No Putin ei ole syyllinen mihinkään persupalstallakaan. Onko ihan sattumaa?
Miksi Putin ei ole syyllinen mihinkään tällä palstalla?
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Olen PSn kannattaja. Mielestäni Putin on murhaajadiktaattori ja Venäjä on diktatuuri, joka voisi vaikka tuhoatua kokonaan puolestani.
Oliko muuta kysyttävää? Jos Saksan poliittinen johto lopettaisi esim. maakaasun ostamisen Venäjältä, ilmoittamalla siirttyvänsä uusiutuvan energian käyttäjäksi, niin venäläisten tulot vähenisi ja asevarustelu pienentyisi. Myös Afganistan sisällissota loppuisi nopeasti, kun Talibanien rahalähde eli unikkopellot tuhottaisiin, sillä asekauppiaat eivät varmaankaan myy luotolla. Jenkeillä on kokemusta Vietnamista viidakon myrkyttämisestä, unikkopellot olisi varmaankin helpompi tuhota levittämällä myrkkyä lentokoneilla.
Ps. Yk on pelkkä hyvinpalkattujen toimihenkilöiden keskustelukerho ja lausunto automaatti......- Anonyymi
Se on sitä suomettumista, eikä siitä taideta eroon päästä. Kuin alistunut koira häntä koipien välissä uikutetaan, ettei nyt vaan veli venäläinen suuttuisi.
- Anonyymi
Putin on venäjällä, ei suomessa, ole siis huoleti jo.
Jos hätä meille tulee, pyydetään Putinilta apua. Ruotsi ei auta, heillä omiakin ongelmia, kiitos päättäjiensä. - Anonyymi
Jokainen on oman onnensa seppä. Puuttinia et voi epäonnistumisestasi syyttää. Syyllinen, on peilissä. Kurkkaa rohkeasti😉
- Anonyymi
Näin julisti Putin 26. heinäkuuta 2015 Kaliningradissa:
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015120920799966
Päätös mm. Suomen miehittämisestä eräillä edellytyksillä on siis jo tehty. - Anonyymi
ei jaksa taas putinia
putin on yleishyvä syyllinen kaikkeen
???
Jos haluat hyysätä sen asioita,
niin ole hyvä ....
Jos punikki ei saa vessapaperia, putin on varmaan siihenkin syyllinen
tai
jos täällä joku valittaa, ettei sada riittävästi
punikki tulee syyttämään valittaa pietarin trolliksi.
EI VAAN JAKSA KUUNNELLA ENÄÄ! - Anonyymi
Putosi voileipä lattialle ja vielä voipuoli alaspäin. Selvästi Putinin katala salajuoni.
- Anonyymi
Putin, pikkuinen paidaton pelleparka, ihan syyttä sille naureskellaan, vaikka vetoaa tempuillaan vain maailman tyhmimpiin valtioihin ja ehkä muutamaan trolliinkin.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644