Rakastan sua K mies

Anonyymi

Anteeksi jos ei sovi suunnitelmiisi tämä tieto.
Hyvää yötä.

68

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää perjantaihuomenta nainen. Hyvä, että rakastat, koska myös kaipaan! Tv. K mies

      • Anonyymi

        Huomenta sinnekin. Ihana kun on perjantai ja sinä.


      • Anonyymi

        Sun kannattaa ottaa aamulääke ennenkuin lähtee nuo lapselliset pillujutut taas jälkeenjääneltä käsistä. En ole M enkä S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa ottaa aamulääke ennenkuin lähtee nuo lapselliset pillujutut taas jälkeenjääneltä käsistä. En ole M enkä S.

        Nuo työttömät ja mt:t on vinaanmenevän hyvinvointiyhteiskunnan sivutuote. Syrjäytyneistä ei niin kannata välittää. Niitä pitää vaan sietää ja väistellä. Tuokin pilumaakari rauhoittuu iltaa kohti kun on ensin uskaltanut ostaa viikonlopun bisset tärisevin käsin.

        Mukavaa päivää toivottaa yksi K sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo työttömät ja mt:t on vinaanmenevän hyvinvointiyhteiskunnan sivutuote. Syrjäytyneistä ei niin kannata välittää. Niitä pitää vaan sietää ja väistellä. Tuokin pilumaakari rauhoittuu iltaa kohti kun on ensin uskaltanut ostaa viikonlopun bisset tärisevin käsin.

        Mukavaa päivää toivottaa yksi K sivusta.

        Sivusta oleva on aina M naikkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo työttömät ja mt:t on vinaanmenevän hyvinvointiyhteiskunnan sivutuote. Syrjäytyneistä ei niin kannata välittää. Niitä pitää vaan sietää ja väistellä. Tuokin pilumaakari rauhoittuu iltaa kohti kun on ensin uskaltanut ostaa viikonlopun bisset tärisevin käsin.

        Mukavaa päivää toivottaa yksi K sivusta.

        Kiitos samoin, jatkettava työtekoa että pääsee taas viikonlopunviettoon.
        Mukavaa viikonloppua sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, jatkettava työtekoa että pääsee taas viikonlopunviettoon.
        Mukavaa viikonloppua sinulle!

        Terkkuja kollegalle. Rolleyes ja likistellään kun kahvihuonees nähdäön 🤦‍♀️🥶🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terkkuja kollegalle. Rolleyes ja likistellään kun kahvihuonees nähdäön 🤦‍♀️🥶🤢🤮

        Ei ole sulle aloitus. Ajatuskin, että rakastaisin jotain kollegaa oksettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta oleva on aina M naikkonen.

        Ihmeellisiä pakkomielteitä joillakin..
        Sivusta kirjoittaja voi olla kuka hyvänsä , joka ei ole tehnyt aloitusta eikä koe että aloitus olisi juuri hänelle mutta vastaa silti sivusta.
        M-naiset ovat tehneet paljon myöskin aloituksia tänne.
        Ei pidä olettaa asioita liiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, jatkettava työtekoa että pääsee taas viikonlopunviettoon.
        Mukavaa viikonloppua sinulle!

        Kiitos samoin sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin sulle!

        Kiitos.


      • Anonyymi

        En ole m, usko jo äälio.


    • Anonyymi

      Joo, no jotku rakentelee vaihtoehtoisia skenaarioita kun tulevaisuus on avoin.

      • Anonyymi

        Eikö semmoiset vaihtoehtoskenaariot ole aika kaukaa hauettuja ja suoraan hanurista kotoisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö semmoiset vaihtoehtoskenaariot ole aika kaukaa hauettuja ja suoraan hanurista kotoisin?

        no niihin voi toki sisällyttää mieleisiään asioita, jos ei ole liian realisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niihin voi toki sisällyttää mieleisiään asioita, jos ei ole liian realisti

        Salakateelliset peliteoriat nyt ainakin on realismista aika kaukana.


    • Anonyymi

      Et rakasta kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Rakastanpas. Pahanilmanlinnut on sivusta.


    • Anonyymi

      Lämmin kiitos ❤️

      T. Rybbäreye 😂😂😂

    • Anonyymi

      Sellainen vinkki, että mitään nimikirjainta ei kannata laittaa tai ketjusta tulee pelkkää psykoosihölinää, kuten kuvasta näkyy.

      • Anonyymi

        Tuo on vain olettamusta jonkun yhden ihmisen käytöksestä ja toki voi tehtailla trollialoituksia .
        Silti se ei sulje sitä pois että joku täällä oikeasti kirjoittaa jollekkin käyttäen jotain tiettyä kirjainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vain olettamusta jonkun yhden ihmisen käytöksestä ja toki voi tehtailla trollialoituksia .
        Silti se ei sulje sitä pois että joku täällä oikeasti kirjoittaa jollekkin käyttäen jotain tiettyä kirjainta.

        Ei sulje pois mitään ei, mutta olen aika satavarma, että jos joku joskus erehtyy jonkin nimikirjaimen laittamaan ihan tositarkoituksella, niin ei tee sitä toista kertaa kun ketju tulee täyteen mitä sekavinta hölinää ja bonuksena mahdollisesti kaikentietävä eli kila ri ns miessuojatyötä tekevä kyläsheriffi, jolle joka kirjain on uusi tsäänssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulje pois mitään ei, mutta olen aika satavarma, että jos joku joskus erehtyy jonkin nimikirjaimen laittamaan ihan tositarkoituksella, niin ei tee sitä toista kertaa kun ketju tulee täyteen mitä sekavinta hölinää ja bonuksena mahdollisesti kaikentietävä eli kila ri ns miessuojatyötä tekevä kyläsheriffi, jolle joka kirjain on uusi tsäänssi.

        No mikäs tässä K-kirjaimessa nyt kuohuttaa? K-mies on palstan vakitrolli ja tykkää, kun kirjaimensa saa kommentteja. Kyllä kaikki kommentit ovat oikeille k-miehille, eikä millekkään trolleille😊.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulje pois mitään ei, mutta olen aika satavarma, että jos joku joskus erehtyy jonkin nimikirjaimen laittamaan ihan tositarkoituksella, niin ei tee sitä toista kertaa kun ketju tulee täyteen mitä sekavinta hölinää ja bonuksena mahdollisesti kaikentietävä eli kila ri ns miessuojatyötä tekevä kyläsheriffi, jolle joka kirjain on uusi tsäänssi.

        Minua ei haittaa ollenkaan. Sehän on vit.tu vaan kirjain. Jos joku höyrypää sekoaa jostain kirjaimista täällä niin sehän on hänen ongelmansa. Ventovieraat kiusaajat ei oikein tee vaikutusta ainakaan minuun. Ketä oikeasti jonkun sairaanpaheksuvat kommentit haittaa. Ei ketään.


    • Anonyymi

      H nainen sinut haluan, enkä ketään muita. Jos en sinua saa, jään yksin, äläkä sääli minua. Olen sen ansainnut sen kohtalon. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Nyt menee sanatkin solmuun. Tee, niinkuin katsot oikeaksi H nainen. Sinua rakastan ikuisesti. Tv. K mies. En ole mikään trolli enkä Ap. Olen K mies ja me tunnetaan toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee sanatkin solmuun. Tee, niinkuin katsot oikeaksi H nainen. Sinua rakastan ikuisesti. Tv. K mies. En ole mikään trolli enkä Ap. Olen K mies ja me tunnetaan toisemme.

        Kumpi se h-nainen on, m- vai hihihii- nainen? Minä ajattelin, että m, mutta voi olla myös hihihii naikkonen. Tarkoittanet Heliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi se h-nainen on, m- vai hihihii- nainen? Minä ajattelin, että m, mutta voi olla myös hihihii naikkonen. Tarkoittanet Heliä?

        En tarkoita Heliä, mutta läheltä liippaa.


      • Anonyymi

        En sääli sinua tietenkään. Sinut haluan myös tai ainakin yhden K miehen. Enkä itsekään muita huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita Heliä, mutta läheltä liippaa.

        Sitten se tuskin olen minä.


    • Anonyymi

      Välikommentti k- miehelle: ei sua muut rakasta, kuin sun oma vaimosi, turha mùuta kuvitella. Huh huh.

      • Anonyymi

        Sinun kommentteja en ota tosissani. Jos olet kateellinen, tunnusta se nyt heti. Älä jää!


      • Anonyymi

        Tämä ei liity aloitukseen mitenkään. Helevetin känniläiset täällä riehuu taas. Perjantai! Kannattaako tosiaan ryypätä yksin kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei liity aloitukseen mitenkään. Helevetin känniläiset täällä riehuu taas. Perjantai! Kannattaako tosiaan ryypätä yksin kotona?

        Mitä sinä saat tästä väittelystä? Tunnetko Koon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä saat tästä väittelystä? Tunnetko Koon?

        Rakastan koota. Perkkele.


    • Anonyymi

      Mikä teitä vaivaa? Jos tunnustan rakkauteni H naiselle, niin mitä sitten. Kai minä saan rakastaa vain häntä ihanaa naista? Poistukaa te, joille tämä asia ei kuulu millään lailla! Tv. K mies

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kiitos K hyvästä kommentista. Minä rakastan K miestä.
        Ehkä ei enää välitetä noista ikävistä ihmisistä, vai onko niitä vaan yksi.


      • Anonyymi

        Sulla kaikki on jotain naurettavaa palstaleikkiä ja troIIausta, Sinä olet täällä se, joka heittää elämänsä hukkaan. Muilla on sentään ne tunteet ja joku rakas mielessä. Säälin sinua. Sivusta.


      • Anonyymi

        Eikö se riitä, että tuo K ja se H itse tietää onko vai ei. Muuthan ei sitä voi tietää, eikä se muiden elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Ei edes pitäisi sinua kiinnostaa. Olet sairaalloisen kiinnostunut muiden tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se riitä, että tuo K ja se H itse tietää onko vai ei. Muuthan ei sitä voi tietää, eikä se muiden elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Ei edes pitäisi sinua kiinnostaa. Olet sairaalloisen kiinnostunut muiden tunteista.

        Näin juuri. H nainen, muista se miten me oltiin, kun vielä nähtiin. Kun näin sinut eka kerran, olin ihan out, olet niin kaunis ja se sinun hyvyys kosketti. Tämä on ikuista rakkautta ja tämän pitää olla meille myös todellista. Haluan siitä kertoa. Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. H nainen, muista se miten me oltiin, kun vielä nähtiin. Kun näin sinut eka kerran, olin ihan out, olet niin kaunis ja se sinun hyvyys kosketti. Tämä on ikuista rakkautta ja tämän pitää olla meille myös todellista. Haluan siitä kertoa. Tv. K mies

        Rakas H nainen, päätä itse. Mihinkään ei ole kiire!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas H nainen, päätä itse. Mihinkään ei ole kiire!

        Miksi minun pitää sulle jatkuvasti jotain kirjoittaa? Se johtuu siitä , kun sinua H nainen niin paljon ajattelen. Hyvää yötä , ajattele rauhassa asioita. Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitää sulle jatkuvasti jotain kirjoittaa? Se johtuu siitä , kun sinua H nainen niin paljon ajattelen. Hyvää yötä , ajattele rauhassa asioita. Tv. K mies

        Minäkin kirjoitan sulle jatkuvasti K, en vaan käytä kirjainta yleensä. Ja se myös johtuu siitä että mielessä olet ja pysyt. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. H nainen, muista se miten me oltiin, kun vielä nähtiin. Kun näin sinut eka kerran, olin ihan out, olet niin kaunis ja se sinun hyvyys kosketti. Tämä on ikuista rakkautta ja tämän pitää olla meille myös todellista. Haluan siitä kertoa. Tv. K mies

        Muistan tietysti miten oltiin kun vielä nähtiin. Haluaisin kertoa myös näistä tunteista sulle. Joitain tapahtui meidän välillä ja se oli kaunista ja pysäyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tietysti miten oltiin kun vielä nähtiin. Haluaisin kertoa myös näistä tunteista sulle. Joitain tapahtui meidän välillä ja se oli kaunista ja pysäyttävää.

        En tiedä, mutta vilpittömäst toivon että H on K-miehen alter ego.
        Vahva aavistus on asiasta ja naisenvaisto osuu usein oikeaan.
        Vai mitä K?
        P.S hetki oli kaunis ja pysäyttävä ja siinä oli jotain elämää suurempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta vilpittömäst toivon että H on K-miehen alter ego.
        Vahva aavistus on asiasta ja naisenvaisto osuu usein oikeaan.
        Vai mitä K?
        P.S hetki oli kaunis ja pysäyttävä ja siinä oli jotain elämää suurempaa

        Olen nainen H. Ikävä tuottaa sulle pettymys vaikka asia ei sulle kuulukaan. En ole eläissäni kokenut mitään niin kaunista ja pysäyttävää kuin sen miehen läheisyys. Siitä voi irvailla ja tehdä vaikka novellia, mutta siltikin, se oli parhautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen H. Ikävä tuottaa sulle pettymys vaikka asia ei sulle kuulukaan. En ole eläissäni kokenut mitään niin kaunista ja pysäyttävää kuin sen miehen läheisyys. Siitä voi irvailla ja tehdä vaikka novellia, mutta siltikin, se oli parhautta.

        ja kirjoitin myös tuon aloituksen eilen.


    • Anonyymi

      Sinua H nainen rakastan ikuisesti. En ole mitään ilman sinua. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Mun sydän sulaa ❤️


      • Anonyymi

        Jaahas, rakkaustarina saa uuden käänteen, vai saako?


      • Anonyymi

        Samat sanat K sulle. En ole yhtään mitään ilman sua. Elämä ilman sua on surullista.


    • Anonyymi

      No kiva, sehän passaa, oon täysin epäsuunnitelmallinen ihminen, menen ihan virran mukana vaan. Yötä.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Hahhahhaa, voi K-mies rukkaa ❣️
      Varmaan kannattais vaihtaa jo naisen alkukirjainta. Ota seuraavaks vaikka B.
      Aika liikkis sä kyllä kieltämättä olet.

      • Anonyymi

        Aloitus oli naiselta K-miehelle. Olettepa te mustasukkaisia näistä palstaviesteistä.


    • Anonyymi

      Minäkin rakastan. t. M-naikkonen :)

      • Anonyymi

        Paitsi että en samaa K:ta todennäköisesti ja toivottavasti. Tuleekohan seuraavaksi juttua aitoriitan alakertahommista?


      • Anonyymi

        ja minä sinnuu,M naikkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että en samaa K:ta todennäköisesti ja toivottavasti. Tuleekohan seuraavaksi juttua aitoriitan alakertahommista?

        Vaan jospa onkin sama K? 🤔

        Tuleekohan ryppy rakkauteen?! Todennäköisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan jospa onkin sama K? 🤔

        Tuleekohan ryppy rakkauteen?! Todennäköisesti.

        noup,tykkään sinust.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että en samaa K:ta todennäköisesti ja toivottavasti. Tuleekohan seuraavaksi juttua aitoriitan alakertahommista?

        En usko, että sama K kyseessä, sehän vasta ihme olisi. Kt vaan on niin ihania. t. aloittaja


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe