Kokemuksia Anniina Pohjolasta?

Anonyymi

Oletteko käyttäneet asianajaja Anniina Pohjolan Pohjola Saldana consulting palveluita? Suositteletteko?

21

5951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omasta kokemuksesta voin sanoa vain sen, että hommat ei hoidu kyseiseltä asianajajalta ja omat tuttavani ovat sanoneet samaa.

• Anonyymi

En minäkään todellakaan suosittele ikävä kyllä

• Anonyymi

Erittäin heikkoa ammatillista osaamista ja myöhästyy yleensä aina sovituista tapaamisista.

• Anonyymi

Hän valehtelee käräjäikeudessa ollessaan todistajana, ja jää kiinni siitä. Täysin puolueellinen asianhoitaja, joka ei vastaa viesteihin etc. Uskomaton ämmä.

• Anonyymi

Omien kokemusten perusteella en voi suositella.

• Anonyymi

Eikö saanut syyllisestä syytöntä?

• Anonyymi

Pidetään tämä tärkeä aike kätevästi näkyvillä tässä ensimmäisellä sivulla

• Ehkä myöhässä alkuperäisestä viestistä mut älkää ikinä palkatko kyseistä firmaa!! 5v sitten Isäni kuoli Espanjassa ja pienessä shokissa palkkasin kyseisen firman. Mitään ei tapahtunut ja matkustin jopa Fuengirolaan... Juoksutettiin turhaan ja pyydettiin toimittamaan papereita pankistajotka olin jo toimittanut. Lopulta oli pakko palata Suomeen ja palkkasin toisen asianajotoimiston hoitamaan asiat. Homma hoitui heti!!! Tein myös Googleen arvostelun ja satuin mainitsemaan erään ihmisen nimeltä niin tuli myös 6kk myöhemmin puhelu että nostetaan syyte kunnianloukkauksesta jos en poista arvosteluani. Poistin arvosteluni mutta nyt haluan että kaikki tietää mikä firma on kyseessä

• Anonyymi

Nostetaan keskustelua, niin pysyy listan kärjessä

• Anonyymi

Lisää kokemuksia vaan peliin, niin pysyy keskustelu ensimmäisellä sivulla

• Anonyymi

Olen ollut tyytyväinen asiakas useiden vuosien ajan ja aina on asiat hoituneet hyvin. Joskus on ollut viiveitä tapaamisessa, mutta täällä Esp. kaikki asiat eri virastoissa eivät hoidu minuutilleen. Viiveestä hän on ilmoittanut heti viiveen ilmaannuttua ja asiat ovat hoituneet silti mallikkaasti eteenpäin. Olen saanut myös osaavaa konsultointia ja taustojen selvitystä esiin tuleviin juttuihin.

• Anonyymi

Espanjaa taitavana hoidan itse asiat, jos laki ym. apua tarviin, niin käytän espanjalaisia toimistoja, en suomalaisia. Toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia, mutta takana on myös 40 vuotta rannikolla asumista :)

• Anonyymi

Kyllä. Mutta ei missään tapauksessa suorittele käyttämään

• Anonyymi

Pidetään tämä varoittava aihe ajankohtaisena

• Anonyymi

Omasta puolestani voin ikävä kyllä myös sanoa että useita tuhansia rahasti meiltä eikä mitään tapahtunut, eikä pyynnöstä edes saatu enää virallisia papereita takaisin. Kiertäkää kaukaa

• Anonyymi

Omat kokemukseni...ei missään tapauksessa kannata palkata.

• Anonyymi

Selventäkää hyvät ihmiset miksi ei kannata palkata, tämä keskustelu vaikuttaa vahvasti Anniinan kilpailijoiden tehtailemalle

• Anonyymi

Yksi ja samako täällä haukkuu vuodesta toiseen? Minä olen käyttänyt Anniinaa pari kertaa ja hommat hoitui normaalisti.

• Anonyymi

Epäluotettavaa palvelua.

• Anonyymi00022
    • Anonyymi00023

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      50
      3780
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      184
      3374
    3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      235
      2907
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      71
      2489
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      1826
    6. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      11
      1523
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1391
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      27
      1391
    9. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      42
      1278
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1152
    Aihe