei se tarjonnu sulle maskia?! Minua ei kyllä maskitta panna!!
- Anonyymi
Miksi kirjoitit taas nussimis jutuilla muiden kanssa kun tiedät että hermostun siitä erittäin paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitit taas nussimis jutuilla muiden kanssa kun tiedät että hermostun siitä erittäin paljon
No että tiedät, että joudut käyttämään suojausta molemmissa päissä 😷😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole ikinä koskenut miehiin 😌
- Anonyymi
halautteko että en tapaa ketään kaveria?
- Anonyymi
Höhlä mies. Maskijuttu oli hyvä testi - äänestän "ei jatkoon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554