- Liian isot hampaat liian korostunut yläpurenta
- Silmät liian syvällä koloissa
- Korvat, jotka ovat eriparia, toinen korvani on selvästi vähemmän poimuttunut ja enemmän höröllään kuin toinen
- Lisäksi myöskään leukani ei ole mitenkään vahva, varsinkin leukaperät ovat olemattomat. Olen myös varsin kapeakasvoinen kun taas useimmat naiset suosivat enemmän leveäkasvoisia miehiä.
Tärkeimmät ja kenties ainoat syyt ikinaisettomuuteeni ovat nämä
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koloissa? 😂 Ne ovat silmäkuopat.
Kasvata parta :)
- Anonyymi
Ei mulla oikeen kasva parta kunnolla.
AP
- Anonyymi
Tärkein syy naisettomuuteesi on tuollaiset listaukset ja niihin uskominen. Joku vinksvonks ajatusmaailmassa.
xLiner- Anonyymi
Pyöräilijämies jää aina ilman. Ntimies ei kiinnosta naisia. Yksinkertaista.
piukkapeppu pelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piukkapeppu pelleJa siinä toinen..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piukkapeppu pelleMutta miesmäinen nainen kiinnostaa miehiä, eikö?
Jos näytät ja kuulostat ämmältä, niin toivosi on biseksuaaleissa. Heterot ei syty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piukkapeppu pelleJoo no se on kyllä totta...miehen pitää olla ”muheva”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no se on kyllä totta...miehen pitää olla ”muheva”.
Miehet ajavat autoilla, sinkkupojat fillarilla tai traktorilla.
- Anonyymi
Kyllä kapeat kasvot taitaa yleisesti olla enemmän mieleen kuin leveät, naisilla ja miehillä...
- Anonyymi
Siinäpä oikein hieno analyysi täytyy sanoa! :D :D
Saisimmeko samanlaisen mutta nyt hartioista alaspäin? Tässä käsiteltiin vain kasvot ja pään alue.
Täällä saa kyllä niin hyvät naurut välillä.
Vaikka trollihan tuo tietysti on. Hyvin keksitty! Voiko hammaslääkäri jotenkin jeesata? Meinaan että eikö ole vaivoja yläpurennasta?
- Anonyymi
Ei kai siitä mun tapauksessa muuta vaivaa ole kuin esteettinen ongelma. Muistaakseni ainakaan kukaan hammaslääkäri ei ole vastaanotolla maininnut asiasta. Ainoa purentaongelma, johon muistaakseni on minkäänlaista hoitoa tarjottu, on ollut alaetuhampaat, jotka ahtauden takia ovat ristissä. Tämän takia mulla oli joskus 10-vuotiaana joku rauta asennettuna alaleuan hampaiden taakse, jonka oli tarkoitus painaa niitä yhteen suoraan riviin. Tästä raudasta kuitenkin luovuttiin muutaman kuukauden sisällä, kun se irtosi useamman kerran ja sitten määrättiin käyttämään jotain yöllä nukkuessa pidettäviä rautoja, mutta ei emmä niitäkään sitten koskaan pitänyt, kun tuntuivat liian epämukavilta, niin se koko ongelman hoito sitten jäi siihen eikä kukaan myöhemmin enää ottanut sitä puheeksi.
Pitäis koko pärstävärkki rakentaa uusiksi nenän alapuolelta, että olis edes jotain mahdollisuuksia.
AP Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siitä mun tapauksessa muuta vaivaa ole kuin esteettinen ongelma. Muistaakseni ainakaan kukaan hammaslääkäri ei ole vastaanotolla maininnut asiasta. Ainoa purentaongelma, johon muistaakseni on minkäänlaista hoitoa tarjottu, on ollut alaetuhampaat, jotka ahtauden takia ovat ristissä. Tämän takia mulla oli joskus 10-vuotiaana joku rauta asennettuna alaleuan hampaiden taakse, jonka oli tarkoitus painaa niitä yhteen suoraan riviin. Tästä raudasta kuitenkin luovuttiin muutaman kuukauden sisällä, kun se irtosi useamman kerran ja sitten määrättiin käyttämään jotain yöllä nukkuessa pidettäviä rautoja, mutta ei emmä niitäkään sitten koskaan pitänyt, kun tuntuivat liian epämukavilta, niin se koko ongelman hoito sitten jäi siihen eikä kukaan myöhemmin enää ottanut sitä puheeksi.
Pitäis koko pärstävärkki rakentaa uusiksi nenän alapuolelta, että olis edes jotain mahdollisuuksia.
APNo höh. ☹️
Hyvä, jos ei purentavaivaa.- Anonyymi
Eikös kaikilla länsimaisilla ihmisillä ole ollut yläpurenta jo viimeiset viiskytä vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikilla länsimaisilla ihmisillä ole ollut yläpurenta jo viimeiset viiskytä vuotta.
Liian ylikorostunut yläpurenta voi aiheuttaa vaivoja.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kuten esimerkiksi aloittajan mainitseman sinkkuuden. Miksi teille naisille ei kelpaa yläpurentainen mies ? Onko yläpurenta sellainen vaiva etteivät naiset sitä kestä vaan kirjoittavat yläpurennan aiheuttavan vaivoja. Niin mitä vaivoja. Näin taas palaamme kerta kerran jälkeen saman asian ytimiin - yläpurentaan.
Niin mutta kun yläpurenta aiheuttaa vaivoja kuten aloittaja aloituksessaan kirjoitti ja "J-76" vahvisti toteamuksen miksi ..., miksi... ja ... ai niin se yläpurenta. J-76 tarvitsee silikonitissit ennenkuin tuollainen mies kelpaa naiseksi. Tissittömyys aiheuttaa enemmän vaivoja kuin yläpurenta. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Minulla ainakin yläpurentaa yritettiin korjata teininä, tulokset oli hieman paremmat.
Yläpurenta kai alkoi kehittymään kun ihmiset alkoi käyttämään ruokailuvälineitä syömiseen ja niin kuin kaikessa kehityksessä ihmisten kohdalla.. Tulee näitä ylikorjausliikkeitä. Me tykätään mutantoitua pieleen.
- Anonyymi
Vai se että kirjoitat paikkaansapitämättömiä listoja palstalla kun sinun pitäisi olla irl ihmisten kanssa tekemisissä?
Selittelyt sivuun, jollekkin olet just hyvä noin. - Anonyymi
Tämä palsta pursuilee aloituksen kaltaisia valituksia.
Voisitteko kertoa auttaako tuo ruikutus jotenkin?
Mitä siitä saa? Tarkoitan lähinnä niinkuin mielihyvää?
Kuinka monta naista nämä itkut ovat elämäänne tuoneet, kuinka paljon elämänlaatua parantaneet?
Vai onko nyt niin että tarkoitus ei olekaan mitään parantaa ja muuttaa, vaan itsesääli ja omaan napaan tuijotus tuottaa jonkinlaista perverssiä nautintoa?
Olisi ihan kiva kuulla, ihan mielenkiinnosta kun ihmisillä näkyy olevan niin kummallisia tapoja kokea nautintoa. Ruikutus ja omassa kurassaan kieriskely kyllä on minun mielestäni sieltä omituisimmassa pääsä kokea mielihyvää...
Ja tätä samaa kamaa riittää palstakaupalla! - Anonyymi
Hammaslääkäri auttaa tuon yläpurennan suhteen.
Ketään ei kiinnosta sun korviesi poimut..😄 - Anonyymi
Minä kun luulin, että tarvii aitoo kiinnostusta vaan.
Ainoa minun ongelmani. - Anonyymi
Mulla on aika lailla samoja. Lisäksi naama pöhöttynyt ja punainen, vaikka en ryyppää ja urheilen sekä ulkoilen paljon. Tukka lähtee päästä ja rasvaa kertyy myös vyötärölle jostain syystä. Hampaat on ihan ok sentään, mutta leuka heiveröinen.
Eihän tällasella naamalla varustetusta kukaan nainen ole koskaan kiinnostunut, minkäs teet. Ja vielä kun en muutenkaan ole mikään itsevarma kukko vaan enemmän pohdiskelevaa tyyppiä.- Anonyymi
Pohdiskelu on nynnyille ominaista.
Syy pitää hakea joka asiaan. - Anonyymi
Haluisin saada eutanasian tän mun rumuuteni vuoks. Ei mulle oo jäljellä tässä elämässä enää mitään. En halua mitään eikä kiinnosta mikään, mun pitäis vaan kuolla.
- Anonyymi
:D :D :D :D
On nää hauskoja! - Anonyymi
No nyt selvisi sekin syy miksi ätmi joutui vaihtamaan naiset miehiin: https://www.youtube.com/watch?v=LGjt291COa0
Ei kelvannut nirppaisille naisille joten miehet: here I cam. - Anonyymi
Korvan voi virittää kumilenkillä.
- Anonyymi
On mullakin eri paria noi korvat. Ja taitaa silmätkin olla erikoikoiset, ainakin noi reiät. Mutta ei se haittaa kun kuulen hyvin ja näen hyvin. Ehkä ikä näköö vähä, mutta kelle ei tulis. Hampaat on aika hurjat, kun en pikkupoikana antanut laittaa hammasrautoja. Niistä sitten hiottiin vähän niin saatiin suu kiinni. Ehkä suurin syy kuitenkin on että oon kauheen laiha siis 60 kg ja pituutta 179. Mutta siitäkin on etua. kun kerran oli ovi lukossa ja oven vieressä 45 kertaa 25 aukko, niin mahduin siitä sisään. Muutenkin pääsen helposti vaikka aidan ali tai kevyenä ihmisenä yli ja joskus olen kiivennyt tiiliseinää pitkin. Lopputuloksena: vaikka sukua ei voi puolison puutteen takia jatkaa, niin kuitenkin muuten olen ainakin omasta mielestä täydellinen.
T: Jerome - Anonyymi
Olen karsea läskimaha äijä jonka maha tuli kaljanjuonnista, joka kaljanjuonti on lopetettu muutama vuosi sitten, mutta maha jäi kuitenkin. Kävelen päivittäin keskimäärin 10 kilometriä, mutta maha ei lähde pois.
Vaikka peilikuvani on susiruma, ei se ole estänyt naisensaantia koskaan.
Toosaa saa jos vain haluaa. Nyt korona aikana en ole edes halunnut vuoteen sekoilla ettei korona vie itseä tai kumppania. Varmuus paras ja kyllä se aamuin-illoin-öisin tumputtaminenkin toimii helpotuksena. - Anonyymi
Olen iloinen että amerikan presidentti on päässyt sairaalast jo pois :D
- Anonyymi
Seksin puuttein meritävväin niistä on Pissi-Dissen tunteminen :D
- Anonyymi
Ehkä sellaisen syy on sitten epäsosiaalisuus sekä "parisuhderunkkaus"?
- Anonyymi
Don Teuvo Trump -herää sairaalassa: hiton nämä kaikki tietokoneet jsa johdot, revin ne irti ja lähden liikkeelle, hoitajat ehdottavat: Herra Presidesidentti, teidän kannattaisi vielä levätä yksi vuorokausi.
- Anonyymi
Täekein syy naisettomuuteesi on, että uskot naisettomuutesi johtuvan ulkonäöstäsi.
- Anonyymi
:D :D todella hauska ketju tämä! :D
Enpä kyllä ihmettel ollenkaan että nämä ruikuttajat ovat naisettomia.
Kuka tervepäinen nainen jaksaisi tällaisten kanssa? Yhyyyy olen ruma Yhyyy korvani ovat liian isot ja eri paria yhyyyyy hampaani ovat harvat ja vinot yhyyyyyyyyyyyy....
"Miehiä" oikein sanan varsinaisessa merkityksessä.- Anonyymi
Transnainen siinä yllä on oikeilla jäljillä.
Hampaat eivät ole mikään ongelma vaan se on ongelma kun miehen vartaloon ei ole kasvanut tissejä. Miksi ei ole kasvanut tisseja kyllähän sitä miehen vartalossa pitää olla vähintäin kolme holskyvää tissiä tai muuten nainen onkin mies.
Yläpurenta on transihmisten näkemyksen mukaan halveksuttavaa vaan heidän kieroonkasvanut sekuaalisen identiteettinsä kyseenalaistaminen on persuilua.
- Anonyymi
Älä aloittaja välitä. Nuo ovat pikkuvikoja, helppo korjata. Aina voisi mennä huonomminkin, kerron kokemuksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490