Mahdatteko naiset tänään

Anonyymi

Pukeutua seksikkäästi ja lähteä baariin miestä iskemään?

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset vois pysyy kotona että miehet voi juopotella rauhassa baarissa.

• Anonyymi

Uskon että tulee vilkas baariperjantai, koska jo nyt päivällä kun kävin lounastauolla kaupassa, niin oli liikkeellä useita naisia tavallista enemmän laittautuneina; meikattuna ja hiukset auki. Yhdelläkin hienot kultakorut päällä.

Tunsin itseni ihan kauhean tylsän näköiseksi meikittömänä ja hiukset kiinni😅

• "Tunsin itseni ihan kauhean tylsän näköiseksi meikittömänä ja hiukset kiinni😅"

Ihan suotta. Meikkiähän se vaan on ja helyjä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

"Tunsin itseni ihan kauhean tylsän näköiseksi meikittömänä ja hiukset kiinni😅"

Ihan suotta. Meikkiähän se vaan on ja helyjä.

Illalla ei ollut ketään hienosti laittautuneita kaupungilla vaikka oli baariaika, ehkä naiset oli menossa päivämenoihin kun oli niin kaunis päivä.

Onhan mulla nyt rättejä ja helyjä itselläkin, mut oon vaan ollut jotenkin ihan rättiväsynyt ja laittelu jäänyt aika vähiin tän vuoden puolella.

• Anonyymi kirjoitti:

Illalla ei ollut ketään hienosti laittautuneita kaupungilla vaikka oli baariaika, ehkä naiset oli menossa päivämenoihin kun oli niin kaunis päivä.

Onhan mulla nyt rättejä ja helyjä itselläkin, mut oon vaan ollut jotenkin ihan rättiväsynyt ja laittelu jäänyt aika vähiin tän vuoden puolella.

Ole itselles armollinen noiden rättien ja helyjen suhteen meinasin. Oot jees varmasti ilman koristeluakin. Mun silmään kaikki on. Ehkä oon väärä sanomaan siksi, mutta ehtisin jo. :)

Kuten totesitkin oot väsynyt, sinä riität ja helyt löytyy taas kun jaksaa ja viittii. Muita mukavia juttuja millä saa väsyä kevennettyä.

• Anonyymi

Kyllä naiset hakee seuraa baareista. Siksi miestenkin on baariin mentävä.

T viinamies

• En kyl lähtis baariin edes naisia iskemään saati miehiä. Kyllä ne on aina löytynyt jostain ihan muualta, kun baarista mun kumppanit.

Ja edes vaikka olisin joskus vielä sinkku, en lähtis baareihin notkumaan. Liikuntaa eri muodoissa mielummin, kuten aina ennenkin sinkkuna. Löytyis sitten jos löytyis jostain. Tai sitten ei ikinä. Kumpikin vaihtoehto olis ok.

• Anonyymi

Monet sanoo etteivät mene baariin ja löytävät kumppanin muualta mutta silti ovat kymmenii vuosia sinkkuna.

T viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Monet sanoo etteivät mene baariin ja löytävät kumppanin muualta mutta silti ovat kymmenii vuosia sinkkuna.

T viinamies

Ehkä he ei sitten liiku sinkkuna missään? Tai uskalla selvinpäin tutustua ihmisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T viinamies

En ole ikinä löytänyt edes panoseuraa baarista. Muutoin miehiä kyllä pyörii ympärillä riesaksi saakka.

• Anonyymi

En ole harrastanut moista koskaan elämässäni, joten tuskinpa aloitan nytkää.

• Anonyymi

Jep.. pukeudun seksiasuun ihan himassa mieheni kanssa!

• Anonyymi

Mahdatko itse pukeutua seksikkäästi? Baariin menosta en edes kysy. Olet joku setämies-ikäinen, kun ylipäätään baareista puhut.

• Anonyymi

En mene todellakaan mihinkään juottolaan. Ei kiinnosta sekoittaa viinalla päätä. Elämä on parasta huumetta.

Pukeudun ankeasti ja lähden ulkoilemaan.

Aino Ankeinen

• Anonyymi

Älä unohda syödä terveellisesti joka päivä!

• No en. Pesen pyykkiä ja leivon pitsaa:

• Anonyymi

Se on sama mitä seksikäs nainen pukee esim vaik verkkarit niin silti on super seksikäs naisilla on helppoo sama mitä pukee päälle ain on seksikäs

• Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä. Verkkarit ei seksikkyyttä vähennä yhtään. Voi jopa olla ihan päinvastoin.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä. Verkkarit ei seksikkyyttä vähennä yhtään. Voi jopa olla ihan päinvastoin.

Mummokaavut kyllä taas hiukan luo mummola tunnelmaa.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä. Verkkarit ei seksikkyyttä vähennä yhtään. Voi jopa olla ihan päinvastoin.

Olen ollut verkkareissa oikein viimeisen pintaliitoyökerhossakin ja tämä on taivahan tosi. Enkä ole edes mikään julkimo.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut verkkareissa oikein viimeisen pintaliitoyökerhossakin ja tämä on taivahan tosi. Enkä ole edes mikään julkimo.

Miksipä ei. Kun katselee tanssivideoitakin, niin tosi hyvännäköisiä verkkareita ja verkkarin kaltaisia housuja näkee naisilla päällä. Muutenkin oon sitä mieltä, että hyvännäköisen ihmisen päällä jätesäkkikin on jees.

Mä pidän verkkareita oikein kelpo vaatteina, rennot. Mukavemmat kun suorathousut tai monet muut liian "hienot" ja epämukavat.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Totta naisille sopii mikä vain vaate puhumattakaan ilman vaatteita jo ajatuskin saa ulvomaan auuuuuu susi hukka huutaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut oletkin super kuuma pakkaus eli kuuma seksikäs hottis

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Miksipä ei. Kun katselee tanssivideoitakin, niin tosi hyvännäköisiä verkkareita ja verkkarin kaltaisia housuja näkee naisilla päällä. Muutenkin oon sitä mieltä, että hyvännäköisen ihmisen päällä jätesäkkikin on jees.

Mä pidän verkkareita oikein kelpo vaatteina, rennot. Mukavemmat kun suorathousut tai monet muut liian "hienot" ja epämukavat.

Jep, ei ollut portsarilla huomauttamista, eikä kenelläkään muullakaan. Oikein hyvin kelpaavat siis verkkarit myös paikkaan, johon pitää pukeutua hyvin. Sellaisessa paikassa voisi ehkä tulla sanomista, jossa on iltapukukoodi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut oletkin super kuuma pakkaus eli kuuma seksikäs hottis

No se nyt on mulle ihan yksi lysti. Ei voisi vähempää kiinnostaa ajatteleeko joku noin vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se nyt on mulle ihan yksi lysti. Ei voisi vähempää kiinnostaa ajatteleeko joku noin vai ei.

Vai onko puolet maailman väestö ajattelee sinusta wau onpa super seksikäs tipuliini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko puolet maailman väestö ajattelee sinusta wau onpa super seksikäs tipuliini

On. Mulle on yhdentekevää mitä mulle yhdentekevät musta miettii. Tollasia kuolaajaukkoja on 13 tusinassa, tyhjänpäivästä porukkaa.

• Anonyymi

Vedän risan yöpaidan päälle, villikset jalkaan ja rojahdan sohvalle.

• Anonyymi

Hah. Kenen mieliksi pitäis? Poropervorunkkarinko? Niitä nyt saa pukeutumattakkn jos huolii. Yäk.ei huolita.

• Anonyymi

Olen jo seksikkäästi omalla sohvallani, mihinkään baariin tässä ehditä…

• Anonyymi

Naiset ei koskaan vonkaa miestä selvinpäin mutta kännissä vonkaavat. Monet kerrat baareissa on nainen kännissä tullut iskemään. Selvänä en muista että olis koskaan tullut.

• Anonyymi

Aina baariin pukeudun seksikkäästi. En silti sieltä miestä hae,ennemmin torjun. Nautin kaveriporukasta ja siitä fiiliksestä siinä. En kaipaa mitään jyystäjää mihinkään.

• Anonyymi

Ps. Tietyllätavalla nautin saamastani huomiosta kun voin haistattaa pervorunkkareille pskat.😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Tietyllätavalla nautin saamastani huomiosta kun voin haistattaa pervorunkkareille pskat.😊

Aika negatiivinen asenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienolta ihmiseltä kuulostat. Antaa ymmärtää ja niin edelleen.....

Minä olin otsalampulla tarkkailemassa lieroja ja hämähäkkejä koko illan. Hieno harrastus sekin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ei lähdetä:) Täällä katsotaan Vihreää Mailia taas tuhannennen kerran.

• Anonyymi

Paxia huuleen jottei irishkoffee tuoksahda.

• Anonyymi

Ajattelin tässä lähteä töihin, mutt mihis aikaa ne juottolat avataan? Mutt jospa lähtiskin tästä miehen iskuun. Nyrkillä, vaiko pesäpallomailalla saa mätkäistä urospuolisiksi arveltuja kapakassa maleksijoita?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe