Jos olisin ateisti, niin en kyllä kehtaisi naamaani näyttää.
Uskoa nyt sellaiseen älyttömyyteen kuin että universumi olisi syntynyt olemattomasta: että ennen universumia ei ollut olemassa yhtään mitään eikä tapahtunut yhtään mitään.
Näin ovat tiedemiehet aikoinaan lujasti uskoneet ja heitä komppaavat palstan ateistit myös. Nyt yrittävät epätoivoisesti selitellä, että ehkä ennen alkuräjähdystä sittenkin oli jotakin, jonka ajallista kestoa ei tiedetä, ja jonka tapahtumista ei ole yhtään havaintoa, niin kuin ei siitä mahdollisesta olevaisuudestakaan.
Ei saatana! Pitävät mahdollisena mielikuvituksesta keksittyä olevaisuutta ja tapahtumia, joista ei ole yhtä ainoaa havaintoa eikä todistetta!
Miten siinä nyt niin pääsi käymään? :)
Jos olisin ateisti, niin en kyllä kehtaisi naamaani näyttää.
24
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ikuisesti olemassa oleva Jumala loi kaiken muun paitsi itsensä.
Lapamadot, hirvikärpäset HIV ja korona virukset ymv.
😁Höpsistä. Jumala nimeltä Flatus loi ensin itsensä, sitten hän loi tämän universumin, ja lopulta lukemattomia universumeja, joissa ei ole aikaa eikä avaruutta. Hän asuu planeetalla nimeltään Nihilo. Hän on noin 150 cm ja 100 kg painava juoppo mies, jonka hiusten väri on kalju.
Uskotko?
Tämä on yhtä uskottavaa ja hyvin perusteltua kuin uskoa, että universumi on syntynyt olemattomasta. Itse asiassa Flatus-teoria on paremmin perusteltu, koska se on mahdollisesti totta, mutta olemattomasta syntyminen on mahdotonta. Olemattomasta ei voi nimittäin syntyä mitään, koska sitä ei ole olemassa. Silti tiedemiehet ovat uskoneet, että näin on tapahtunut... aina viimeisiin vuosiin asti, jolloin ovat joutuneet pohtimaan sitä mahdollisuutta, että jotakin muutakin on olemassa kuin tämä 13,82 vuotta vanha universumi... ja siitäkös sadut ovat saaneet sisältönsä (ihmisen mielikuvituksesta)- Anonyymi
Heh kirjoitti:
Höpsistä. Jumala nimeltä Flatus loi ensin itsensä, sitten hän loi tämän universumin, ja lopulta lukemattomia universumeja, joissa ei ole aikaa eikä avaruutta. Hän asuu planeetalla nimeltään Nihilo. Hän on noin 150 cm ja 100 kg painava juoppo mies, jonka hiusten väri on kalju.
Uskotko?
Tämä on yhtä uskottavaa ja hyvin perusteltua kuin uskoa, että universumi on syntynyt olemattomasta. Itse asiassa Flatus-teoria on paremmin perusteltu, koska se on mahdollisesti totta, mutta olemattomasta syntyminen on mahdotonta. Olemattomasta ei voi nimittäin syntyä mitään, koska sitä ei ole olemassa. Silti tiedemiehet ovat uskoneet, että näin on tapahtunut... aina viimeisiin vuosiin asti, jolloin ovat joutuneet pohtimaan sitä mahdollisuutta, että jotakin muutakin on olemassa kuin tämä 13,82 vuotta vanha universumi... ja siitäkös sadut ovat saaneet sisältönsä (ihmisen mielikuvituksesta)Mikä ettei?
Kerran näin kallion päällä maatessani hyppyhämähäkin kiipeävän näköpiiriini, siinä me tuijottelimme toisiamme ja mietin mitä se ajattelee minusta, haluaako piikittää ja juoda minut kuiviin vai näkeekö hän syvälle sieluuni.
Pieni älykäs huippupeto.
Kuoleman enkeli.
😁
- Anonyymi
Ota lääkkeet vai onko annostus noin pielessä että näet olemattomia pöhkö?😂😂
Toivottavasti tukehdut uskoosi. - Anonyymi
Näytä sitten naamasi ja kerro kuka olet, mihin uskot ja minkälaiseen seurakuntaan kuulut.
Olen Heh ja kuulun tämän foorumin vakiokalustoon, sen ateistisena aatelina. Olen tunkion kuningas ja palstan älykkäin kirjoittaja yhdessä nimimerkin G4G kanssa, joka on myös palstan humoristisin henkilö ja pidän hänestä todella paljon. Olen nimittäin hänen sivupersoonansa tai visa versa: who knows? Pitäisi voida todistaa, mutta voidakseen todistaa, pitäisi olla minä? :)
Olen ateisti, enkä häpeä näyttää naamaani ja puhun kyllä äänellä, jonka kaikki voivat kuulla. Ei siinä ole mitään hävettävää, että ei usko Jumalaan tai jumaliin ja luomiseen. Minä en usko ja kehtaan silti näyttää naamaani.
En kuitenkaan usko siihen, että mitään ei ollut olemassa ennen oletetun universumin syntymisen ajankohtaa 13,82 vuotta sitten. On järjetöntä ajatella, että universumi olisi syntynyt olemattomasta (ei mistään, tyhjästä) silloin (tai koskaan). Ajattelen niin, että jotakin on täytynyt olla aina olemassa, ja että ajalla ja tällä jollakin olevalla ei voi olla alkua. Tämä on mielestäni looginen ajatus, koska "olemattomasta ei voi syntyä mitään". Tämä on taas fakta. :)- Anonyymi
Eiväthän eri uskonlahkoihin kuuluvat kehtaa kertoa edes omaa lahkoaan.
- Anonyymi
Et sinäkään voi Raamatun "luomiskertomuksen" perusteella sanoa, että se pitää paikkansa, koska sinäkään et ole ollut näkemässä ja todistamassa sitä, onko ns. Jotain yliluonnollista henkilöä ollut vaikuttamassa universumin ja maamme syntyyn.
Mutta uskokoon toki jokainen mihin haluaa.
Sitä paitsi, maa olisi sen luomiskertomuksen mukaan aika nuori, jos ajatellaan että luomiskertomuksessa maa oli valmis jo kuudessa päivässä, ja Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä luomistyöstään, ja sen takia sunnuntaista tuli kristityille tavallaan pyhä päivä tai jotain.- Anonyymi
Lauantai oli pyhä päivä.
Kristityt siirsivät sen sunnuntaiksi.
Jumalan kehotuksesta, otaksun.
😁
- Anonyymi
Voit käyttää aina maskia, mutta minä ateistina en käytä edes sitä.
- Anonyymi
Mielestäsi 80% suomalaisista ei pitäisi kehdata naamaansa näyttää? Aika hurja näkemys, vähäiseen vähemmistöön kuuluvalta.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat sisäsiittoisuuden? takia rumempaa keskimäärin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ovat sisäsiittoisuuden? takia rumempaa keskimäärin!
Voit mennä takaisin siittämään sinne mistä tulikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit mennä takaisin siittämään sinne mistä tulikin.
Naiset tykkäävät eksoottisesta tummasta karvaisesta vartalostani ja miehekkyydestäni.
"Jos olisin ateisti, niin en kyllä kehtaisi naamaani näyttää."
Missä se naamasi nyt sitten on? Oletko ottanut naamat?
Tulkoon Jumala ihan itse tänne kertomaan omin sanoin, miten hän loihti kaiken tyhjästä. Siihen asti hihhuleitten väitteet ovat häpeämätöntä potaskaa.- Anonyymi
tiesitkö että ateistit käyvät kirkoissa vakoilemassa maskin turvin 🤣
- Anonyymi
Maskin alta on helppo huomaatta sylkäistä virsikirjan väliin.
- Anonyymi
Miten hävettävä tilanne onkaan itselläsi siitä mihin uskot ! Jos olisin noin onneton uskoen huuhaan perusteisiin en liikkuisi varmaan valoisaan aikaan .
”Uskoa nyt sellaiseen älyttömyyteen kuin että universumi olisi syntynyt olemattomasta”
Olen ateisti enkä usko tuollaiseen… Kyllä kai pitää lähteä siitä, että tietynlaiset loogiset totuudet tai metaversumi, jonka osa universumi on aikoineen ja tiloineen on ollut tietyllä tavalla ikuista tai ajatonta. Näistä meillä ei ole tietoa, joten eipä niitä voi kuin spekuloida. Erilaiset kansojen luomiskertomukset jumalineen koen lapsellisiksi saduiksi. Niillä on ollut kenties oma viihde arvonsa aikanaan nuotion äärellä.- Anonyymi
Mahdotonta on ihmisen järjellä selittää mitään kokonaisvaltaista Luomista universumissa. Mutta kylläpä luonnossa on sellaisia piirteitä, joilla on selvästi tarkoitus. Ehkä paremminkin pyrkimys niin että luonto selittäisi itse itsessään takana olevan voiman. Persoonallista tai ei, niin kukkia ja kasveja on ja myös viljelykasveja, joista ihmiset saavat ravintoa. Lääkekasveista lääkkeitä ja tarina on melkoisen loppumaton
kaiken hyödyn ansiosta. Kalat vedessä. Ruusut maljakossa. Riista metsässä ja laitumilla. Jo maidon tuotanto on pieni ihme. Onko kaikki järjestynyt vain ilman tarkoitusta. Maalaisjärki sanoo kyllä että joku suuntaa antava energia on takana.- Anonyymi
Minunkin tietokoneeni on Jumalan ansiota. Samoin autoni. Samoin televisioni. Ne ovat yksinomaan Jumalan ansiota. Lääkkeetkin ovat hypänneet purkkiin ihan vain Jumalan voimalla. Ei siihen mikään muu voi olla syynä.
- Anonyymi
Jumalinen ulkomuoto niin, se on pettävää.
- Anonyymi
Iso nokka ainakin!
😁
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3294392Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3342669- 702311
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4421734MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311489Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2161332Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261309"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341242- 661183