Haluaisit antaa kuukupin lahjaksi?
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika outo lahja
- Anonyymi
En tunne ketää palstalta et vaikee antaa lahjoja. En edes tiedä mikä kuukuppi on?
Pist linkki ni voin katsoo? - Anonyymi
Jazulille tietty.
T. TopiEi mulla ole kuukautisia, ollut enää vuosiin. En tartte mitään kuukautisiin liittyvää enää itselleni. Luojan kiitos, se helvetti on ohi. :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei mulla ole kuukautisia, ollut enää vuosiin. En tartte mitään kuukautisiin liittyvää enää itselleni. Luojan kiitos, se helvetti on ohi. :)
Kurppuuden etuja
Anonyymi kirjoitti:
Kurppuuden etuja
Nimenomaan joo. Ihan ekaksi hormonivalmisteiden etuja ja lopulta vanhenemisen etuja, kun menkat loppuu.
- Anonyymi
Emberitsi vois tarvita 🤔
- Anonyymi
Joo huomaavainen ajatus.
Hah, enpä ole kokeillut tuollaista. Mitenköhän sellainen pysyy paikallaan ja miten ihmeessä sellaisen saa tungettua edes paikoilleen? Eikö paina?
Minulla on itseasiassa ollut hormonikierukka melkein 6v, ei tarvitse kuukuppeja, sen verran tehokas vekotin tuo on. Pitäs tosin käydä varmaan otattamassa tuo pois tai vaihtamassa. Pitäisi toimia 7-8v tässä iässä, mutta kun laittoivat sanoivat että vaihda sitten tuo heti 5v kohdalla, jos et halua tulla vauvaneuvolaan uudestaan. 😂 Ei tämän ikäisenä tulla enää raskaaksi, mutta kun ovulaatiot tuntuu ja aika tehokkaasti olen aiemmin tullut raskaaksi niin eipä viitsisi asialla leikkiä. 😆 Tosin nykytilanne on täysin turvallinen ollut. 😉
Eli voi minun puolesta antaa jollekin muulle. 🤣- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah, enpä ole kokeillut tuollaista. Mitenköhän sellainen pysyy paikallaan ja miten ihmeessä sellaisen saa tungettua edes paikoilleen? Eikö paina?
Minulla on itseasiassa ollut hormonikierukka melkein 6v, ei tarvitse kuukuppeja, sen verran tehokas vekotin tuo on. Pitäs tosin käydä varmaan otattamassa tuo pois tai vaihtamassa. Pitäisi toimia 7-8v tässä iässä, mutta kun laittoivat sanoivat että vaihda sitten tuo heti 5v kohdalla, jos et halua tulla vauvaneuvolaan uudestaan. 😂 Ei tämän ikäisenä tulla enää raskaaksi, mutta kun ovulaatiot tuntuu ja aika tehokkaasti olen aiemmin tullut raskaaksi niin eipä viitsisi asialla leikkiä. 😆 Tosin nykytilanne on täysin turvallinen ollut. 😉
Eli voi minun puolesta antaa jollekin muulle. 🤣Iltatähti vastuuttoman mutta kiihottavan jännämiehen kanssa 👶🏻
Anonyymi kirjoitti:
Iltatähti vastuuttoman mutta kiihottavan jännämiehen kanssa 👶🏻
No kun on jo yksi iltatähti ei-jännämiehen kanssa (tosin 2-3v harkinnan jälkeen). Sinänsä ihana lapsi on, eikä häntä tietenkään pois vaihtaisi.
Taidanpa kuitenkin vaihdattaa sen hormonikierukan uuteen, samalla kun poistan tuon vanhan…. hyvä, että muistutit. Ja aika kidutusväline tuollainen kuukuppi varmaan olisi omalla anatomialla. 😳Värisin kauhusta kun kävin katsomassa linkistä kuvaa. Mielummin hormonikierukka. 👍- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
No kun on jo yksi iltatähti ei-jännämiehen kanssa (tosin 2-3v harkinnan jälkeen). Sinänsä ihana lapsi on, eikä häntä tietenkään pois vaihtaisi.
Taidanpa kuitenkin vaihdattaa sen hormonikierukan uuteen, samalla kun poistan tuon vanhan…. hyvä, että muistutit. Ja aika kidutusväline tuollainen kuukuppi varmaan olisi omalla anatomialla. 😳Värisin kauhusta kun kävin katsomassa linkistä kuvaa. Mielummin hormonikierukka. 👍Kunnon naiset pidättäytyvät!!
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Taidanpa kuitenkin vaihdattaa sen hormonikierukan uuteen, samalla kun poistan tuon vanhan…. hyvä, että muistutit. Ja aika kidutusväline tuollainen kuukuppi varmaan olisi omalla anatomialla. 😳Värisin kauhusta kun kävin katsomassa linkistä kuvaa. Mielummin hormonikierukka. 👍Ei siellä sellasia tuntohermoja ole, joita se pystyis painamaan. Helpompi tuo on laittaa paikalleen kuin tamponi.
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon naiset pidättäytyvät!!
Sitten ollut ollut kärsivä kunnon nainen turhankin pitkään! En kuitenkaan pysty täyttämään kriteeriäsi pidättyvästä kunnon naisesta, tiedän sen, valitan. Itselleni kuitenkin kelpaan sellaisena kun olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon naiset pidättäytyvät!!
Jäin sitten miettimään, että mitä kunnon mies sitten tekee. Pidättäytyykö hän? Vai onko miehen ja naisen molempien mahdotonta olla kunnollisia yhtä aikaa?
- Anonyymi
Eikö kaikki järkevät ja maailmaa pelastamassa olevat lisääntymiskykyiset naiset ole jo hommanneet tuon?
Pieneneehän se keinovaippavuoren tuotanto noillakin.- Anonyymi
No niinpä. Itse en ole ostanut yhtään terveyssidettä tai tamponia sitten sen kun olin 18. Synnytyksen jälkeen ei saa käyttää sisäistä suojaa ja silloin kirosin niitä saamarin rättejä. Mä en tajua miksi kukaan vapaaehtosesti käyttää sidettä.
- Anonyymi
Hormonikierukan kanssa ei tarvita tuotakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormonikierukan kanssa ei tarvita tuotakaan.
Se vaan ei toimi läheskään kaikilla. Tunnen useamman naisen, joilla on hormonikierukan kanssa ollut jatkuvaa tiputteluvuotoa ja ovat lopulta päätyneet kierukan poistoon.
Monihan syö nykyään e-pillereitäkin ilman kuukausittaista taukoa. Usein lääkärit jopa suosittelevat tuota ja mm. endometrioosia jopa hoidetaan noin (tai pidetään kurissa).
Palstan naisilta ovat varmaankin jo kuukautiset loppuneet, joten sopii parhaiten viinamitaksi Viinamiehelle.
- Anonyymi
Voi kunpa oliskin. En malta odottaa sitä onnenpäivää. Mun elämäni parhaat kaks vuotta oli, kun olin raskaana ja kun imetin. Ei menkkoja, ei kipuja, ei kaikkea sitä riesaa. Ehdin jopa unohtaa miten s.tanan. p.rseestä ne on. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa oliskin. En malta odottaa sitä onnenpäivää. Mun elämäni parhaat kaks vuotta oli, kun olin raskaana ja kun imetin. Ei menkkoja, ei kipuja, ei kaikkea sitä riesaa. Ehdin jopa unohtaa miten s.tanan. p.rseestä ne on. 😂
Kahdessa vuodessa saa varmaankin kasvatettua aika potran lapsen ellei jopa kaksosia.
Nykyään onneksi miehelläkin voi olla kuukautiset, niin on saatu tasa-arvo sukupuolten välille.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Kahdessa vuodessa saa varmaankin kasvatettua aika potran lapsen ellei jopa kaksosia.
Nykyään onneksi miehelläkin voi olla kuukautiset, niin on saatu tasa-arvo sukupuolten välille.Niin se tosiaan yleensä menee. Ensiksi sitä kasvatellaan mahassa se 9 kk ja sitten Suositus on täysimettää 6 kk:teen asti ja osaksi sinne vuoteen saakka. Siinäpä sitä aikaa tosiaan vierähtä helposti se parisen vuotta. Hyvä, että huomasit.
- Anonyymi
Sinulle annan luunapin. Ole hyvä. 😣👌
- Anonyymi
Andylle
- Anonyymi
Ei ole sopiva lahjaksi.
En kyllä kellekään, en tunne ketään palstalta niin intiimisti, että tulisi mieleenkään lahjoittaa kuukuppia. Puukupin eli kuksan voisin jollekulle antaakin lahjaksi.
- Anonyymi
Noniin jooh joku musiikki: Scorpions - Big City Nights..... justiin joo haluaisin keskustella hassun asvaustytön kanssa aina asioista esemerkiksi siitäkin miksi Alfred Einstein oli niin tyhmnä mies?
- Anonyymi
Ehheh :) Laitetaas kuule tähän Big on Japan. Ja nyt et kuules mee mollaamaa mun mies idolia.
Ja siid macin, voi vapaasti kertoa ajatuksistasi. Niin? :)
- Anonyymi
Miksi joku sellaisen haluaisi antaa lahjaksi????
Minulla oli erä kylässä ja kesken ruokailun hävisi pöydästä vessaan. Luulin jo, että oli aspiroinut ruokaa ja siksi paennut vessaan. Selvisi, että oli kuvitellut kuukupin vuotaneen,,, - Anonyymi
Arvasud-tytölle että: arvaa miksi 0 ei ole 1 ja minksi poliisien ylikomisaariot yleensä valehtelevat :D
- Anonyymi
Doh? :) En tuota tiedä. Mutta sinä se tiedät aina ihan kaiken.
Miettikää kun antaisi tuollaisen lahjan ja sitten hörppisi suoraan kupista sen tuloksen. Miettikää!
- Anonyymi
Ei ainakaan tänne, kiitos.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035