Valko-Venäjä sulki tiukasti rajansa Liettuasta käännytetyiltä siirtolaisilta.

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei sipilän ja orvon hallituksessa estetty sotilaskarkureiden ja elintasopakolaisten invaasiota maahamme vuonna 2015 jolloin Suomeen lompsi peräti 35000 laitonta siirtolaista turvallisesta Ruotsista?
      Perussoini antoi vielä ulkoministeripersuna katolisen siunauksensa täysin järjettömälle tapahtumalle.

    • Anonyymi

      Sitä sopii toivoa, mutta suvakit eli vihervasemmisto karjuu jo toisaalla somessa, miten näitä ukkeleita ja elintasosiirtolaisia pitää auttaa. Eli kohta hallitus ja varsinkin Ohisalo matkustaa hakemaan jonkun sortin ukkolauman tänne elätettäväksi.

    • Anonyymi

      Miksi hallitus ei karkota maasta kaikkia Persua kannattavia rasisti-idiootteja, eli haittaväestöä? Nehän edustavat ihmiskunnan alhaisinta pohjasakkaa, jota Suomessa ei todellakaan kaivata.
      Persun kannattajien karkoittaminen myös nostaisi radikaalisti suomalaisten keskimääräistä älykkyysosamäärää. Onhan selvää, että vain kaikkein sivistymättömimmät ja tyhmimmät ihmiset lankeavat populistien vedätykseen.

      • Anonyymi

        Kaikki persut voisi korvata al-holin terroristi äideillä vai? Taitaa olla vihervassaripaskiaisen päiväuni. Käännynäiset mamujen panopatja ei varmaankaan tykkäisi tästä, kun kilpailu esinahtomasta kiristyisi.


      • Sinäkin vihervassariraukka kuolisit nälkään, kun nettoveronmaksajat korvattaisiin vähä tuottavilla tuontiparasiiteillä.Ps. voisit muuttaa Ruotsiin jonnekin mamugettoon omaan fantasimaailmaasi kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki persut voisi korvata al-holin terroristi äideillä vai? Taitaa olla vihervassaripaskiaisen päiväuni. Käännynäiset mamujen panopatja ei varmaankaan tykkäisi tästä, kun kilpailu esinahtomasta kiristyisi.

        Jokaisen järkevän ihmisen päiväuni on, että sinun kaltaisesi työtä vieroksuvat rasisti-idiootit korvattaisiin työperäisillä maahanmuuttajilla, joita suurin osa poliitikoistakin haluaa.

        En itse täysin allekirjoita sitä maahanmuuttajien lisätarvetta (tuleehan niitä jo nykyäänkin Suomeen jotain 30 000 vuodessa). Mutta kyllähän tosiasia on, että suomalaiset eivät halua tehdä niitä matalapalkkaisia töitä, jota maahanmuuttajat tekevät. Toinen vaihtoehtohan on, että tuotanto siirretään halpatuontimaihin tai lopetetaan kokonaan.

        Ja kyllä maahanmuuttaja on aina parempi vaihtoehto kuin vierastyöläinen, joka lähettää rahansa kotimaahansa eikä kuluta niitä Suomessa eikä näin ollen luo Suomeen työpaikkoja. Mutta Persun kannattajien järki ei tietenkään riitä tällaisten kansantalouden perusasioiden ymmärtämiseen.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Sinäkin vihervassariraukka kuolisit nälkään, kun nettoveronmaksajat korvattaisiin vähä tuottavilla tuontiparasiiteillä.Ps. voisit muuttaa Ruotsiin jonnekin mamugettoon omaan fantasimaailmaasi kansa.

        Sinäkin rasisti-idiootti kuolisit nälkään, jos me järkevät, kouluja käyneet työssäkäyvät emme verorahoillamme maksaisi sinun loisimistasi. Sillä sinähän et varmaankaan työtä tee etkä veroja maksa.
        PS. Voisit muuttaa vaikka Valko-Venäjälle tai Syyriaan oman fantasiamaailmasi kanssa. Pääsisit itse nauttimaan siitä ihanuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki persut voisi korvata al-holin terroristi äideillä vai? Taitaa olla vihervassaripaskiaisen päiväuni. Käännynäiset mamujen panopatja ei varmaankaan tykkäisi tästä, kun kilpailu esinahtomasta kiristyisi.

        Myrkynvihreät on jo Lähettänyt 12 Linja-autoa hakemaan Liettuasta Matuja, ne tulee Suomeen Veronmaksajien Eläteiksi, se on SDP:n Ja Myrkynvihreiden Ehdoton Vaatimus ! Vassarit, Kepu ja RKP kieli Ruskeana Tukee asiaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin rasisti-idiootti kuolisit nälkään, jos me järkevät, kouluja käyneet työssäkäyvät emme verorahoillamme maksaisi sinun loisimistasi. Sillä sinähän et varmaankaan työtä tee etkä veroja maksa.
        PS. Voisit muuttaa vaikka Valko-Venäjälle tai Syyriaan oman fantasiamaailmasi kanssa. Pääsisit itse nauttimaan siitä ihanuudesta.

        Miksi käyt noin kuumana kuin videossa
        https://www.youtube.com/watch?v=_vPKywT9brM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin rasisti-idiootti kuolisit nälkään, jos me järkevät, kouluja käyneet työssäkäyvät emme verorahoillamme maksaisi sinun loisimistasi. Sillä sinähän et varmaankaan työtä tee etkä veroja maksa.
        PS. Voisit muuttaa vaikka Valko-Venäjälle tai Syyriaan oman fantasiamaailmasi kanssa. Pääsisit itse nauttimaan siitä ihanuudesta.

        Kuka se siellä kuikkii hattu hiessä...


      • Anonyymi

        Liiman nuuhkiminen aiheuttaa pms -oireita ja pissanpidätysongelmia, tämä näkyy kirjoituksissasi kovinkin selvästi. Kokeile eri vaihtoehtoja vaivaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen järkevän ihmisen päiväuni on, että sinun kaltaisesi työtä vieroksuvat rasisti-idiootit korvattaisiin työperäisillä maahanmuuttajilla, joita suurin osa poliitikoistakin haluaa.

        En itse täysin allekirjoita sitä maahanmuuttajien lisätarvetta (tuleehan niitä jo nykyäänkin Suomeen jotain 30 000 vuodessa). Mutta kyllähän tosiasia on, että suomalaiset eivät halua tehdä niitä matalapalkkaisia töitä, jota maahanmuuttajat tekevät. Toinen vaihtoehtohan on, että tuotanto siirretään halpatuontimaihin tai lopetetaan kokonaan.

        Ja kyllä maahanmuuttaja on aina parempi vaihtoehto kuin vierastyöläinen, joka lähettää rahansa kotimaahansa eikä kuluta niitä Suomessa eikä näin ollen luo Suomeen työpaikkoja. Mutta Persun kannattajien järki ei tietenkään riitä tällaisten kansantalouden perusasioiden ymmärtämiseen.

        Jokaisen järkevän ihmisen päiväuni on, että sinun kaltaisesi työtä vieroksuvat rasisti-idiootit korvattaisiin työperäisillä maahanmuuttajilla, joita suurin osa poliitikoistakin haluaa.

        ""En itse täysin allekirjoita sitä maahanmuuttajien lisätarvetta (tuleehan niitä jo nykyäänkin Suomeen jotain 30 000 vuodessa). Mutta kyllähän tosiasia on, että suomalaiset eivät halua tehdä niitä matalapalkkaisia töitä, jota maahanmuuttajat tekevät. Toinen vaihtoehtohan on, että tuotanto siirretään halpatuontimaihin tai lopetetaan kokonaan.

        Ja kyllä maahanmuuttaja on aina parempi vaihtoehto kuin vierastyöläinen, joka lähettää rahansa kotimaahansa eikä kuluta niitä Suomessa eikä näin ollen luo Suomeen työpaikkoja. Mutta Persun kannattajien järki ei tietenkään riitä tällaisten kansantalouden perusasioiden ymmärtämiseen.""


        Hae apua psykiatriseen ongelmaasi, ja nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin rasisti-idiootti kuolisit nälkään, jos me järkevät, kouluja käyneet työssäkäyvät emme verorahoillamme maksaisi sinun loisimistasi. Sillä sinähän et varmaankaan työtä tee etkä veroja maksa.
        PS. Voisit muuttaa vaikka Valko-Venäjälle tai Syyriaan oman fantasiamaailmasi kanssa. Pääsisit itse nauttimaan siitä ihanuudesta.

        Et vaan osaa vieläkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin rasisti-idiootti kuolisit nälkään, jos me järkevät, kouluja käyneet työssäkäyvät emme verorahoillamme maksaisi sinun loisimistasi. Sillä sinähän et varmaankaan työtä tee etkä veroja maksa.
        PS. Voisit muuttaa vaikka Valko-Venäjälle tai Syyriaan oman fantasiamaailmasi kanssa. Pääsisit itse nauttimaan siitä ihanuudesta.

        Hei vihervassari sun kaverit tulee sieltä Syyriasta ja yleensäkin lähi-idästä tänne loisimaan ja rikoksia tehtailemaan.
        Ps. Tee töitä ahkerasti ja maksa verot, niin sulle tärkeät vieraskieliset elättiloiset saavat Kelasta rahaa ja voivat maleksia aurinkon laskettua pitkin stadia. Sulle sopisi joku ruotsalaisen kaupungin mamulähiö tai kortteli asuinpaikaksi.


    • Anonyymi

      Koska persut on elänneet täällä satoja vuosia ja isoisänsä ollut rintamalla sotimassa itsenäisyyden puolesta.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa taas! Suvakki nyt vaan on niin vähälahjainen ettei ymmärrä eroa työperäisen maahanmuuton ja ns haittamaahanmuuton välillä. Sulkee silmänsä Euroopan järkyttävistä ongelmista johtuen maahanmuutosta ja kaiken kukkuraksi vielä luulee itse ihan oikeasti olevansa jotenkin parempi ihminen solvaamalla oletettavasti omaa sukuaan ja juuriaan.

      • Anonyymi

        Persu-idiootti on niin vähälahjainen, ettei ymmärrä eroa maahanmuuton ja pakolaisten välillä. Paasaa jatkuvasti maahanmuuttajia vastaan, mutta tarkoittaa kuitenkin pakolaisia, jotka EIVÄT OLE MUUTTAMASSA MAAHAN. Turvapaikan hakija hakee TILAPÄISTÄ turvapaikka siksi aikaa, kunnes tilanne kotimaassa paranee.

        Suomeen tulee vuosittain n. 30 000 maahanmuuttajaa (mamua). Turvapaikan hakijoita tulee n. 1000 vuodessa. Heistä noin kolmasosa saa tilapäisen turvapaikan, muut käännytetään. Jos tilanne kotimaassa ei parane, saattavat toki jotkin heistä sitten ryhtyä maahanmuuttajiksi.


    • Anonyymi

      Varmaa on että erittäin suuri osa tuosta 4000 enimmäkseen irakilaisesta mies karuista jotka nyt on leiriytyneet Liettuaan tulee parin kuukauden sisällä Suomeen...

      Liettuaan ei jää kukaan vaikka saisivat jopa turvapaikan..

    • Anonyymi

      Ne Valkovenäjältä Liettuaan tulevat ihmiset ovat valepakolaisia, joita Valkovenäjä aseella uhaten pakottaa tulemaan EU:hun kostoksi siitä, että EU-maat ovat kritisoineet Valkovenäjän ihmisoikeusloukkauksia.

      Samalla tavallahan Venäjä jokin aika sitten työnsi valepakolaisia Suomeen kostoksi niistä vähäisistä pakotteista, joita EU ole asettanut jotta Venäjä lopettaisi hyökkäyksensä Ukrainaan.

      • Anonyymi

        Samalla tavalla kuin Valko-Venäjä työnsi ruotsi 30000 irakilaisten Suomeen...

        Ensin nämä ruotsalaiset laukaisi Välimerelle pakolaisrynnäkön lupaamalla jokaiselle Ruotsiin pyrkivällä syyrialaiselle turvapaikan...sitten kun porukkaa tuli niin nämä ryhtyisi ohjaamaan nämä Suomeen järjestämällä juna ja bussikyydit suoraan Tukholmasta pohjois suomeen


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe