Poltatko kynttilöitä kotonasi

Anonyymi

Poltatko paljon tai usein kynttilää tai kynttilöitä kotonasi

41

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pimeän aikana kyllä, pääosin viikonloppuisin.
      Elävä liekki rauhoittaa vaikken ole pyromaani.
      Kukapa ei tykkäisi virtaavasta vedestä, tulen liekeistä ja rakkaudesta.

AsianVierestä

• Anonyymi

Totta ja itse ostin jonkun aikaa sitten myrskylyhdyn ja se onkin palanut paljon nyt loppu lamppuöljy täytyy ostaa lisää mutta kiva kun palaa niin palaa aina kun olen kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ja itse ostin jonkun aikaa sitten myrskylyhdyn ja se onkin palanut paljon nyt loppu lamppuöljy täytyy ostaa lisää mutta kiva kun palaa niin palaa aina kun olen kotona

Tarina merimiehistä ja heidän vaimoistaan palavine lyhtyineen on romanttinen ajatus. Koti oli kotisatama jossa kulta odotti. Ohjaava valo elämässä.

AsianVierestä

• No en paljon tai usein, mutta talven tullen kyllä sitten jonkin verran, on kiva rauhoittua lukemaan tai muuta sellaista kynttilän valossa, siinä on oma tunnelmansa.

• Anonyymi

Joo onhan se kivaa esim sammuttaa valot ja juoda kahvia ja katsoa tv tä myrskylyhdyn valossa tai myrskylyhdyn valossa juoda kahvia ja polttaa sikarin

• Anonyymi kirjoitti:

Joo onhan se kivaa esim sammuttaa valot ja juoda kahvia ja katsoa tv tä myrskylyhdyn valossa tai myrskylyhdyn valossa juoda kahvia ja polttaa sikarin

Mulla on vähän isommat lasi"kuvut", jonne tuuppaan hieman isommat markettikynttilät, parit sellaiset sitten olkkarin pöydälle tms. ja sohvalle kuuntelemaan tuulen vinkunaa ikkunapokissa. Hyvä romaani käteen, punaviinilasi toiseen, villasukat jalkaan ja siinä on aika hyvä pimenevässä talvi-illassa :)

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mulla on vähän isommat lasi"kuvut", jonne tuuppaan hieman isommat markettikynttilät, parit sellaiset sitten olkkarin pöydälle tms. ja sohvalle kuuntelemaan tuulen vinkunaa ikkunapokissa. Hyvä romaani käteen, punaviinilasi toiseen, villasukat jalkaan ja siinä on aika hyvä pimenevässä talvi-illassa :)

Ja jos olet nainen niin entä kun mies katsoo sinua kun luet ja ottaa kirjan pois sinulta ja polvistuu eteesi ja antaa sinulle kielihoidon ja hän haluaa että nautit

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos olet nainen niin entä kun mies katsoo sinua kun luet ja ottaa kirjan pois sinulta ja polvistuu eteesi ja antaa sinulle kielihoidon ja hän haluaa että nautit

Noo, olen mies, mutta ymmärrän ajatuksesi ja kyllä se toimisi myös toisinpäin :)
        Ja olisin tulevana talvena erittäin mielelläni kuvaamassasi mielenmaisemassa ottamassa paikkani sen tarinan miehenä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Noo, olen mies, mutta ymmärrän ajatuksesi ja kyllä se toimisi myös toisinpäin :)
        Ja olisin tulevana talvena erittäin mielelläni kuvaamassasi mielenmaisemassa ottamassa paikkani sen tarinan miehenä.

Mutta kyllä sen naiselle haluaa antaa ja jos kiva nainen niin usein sen tosiaan naiselle haluaakin antaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä sen naiselle haluaa antaa ja jos kiva nainen niin usein sen tosiaan naiselle haluaakin antaa

Kyllä ja ehdottomasti kyllä! :)

• Anonyymi

Juu, joskus 🌸 Tulta on kiva katsoa, mutta enempi mie kattelen kodassa. :)

• Anonyymi

Niin, nuotio rauhoittaa. Siinä voi istua tunti sotalla :) 🌸

• Anonyymi

Joka päivä. Tuikkuja joka puolella. Ja tuoksulyhtyjä. Ja sisustusvaloja. Sopiva tunnelmavalaistus. 🤗

• Anonyymi

Millainen valo mahtaa olla pedromaksissa niin täytyis joskus kokeilla asuntovaunun etukatoksessa miten lyhty siinä valaisee tai tarviiko useammankin ja miettii että pedromaksissa voi olla parempi valo vai onko liian kirkas ja myydäänköhän niitä edes

• En polta kynttilöitä. Tulipaloriskin lisäksi siitä kärystä saa vaan päänsäryn.

• Anonyymi

Ei kannata kovin usein, muistaaksen yhtä haitallista kuin tupakointi. Kyllähän siitä hiukkasia lähtee.

• Anonyymi

Poltan kynttilää molemmista päistä sekä töissä että kotona.

• Eipä tuu nyt poltettua... sisustus vieläkin kesken... kunhan saan muutaman pikkuprojektin, hommaan seinille kynttilöille jotain lyhtyjä tms juttuja ja poltan.

Poitsukin tykkää, pitää ottaa se mukaan ideoimaan sisustus löppuun. 😊👌

• Anonyymi

Ilman palstaa sisustus olisi ollut valmis ajat sitten. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ilman palstaa sisustus olisi ollut valmis ajat sitten. 😂

Niinkö?

No oikeasti pistin sen projektin keväällä jäihin, kun alkoi keväthommat ja kesällä aioin nauttia kesästä. Lisäksi haluan edetä askel kerrallaan. Että ihan tietoista tuon valmistumattomuus on ollut. 😀

Lisäksi mulla on vuodenvaihteen jälkeen tiedossa lomaa, saatan maalata eteisen ja keittiönkin vielä...😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niinkö?

No oikeasti pistin sen projektin keväällä jäihin, kun alkoi keväthommat ja kesällä aioin nauttia kesästä. Lisäksi haluan edetä askel kerrallaan. Että ihan tietoista tuon valmistumattomuus on ollut. 😀

Lisäksi mulla on vuodenvaihteen jälkeen tiedossa lomaa, saatan maalata eteisen ja keittiönkin vielä...😊

Mitä jos tänään maalaat ja huomenna toistamiseen niin torstaina sisustelet niin torstai illalla on kunnossa

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos tänään maalaat ja huomenna toistamiseen niin torstaina sisustelet niin torstai illalla on kunnossa

No enpähän vielä puutu, kun ei ole tarvista... mulla on muuta ajankohtaisempaa. Kyllä noi odottaa. 😁

• Anonyymi

Vielä en polta, aloitan kuukauden kuluttua.
      Silloinkin aika maltillisesti🕯

• Anonyymi

Parasta aikaa palaa tuoksukynttilä Winter Apples. Omenan ja kanelin tuoksua tuo huusholliin... tuuletuksen jälkeen. Onnin pirulainen oli taas jemmannut kalaa itselleen myöhempään käyttöön ja tuoksut oli sen mukaiseksi muodostautuneet päivän aikana.
      Pakko siivota joka paikka ja tuulettaa samalla, nyt sitt kynttilä hoitaa viimeistelyn.

Katin mä suljin toimisto huoneeseen leluineen ja juomakeppoineen. Kohta mä sammutan kynttilän ja avaan vielä oven sekä yhden ikkunan, viimeinen tuuletus ennen yötä.

Tavallisia kynttilöitä mulla on lampeteissa ja viishaaraisessa metallisessa kattokruunussa, niitä en ole vielä polttanut viime talven jälkeen, ja tuota tuoksukynttilääkin poltin nyt ihan hätä tapauksessa.
      Oikeesti se kuuluisi sinne joulun aikaan, poltetavaksi.
      trollikka

• En. olen led käyttäjä, tulipalo riskin vuoksi.

• Anonyymi

Kynttilän poltto nokeaa seinät, verhot jne. Huomasin tuon kun poltin kasvihuoneessa kynttilää lämmitystarkoituksessa, sen jälkeen nuo lasipinnat olivat kauttaaltaan noen peitossa.

• Anonyymi

Hyvin harvoin ja jos poltan niin ne on tehty sellaisista aineista, jotka ovat terveellisempiä polttaa sisäilmassa.

• Anonyymi

Maltillisesti, kuluttaa happea

• Anonyymi

Poltan kynttilöitä kummastakin päästä. Pitäisikö siirtyä säästöliekille.

• Anonyymi

Nuotiossa nukkuminen, WASP - Sleeping in the fire: https://www.youtube.com/watch?v=fxgX1VqnP14

Kerran sain eräältä tyttökaverilta joululahjaksi sellaisia hajutikkuja, en pitänyt kovin paljon niistä, mielestäni niissä oli paljon pahempi haju kuin esim. sikarin tai tupakan tuoksu.

• Toisinaan.. aika harvoin kuitenkin.

Päreitä polttelen senkin edestä..🙃

• Tuoksukynttilöissä kahvin tuoksu on paras

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tuoksukynttilöissä kahvin tuoksu on paras

En kyllä vaivautui polttamaan kynttilää kahvin tuoksun takia, keittäisin mieluummin kahvit itselleni... tähteeksi jääneen kahvin kaataisin pieneen kattilaan ja suodatimen kahvinporot ja vielä pienen tilkkasen vettä; kattila hellanlevylle ja kiehauttaisit sen!
        Koitas arvata mille koko taloutesi tuoksuu, nesteen kaadat tiskialtaaseen ja parot suodattimineen biojätteisiin! Samoin kyllä voi tehdä kaardemumman kanssa, tilkka vettä ja ripaus kaardemummaa... mutt tuuleta ensin ett ilma on raitista ja vast sitten kotikonstit käyttöön! trollikka

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tuoksukynttilöissä kahvin tuoksu on paras

Joku suklaa on paras... kerran oli muffinssi tms.

• Anonyymi

Toinen WASP - rokki -musiikki: Hellion: https://www.youtube.com/watch?v=KGjZNwMwHZ0

Nolta Ampiaisen rokkikappaleita kuulin joskus ensimmäisen kerran kun tekivät ensimmäisen levynsä, silloin Sony Walkman -korvalappustereot olivat aika uutta tavaraa, hyvin kuulun korvalappustereoilla musiikki :)

Hajutikut ja hajukynttilätkin hohhoijaa.

Helvetinmoisin Terveisin, Philips Von Braun.

• Anonyymi

Ei Wasp ole mikään ampiainen vaan "We Are Sexual Perverts".

Juu, ja minun yks ekoista hevilevyistä oli Waspin eka levy. Olin silloin 13 v. tyttö.

• Anonyymi

Muuten mieleen vilahti idea Braunille naisten karvakoneelle uusi malli; Braun Ladyshaver juhlamalli Eva Von Braun. Hitlerin tyttökaverista otettu nimi.

• Anonyymi

JOO alampa markkinointipäälliköksi karvakoneiden valmistajille, Philips ja Braun, jos tekee uuden mallin "Eva" ladyshaverin, niin Philips voi tehdä "Adam"-partakoneen, Aatami ja Eeva.

• Anonyymi

Juu. En mä naapurissakaan viitsi niitä polttaa.

• Anonyymi

Tykkään suitsukkeista. Niissä on usein myskin haju, ja kaikki ei tykkää

• Anonyymi

Olen polttanut kynttiläni molemmista päistä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe