Kelpaakos sinkut

Anonyymi

Palstan nainen sinkut palstan miehille? Sitten voisitte kirjoitella yhdessä palstalle.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääturisijat disse ja Jazuli kelpaavat toisilleen.

• Anonyymi

Ihana kälätys match made in heaven 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin on yli miljoonan palstaviestin veteraani 👴🏻👵🏼

• Kavereina. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasittavat peukku alas.

• Anonyymi

Täällähän on monia hyvältä vaikuttavia naisia, tosin kaikki ei taida olla sinkkuja.
      Jos minä olisin sinkku, niin olisin varmaan tehnyt jo jotain liikkeitä.

-keinovaginamies-

• Olisitko kertonut lelustasi sinkkuna yhtä avoimesti?

• Anonyymi

Peukku alas myös tälle KVG miehelle

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Olisitko kertonut lelustasi sinkkuna yhtä avoimesti?

Ai mistä niistä? :)

Miksen olisi? Silloinhan se olisi yksin minun avautumista. Nythän asia koskee myös tuota muoriskaa, että vähän varovammin ehkä nyt.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ai mistä niistä? :)

Miksen olisi? Silloinhan se olisi yksin minun avautumista. Nythän asia koskee myös tuota muoriskaa, että vähän varovammin ehkä nyt.

-keinovaginamies-

Onko niitä useitakin!?

Ok.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Onko niitä useitakin!?

Ok.

Kyllä valikoimaa pitää olla.
        Olen odottanut, että koska palstalle putkahtaa dildonainen, mutta ei ole näkynyt.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä valikoimaa pitää olla.
        Olen odottanut, että koska palstalle putkahtaa dildonainen, mutta ei ole näkynyt.

-keinovaginamies-

Heh, on niitä täällä. Eivät vaan kerro ääneen kuten sinä leluarsenaaliaan. :D

Mun tarttee sanoa, etten omista seksileluja. Ei ole edes kokemusta niistä. Vissiin ne on kivoja, kun niitä kerran myytyä saadaan.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Heh, on niitä täällä. Eivät vaan kerro ääneen kuten sinä leluarsenaaliaan. :D

Mun tarttee sanoa, etten omista seksileluja. Ei ole edes kokemusta niistä. Vissiin ne on kivoja, kun niitä kerran myytyä saadaan.

Ujostelevat ja sievistelevät. Semmosta se on naisten kanssa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ujostelevat ja sievistelevät. Semmosta se on naisten kanssa :)

-keinovaginamies-

Tarkkoja yksityisyydestään varmaan useimmat. Hurjia sitten kahden kesken. :'D

• Anonyymi

Ei kelpaa. Vanhoja ja lihavia ovat lähes kaikki. Ei ainuttakaan alle kolmekymppistä.

• Anonyymi

Kurppiahan täällä vain on.

• Ja kurpittelevia mänttejä miehiäkin löytyy.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Ja kurpittelevia mänttejä miehiäkin löytyy.

Miehiä piti olla "miehiä", sitaateissa.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Miehiä piti olla "miehiä", sitaateissa.

Osa palstan miehistä on juurikin niitä "miehiä" eli siis neitimiehiä. Neitimiehuuteen kuuluu: keskenkasvuisuus, ikuisesti teiniasteelle jääminen, persoonallisuushäiriö, moraalittomuus, selkärangattomuus, naisvihaiset asenteet ja piiloangsti (ja kateus) naisia kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Osa palstan miehistä on juurikin niitä "miehiä" eli siis neitimiehiä. Neitimiehuuteen kuuluu: keskenkasvuisuus, ikuisesti teiniasteelle jääminen, persoonallisuushäiriö, moraalittomuus, selkärangattomuus, naisvihaiset asenteet ja piiloangsti (ja kateus) naisia kohtaan.

Oikeestaan, minusta eivät ole edes neitimiehiä, hekin on värikkäämpiä ja kivempia. Nämä "miehet" ovat miehen kopioita, paperinuken kaltaisia wanna be miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukku alas myös neitimiehille

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Oikeestaan, minusta eivät ole edes neitimiehiä, hekin on värikkäämpiä ja kivempia. Nämä "miehet" ovat miehen kopioita, paperinuken kaltaisia wanna be miehiä.

Neitimies ei tosiaan tarkoita naismaista miestä tai vastaavaa vaan miehen irvikuvaa, johon kuuluu naisten (ja muiden ihmisten) lyttääminen mitä erinäisin keinoin. Sellainen vääränlaisen, pinnallisen ja machomiehuuden toteuttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitimies ei tosiaan tarkoita naismaista miestä tai vastaavaa vaan miehen irvikuvaa, johon kuuluu naisten (ja muiden ihmisten) lyttääminen mitä erinäisin keinoin. Sellainen vääränlaisen, pinnallisen ja machomiehuuden toteuttaminen.

Pieni lisäys. Jokainen toisia alistava ja lyttäävä neitimies voisikin tehdä palveluksen teettää sellaisen "Olen neitimies" -tekstillä varustetun paidan ja pitää sitä päällä, jotta muut osaa varoa ja kiertää kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni lisäys. Jokainen toisia alistava ja lyttäävä neitimies voisikin tehdä palveluksen teettää sellaisen "Olen neitimies" -tekstillä varustetun paidan ja pitää sitä päällä, jotta muut osaa varoa ja kiertää kaukaa.

Sama juttu sellaisille naisille, joilla on taipumus toisia alistaa, joita taas kutsun sotanorsuiksi. He voivat teettää itselleen puolestaan "Olen sotanorsu" -tekstillä varustetun paidan ja pitää sitä päällään ihan vaan varoitukseksi muille. :D :O

• On täällä varmasti naisia, jotka kelpaa. Aina on monipäisessä porukassa.

Joku kelpaa aina jollekin.

• Anonyymi

Palstalla on ollut monta mielenkiintoista naista ja on yhä.
      Sana kelpaa on kai väärä tulokulma, ainakin jos tuntee viihtyvänsä naisen seurassa näin sanallisessa muodossa.

Usein suhde kaatuu myös mieheen, ei nähdä että aika olisi oikea sellaiseen suhteeseen jonka naiselle (johon jo henkisesti olisi jo ihastunut) haluaisi antaa.

Seksiä saa aina mutta hyvä parisuhde vaatii jo molemmilta osapuolilta sen henkisen tyyneyden ja yhteyden, voisi antaa itsestään pääosin vain niitä hyviä puolia.
      Joillakin on myös omassa elämässään asioita joita ei haluaisi muuttaa, suhde muuttaa tilannetta, se ei ole aina toivottavaa vaikka varmasti paljon itse suhteesta myös saisi.

AV

• Anonyymi

Aivan niin täti.

• Anonyymi

Mut siis sähän olet nainen

• Kappas, et olekaan kokonaan hävinnyt palstalta…

Ystäväni sanoi kysyi muutama kuukausi sitten, että oletko jo aloittanut nettideitit tai muun tapailun tms. Vastasin etten ole. Sitten oli hetken hiljaa ja tokaisi, että sulla on asiat liian hyvin, että oikeasti olisit valmis ottamaan tuohon ketään ”sotkemaan” kuviota. Ja sitten sanoi vielä, että sekaisinkin se menee helposti. Osittain totta. Kun lapset on tärkeitä, ei ketä tahansa ole ”ottamassa”.

Sen toisen ihmisen ja sen toisen elämän pitäisi olla sovitettavissa omaan ilman, että se on lapsilta pois. Se jo aiheuttaa paljon kriteerejä sille, ettei vastapuolella voi olla päihdeongelmaa, väkivaltaisuutta, hankaluutta hillitä tunteita, sosiaalisten taitojen puutteita, mt-ongelmia, persoonallisuushäiriöitä, eikä elämän hallinnan vaikeuksia. Ja koska lapsille ei tosiaankaan haluaa esitellä eri setää, joka kuukausi tai edes joka vuosi, ei kannata edes lähteä yrittämään ellei myös irl osu hyvin moni asia kohdilleen. Vähän eri asia kuin ennen 30v, jolloin saattoi vain jatkaa seurustelua, jos ei nyt ihan väärältä tuntunut. Realismi, se kun tietää miten paljon onnistuminen vaatii, tekee aika ison kynnyksen edes katsoa alkua. Silti ilman alkua, ei voi olla onnellista loppua…. Siis jos haaveilee onnellisesta lopusta, on pakko edes yrittää. Puhun tuossa etupäässä itselleni, sinun ymmärrän miettivän oman elämäsi omalta näkökannaltasi.

Olen itse ensimmäisen askeleen ottanut, ja ilmoittauduin sinkkuristeilylle toukokuussa. 😊 Olen ehkä hieman epämukavuusalueella tuollaisessa tapahtumassa, vaikka olen eksovertti, mutta suurin merkitys on oma sisäinen iso henkinen askel: olen ensimmäistä kertaa seuranhaussa, niin että myönnän itselleni tarvitsevani toista ihmistä mihinkään ja suojamuurit on auki. Jos ei koskaan aja itseään epämukavuusalueelle, ei kehity. En odota mitään suuria ja jos en viihdy, otan kirjan mukaan ja nautin omasta ajasta ja Tallinnan shoppailusta aamulla. 😂 Silti henkinen askel, päätös lähteä edes katsomaan miltä maailma näyttää, on suuri.

Tämä kirjoituksesi aihepiiri on mietityttänyt paljon viime aikoina. Olen miettinyt tarvitsenko enää ketään vai en. Olen todennut, että tarvitsen, mutten tarvitse huonoa suhdetta enää. Luulen, että sinun tilanteesi on aika samanlainen joltain osin?

• Tottakai kelpaa, kirjoiteltukin on. Nyt lapioimaan pirun painavaa lunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2311
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      269
      1938
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      894
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      838
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      837
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      789
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      774
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      767
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      765
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      180
      745
    Aihe