Niin onkos joku teistä naimisissa?
Avioliitto
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On, mutta ei enää kuin paperilla käytännössä
- Anonyymi
En ole ja oon jo 32.
- Anonyymi
Tarkennan, etten ole koskaan ollut enkä edes seurustellut.
- Anonyymi
Piristy, kohta pääset käänteislukuun 33 ja sehän jo itsessään kääntää kelkan toiseen suuntaan ainakin numerologian perusteella 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piristy, kohta pääset käänteislukuun 33 ja sehän jo itsessään kääntää kelkan toiseen suuntaan ainakin numerologian perusteella 👌
32:n käänteisluku on 1/32
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
32:n käänteisluku on 1/32
maallikon silmissä se on 33 😁 , ajanlaskullisesti. Nythän ei ratkaista yhtälöä vaan saavutaan foliohattutieteen kautta kääntöpisteeseen 33.
En ole. Olen ollut kerran ja toista kertaa en sitä virhettä tee.
Alleviivaan, vaikka olisin ihan sekopäisen rakastunut ja maailman tappiin asti sitoutunut, ei enää avioliittoon. Jos ei muuten pysy vierellä menköön menojaan.
- Anonyymi
Toukokuussa on :)
- Anonyymi
Kaksi kuukautta sitten tavattiin.
- Anonyymi
Silloin vasta, huh, sinulla on siis vielä riittävästi aikaa perua koko juttu kasvot säilyttäen, ole sitten seuraavalla kerralla vähän varovaisempi mitä menet lupailemaan 😶.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin vasta, huh, sinulla on siis vielä riittävästi aikaa perua koko juttu kasvot säilyttäen, ole sitten seuraavalla kerralla vähän varovaisempi mitä menet lupailemaan 😶.
Tästä me emme enää peruuta. Häät on Virossa.
- Anonyymi
En ole, enkä menisi. ☺
- Anonyymi
Exäni oli ja leperteli erosta, niin kuin toki monet,
Miksi meitä kilttejä naisia aina huijataan.
En enää jaksa ymmärtää.- Anonyymi
Siksi, kun olette tyhmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun olette tyhmiä.
En ole. Olen mansen jäsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Olen mansen jäsen.
jaa, se tampereen nysse-kerho?
- Anonyymi
Olen naimisissa ollut 14 vuotta. Oikeesti luulis jo että kyllästyttää olla saman ihmisen kanssa mutta ei vaan elämä on mukavaa ollut. Tasapainoista eikä kriisejä ole ollut.
- Anonyymi
En , en edes seurustele ei kiinnosta käyttää aikaani moiseen tyhmyyteen.
Sinkku olen, en ole avo- tai avioliitossa enkä edes tapailusuhteessa.
En ole ollut naimisissa. En usko avioliittoon sen nykyisissä kantimissaan.
Kysymys on monitahoinen kohdallani.. en usko, että ihminen on luotu yksiavioiseksi ja samalla olen sitä mieltä, että jos naimisiin mennään, sieltä ei eota. Avioliitto on lopullinen.
Joten joo.. en ole avioliitossa, enkä ole menossakaan.- Anonyymi
En ole, enkä ole ollut, mutta haluaisin olla. Pitäisi vain ensin löytää puoliso.
- Anonyymi
Oon ollut, en ole enää. Ei ole jäänyt traumoja. Ehkä en enää naimisiin mene mutta kumppani olisi kiva. Uskon että löytyykin.
- Anonyymi
Olin naimisissa yli 20 v, se riitti.
- Anonyymi
Jaa, en!
- Anonyymi
Kyllä toistamiseen 19v kohta 8 v....vähissä olleet sinkkuajat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765