Kokemuksia Anniina Pohjolasta?

Oletteko käyttäneet asianajaja Anniina Pohjolan Pohjola Saldana consulting palveluita? Suositteletteko?
266858
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Omasta kokemuksesta voin sanoa vain sen, että hommat ei hoidu kyseiseltä asianajajalta ja omat tuttavani ovat sanoneet samaa.

1Äänestä

En minäkään todellakaan suosittele ikävä kyllä

1Äänestä

Erittäin heikkoa ammatillista osaamista ja myöhästyy yleensä aina sovituista tapaamisista.

1Äänestä

Hän valehtelee käräjäikeudessa ollessaan todistajana, ja jää kiinni siitä. Täysin puolueellinen asianhoitaja, joka ei vastaa viesteihin etc. Uskomaton ämmä.

1Äänestä

Omien kokemusten perusteella en voi suositella.

1Äänestä
  • Eikö saanut syyllisestä syytöntä?

Äänestä

Pidetään tämä tärkeä aike kätevästi näkyvillä tässä ensimmäisellä sivulla

Äänestä

Ehkä myöhässä alkuperäisestä viestistä mut älkää ikinä palkatko kyseistä firmaa!! 5v sitten Isäni kuoli Espanjassa ja pienessä shokissa palkkasin kyseisen firman. Mitään ei tapahtunut ja matkustin jopa Fuengirolaan... Juoksutettiin turhaan ja pyydettiin toimittamaan papereita pankistajotka olin jo toimittanut. Lopulta oli pakko palata Suomeen ja palkkasin toisen asianajotoimiston hoitamaan asiat. Homma hoitui heti!!! Tein myös Googleen arvostelun ja satuin mainitsemaan erään ihmisen nimeltä niin tuli myös 6kk myöhemmin puhelu että nostetaan syyte kunnianloukkauksesta jos en poista arvosteluani. Poistin arvosteluni mutta nyt haluan että kaikki tietää mikä firma on kyseessä

Äänestä

Nostetaan keskustelua, niin pysyy listan kärjessä

Äänestä

Lisää kokemuksia vaan peliin, niin pysyy keskustelu ensimmäisellä sivulla

Äänestä

Olen ollut tyytyväinen asiakas useiden vuosien ajan ja aina on asiat hoituneet hyvin. Joskus on ollut viiveitä tapaamisessa, mutta täällä Esp. kaikki asiat eri virastoissa eivät hoidu minuutilleen. Viiveestä hän on ilmoittanut heti viiveen ilmaannuttua ja asiat ovat hoituneet silti mallikkaasti eteenpäin. Olen saanut myös osaavaa konsultointia ja taustojen selvitystä esiin tuleviin juttuihin.

Äänestä

Espanjaa taitavana hoidan itse asiat, jos laki ym. apua tarviin, niin käytän espanjalaisia toimistoja, en suomalaisia. Toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia, mutta takana on myös 40 vuotta rannikolla asumista :)

Äänestä

Kyllä. Mutta ei missään tapauksessa suorittele käyttämään

Äänestä

Pidetään tämä varoittava aihe ajankohtaisena

Äänestä

Omasta puolestani voin ikävä kyllä myös sanoa että useita tuhansia rahasti meiltä eikä mitään tapahtunut, eikä pyynnöstä edes saatu enää virallisia papereita takaisin. Kiertäkää kaukaa

Äänestä

Omat kokemukseni...ei missään tapauksessa kannata palkata.

Äänestä

Selventäkää hyvät ihmiset miksi ei kannata palkata, tämä keskustelu vaikuttaa vahvasti Anniinan kilpailijoiden tehtailemalle

Äänestä

Yksi ja samako täällä haukkuu vuodesta toiseen? Minä olen käyttänyt Anniinaa pari kertaa ja hommat hoitui normaalisti.

Äänestä

Epäluotettavaa palvelua.

Äänestä

En suosittele millään muotoa. Hänen piti hoitaa avioeroprosessini omistukste ja toimeksiannon myötä hän veloitti palvelustaan, jonka jälkeen en ole häntä saanut kuin kerran kiinni ja asiat kesken. Ei vastaa vietseihin eikä puheluihin. Valitettavasti ei hoida hommiaan.

Äänestä

Tietääkö kukaan mistä tämän muijan nyt löytää? Pitäisi saada perittyä takaisin lähes puoli miljoonaa euroa..

Äänestä
  • Onneksi on tämä palsta. Täältä saat kaiken avun.

Äänestä

Ikävä kyllä minulla sama kokemus kuin monella muullakin täällä. Rahat meni ja asiat jäi kesken…

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oletteko käyttäneet asianajaja Anniina Pohjolan Pohjola Saldana consulting palveluita? Suositteletteko?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu