TOTTA KAI pitää pyrkiä nollalinjalle turvapaikanhakijoiden suhteen

Anonyymi

tuonhan pitäisi olla selvää kaikille, sillä sehän se paras vaihtoehto on. Luuleeko suvakit, että Suomella on vara ikuisesti elättää tätä turvapaikkasakkia, kun 2019 mamujen elatukseen meni yli 10 miljardia euroa, ja summa kasvaa.

Ruotsi on hyvä esimerkki siitä mitä seuraa kun nimenomaan muslimeita on otettu vastaan valtavasti, maa on todella suurissa ongelmissa ja ihmisiä ammutaan kaduille vähän väliä.

Suvakit haluaa Suomeen myös samanlaiset ongelmat, mutta eivät tyhminä tajua, että myös he joutuvat kärsiin.

26

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ***** Luuleeko suvakit, että Suomella on varaa ikuisesti elättää tätä turvapaikkasakkia***

      - Kyllä ne luulee !

      • Anonyymi

        Mitäs kunn suvakkinainen joutuu turvismuslimin raiskaamaksi?


    • Anonyymi

      Tumppu-johannes-runnkari taas kil,juu villisti mutta mitään ei tee hsahsahhshs

    • Anonyymi

      Suuret on persulla taas puheet, kun meinaa lopettaa maailmasta kaikki sodat ja myös vähemmistöjen sortamisen. Jopa nälänhädät, jos pyritään lopettamaan siirtolaisuus kokonaan, eikä vain pelkästään väkivaltapakolaisuutta.

      Suuria puheita kyllä maailmaan mahtuu. Niistähän persut tunnetaan. Vähän on vaan lihaa luiden ympärillä, eikä ratkaisumalleja senkään vertaa.

      • Anonyymi

        Tyhmyytesi näkyy kun vedät tässä heti persut esiin, mutta on tutkittu juttu, että suurin osa kansasta vastustaa tiettyä maahanmuuttoa.

        "Kyselyn perusteella suomalaiset vastaanottavat maahanmuuttajia mieluiten muista EU-maista, Pohjois-Amerikasta tai Aasiasta. Vähiten kannatusta saa maahanmuutto Lähi-idästä tai Afrikasta. Päinvastoin enemmistön mielestä Suomen tulisi vähentää maahanmuuttoa näiltä alueilta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyytesi näkyy kun vedät tässä heti persut esiin, mutta on tutkittu juttu, että suurin osa kansasta vastustaa tiettyä maahanmuuttoa.

        "Kyselyn perusteella suomalaiset vastaanottavat maahanmuuttajia mieluiten muista EU-maista, Pohjois-Amerikasta tai Aasiasta. Vähiten kannatusta saa maahanmuutto Lähi-idästä tai Afrikasta. Päinvastoin enemmistön mielestä Suomen tulisi vähentää maahanmuuttoa näiltä alueilta."

        Itse pääpersu veti persut mukaan tähän ketjuun, koska julisti suureen ääneen tavoitettaan nollalinjasta mitä tulee turvapaikanhakijoiden vastaanottomääriin.

        Puupääpersut luulevat, että maailmasta loppuu väkivalta sillä, että laitetaan rajat kiinni ja mennään peräkamarissa sängyn alle piiloon.

        Turvapaikanhakija ja maahanmuuttaja eivät ole synonyymi. Turvapaikanhakija hakee ensisijaisesti turvaa, joka tarkoittaa yleensä oleskeluluvan saamista määräajaksi. Maahanmuuttaja muuttaa taas pysyvästi jonkun muun syyn takia. Turvapaikanhakijasta voi tietenkin tulla myöhemmin myös maahanmuuttaja, jos päättää jäädä maahan pysyvästi ja sellainen mahdollisuus hänelle annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pääpersu veti persut mukaan tähän ketjuun, koska julisti suureen ääneen tavoitettaan nollalinjasta mitä tulee turvapaikanhakijoiden vastaanottomääriin.

        Puupääpersut luulevat, että maailmasta loppuu väkivalta sillä, että laitetaan rajat kiinni ja mennään peräkamarissa sängyn alle piiloon.

        Turvapaikanhakija ja maahanmuuttaja eivät ole synonyymi. Turvapaikanhakija hakee ensisijaisesti turvaa, joka tarkoittaa yleensä oleskeluluvan saamista määräajaksi. Maahanmuuttaja muuttaa taas pysyvästi jonkun muun syyn takia. Turvapaikanhakijasta voi tietenkin tulla myöhemmin myös maahanmuuttaja, jos päättää jäädä maahan pysyvästi ja sellainen mahdollisuus hänelle annetaan.

        Yli puoli miljoonaa suomalaista kertoo ääneen vastustavansa haitallista maahan muuttoa, toinenkin puoli miljoonaa vastustaa vaan eivät uskalla tuoda mielipidettä esiin. Olen itse ps puolueen jäsen enkä todellakaan vastusta maahanmuuttoa kunhan se on yhteiskunnan kanalta hyödyllistä mutta afrikasta ja lähi idästä tulleet aiheuttaa liikaa ongelmia ja turvattomuutta ja rikollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli puoli miljoonaa suomalaista kertoo ääneen vastustavansa haitallista maahan muuttoa, toinenkin puoli miljoonaa vastustaa vaan eivät uskalla tuoda mielipidettä esiin. Olen itse ps puolueen jäsen enkä todellakaan vastusta maahanmuuttoa kunhan se on yhteiskunnan kanalta hyödyllistä mutta afrikasta ja lähi idästä tulleet aiheuttaa liikaa ongelmia ja turvattomuutta ja rikollisuutta.

        Etkö saatana osaa lukea? Vituttaa tuollainen jankkaaminen, kun jätkä änkkää ihan eri asiasta mikä on keskustelun aihe.


      • Anonyymi

        No, mitäs ite oot tehny????


    • Anonyymi

      Sen on hoidettu muutaman viikon aikana kun lopetataan rajoilta ottaminen ja tieto maaimalle.

      Siihen ei todellakaan pyritä vaan sen tekee vaikka heti.

    • Anonyymi

      persut yritti ratkaista tuon ongelman ottamalla niitä kerralla 35 000, ajatuksena että kun otetaan heti kaikki niin ei tule lisää. Tämä tapahtui vuonna 2015.

      • Anonyymi

        persut ei vaan ole ottaneet ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut ei vaan ole ottaneet ketään.

        persut otti ollessaan hallituksessa 2015-2017, siniset oli hallituksessa sen jälkeen vuoteen 2019 saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut otti ollessaan hallituksessa 2015-2017, siniset oli hallituksessa sen jälkeen vuoteen 2019 saakka.

        Kenttä ei sitä ikinä hyväksynyt, sempä takia nuo siniset takinkääntäjät potkittiin pois ja uudet miehet remmiin. Köpelösti kävi sinisille. Siis jatkossa.


      • Sipilän aisankannattaja taas yrittää vääristellä sitä ,että kuka ne oikein tänne kutsui, taisi olla ihan Sipilä. Sipilä halusi niin kovasti miellyttää Merkkeliä ja sen aukuista Ruotsin ulkoministeriä.


    • Anonyymi

      Sellainen 0-linja ei ole mahdollista missään sivistysvaltiossa.
      Eikä tehdyt sopimukset edes sellaista salli.
      Turhaa puhetta.

    • Anonyymi

      Sina soomipoika ole rasisti, sina maksa minu elama ja ole hilja.

    • Anonyymi

      Siis maamme pitää olla vetovoimaisin kaikille siirtolaisille koko maailmassa.

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten Purra puhuu vain turvapaikanhakijoista, vaikka suurin osa on otettu maahan tavallisina siirtolaisina!

    • Anonyymi

      Tulijat voivat paikata maamme pahenevaa huoltosuhdetta.

    • Anonyymi

      Hyysääjät vois mennä ulkomaille hyysäämään niitä😁👍👍👍👍👍

    • Anonyymi

      Nolla linja on täysin riittämätön joku 10 000 vähintään palautettava joka vuosi jo turvapaikan saaneitakin todennäköisesti enemmänkin nehän vittu lisääntyy kuin kanit.

    • Ylen uutisissa tänään: Poliisihallitus ilmoitti, että sen budjetivajaus on noin 35milj.€.tälle vuodelle.
      Jos syksyn budjetista ei näitä rahoja saada, niin poliiseja joudutaan vähentämään 450 työvuoden edestä. Suomessa on jo nytkin euroopan vähiten poliiseja 100 000:tta asukasta kohden, eli yleinen turvattomuus tulee väistämättä lisääntymään.Varmaan moni muistaa kuinka enne eduskuntavaaleja kaikki puolueet ilmoittivat, että poliisien koulutusta ja virkoja tullaan lisämään.

      • Anonyymi

        Työkkäri voi määrätä noi irtisanottavat sinne poliiseiksi työharjoittelun nimissä jos ne ei töitä löydä.
        Jos pulikoivat vastaan annetaan niille karensia heheh.


      • ciccero
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkkäri voi määrätä noi irtisanottavat sinne poliiseiksi työharjoittelun nimissä jos ne ei töitä löydä.
        Jos pulikoivat vastaan annetaan niille karensia heheh.

        Voihan hallitus poikkeuslailla määrätä asevelvolliset partioimaan kaduille virka-apuna.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Voihan hallitus poikkeuslailla määrätä asevelvolliset partioimaan kaduille virka-apuna.

        Hyvä idea telkkarista nähty noita pollarien työpäiviä Pareittain liikkuvat. Hyvin riittää että toisella niistä jonkunlainen koulutus tehtäviin. Eihän ne mitään kovin osaamista vaativaa työpäivän aikana tee. Pääasiassa hakkaavat jonkun tajuttomaksi jos tarvetta ilmenee.
        Muun ajan vittuilevat kansalaisille tai kantavat sammuneita autoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe