Ymmärsin vihjeen mies

Anonyymi

Se oli kivaa ja kutkuttavaa niin kauan kun se kesti. Jatkan tätä yksinäistä elämän tapaista ja ehkä ne tunteet taas painuu häiritsemästä sinne jonnekin hämärään. Olen selvinnyt tähän saakka ilman niitä tai sua ja selviän kyllä vastaisuudessakin. Joku särö panssarissa päästi jotain outoja haaveita läpi. Katoan häiritsemästä ja korjaan panssarini. Häviää se ikäväkin samalla.

55

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin oli... Ne pienet hetket oli kultaakin arvokkaampia

    • Anonyymi

      Et ansaitsisi olla yksin.

      • Anonyymi

        Se on vaan sitä mitä se on. Ei se yksinäisyys ennen haitannut vaan vasta sen jälkeen kun aloin haaveilemaan. Tyhmästä päästä kärsii kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sitä mitä se on. Ei se yksinäisyys ennen haitannut vaan vasta sen jälkeen kun aloin haaveilemaan. Tyhmästä päästä kärsii kaikki.

        Mitä tein väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sitä mitä se on. Ei se yksinäisyys ennen haitannut vaan vasta sen jälkeen kun aloin haaveilemaan. Tyhmästä päästä kärsii kaikki.

        Haluan tosissani että olisit elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan sitä mitä se on. Ei se yksinäisyys ennen haitannut vaan vasta sen jälkeen kun aloin haaveilemaan. Tyhmästä päästä kärsii kaikki.

        Kärsin vain koska pahoitin mielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tein väärin?

        Et sä tehnyt mitään väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tosissani että olisit elämässäni.

        Kun se näkyisi myös jotenkin ihan kunnolla oikeassa elämässä. Niin siis jos olisit hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä tehnyt mitään väärin.

        Olen edelleenkin niin onnellinen kun juteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsin vain koska pahoitin mielesi.

        Älä turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä tehnyt mitään väärin.

        Toivottavasti en );


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en );

        Et tehnyt. Se on vain elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se näkyisi myös jotenkin ihan kunnolla oikeassa elämässä. Niin siis jos olisit hän.

        Oikeat asiat tapahtuvat oikeasssa elämässä, ei täällä. Viesti oli häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat asiat tapahtuvat oikeasssa elämässä, ei täällä. Viesti oli häneltä.

        Oikeassa elämässä tapahtuu kyllä asioita. Onko ne nyt sitten niitä oikeita vai vääriä, niin vaikea sanoa. Ei siellä mitään hyvää tapahdu. Täällä vain avaudutaan tuntemattomille, niin kuin yksinäisillä on tapana. Tuskin viesti oli häneltä, mutta jotenkin mukavaa kun tuntemattomat ovat ystävällisiä toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa elämässä tapahtuu kyllä asioita. Onko ne nyt sitten niitä oikeita vai vääriä, niin vaikea sanoa. Ei siellä mitään hyvää tapahdu. Täällä vain avaudutaan tuntemattomille, niin kuin yksinäisillä on tapana. Tuskin viesti oli häneltä, mutta jotenkin mukavaa kun tuntemattomat ovat ystävällisiä toisilleen.

        Juttelimme, ja tulimme oikein hyvin juttuun. Otin ensiaskeleen
        kun olit ensin kirjoittanut kommentin, ja vastasin siihen, siitä lähti liikkeelle mieletön keskustelu... En tiedä olet sinä hän nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelimme, ja tulimme oikein hyvin juttuun. Otin ensiaskeleen
        kun olit ensin kirjoittanut kommentin, ja vastasin siihen, siitä lähti liikkeelle mieletön keskustelu... En tiedä olet sinä hän nainen?

        Ollaan me tultu hyvin juttuun ja jotenkin noin se alkujaan lähti. Minä aloitin ja hän jatkoi. En silti usko että olisit juuri hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelimme, ja tulimme oikein hyvin juttuun. Otin ensiaskeleen
        kun olit ensin kirjoittanut kommentin, ja vastasin siihen, siitä lähti liikkeelle mieletön keskustelu... En tiedä olet sinä hän nainen?

        Ei täällä kukaan mitään palstakirjoituksia kaipaa vaan oikeita ihmisiä elämästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelimme, ja tulimme oikein hyvin juttuun. Otin ensiaskeleen
        kun olit ensin kirjoittanut kommentin, ja vastasin siihen, siitä lähti liikkeelle mieletön keskustelu... En tiedä olet sinä hän nainen?

        Täällä toinen jolla sama tilanne. Hyvät oli keskustelut ja juttua riitti. Nyt susta ei taas kuulu mitään. Haluatko jatkaa yhteydenpitoa? Sinusta se kiinni on mitä tapahtuu.
        N-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan me tultu hyvin juttuun ja jotenkin noin se alkujaan lähti. Minä aloitin ja hän jatkoi. En silti usko että olisit juuri hän.

        Minulle jäi sellainen tunne että et enää koskaan vastaisi kommenttiini ): Olin yllättynyt
        miten hyvin tultiin juttuun. Pohdimme erilaisia asioita, kysyimme esim mistä musiikista
        me molemmat tykkäämme. Ymmärrän jos et ehtinyt vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle jäi sellainen tunne että et enää koskaan vastaisi kommenttiini ): Olin yllättynyt
        miten hyvin tultiin juttuun. Pohdimme erilaisia asioita, kysyimme esim mistä musiikista
        me molemmat tykkäämme. Ymmärrän jos et ehtinyt vastaamaan.

        * Viimeiseen kommenttiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle jäi sellainen tunne että et enää koskaan vastaisi kommenttiini ): Olin yllättynyt
        miten hyvin tultiin juttuun. Pohdimme erilaisia asioita, kysyimme esim mistä musiikista
        me molemmat tykkäämme. Ymmärrän jos et ehtinyt vastaamaan.

        Me ei olla me. Olen vastannut hänelle aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen jolla sama tilanne. Hyvät oli keskustelut ja juttua riitti. Nyt susta ei taas kuulu mitään. Haluatko jatkaa yhteydenpitoa? Sinusta se kiinni on mitä tapahtuu.
        N-sivusta

        Vain ja ainoastaan sinun kanssa haluan jatkaa yhteydenpitoa. Tunnistan sinut sieltä missä ollaan juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla me. Olen vastannut hänelle aina.

        Tarkoitinkin että viimeiseen kommenttiini. Odotin sitä ja aloin huolestua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla me. Olen vastannut hänelle aina.

        Me ollaan me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan sinun kanssa haluan jatkaa yhteydenpitoa. Tunnistan sinut sieltä missä ollaan juteltu.

        Sinä sanot noin jokaisella naiselle vuorotellen. Et oikeasti erota ketään tai tiedä kenelle puhut. Selvitä vähän päätäsi. Tuo, eiku tuo, eiku tuo ja kaikki on vain hän ja sinä tunnistat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan sinun kanssa haluan jatkaa yhteydenpitoa. Tunnistan sinut sieltä missä ollaan juteltu.

        No pidä sitä yhteyttä sitten ettei taas yhteydet katkea. Mistä tunnistat ja koska juteltiin? Onko meillä jotain yhteistä? Jos, niin mitä semmoista minkä molemmat tietää?


      • Anonyymi

        Suomalainen tienaa senkin.


    • Anonyymi

      Oli kivaa ja mä luulen, että myös molemminpuolista.
      -sivuutettu ja unohdettu mies.

      • Anonyymi

        Miten niin oli? Paras on vielä edessä. Ei kai meidän välit siihen kaadu jos joku nainen on pettynyt johonkin mieheen nettipalstalla?
        -nainen jota et voi noin vaan sivuuttaa


      • Anonyymi

        Miten saisin sinut leppymään. Se keskustelu oli parasta mitä minulle on pitkiin aikoihin tapahtunut, sait minut tosi iloiseksi. Sinua en voi sivuuttaa. Se on mahdontonta vaikka yrittäisin väkisin. Sydämestäni et katoa koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oli? Paras on vielä edessä. Ei kai meidän välit siihen kaadu jos joku nainen on pettynyt johonkin mieheen nettipalstalla?
        -nainen jota et voi noin vaan sivuuttaa

        Nainen jota ei voi sivuuttaa, mutta huutelee sivusta. Se tieto olisi ihan mukava laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oli? Paras on vielä edessä. Ei kai meidän välit siihen kaadu jos joku nainen on pettynyt johonkin mieheen nettipalstalla?
        -nainen jota et voi noin vaan sivuuttaa

        Mutta oletko juuri hän ;) Minulle maailman rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oli? Paras on vielä edessä. Ei kai meidän välit siihen kaadu jos joku nainen on pettynyt johonkin mieheen nettipalstalla?
        -nainen jota et voi noin vaan sivuuttaa

        Haluan uskoa niin. Parempaan tulevaisuuteen, sinun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jota ei voi sivuuttaa, mutta huutelee sivusta. Se tieto olisi ihan mukava laittaa.

        Kyllä tuosta ymmärtää, että sivusta on. Siinähän viitataan aloittajaan siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oletko juuri hän ;) Minulle maailman rakkain.

        En tiedä, mutta joka viestin perässä ei pidä luovuttaa. Minä olen täällä myös enkä ole luovuttamassa miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan uskoa niin. Parempaan tulevaisuuteen, sinun kanssa.

        Kyllä se onnistuu, jos molemmat sitä haluaa. Minä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jota ei voi sivuuttaa, mutta huutelee sivusta. Se tieto olisi ihan mukava laittaa.

        Sinulle tämän viestin tarkoitinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuosta ymmärtää, että sivusta on. Siinähän viitataan aloittajaan siten.

        Oli niin outo tulkinta nettituttavuuden kaipailusta ettei voinut olla ihan varma miten tuosta pitäisi ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jota ei voi sivuuttaa, mutta huutelee sivusta. Se tieto olisi ihan mukava laittaa.

        Nyt käsitin täysin väärin. Kenellekkään muulle en kirjoittaisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt käsitin täysin väärin. Kenellekkään muulle en kirjoittaisi noin.

        * Käsitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt käsitin täysin väärin. Kenellekkään muulle en kirjoittaisi noin.

        Luulin että olet ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olet ketjun aloittaja.

        Ketjuja luodaan ja kommentteja riittää... Olen toivoton ):


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olet ketjun aloittaja.

        Olet ihan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli niin outo tulkinta nettituttavuuden kaipailusta ettei voinut olla ihan varma miten tuosta pitäisi ajatella.

        No tässä ketjussa kaivataan ihmistä, jonka kanssa oli kiva jutella täällä, ei oikeaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ketjussa kaivataan ihmistä, jonka kanssa oli kiva jutella täällä, ei oikeaa ihmistä.

        No aloittaja ei ainakaan kaipaa ketään sellaista, jonka kanssa olisi jutellut täällä, vaan ihan oikeaa ihmistä. -ap


      • Anonyymi

        -sivusta, mistä mies päättelet että sinut on unohdettu ja sivuutettu?


    • Anonyymi

      Kunhan yksi ei kuvittele näiden netissä rakastuneiden olevan minä.
      Miestä kaipaan ja hänen kanssa ollaan oltu tekemisissä ihan irl,
      -sivusta

      • Anonyymi

        Tottakai kaikki heti luulee jokaisen aloituksen olevan sinulta. Kuinkas muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kaikki heti luulee jokaisen aloituksen olevan sinulta. Kuinkas muuten.

        Ei kaikki vaan vain se hän. Kun nyt ei vaan luulisi. Nämä sarjahyvästelijät saa kaikki normaalit vähän varpailleen täällä. Sotkee vielä muiden suhteet itsesääliviesteillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki vaan vain se hän. Kun nyt ei vaan luulisi. Nämä sarjahyvästelijät saa kaikki normaalit vähän varpailleen täällä. Sotkee vielä muiden suhteet itsesääliviesteillään.

        Ja ihan tosissasi uskot, että anonyymit palstat sotkee ihmisten suhteita? Ja ihan tosissasi pidät sitä normaalina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan tosissasi uskot, että anonyymit palstat sotkee ihmisten suhteita? Ja ihan tosissasi pidät sitä normaalina?

        Elätköhän sinä itse jotain huuhaajuttuja ja nettisatuja hieman liian täpöllä? Minä itse luin lähinnä provokommenttia toisensa perään mitä tulee aloitukseen ja kommentteihin, enkä pidä näihin juttuihin uskomista normaalina. Sivusta


    • Anonyymi

      Miksi oletat asiota?

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        Oletkin väärä. Unohda.


    • Anonyymi

      H nainen rakas. Haluan vain sinut. Älä aina epäile. Tv. K mies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe