Menet miehen kanssa 30-60min kävelylle jonka jälkeen molemmat jatkavat kotiinsa.
-Saako mies uudet treffit?
-Vai oliko mies mielestäsi tylsä kun ei pyytänyt lenkin jälkeen edes kahville ja jatkotreffejä ei tule?
Nainen, menet miehen kanssa lenkille
48
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Se nyt tietenkin riippu miten se lenkki menee. Jos vedetään vaan tuppisuina hikilenkki, niin mun kanssani ei toisia treffejä tule. Sen sijaan jos siellä oikeasti jutustellaan ja tutustutaan ja on kivaa niin uudetkin voi sopia.
En mä itsekään halua ihan oikean lenkkeilyn päätteeksi mihinkään kahville, vaan kotiin vaateidenvaihtoon ja varmaan suihkuunkin. - Anonyymi
Jos lenkki on ollut edes yhtään tehokas (syke kävellessä yli 130), sen aikana on tullut ainakin pieni hiki pintaan. Sen jälkeen mennään suihkuun. Yksin.
Mikään ei estä näkemästä jonkin muun tekemisen lomassa myöhemmin — miksipä ei vaikka samana iltana — jos muu aikataulu sen sallii. Järjestyksessä toisen tapaamisen vaatima meikkaus, hiusten laittaminen, muu laittautuminen ja pukeutuminen vie suihkun (15 min) lisäksi 1 - 1,5 tuntia.
Hikisenä ei todellakaan lähdetä kahville! Sellaisen miehen kanssa ei toisia treffejä tulisi.
Sen sijaan olisi toivottavaa, että mies muiskauttaisi edes pienen suukon suulle lenkin jälkeen ennen kotiin lähtöä. Ellei mies tee niin, pyydän sitä. Ellei mies senkään jälkeen tee niin, toisia treffejä ei tule.
🦄- Anonyymi
Mikäs juttu toi nyt on?
Etkö sä feministinä voi mennä ihmisten ilmoille just sellaisena, kuin olet? Ilman meikkausta ja laittautumista? - Anonyymi
Jos on ekat treffit, niin ei kyllä pussata. Ja jos nainen pyytää pussaamaan, niin se latistaa tunnelman lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ekat treffit, niin ei kyllä pussata. Ja jos nainen pyytää pussaamaan, niin se latistaa tunnelman lopullisesti.
Ei heti tarttekkaan pussailla tällaisena korona aikana. Hienoa, että tuollaisia periaatteen miehiäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs juttu toi nyt on?
Etkö sä feministinä voi mennä ihmisten ilmoille just sellaisena, kuin olet? Ilman meikkausta ja laittautumista?Ihmisten ilmoille joskus kyllä. Treffeille en.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei latista, jos mies on odottanut suukkoa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heti tarttekkaan pussailla tällaisena korona aikana. Hienoa, että tuollaisia periaatteen miehiäkin on.
En ole käynyt treffeillä korona-aikana.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Kai ennen suukkoja kannattaa vähän tutustua eka ja kysyä nimeä eli tutustua hieman eka ja katsoa ihastuuko kumpikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Ja mies haluaisi tutustua sinuun mut sinä vaan heti esittelet pimppiäsi ja ehdottelet seksiä ja haluatko suihin oton niin mies vain pyysi kävelemään ja kävelykaveriksi ja tutustumaan toisiinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ennen suukkoja kannattaa vähän tutustua eka ja kysyä nimeä eli tutustua hieman eka ja katsoa ihastuuko kumpikin
Sivusta ... No mitä hittoa, siellä treffeillä sitten on tehty se 60 minuuttia, jos ei kerta "tutustuttu hieman"? Mikä sinusta sitten on treffien funktio?
- Anonyymi
Osaisinkohan kysyä, että nähääks taas? 😍
- Anonyymi
Naiset voi just jaksaa kävellä 30 minsaa hitaasti koska ovat lihavia ja huonokuntoisia. Minä veisin naisen 20 km pyörälenkille ja jos ei pysy perässä niin ei toisia treffejä tule. 20 minuutin lenkki fillarilla kestää 50 minuuttia korkeintaan joten edellytän että olisi suht hyvä kunto että jaksaa polkea.
- Anonyymi
Lenkkeile sinä miesten kesken!
Missä on empatiakyky ja toisen ihmisen huomiointi? Jos menette verenmakusuussa liikkumaan, missä kohtaa ajattelit tutustua naiseen?
- Anonyymi
Elämässä voi tulla kaikenlaista eteen. En lähtisi tuohon. Leikiten olen tuon matkan mennyt joitakin vuosia sitten. Vaan aina voi sairastua ja kunnon kanssa tulla takapakkia. Ei taitaisi kaltaisesi mies silloin vierellä pysyä.
- Anonyymi
”20 minuutin lenkki fillarilla kestää 50 minuuttia”
🤫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫Miehen logiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen logiikkaa.
Sillä on vaan jäänyt ketjuun liikaa rasvaa pakkaspäivänä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫Lol 😆🤣😂
- Anonyymi
Mies ja nainen tutustuu viinaa juomalla baarissa ja kävelevät baarista sitten yhdessä toisen kotiin. Mies saa aina toiset treffit kun juo viinaa naisen kanssa.
t viinamies - Anonyymi
Suosittelen, että viet naisen lenkille uppolumeen. Nainen haaroja myöten perse lunta myöten kahlaa lumessa ja näin menee lenkillä kauan aikaa.
Voi saada naisen läheisyyttä, jos nainen pyytää päästä reppuselkään.
Silloin kannattaa tehdä, että mies mahalleen mätkähtää ja saa näin naisen päälleen makaamaan, jos ei naisen kanssa ole sänkyyn päässyt.
Sen jälkeen alkaa naisen kanssa painimaan, ei nainen pääse karkuun, kun naisen räpylät eivät lumessa jaksa liikkua ja nainen hymyillen kirkuu ja nauraa räksättää, jolla on tarkoitus, että nainen on lisääntymis haluinen. - Anonyymi
Naiset ei jaksa ulkoilla kovin pitkään.
- Anonyymi
Mitä kyselet tyhmiä? Riippuu miehestä.
- Anonyymi
Saa tietysti, jos oli kivaa.
- Anonyymi
En kylläkään sopisi treffejä kävelylle.
- Sheena- Anonyymi
Kävelyitäkin on niin monenlaisia. Itsekään en mihinkään lenkille lähtisi treffailemaan. Sen sijaan joku rauhallinen kaupunkikäve(leske)ly, kauniista säästä nauttien, kelpaisi mulle mainiosti.
Menet naisen kanssa 30-60min kävelylle jonka jälkeen molemmat jatkavat kotiinsa.
-Saako nainen uudet treffit?
-Vai oliko nainen mielestäsi tylsä kun ei pyytänyt lenkin jälkeen edes kahville ja jatkotreffejä ei tule?
Vastaan, että jos pidin naisen seurasta ja hän näytti pitävän mun seurasta(yhtä tärkeetä), jos tuli tunne että meillä synkkaa, niin joo. Lähden uudestaan treffeille.- Anonyymi
Taas tämä saantilogiikka.
Saako mies uudet treffit?
Mitäs se nainen sitten saa, jos uudet treffit sovitaan?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Riippuu kokonaan siitä, mitä mies puhuu.
- Anonyymi
Olet outo
- Anonyymi
Olen samalla linjalla kuin moni muukin täällä; hiestyneenä lenkkivaatteissa ei kamalasti vedä kahville minnekään. Kyllä se koti ja suihku ja vaatteiden vaihto on ykkösenä mielessä.
Ja toinen asia: jos siis olen tutustumassa mieheen ja tavataan lenkin merkeissä, en siis tunne häntä, en TODELLAKAAN mene hänen kotiinsa enkä päästä omaan kotiini ennen kuin tunnetaan paremmin! Kahvila taas ei tunnu houkuttelevalta vaihtoehdolta nihkeissä lenkkivaatteissa kun tuntee olonsa nuhjaiseksi.
Jos mies on kiinnostava, sovitaan uudet treffit. Jos ei, niin se oli sitten siinä.- Anonyymi
Ehdottomasti täytyy jotain selvyyttä olla tulevasta
Seuraavasta tapaamisesta - Anonyymi
Mitä te höpisette? Ei kävelystä tule hiki. Käyn joka päivä 30-60 minuutin kävelyllä koiran kanssa.
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva laittautua ensitreffeille.
Aika lattea esitys joku kävely muutenkin. Vaikuttaa, että mies haluaa tässä downshiftata ja laittaa naista paikalleen, meikittömänä pururadalle tarkistettavaksi? Ei tulisi niitä ensimmäisiäkään treffejä, huolehdin kyllä kunnostani ilman pakottamistakin enkä kaipaa asenteellista miestä vierelleni.
Liikuntaharrastus voisi olla yhteinen, mutta vasta suhteen saatua muitakin aspekteja. Voin lähteä 20 km pyöräilylle, muttei ole kilpapyörää joten mihinkään maantielle en lähde enkä varmasti kaupunkiympäristöön kaahailemaan muutenkaan.- Anonyymi
Kyllä kävelylle voi mennä meikkienkin kanssa. Olen itse ollut pyöräilytreffeillä ja ihan normaali kerros oli naamassa. Silloinen treffikumppani sanoi minun olevan hyvännäköinen heti ensimmäiseksi, kun pyöräilin paikalle. Paksu meikki alkaa häiritä vasta sellaisessa liikunnassa, jossa hikoilu on voimakasta.
Sitä paitsi lenkille voi hyvällä tekosyyllä laittaa päälle vähän erikoisemman värisiä urheiluvaatteita ja testata, miten mies reagoi niihin. 😀
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kävelylle voi mennä meikkienkin kanssa. Olen itse ollut pyöräilytreffeillä ja ihan normaali kerros oli naamassa. Silloinen treffikumppani sanoi minun olevan hyvännäköinen heti ensimmäiseksi, kun pyöräilin paikalle. Paksu meikki alkaa häiritä vasta sellaisessa liikunnassa, jossa hikoilu on voimakasta.
Sitä paitsi lenkille voi hyvällä tekosyyllä laittaa päälle vähän erikoisemman värisiä urheiluvaatteita ja testata, miten mies reagoi niihin. 😀
🦄No joo jos tykkää. Mä en tykkää kävelylenkeistä, en voi sietää ja ajatus rinta rinnan hinaamisesta hymy suin saa mut suorastaan yökkäämään😂🌚
Ite liikun ja teen muita fyysisiä juttuja sen verran paljon, että aika tylsäksi menee jos treffitkin pitää sopia liikuntatyyliin.
Mieluummin menisi yhdelle lasilliselle johonkin korkeatasoiseen paikkaan, niin mieskin näkisi minut vaihteeksi muissakin kun puhkikuluneissa liikuntavaatteissa. Ne ei kauaa uuden näköisinä kestä kun hiki tekee tehtävänsä ja muutenkaan en panosta mitenkään erityisesti, halvimmilla mennään.
En käytä koskaan paksua meikkiä, mun ei tarvi, kun perspiraatio ja vähäsokerinen ruokavalio pitää ihon yhdessä tosi hyvässä kunnossa. Joku vuosi sitten kokeilin jotain meikkivoiteita, niin huomasin et se voide teki ihosta sairaamman näköisen kun käytti, kai ne kemikaalit:(( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo jos tykkää. Mä en tykkää kävelylenkeistä, en voi sietää ja ajatus rinta rinnan hinaamisesta hymy suin saa mut suorastaan yökkäämään😂🌚
Ite liikun ja teen muita fyysisiä juttuja sen verran paljon, että aika tylsäksi menee jos treffitkin pitää sopia liikuntatyyliin.
Mieluummin menisi yhdelle lasilliselle johonkin korkeatasoiseen paikkaan, niin mieskin näkisi minut vaihteeksi muissakin kun puhkikuluneissa liikuntavaatteissa. Ne ei kauaa uuden näköisinä kestä kun hiki tekee tehtävänsä ja muutenkaan en panosta mitenkään erityisesti, halvimmilla mennään.
En käytä koskaan paksua meikkiä, mun ei tarvi, kun perspiraatio ja vähäsokerinen ruokavalio pitää ihon yhdessä tosi hyvässä kunnossa. Joku vuosi sitten kokeilin jotain meikkivoiteita, niin huomasin et se voide teki ihosta sairaamman näköisen kun käytti, kai ne kemikaalit:((Kukin tyylillään. Minulle on tärkeää, ettei lookini ole liian luonnollinen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tyylillään. Minulle on tärkeää, ettei lookini ole liian luonnollinen.
🦄Se on pääasia että ite viihtyy lookissaan👍
Tykkään ite enemmän vaatteista ja asusteista kun meikkaamisesta ja hiustenlaitosta.
Treffeille kyllä laittaisin kans huolellisen meikin ja toivon et mieskin panostaa siihen miltä näyttää tai muuten voi tuntea itsensä aika rankasti alipukeutuneeksi. lol.
- Anonyymi
Jos menee kylmällä ilmalla naisen kanssa lenkille, niin naisen velvollisuus on pakata reppuun lämmintä juomaa ja sämpyläleipää, jonka välissä on paahtokinkkua, goudar juustoa, maustekurkkuviipaleita ja paprikasuikaleita.
Naisen velvollisuus on myös avata untuvatakkinsa auki ja ottaa lenkillä kylmettynyt mies lämpimään halaukseen ja lämmittää mies lämpimäksi kehonsa lämmöllä.
Ne ovat naisen velvollisuuksia.- Anonyymi
Suu auki nyt tulee tuttipullo että pysyt hiljaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu auki nyt tulee tuttipullo että pysyt hiljaa!!
Ei mikään tuttipullo, nainen rintaa suuhun ja rinnasta lämmintä naisen rintamaitoa....
- Anonyymi
Haaveilette romantisesta kävely treffeistä mutta niitä ette saa. Naisiin tutustuu vain viinaa juomalla baareissa ja silloin kumppani löytyy.
Naiset kyllä kävelee baariin mutta mihinkään puistoon ne ei jaksa kävellä.
T viinamies - Anonyymi
Veikkaan et moni korkeastikoulutettu neiti vilkuilisi kelloa koko ajan kun kuntoillakkin täytyy et jaksaa mut kellosta katsoo et 2 tunnin päästä tinderistä tulee käymään juuso ja sen jälkeen kale ja sen jälkeen abraham ja mohammed ja sen jälkeen simo
- Anonyymi
Se ammatti vaatii hyvää kuntoa et jaksaa skarppina asiakkaita
- Anonyymi
Mies on tylsä, jos edes pyytää lenkille treffeille. Voiko olla epäromanttisempaa, kun lenkillä nukkavieruissa vaatteissa ekalla kerralla. Ja on vielä tylsempää, jos ei pyydä siitä johonkin (jos tällaisille treffeille edes menisin koskaan!). Ruotsalaiset pyytävät viinille jne.dinnerille, minne nainen voi laittautua ja puitteet ovat romanttisemmat. Lenkillä voin käydä yksin ja en halua sinne jota kuta pilaamaan omaa aikaani. Niin Suomi-ukkojen tapa deittien ehdottamiseksi naiselle!
Että, kun tekee mieli yrjötä. - Anonyymi
Sehän nyt riippuu niin monesta asiasta. En mä noin ylipäänsä halua kuntoikun jälkeen mihinkäån kahville, sillä en mä lähde urheiltuani kahvilaan ja jos kyse on uudesta tuttavuudesta, niin en mä hänen kotiinsakaan lähde.
Jooh leikkeilykaveri olisikin kiva🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689