Itse olen pitkäaikaissairas joten olen saanut rangaistuksen. Täällä on useita hurmioituneita Trumpin jumaloijia. Luin juuri Heikki Hilvon palstaa. Hän sanoo ihailevansa Trumpina Jumalan toteuttajana ja kannattaa tätä. Hilvo vähättelee koronaa ja pitää sitä keksittynä. Maskeille nauretaan jne. Mitä.yt kun trumpilla korona. Kauhean helposti se tarttuu. Pelkän itsekin metrossa.
Miten Trump on voinut saada koronan
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas ovelasti kirjoitettu. Mukamas empaattisesti. Älä huoli, presidentti Trump ei siihen kuole, ja sairauden vuoksi suosio ampaisee nousuun. Varma valinta uudelle nelivuotiskaudelle.
Donin kampanja on kylläkin koettanut luoda kuvaa, että sairaudet ovat este presidentin virkaan.
Jos Don sairastuu kunnolla, häntä ei ainakaan järkiperustein voida valita uudelleen, sillä vakavan koronan pitkäaikaiset jälkivaikutukset ovat täysin arvaamattomat: ei mistään hyvin haitallisiin.- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Donin kampanja on kylläkin koettanut luoda kuvaa, että sairaudet ovat este presidentin virkaan.
Jos Don sairastuu kunnolla, häntä ei ainakaan järkiperustein voida valita uudelleen, sillä vakavan koronan pitkäaikaiset jälkivaikutukset ovat täysin arvaamattomat: ei mistään hyvin haitallisiin.Mitä sinäkin mistään tiedät repe fuckin naamiopelle. Tämä kaikki avittaa Trumpia voitosta voittoon, oikea lokakuun yllätysten yllätys. Kuin suoraan kampanjatoimistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkin mistään tiedät repe fuckin naamiopelle. Tämä kaikki avittaa Trumpia voitosta voittoon, oikea lokakuun yllätysten yllätys. Kuin suoraan kampanjatoimistosta.
Kuulostaa siltä että repe tietää aika paljon enemmän kuin kaltaisesi elämän tosiasioista irrallaan elävät taivaan rannan maalarit.
- Anonyymi
Asian puhujat on helppo erottaa asiattomista. Keskustelun idea on keskustella aiheesta, eikä keskustelijoista. Sekin kertoo jotain, jos ei osaa pysyä asiassa.
- Anonyymi
Juuri näin! Kaipaan ihanaa kristittyä diktatuuria! Jumala haastaa meitä: tarvitaanko niitä joita hänen ei tule koskaan rakastamaan koska HE OVAT HYLÄNNEET HERRAN TÄSSÄ AJASSA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkin mistään tiedät repe fuckin naamiopelle. Tämä kaikki avittaa Trumpia voitosta voittoon, oikea lokakuun yllätysten yllätys. Kuin suoraan kampanjatoimistosta.
Herra Siunaa Trumpin vihan koska se on HERRAN vihaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Siunaa Trumpin vihan koska se on HERRAN vihaa!
Aamen!
>>> Itse olen pitkäaikaissairas joten olen saanut rangaistuksen...
Et ole saanut rangaistusta, vaan olet harhaanjohtavien opetusten uhri.
Sairaus ei ole Jumalan rangaistus, vaan elimistön luonnollinen tila, joka saattaa aiheuttaa toiminnanvajavuutta, mutta joka (esim. tapauksessasi) ei vaikuta älylliseen toimintaan. Toivon sinulle voimia arkeen ja muistutan, että olet ihmisenä arvokas juuri sellaisennaan kuin olet, kaiken maailman harhaanjohtajien valheellisista opetuksista huolimatta.- Anonyymi
Kiitos myötätunnosta. Ap
- Anonyymi
>> olet harhaanjohtavien opetusten uhri. Sairaus ei ole Jumalan rangaistus, vaan elimistön luonnollinen tila <<
Raamattu itse kertoo, että sairastapaukset voivat johtua eri syistä: toisinaan ihminen sairastuu luonnollisista syistä, toisinaan se voi ollaJumalan käden työtä tms.
1. Kun. 17:17 Sen jälkeen vaimon, talon emännän, poika sairastui; ja hänen tautinsa kävi hyvin kovaksi, niin ettei hänessä enää ollut henkeä.
2. Aik. 13:20 Eikä Jerobeam enää tullut voimiinsa Abian elinpäivinä, vaan Herra löi häntä, niin että hän kuoli.
2. Sam. 12:15 ...Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
2. Aikak. 21:14-15 Herra rankaisee sinun kansaasi, poikiasi, vaimojasi ja kaikkea, mitä sinulla on, kovalla vitsauksella; ja sinä itse olet sairastava vaikeata tautia, sisusvaivaa, kunnes vuoden, parin kuluttua sisuksesi taudin voimasta tunkeutuvat ulos.
2. Kun. 15:5 Ja Herra löi kuningasta, niin että hän oli pitalitautinen kuolinpäiväänsä saakka.
Samoin Herra voi myös parantaa ja herättää kuolleista. Anonyymi kirjoitti:
>> olet harhaanjohtavien opetusten uhri. Sairaus ei ole Jumalan rangaistus, vaan elimistön luonnollinen tila <<
Raamattu itse kertoo, että sairastapaukset voivat johtua eri syistä: toisinaan ihminen sairastuu luonnollisista syistä, toisinaan se voi ollaJumalan käden työtä tms.
1. Kun. 17:17 Sen jälkeen vaimon, talon emännän, poika sairastui; ja hänen tautinsa kävi hyvin kovaksi, niin ettei hänessä enää ollut henkeä.
2. Aik. 13:20 Eikä Jerobeam enää tullut voimiinsa Abian elinpäivinä, vaan Herra löi häntä, niin että hän kuoli.
2. Sam. 12:15 ...Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
2. Aikak. 21:14-15 Herra rankaisee sinun kansaasi, poikiasi, vaimojasi ja kaikkea, mitä sinulla on, kovalla vitsauksella; ja sinä itse olet sairastava vaikeata tautia, sisusvaivaa, kunnes vuoden, parin kuluttua sisuksesi taudin voimasta tunkeutuvat ulos.
2. Kun. 15:5 Ja Herra löi kuningasta, niin että hän oli pitalitautinen kuolinpäiväänsä saakka.
Samoin Herra voi myös parantaa ja herättää kuolleista.Ehkä sairastui, tai ehkä ei?! Oikeastikko? Ei kannata yrittää tehdä Raamatusta jonkinlaista pelikirjaa, joka heittää ilmoille "ehkä oli" tai "ehkä ei" -tyyppisiä väitteitä ja jättää lopun ihmisten arvailtavaksi. Moni Raamatun kertomus heijastaa sen kertomuksen kirjoittajan mielipidettä ja tuon ajan henkeä. Kuolemaa toivottiin (lue rukoiltiin) avoimesti ja epämiellyttävän ihmisen kuolemaa selitettiin melkeinpä poikkeuksetta Herran tahdolla ("Herra löi" tms).
Kuolema on luonnollinen tapahtuma, tosin myös kuolemaan johtavat tapaturmat ovat teollistuneessa yhteiskunnassa yleisiä.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ehkä sairastui, tai ehkä ei?! Oikeastikko? Ei kannata yrittää tehdä Raamatusta jonkinlaista pelikirjaa, joka heittää ilmoille "ehkä oli" tai "ehkä ei" -tyyppisiä väitteitä ja jättää lopun ihmisten arvailtavaksi. Moni Raamatun kertomus heijastaa sen kertomuksen kirjoittajan mielipidettä ja tuon ajan henkeä. Kuolemaa toivottiin (lue rukoiltiin) avoimesti ja epämiellyttävän ihmisen kuolemaa selitettiin melkeinpä poikkeuksetta Herran tahdolla ("Herra löi" tms).
Kuolema on luonnollinen tapahtuma, tosin myös kuolemaan johtavat tapaturmat ovat teollistuneessa yhteiskunnassa yleisiä.Jos raamatussa lukee, että Herra löi, niin silloin Herra löi, eikä se tarkoita, että toivottiin kuolemaa. Sellainenkin kohta raamatusta kyllä erikseen löytyy Ilmestykirjasta.
Kuten jo sanoin, asiat on selkeästi eritelty raamatussa, mistä sairastumisessa tai kuolemassa on kulloinkin kysymys. Uskon raamatun kirjoitukset Jumalan henkeyttämäksi. Sinä ilmeisesti et, koska puhelet omista mielipiteistäsi käsin. Kirjoitusten vääntämisestä kieroon on siitäkin selvät sanat raamatussa. Niin ei pitäisi tehdä. Anonyymi kirjoitti:
Jos raamatussa lukee, että Herra löi, niin silloin Herra löi, eikä se tarkoita, että toivottiin kuolemaa. Sellainenkin kohta raamatusta kyllä erikseen löytyy Ilmestykirjasta.
Kuten jo sanoin, asiat on selkeästi eritelty raamatussa, mistä sairastumisessa tai kuolemassa on kulloinkin kysymys. Uskon raamatun kirjoitukset Jumalan henkeyttämäksi. Sinä ilmeisesti et, koska puhelet omista mielipiteistäsi käsin. Kirjoitusten vääntämisestä kieroon on siitäkin selvät sanat raamatussa. Niin ei pitäisi tehdä.>>> Jos raamatussa lukee, että Herra löi, niin silloin Herra löi, eikä se tarkoita, että toivottiin kuolemaa.
>>> Uskon raamatun kirjoitukset Jumalan henkeyttämäksi.
Näin yleisellä tasolla sanon, että ei ole hyvä idea tuputtaa väkisin omaa uskoa kenellekään. Ihmiset tulkitsevat Raamattua eri tavoin.
- Anonyymi
"Itse olen pitkäaikaissairas joten olen saanut rangaistuksen."
Olen ollut syntymästä saakka pitkäaikaissairas, enkä pidä sitä rangaistuksena.:)- Anonyymi
Minä pidän elämääni rangaistuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän elämääni rangaistuksena.
Elämäsi on lahja, jota Herra haluaisi ruveta muokkaamaan, jotta sinustakin tulisi enemmän Kristuksen näköinen.
- Anonyymi
Kenenkään tervejärkisen ja uskossaan raittiin kristityn ei pitäisi lukea Heikki Hilvon palstaa. Pullollaan epätervettä opetusta ja släpändeerusta.
- Anonyymi
Jumalan työtä tai ei, niin oikeaan henkilöön ainakin osui. Toivottavasti ei olisi vain yksi julkisuustemppu jälleen, mutta ei tuosta klovnista koskaan tiedä. Vastaavia tempauksia ura täynnä, saa taas pois huomion surkeasti epäonnistuneesta väittelystä, satojen miljoonien veloista, miten epäonnistunut "businessmiehenä", hukannut koko kultalusikka suussaan saamansa jättiperinnön. Ja silti täältäkin löytyy ihailijoita, joista toki suurin osa peräisin tietyistä trollitehtaista rajan takaa, mutta aina on niitä oikeasti puoliaivoisia jotka tuota narsistista klovnia kannattavat.
https://maskiset.fi/fi/tuote/alumiinifolio-heavy-duty-erinomainen-suojausteho/- Anonyymi
Paholaisen joukot kiristelevät hampaitansa kun Trump valitaan uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholaisen joukot kiristelevät hampaitansa kun Trump valitaan uudelleen.
Etteivät kumminkin taputtaisi?
- Anonyymi
>> Miten Trump on voinut saada koronan <<
Minusta on ollut outoa, ettei hän ole sitä jo aiemmin saanut, vaikka hän on kulkenut väkijoukoissa suojaamattomana.
Herra Trumpin pariskuntaa suojelkoon ja auttakoon, vaikken mikäänTrumpin kannattaja olekaan. - Anonyymi
Hyvin!
- Anonyymi
Yksi hurmioitunut ihailija on suomalainen nimeltä mainitsematon entinen NHL -pelaaja!
- Anonyymi
Hilvo vielä 24 t sitten ilkkui koronaa. Sitten hän vakavoitui. Tuntuu että koronan konkretoituminen on trumpistille ällistyksen kummastus. Niin se on mullekin. Eilen sanottiin että koronasta huolimatta ihailtu Trump voittaa. Nyt ollaan huolissaan ja koronaa pelätään. Tuntuu että ihmetykseksi kuinka T voi sen saada. Mitä Jumala meinaa suosikilleen. Asenne muuttui.
Mutta sama itsellä kuinnäillä vaikka olenkin Bidenin arvojen puolella. Korona on yllättävä. Se voi tulla jopa Trump ille tai minulle joka olen lihava vanha. Kuitenkin influenssaan kuolee enemmän. Korona sotkee talouden. Tuo Trumpin mukaan demokraattien aiheuttama tauti. Uskon Trumpin selviävän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilvo vielä 24 t sitten ilkkui koronaa. Sitten hän vakavoitui. Tuntuu että koronan konkretoituminen on trumpistille ällistyksen kummastus. Niin se on mullekin. Eilen sanottiin että koronasta huolimatta ihailtu Trump voittaa. Nyt ollaan huolissaan ja koronaa pelätään. Tuntuu että ihmetykseksi kuinka T voi sen saada. Mitä Jumala meinaa suosikilleen. Asenne muuttui.
Mutta sama itsellä kuinnäillä vaikka olenkin Bidenin arvojen puolella. Korona on yllättävä. Se voi tulla jopa Trump ille tai minulle joka olen lihava vanha. Kuitenkin influenssaan kuolee enemmän. Korona sotkee talouden. Tuo Trumpin mukaan demokraattien aiheuttama tauti. Uskon Trumpin selviävän.Hilvo poisti koronakauhistelunsa. Näyttävät trumpistit olevan pyörällä päästään miten tässä nyt näin kävi. Syyttävät vastapuolta tilanteen hyväksikäytöstä.
Uskon Trumpin selviävän
- Anonyymi
>> Miten Trump on voinut saada koronan <<
Samalla tavalla tietysti kuin kaikki muutkin. Altistumalla virukselle ja sairastumalla.
Miksi ylipäänsä luette tälläisiä sivustoja, jotka kannattavat jotain tiettyjä ihmisiä ja pitävät heitä milloin minäkin? Vastuu on myös lukijalla, kuuntelijalla ja katsojalla. Turha siitä on muita syyttää, jos itse menee harhaan, kannatettuaan sokeasti ja tutkimatta jotain näkemystä, joka sitten osoittautuukin vääräksi. Raamattu kehottaa koettelemaan kaiken raamatun valossa. Jos et siis ole koetellut, vaikka sana niin kehottaa, vika on itsessäsi, jos eksyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071