Että sinkut palstan nainen löytää kesäheilan sinkut palstalta?
Voiko käydä niin
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kesäpanomies oli hyvä että kusuttuna tulee naisen luokse puolessa tunnissa kun naista panettaa.
Vanha kansa tiesi: Jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä. Siis kiirettä pitää, jos vanhan kansan viisauksia kuuntelee…. Tästä tosin löytyy uudenaikaisempi versio myös: Jos ei heilaa helluntaina, tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu. 😁
Kesäpoikia (miehiä) en ole koskaan itse harrastanut. Ihmiset ei ole hyödykkeitä, jotka otetaan kesäksi ja sitten syksyllä laitetaan sivuun. Toki moni asia voi mennä tutustumisessa ”pieleen”, eikä syvää yhteyttä löydy suhteeksi asti, mutta se on aivan eritilanne kuin tietoinen kesäpoika.- Anonyymi
Eikö kesämies olisi hyvä koska tekisin rempat ja kaataa puut sekä tyydyttää naisen ja sitten syksyllä nainen sanoo en tarvii sinua enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792