Mitä mus on vikaa edelleen?

Edelleen mitä vikaa mus on naiset?Oon iha ok näkönen ja pitkä,miksen kelpaa edes treffeille?

T. Allu

299

68

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun pitäisi kysyä sitä nuorilta naisilta. Näin vanhempana naisena kerron että puumailu ei ole koskaan kiinnostanut minua. Enkä halua kaveriksikaan paljon uorempaa ihmistä. Omat lapseni ovat kavereitani. Jos suhteeseen alkaisin niin oman ikäiseni kanssa vain.

      • Eipä ne kerro mitää. Monet sanoo ihme että sä et kelpaa


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Eipä ne kerro mitää. Monet sanoo ihme että sä et kelpaa

        Mitä Allu tapahtuisi, jos tekisit edes yhden aloituksen joka ei koskisi sinua? Jaksaisitko vastailla yhtä ahkerasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Allu tapahtuisi, jos tekisit edes yhden aloituksen joka ei koskisi sinua? Jaksaisitko vastailla yhtä ahkerasti?

        En tiedä. En vain ymmärrä naisia.. nuorempana vielä kelpasin.. nyt mulla menee paremmin ja en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En tiedä. En vain ymmärrä naisia.. nuorempana vielä kelpasin.. nyt mulla menee paremmin ja en kelpaa naisille.

        Huomaatko? Et edes kyennyt tässä vastauksessa siirtämään ajatukset pois itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko? Et edes kyennyt tässä vastauksessa siirtämään ajatukset pois itsestäsi.

        Mitä sitten.


    • Anonyymi

      Aina oon yksin vloppuna ja naisia ei kiinnosta edes tavata.

      • Anonyymi

        Antakaa Allulle edes joku nainen sitä toosaa niin loppuu tuo valitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa Allulle edes joku nainen sitä toosaa niin loppuu tuo valitus.

        Ei auta ei, en jaksa enää mitää maksullisia menee vitusti rahaa ja siinä ei ole mitää järkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa Allulle edes joku nainen sitä toosaa niin loppuu tuo valitus.

        Ei edes pulleaa naista kiinnosta minä. mua kyllä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Badoossa naiset ei vastaa

    • Anonyymi

      Ainakin ulkonäkös, jatkuva valitusvirsi, et osaa puhua naisille vaan valitat ja itket, olet tavis, olet köyhäkin vielä. Naiset haluaa komean rikkaan top 10 miehen.

      • En ole köyhä. Yli 1000 e tilillä ja vakityö. En ole rumakaa.


      • En puhi naisille. Välil töissä joo.


      • Komea rikas mies on täyttä pelleilyä haha


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En ole köyhä. Yli 1000 e tilillä ja vakityö. En ole rumakaa.

        Tuhat euroa tilillä on melko pieni summa. Riittääkö se edes vuokran maksuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhat euroa tilillä on melko pieni summa. Riittääkö se edes vuokran maksuun?

        Ihan sama.en ole silti juoppo


    • Ei tod halua kaikki komeeta rikasta top 10 miestä.. aika monet on köyhiä!!!

    • En vain ymmärrä naisia.. kaikki muut saa naisia.

    • Ihan sama ollaan yksin. Ainaski mulla on rahaa ja töitä

    • Alkanu nii vituttaa naiset. Ku en mä ruma ole ja silti ei kelpaa

    • Kuitenki ihan hyvin asiat. Vakityö ja rahaaki on.. mut en vaa ymmärrä. Naiset ei vastaa. ei ehdota tapaamista.. yksin aina vloput.. vitunko sama. Kaikki ei vaan saa koskaa naisia

      • Anonyymi

        Jos se yhtään lohduttaa niin kaltaisiasi nuoria ja nuorehkoja miehiä on paljon muitakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se yhtään lohduttaa niin kaltaisiasi nuoria ja nuorehkoja miehiä on paljon muitakin.

        Uskon joo. Mut tosi turhauttavaa ku naiset vaa sanoo et näytät ihan kivalle.. mikä sus on sit vikana ja kaikkee.. ei saa mistää läheisyyttä


      • allu35 kirjoitti:

        Uskon joo. Mut tosi turhauttavaa ku naiset vaa sanoo et näytät ihan kivalle.. mikä sus on sit vikana ja kaikkee.. ei saa mistää läheisyyttä

        Jopa olen laskenut rimaaki yritän semmosia vähä pyöreempiä naisia,mutku ei niitäkään kiinnosta.. eivät vastaa jne


      • allu35 kirjoitti:

        Jopa olen laskenut rimaaki yritän semmosia vähä pyöreempiä naisia,mutku ei niitäkään kiinnosta.. eivät vastaa jne

        Ehkä olisi parempi joo luovuttaa...


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Jopa olen laskenut rimaaki yritän semmosia vähä pyöreempiä naisia,mutku ei niitäkään kiinnosta.. eivät vastaa jne

        Toi ei ole kiva asenne, pidät pyöreitä naisia alempiarvoisena ja odotat että he kelpuuttavat kenet vaan kun ovat pyöreitä. Olen pyöreä enkä lähtisi kanssasi koska tahdon että mies pitää minusta osin siksi että olen pyöreä, en halua olla kakkosvaihtoehto.
        Nainen ei halua olla miehelle hyödyke, nainen tahtoo että mies pitää juuri heistä, ei kunhan vaan jonkun naisen saan asenteella.
        Jos olet mukava ja sen yhden naisen kanssa toiveet kohtaa löydät varmaankin kumppanin.


    • Kaikki jo varmaan tuntee mut. Miettiny et oon kai ruma sit ja vammainen ja outo ku en saa mitenkää naista.

    • Anonyymi

      Ei yksinkertaiset miehet jaksa fiksuja kauniita naisia kiinnosta . Ei vaikka olis mielestään miten sporttinen tahansa. Naiset elää tällä vuosisadalla ja -kymmenellä jo hyvin itsenäistä elämää. Tietävät, että on mukavampi elää vaikka yksin kuin älyllisesti vielä riittämättömästi kehittymättömän miehen ksnssa.  Jep.

    • Anonyymi

      Kielenkäyttösi on ala-arvoista. Jos haluat toisten kunnioittavan sinua, sinun tulee myös käyttäytyä kunnioittavasti. Puhut usein rumista ja lihavista naisista. Ei kukaan halua olla ruma. Rakkaalleen haluaa ja täytyykin olla se ainoa oikea.

      En usko että toivoisit naisesi puhuvan, kuin sinä kirjoitat. Et vaikuta henkisesti kovinkaan vahvalta. Siksi tarvitsisit kiltin naisen. Sellaisen saadakseen pitää osoittaa olevansa hänen arvoisensa. Ei hetken, vaan vuodesta toiseen. Et voi tietää koskaan, kuka on merkityksellinen ihminen, elämääsi. Joten kaikkia kohtaan, kannattaa käyttäytyä sen mukaisesti. Toki pahat ihmiset kannattaa sulkea elämästä.
      Annat ulospäin vihaisen kuvan. Kuinka monen naisen, uskot pitävän vihaisista miehistä?

      Ulosantisi on myös hyvin yksioikoista. Se antaa hieman yksinkertaisen vaikutuksen. Lue kirjoja. Se rikastuttaa kieltäsi, laajentaa näkemyksiäsi, vie myös ajatukset pois hetkeksi. Jos haluat ymmärtää naisia, lue vaikkapa Nora Robertsin kirjoja. Jotkut niistä on ihan hyviä miehillekin.

      Pukeudu hyvin. Ihan alusvaatteista lähtien. Se luo itsevarmuutta. Jos tyylitaju puuttuu, käytä samanvärisiä vaatteita. Ei tosiaankaan ole sama, mikä paita päällä on.
      Pidä kotisi aina siistinä. Kivempi olla ja eihän sitä koskaan tiedä koska?
      Huolehdi hygieniasta.
      Tee mukavia hyvää mieltä tuottamia asioita. Syö hyvin, liiku, hemmottele itseäsi.

      • Anonyymi

        ”Et vaikuta henkisesti kovinkaan vahvalta. Siksi tarvitsisit kiltin naisen”

        Noin epävakaalle persoonalle ei tällä hetkellä voi suositella muuta kuin terapiaa. Mitään muita ohjeita ei hänelle kannata tarjota.


      • Minä pukeudun siististi. Käytän hajusteita. Koti on aina siisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Et vaikuta henkisesti kovinkaan vahvalta. Siksi tarvitsisit kiltin naisen”

        Noin epävakaalle persoonalle ei tällä hetkellä voi suositella muuta kuin terapiaa. Mitään muita ohjeita ei hänelle kannata tarjota.

        Mä olen menossa terapiaan. Mutta en omasta mielestä ole lapsi. Käyn töissä jne. Ei mun tarvi paskaa kuunnella.


      • Jahas selvä. en tiedä mitä tohon sanoa. Olenpa hiljaa. taidan olla ikisinkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Et vaikuta henkisesti kovinkaan vahvalta. Siksi tarvitsisit kiltin naisen”

        Noin epävakaalle persoonalle ei tällä hetkellä voi suositella muuta kuin terapiaa. Mitään muita ohjeita ei hänelle kannata tarjota.

        Ei olla todettu epävakaata!!


    • Anonyymi

      Edelleen ne samat ongelmat kuin ennenkin.
      -Heikkolahjaisuus. Harva normaaliälykäs löytää mitään yhteistä heikkolahjaisen kanssa. Saman ongelman omaavan kanssa voisi onnistuakin.
      -Epävakaa käytös. Mielialojen raju heittely, aggressiivisuus ongelmat. Itse olet kertonut että potkuja satanut työpaikoilta koska et pysty sitoutumaan etkä keskittymään.
      Ongelmia toisensa perään.
      Ihmissuhteessa vaaditaan kykyä normaaliin kanssakäymiseen ja on löydyttävä jotain muutakin kuin nätti naama, hajusteet, muotikuteet, työ, auto, asunto jne. Ne ovat rekvisiittaa, ihminen itse merkitsee ei ulkoinen loisto oli se sitten miten upeaa tahansa.
      Itse naisena en halua miestä jonka älynlahjat ovat heikot. En halua olla holhooja ja äiti vaan tasa-arvoinen kumppani. En halua myöskään lapsellista aikuisen kokoista pikkupoikaa. Haluan miehen jonka tunne-elämä on aikuisen tasolla.
      Saitko tästä vastauksen kysymykseesi?

      • Anonyymi

        Ehkä hänen älynlahjansa eivät riitä täysin ymmärtämään vastaustasi.


      • Asia selvä. Näille asioille en vaan voi koskaan mitää. Kaikkeni yritän että aikustun. sain työpaikan en saa enää potkuja. Asun yksin ja hoidan asiani. En sanoisi että olen pikkupoika. Jos noin ajattelet. Eiköhän tää ollu tässä jatkoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hänen älynlahjansa eivät riitä täysin ymmärtämään vastaustasi.

        Aika törkeesti sanottu. Toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos.


      • Varmasti kannattaa sitten katella normaali mies. Vaikka koulutettu lääkäri. Joo mähän en tajua vittu mitää oon niin heikkolahjainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hänen älynlahjansa eivät riitä täysin ymmärtämään vastaustasi.

        Tuu sanoo vaikka se päin näköä?


    • Anonyymi

      Tilillä pitää olla vähintään 100000 euroa. Olet köyhä rasvaletti eikä naiset halua sua.

      • Hahha hitto sä oot tyhmä lapsellinen.


    • Anonyymi

      Wuppikselle kelpaat.

    • Ihmettelen vaan kyllä miksen kelpaa. Ihan hyvin mulla oikeus sanoo naista lihavaksi. Koska hekin sakoo mua tyhmäksi heikkolahjaiseksi vaikka mul on lieviä oireita.

    • Jos tälläsiä kommentteja tulee. Parempi pysyä aina erossa naisista kun ei saatana kelpaa.. sentää oon noussu ylöspäin ja mulla on työpaikka palkallinen.

    • Enkä voi muuttua olla toinen ihminen. Mä nyt olen vain käynyt erityiskouluja ja oon erilainen erikoinen kun muut miehet ja mua on kiusattu. Siinähän ei kukaa ymmärrä!!!

      • Anonyymi

        Sun pitäis kelpuuttaa sellainen nainen, joka myöskin on käynyt erityiskouluja. Sellainen ymmärtäisi sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäis kelpuuttaa sellainen nainen, joka myöskin on käynyt erityiskouluja. Sellainen ymmärtäisi sinua.

        Harvassa niitä on. Olen vain tapaillut normaaleja ja vielä ollut työtön. Nyt en ole työtön


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Harvassa niitä on. Olen vain tapaillut normaaleja ja vielä ollut työtön. Nyt en ole työtön

        Mutta ne normaalithan ovat aina jättäneet sinut, kun ovat huomanneet, että sinä et ole normaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne normaalithan ovat aina jättäneet sinut, kun ovat huomanneet, että sinä et ole normaali.

        Ei johdu siitä ei vain ole juttu kulkenu enää tai siihen on vaikuttanu mun työttömyys ja join ennen rahani ja semmosta


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei johdu siitä ei vain ole juttu kulkenu enää tai siihen on vaikuttanu mun työttömyys ja join ennen rahani ja semmosta

        Juttu ei kulje normaalin ja epänormaalin välillä. Siinä vaiheessa kun se juttu lakkaa kulkemasta, nainen huomaa, ettet olekaan normaali, kuten hän aluksi luuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juttu ei kulje normaalin ja epänormaalin välillä. Siinä vaiheessa kun se juttu lakkaa kulkemasta, nainen huomaa, ettet olekaan normaali, kuten hän aluksi luuli.

        Ihan sama. Ollaan yksin piste.


    • allu35

      Joo ei taida sit mulle löytyä koskaa naista. Iha vitun sama. Pysytää yksin

    • On tosiaan työpaikka se hyvä ja lopettanu alkoholin juomisen ja baarit. No pakko elää yksin elämä

    • Rumahan en ole. Se on selkee juttu. Mut ei vain osu oikeanlaisia naisia kohdalle..

      • Anonyymi

        Ei osu, jos ei kelpaa itsensä kaltaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu, jos ei kelpaa itsensä kaltaiset.

        Kelpaa masentunut työtän ylipainonen nainen kyllä kelpaa.


      • allu35 kirjoitti:

        Kelpaa masentunut työtän ylipainonen nainen kyllä kelpaa.

        Mitä tähän sanoa. Mä en ole vammainen. ei mun tarvi huolia vammaista???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu, jos ei kelpaa itsensä kaltaiset.

        No kyllä ex kelpasin ja hän oli normaali


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu, jos ei kelpaa itsensä kaltaiset.

        En huoli vammaista ei mun tarvi.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En huoli vammaista ei mun tarvi.

        Sinun itsesi kaltainenko onkin vammainen?
        Sehän tarkoittaa sitten, että kerrot itsekin olevasi vammainen. Oletko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun itsesi kaltainenko onkin vammainen?
        Sehän tarkoittaa sitten, että kerrot itsekin olevasi vammainen. Oletko?

        En ole ja olen laskenut kyllä rimaa naisen saamisessa.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En ole ja olen laskenut kyllä rimaa naisen saamisessa.

        Miksi sitten väität itsesi kaltaisen naisen olevan vammainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten väität itsesi kaltaisen naisen olevan vammainen?

        Koska mistä mä löydän samanlaisen ku minä?


      • allu35 kirjoitti:

        Koska mistä mä löydän samanlaisen ku minä?

        Ei toisen valittajan? En tiedä.


      • allu35 kirjoitti:

        Koska mistä mä löydän samanlaisen ku minä?

        Ai toisen valittajan?


    • Anonyymi

      Allu sinä kysyt ja sinulle vastataan.
      Sille ei mitään voi että vastaukset eivät miellytä.
      Paras olla kysymättä jos totuutta ei kestä.
      On yritetty sanoa tätä samaa niin monen monituista kertaa. Aina vain palaat jankuttamaan samaa. Lopulta on paras sanoa ihan suoraan ja kaunistelmatta missä on vika.
      Olen samaa mieltä siitä että sinun olisi paras pysyä pois palstalta. Ei mitenkään tee hyvää mielenterveydellesi.
      Sille emme mekään mitään voi että sinulla on nuo ongelmat. Vastuu on sinulla itselläsi.
      Sopeuduttava siihen että nämä kortit sinulle on jaettu ja niillä pelattava. Ketään toista et voi syyttää. Sitä paitsi jos sanon että heikkolahjaisuus ja epävakaa käyttäytyminen ja mieli on suuri este seurustelulle, se ei ole haukkumista vaan ikävä totuus.

      • Asia selvä. No kerta luen näitä juttuja. Niin ihan sama.


      • Olkoot joo totuus. Mä nyt vaan olen tälläinen ihminen. On iha paskaa jos tulen aina käymää maksullisis ja olemaa yksin sen takia koska mulla on kehityshäiriö dysfasia.. käyn vakituisesti töissä ja hyvin menee ja olen aikustunut silti vaikka kuka sanois mitä!!


      • allu35 kirjoitti:

        Olkoot joo totuus. Mä nyt vaan olen tälläinen ihminen. On iha paskaa jos tulen aina käymää maksullisis ja olemaa yksin sen takia koska mulla on kehityshäiriö dysfasia.. käyn vakituisesti töissä ja hyvin menee ja olen aikustunut silti vaikka kuka sanois mitä!!

        Kokoajan saatana teen sen eteen kokoajan saatana töitä. elikkä käyn töissä. Oon komee pitkä mies. en polta ja ollu pitemmän aikaa juomatta.aivan sama joa ei riitä ollaan yksin!!


      • allu35 kirjoitti:

        Kokoajan saatana teen sen eteen kokoajan saatana töitä. elikkä käyn töissä. Oon komee pitkä mies. en polta ja ollu pitemmän aikaa juomatta.aivan sama joa ei riitä ollaan yksin!!

        Eli jos silti oon toivoton tapaus ja aina yksin. Sitte tarvin helvetisti apua. Mä en elämääni yksin saatana ole. Halun parisuhteen


    • Miks mun pitäs tällästä paskaa aina aina aina kuunnella. e
      Ei mun tod tartte!!

      • Anonyymi

        Sä pääset siitä kuuntelusta sillä, että lopetat kyselemisen.

        Kun et kerran halua kuunnella toden mukaisia vastauksia, sun kannattaa lopettaa toi jatkuva kysely. Ei kukaan täällä rupea sun mieliksi valehtelemaan.


    • Mul menee paljo paremmin ku ennen ja tiedostan sen itsekki vaikka edelleen ihmiset ei sitä usko.. en halua aina katella ku muut miehet on saanu naisia ja oon aina yksin ja masentunut

    • Mitäpä tänne sanoa. Jos kerta kaikki on mun vikaa. Että olen toivoton tapaus vammainen just joo

      • Anonyymi

        Taas sä itse sanot itseäsi vammaiseksi.
        Kukaan muu ei sinua ole vammaiseksi sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä itse sanot itseäsi vammaiseksi.
        Kukaan muu ei sinua ole vammaiseksi sanonut.

        En ole vammainen.


    • Sovitaan sit näin et oon yksinäinen ikisinkku saatana. Asia selvä.

    • Anonyymi

      Ihmisten muuttuessa sitä ei huomaa kaiken tullessa entistä pahemmaksi.

    • Niinku mitä hittoa? Edelleen ei olla mulla todettu epävakaata eikä kehitysvammaa. Miks ihmees huolisin säälistä vammaisen naisen. Ei mun tarvi. Edelleen olen seurustellu normaalin naisen kanssa!!!

      • Anonyymi

        Kukaan ei kai ole sanonut sinua kehitysvammaiseksi? Se tulee täysin omasta suustasi.
        Kehityshäiriö on, ja dysfasia eli kilelellinen kehityshäiriö. Olet itse kertonut että sinulla on laaja-alaiset oppimishäiriöt diagnosoitu, eli sinun älykkyysosamääräsi on 70-85 välillä (joka on ylempi kuin kehitysvammaisella) kun normaaliälykkyyden alaraja 90 ja yli.
        Tämän kaiken huomaa myös näistä postauksistasi. En tiedä liittyykö tuo lapsekkuus näihin vai onko jotain muuta.
        Epävakaata persoonallisuushäiriötä sinulla ei ole kai diagnosoitu, mutta itse olet kertonut että omaat sen piirteitä ja sekin varsin hyvin näkyy täällä.
        Kaiken kaikkiaan esiintymisesi tällä palstalla todistaa paljon siitä mitä olet.
        En ihmettele miksi et kumppania löydä. Ihmiset kun haluavat tasapainoisen ja arjessa ja ihmissuhteissa toimivan kumppanin. En itse, enkä tunne ketään, joka haluaisi ongelmakimpun.
        Probleemasi on myös se, että et itse tajua missä on vika. Se on sitten vain niin.
        Syyttelet muita ongelmistasi. Olet kuin kiukutteleva lapsi joka ei saa haluamaansa.
        Minä haluan. Minun on saatava. Hulluja ja kummallisia kaikki kun eivät minua huoli. Vika muissa. jne jne. Raivoa rauhassa, totuus on totuus.


      • Anonyymi

        "Miks ihmees huolisin säälistä vammaisen naisen."

        Miks ihmees normaalin naisen pitäis huolia sut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miks ihmees huolisin säälistä vammaisen naisen."

        Miks ihmees normaalin naisen pitäis huolia sut?

        kyllä pitäs työttömän esim pyöreän naisen vaikka työttömän huolia mut.


      • allu35 kirjoitti:

        kyllä pitäs työttömän esim pyöreän naisen vaikka työttömän huolia mut.

        Kirjotusvirhe mut ihan sama. Kyl pitäs huolia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kai ole sanonut sinua kehitysvammaiseksi? Se tulee täysin omasta suustasi.
        Kehityshäiriö on, ja dysfasia eli kilelellinen kehityshäiriö. Olet itse kertonut että sinulla on laaja-alaiset oppimishäiriöt diagnosoitu, eli sinun älykkyysosamääräsi on 70-85 välillä (joka on ylempi kuin kehitysvammaisella) kun normaaliälykkyyden alaraja 90 ja yli.
        Tämän kaiken huomaa myös näistä postauksistasi. En tiedä liittyykö tuo lapsekkuus näihin vai onko jotain muuta.
        Epävakaata persoonallisuushäiriötä sinulla ei ole kai diagnosoitu, mutta itse olet kertonut että omaat sen piirteitä ja sekin varsin hyvin näkyy täällä.
        Kaiken kaikkiaan esiintymisesi tällä palstalla todistaa paljon siitä mitä olet.
        En ihmettele miksi et kumppania löydä. Ihmiset kun haluavat tasapainoisen ja arjessa ja ihmissuhteissa toimivan kumppanin. En itse, enkä tunne ketään, joka haluaisi ongelmakimpun.
        Probleemasi on myös se, että et itse tajua missä on vika. Se on sitten vain niin.
        Syyttelet muita ongelmistasi. Olet kuin kiukutteleva lapsi joka ei saa haluamaansa.
        Minä haluan. Minun on saatava. Hulluja ja kummallisia kaikki kun eivät minua huoli. Vika muissa. jne jne. Raivoa rauhassa, totuus on totuus.

        Selvä. Ehkä parempi kun tällästä kuuntelee unohtaa kaikki. Käyn toki töissä mut olen aina yksin


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        kyllä pitäs työttömän esim pyöreän naisen vaikka työttömän huolia mut.

        Hänen pitäisiis säälistä huolia sinut.
        Miksi ihmeessä, kun et itsekään säälistä huoli dysfasiaa sairastavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänen pitäisiis säälistä huolia sinut.
        Miksi ihmeessä, kun et itsekään säälistä huoli dysfasiaa sairastavaa?

        Edelleen voisin huolia työttömän perus naisen.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Edelleen voisin huolia työttömän perus naisen.

        Mutta edelleen kun sinä et ole perusmies. Olet sitä perusnaista tyhmempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta edelleen kun sinä et ole perusmies. Olet sitä perusnaista tyhmempi.

        Sitten pysyn yksin. Mul on duuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänen pitäisiis säälistä huolia sinut.
        Miksi ihmeessä, kun et itsekään säälistä huoli dysfasiaa sairastavaa?

        En halua mitää todella tyhmää olen itse lievästi


    • Anonyymi

      En voi sanoa mitään muiden puolesta. Omasta puolestani sanon, että "ok näkönen ja pitkä" eivät kummatkaan ole kriteereinä itselleni treffiseuraa valitessa. Mä en lähde treffeille muuten vaan enkä harrasta treffailua. Ensiksi pitää kiinnostuksen kohteiden, juttujen, huumorin, arvojen, jne. osu lähelle toisiaan. Vasta sitten voin edes miettiä treffejä. Itse treffeille taas voin ihan hyvin lähteä näkemättä yhtään kuvaa tyypistä.

      • Anonyymi

        " Itse treffeille taas voin ihan hyvin lähteä näkemättä yhtään kuvaa tyypistä."

        Tottakai voit lähteä, olet nainen, ilmaiset sapuskat odottaa treffeillä, siinä syy vai oletko koskaan toiminut treffeillä maksajana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Itse treffeille taas voin ihan hyvin lähteä näkemättä yhtään kuvaa tyypistä."

        Tottakai voit lähteä, olet nainen, ilmaiset sapuskat odottaa treffeillä, siinä syy vai oletko koskaan toiminut treffeillä maksajana?

        Jaahas ... ja siinä tulikin heti sellainen kommentti, että en lähtisi kanssasi yhtään mihinkään. ☺

        Mä voin lähteä ihan vaikka kävelylle, ilman mitään sapuskoita. Jotkut ravintolatreffit olis rehellisesti mielestäni aika vastenmielinen vaihtoehto, enkä olekaan sellaisilla koskaan käynyt. Kanssani samantyyppinen mies ei moisia ehdottele. Kahvilassa olen istunut ja kävelyllä jätskin ostanut ... molemmat ihan omilla rahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas ... ja siinä tulikin heti sellainen kommentti, että en lähtisi kanssasi yhtään mihinkään. ☺

        Mä voin lähteä ihan vaikka kävelylle, ilman mitään sapuskoita. Jotkut ravintolatreffit olis rehellisesti mielestäni aika vastenmielinen vaihtoehto, enkä olekaan sellaisilla koskaan käynyt. Kanssani samantyyppinen mies ei moisia ehdottele. Kahvilassa olen istunut ja kävelyllä jätskin ostanut ... molemmat ihan omilla rahoillani.

        Sitten sun kannattaa varmaan olla yksin aina?


      • Anonyymi

        Okei. Itse olen ihan erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sun kannattaa varmaan olla yksin aina?

        Ai kun en tuhlaisi aikaani huonokäytöksisiin miehiin? Vai kun en halua ravintolatreffeille? Kumpikaan ei vielä tähän mennessä ole ollut minkäänlainen ongelma. Hyväkäytöksisiä ihmisiä löytyy paljon ja harvalla myöskään on pakkomielle ravintolaan menemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Itse olen ihan erilainen.

        Siksipä kirjoitinkin vain omasta puolestani. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia ja usein eri tavoin ajattelevia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä kirjoitinkin vain omasta puolestani. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia ja usein eri tavoin ajattelevia.

        Juu varmasti onkin. Mutta jotkut miehet ei vain saa koskaan naista.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Juu varmasti onkin. Mutta jotkut miehet ei vain saa koskaan naista.

        Juu, ei naista mistään "saa". Ei meitä kukaan lahjaksi anna, eikä me vaan taivaasta syliin tipahdeta. Ihan täytyy löytää sellainen, joka susta tykkää ja itse vapaaehtosesti mukaas lähtee. Saamispuheilla sellasta tuskin mistään löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun en tuhlaisi aikaani huonokäytöksisiin miehiin? Vai kun en halua ravintolatreffeille? Kumpikaan ei vielä tähän mennessä ole ollut minkäänlainen ongelma. Hyväkäytöksisiä ihmisiä löytyy paljon ja harvalla myöskään on pakkomielle ravintolaan menemisestä.

        Jos naisen saa 1 kerra vuodes treffeille niin aika heikkoa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei naista mistään "saa". Ei meitä kukaan lahjaksi anna, eikä me vaan taivaasta syliin tipahdeta. Ihan täytyy löytää sellainen, joka susta tykkää ja itse vapaaehtosesti mukaas lähtee. Saamispuheilla sellasta tuskin mistään löytyy.

        Niin aika vaikeeta. Itselleni kelpais kyllä moni nainen.. mut aina ykspuolista paskaa.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Jos naisen saa 1 kerra vuodes treffeille niin aika heikkoa on.

        Kuten sanottu, niin muiden puolestaen voi sanoa mitään. Itse en lähde treffeille muuten vaan ja tutustelemaan. Lähden treffeille vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen jutellut paljon ja josta jo oikeasti pidän. Negatiivisen, epäkohteliaan ja/tai muita ihmisiä haukkuvan kanssa en tule koskaan mihinkään lähtemään, enkä myöskään sen suuremmin juttelemaan. Muutaman lauseen voin aina sillointällöin vaihtaa, mutta sanon kyllä heti suoraan, ettei se tule koskaan siitä etenemään sen pidemmälle.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Niin aika vaikeeta. Itselleni kelpais kyllä moni nainen.. mut aina ykspuolista paskaa.

        Kuulostaa siltä, että valintasi perustuu siis hyvin pitkälle ulkosiin juttuihin. Miellyttävä ulkokuori on helppo löytää, mutta sopivat sisäiset ominaisuudet paljon vaikeampia. Tuollainen "lähes kuka vaan kelpaa" on aikalailla huonoin mahdollinen lähtökohta. Harvaa kiinnostaa tyyppi, jolla kelpaa ihan mikä vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että valintasi perustuu siis hyvin pitkälle ulkosiin juttuihin. Miellyttävä ulkokuori on helppo löytää, mutta sopivat sisäiset ominaisuudet paljon vaikeampia. Tuollainen "lähes kuka vaan kelpaa" on aikalailla huonoin mahdollinen lähtökohta. Harvaa kiinnostaa tyyppi, jolla kelpaa ihan mikä vaan.

        Ei mulle kelpaa kuka vain, kuka niin on väittänyt?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei mulle kelpaa kuka vain, kuka niin on väittänyt?

        Monista kommentwistasi saa senn kuvan, että lähes kukavaan kelpaisi. Se on erittäin huono lähtökohta. Parempi lähteä liikkeelle siitä, että millaisen ihmisen kanssa voisi olla edes kohtalaiset onnistumisen mahdollisuudet ja ne siihen vaikuttavat ominaisuudet eivät ole ulkoisia ominaisuuksia. Jo se, että sanot omiksi ominaisuuksiksisi "ok näkönen ja pitkä" saisi minut jättämään sinut väliin. Itseään ulkoisilla ominaisuuksilla "markkinoiva" mies ei kiinnostaisi yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monista kommentwistasi saa senn kuvan, että lähes kukavaan kelpaisi. Se on erittäin huono lähtökohta. Parempi lähteä liikkeelle siitä, että millaisen ihmisen kanssa voisi olla edes kohtalaiset onnistumisen mahdollisuudet ja ne siihen vaikuttavat ominaisuudet eivät ole ulkoisia ominaisuuksia. Jo se, että sanot omiksi ominaisuuksiksisi "ok näkönen ja pitkä" saisi minut jättämään sinut väliin. Itseään ulkoisilla ominaisuuksilla "markkinoiva" mies ei kiinnostaisi yhtään.

        Okei no sitten ei muakaa kiinnosta ruma nainen joka ei ole mun makuuni yhtään.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Okei no sitten ei muakaa kiinnosta ruma nainen joka ei ole mun makuuni yhtään.

        Edelleen vain pelkkä ulkoinen ominaisuus. Ei-rumia on valtavan helppo löytää, mutta sopivilla sisäisillä ominaisuuksilla olevia ei kasva joka oksalla. Jos et edes itse tiedä mitä etsit niin mahdotonhan sitä on löytää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen vain pelkkä ulkoinen ominaisuus. Ei-rumia on valtavan helppo löytää, mutta sopivilla sisäisillä ominaisuuksilla olevia ei kasva joka oksalla. Jos et edes itse tiedä mitä etsit niin mahdotonhan sitä on löytää.

        No mut naiset on sanonu näytät kivalta, mut ei mikää vain onnistu edelleen.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No mut naiset on sanonu näytät kivalta, mut ei mikää vain onnistu edelleen.

        Edelleen ulkoisia määritelmiä. Sinä määrittelet itsesi puhtaasti ulkoisesti ja sanot naisten määrittelevän sinut puhtaasti ulkoisesti. Täysin loogista ... määrittelemällä itsesi vain ulkoisilla ominaisuuksilla luot tilanteen, jossa sinusta voi kiinnostua vain pelkistä ulkoisista ominaisuuksista kiinnostuva yksilö. Jos ne sun ulkoset ominaisuudet ei sitten kuitenkaan siinä porukassa riitä, niin lopputulos on tuo.


    • Ainaski nuorempana mulla niitä naisia oli. Nyt ei mitään ja menee paremmin. Tiedostan sen että koulutettua kaunista naista en koskaan saa

      • Se tässä minusta erikoisinta onkin. Miten sä nuorempana sitten toimit?


      • scrg kirjoitti:

        Se tässä minusta erikoisinta onkin. Miten sä nuorempana sitten toimit?

        Se just täs outoa onkin. Mietin että tunteeko naiset mut vai mitä hittoa. Koska mä en ole ruma.. mä oon aina yksin. Siksi valitan ja se syö mun hermot


      • allu35 kirjoitti:

        Se just täs outoa onkin. Mietin että tunteeko naiset mut vai mitä hittoa. Koska mä en ole ruma.. mä oon aina yksin. Siksi valitan ja se syö mun hermot

        En tajuu mikä naisia vaivaa.. pitkä ok näkönen mies. Antaa olla en tajuu.


      • allu35 kirjoitti:

        En tajuu mikä naisia vaivaa.. pitkä ok näkönen mies. Antaa olla en tajuu.

        Emmä tajua.. oli ennen naisia... en tajua mitä vikaa mus on naiset ei kerro.


    • Naiset vain sanoo kaikkee joo oot ihan kivan näkönen,mut ei sit oikeesti koskaa kiinnostu.

      • Kaikki muut saa aina naisia. Ja panostan kokoajan. Ilmeisesti naiset ei mun juttu. Huoriin en mee enää. Mulle riitti


      • allu35 kirjoitti:

        Kaikki muut saa aina naisia. Ja panostan kokoajan. Ilmeisesti naiset ei mun juttu. Huoriin en mee enää. Mulle riitti

        Kai törmään aina vääränlaisiin naisiin en tajua naisia.. mua kiinnostais erittäin moni nainen.. ei niitä yhtää minä. Haluan tässä iässä naisen nii helvetisti.


    • Ihmettelen ku kokoajan kui voi olla osuu näitä vääränlaisia naisia kohdalle.

      • Anonyymi

        :D :D :D.
        On tää kyllä ! Mitä tässä voi muuta kun nauraa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D.
        On tää kyllä ! Mitä tässä voi muuta kun nauraa!

        Veit sanat suustani.


    • No ei ne naiset vain kiinnostu.. vaikka nyt käyn töissä ja en juo.. vittuako ei koskaa kelpaa. Ihan sama

    • Suurin osa ei vastaa viesteihin ku ei niitä kiinnosta ja mua kiinnostais.. aina menee niinpäin.

    • Edelleen näitä hienostonaisia koulutettuja nirppanokkia en saa. Ei niille ees kelpaa kaljuuntunut mies.. olkoot saatana. Mulla on työtä ja rahaa

    • Anonyymi

      Voi Allu, ethän jumiudukaan, menettäsimme niin paljon. Olet tyypillinen esimerkki palstan ätmistä, ruikuti, ruikuti.

      • Pakko ruikuttaa ku ei ole naista.. ennen oli naista
        Nyt ei kelpaa.


      • allu35 kirjoitti:

        Pakko ruikuttaa ku ei ole naista.. ennen oli naista
        Nyt ei kelpaa.

        Ei ole pakko ruikuttaa, jos päättää, ettei enää ruikuta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ole pakko ruikuttaa, jos päättää, ettei enää ruikuta.

        Pakko ku ei kellekkää saatana kelpaa.


    • Pakko sitä ottaa joku hullu sitten.

      • Anonyymi

        Ottaisit sen mitä saat. Tinkisit ikärajoista, terveydestä jne..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit sen mitä saat. Tinkisit ikärajoista, terveydestä jne..

        En saa ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit sen mitä saat. Tinkisit ikärajoista, terveydestä jne..

        Olen laskenut rimaa


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Olen laskenut rimaa

        Laske lisää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laske lisää

        En vitussa laske mihkää kehitysvammaiseen


    • Anonyymi

      Höpsis, ei ole pakko mihinkään. Ei pakko ottaa ketään, eikä pakko rakkauksia. Oma tahto pitää olla, kun hyvältä tuntuu, rattosalta jutustelu, sit vasta sinnepäin. Huomaat pian tylleroitä jonossa.

    • Ainaski oon noussu ylöspäin. Mulla töitä ja rahaa.

    • Anonyymi

      Minun on vaikea uskoa että tuo kirjoittaja on pian 40!
      Jos en tietäisi veikkaisin keskenkasvuista teiniä.
      Todella traagista ihan oikeasti ajatellen. Ei voi olla helppoa elää noitten ongelmien kanssa. Mutta elämä ei ole oikeudenmukaista eikä tasapuolista, se on itse asiassa aika julmaa.

      • Niin on. Olen 36 v


      • Joo en ole saatana mikään teini.


    • Haluaisim kovasti vaikka pullean perus nätin naisen. Mulla on vaa lieviä ongelmia..en vain ymmärrä miksei löydä.

      • Lieviä ongelmia en vaa ymmärrä.


    • Ei mistään tule mitään saatana

    • No ei voi mitää yksin oltava.. nykyää nii vittumaista ilman naista.

    • En vain ymmärrä naisia.

    • No en näytä kelpaavan edes lihavalle nii ihan sama. Ainaski oon aikustunu ja käyn töissä ja muuten asiat ok on.

    • Ihan sama jos ei kelpaa ei voi mitää rahaa olis huoriin ei vaa nappaa enää. Laittanu jo iha tarpeeks. Pysyn yksin.

    • Tehnyt treffi ilmotuksia. Ei kukaa ees halua jutella.. okei nyt tajuaa miten toivoton tapaus olen. Vaikka sain työn ja oon noussu tästä.

    • Voi helvetti mitä paskaa.. kukaa ei edes vieraile sivulla ja naiset sanoo näytät hyvältä ja silti en kelpaa.. mitä vittua oikeesti???

      • Voi helvetti mitä paskaa.. kukaa ei edes vieraile sivulla ja naiset sanoo näytät hyvältä ja silti en kelpaa.. mitä vittua oikeesti???


    • En vaa ymmärrä. Taas yksin ja kaikilla muilla on kumppanit.. mä oon se joka aina saatana yksin..oon niin täynnä niin täynnä tätä paskaa sinkkuutta

    • Parempi sit katella muita saatana ja ihmetellä mistä tuoki ruma mies sai naisen. Harmi et vanhentunu muuttunu kaljuuntunut eikä kelpaa naisille enää

    • Kuitenki välil saanu tinderistä osumia kauniilta naisilta en sit ymmärrä mitä ne meinaa.. ruma en ainaskaa ole.

    • Joku karma mussa on miksen saa ees tavis pyöreetä naista.

    • Mulla on hyvä tyyli. Oon pitkä mies. en työtön. Panostanut itseeni. Täälä taas yksin niinku joka vloppu saatana

    • Nyt mulla on työpaikka ja en saa potkuja. Rahaa on... iha hyvi pitäs kelvata. En vaa ymmärrä.

    • Aina sanotaan joo kyllä pitkä mies pitäs kelvata. Ja paskat ei kelpaa tuhdille naiselle ees.

      • Mua kiinnostaa monet naiset.. samaa paskaa ykspuolista tutustumista


    • Naisista tullut sika nirsoja

    • Äitiki ihmettelee miksen millää pääse treffeille

    • Jaha kukaa ei vastaa. Ihan sama.

    • Anonyymi

      Naiset huomanneet kaikki pitkät miehet ovat kuin alluja, siksi pitkä mies ei enää kelpaa?

      • Ei vissiin kelpaa ihan sama. ei mullekkaa kelpaa kuka vain nainen, olen mieluiten yksin piste


    • No onneks mä oon noussu parempaa suuntaa enkä käytä edes alkoholia ja baareis en hyppää ei vaa huvita, mieluite nainen jostain muualta ku ei vaa huvita ne enää,. ja nyt on työpaikka ja asiat ihan ok, sitte en ymmärrä jos ei pullea tavis nainenkaa kiinnostu musta

    • No ei se auta sitte pitäs vaa antaa olla, muttakun ei ne naiset kotiin kävele jotai on tehtävä en vaa tiedä mitä, kun ei mikää onnistu, ei naiset ollenkaa vastaa, ja sit kai hankittava apua

    • onneks silti oon menny ylöspäin, en oo luuseri työtön, saan hyvää palkkaa tuntiliksa on iha jees, on mul sopivasti rahaa, autoki on ja kaikki on hyvin, ennen oli sekopäitä alkoholistikavereita ja join paljon, heitin ne pihalle ja nyt en juo, ja kaikki menee hyvin, mut ei mitää naissutinaa,, ei niinku mitää.

    • Täälä vain jauhetaan paskaa et olen toivoton tapaus, en vitussa ole, en mitenkää ole, mulla on asiat hyvin, voi tulla sit sanoo päin näköö.?

    • Anonyymi

      "voi tulla sit sanoo päin näköö.? "
      Monennenkohan keraan kutsun esität? Kuitenkaan et osoitetta anna kun oltais tulossa. Älä uhoa.

      • Pidä se turpa kii pelle.


    • Mun tarvi tällästä paskaa kuunnella..mulla on töitä rahaa kaikki hyvin.. sitte en saa naista. Ihan sama.

    • Parempi ku ei kirjota mitää. Mulla menee iha hyvin. Meen terapiaa.. nyt taas riitti tää paska

    • Mä en ole mikää keskenkasvunen kakara. Käyn töissä ja hoidan omat asiani. Törkeetä sanoo tollasta paskaa.

    • Anonyymi

      Rupee allu juokseen. Kiiinteydyt ja naiset huomaa etkä oo enää niin kiree kokoajan.

    • Enkä todellakaan ole toivoton tapaus. On vakityö ja kaikkee. Törmään aina vääränlaisiin naisiin.

    • Ihmettelen naisia miksei pääse ees juttelee. Kaljuuntunut olen mut pitkä ja hyvä tyyli. Kumma ettei kelpaa..

    • Anonyymi

      Oot sanonut jo yli miljoona kertaa ihan sama oon sit yksin. Lopeta sitten valitus. Valehteleva luuseri.

      • Aika paskaa jauhat. Mulle riitti nää ihmiset. Ja palsta. Kiitos hei. Jos en saa naista en saa saatana


      • Vittu mä mitää valehtele..


    • Oon silti silti silti menny parempaa suuntaa en juo käyn töissä. Oon kivan näkönen.. en vaa ymmärrä miksei naiset kiinnostu.

    • Kyl mä sille kunnolliselle tavis pyöreelle vielä kelpaan tod. Ku nyt en ole työtön luuseri.

    • Oon kuitenki ennen saanut naista. Tod oon laskenu rimaa. En eti kaunottaria ja en niitä saa. Tarvin läheisyyttä myös.

      • Anonyymi

        Sille ei nyt kukaan mitään voi tarviset sitä tai tätä.
        Kun et nyt vain ole sellainen että vetäisit puoleesi, Hyvin tuntemistamme syistä.
        Ja sen rimasi voit heittää jorpakkoon, sen nostelu tai laskeminen ei tässä auta pätkääkään.

        Kiinnostaisi muuten kysyä että miksi sitä terapiaa nyt olet hankkimassa? Omasta mielestäsihän korvienväli on kunnossa.
        Mitä vastaat sille terapeutille kun se kysyy mihin asiaan apua tarvitset, mikä on ongelmasi? Sillä niin ne kysyy kun terapiaa aloitetaan. Eihän se muuten tiedä.
        Sanotko että kun et saa naista? Odotatko että terapeutti sellaisen sinulle hankkii? Tai antaa hyviä vinkkejä naisen iskemisestä?
        Ihan mielenkiinnosta kysyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sille ei nyt kukaan mitään voi tarviset sitä tai tätä.
        Kun et nyt vain ole sellainen että vetäisit puoleesi, Hyvin tuntemistamme syistä.
        Ja sen rimasi voit heittää jorpakkoon, sen nostelu tai laskeminen ei tässä auta pätkääkään.

        Kiinnostaisi muuten kysyä että miksi sitä terapiaa nyt olet hankkimassa? Omasta mielestäsihän korvienväli on kunnossa.
        Mitä vastaat sille terapeutille kun se kysyy mihin asiaan apua tarvitset, mikä on ongelmasi? Sillä niin ne kysyy kun terapiaa aloitetaan. Eihän se muuten tiedä.
        Sanotko että kun et saa naista? Odotatko että terapeutti sellaisen sinulle hankkii? Tai antaa hyviä vinkkejä naisen iskemisestä?
        Ihan mielenkiinnosta kysyn.

        En jaksa edes vastata.. oon tehny töitä sen eteen että eded tavis pyöreempi kiinnostuisi. Sain pysyvän työn lopetin alkoholin kesään asti ja oon noussu.


      • allu35 kirjoitti:

        En jaksa edes vastata.. oon tehny töitä sen eteen että eded tavis pyöreempi kiinnostuisi. Sain pysyvän työn lopetin alkoholin kesään asti ja oon noussu.

        Mulla 1 nainen kiikarissa nyt asuu Kuopiossa ja katotaa haluuko se nähä..


      • allu35 kirjoitti:

        En jaksa edes vastata.. oon tehny töitä sen eteen että eded tavis pyöreempi kiinnostuisi. Sain pysyvän työn lopetin alkoholin kesään asti ja oon noussu.

        En mitenkää sanoisi että olen toivoton tapaus.


    • Anonyymi

      Voisiko se olla ainainen valittaminen. Mies olen, mutta jumakauta jos tuollaista valittamista pitäisi kuunnella 24/7.

      • Ennen sai naisia...


    • Semmosta se on. Pitää kai vähentää valitusta...

      • Sinäpä sen sanoit. Nyt tuumasta toimeen. Eihän tuota valitusta kestä kukaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit. Nyt tuumasta toimeen. Eihän tuota valitusta kestä kukaan.

        Jep ja naiset saa olla. Runkkaan yksin


    • Turha tänne kirjottaa mitää. Ihmiset on erikoisia outoja.. mä oon erilainen ku muut.kai siks mulla ei oo naista kainalos.

    • Joo vittuako jos naisille ei kelpaa.. en vaa voi asialle mitää... käyn töissä ja kaipaan naisa saatana

    • Pyöreemmätkää naiset ei kiinnostu.. en tajuu.. meen kysyy suoraa lihavalta mikä mus on vikana..

    • Saatana ärsyttää joka vloppu olla yksin.. ei pääse ees juttelee naisille.. siis helvetti. Mistä sais ees naiskaverin..

    • En jaksa enää noita maksullisia mulle riitti...

    • Miks sit osa naisista sanoo no outoo ku oot pitkä ja kivan näkönen ja silti et saa naisia.. no miks naiset sanotte ja ette lähe tapaan?

    • Miks sit osa naisista sanoo no outoo ku oot pitkä ja kivan näkönen ja silti et saa naisia.. no miks naiset sanotte ja ette lähe tapaan? Niinku tarjoon vaikka kahvit ja pullaa??

      • Anonyymi

        Pulla yskittää.


    • Naiset miksi ette halua treffeille munkaa?

      • Anonyymi

        Pulla yskittää!!!!!!


    • Voi helvetti antaa olla.. nykyajan naiset vitu vaikeita ja pinnallisia.. no ainaski näytän hyvälle ja hyvä tyyli ja käytän hajusteita en sit ymmärrä..

      • Anonyymi

        Mitä pulveria sulla on?


      • "Mä maalaispoika oon, mä köyhä poika oon, laitan suihketta kainaloon".
        -Mikko Alatalo "Mä maalaispoika oon" -


    • Olen masentunut ja yksinäinen. Kaipaan naisista seuraa...

      • Anonyymi

        Kunhan korona helpottaa, niin saat naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan korona helpottaa, niin saat naisen.

        Jaksa siihen asti hoitaa mielenterveyttäsi ja kuntoasi ja jos niitä hiuksia kaipaat niin voithan sä vaikka kokeilla mitä ne DarkFearin pillerit oli.. Fina-tabletteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksa siihen asti hoitaa mielenterveyttäsi ja kuntoasi ja jos niitä hiuksia kaipaat niin voithan sä vaikka kokeilla mitä ne DarkFearin pillerit oli.. Fina-tabletteja.

        En jaksa tätä paskaa.heido


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan korona helpottaa, niin saat naisen.

        En saa mä en vaa tajua.


    • Harmi ku oon vanhentunut 30 v kelpasin naisille nyt ei mitää..

      • Anonyymi

        Kyllä sinä kelpaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä kelpaat.

        Ei siltä näytä. Oon aina yksin.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei siltä näytä. Oon aina yksin.

        Pulla yskittäää!!!


    • Pitäs varmaa laihduttaa ja hommata ne hiukset. Pinnallisille naisille mikää kelpaa saatana.

    • En jaksa enää tätä valitusta. Pysyn yksin saatana.

      • Anonyymi

        Pulla yskittäää!!!


    • Parempi ku ei kirjota mitää.jos ei ees sille pyöreelle naiselle kelpaa. Sit saa olla...

    • Anonyymi

      Kokeilepas tuota Pirjoa, joka viestittelee.

    • Ihan vitun sama ku ei kelpaa.. pysytään aina yksin piste!!

    • Ainaski en oo ruma käyn töissä ja oon pitkä mies.. jos ei se riitä nii mulle riitti.. se on naisten menetys.. runkataa..

    • No vittu olkaa hiljaa. Haen sitä apua.. vittu en jaksa olla yksin enää

      • Anonyymi

        Sä pistät liikaa viestejä. Harvahan tätä jaksaa varmaan enää edes kelata loppuun(?)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä pistät liikaa viestejä. Harvahan tätä jaksaa varmaan enää edes kelata loppuun(?)

        Kai oon sit hullu... mene hermot tähä yksinoloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä pistät liikaa viestejä. Harvahan tätä jaksaa varmaan enää edes kelata loppuun(?)

        Kai oon tullu jo hulluksi ku ei naistenkaa ku paskaa


      • allu35 kirjoitti:

        Kai oon tullu jo hulluksi ku ei naistenkaa ku paskaa

        Kaipaisin jotain sutinaa. Mut ei noita kiinnosta.


      • allu35 kirjoitti:

        Kaipaisin jotain sutinaa. Mut ei noita kiinnosta.

        Tänää yks nuori tyttö katteli kovaa.. varmaa ajatteli jaa toi pitkä luuseri tyhnä. Mitä se täälä tekee...


      • allu35 kirjoitti:

        Tänää yks nuori tyttö katteli kovaa.. varmaa ajatteli jaa toi pitkä luuseri tyhnä. Mitä se täälä tekee...

        Vittu näitä virheitä. No siis katteli kovaa.. varmaa jaa toi tyhmä luuseri täälä joka ei saa naista.


    • Mä myönnän. seonnu jo täysin.. mistää ei tule mitää naistenkaa.. oon jatkuvasti yksin tai mutsinkaa. Mulla on badoo suomi24 treffit.. ei naiset kiinnostu yhtää. Ei ne halua jutella ja mitää.. outoa ku en ruma ole.. onko mun maine sit jo menny ja mut tunnetaan. en tajua..

      • 1 nainen 28 v iha nätti sanoi olet söpö.. no paskat sitä kiinnosta yhtään. anto numeron ja sil on puhelin kii.. aina näitä huijareita osuu kohdille....


    • Emmä tajua. selkeesti en kelpaa enää. 30v kelpasin vielä sain läheisyyttä seksiä.. nyt ollu 2 v eron jälkee iha yksin.. masentaa vihaa. Turhauttaa kukaa ei halua ees jutella.. naispuolisia kavereita 0... että tässä syyt miksi valitan ja vituttaa kaikki!!!!

      • Mun menee paremmi ku ennen nyt paljoki mut ei mitää läheisyyttä. Uskomatonta.. mietin kokoajan missä on vikaa...


      • allu35 kirjoitti:

        Mun menee paremmi ku ennen nyt paljoki mut ei mitää läheisyyttä. Uskomatonta.. mietin kokoajan missä on vikaa...

        Kattelee vaa muita pariskuntia ja ihmettelee miten ne kelvannu.. luulis täl naamal saavan ees treffiseuraaa..


    • Oon niin vihanen jatkuvasti!!! En jaksa enää..!!!!

    • Anonyymi

      Sanokaa nyt jotain mikä toimii allun tilanteeseen, tarvitaan bp't että voidaan pysäyttää tän maan vajoaminen toiseks ali-USA kehitysmaaksi.

    • Parempi ku en saatana sano enää mitään..

      • Anonyymi

        /thread>


    • Parempi tyytyä olee yksin seksiä en saa.enkä maksa..parempi tod masentua ja elää yksinäisenä.. takas töihin huomenna.

    • Todellaki parempi pysyä yksin ku kaikki vika on mussa saatana!!!

    • Kivaku muut saa naisia. Onnea heille.

    • No täytyy kai hyväksyy ettei näköjää mikää onnistu, on mul työ JA kaikki muuten ok. mut aina yksin, olis ees joku kaveri, oon turhautunut niin ku oon aina yksin... ei kiinnosta vittuakaa mikää enää. ei sitä vaa saa naista.

    • Saa vaan yksin kirjotella ei ketää vittuakaa kiinnosta, painukaa sitte helvettiin oon niin erilainen ihminen ja outo kun muut,, kaikki vaa haukkuu tyhmäksi saatana

    • Ainahan mä kirjotan yksin vaan.. mulla ei oo ketää kavereitakaa..aina kahvilas yksin tai lenkillä..emmä jaksa enää

    • Vitun sama.. hulluksi jo tullut kun oon yksinäinen työn ulkopuolella... oon aina yksin ja muilla on kumppanit ja elämää

    • Ihan sama en jaksa enää.

    • Ilman mun mutsia olisin ihan yksin. Kävisin töissä ja kukaa koskaa soittele ei mitää.

    • Oon selkeesti liikaa yksin ja masentunut.. ja siks kirjotan tänne.. mut nyt riitti ja kaikki on vaa hiljaa.

    • Pelkkää töis käymistä ja aina yksin.. mitää järkee täs elämäs. Ei kavereita ei mitää.. ihmiset ei ikinä halua olla missää tekemisis ja ei kukaa koskaa soita.

    • Mussa on aika pahasti vikaa.. ehkä tarvin kovasti terapiaa tai oon vammanen joka on yksinäinen. Käy töissä. Kaupan kassa ainut jolle sanoo hei.

    • Turha kirjottaa mitää yksin tääl vittu höpisen aina

    • Brkfkfnnfjd

    • Lflfbdbdjdjdb

    • Lskdjdbdkdldl

    • Ödmfjfjdkdk

    • Ldlfbfndndbdb

    • Öanfleöebfndnfn

    • Mdkeödödööfld

    • Jdbhwgwhejdjw

    • Ihan hullu mä oon. Kukaa ei vastaa

    • Kaipaan seuraa.. mikä ihmisiä vaivaamm oon yksinäinen...

    • Jdlsösndldmd

    • Lsöfbförööföf

    • Öslfjfjdbdbjd

    • Ndmdödädödödädädä

    • Dödöeödkwjdbdb

    • Vitti olkaa saatana hiljaa meen nukkumaa tätä paska elämää..

    • Krjrlrnflekfn

    • Jaksöföfödmfmfn

    • Ihmiset ei ollenkaa vastaa. Kai oon sairas hullu

    • Kskdbdndndn

    • Voi helvetti miksei kukaa kirjota mitään??mikä teitä vaivaa...

      • Anonyymi

        Missä sä käyt lenkillä, mistä sut vois bongata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä käyt lenkillä, mistä sut vois bongata?

        Täälä vantallaa, miks kysyt?


    • Huhuuuii

    • Kaikki on hiljaa.mitä hittoa...

    • Sama se mitä tänne kirjottaa kaikki on vaa hiljaa...

    • Joo älkää vastatko mulle riitti. Kiitos ja hei.

    • Ei täs ole mitää järkee.. kai mä oon hullu psyykehullu. Vaikka mulla on työpaikka. Mut sen ulkopuolella oon yksinäinen.

    • Kukaan ei kirjota mulle. Ei oo kavereita. Kukaan ei vastaa mulle. Sit mä pimahdan.

    • Ihan sama mitä mä kirjotan tänne kukaa ei vastaa, ja myönnän mulla on pakkomielle tänne.

    • Kukaa ei niinku jaksa mua, eli taas hakee apua, vittu ei jaksa.. onneks meen tänää töihin mut vasta illalla.

    • En tiiä mikä ihgmisiä vaivaa, ollut jo 2 päivää kukaa ei vastaa..

    • Huhuu mikä teitä vaivaa,, vastatkaa...

    • Niin voisko joku vastata?...

    • jatkan niin kauan et joku vastaa...

    • Niin voisko joku vastata mikä teitä vaivaa ihmisiä?

    • Naiset ei koskaan ota itse yhteyttä ei ainaskaa minuun, en ymmärrä ja tuskin koskaan tulen ymmärtään piste.. olen masentunut...

    • No mä olen sairas hullu psyykehullu, liikaa masentuu ja on yksin tälläseksi tulee...

    • EI mua kiinnosta tykitän viestejä ja vituttaa tää elämä.- taas töihin ja muutenki oon yksin. ja sit taas töistä kotiin oon yksin,, vittu .

    • Tässä jo mielenterveys kärsii ja tulee ihan hulluksi.. yksin täälä kirjottelee 100 viestiä.

    • EN kai ennen ollut tälläinen, musta on vaa tullut hullu yksinäinen, ei kavereita ja mitää.. kai tää mielenterveys kärsii, nyt on toki työpaikka vakituinen sielä on pakko käyttäytyä ettei tule potkuja.

    • Jaha tää hiljeni ku seinään, meen sit hakee apua kiitos ja hei.

    • HUHUU HALUN NAISTA HUHUU

    • huhuu tekee mieli seksiä ja naista huhuu

    • HALUN KOSKETTAA NAISTA JA NUKKUA NAISEN VIERESSÄ HUHUU

    • HALUAN NAISTA AAH..

    • edelleen haluan naista tänne vloppuna voi tulla vantaalle. majotan sut saat nukkua mun vieres, ostan ruokaa ja kaikkee.. tuutko?

    • Anonyymi

      Oletko runkannut, vai tuleeko sullakin masennus runkkauksen jälkeen? Itse koitan sen takia olla laukeamatta aika usein.

      • En jaksa typeryyksiin vastata


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En jaksa typeryyksiin vastata

        Kyllä siemensyöksyn jälkeinen masennus on kuule ihan oikea syndrooma.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En jaksa typeryyksiin vastata

        Niin eli minä olen vielä oudompi erikoisuus kuin sinä. Pikkukylän neitsyt kaappihomo, joka ei ole ikinä seurustellut. Eli kyllä ne asiat voi olla huonomminkin. Enkä mä oo kuin pari vuotta sua nuorempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli minä olen vielä oudompi erikoisuus kuin sinä. Pikkukylän neitsyt kaappihomo, joka ei ole ikinä seurustellut. Eli kyllä ne asiat voi olla huonomminkin. Enkä mä oo kuin pari vuotta sua nuorempi.

        Mikset ole seurustellut?..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe