Sinkkuna ikuisesti..

Anonyymi

Vuodesta toiseen kun on sinkku mies, eikä kelpaa naisille, niin kyllä se vetää mielen matalaksi. Turhaksi tässä tuntee itsensä.

Töistä alkoi kesälomat. Töissä kun kuuntelin työkavereiden juttuja, kuinka aiotaan naisystävän kanssa puuhailla sitä sun tätä. Tai perheen. Olisihan se mukavaa kumppanin kanssa kesälomilla olla ja tehdä kaikenlaista. Reissua yms. Yksin menee taas. Ei ole yhtään loma fiilis. Enemmänkin ahdistaa.

Kyllä on aika monessa deitti palvelussa tullut oltua, ja olen vieläkin, mutta ei niistä mitään löydy. Pääsis edes treffeille.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikäs siinä mättää,onko joku sanonut mikä on vikana. Itse olen sinkku tosin eronnut 2 lasta jo aikuisia mutta nautin siitä että olen oma itseni herra. Olen todella huono kompromissien teossa jos pitäisi jostain neuvotella toisen osapuolen kanssa, myöskin töitä teen liikaa ainakin nuoremman tyttären mielestä mutta omasta mielestä haluan tehdä töitä paljon koska nautin siitä.Tsemppiä kumppanin etsintään jos sellaista kaipaat

    • Anonyymi

      Hienoa tässä aloituksessa ettei siinä taidettu mainita ”kun ei saa pillua”, hyvä aloitus!

    • Anonyymi

      Allu hei, pysy yhdessä ketjussa kitisemässä. Älä avaa aina uusia ketjuja.

      • Anonyymi

        Täällä on kenellä tahansa oikeus avata niin monta ketjua kuin haluavat. Moderaattorit sitten poistavat, jos pitävät asiaa pahana. Ei näitä oo mikään pakko, hei, lukea.


    • Anonyymi

      Oon sanonut teille että viinaa juomalla tapaa naisia baareissa ja terasseilla. Ei pidä jäädä kotiin murehtimaan vaan mene sinne missä naiset viettää aikaa eli terassit. Juttelin eilen yhden naisen kanssa facebookissa ja se kertoi että on tavannut miehen terassilla. Asuu keski-suomessa. Viinaa juomalla naisetkin tutustuu miehiin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Parempi sinkkuna, kun huonossa parisuhteessa

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, , mutta ymmärrän tuon aloittajan vaikeudet koska itsekkin ollut moisessa kurimuksessa.


    • Anonyymi

      Rumat ei saa kumppania. Naiset on nirsoja eikä tavis naiset halua mitään tavis miestä vaan komean top 10 miehen. Jokainen voi kokeilla tinderistä saada osumaa tavis naisten kanssa mutta ei niitä tule kun kerran vuodessa.

      • Anonyymi

        Mikä on top 10 mies?


    • Anonyymi

      Voi voi. :(
      On se vallan surkeaa ja vaikeaa tuo miehen elämä.
      Elämän ainoa sisältö on "saada" sitä naista ja kun ei saa on turha elää!
      Kyllä luojaani kiitän kädet kyynärpäitä myöten ristissä että synnyin naiseksi!
      Elän sinkkuna ja rakastan elämää!
      Ei tulisi mieleenkään kitistä ja valittaa miehettömyyttä, sen olen itse valinnut.
      Elämäni on rikasta ja sisältörikasta; on hyvä työ josta pidän paljon, on mukavat työkaverit, on ystävät, on sisarukset ja muu perhe.
      Elämä on mielenkiintoista ja aina uutta eteen tuovaa. Suunnitelmia ja unelmia toteutettavaksi on ruuhkaksi asti.
      Ja nämä sitten kitisee ja vinkuu kun ei ole sitä naista!
      Aivan kuin nainen olisi joku ylin onni ja autuus maailmassa, jokin jonka puute on suuri tragedia ja onnettomuus. Jota ilman ei voi elää, kuin ilma tai ruoka!

      Minkälaisia reppanoita ja vätyksiä nämä ovat? Enpä mitään menettäisi jos kaikki miehet olisivat tuollaisia, mutta tiedän kyllä ettei ole. Ja jos joskus meiehen elämääni tahdon, en todellakaan ketään noita ensin mainituista!

    • Eiks oo hienoo, että loma alkaa. Mäkin haluisin lomailla, mutta se oo mahdollista, että näillä pitää mennä. Koitan joku viikonloppu johonkin ehtiä. Tai jos vaikka sais pidennetyn viikonlopun. Ja niinkun ennenkin sanoin, että kyllä mä sen parisuhteen oisin halunnu. Mutta jos sitä jää murehtiin, niin elämä menee ohi. ja yksinkin on ihan kiva lomailla. Ja mitä työkavereilta kuulee, niin ei ne perhejutut niin ihania asioita ole. Yksi sai litran maitoo naamalleen, toiselta vaimo vei autosta rekisterikilvet ym. Että ihan mielelläni kuulisin, jos jollain olisi jotain mukavia lomasuunnitelmia.

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jos naisen haluaa tavata. Eiköhän ne työkaveritkin ole ne kumppaninsa löytäneet silloin kun on oltu juomassa viinaa bileissä tai yökerhossa.

      Ei haluttaisi juoda viinaa ja kärsiä krapuloita ja sen takia sitten etsitään kumppania jostain netistä. Mutta ei sitä sieltä löydä. Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ei tässä muutkaa saa naisia.. jo vuosia sinkkuna ei mitää.. naiset ei vain kiinnostu..

      t. allu

      • Mutta nyt on kesä ja kannattaa nauttia lämmöstä. Talvella on sitten aikaa mököttää. Kyllä mäkin joskus tätä nais asiaa aattelen. mutta en nyt.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta nyt on kesä ja kannattaa nauttia lämmöstä. Talvella on sitten aikaa mököttää. Kyllä mäkin joskus tätä nais asiaa aattelen. mutta en nyt.

        Sinkkuna minäkin. Nyt mennään näin. Tulee jos on tullakseen. Sinkkuna on ihan kiva olla


    • Anonyymi

      Paskaa tää on sinkkuna.. miksei kelpaa naisille..en halua olla sinkku.

      T. Allu

    • Anonyymi

      No parempi yksin elellä ja lopettaa ruikutus.

    • Anonyymi

      Kyllähän se ramasee kun monet tutut ovat saaneet kumppanin ja itse ei kelpaa kellekkään.

    • Anonyymi

      Kuten joku jo tossa sanoikin niin iso plussa alotuksesta jossa ei valiteta kun "ei saa pillua" eikä siitä, että "ei saa naista". Hyvin kirjoitettu aloitus, tästä aiheesta.

      Apua en sinällään osaa alottajan pulman antaa. Pystyn kyllä ymmärtämään tuon tunteen, vaikken sitä itse tunnekaan. Jos ei koskaan ole parisuhteessa ollut niin ei myöskään voi tietää sen negatiivisia puolia. Sen voi helposti kuvitella olevan onnea ja autuutta. Eivät ne sun työkaverit kerro mitä siellä lomalla ehkä todellisuudessa tapahtuu. Suunnitellaan yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista ja toteutetaan sitten joku yksi seminätti. Tiedän ei se tieto lohduta, mutta noin se silti menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe