Siis mitä hittoa.

Anonyymi

Törmäsin ja tutustuin Badoossa naiseen, mukavan olonen ja alku meni hyvin. Heitin hänelle numeron ja hän antoi myös. Laitoin viestiä.. meni jonku aikaa ei vastannu. Kunnes sitte laitoin uudestaa. siis mitä hittoa nainen yhtäkkiä ilmotti anteeks sulle pitää vissiin heti vastata, ahdistat mua, kaikkee hyvää sulle. Siis naiset eikö teille voi ees ottaa yhteyttä, vai pitääks kerra päiväs laittaa 1 viestiä vai kerra viikos, ei mun juttu noin hitaasti edetä.

62

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin naiset kertokaa vähän?

• siis mikä naisia hitto vaivaa nykyää.. heti annetaa pakit ei haluta tutustua ja nähä mitä hittoa?

• Anonyymi

Eihän täälä kukaa vastaa, turha alotus moi

• Anonyymi

Onhan se tullut jo selväksi täs vuosien mittaa ettei kelpaa naisille

• Anonyymi

Et ollut hänen mieleen? Ainakin vastasi ja toivotti jatkot. Pisteet siitä

• No en vissiin. Mikää ei onnistu.antaa vittu olla

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

No en vissiin. Mikää ei onnistu.antaa vittu olla

Luulenpa, että teki sen ihan tarkoituksella. En ymmärrä itsekään, miksi jotkut (= trollit yms.) alentuvat ihmisten provosointiin ja kiusaamiseen ihan elämäntehtävänään.
        Joten ehkä tämä tieto auttaa sinua uskomaan, että suurin osa meistä naisista on kunnollisia, aitoja, empaattisia ja useinkin miehiäkin arvostavia ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa, että teki sen ihan tarkoituksella. En ymmärrä itsekään, miksi jotkut (= trollit yms.) alentuvat ihmisten provosointiin ja kiusaamiseen ihan elämäntehtävänään.
        Joten ehkä tämä tieto auttaa sinua uskomaan, että suurin osa meistä naisista on kunnollisia, aitoja, empaattisia ja useinkin miehiäkin arvostavia ihmisiä.

Paskat. Ei naisia kiinnosta mikää

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Paskat. Ei naisia kiinnosta mikää

Allu hommaa sitten jostain Kauko-idästä jonkun sulottaren. Luulen, että noin tekisin, jos olisin nuori. Ikää on ainakin tuplasti sen verran kuin olisi hyvä olla. Hyvä työpaikka, ja asunto myös. Ei taida kukaan akka mistään maasta tulla kurjuuteen Suomeen.

Täällä alkaa tavalliselle suomalaiselle olla aina vain kovemmat paikat. Töitä ei enää saa, ja nykyään tutkinnonuudistuksen v. 1995 jäljiltä yliopistotutkinnonkin saa helpommin kasaan. Siispä löytyy turhan paljon akateemisia, koulutettua porukkaa (myös ihan tuubatieteisiin) on liikaa.

Olen ollut jo 1,5 vuotta eläkkeellä, tosin vähän aiemmin sitä perinteistä eläkeikää jäin töistä pois, YT:t siivosi ikääntyneet pois. Ei kannattanut kuulemma enää kouluttaa 60 v täyttävää. Firma säästi yli vuoden koulutuskustannukset. Vanhat taidot nollattiin. Näin atk-alalla. Nykyään puhutaan IT-alasta, se ei vaan ole suomenkieltä.

Ai niin, olen naimisissa. Nyt olen lähinnä Korona-viruksen pelon takia eri paikkakunnalla kuin vaimo, jolla on vielä muutama työvuosi jäljellä. Hänen alallaan ei saa kenkää.

• Anonyymi

Allu miten nopeasti kysyit viestisi jälkeen miksei nainen vastaa? Menikö 5 minuuttia?

• No odotin 30 minuuttia.mut nainen totesi heti ettei kiinnosta. Aina samaa paskaa.

• Nyt sen vasta tajuaa. Et mä en kelpaa kellekkään. Vaikka on rahaa ja työpaikka ja oon kivan näkönen.

• Maks 30 v ikää kelpasin...en enää.

• Anonyymi

Ok, odotit n. 30 minuuttia. Vaan mitä sä käytännössä kirjotit? Mitä kirjotit ensin ja mitä odottelun jälkeen? Montako viestiä kirjoitit? Pommititko naista viesteillä, samaan tapaan kuin täällä aina välillä pommitat ketjuja viesteillä?

• No en muista nyt. Kyselin vaa mitä harrastaa meni noin 15 min. Nainen ilmotti sori kaikkee hyvää sulle.

• allu35 kirjoitti:

No en muista nyt. Kyselin vaa mitä harrastaa meni noin 15 min. Nainen ilmotti sori kaikkee hyvää sulle.

2 viestiä kirjoitin. Alku menu jotenki ok.

• En kyllä pommittanut.nainen oli kaunis.. ehkä ei kiinnostanu ollenkaa.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

No en muista nyt. Kyselin vaa mitä harrastaa meni noin 15 min. Nainen ilmotti sori kaikkee hyvää sulle.

Jos et kerro (tai muista) mitä ole kirjotellut, niin mahdoton tähän sun kysymyksees on vastata. Luultavimmin jokin sävyssäsi tai tavassasi on aiheuttanut naisessa sen tunteen, että sulle olisi pitänyt vastata heti. Ihan siis juuri sen mitä hän sanoi.

Itse tunnistan omissa kirjotuksissani saman ongelman. Tuppaan välillä kirjottamaan liikaa. Saatan innostua puhumaan jostain ja kirjotella useamman viestin peräjälkeen jne. Itse tosin kirjottelen tuttujen kanssa, että tuo ei tuota ongelmaa. He tuntevat mut. Silti joskus joku voi pistää viestiä, että rajotas nyt hetki tota tekstitulvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos et kerro (tai muista) mitä ole kirjotellut, niin mahdoton tähän sun kysymyksees on vastata. Luultavimmin jokin sävyssäsi tai tavassasi on aiheuttanut naisessa sen tunteen, että sulle olisi pitänyt vastata heti. Ihan siis juuri sen mitä hän sanoi.

Itse tunnistan omissa kirjotuksissani saman ongelman. Tuppaan välillä kirjottamaan liikaa. Saatan innostua puhumaan jostain ja kirjotella useamman viestin peräjälkeen jne. Itse tosin kirjottelen tuttujen kanssa, että tuo ei tuota ongelmaa. He tuntevat mut. Silti joskus joku voi pistää viestiä, että rajotas nyt hetki tota tekstitulvaa.

Naiset ei vain ole mun juttu. ei voi mitään. Yksinäistä elämää.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Naiset ei vain ole mun juttu. ei voi mitään. Yksinäistä elämää.

Jos hän sinulle yhteystietonsa antoi, niin eiköhän hän kiinnostunut ollut. Kommunikaatiossa on nyt mennyt jokin. niin, että hän menetti kiinnostuksensa. Enempää ei kukaan pysty sulle asiaa selventämään näilöä tiedoilla. Suuremmallakin tietomäärällä voisimme vain arvailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos hän sinulle yhteystietonsa antoi, niin eiköhän hän kiinnostunut ollut. Kommunikaatiossa on nyt mennyt jokin. niin, että hän menetti kiinnostuksensa. Enempää ei kukaan pysty sulle asiaa selventämään näilöä tiedoilla. Suuremmallakin tietomäärällä voisimme vain arvailla.

No uskon et näin kävi, mut se siitä. aina tuntuu käyvän näin että minä kiinnostun mutta hän ei.

• allu35 kirjoitti:

No uskon et näin kävi, mut se siitä. aina tuntuu käyvän näin että minä kiinnostun mutta hän ei.

Se on ollut tosi tosi kauan tällästä että minä kiinnostun naisesta, mutta nainen ei millään tapaa. ehkä joskus nainen vielä kiinnostuis, siitä tosin aikaa varmaa vuosia.

• allu35 kirjoitti:

Se on ollut tosi tosi kauan tällästä että minä kiinnostun naisesta, mutta nainen ei millään tapaa. ehkä joskus nainen vielä kiinnostuis, siitä tosin aikaa varmaa vuosia.

Ja mulle kelpaa pyöreempi tavallinen nainen kuten olen sanonut, ei ole siitä kiinni, muttakun ei vain onnistu, ehkä ne on vuosia ja vuosia vain vääränlaisia naisia.

• Anonyymi

Naisen tapa sanoa ettei nappaa. Nainen ei ahdistu kiinnostavasta miehestä. Voi tietenkin ahdistua kiinnostavastakin miehestä jos lähettää viestiä nonstop mutta aika ääritapaus. Ei sinussa vikaa ole et vaan ollut tämän naisen makuun.

• No hän sanoi olen mukava ja anto numeron.. aina täs käy näin.. ei naiset ole mun juttu. Sitä en tajua.

• Ei tää deittailu mulla onnistu niinku yhtään mitenkää.

• Anonyymi

Jos todella laitat yhtään samansävyistä viestiä naisille, kuin mitä näille palstoille suollat, niin tulee kyllä aina jäämään jätkälle luu käteen.

Todella ahdistava tämä tapasi kommunikoida.

• iha nätisti laitoin hänelle viestiä ja kehuin häntä-- hän anto numeron ja yhtäkkiä ei olis vittu edes saanu lähestyä.. laitto viestin sori ahdistat mua hyvää jatkoa.. tollee vittu vaa

• Anonyymi

Eli hän oli alkuun kiinnostunut, mutta ahdistava ulosantisi ja epätoivoinen viesteillä pommittaminen ajoi tuonkin naisen karkuun.

Ei yllätä yhtään. Ennen kuin sitoudut vuosiksi hoidattamaan noita vakavia mt-ongelmiasi kuntoon ja rauhoitut, et tule pärjäämään naisten kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli hän oli alkuun kiinnostunut, mutta ahdistava ulosantisi ja epätoivoinen viesteillä pommittaminen ajoi tuonkin naisen karkuun.

Ei yllätä yhtään. Ennen kuin sitoudut vuosiksi hoidattamaan noita vakavia mt-ongelmiasi kuntoon ja rauhoitut, et tule pärjäämään naisten kanssa.

No haista vittu. Syö paskaa.. on mulla vakityö. Ja ihmiset tykkää musta.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

No haista vittu. Syö paskaa.. on mulla vakityö. Ja ihmiset tykkää musta.

Olet jo vuosia kertonut näillä palstoilla ettei sulla ole kavereita, joten ei siis vaikuta siltä että ihmiset tykkäis susta. Ainakaan täällä palstoilla kukaan ei tykkää susta. Ja olet kertonut äitisikin inhoavan sinua, mikä ei lainkaan ihmetytä kun juttujasi lukee. Äiti-parka kun tuollaisen vätys-kakaran lapsekseen saanut!

• Anonyymi kirjoitti:

Olet jo vuosia kertonut näillä palstoilla ettei sulla ole kavereita, joten ei siis vaikuta siltä että ihmiset tykkäis susta. Ainakaan täällä palstoilla kukaan ei tykkää susta. Ja olet kertonut äitisikin inhoavan sinua, mikä ei lainkaan ihmetytä kun juttujasi lukee. Äiti-parka kun tuollaisen vätys-kakaran lapsekseen saanut!

Haista vittu

• Anonyymi kirjoitti:

On vakityö

• Anonyymi kirjoitti:

Ennen seurustelin.. nykyää jääny yksin

• Anonyymi kirjoitti:

Vuosia ja vuosia saatana.. tappais ittensä

• allu35 kirjoitti:

Vuosia ja vuosia saatana.. tappais ittensä

Oli ennen hullukavereita... mut pistin pois mun elämästä... oon yksin jääny..

• allu35 kirjoitti:

Oli ennen hullukavereita... mut pistin pois mun elämästä... oon yksin jääny..

Ne oli työttömiä ja ryyppäs vaan. Siit jo yli 2 v... mulla ei ole ketää tuttuja ei kavereita. Siks alkaa jo sekoamaan

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

On vakityö

Jos susta niin kovasti siellä töissä ihmiset tykkää, niin miksi ne ei ala sun kavereiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos susta niin kovasti siellä töissä ihmiset tykkää, niin miksi ne ei ala sun kavereiksi?

En tiedä.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

En tiedä.

Voisiko ehkä johtua sitten siitä, että ne ei siellä töissäkään tykkää susta?

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko ehkä johtua sitten siitä, että ne ei siellä töissäkään tykkää susta?

Uskon että tykkää ku sain vakityön.. mut silti voin huonosti ku oon aina vloppusin yksin

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Uskon että tykkää ku sain vakityön.. mut silti voin huonosti ku oon aina vloppusin yksin

Jos ne työkaverit tykkäis susta, niin kyllä ne haluais viettää sun kanssa vapaallakin aikaa.

Koska kukaan ei halua viettää sun kanssa vapaa-aikaansa, on selvää että he eivät pidä sinusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ne työkaverit tykkäis susta, niin kyllä ne haluais viettää sun kanssa vapaallakin aikaa.

Koska kukaan ei halua viettää sun kanssa vapaa-aikaansa, on selvää että he eivät pidä sinusta.

mitä sitte, mä sentää oon töissä hyvä osaa parempiki jopa siks sain vakipaikan :D.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

mitä sitte, mä sentää oon töissä hyvä osaa parempiki jopa siks sain vakipaikan :D.

Miksi sitten valitat sitä että työkaverit ei tykkää susta, jos se on sulle ihan sama?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten valitat sitä että työkaverit ei tykkää susta, jos se on sulle ihan sama?

mee ny muualle kitisemästä

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

mee ny muualle kitisemästä

Itsehän sä toivot että sulle täällä palstoilla edes joku juttelisi, niin puhutaan nyt sitten!

Mistä juontaa käsityksesi, että työkaverit tykkäisi susta?
        On enemmän sääntö kuin poikkeus että työkavereista on seuraa myös vapaalla, jos he pitävät susta.
        Eikö mikään saa sua heräämään ja tajuamaan että työkaverisi eivät pidä sinusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sä toivot että sulle täällä palstoilla edes joku juttelisi, niin puhutaan nyt sitten!

On enemmän sääntö kuin poikkeus että työkavereista on seuraa myös vapaalla, jos he pitävät susta.

Eivät he puhu mulle mitään.. oon aina yksin töissä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mikä mussa on,, ei ole kavereita ei tuttuja, ihmiset ei kai pidä musta.. töissä olen hyvä ja sain vakipaikan kuitenkin.

• Vaikka mitä yrittäis naisia ei kiinnosta

• Jatkuvaa ykspuolista paskaa.

• Eletään yksin ja runkataan

• Rahaa on ja töitå jatkuvasti... mutta eipä naisia kiinnosta.

• Anonyymi

Tuo vaan todistaa sen, että naisia ei kiinnosta miehessä raha tai työssäkäynti.

Miehessä kiinnostaa terve pää. Se sulta puuttuu, siksi et saa naista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo vaan todistaa sen, että naisia ei kiinnosta miehessä raha tai työssäkäynti.

Miehessä kiinnostaa terve pää. Se sulta puuttuu, siksi et saa naista.

No ihan sama. Yksin ollaan.. kohta lähden töihin ku ei oo naista ja muutakaan elämää.

• allu35 kirjoitti:

No ihan sama. Yksin ollaan.. kohta lähden töihin ku ei oo naista ja muutakaan elämää.

Samaa paskaa tää on kuukaudesta toiseen ihan yksin.. on tässsä jo iha tarpeeks oltu yksin

• allu35 kirjoitti:

Samaa paskaa tää on kuukaudesta toiseen ihan yksin.. on tässsä jo iha tarpeeks oltu yksin

Kummakin ei ees lihavaa rumaa naista saa... ihan toivoton tapaus näyttää olevan. Ennen niin oli naisia ja olin työtön ja join alkoholia

• Anonyymi

Just heitin yhden naisen mäkeen. Jumaliste käy päivittäin palvelussa vastailee kerran viikossa. Ja toistaa samoja juttuja. Ei lue mitä on itse kirjoittanut tai mitä hänelle on kirjoitettu.

Oletettavasti vain haluaa katsella että kuinka monta miestä saisi... Valitettavasti tämä ei ole mitenkään poikkeuksellista naisten toimintaa. Itse elän hyvää elämää yksin joten en jaksa katsella "penkittämistä" tai mikä sitten lienee oikea nimitys tuolle.

Etsin tasapuolista parisuhdetta jossa kumpikin olisi kiinnostunut toisesta... Joten ei tuollaiset naiset ole minua varten.

• Mutta ehkä se vain yksin oltava.

• Anonyymi

Mene Allu salille ja hanki lihakset, niin saat reikää joka päivä. Naiset näkevät miehet nykyään ulkonäön kautta. Ei naisia kiinnostaa enää aidosti tutustua miehiin. Vain ulkonäöllä on väliä, koska naiset on katsoneet liikaa temppareita ja kauniita rohkeita.

Joko menet siihen muottiin tai et, jos et, niin joudut olemaan ilman naista.

• Anonyymi

Sun pitää Allu rauhoittua. En tiedä mutta luulen, että artikulointisi naisten kanssa on hieman hyökkäävää. Toistelet samoja juttuja ja tuot itsesi siihen kuin tarjottimella. Ota tai jätä periaatteella. Se tyyli ei kyllä sytytä meitä helmallisia. Nainen nauttii arvoituksellisuudesta, viileästä vähän saavuttamattomasta, sellaista miehistä mystiikkaa pitää olla. Kaikkea ei saa heti paljastaa. Ota hetken aikalisä, älä vastaa heti naisen viestiin vaan vasta muutaman tunnin päästä tai seuraavana päivänä. Tulee vaikutelma, että sinulla on elämää jota elät! Tee asioita joista pidät ja tutustu itseesi ihmisenä ennen kuin siihen haluat ketään toista. Jos pelkkää seksiä haet, löydät varmasti sitä kaupallisilta naisilta ja pystyt rauhoittumaan. Raha höpinät on ihan höpöhöpö miesten juttuja! Nykyään naiset pärjäävät itse. On hyvä jos mies on töissä ja pitää työstään. Maksaa itse laskunsa ja ajoissa. Nainen hoitaa itse itsensä! On tiestysti olemassa Maisoja ja Sofioita mutta niitä on vähän. Työyhteisössä voi jutella naisten kanssa. Olla huomioiva kaikille. Avata oven. Kehua tai huomioida naisia pienillä sanoilla. Ei liian hyökkäävää!!! Kukaan tai ainakin todella todella todella harva nainen haluaa mitään alapää juttuja höpöttävää miestä tai rahasta puhuvaa. Ongelmiaan yleisesti avaavaa ruikuttujaa. Naiset ovat vahvoja omanarvonsa tuntevia nykyään ei kukaan halua valittelevaa huutelijaa, jolta hyvät teot puuttuvat. Teidän jännämies höpinät on ihan pas...aa! Se on pienen pieni naisryhmä jotka rinnalleen sellaisen haluaa. Tottahan niitäkin on jotka ihannoivat ja luulevat pelastavansa Nikot ja Nakit. Ole tyytyväinen itseesi ja elämääsi niin toisetkin ovat. Tsemppiä nyt niihin treffipalveluihin, mutta hetken tauko sieltä voisi olla paikallaan🤔

Terveisin 40V äiti-ihminen jolla on 21 vuoden parisuhde takana ja 3 sinkku ystävää jotka pitävät minutkin ajan tasalla naisten paheista 🤓

• Ei mun tyylillä näköjään saa naisia ollenkaa.. olenhan pitkä ja kivan näkönen.. mut en kai ihmisenä kiinnosta ketään naista.. kun ei ketään kiinnostu

• allu35

Nuorempana naiset edes jotenkin kiinnostui musta.. nykyään eivät vastaa viesteihin eivät halua nähä.. ja se on ykspuolista se tutustuminen kiinnostus aina.. emmä enää oikee jaksa. Ei taida olla mulle naista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4566
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      28
      1500
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1159
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1125
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      117
      978
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe