Miksi ihmeessä olet sinkku?

Anonyymi

Eikös olis mukavaa olla naisen tai miehen kanssa yhdessä. Voisitten elää kaksistaan ja lapsiakin tehdä ja olisi se mukavaa elämää se.

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se mukavaa...
      Ystävyys läheisyys

    • Anonyymi

      Yhdessä puuhastellen...

    • Anonyymi

      Rinta rinnan marssin eteenpäin

    • Anonyymi

      Takana takaapäin

    • Anonyymi

      Siksi koska en ole löytänyt sopivaa naista. Se on vaikeeta näin tavallisena miehenä. Ei ole niitä tiettyjä ominaisuuksia mitä naiset etsii.

      • Anonyymi

        Mitä ominaisuuksia?


    • Anonyymi

      Miksi herran tähden joillakin on niin vimmattu tarve udella ja yrittää ohjailla ja vaikuttaa toisten elämänvalintaan?
      En minä sinkkuna ole niin jumalattoman suuressa tarpeessa sekaantua parisuhteessa elävien valintoihin, miksi sitten me sinkkuuden valinneet emme saa elää rauhassa?
      Omalla kohdallani tiesin jo lapsena että minkäänlaiseen sitovaan parisuhteeseen en koskaan aio mennä enkä yhtäkään lasta hankkia. Sen olen sanonut ilmi jo 9-vuotiaana ja se on pitänyt ja pitää.
      On turha yrittää kaivella mitään kamalia traumoja ja repiviä lapsuudenkokemuksia sen enempää kuin huonoja parisuhde kokemuksiakaan syyksi tähän.
      Lapsuuteni oli ihan hyvä, meillä oli ehjä raitis koti, ruokaa oli tarpeeksi, kaikkea hyvää vanhemmat pyrkivät meille seitsemälle lapselleen taata.
      Parisuhteita on ollut, on ihan ok sellaisa ja joku huonompi. Yhteenkään en ole ryhtynyt vakavammassa mielessä ja sen heti kättelyssä selväksi tehnyt.
      Nuorena haluaa elää, ja elänyt olen, siitä on turha syytellä.
      Nuorena keskityin opiskeluun ja unelmani saavuttamiseen jonka sitten saavutinkin. Ammatin ja työn josta haaveilin. Minulla on oma koti joka on vain minun ja jonka maksan itse ansaitsemillani rahoilla.
      Olen saavuttanut paljon hyvää ja olen tyytyväinen elämääni mitä en todellakaan olisi jos olisin vastoi tahtoani taipunut näitten painostajien edessä ja hankkinut miehen ja perheen. Tuskin se olisi edes kestänytkään alkua pitemmälle ja jos pentuja olisi tullut siinä olisi taas muutama avioerolapsi lisää.
      Miksi on niin jumalattoman vaikea ymmärtää ja hyväksyä se, että jos SINÄ et pysty yksin elämään, meitä jotka pystymme ja haluamme on olemassa! Elä ja anna toisten elää.

    • Anonyymi

      Oon sinkku koska olen liian karvainen ja syön liikaa berliininmunkkeja.

    • Anonyymi

      Olen sinkku koska en ole jännämies ja tarpeeksi komea ja sosiaalinen itsevarma mies.

    • Anonyymi

      Jaa, ei kiinnosta moniongelmaiset suhteet. Jossain vaiheessa se helvetti aina alkaa eikä millään jaksa tuhlata aikaa sellaiseen, yksin on ihan hyvä!

    • Anonyymi

      Periaatteen miehenä, en löydä mieleistäni naista, koska naisen oltava sellainen, johon voisi luottaa? Onko sellaisia olemassa vai onko malttamattomuus pahe, joka valtaa mielen ja siten vie mukanaan? Oma tahdon puute naisella ja pelot vie hakemaan turvaa vääristä miehistä, jotka ottavat sen helppona seikkailuna itselleen?

      Hyvä tarjonta ja suosio houkuttaa jos mieli ei ole tilanteessa läsnä eli hetken huvi houkuttaa enemmän kuin vakiintuminen, kun toiseen ei voi luottaa? Itse en ole näitä harrastanut, vaikka tilaisuuksiakin ollut, periaatteet olleet vahvoina. Ajattelen, et jos löydä arvokkaan naisen rinnalleni, minulla ei ole hävettävää tämän menneisyyteni kanssa. Samaa toivon kohtuudella naiselta? Toivoton toive?

      Olenko viimeinen mohikaani, jonka pitäisi heittäytyä virran vietäväksi vailla vastuuta ja ajatella vain suhteilua pelikenttänä, jossa ajatukset vain itsessä ja oman tyytyväisyyden maksimoimisessa? Muusta ei niin väliä? Näin tuntuu monet suhtautuvan hetkessä elämiseen nykyisin?

    • Anonyymi

      Omituinen kysymys tuollainen "miksi olet sinkku". Kas kun parisuhteessa tulee usein kaikenlaisia ongelmia, mutta sinkkuna on elämä paljon helpompaa. Ja muuten: Myös sinkku on jonkun verran tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Eivät sinkut ole puhumattomia nyhveröitä.
      t. Jari

      • Anonyymi

        Aivan, sinkku saattaa olla jopa enemmän tekemisissä ystävien kanssa kuin jotkut parisuhteessa olevat.


    • Anonyymi

      Jälkikasvua on jo, joten eipä tarvi sen takia hakeutua parisuhteeseen. (Ja toivon todellakin, ettei se yksistään olisi kenellekään muullekaan syy siihen).

    • Anonyymi

      Olisi toki, vaan ei kenen tahansa miehen kanssa. Yhteiselo valtaosan miehistä kanssa olisi yhtä helvettiä.

    • Anonyymi

      Jos sielunkumppanuutta ei ole tai löydy, olen yksin. Muu ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Oon sinkku koska en omista autoa.

    • Oishan se mukavaa, mutta aina ei mee niin. Sen takia pitäis ollakin vaihtoehtoja. Eli joku paikka missä asua ja missä voitais tehdä ruokaa ja hoitaa viljelyksiä. Jokainen osallistuis töihin. Ja sarjana kaikki onnistuu nopeemmin ja halvemmin. Mun mielestä ei oikein oo järkee tässä nykytilassa kun asun yksin melko isossa perheasunnossa. En kyllä mihinkään veneen allekaan muuttais. Lappeenrannassa ois Tiurun parantola myynnissä. Että siitä sais kyllä hienon asunnon. Siellä on upeet maisemat. Ja eihän siinä pelkkiä sinkkuja tarttis asua, vaan voihan sinne perheellisetkin muuttaa. Ois lapsilla kavereita.

      • Anonyymi

        Joku kommuuni ehkäpä…


    • Anonyymi

      Toisen oltava mieleinen, muuten parempi olla yksin sinkkuna.

      • Anonyymi

        No niinhän se menee.
        Jos sellaista ei löydä joka tuntuu omalle ja oikealle joka tavalla ei missään tapauksessa pidä tyytyä hätävaraan,
        Yksin on hyvä elää kun on sinut itsensä kanssa eikä läheisriippuvainen.
        Tai sitten jos ei vaan halua sitoutua, mitään järkeä ei ole pakottaa itseään mihinkään mikä tuntuu väärälle vaikka ympäristö miten painostaisi. Jokainen on oman elämänsä herra ja asiantuntija, siinä ei ketään tarvita sorkkimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se menee.
        Jos sellaista ei löydä joka tuntuu omalle ja oikealle joka tavalla ei missään tapauksessa pidä tyytyä hätävaraan,
        Yksin on hyvä elää kun on sinut itsensä kanssa eikä läheisriippuvainen.
        Tai sitten jos ei vaan halua sitoutua, mitään järkeä ei ole pakottaa itseään mihinkään mikä tuntuu väärälle vaikka ympäristö miten painostaisi. Jokainen on oman elämänsä herra ja asiantuntija, siinä ei ketään tarvita sorkkimassa.

        Uskon asioita myös, uskooko mahdollisuuksiin seurustella toisen kanssa? Monet ei usko?


    • Anonyymi

      Mä tapasin ihanan naisen, mutta ikäero on iso... Hän opiskelee Helsingissä mä asun provinssissa, kiva että hän olemassa...

    • Anonyymi

      En ole kelvannut kenellekään aikoihin

    • Anonyymi

      Ennen oli pakko, ei ollut paljoa varaa valita? Nyt on valinnan vaikeus, kun on paljon enemmän vaihtoehtoja ja vapauskin houkuttelee.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua rumaa miestä ja olen siksi sinkku koko elämäni ajan. Kukaan ei ole yhtä ruma kuin minä.

    • Anonyymi

      Naisilla on aivan eri lähtökohdat suhteilulle? Sen kuin valitsee sen mieleisen? Toinen juttu on sitten se, et kestääkö suhde kuinka ylä-ja alamäet? Joillakin kestää ja toisilla ei? Toiset pelaa, elää hetkessä, hakien elämän kokemuksia, tämä monelle miehelle myrkkyä, koska itsellä ei ole samoja mahdollisuuksia (eriarvoisuutta, jolle ei löydy ymmärrystä).

      Miehillä menee yleensä niin, et kelpaako toiselle, toisilla tulee riman alituksia, toisilla menee pupu pöksyyn, ku mieleinen osuu kohdalle, kun pelko epäonnistumiseen vie kyvyn lähestyä toista? On myös miehiä, joilla tulee onnistumisia paljon ja kyky vakiintua puuttuu? Heillä on mahdollisuus myös pelata samoin kuin naisilla.

      Löytääkö yhteisen hyvän, jossa molemmat ovat valmiita tekemään myönnytyksiä? Vapaus tehdä omia juttuja on monille merkityksellistä. Voiko toiseen luottaa, kulkeeko mennyt kuinka paljon toisen mukana? Onko toinen lopulta luottamuksen arvoinen? Epäonnistumiset ruokkii yksin oloa? Usko hyvään ja toista kunnioittavaan suhteeseen puuttuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5147
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3431
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2557
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2086
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1754
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1219
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1175
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      89
      1169
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe