Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt vaan sattuu luonnon puolesta olemaan munansa vietävissä. Jos ei muuta, niin verrataan vaikka eläimiin... nekin repii toisiltaan ensin silmät päästä ja sitten toinen saa naaraan. 🤣
Mutta miksi sitten ihmisellä ei ole kiima-aikaa ja löytyy myös menopaussit ja pelit? 🤔
Yhtä kaikki.
Maailmasta on onneksi tulossa fiksumpi paikka. Ihmisenä mies ja nainen tasavertaistuu kulttuurissa, yhteiskunnassa ja sukupuoliroolitukset karisee. Seksuaaliset halut ja tarpeet otetaan vastuullisemmin huomioon itsessä ja esineellistäminen hiipuu, kun siitä puhutaan enemmän.
Vähemmistöryhmät saa elintilaa, eikä heidän tarvitse enää sitä vaatimalla vaatia.
Mies ja nainen kävelevät tulevaisuudessa samaansuuntaan vierekkäin, eivätkä vastakkain.
Ehkä itse näen tätä vielä ennenkuin viskovat multaa päälle. Mutta muutokset näkyy jo. Vaikuttavimmillaan siinä, kun mennyt sukupuoliroolitettu munansa orjuuttajama kipuilee muutoksen kourissa
Munan vietävissä.
424
4958
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen usein miettiny. Itse pidän miehiä paljon suuremmassa arvossa ja paljon fiksumpina olentoina. Oma kokemukseni valtaosasta miehistä on huomattavasti tuota positiivisempi. Musta kaikkein oudointa tossa ajattelussa on, että sitä pitävät yllä erityisesti omasta mielestään miehiä puolustavat, pääosin miehet. Mun on hyvin vaikea ymmärtää miksi he haluavat pitää yllä mielikuvaa miehistä aivottomina ja ajattelukyvyttöminä, tunteettomina, pelkän seksin perässä juoksevina olentoina. Yritetäänkö sillä oikeuttaa omaa toimintaa vai mikä ton motiivi mahtaa olla?
-möhköfantti-- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oikeutus ja vastuun siirtäminen muille itsestä.
Noin kai se on. On se musta silti aika outoa, että itsestä ja kanssamiehistään haluaa tietoisesti antaa ihna aivottoman ja itsehillintäkyvyttömän mielikuvan. Mikä sun kokemuksesi on, uskooko nuo miehet ihan aidosti ja oikesti itse noihin juttuihinsa, vai onko se tietoista harhaanjohtamista?
Onneksi todellinen elämä on olemassa. Muutenhan noihin höpsötyksiin voisi vaikka erehtyä uskomaan.
-mf- Anonyymi kirjoitti:
Noin kai se on. On se musta silti aika outoa, että itsestä ja kanssamiehistään haluaa tietoisesti antaa ihna aivottoman ja itsehillintäkyvyttömän mielikuvan. Mikä sun kokemuksesi on, uskooko nuo miehet ihan aidosti ja oikesti itse noihin juttuihinsa, vai onko se tietoista harhaanjohtamista?
Onneksi todellinen elämä on olemassa. Muutenhan noihin höpsötyksiin voisi vaikka erehtyä uskomaan.
-mf-Livrnä joku tuollainen kukkoilijatyyppi vaan annetaan öykkäröidä ja nauretaan sit hihaan kun öykkäröinti on ohi.
Mulla ei oo kaveripiirissä sellaisia ja baarissa tms. niilä on oma laumansa.
Täällä joku voi tosissaan selittääkin sitä, mutta mä uskon, että kyse on jostain 60-80 vuotiaasta tyypistä, joka koittaa selittää omaa elettyä elämää oikeutetuksi, luonnolliseksi jne. On varmaan vaikeaa tajuta, että oikeasti on ulkopäin ohjattu ihan metsään.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Livrnä joku tuollainen kukkoilijatyyppi vaan annetaan öykkäröidä ja nauretaan sit hihaan kun öykkäröinti on ohi.
Mulla ei oo kaveripiirissä sellaisia ja baarissa tms. niilä on oma laumansa.
Täällä joku voi tosissaan selittääkin sitä, mutta mä uskon, että kyse on jostain 60-80 vuotiaasta tyypistä, joka koittaa selittää omaa elettyä elämää oikeutetuksi, luonnolliseksi jne. On varmaan vaikeaa tajuta, että oikeasti on ulkopäin ohjattu ihan metsään.Itse en ole koskaan livenä törmännyt tollaseen "kukkoilijaan". Siksipä noi ajatukset onkin mulle niin kovin mystisiä.
-mf- Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole koskaan livenä törmännyt tollaseen "kukkoilijaan". Siksipä noi ajatukset onkin mulle niin kovin mystisiä.
-mf-No ei ne usein naisten kuulle puhelekaan niin reteästi. Nainen jos tulee sakkiin, alkaa livertely tai vst.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ei ne usein naisten kuulle puhelekaan niin reteästi. Nainen jos tulee sakkiin, alkaa livertely tai vst.
Luultavasti, ainakin jos pää suhtkoht toimii. Sen verran on vaan tullut tuolla hyvin miesvaltaisten porukoiden illanvietoissa oltua mukana, että olisin nyt edes kerran luullut noihin juttuihin törmänneeni. Itse olen kuitenkin aina lähes selvinpäin, mutta samaa ei voi koko muusta seurueesta sanoa.
-mf- Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti, ainakin jos pää suhtkoht toimii. Sen verran on vaan tullut tuolla hyvin miesvaltaisten porukoiden illanvietoissa oltua mukana, että olisin nyt edes kerran luullut noihin juttuihin törmänneeni. Itse olen kuitenkin aina lähes selvinpäin, mutta samaa ei voi koko muusta seurueesta sanoa.
-mf-No häviävää perinnettä se on onneks. Mä oon viettänyt aikaa mua vanhempien ja mua nuorempien miesten kaa ja ero on huomattava.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No häviävää perinnettä se on onneks. Mä oon viettänyt aikaa mua vanhempien ja mua nuorempien miesten kaa ja ero on huomattava.
No sitä tuossa mietin, että voisiko ikä ehkä olla yksi selittävä tekijä. Itse ole 80-luvun puolivälissä syntynyt ja ne porukat, joissa on tullut oltua ovat pääosin samaan ikäluokkaa ja nuorempia.
Asiaan taatusti myös vaikuttaa se, että mun tuttavapiirini on niin kovin moninaista, että eivät kaikkein pahimmat kukkoilijat siellä varmaan viihtyisi.
-mf- Anonyymi kirjoitti:
No sitä tuossa mietin, että voisiko ikä ehkä olla yksi selittävä tekijä. Itse ole 80-luvun puolivälissä syntynyt ja ne porukat, joissa on tullut oltua ovat pääosin samaan ikäluokkaa ja nuorempia.
Asiaan taatusti myös vaikuttaa se, että mun tuttavapiirini on niin kovin moninaista, että eivät kaikkein pahimmat kukkoilijat siellä varmaan viihtyisi.
-mf-No ikä sanoo paljon. Silloin kun mä oli junnu, pelasin säbää ukkoporukassa, mitkä ovat nyt jotain 55-70 ikäisiä. Aina oli pelkkiä pill.juttuja. Kun tuli koppiin, aina joku setämies kysyi: "no onko poika saanu pill.a? Pitää sitä saada, tai muuten hätäilet maalilla", kohta toinen säesti: "vai pitäiskö karvoilla reunustaa maali, että poika osuis?"
"Minä se nain niin, että lähti nivelnesteetkin". Joku jo tiedotti...
No nyt pelasin joukkueessa, jossa mä olin vanhin 43 ja seuraavaks vanhin oli 34...niin pikkuisen oli jutut erilaisia... jossain saunaillassa yksi teki itsestään pellen ja alkoi kertoa jotain venäjänreissuaan, missä oli käynyt huorissa. Mutta vaikka porukka nauroi sen jutuille, tupakills käydessäni moni sanoi myötähäpeävänsä sen juttuja... no kaveri olikin maalta... koitti vissiin saada paikkaa joukkueen sisällä.
Tuota yllämainittua öyhötystä kutsutaan toksiseksi maskuliinisuudeksi. Ryhmäydytään ja osoitetaan myrkyllisiä "miehekkyydeksi" osoitettuja teesejä ja ohjrita yms. Nuori mies taas saattaa noiden perusteella etsiä sen miehuutensa...
Onneksi noi jää historiaan ja asioista puhutaan enemmän, eikä enää jää tuollaisten miesten keskinäisten "öyhötyksien" varaan.
Niin muuten... yks peluti tuossa nuoremmassa sakissa alkoi itkemään mulle, kun oli eronnut. Spontaanisti kertoi jotain ja sit vaan repes. Tuli siihen muitakin ja kun tiedettiin niin halattiin tyyppiä ja tsempattiin. Oikeastaan se toi vaan lisää oikeanlaista joukkuehenkeä. Paremmin kuin sen yhden hölmön huorausreissujutut...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-mf-Et vain ole kovin viehättävä, se johtuu siitä. Ei millään pahalla, mutta tämä on kylmä totuus. Kun viehättävä nainen eksyy (miksi edes) hyvin miesvaltaisten porukoiden kanssa illanviettoon, on vain ajan kysymys, että alkaa tapahtua.
Ehtona siis luonnollisesti se, että nainen on viehättävä. Joskus selviää vähällä, mutta joskus käy ikäviä asioita, kun alkoholin kanssa leikitään samalla, ja joillain miehillä pettää sovinnaisuuden rajat...
Silloin jälki voi olla rumaa.
Ole siis onnellinen, että olet mikä olet. - Anonyymi
'Mutta miksi sitten ihmisellä ei ole kiima-aikaa ja löytyy myös menopaussit ja pelit? 🤔'
Ihmisellä ON kiima-aika. Ihmisnaaraalla on kerran kuukaudessa ovulaatio kuukautiskierron puolivälissä. Tänä aikana hän erittää kielontuoksuista feromonia ja on halukkaampi parittelemaan. Muilla nisäkkäillä yleensä tämä naaraiden kiima laukaisee myös uroten kiiman. Ihmisillä seksiin liittyy muutakin kuin lisääntyminen ja siksi ihmiset ovat matala-asteisesti 'kiimassa' koko ajan. Tämän lisäksi naisten ovulaatio lisää tuota kiimaa.
Tämä sama 'hyperseksuaalisuus' ominaisuus on myös kääpiösimpansseilla.
Ihmisen luonnollista kiimarytmiä sekoittaa mm. Ehkäisypillerit ja muut hormonivalmisteet.
Mies joka on tutustunut joskus naiseen jolla on kova kiima-ovulaatio, ei koskaan unohda sitä:) Pillunlimat valuu polvia myöten ja nainen haluaa penistä vaikka keskellä katua. Todella 'eläimellistä' menoa...!
Miksi ihmisnaarailla on menopaussi? Ilmeisesti luonnossa ei ole eletty kuin n. 50-vuotiaiksi. Toinen vaihtoehto on että ihmisen lapsuus on pitkä ja on tarvittu iso-äitien apua lastenlasten hoitoon. Menopaussi on muuten myös kääpiösimpanssi naarailla. Anonyymi kirjoitti:
'Mutta miksi sitten ihmisellä ei ole kiima-aikaa ja löytyy myös menopaussit ja pelit? 🤔'
Ihmisellä ON kiima-aika. Ihmisnaaraalla on kerran kuukaudessa ovulaatio kuukautiskierron puolivälissä. Tänä aikana hän erittää kielontuoksuista feromonia ja on halukkaampi parittelemaan. Muilla nisäkkäillä yleensä tämä naaraiden kiima laukaisee myös uroten kiiman. Ihmisillä seksiin liittyy muutakin kuin lisääntyminen ja siksi ihmiset ovat matala-asteisesti 'kiimassa' koko ajan. Tämän lisäksi naisten ovulaatio lisää tuota kiimaa.
Tämä sama 'hyperseksuaalisuus' ominaisuus on myös kääpiösimpansseilla.
Ihmisen luonnollista kiimarytmiä sekoittaa mm. Ehkäisypillerit ja muut hormonivalmisteet.
Mies joka on tutustunut joskus naiseen jolla on kova kiima-ovulaatio, ei koskaan unohda sitä:) Pillunlimat valuu polvia myöten ja nainen haluaa penistä vaikka keskellä katua. Todella 'eläimellistä' menoa...!
Miksi ihmisnaarailla on menopaussi? Ilmeisesti luonnossa ei ole eletty kuin n. 50-vuotiaiksi. Toinen vaihtoehto on että ihmisen lapsuus on pitkä ja on tarvittu iso-äitien apua lastenlasten hoitoon. Menopaussi on muuten myös kääpiösimpanssi naarailla.Kiitos tietoiskusta.. vaikka sinäällään se ei ihan aiheeseen liity, mutta sopinee tänne myös...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No häviävää perinnettä se on onneks. Mä oon viettänyt aikaa mua vanhempien ja mua nuorempien miesten kaa ja ero on huomattava.
Valkoisen rodun miehet yleensä pysyvät pitämään 'kalunsa kahleissa', eli järki ohjaa toimintaa.
Mitä tummempi pigmentti, sitä enemmän mies on kyrpänsä vietävissä. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ikä sanoo paljon. Silloin kun mä oli junnu, pelasin säbää ukkoporukassa, mitkä ovat nyt jotain 55-70 ikäisiä. Aina oli pelkkiä pill.juttuja. Kun tuli koppiin, aina joku setämies kysyi: "no onko poika saanu pill.a? Pitää sitä saada, tai muuten hätäilet maalilla", kohta toinen säesti: "vai pitäiskö karvoilla reunustaa maali, että poika osuis?"
No nyt pelasin joukkueessa, jossa mä olin vanhin 43 ja seuraavaks vanhin oli 34...niin pikkuisen oli jutut erilaisia... jossain saunaillassa yksi teki itsestään pellen ja alkoi kertoa jotain venäjänreissuaan, missä oli käynyt huorissa. Mutta vaikka porukka nauroi sen jutuille, tupakills käydessäni moni sanoi myötähäpeävänsä sen juttuja... no kaveri olikin maalta... koitti vissiin saada paikkaa joukkueen sisällä.
Tuota yllämainittua öyhötystä kutsutaan toksiseksi maskuliinisuudeksi. Ryhmäydytään ja osoitetaan myrkyllisiä "miehekkyydeksi" osoitettuja teesejä ja ohjrita yms. Nuori mies taas saattaa noiden perusteella etsiä sen miehuutensa...
Onneksi noi jää historiaan ja asioista puhutaan enemmän, eikä enää jää tuollaisten miesten keskinäisten "öyhötyksien" varaan.
Niin muuten... yks peluti tuossa nuoremmassa sakissa alkoi itkemään mulle, kun oli eronnut. Spontaanisti kertoi jotain ja sit vaan repes. Tuli siihen muitakin ja kun tiedettiin niin halattiin tyyppiä ja tsempattiin. Oikeastaan se toi vaan lisää oikeanlaista joukkuehenkeä. Paremmin kuin sen yhden hölmön huorausreissujutut...'tupakills käydessäni moni sanoi myötähäpeävänsä sen juttuja... no kaveri olikin maalta... koitti vissiin saada paikkaa joukkueen sisällä.'
Ei kai kukaan nykyään polta tupakkaa, kuin täysi tollo?
Sinänsä paljastavaa että 'suvakki' onkin ennakkoluuloinen 'maalaisia' kohtaan. Pitää olla aina joku jota halveksii. Anonyymi kirjoitti:
Valkoisen rodun miehet yleensä pysyvät pitämään 'kalunsa kahleissa', eli järki ohjaa toimintaa.
Mitä tummempi pigmentti, sitä enemmän mies on kyrpänsä vietävissä.Vai niin...-huokaus-
Anonyymi kirjoitti:
'tupakills käydessäni moni sanoi myötähäpeävänsä sen juttuja... no kaveri olikin maalta... koitti vissiin saada paikkaa joukkueen sisällä.'
Ei kai kukaan nykyään polta tupakkaa, kuin täysi tollo?
Sinänsä paljastavaa että 'suvakki' onkin ennakkoluuloinen 'maalaisia' kohtaan. Pitää olla aina joku jota halveksii.Mä kerroin huomioistani vain ja poltin silloin. Tai poltin ehkä sikarin? Nykyään käytän harvakseltaan nikotiinityynyjä. Step by step.
En sentään ala tekemään sulke tiliä kaikesta..- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Varmaan ne soijapojat ei ole miehiä sen takia teidän naisten on miehistyttävä ja alettava miesten töihin.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ikä sanoo paljon. Silloin kun mä oli junnu, pelasin säbää ukkoporukassa, mitkä ovat nyt jotain 55-70 ikäisiä. Aina oli pelkkiä pill.juttuja. Kun tuli koppiin, aina joku setämies kysyi: "no onko poika saanu pill.a? Pitää sitä saada, tai muuten hätäilet maalilla", kohta toinen säesti: "vai pitäiskö karvoilla reunustaa maali, että poika osuis?"
Niin muuten... yks peluti tuossa nuoremmassa sakissa alkoi itkemään mulle, kun oli eronnut. Spontaanisti kertoi jotain ja sit vaan repes. Tuli siihen muitakin ja kun tiedettiin niin halattiin tyyppiä ja tsempattiin. Oikeastaan se toi vaan lisää oikeanlaista joukkuehenkeä. Paremmin kuin sen yhden hölmön huorausreissujutut...Huorissa käynti on luusereiden hommaa ja vielä retostelee niillä jutuilla niin täytyy olla aika idiootti. En ole eläissäni käynyt huorissa eikä ole koskaan ollut tarvetta sille vaikka olisin yksin ollutkin. Huora on kynnys jota en ylitä koskaan. Nuo huorien käyttäjät ovat oma lajinsa ja sanotaan että ei sieltä paremmasta päästä.
Anonyymi kirjoitti:
Huorissa käynti on luusereiden hommaa ja vielä retostelee niillä jutuilla niin täytyy olla aika idiootti. En ole eläissäni käynyt huorissa eikä ole koskaan ollut tarvetta sille vaikka olisin yksin ollutkin. Huora on kynnys jota en ylitä koskaan. Nuo huorien käyttäjät ovat oma lajinsa ja sanotaan että ei sieltä paremmasta päästä.
No helpointa olisi se, että koko laji olisi kielletyä. Siinä kuitenkin ollaan niin herkästi siinä, että jompaakumpaa satutetaan. Ja aina ei voi tietää, onko nainen omasta halustaan "ammatissa" ja jos on, niin mikä sen halun siihen tuo...Jättivelat huumekuriirille...jne....
Ei se oikein ole kyllä munkaan mielestä mitenkään hyvä juttu ollenkaan. Vaikka olen miettinyt, että se voisi olla jossain määrin hyväkin. Mutta en ehkä enää....- Anonyymi
Niin ja se tuntuu, että jonku seksin perässä juokseva mies on jossain tuolla reisussa kun lähtee vaikka se "pahantekijänä" ( en tiiä loppua)voi olla samankaton alla.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se tuntuu, että jonku seksin perässä juokseva mies on jossain tuolla reisussa kun lähtee vaikka se "pahantekijänä" ( en tiiä loppua)voi olla samankaton alla.
No pettäjä keksii keinonsa...
- Anonyymi
Siititäkin löyty ihan vitun idiootti ihminen. Entä tasa-arvo! Naisetkin on todella vahvoja, kun sinutkin synnytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-mf-Naisen kulukukkarolle käy kalliiksi, ellei
Löydä miestä, joka hänet elättää
Esim rouva Lenita Melartin,
Joka erotettiin aviosta
Tämä. 👍👍👍
Sen sijaan, että puhuttaisi miehistä ja naisista sukupuolina ja homogeenisinä keskenään sukupuolen mukaan, pitäisi aina puhua yksilöistä ja yksilöllisistä eroista.
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Bätääs kirjoitti:
Sen sijaan, että puhuttaisi miehistä ja naisista sukupuolina ja homogeenisinä keskenään sukupuolen mukaan, pitäisi aina puhua yksilöistä ja yksilöllisistä eroista.
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Ja joku mies ja nainen voi keskenään olla hyvin toistensa kaltaiset ihmisinä. Taaskaan ei pitäisi puhua naiset venuksesta ja miehet marsista. Tämä sutkaus todistaa vaan, ettei tyypit jotka tätä hokee kykene kohtaamaan ihmistä ihmisenä vaan kyttää jotain sukupuoli tekijöitä millä perustella oman ymmärtämättömyytensä.
Ihan helppoa on ymmärtää yli sukupuolirajojen toisiaan, kun tyypit kohtaa. Tottakai ihan erilaisen ajatusmaailman omaava on aina outo ja vaikea tuntea ja ymmärtää, muttei se sukupuolesta johdu vaan ihmisten erilaisuudesta yksilöinä ja ajattelijoina. Maailmankuva vaikuttaa ei sukupuoli.- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Liian harvoin puhutaan että miehissäkin on aseksuaaleja.
Bätääs kirjoitti:
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Ja joku mies ei ymmärrä kuin seksin päälle, toinen taas voi olla hyvin herkkä sieluinen, sielukas ja tunteellinen, joku jotain näiden väliltä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian harvoin puhutaan että miehissäkin on aseksuaaleja.
Vielä harvemmin puhutaan miehistä, jotka eivät edusta mitään ääripäätä. Oikestaan ihmisistä, jotka eivät edusta ääripäitä puhutaan yleisesti ottaen harvoin, mutta erityisesti miehistä. Tavallinen, "normaaleilla" seksihaluilla varustettu mies on ilmeisesti aivan liian kiinnostamaton aihe. Itseni se tosin kiinnostaisi kovasti. Vaikkapa iltapäivälehdissä on toki jatkuvasti jotain kyselyitä, jotka on otsikoitu "tätä tavalliset miehet/naiset seksissä haluavat" tmv. Vaan kun noita juttuja lukee, niin ei siellä juurikaan niitä ihan "tavallisia" juttuja lue. Tai voi toki olla, että mä en normielämässäni tunne yhtään ainoa seksiasioissaan tavista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä harvemmin puhutaan miehistä, jotka eivät edusta mitään ääripäätä. Oikestaan ihmisistä, jotka eivät edusta ääripäitä puhutaan yleisesti ottaen harvoin, mutta erityisesti miehistä. Tavallinen, "normaaleilla" seksihaluilla varustettu mies on ilmeisesti aivan liian kiinnostamaton aihe. Itseni se tosin kiinnostaisi kovasti. Vaikkapa iltapäivälehdissä on toki jatkuvasti jotain kyselyitä, jotka on otsikoitu "tätä tavalliset miehet/naiset seksissä haluavat" tmv. Vaan kun noita juttuja lukee, niin ei siellä juurikaan niitä ihan "tavallisia" juttuja lue. Tai voi toki olla, että mä en normielämässäni tunne yhtään ainoa seksiasioissaan tavista.
Jep. Esimerkiksi tätä palstaa lukiessa tulee varsin usein sellainen ole, että tavalliset ja keskimääräiset näkymykset esim. seksistä ovat kovin vähissä. En mä tunnista lainkaan täällä syntyvää mielikuvaa miehistä, tuolta normielämän puolelta. Ei tälläisiin täällä esiintyviin mielipiteisiin juuri siellä törmää, edes aamuyöllä ja parin promilen kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Esimerkiksi tätä palstaa lukiessa tulee varsin usein sellainen ole, että tavalliset ja keskimääräiset näkymykset esim. seksistä ovat kovin vähissä. En mä tunnista lainkaan täällä syntyvää mielikuvaa miehistä, tuolta normielämän puolelta. Ei tälläisiin täällä esiintyviin mielipiteisiin juuri siellä törmää, edes aamuyöllä ja parin promilen kännissä.
Anna jokin esimerkki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna jokin esimerkki...
Palstaa lukemalla löydät hyvin monta esimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noita "normaaleja" keskiarvon miehiä ole eniten, samoin naisia.
Iltapäivälehtiin kannattaa suhtautua epäillen. Ne haluavat raflaavia juttua, ja sitä kautta myyntiä. Tavallinen "normaali" ei kiinnosta, pitää laittaa juttuja erikoisemmasta tavallisuudesta. Bätääs kirjoitti:
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Joo. Mutta yleensä ja tällä palstalla miesoletetut yleensäkin oikein mainostavat, että muna vie, ei voi mitään ja se on olevinaan "miehisyyden mitta". Pah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noita "normaaleja" keskiarvon miehiä ole eniten, samoin naisia.
Iltapäivälehtiin kannattaa suhtautua epäillen. Ne haluavat raflaavia juttua, ja sitä kautta myyntiä. Tavallinen "normaali" ei kiinnosta, pitää laittaa juttuja erikoisemmasta tavallisuudesta.Sehän se juuri onkin, kun keskivertoja "normaaleja" on tietenkin eniten. Heistä ei vain tosiaan juuri puhuta. Kai se on niin tylsää, kun valtaosa meistä on niitä taviksia. Kai se on jotenkin kiinnostavampaa sitten se hieman valtavirrasta poikkeava näkemys. Vaan ihmisten maailmankuvaa ja minäkuvaa sellainen kirjoittelu kyllä vääristää. Luo vääränlaisia oletuksia muista ja itsestä ja täysin tyhjänaikaisia paineita ja oletuksia omasta kummallisuudesta, vaikka todellisuudessa onkin ihan "normi ja tavallinen ja täysin ok".
Bätääs kirjoitti:
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Minustakin ihmisiä olisi ennemmin katsottava yksilöinä kuin puhuttava heistä jonain yhtenäisenä ryhmänä. Eivät kaikki naiset ole keskenään samanlaisia kuin eivät kaikki miehetkään. Sama pätee myös mihin tahansa muuhun ihmisryhmään.
Disseisback kirjoitti:
Joo. Mutta yleensä ja tällä palstalla miesoletetut yleensäkin oikein mainostavat, että muna vie, ei voi mitään ja se on olevinaan "miehisyyden mitta". Pah!
Ehkä he ovat juuri niitä munan vietävissä olevia miehiäkin sitten vaan ja luulevat hölmöyttään, että kaikki muutkin miehet olisi kuten he ovat. Yksinkertaisia tollukouta.
Bätääs kirjoitti:
Ehkä he ovat juuri niitä munan vietävissä olevia miehiäkin sitten vaan ja luulevat hölmöyttään, että kaikki muutkin miehet olisi kuten he ovat. Yksinkertaisia tollukouta.
Ja naisissa on myös niitä samanlaisia tollukoita, jotka näkee miehen vaan munien kautta. Tai rintalihasten. Eikä persoonan ja tunnepuolen.
Norppa83 kirjoitti:
Minustakin ihmisiä olisi ennemmin katsottava yksilöinä kuin puhuttava heistä jonain yhtenäisenä ryhmänä. Eivät kaikki naiset ole keskenään samanlaisia kuin eivät kaikki miehetkään. Sama pätee myös mihin tahansa muuhun ihmisryhmään.
Aivan näin juuri. En tiedä miten sokea ihmisen pitää olla, jos ei huomaa noita eroja ja asioita, joista kirjoitit. Hyvinhän nuo erot huomaa ihmisistä kuin eläimistäkin jopa.
Bätääs kirjoitti:
No välttämättä ei edes tarvitse olla kovin ulospäin suuntautunut sen asian suhteen, että ulkoistaa omia tuntemuksiaan.
Esimerkiksi "tekovaginamies" tekee selkeästi sen maltillisesti. Jo nimimerkki kertoo sen, että hänen tarpeitaan ei oteta kotona huomioon ja nimimerkin myötä hän tuo sen esiin.
Ja minusta ihan mukava kirjoittelija ja tyyppi. Ei mitään häntä vastaan. Mutta huomaan, ettei tämä asia koske vain "provoavimpia" öykkäreitä.Disseisback kirjoitti:
No välttämättä ei edes tarvitse olla kovin ulospäin suuntautunut sen asian suhteen, että ulkoistaa omia tuntemuksiaan.
Esimerkiksi "tekovaginamies" tekee selkeästi sen maltillisesti. Jo nimimerkki kertoo sen, että hänen tarpeitaan ei oteta kotona huomioon ja nimimerkin myötä hän tuo sen esiin.
Ja minusta ihan mukava kirjoittelija ja tyyppi. Ei mitään häntä vastaan. Mutta huomaan, ettei tämä asia koske vain "provoavimpia" öykkäreitä.Niin, yksilöitä. :)
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Mutta yleensä ja tällä palstalla miesoletetut yleensäkin oikein mainostavat, että muna vie, ei voi mitään ja se on olevinaan "miehisyyden mitta". Pah!
Niin no, kun muutaman kerran on törmännyt juuri näihin vähemmän luotettaviin miehiin, lisäksi sukunikin miehiä heihin kuuluu.
Kyllä sitä alkaa epäilemään koko mies sukupuolta olevia. Syyttömiäkin.
Kaiken lisäksi olen pari kertaa törmännyt tyrmistyksekseni bi-miehiin, jotka ovat ihan tosissaan piirittäneet mua. Olin jopa mennä avioon toisen kanssa, kihloissa kun jo oltiin.
Jälkeenpäin ajateltuna mä olisin ollut pelkästään kulissiavioliitossa. Säälittävää meidän jokaisen kohdalta, mutt tämä kolmas osapuoli oli sellaisessa virassa ett se olisi loppunut lyhyeen, jos olisi julkisesti homous tullut tietoon.
Entinen sulhaseni oli avioliitossa myöhemmin kyseisen vanhemman miehen kanssa, hänen miehensä on nykyään menehtynyt sairauteen. Luin lehdestä kuolinilmoituksen.
En esittänyt edes surunvalitteluita, mä katson etten ole mitenkään velvollinen reakoimaan hänen puolisonsa pois menoon.
No tämä viimeisin äijä oli luihu, joka ilmeiseti nousi aina satulaan kun oli tilaisuus.
Hänen ex- vaimonsa synnytti hänelle tyttären, meidän kihloissa olo ajalla. Luultavasti
kävi aina kuksimassa, kun kävi poikiaan tapaamassa. Jätin avaimen ja sormuksen asuntonsa pöydälle, keräsin oman omaisuuteni ja lähdin.
Myöhemmin tosin tein saman tempun hänelle, annoin tilaisuuden lemmiskelyyn,
hän oli niin helppotapaus siinä kohdin. On Mimmin isä... eikä mulla ollut missään kohtaa tarkoitus antaa hänen tietää edes lapsestamme.
Toisin kävi, hän sai kiertoteitse selville asian, tarjosin suoraan mahdollisuutta unohtaa koko asian, sanoin ettei tarvitse maksaa elatusapua, jos antaa asian jäädä salaisuudeksi.
Ei toteutunut minun tahtoni; nyt on riippakiven lailla sidottu Mimmi ja mun elämään!
Tuli tapaamaan tytärtään koska hänelle sopi, ei ilmoittanut etukäteen tulostaan.
Mä kyllästyin hänen omahyväisyyteensä tehdä vierailuita koska sattuu. Homma on nyt niin ett hänellä on määrätyt päivät jolloin tapaa Mimmiä, tai mä vaadin valvottua tapaamista. Päiviä hän voi vaihtaa, jos asia sopii mulle ja ne vaihdot tehdään tekstareilla.
Jää dokumentit kummallekin, mistä ollaan sovittu... ei ole pelkästään sananvaraista sopimusta.
trollikka - Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Yksi mies on munansa vietävissä ja toinen ei, kolmas ei edes seksiä kaipaa jne.Siihen vaikuttaa mieshormonitaso ja itsehillintä. Ja tietysti kotoa saatu miehen malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, kun muutaman kerran on törmännyt juuri näihin vähemmän luotettaviin miehiin, lisäksi sukunikin miehiä heihin kuuluu.
Kaiken lisäksi olen pari kertaa törmännyt tyrmistyksekseni bi-miehiin, jotka ovat ihan tosissaan piirittäneet mua. Olin jopa mennä avioon toisen kanssa, kihloissa kun jo oltiin.
Jälkeenpäin ajateltuna mä olisin ollut pelkästään kulissiavioliitossa. Säälittävää meidän jokaisen kohdalta, mutt tämä kolmas osapuoli oli sellaisessa virassa ett se olisi loppunut lyhyeen, jos olisi julkisesti homous tullut tietoon.
Entinen sulhaseni oli avioliitossa myöhemmin kyseisen vanhemman miehen kanssa, hänen miehensä on nykyään menehtynyt sairauteen. Luin lehdestä kuolinilmoituksen.
En esittänyt edes surunvalitteluita, mä katson etten ole mitenkään velvollinen reakoimaan hänen puolisonsa pois menoon.
No tämä viimeisin äijä oli luihu, joka ilmeiseti nousi aina satulaan kun oli tilaisuus.
Hänen ex- vaimonsa synnytti hänelle tyttären, meidän kihloissa olo ajalla. Luultavasti
kävi aina kuksimassa, kun kävi poikiaan tapaamassa. Jätin avaimen ja sormuksen asuntonsa pöydälle, keräsin oman omaisuuteni ja lähdin.
hän oli niin helppotapaus siinä kohdin. On Mimmin isä... eikä mulla ollut missään kohtaa tarkoitus antaa hänen tietää edes lapsestamme.
Toisin kävi, hän sai kiertoteitse selville asian, tarjosin suoraan mahdollisuutta unohtaa koko asian, sanoin ettei tarvitse maksaa elatusapua, jos antaa asian jäädä salaisuudeksi.
Ei toteutunut minun tahtoni; nyt on riippakiven lailla sidottu Mimmi ja mun elämään!
Tuli tapaamaan tytärtään koska hänelle sopi, ei ilmoittanut etukäteen tulostaan.
Mä kyllästyin hänen omahyväisyyteensä tehdä vierailuita koska sattuu. Homma on nyt niin ett hänellä on määrätyt päivät jolloin tapaa Mimmiä, tai mä vaadin valvottua tapaamista. Päiviä hän voi vaihtaa, jos asia sopii mulle ja ne vaihdot tehdään tekstareilla.
Jää dokumentit kummallekin, mistä ollaan sovittu... ei ole pelkästään sananvaraista sopimusta.
trollikkaAi sun tytär on kosto.
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaSori... jäi sun kommentti huomaamatta.. tuli niin paljon viestejä. 😳
Bi- ja homoseksuaalien puolesta en voi ssnoa mitään, mutta he vielä tänä päivänäkin kärsivät seksuaalisuudestaan.
Sitä ei ole tässä yhteiskunnassa saatu normalisoitua, että voi olla haastetta kehittää se sukupuoleinen identiteetti.
Moni homoseksuaali voi toimia bi-mäisesti, ennenkuin lopulta tietää mikä seksuaalisesti on. (Kaappihomot)
Mutta yhtä kaikki...muna silloinkin vie, eikä vastuuta oteta, jos pettää.
Ja pettäjä on todella surkea ja heikko ihminen...sellainen oikeuttaa tekosensa aina mitä ihmeellisimmin. Munan tai pillun vietävänähän silloin on.- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Oikeat miehet saavat harvoin tilaa missään ja miehinä näytetään äijä kultturin edustajia ja sen puolesta liputtajia kaiken maailman liivijengejä ym joita on paljon jotka ovat enemmän poikia ja pojaksi jääneitä kuin miehiä.
Mies kunnioittaa naista ei retostele naisten määrällä kuuntelee on ystävällinen ja kohtelias. Hoitaa hommansa kaikella tavalla. Elää rauhallisella hyvällä mielellä. Tarvittaessa puolustaa mutta muuten ei uhoa eikä riehu tai yritä tallata ketään alleen. Ei lyö naisia eikä käytä hyväkseen lapsia tai edes lapsen lähellä olevia nuoria. On omanikäistensä kanssa suurin piirtein. Välittää terveydestään eli ei vedä mitään kaljakoreja illassa ja syö läskiä ollakseen äijä. Mies käy lenkillä ja syö terveellisesti. Kaikki vääristyneet kuvat miehistä tulee edellisiltä sukupolvilta ja telkkarista jossa miehisyyteen tarvitaan itsetuhoinen käytös ja muunlainen sikailu. Ei tarvita nämä ei ole aikuiseksi kasvaneet koskaan.
Kasvakaa äijät aikuisiksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun tytär on kosto.
"Ai sun tytär on kosto."
Sulla on hiivatin huono lukutaito/ymmärrys. Lueppa uudelleen, ei koskaan ollut edes tarkoitus kertoa hänelle lapsesta. Eikä tänä päivänäkään ole elatusvelvollisuutta, maksaa tyttäreni tilille jos pystyy/tai haluaa. Ainoastaan tyttärelläni on oikeus nostaa sinne kertyneet rahat... kun tulee tarpeeksi ikää, alaikäisenä hänkään ei pysty tiliään tyhjentämään. Mulla on tytär, koska halusin lapsen... ja pystyn yksinänikin lapsestani pitämään huolta... sukuni on myös turvani. Tuliko ymmärretyksi. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sori... jäi sun kommentti huomaamatta.. tuli niin paljon viestejä. 😳
Bi- ja homoseksuaalien puolesta en voi ssnoa mitään, mutta he vielä tänä päivänäkin kärsivät seksuaalisuudestaan.
Sitä ei ole tässä yhteiskunnassa saatu normalisoitua, että voi olla haastetta kehittää se sukupuoleinen identiteetti.
Moni homoseksuaali voi toimia bi-mäisesti, ennenkuin lopulta tietää mikä seksuaalisesti on. (Kaappihomot)
Mutta yhtä kaikki...muna silloinkin vie, eikä vastuuta oteta, jos pettää.
Ja pettäjä on todella surkea ja heikko ihminen...sellainen oikeuttaa tekosensa aina mitä ihmeellisimmin. Munan tai pillun vietävänähän silloin on.No hätä, luin taas koko ketjun läpi ja huomasin vastauksesi ... kuten pari muutakin kommenttia, joihin vastasin anonyyminä.
Moni homoseksuaali voi toimia bi-mäisesti, ennenkuin lopulta tietää mikä
seksuaalisesti on. Tässä tapauksessa homma ei tasan tarkkaan mennyt niin.
Asuimme vuokraisännän kanssa samassa talossa, miehet tunsivat entuudestaan toisensa, jo ennen kuin mä astuin kuvioihin. Saimme kaksion edullisesti vuokrata; "Yhdeltä kaverita, jolta juuri oli vuokra-asunto vapautunut! Mikä säkä meillä olikaan.
Vuokraisäntä oli mukava vanhempi mies, joka vietti hyvin paljon aikaa mun sulhaseni kanssa. Kävivät kalastamassa ja saunomassa, korjasivat/entisöivät 60-70 luvun autoja. Etupäässä Amerikkalaisia... moottorit, penkit, peilit tilattiin usein USA:sta, sekä joitain muitakin moottorin osia. Heillä oli tuttu automaalari; joka maalas autot ja ne menivät myyntiin.
Kaikki hyvin siihen saakka; kunnes tulin useita tunteja aikaisemmin kotiin, sairastuttuani.
Tulin hyvin hiljaa rappukäytävästä sisälle etten herättäisi miestä, joka oli ollut yövuorossa. Kuulin ääniä makkarista, ei hitto mieshän katsoo pornoleffaa ja on hereillä.
Joten mä aukaisin oven hymyssä suin, hymy kyllä hyytyi sillä sekunnilla kun tajusin tilanteen. Vuoraisäntä ja mun kihlattuni...vanhempi mies retkotti vuoteellamme, ja sulhaseni työsti...
Se oli sen kihlauksen loppu, sillä sekunnilla! Anonyymi kirjoitti:
No hätä, luin taas koko ketjun läpi ja huomasin vastauksesi ... kuten pari muutakin kommenttia, joihin vastasin anonyyminä.
Moni homoseksuaali voi toimia bi-mäisesti, ennenkuin lopulta tietää mikä
seksuaalisesti on. Tässä tapauksessa homma ei tasan tarkkaan mennyt niin.
Asuimme vuokraisännän kanssa samassa talossa, miehet tunsivat entuudestaan toisensa, jo ennen kuin mä astuin kuvioihin. Saimme kaksion edullisesti vuokrata; "Yhdeltä kaverita, jolta juuri oli vuokra-asunto vapautunut! Mikä säkä meillä olikaan.
Vuokraisäntä oli mukava vanhempi mies, joka vietti hyvin paljon aikaa mun sulhaseni kanssa. Kävivät kalastamassa ja saunomassa, korjasivat/entisöivät 60-70 luvun autoja. Etupäässä Amerikkalaisia... moottorit, penkit, peilit tilattiin usein USA:sta, sekä joitain muitakin moottorin osia. Heillä oli tuttu automaalari; joka maalas autot ja ne menivät myyntiin.
Kaikki hyvin siihen saakka; kunnes tulin useita tunteja aikaisemmin kotiin, sairastuttuani.
Tulin hyvin hiljaa rappukäytävästä sisälle etten herättäisi miestä, joka oli ollut yövuorossa. Kuulin ääniä makkarista, ei hitto mieshän katsoo pornoleffaa ja on hereillä.
Joten mä aukaisin oven hymyssä suin, hymy kyllä hyytyi sillä sekunnilla kun tajusin tilanteen. Vuoraisäntä ja mun kihlattuni...vanhempi mies retkotti vuoteellamme, ja sulhaseni työsti...
Se oli sen kihlauksen loppu, sillä sekunnilla!Joo...aika karseeta.
Mutta kuten sanoin, niin kyllä tuossakin muna on vienyt miestä...ja no oikein kirjaimellisesti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ai sun tytär on kosto."
Sulla on hiivatin huono lukutaito/ymmärrys. Lueppa uudelleen, ei koskaan ollut edes tarkoitus kertoa hänelle lapsesta. Eikä tänä päivänäkään ole elatusvelvollisuutta, maksaa tyttäreni tilille jos pystyy/tai haluaa. Ainoastaan tyttärelläni on oikeus nostaa sinne kertyneet rahat... kun tulee tarpeeksi ikää, alaikäisenä hänkään ei pysty tiliään tyhjentämään. Mulla on tytär, koska halusin lapsen... ja pystyn yksinänikin lapsestani pitämään huolta... sukuni on myös turvani. Tuliko ymmärretyksi.Älä selitä. Halusit kostaa exän muijalle.
- Anonyymi
Muutokset näkyvät nyt vahvemmin kuin koskaan. Siksi jotkut miehet pitävät munastaan kiinni entistä enemmän, jopa kauhuissaan. Tietysti syyttävät tästä muita, ennenkaikkea naisia, mutta myös toisia ei-munansa orjuuttamia miehiä.
Minusta on hyvä, että ihmiset voi yhä vapaammin ilmaista itseään eikä tarvitse pukeutua tietyllä tavalla jos ei halua (työpaikka on erikseen, jos siellä on pukukoodi tai työasu, jota käytetään).
Samaan aikaan, kun ihmiset voivat yhä enemmän ilmaista itseään ja maailma on muuttunut vapaammaksi (ainakin länsimaissa) omannäköistä elämäänsä eläville ihmisille ja myös erilaisille seksuaali-ja sukupuolivähemmistöille , niin joissain arvoissa ja asenteissa maailma on alkanut vastaavasti mennä kovemmaksi ja hektisemmäksi, vaikka paljon puhutaan elämän hidastamisesta ja pehmeistä arvoista.
Oliskin aika hassua, jos ihmiset käyttäytyisivät samalla tavalla kuin esim. linnut kosiomenojen aikaan =D"Oliskin aika hassua, jos ihmiset käyttäytyisivät samalla tavalla kuin esim. linnut kosiomenojen aikaan =D"
Vatsa sisään, rinta ulos ja leuka pystyyn...onhan ihmisillä näitä maneereja.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
"Oliskin aika hassua, jos ihmiset käyttäytyisivät samalla tavalla kuin esim. linnut kosiomenojen aikaan =D"
Vatsa sisään, rinta ulos ja leuka pystyyn...onhan ihmisillä näitä maneereja.Mm. miehet sukivat tukkaansa vesilaineelle. Yksi merkki. Ja saattaavat kävellä etuosaa korostaen.
Kyllähän siinä voi naisornitologi miettiä tilannetta. Anonyymi kirjoitti:
Mm. miehet sukivat tukkaansa vesilaineelle. Yksi merkki. Ja saattaavat kävellä etuosaa korostaen.
Kyllähän siinä voi naisornitologi miettiä tilannetta.Tuosta hiusten sukimisesta tuli mieleen Uuno Turhapuro. Aina itseään kiinnostavan naisen nähdessään hän vetää hiukset taakse vedellä tai syljellä ja muutenkin yrittää ryhdistää itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Mm. miehet sukivat tukkaansa vesilaineelle. Yksi merkki. Ja saattaavat kävellä etuosaa korostaen.
Kyllähän siinä voi naisornitologi miettiä tilannetta.Miehet myös madaltavat ääntään mielenkiintoisen naisen seurassa.
Linnuissa ne urokset ovat lähes poikkeuksetta myös hyvin värikkäitä ja näyttäviä. On vaikka minkämoista sulkaa ja sulkapukua.
Naaraat tietysti huoltaa useinmiten poikaset ja pesimisen, niin vaatimaton maastokuosi on turvallinen.- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tuosta hiusten sukimisesta tuli mieleen Uuno Turhapuro. Aina itseään kiinnostavan naisen nähdessään hän vetää hiukset taakse vedellä tai syljellä ja muutenkin yrittää ryhdistää itseään.
No se on yksi hyvä kärjistetty esimerkki kukkoilun prototyypistä. :)
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Miehet myös madaltavat ääntään mielenkiintoisen naisen seurassa.
Sekin on rotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on rotta.
Totta, -totta! 😂
No paljonhan puhutaan, ettei pitäisi seksualisoida kaikkea pukeutumista jne. Siinäkin maailma menenee eteenpäin. Ehkä sinun diggaamat 60-luvun pitkätukkaiset miehet palaavat, kun he saavat paremmin olla mitä ovat. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Totta, -totta! 😂
Tulee välillä hauskoja virheitä, kun hipaisunäppäimin näpyttelee. Kerran laitoin työpaikalle viestiä, että jään kotiin kun lapsellani on kuumetta ja kirvatulehdus, korvatulehdus. Niin vastaus oli, että hoitakaa nyt ne kirvat pois, että korvat tulee kuntoon. :D
Bätääs kirjoitti:
Tulee välillä hauskoja virheitä, kun hipaisunäppäimin näpyttelee. Kerran laitoin työpaikalle viestiä, että jään kotiin kun lapsellani on kuumetta ja kirvatulehdus, korvatulehdus. Niin vastaus oli, että hoitakaa nyt ne kirvat pois, että korvat tulee kuntoon. :D
Sika kivoja typoja! ☝️😊
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Niin tulee ja jos on vielä lähelle samasta asiasta puhe 😁, no ei se mitään pieni väriläiskä
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee ja jos on vielä lähelle samasta asiasta puhe 😁, no ei se mitään pieni väriläiskä
Jep. Ei haitta, yleensä sanan osaa korjata mielessään kyllä. Ja kivahan se on pikku virheitäkin hymyillä. :)
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Katsos kun pitää yrittää välttää sitä innostuskiekaisua 😁, näin ikäänkuin ornitologisessa mielessä ja miltäs se nyt kuulostaisi jos tämmöinen vesipuhveli alkaisi falsetissa piipittämään?!
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tuosta hiusten sukimisesta tuli mieleen Uuno Turhapuro. Aina itseään kiinnostavan naisen nähdessään hän vetää hiukset taakse vedellä tai syljellä ja muutenkin yrittää ryhdistää itseään.
Pyrstö ylös ja rinta rottingille.
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun pitää yrittää välttää sitä innostuskiekaisua 😁, näin ikäänkuin ornitologisessa mielessä ja miltäs se nyt kuulostaisi jos tämmöinen vesipuhveli alkaisi falsetissa piipittämään?!
Heh, sitäkö se onkin? :"D
No jopas, nyt löyty syy viimein siihenkin. Oonkin miettinyt miksiköhän tuokin mies alkoi murahdella, kun nätti nainen meni juttusille. :)- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Heh, sitäkö se onkin? :"D
No jopas, nyt löyty syy viimein siihenkin. Oonkin miettinyt miksiköhän tuokin mies alkoi murahdella, kun nätti nainen meni juttusille. :)jep ja sitten kun valmiiksi matalaa ääntä madaltaa hiukan lisää, se muuttuu epäselväksi ja lopuksi juttelet yksiksesi kun kukaan ei saa puheestasi selvää muut kuin sinä itse 😁. Sitten kun se yhdistetään vielä pölhöön huumorintajuun niin siinäpähän muriset...muutama drinkki vielä mukaan niin alkaa kuulostaa juuri vedetyltä wc-pytyltä
Anonyymi kirjoitti:
jep ja sitten kun valmiiksi matalaa ääntä madaltaa hiukan lisää, se muuttuu epäselväksi ja lopuksi juttelet yksiksesi kun kukaan ei saa puheestasi selvää muut kuin sinä itse 😁. Sitten kun se yhdistetään vielä pölhöön huumorintajuun niin siinäpähän muriset...muutama drinkki vielä mukaan niin alkaa kuulostaa juuri vedetyltä wc-pytyltä
Heheheh, voin kuvitella. :P
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Höpö höpö.
Ei auta, jos joku ville rydman madaltaa ääntään, hän on edelleen ville rydman. Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Ei auta, jos joku ville rydman madaltaa ääntään, hän on edelleen ville rydman.Ei kai se silti estä miestä yrittämästä?
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ne parhaat miehet on omia itsejään joka tilanteessa esittämättä mitään. Jos ihmisen täytyy esittää silloinhan on jotain vialla siinä oikeassa minässä.
- Anonyymi
Joillakin voi olla viisas m u n a. Ei sitä voi kieltää.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No sitä en pitäis kovin hienona saavutuksena.
Etkös sä niin just aloituksessa itse sano?
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sä niin just aloituksessa itse sano?
En. Kyllä mä pidän tärkeänä sitä, että MINÄ ajan tätä kroppaa. 😊
- Anonyymi
Munansa vietävissä täytyy muistaa erottaa libidosta.
Minä olen aina harrastanut seksiä ja paljon, monenlaista, mutta aina järki mukana ja luvan kanssa. Myönnän että suhteessa minut saa tekemään muita asioita hyvällä seksillä. En pidä seksiä kauppatavarana, mutta kyllä muori minut jo tuntee :)
Ja ihmisellä on kiima-aika. Naarailla kerran kuussa (kun vastaavan kokoisilla muilla nisäkkäillä yleensä n. kerran vuodessa). Terveellä ja luontoonsa yhteydessä olevalla ihmisuroksella on jatkuva kiima.
Kun ihminen on kehittynyt apinoista älykkäimmäksi, niin älyn lisääntyminen on johtanut lisääntyneeseen vapaa-aikaan ja sosiaalisten rakenteiden monimutkaistumiseen laumassa. Jostain syystä luonto on sitten päätynyt lisäämään kiiman määrää verrattuna muihin lajeihin.
Omasta kokemus kertoo sellaista että luovin, kokeilunhaluisin ja vapaamielisin seksielämä ihmiskunnassakin on älykkäimillä yksilöillä.
-keinovaginamies-"Ja ihmisellä on kiima-aika. Naarailla kerran kuussa (kun vastaavan kokoisilla muilla nisäkkäillä yleensä n. kerran vuodessa). Terveellä ja luontoonsa yhteydessä olevalla ihmisuroksella on jatkuva kiima."
Hohhoijaa, varsinkin tuo loppu... eiköhän terve seksielämä ole aina ok, mutta juuri msinitsin ylempänä, ettei munansa vietävissä oleva mies ole kyllä mikään mittari miehisyydelle. 🙄- Anonyymi
Ei ihmisellä ole kiima-aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisellä ole kiima-aikaa.
On kiima-aika ja huomaan kun minulla on kiima-aika, niin miehelläkin on. Mies aistii kiima-aikani, se jännä juttu.
Kannatan sitä, että ihminen saa olla mitä itse haluaa, eikä ole jonkun muun luoman mallin ”uhri”! Sama koskee naisia, miehiä ja heitä, jotka eivät halua itseään luokiteltavan kumpaankaan. Myöskin on ilahduttavaa, että nuoret jo uskaltavat (pks) ala- ja yläkouluiässä sanoa ääneen, että tykkäävät samasta sukupuolesta. Enää asiaan ei liity häpeää eikä piilottelua.
Itse tunnen enmmän miehiä, jotka osaavat tuntea, olla herkkiä, haluavat osallistua perheensä arkeen ja kokevat vastuun etuoikeutena, kuin heitä jotka kokevat omakseen sitä edellisen vuosisadan perhemallin. Vielä 40-60v sitten samanlainen mies ja isä olisi ollut kummajainen, nyt osallistuvat ja tunteistaan puhuvat isät ja miehet on varmaan enemmistöä. Muutos on hyvä ja hyväksi.- Anonyymi
"Itse tunnen enmmän miehiä, jotka osaavat tuntea, olla herkkiä, haluavat osallistua perheensä arkeen ja kokevat vastuun etuoikeutena, kuin heitä jotka kokevat omakseen sitä edellisen vuosisadan perhemallin. Vielä 40-60v sitten samanlainen mies ja isä olisi ollut kummajainen, nyt osallistuvat ja tunteistaan puhuvat isät ja miehet on varmaan enemmistöä. Muutos on hyvä ja hyväksi."
Hyvin sanottu. Sä puit ton hyvin sanoiksi. Juuri noin mäkin koen. Ehdoton enemmistä munkin tuntemistani miehistä on sellaisia, jotka osaavat (ja haluavat) tuntea ja jotka nimenomaan haluavat osallistua perheensä arkeen. Eikä toi koske vain niitä perheellisiä miehiä, vaan ihan kaikkia tuntemiani miehiä. - Anonyymi
Itse tunne kyllä vanhojakin osallistuvia miehiä, jotka kertovat tunteistaan ja jakavat ajatuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tunne kyllä vanhojakin osallistuvia miehiä, jotka kertovat tunteistaan ja jakavat ajatuksiaan.
Olen hän, joka tossa yllä kommentoi. En mä ainakaan lukenut Emberizin tekstiä niin, että kaikki miehet olisivat koskaan olleet yhtä ja samaa. Oman kokemuksenikaan mukaan eivät ole olleet.
Itselläni on ikää noin 40 ja oma isäni ja toinen isoisänikin olivat jo aikanaan hyvin tunteensa tunnistavia ja sanoittavia, sekä perhe-elämään osallistuvia. Omista vanhemmistani isäni oli jopa se enemmän perhe-elämään panostava, äitini tehdessä uraa mun ollessani pieni. Vielä isosiskon pikkulapsiaikana äiti oli ollut enemmän kotihommissa. Vaan kyllä mä sen tiedostin jo silloin lapsena, etteivät he kumpikaan (isäni tai isoisäni) silloin olleet ns. miesten valtavirtaa. Ystävien isät ja isoisät olivat pääsääntöisesti varsin eri maata. En mä muista kenenkään muun kaverin isän itsekseen kuskailleen meitä tyttöjä mihinkään harrastuksiin ja vahtineen meitä ja keksineen meille puuhaa. Nykyään isiänäkee noissa hommissa tämäntästä. Että kyllä mä koen tossa olleen selkeä muutos. Niin ja unohtui. Miehet ei tosiasiaan ole pelkästään p-perässä juoksevia ääliöitä ainakaan omassa elinympäristössäni. Mies osaa keksimäärin käyttää harkintaa, älyään ja moraaliaan (esim, kaverin tai läheisen naisystävän ei kosketa).
Se, että on korkea lipido, ei tee harkitsemattomaksi tai impulsiiviseksi seksihurjastelijaksi. Sama koskee kaikkia ihmisiä. On aika eri asia hurjastella kun on tunteita, edes jotain tunteita, kuin että toinen on ihan kuka vaan, jonka sattuu helposti hommaan ryhtymään.Emberizi kirjoitti:
Niin ja unohtui. Miehet ei tosiasiaan ole pelkästään p-perässä juoksevia ääliöitä ainakaan omassa elinympäristössäni. Mies osaa keksimäärin käyttää harkintaa, älyään ja moraaliaan (esim, kaverin tai läheisen naisystävän ei kosketa).
Se, että on korkea lipido, ei tee harkitsemattomaksi tai impulsiiviseksi seksihurjastelijaksi. Sama koskee kaikkia ihmisiä. On aika eri asia hurjastella kun on tunteita, edes jotain tunteita, kuin että toinen on ihan kuka vaan, jonka sattuu helposti hommaan ryhtymään."On aika eri asia hurjastella kun on tunteita, edes jotain tunteita, kuin että toinen on ihan kuka vaan, jonka sattuu helposti hommaan ryhtymään"
Tämä. 👍
Kyllä sitä "omansa" kanssa voi hurjastella ja umpimielisesti pelkkiin panosuhteisiin ja irtonumeroihin suhtautuvana voi olla varsin kokeilunhaluinen ja sähäkkä, kun on tuttu ja turvallinen, tunteita mukana kumppani.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hän, joka tossa yllä kommentoi. En mä ainakaan lukenut Emberizin tekstiä niin, että kaikki miehet olisivat koskaan olleet yhtä ja samaa. Oman kokemuksenikaan mukaan eivät ole olleet.
Itselläni on ikää noin 40 ja oma isäni ja toinen isoisänikin olivat jo aikanaan hyvin tunteensa tunnistavia ja sanoittavia, sekä perhe-elämään osallistuvia. Omista vanhemmistani isäni oli jopa se enemmän perhe-elämään panostava, äitini tehdessä uraa mun ollessani pieni. Vielä isosiskon pikkulapsiaikana äiti oli ollut enemmän kotihommissa. Vaan kyllä mä sen tiedostin jo silloin lapsena, etteivät he kumpikaan (isäni tai isoisäni) silloin olleet ns. miesten valtavirtaa. Ystävien isät ja isoisät olivat pääsääntöisesti varsin eri maata. En mä muista kenenkään muun kaverin isän itsekseen kuskailleen meitä tyttöjä mihinkään harrastuksiin ja vahtineen meitä ja keksineen meille puuhaa. Nykyään isiänäkee noissa hommissa tämäntästä. Että kyllä mä koen tossa olleen selkeä muutos.Olen hän jota kommentoit.
Se on totta, ettei kaikki miehet, kuten ei muuten naisetkaan, ole yhtä samaa. Silti aina puhuttaessa eri sukupolvien ihmisistä täytyy ottaa huomioon tuolloisen ajan olosuhteet, historian havina. Entisaika ei ole suoraan verrattavissa nykyiseen, eikä varsinkaan "miesten" tai "naisten" toiminta. On selvää kuin mikä, että jos perheen äiti on ollut kotiäiti/osa-aika töissä hänen osuus lasten hoidossa on ollut suurempi kuin jos hänellä olisi ollut kokopäivätyö, puhumattakaan että varsinainen ura, joka olisi vaatinut mm. matkustamista.
Jos perheen isä oli ollut sodassa, hän oli väkisinkin vähän erilainen persoonaltaan kuin nuorempi isä, joka ei ollut sodassa. Vaikka kaikki ovat erilaisia, olivat sodassa tai eivät. Silti pelkästään yksi asia, sota, vaikutti ihmisten mieliin ja jäi sinne ainiaaksi, vaikka olisi ollut itse lapsi sota-aikana. Kun lisää kaikki muut vaikuttavat asiat, huomaa varsin helposti elämän säröt, ja sen miksei kaikki näytä tunteitaan tai puhu niistä samalla tavalla.
Omassa lapsuudessa ns. isän tyttöjä tai poikia oltiin useinkin silloin, kun perheen äiti kävi vuoro- tai yötöissä tai jolla oli työnsä puolesta paljon iltamenoja. Näitä perheitä, joissa äiti käytännön syistä osallistui vähemmän arkeen oli huomattavasti vähemmän. Joillakin oli kotiapulainen.
Itse muistan lapsuudesta, että suurinosa ystävien isistä oli lasten kanssa enemmän kuin äiti. Vanhemmat tulivat töistä kotiin, äiti alkoi ruuanlaittopuuhat, isät viihdyttivät lapsia, yleensä vain jutustelua. Näin yleensä, muttei meillä. Isäni teki kahta työtä, jolloin äidillekin jäi kaksi; työtyönsä ja kotityöt.
- Anonyymi
Munan viemää
- Anonyymi
Ennen kaikki oli paremmin; silloin tuokin lause kuului ”tuulen viemää” olipa siitä jopa elokuvakin. Toivottavasti tästä nykyisestä sanonnasta ei.
- Anonyymi
Mihin sä ovulaatioajan unohdit? :O
- Anonyymi
Ei sitä oikein voi verrata kiima-aikaan, sillä valtaosa ihmisnaaraista ei mitenkään tiedosta ovulaatiotaan, eikä juurikaan toimi seksuaalisesti poikkeavalla tavalla juuri ovulaation aikana. Ihmisen ovulaation on kätketty jopa naaraalta itseltään. Joskut yksilöt toki voivat olla silloin aktiivisempia, mutta keskimäärin siinä ei ole eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä oikein voi verrata kiima-aikaan, sillä valtaosa ihmisnaaraista ei mitenkään tiedosta ovulaatiotaan, eikä juurikaan toimi seksuaalisesti poikkeavalla tavalla juuri ovulaation aikana. Ihmisen ovulaation on kätketty jopa naaraalta itseltään. Joskut yksilöt toki voivat olla silloin aktiivisempia, mutta keskimäärin siinä ei ole eroa.
Höpöhöpö. Jos noin sanot et tiedä naisolennosta mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen aikaisessa olemisessa on suuri ero. Muina aikoina mies saa suksia ihan rauhassa kuusikkoon!
- Anonyymi
Niin trollimies varmaan unohti mistä sinne Wikipediaan mentiinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos noin sanot et tiedä naisolennosta mitään!
No kyllä tiedän, itsekin kun nainen olen. Ei ole valtaosalla naisista tutkimustenkaan mukaan eroa. Eihän muuten voitaisi tutkia sitäkään millaiset miehen piirteet naisia ovulaation aikana ja sen ulkopuolella viehättävät. Eihä heitä muutoin kiinnostaisi ovulaation ulkopuolella mikään vai kaikki saisivat suksia kuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tiedän, itsekin kun nainen olen. Ei ole valtaosalla naisista tutkimustenkaan mukaan eroa. Eihän muuten voitaisi tutkia sitäkään millaiset miehen piirteet naisia ovulaation aikana ja sen ulkopuolella viehättävät. Eihä heitä muutoin kiinnostaisi ovulaation ulkopuolella mikään vai kaikki saisivat suksia kuuseen.
Höpö höpö. Sulla taitaa olla vain joku switch off-kytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiin naiset, jotka väittävät tietävänsä, koska ovat itsekin naisia, ovat todella irti oman kehonsa toiminnoista ja sisäisestä kellosta. Tarvitsevat sitä sun tätä välinettä mihin sun tähän, vaikka ihminen ei oikeastaan juuri mitään tarvitse. Lämpöä, ravintoa, valoa ja vaatteita. Rakkautta ja läheisyyttä. Perusjuttuja ja muu tulee sen jälkeen. Ihminen joka kuuntelee itseään huolella, osaa kuunnella myös toisia. Ihminen joka kuuntelee itseään ja vaalii sitä mitä hänellä on, ei ole irti omasta kehostaan tai aivoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Sulla taitaa olla vain joku switch off-kytkin.
Jaa niinkun, kun en koskaan kytkeydy off asentoon? Hyvin loogista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiin naiset, jotka väittävät tietävänsä, koska ovat itsekin naisia, ovat todella irti oman kehonsa toiminnoista ja sisäisestä kellosta. Tarvitsevat sitä sun tätä välinettä mihin sun tähän, vaikka ihminen ei oikeastaan juuri mitään tarvitse. Lämpöä, ravintoa, valoa ja vaatteita. Rakkautta ja läheisyyttä. Perusjuttuja ja muu tulee sen jälkeen. Ihminen joka kuuntelee itseään huolella, osaa kuunnella myös toisia. Ihminen joka kuuntelee itseään ja vaalii sitä mitä hänellä on, ei ole irti omasta kehostaan tai aivoistaan.
Tyypillistä vähättelyä taas ja vielä kaiken lisäksi vailla todistettavaa faktapohjaa. Kannattaa tutustua enemmän tieteeseen ja kertoa vähän vähemmän mutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, ihminen ei tarvitse mitään välineitä. Luonto on hoitanut homman hyvin. Kätketty ovulaatio ei ole koskaan haitannut lisääntymistä, sillä himot pysyvät varsin vakioina. Luonto on aina "fiksu".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai naisia kiinnostaa eri seksikumppani kuukautiskierrosta riippuen? En kyllä itse ole huomannut. Elämä on lisäksi paljon muutakin kuin seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, ihminen ei tarvitse mitään välineitä. Luonto on hoitanut homman hyvin. Kätketty ovulaatio ei ole koskaan haitannut lisääntymistä, sillä himot pysyvät varsin vakioina. Luonto on aina "fiksu".
No mä ainakin tunnistan ovulaation ja sen aikaisen olemisen eron. Myös miehet ovat niinä aikoina enemmän kiinnostuneita enkä ihmettele yhtään. Luonto hoitaa kaiken elävän.
En voi sille mitään jos joku nainen ei itsessään sitä prosessia huomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai naisia kiinnostaa eri seksikumppani kuukautiskierrosta riippuen? En kyllä itse ole huomannut. Elämä on lisäksi paljon muutakin kuin seksiä.
Ei puhuttu seksikumppaneista, vaan ihan piirteistä. Ei niitä tutkimuksia nyt sentään ihan niin ole tehty, että puhe olis puhtaasti seksikumppaneista. Ihan kuvien viehättävyyttä on mitattu kierron eri vaiheissa ja ovulaation aikana naiset viehättyvät keskimäärin jokusen asteen maskuliinisemmista miehistä, kuin ovulaation ulkopuolella. Ei puhuta niin isosta erosta, että siitä juuri kukaan oikeassa elämässään huomaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä vähättelyä taas ja vielä kaiken lisäksi vailla todistettavaa faktapohjaa. Kannattaa tutustua enemmän tieteeseen ja kertoa vähän vähemmän mutua.
Tarkenna, että voin vasta-argumentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä ainakin tunnistan ovulaation ja sen aikaisen olemisen eron. Myös miehet ovat niinä aikoina enemmän kiinnostuneita enkä ihmettele yhtään. Luonto hoitaa kaiken elävän.
En voi sille mitään jos joku nainen ei itsessään sitä prosessia huomaa.Se, että sinä tunnistat ei tarkoita sen olevan keskimääräistä koko populaatiossa. Valtaosalla havaittavaa eroa ei ole. Seksi kiinnostaa joko yhtä paljon tai yhtä vähän kuin muulloinkin. Pikemmin on huomattu hyvin lievää kiinnosutksen kohoamista juuri ennen kuukautisten alkoa, eli ovulaation kannalta liian myöhäisessä vaiheessa. Se taas johtuu ihan tuntoherkkyyden lisääntymisestä yleensä tuossa vaiheessa kiertoa. Itse tunnistan tuon hyvin itsestäni, mutta se on opittu asia, ei biologinen. Ajan kuluessa ja kokemuksen lisääntyessä sitä vaan on oppinut, että silloin tuntuu paremmalta ja tulee helpommin.
Ja kyllä sekin on ihan tutkittu juttu, että nainen on monien miesten mielestä paremman näköinen ovulaation aikana ja naisen vartalon mittasuhteetkin muuttuvat hieman edullisempaan suuntaan ovulaation aikana. Onhan näitä ihmislajin komervenkkejäkin paljon tutkittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuttu seksikumppaneista, vaan ihan piirteistä. Ei niitä tutkimuksia nyt sentään ihan niin ole tehty, että puhe olis puhtaasti seksikumppaneista. Ihan kuvien viehättävyyttä on mitattu kierron eri vaiheissa ja ovulaation aikana naiset viehättyvät keskimäärin jokusen asteen maskuliinisemmista miehistä, kuin ovulaation ulkopuolella. Ei puhuta niin isosta erosta, että siitä juuri kukaan oikeassa elämässään huomaisi.
Moni nainen, joka sotkee kroppansa kemiallisilla hormooneilla, ei tunnista kyllä itsestään enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi sille mitään jos joku nainen ei itsessään sitä prosessia huomaa.Jos sinä tunnistat, niin se ei tarkoita muiden tunnistavan. Lisäksi ovulaatio ja kenenkään enempi kiinnostuminen ei tee seksistä yhtään parempaa. Seksiasioissa kuten muissakin asioissa kannattaa pitää mielessä oma tunne, järki ja tahto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni nainen, joka sotkee kroppansa kemiallisilla hormooneilla, ei tunnista kyllä itsestään enää mitään.
Normaali hormoneilla kaikki tuntemukset tulevat niin kuin niiden pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna, että voin vasta-argumentoida.
Heti jos osaat itse päästä pois tuolta: " naiset, jotka väittävät tietävänsä, koska ovat itsekin naisia, ovat todella irti oman kehonsa toiminnoista ja sisäisestä kellosta" tasolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden vaikutus oli noissa lukemissani tutkimuksissa otettu huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä tunnistat, niin se ei tarkoita muiden tunnistavan. Lisäksi ovulaatio ja kenenkään enempi kiinnostuminen ei tee seksistä yhtään parempaa. Seksiasioissa kuten muissakin asioissa kannattaa pitää mielessä oma tunne, järki ja tahto.
Kukas tässä nyt on seksistä puhunut? Puhuin ovulaatiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden vaikutus oli noissa lukemissani tutkimuksissa otettu huomioon.
No lue sä nyt niitä tutkimuksiasi. Mä puhun ihan elävästä elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lue sä nyt niitä tutkimuksiasi. Mä puhun ihan elävästä elämästä.
Toki - toisten ihmisten elävästä elämästä kun on niin valtavan helppo saada kattavaa otantaa.
Itse kommentoin elävää elämää vain itseni ja korkeintaan niiden parin ihan aidosti hyvin tuntemani osalta, joiden kanssa tällaisista on tullut juteltua. Koko populaation tasolla luotan paljon mielummin tuollaisiin huomattavattavasti laajempiin ja kattavampiin otantoihin, tieteeseen ja tutkimukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tässä nyt on seksistä puhunut? Puhuin ovulaatiosta.
Eli sinua kiinnostaa seksi enemmän ovulaation aikana ja muulloin toivotat miehet hevon kuuseen, koska tiedät milloin sinulla on ovulaatio? Se on siis tietoinen valinta, eikä liity mitenkään seksihaluihin? Yritätkö kenties tietoisesti tulla raskaksi? Ja miten tuo sitten liittyi kiima-aikaan? Eläimethän eivät pyri tietoisesti raskautumaan. Niillä ei vain ole haluja kiima-ajan ulkopuolella. Ihmisillä taas keskimäärin on aivan yhtä paljon kuin muuloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki - toisten ihmisten elävästä elämästä kun on niin valtavan helppo saada kattavaa otantaa.
Itse kommentoin elävää elämää vain itseni ja korkeintaan niiden parin ihan aidosti hyvin tuntemani osalta, joiden kanssa tällaisista on tullut juteltua. Koko populaation tasolla luotan paljon mielummin tuollaisiin huomattavattavasti laajempiin ja kattavampiin otantoihin, tieteeseen ja tutkimukseen.Ole hyvä vaan. Keskustelin sunnuntain ratoksi tarkoituksella kerrankin ilman yliopiston mäkeä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinua kiinnostaa seksi enemmän ovulaation aikana ja muulloin toivotat miehet hevon kuuseen, koska tiedät milloin sinulla on ovulaatio? Se on siis tietoinen valinta, eikä liity mitenkään seksihaluihin? Yritätkö kenties tietoisesti tulla raskaksi? Ja miten tuo sitten liittyi kiima-aikaan? Eläimethän eivät pyri tietoisesti raskautumaan. Niillä ei vain ole haluja kiima-ajan ulkopuolella. Ihmisillä taas keskimäärin on aivan yhtä paljon kuin muuloinkin.
Ovulaation tunnistamisessa ei tarvitse analysoida, millaista seksi silloin on.
Ajatuksenani oli tuoda esille siis se, että kyllä nainen kokee tuolloin olevansa hehkeämpi ja se myös näkyy fyysisesti ulospäin.
En keskustellut siitä, mistä sinä muistuttelit. Anonyymi kirjoitti:
Ovulaation tunnistamisessa ei tarvitse analysoida, millaista seksi silloin on.
Ajatuksenani oli tuoda esille siis se, että kyllä nainen kokee tuolloin olevansa hehkeämpi ja se myös näkyy fyysisesti ulospäin.
En keskustellut siitä, mistä sinä muistuttelit.Pst... väliin kommentti...
Mä olen tavannut naisia, jotka huomas ovulaation seksihalukkuudessaan ja taas sellaisia jotka eivät huomanneet eroa..
Että jotkut on herkempiä hormooniheittelyille kuin toiset. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Keskustelin sunnuntain ratoksi tarkoituksella kerrankin ilman yliopiston mäkeä,
Ei siinä mitään. Saahan sitä mutuillakin. Ei se ole kiellettyä.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pst... väliin kommentti...
Mä olen tavannut naisia, jotka huomas ovulaation seksihalukkuudessaan ja taas sellaisia jotka eivät huomanneet eroa..
Että jotkut on herkempiä hormooniheittelyille kuin toiset. 😊Niinpä, mutta ei se älyä ja tahtoa sentään vie :D
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pst... väliin kommentti...
Että jotkut on herkempiä hormooniheittelyille kuin toiset. 😊Juuri noinhan se on. Molempaa sakkia löytyy. Keskimäärät on aina kuitenkin vain keskimääriä. Sellaista asiaa ei olekaan, jossa kaikki yksilöt olisivat 100% :sti samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään. Saahan sitä mutuillakin. Ei se ole kiellettyä.
Väitätkö sinä siis minun kokemani vääräksi vai mikä? Kun siitä minä puhun. Saahan sitä toki vääristelläkin toisen sanoman jos se autuuden taas 105. kerran tuo.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noinhan se on. Molempaa sakkia löytyy. Keskimäärät on aina kuitenkin vain keskimääriä. Sellaista asiaa ei olekaan, jossa kaikki yksilöt olisivat 100% :sti samanlaisia.
Juu. On tullut käytyä mielenkiintoisia keskusteluita kumppaneiden kanssa. 😊
Ja muistan sen naisen, joka sanoi, että tiettyyn aikaan kuusta panettaa niin vietävästi. No sitähän sitten mietittiin sina menot sen mukaan, että päästiin siitä panetuksesta molemmat nauttimaan. Ja oli kivaa. 😁🤟- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali hormoneilla kaikki tuntemukset tulevat niin kuin niiden pitää.
Juu, mut naisen ikä ja raskaudet vaikuttaa siihen, mitä nainen tuntee kehonsa toiminnasta.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Juu. On tullut käytyä mielenkiintoisia keskusteluita kumppaneiden kanssa. 😊
Ja muistan sen naisen, joka sanoi, että tiettyyn aikaan kuusta panettaa niin vietävästi. No sitähän sitten mietittiin sina menot sen mukaan, että päästiin siitä panetuksesta molemmat nauttimaan. Ja oli kivaa. 😁🤟Niin, parasta on kun puhutaan suoraan juuri sen oman kumppanin/partnerin kanssa. Kuten tossa edellä sanoin, niin itselläni se "panetuspiikki" on juuri ennen kuukautisten alkua. Jopa niin, että ovat joskus alkaneet keskenkaiken. Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, parasta on kun puhutaan suoraan juuri sen oman kumppanin/partnerin kanssa. Kuten tossa edellä sanoin, niin itselläni se "panetuspiikki" on juuri ennen kuukautisten alkua. Jopa niin, että ovat joskus alkaneet keskenkaiken. Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja.
ja siis tuokin oli asia, joka oli musta ihan fiksua toiselle kertoa. Ettei raukka säikähdä, jos joskus yhtäkkiä tuleekin verta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, parasta on kun puhutaan suoraan juuri sen oman kumppanin/partnerin kanssa. Kuten tossa edellä sanoin, niin itselläni se "panetuspiikki" on juuri ennen kuukautisten alkua. Jopa niin, että ovat joskus alkaneet keskenkaiken. Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja.
Juu... punainen pyyhe sängyssä on tuttua...
Mutta tuokin on joillekin naisille vaikeaa...on pitänyt salata panetustaan, ettei ole tyrkky tai liian päällekäypä. Siitäkin juteltiin. Tosi harmillista, ettei vois edes puhua ääneen kumppanille...ja olla siten vähän "hauras" jne...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Juu... punainen pyyhe sängyssä on tuttua...
Mutta tuokin on joillekin naisille vaikeaa...on pitänyt salata panetustaan, ettei ole tyrkky tai liian päällekäypä. Siitäkin juteltiin. Tosi harmillista, ettei vois edes puhua ääneen kumppanille...ja olla siten vähän "hauras" jne...🙄Ei niistä kannata puhua, antaa mennä vaan, se on elämää. Jos puhuu, kaikki muu unohtuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle, jota panettaa ennen kuukautisia kuuluu mies, joka panee punaisia päin. Niitä ei joka oksalla vartu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö sinä siis minun kokemani vääräksi vai mikä? Kun siitä minä puhun. Saahan sitä toki vääristelläkin toisen sanoman jos se autuuden taas 105. kerran tuo.
En tietenkään. Ne perustuvat sinun kokemuksiisi ja siihen miltä sinusta tuntuu. Eivät sun tuntemuksesi ole yhtään sen väärempiä kuin muidenkaan, mutta eivät ne muidenkaan tuntemukset ole myöskään yhtään sen vähempiarvoisia. Ne omat henkilökohtaiset tuntemukset eivät vaan välttämättä ole lainkaan samoja, kun kaikkien ihmisnaaraiden keskimääräiset tuntemukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Sitäpaitsi sinähän se tässä olet jatkuvalla syötöllä vähätellyt muiden naisten kokemuksia, milloin milläkin verukkeella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle, jota panettaa ennen kuukautisia kuuluu mies, joka panee punaisia päin. Niitä ei joka oksalla vartu.
Ei ole ollut yhdenkään miehen kanssa ongelma, eli ainakin itselleni on tullut vastaan "joka oksalla". Voi ehkä olla eri juttu, jos yrittäisi kuukautisten aikana pyydellä, mutta eipä ole itsellänikään silloin sellainen olo.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä kannata puhua, antaa mennä vaan, se on elämää. Jos puhuu, kaikki muu unohtuu!
Riippuu kenelle. Jos pelkää, että toinen käyttää aseena, ei ehkä kannata, mutta sitten on kyllä muutakin pielessä.
Minulta tieto ei vie mitään pois, paitsi oudot oletukset, jotka on hanurista...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut yhdenkään miehen kanssa ongelma, eli ainakin itselleni on tullut vastaan "joka oksalla". Voi ehkä olla eri juttu, jos yrittäisi kuukautisten aikana pyydellä, mutta eipä ole itsellänikään silloin sellainen olo.
Sellainen mies on kimpussasi ihan niiden kuukautistenkin aikaan jos sille päälle sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen mies on kimpussasi ihan niiden kuukautistenkin aikaan jos sille päälle sattuu.
No eivät ole ollet ja puuhat on lopetettu, jos on alkanut verta tulla. Eli eivät ilmeisesti ole olleet niitä sinun "sellaisia miehiäsi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa ... että miehille on ok, jos muna on p.kassa, mutta jos veressä niin on "sellainen mies2. Mielenkiintoista.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä kannata puhua, antaa mennä vaan, se on elämää. Jos puhuu, kaikki muu unohtuu!
Kyl asioista on hyvä puhuakin. Aika paljon juuri silleen oppii siitä kumppanista ja sukupuolestakin, kun juttelee avoimesti kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään. Ne perustuvat sinun kokemuksiisi ja siihen miltä sinusta tuntuu. Eivät sun tuntemuksesi ole yhtään sen väärempiä kuin muidenkaan, mutta eivät ne muidenkaan tuntemukset ole myöskään yhtään sen vähempiarvoisia. Ne omat henkilökohtaiset tuntemukset eivät vaan välttämättä ole lainkaan samoja, kun kaikkien ihmisnaaraiden keskimääräiset tuntemukset.
Taidat olla aikamoinen kirjatieteen analysaattori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Sitäpaitsi sinähän se tässä olet jatkuvalla syötöllä vähätellyt muiden naisten kokemuksia, milloin milläkin verukkeella.
Se on sinun tulkintasi eli omaa mutuasi.
Bätääs kirjoitti:
Kyl asioista on hyvä puhuakin. Aika paljon juuri silleen oppii siitä kumppanista ja sukupuolestakin, kun juttelee avoimesti kaikesta.
Aikoinaan huomasin, että kun en kehdannut puhua kumppanille kuka silloin olikin, niin hän oletti paljon kaikenlaista ja ymmärsi mut ihan väärin.
Kaikki oli vaikeempaa. Kun aloin puhua avoimesti vasta edellisen exäni kanssa asiat meni mukavemmin. Ja nykyään puhun vieläkin avoimemmin just kuten koen ja tunnen. Sama seksissäkin. Se on huikeaa, kun kumppani tietää mistä toinen tykkää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen kirjatieteen analysaattori.
Kyllä ne tutkimusten tulokset on jo ennen julkaisua analysoitu.
Bätääs kirjoitti:
Aikoinaan huomasin, että kun en kehdannut puhua kumppanille kuka silloin olikin, niin hän oletti paljon kaikenlaista ja ymmärsi mut ihan väärin.
Kaikki oli vaikeempaa. Kun aloin puhua avoimesti vasta edellisen exäni kanssa asiat meni mukavemmin. Ja nykyään puhun vieläkin avoimemmin just kuten koen ja tunnen. Sama seksissäkin. Se on huikeaa, kun kumppani tietää mistä toinen tykkää.Niin, kun ei ikinä voi tietää mitä ja miten toinen minkäkin kokee ja haluaa.
Olipa kyse ihan mistä vaan...😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne tutkimusten tulokset on jo ennen julkaisua analysoitu.
Onko muuta elämää kuin kirjatutkimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun tulkintasi eli omaa mutuasi.
Ok
"Jos noin sanot et tiedä naisolennosta mitään"
"Sulla taitaa olla vain joku switch off-kytkin"
"Justiin naiset, jotka väittävät tietävänsä, koska ovat itsekin naisia, ovat todella irti oman kehonsa toiminnoista ja sisäisestä kellosta. Tarvitsevat sitä sun tätä välinettä mihin sun tähän"
"Ihminen joka kuuntelee itseään huolella, osaa kuunnella myös toisia. Ihminen joka kuuntelee itseään ja vaalii sitä mitä hänellä on, ei ole irti omasta kehostaan tai aivoistaan"
"Moni nainen, joka sotkee kroppansa kemiallisilla hormooneilla, ei tunnista kyllä itsestään enää mitään."
Nuo ovat kaikki varmaan toisten ihmisten kokemukset huomioonottavia ja arvostavia kommentteja, jossakin universumissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
"Justiin naiset, jotka väittävät tietävänsä, koska ovat itsekin naisia, ovat todella irti oman kehonsa toiminnoista ja sisäisestä kellosta. Tarvitsevat sitä sun tätä välinettä mihin sun tähän"
"Ihminen joka kuuntelee itseään huolella, osaa kuunnella myös toisia. Ihminen joka kuuntelee itseään ja vaalii sitä mitä hänellä on, ei ole irti omasta kehostaan tai aivoistaan"
"Moni nainen, joka sotkee kroppansa kemiallisilla hormooneilla, ei tunnista kyllä itsestään enää mitään."
Nuo ovat kaikki varmaan toisten ihmisten kokemukset huomioonottavia ja arvostavia kommentteja, jossakin universumissa.P.S. Puhumattakaan noista kaikista muista sammakoistasi.
Disseisback kirjoitti:
Niin, kun ei ikinä voi tietää mitä ja miten toinen minkäkin kokee ja haluaa.
Olipa kyse ihan mistä vaan...😊Niinpä ja ne kehollisetkin erot tulee toisellekin tietoisuuteen eikä tartte arvailla miksi mitäkin tapahtuu. Mikä miltäkin tuntuu.
En tiedä, minusta on ainakin mukavaa, kun ja jos kumppani tietää minusta mahdollisimman paljon kaikin puolin. Ja on kiinnostunut tietämään. Avoimuus tuntuu hyvältä ja se, että on mahdollisimman rehellisesti itsensä. Hyvässä kun pahassakin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuta elämää kuin kirjatutkimus.
Sekin on elämää.
Bätääs kirjoitti:
Niinpä ja ne kehollisetkin erot tulee toisellekin tietoisuuteen eikä tartte arvailla miksi mitäkin tapahtuu. Mikä miltäkin tuntuu.
En tiedä, minusta on ainakin mukavaa, kun ja jos kumppani tietää minusta mahdollisimman paljon kaikin puolin. Ja on kiinnostunut tietämään. Avoimuus tuntuu hyvältä ja se, että on mahdollisimman rehellisesti itsensä. Hyvässä kun pahassakin.Ja sitten se vasta kivalle tuntuukin, kun tuntee hyvät ja huonotkin puolet ja silti haluaa jakaa elämänsä mun kanssani ja rakastaa. Että kelpaa ittenään, on iso juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
Nuo ovat kaikki varmaan toisten ihmisten kokemukset huomioonottavia ja arvostavia kommentteja, jossakin universumissa.Öö olepa tarkkana nyt kuka on kirjoittanut mitäkin. Taidat sotkea nyt hyvin monta kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Puhumattakaan noista kaikista muista sammakoistasi.
Taidat itse olla sammakko kun et erota edes keskustelijoita voi …sus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Puhumattakaan noista kaikista muista sammakoistasi.
Miksi syyttelet. Puhut paskaa jota minä en ole kirjoittanut. Olet pihalla koko alunperäisestä ideasta. Eli sabotoit ja tulit vain pilaamaan keskustelun jostain analyytikon kammiosta.
Bätääs kirjoitti:
Niinpä ja ne kehollisetkin erot tulee toisellekin tietoisuuteen eikä tartte arvailla miksi mitäkin tapahtuu. Mikä miltäkin tuntuu.
En tiedä, minusta on ainakin mukavaa, kun ja jos kumppani tietää minusta mahdollisimman paljon kaikin puolin. Ja on kiinnostunut tietämään. Avoimuus tuntuu hyvältä ja se, että on mahdollisimman rehellisesti itsensä. Hyvässä kun pahassakin.No tulee mieleen, että pelätään myös, että jokin luonnollinen jännite poksahtaa pois, jos asioista puhuu ääneen... mutta rn siihen kyllä usko.
On selvä, että jos kesken seksi alkaa pohtimaan asioita ääneen, voi se sessio lurpahtaa siihen, mutta jos asiaa pui muulloin, voi seuraava kerta olla vapautuneempi jo. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on elämää.
…Aikaa köyhää ja kapea-alaista, mutta kukin tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla sammakko kun et erota edes keskustelijoita voi …sus.
Ai teitä sammakoiden tiputtelijoita on täällä useampi. No odotetaan, että ne muut ilmoittautuvat.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ja sitten se vasta kivalle tuntuukin, kun tuntee hyvät ja huonotkin puolet ja silti haluaa jakaa elämänsä mun kanssani ja rakastaa. Että kelpaa ittenään, on iso juttu.
Voihan sitä kuvitella, että kelpaa ittenään, mutta noin sivusta kuulleena kun toiset puoliskot ovat partneristaan puhuneet, niin sekin lapsenusko voisi hälvetä. Kumppani ei vaan ilkeä sanoa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…Aikaa köyhää ja kapea-alaista, mutta kukin tavallaan.
Maailma olisi tosiaan aika köyhä ja kapea-alainen ilman tiedettä ja tutkimusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kuvitella, että kelpaa ittenään, mutta noin sivusta kuulleena kun toiset puoliskot ovat partneristaan puhuneet, niin sekin lapsenusko voisi hälvetä. Kumppani ei vaan ilkeä sanoa..
Se voi olla tyytymissuhde, missä kumppani on vaiti vaikkei toista omana itsenään hyväksykään vaan antaa olettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai teitä sammakoiden tiputtelijoita on täällä useampi. No odotetaan, että ne muut ilmoittautuvat.
Anonyymien perussekoilua. 🤣
Kirjoittakaa edes joku allekirjoitus, niin ette revi pelihousujanne turhaan. 🤣- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tulee mieleen, että pelätään myös, että jokin luonnollinen jännite poksahtaa pois, jos asioista puhuu ääneen... mutta rn siihen kyllä usko.
On selvä, että jos kesken seksi alkaa pohtimaan asioita ääneen, voi se sessio lurpahtaa siihen, mutta jos asiaa pui muulloin, voi seuraava kerta olla vapautuneempi jo. 😊Sivusta ... Sillä sen jänniteen ainakin saa katoamaan, kun ei tiedä kumppanistaan mitään.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ja sitten se vasta kivalle tuntuukin, kun tuntee hyvät ja huonotkin puolet ja silti haluaa jakaa elämänsä mun kanssani ja rakastaa. Että kelpaa ittenään, on iso juttu.
Miehet valittaa toisilleen, mutta panevat sitten kuitenkin vaikka ratapölkkyä, koska katto pään päällä on tärkeämpi. Sekin nainen, josta puhuivat, tuskin olisi enää siinä suhteessa jos tietäisi miesten keskinäiset puheet.
Disseisback kirjoitti:
No tulee mieleen, että pelätään myös, että jokin luonnollinen jännite poksahtaa pois, jos asioista puhuu ääneen... mutta rn siihen kyllä usko.
On selvä, että jos kesken seksi alkaa pohtimaan asioita ääneen, voi se sessio lurpahtaa siihen, mutta jos asiaa pui muulloin, voi seuraava kerta olla vapautuneempi jo. 😊Joo. Jotain on pielessä, jos ihminen ei saa olla ihminen karvoineen päivineen. Siis jos jännite katoaa, vaikka siitä että näkee toisen pöntöllä joku kerta ja siihen karisi lumous. Se pissaa ja kakkaa. :D
Luonnolliset asiat pitää hyväksyä eikä ne saa tuhota mitään. Itse en voisi seurustella ihmisen kanssa, joka leikkii olevansa muumi ja pidättelee seurassani, etten mä vaan lakkaa viehättymästä hänestä.
Mun tykkäämiset kun ei lopu luonnollisiin asioihin ikinä.
Jos pääsee pieru kesken petileikkien, niin heh ja homma jatkuu. Ei ole pylly ummessa. :)
Nojoo kyllä, ei nyt ehkä kalasoppaa suunnitella sängyssä, kun pitäs olla läsnä. :)- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Anonyymien perussekoilua. 🤣
Kirjoittakaa edes joku allekirjoitus, niin ette revi pelihousujanne turhaan. 🤣Joo kyllä toi yksi tiedemaisteri nyt sekoilee ja on jo muuttunut konnaksi itse. Väittää kohta etten tiedä menkoista mitään vaikka niiden kanssa on oltu ja eletty säännöllisesti jo kolmisenkymmentä vuotta :)
Ehkä häntä vaan …ii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma olisi tosiaan aika köyhä ja kapea-alainen ilman tiedettä ja tutkimusta.
Ja ihminen aika pintahomeinen ilman elettyä elämää ja elämän oikeita havaintoja.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
On selvä, että jos kesken seksi alkaa pohtimaan asioita ääneen, voi se sessio lurpahtaa siihen, mutta jos asiaa pui muulloin, voi seuraava kerta olla vapautuneempi jo. 😊Kyllä siinä kaikki jännitteet suhteessa käydään läpi kun synnytyksen aikana pökälekin lattialle putoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö olepa tarkkana nyt kuka on kirjoittanut mitäkin. Taidat sotkea nyt hyvin monta kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi!
Itse varmaan kirjoitellut tuokin ja syyttää sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä toi yksi tiedemaisteri nyt sekoilee ja on jo muuttunut konnaksi itse. Väittää kohta etten tiedä menkoista mitään vaikka niiden kanssa on oltu ja eletty säännöllisesti jo kolmisenkymmentä vuotta :)
Ehkä häntä vaan …ii.No en ihan satasella oo teidän painiin puuttunut, mutta helpottais varmaan, jos jonkun merkin laittasitte, että kuka on kuka, niin vois tulla jotain rakentavuutta.
Ihan vaan vinkkinä. Ja sit vähän tilaa toiselle olla eri mieltä. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihminen aika pintahomeinen ilman elettyä elämää ja elämän oikeita havaintoja.
Et näköjään tiedä miten tiedettä ja tutkimusta tehdään.
Bätääs kirjoitti:
Joo. Jotain on pielessä, jos ihminen ei saa olla ihminen karvoineen päivineen. Siis jos jännite katoaa, vaikka siitä että näkee toisen pöntöllä joku kerta ja siihen karisi lumous. Se pissaa ja kakkaa. :D
Luonnolliset asiat pitää hyväksyä eikä ne saa tuhota mitään. Itse en voisi seurustella ihmisen kanssa, joka leikkii olevansa muumi ja pidättelee seurassani, etten mä vaan lakkaa viehättymästä hänestä.
Jos pääsee pieru kesken petileikkien, niin heh ja homma jatkuu. Ei ole pylly ummessa. :)
Nojoo kyllä, ei nyt ehkä kalasoppaa suunnitella sängyssä, kun pitäs olla läsnä. :)Tuossa kävi just mies pyörähtämässä ja sanoi, että tuntuu kuin olis joku kotirouva. Hän kun teki tänään ruoan, leipoi perään marjapiirakan ja nyt parsi lapsen rikkinäisen pehmolelun. Ja minä ajoin tuossa aiemmin koko pihan nurmet ja trimmeröin, kannoin yksin 5 märkää kuirmalavaa metsänreunaan, aitarullat tolppineen talon nurkalle ja kannoin yksin mattotelineenkin 30 metriä eri paikkaan, huolsin lopuksi ruohonleikkurin. Sitten sisällä moppasin huushollin. :)
Ne sukupuoliroolit. :"D- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No en ihan satasella oo teidän painiin puuttunut, mutta helpottais varmaan, jos jonkun merkin laittasitte, että kuka on kuka, niin vois tulla jotain rakentavuutta.
Ihan vaan vinkkinä. Ja sit vähän tilaa toiselle olla eri mieltä. 😊Hyvä ohjeistus ☺️
Bätääs kirjoitti:
Joo. Jotain on pielessä, jos ihminen ei saa olla ihminen karvoineen päivineen. Siis jos jännite katoaa, vaikka siitä että näkee toisen pöntöllä joku kerta ja siihen karisi lumous. Se pissaa ja kakkaa. :D
Nojoo kyllä, ei nyt ehkä kalasoppaa suunnitella sängyssä, kun pitäs olla läsnä. :)Mä oon pariin naiseen törmännyt, ketkä eivät uskaltaneet käydä pa.kalla, niin että mä oisin tiennyt. Kummankin kanssa otin asian puheeks. Olihan se kipeää, mutta toinen vapautui siitä... nyt on jälkeenpäin naureskeltu sille...
Mutta näitä on ja toisaalta ihan turhaan...Bätääs kirjoitti:
Tuossa kävi just mies pyörähtämässä ja sanoi, että tuntuu kuin olis joku kotirouva. Hän kun teki tänään ruoan, leipoi perään marjapiirakan ja nyt parsi lapsen rikkinäisen pehmolelun. Ja minä ajoin tuossa aiemmin koko pihan nurmet ja trimmeröin, kannoin yksin 5 märkää kuirmalavaa metsänreunaan, aitarullat tolppineen talon nurkalle ja kannoin yksin mattotelineenkin 30 metriä eri paikkaan, huolsin lopuksi ruohonleikkurin. Sitten sisällä moppasin huushollin. :)
Ne sukupuoliroolit. :"DNe kuormalavat kannoin yksitellen, en viitä kerrallaan. :D
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No en ihan satasella oo teidän painiin puuttunut, mutta helpottais varmaan, jos jonkun merkin laittasitte, että kuka on kuka, niin vois tulla jotain rakentavuutta.
Ihan vaan vinkkinä. Ja sit vähän tilaa toiselle olla eri mieltä. 😊Tai sitten on vain hermostumatta, jos satutaan jotenkin niputtamaan.
Anonyymi kirjoitti:
No kelpaa ainakin meillä ja mulle. Mä en tykkää teeskentelijöistä, joten joko tykkään ihmisestä ittenään tai en ole ihmisen kanssa, jollen pysty ittenään tykkäämään.
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla tyytymissuhde, missä kumppani on vaiti vaikkei toista omana itsenään hyväksykään vaan antaa olettaa.
Koko surkiaa on sitten heillä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ohjeistus ☺️
Joo. Selkeyttää ja nikki voi olla kertakäytteinen... vaikka vaan loppuun 88..
-88- <---- näin. 😁
Tosin voi sitäkin joku mulk.u käyttää trollatakseen, mutta tuskin näin nopeessa kirjoittelussa. 😊Anonyymi kirjoitti:
Miehet valittaa toisilleen, mutta panevat sitten kuitenkin vaikka ratapölkkyä, koska katto pään päällä on tärkeämpi. Sekin nainen, josta puhuivat, tuskin olisi enää siinä suhteessa jos tietäisi miesten keskinäiset puheet.
Ei mun mies puhu kotiasioista kelleen. Ja tiedän kyllä ne asiat mitkä mussa ärsyttää ja hän ne mitkä hänessä, silti rakkautta on. Ei pelleilyä.
Disseisback kirjoitti:
Mä oon pariin naiseen törmännyt, ketkä eivät uskaltaneet käydä pa.kalla, niin että mä oisin tiennyt. Kummankin kanssa otin asian puheeks. Olihan se kipeää, mutta toinen vapautui siitä... nyt on jälkeenpäin naureskeltu sille...
Mutta näitä on ja toisaalta ihan turhaan...Kurjaa jos ei uskalla olla ihminen. :(
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... Sillä sen jänniteen ainakin saa katoamaan, kun ei tiedä kumppanistaan mitään.
No ainskin mun kohdalla... ja niinkin, että kuuntelee, muttei sit toteuta sitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään tiedä miten tiedettä ja tutkimusta tehdään.
No miksi sitten käyttäydyt muita keskustelijoita kohtaan siten kuin käyttäydyt? Vastaapas. Ota sitten ap:n neuvosta vaarin.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä oon pariin naiseen törmännyt, ketkä eivät uskaltaneet käydä pa.kalla, niin että mä oisin tiennyt. Kummankin kanssa otin asian puheeks. Olihan se kipeää, mutta toinen vapautui siitä... nyt on jälkeenpäin naureskeltu sille...
Mutta näitä on ja toisaalta ihan turhaan...😂🤣😂🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten käyttäydyt muita keskustelijoita kohtaan siten kuin käyttäydyt? Vastaapas. Ota sitten ap:n neuvosta vaarin.
Ai koska sinäkin otit?
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Koko surkiaa on sitten heillä.
Toivottavasti ei useammalla.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
No kelpaa ainakin meillä ja mulle. Mä en tykkää teeskentelijöistä, joten joko tykkään ihmisestä ittenään tai en ole ihmisen kanssa, jollen pysty ittenään tykkäämään.
Noinhan siinäkin keskustelussa annettiin olettaa.
Disseisback kirjoitti:
Mutta näitä on ja toisaalta ihan turhaan...Ja kyllä mieskin aikoinaan oli huolissaan vähän, ertä kun hänellä on kovin arpinen iho paikka paikoin, niin miten suhtaudun asiaan. Akne ja raudanpumppaamisesta tulleet kasvuarvet. Niitä on paljon selässä ja reisissä, että hauiksen kohdalla ja persiissä.
Vaan en ole niin pinnallinen. Tykkään arpineen päivineen.
Sama jotkut finnit ja muut ihottumat, selluliitti, ei merkkaa mitään tykkäämisessä mulle. Ne on elämää. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen elämä oli sanojensa mukaan ”sietämistä” muttei siinä elämäntilanteessa muutakaan voinut. Kannattaa hei ihan oikeasti kuulla ja seurata sen puolison olemista. Eikä vaan ajatella ”ihqua, mä kelpaan kaikkine perskarvoineni.”…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen elämä oli sanojensa mukaan ”sietämistä” muttei siinä elämäntilanteessa muutakaan voinut. Kannattaa hei ihan oikeasti kuulla ja seurata sen puolison olemista. Eikä vaan ajatella ”ihqua, mä kelpaan kaikkine perskarvoineni.”…
No, jos miehen elämä on noin kamalaa joidenkin perskarvojen takia, niin sittenpä on. Tehköön elämälleen jotain tai sitten sietäköön.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mutta näitä on ja toisaalta ihan turhaan...No nyt! Mitä niinku ekaks sanoit siinä?
Anonyymi kirjoitti:
Muistaa taas ihmiset on yksilöitä, mitä ne teki ei kaikki tee.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollasia miehiäkö sä tunnet? Ei ihme jos ahdistaa. Tutustu toisenlaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nihin perskarvoihinkin saattaisi saada muutosta, jos osaa puhua asioista asiallisesti. Tosin ne perustelut haluaisin kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi kuulla, jos toinen ei puhu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai koska sinäkin otit?
Mikä ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ongelma?
Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään ongelmaa, joten kerro sinä.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Jaa-a, aina ei voi valita kuulemaansa.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Pitäkää huoli niistä suhteistanne. Rimaa voi joskus koettaa ylittää, että puolisot yllättyvät positiivisesti.
Hyvää viikonloppua ketjuun. Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, aina ei voi valita kuulemaansa.
No ei, mutta seuransa voi aina valita niin, ettei hengaile tollasten selkäänpuukottajien kanssa, eessä enkeleitä ja takana piruja. Hyi vittu. Mielummin yksin, kun moisessa seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää huoli niistä suhteistanne. Rimaa voi joskus koettaa ylittää, että puolisot yllättyvät positiivisesti.
Hyvää viikonloppua ketjuun.Jos mies lähtisi perskarvojen takia, niin saisi mennäkin. Mä ainakaan en tee moisella mitään. Eihän se kuitenkaan elämässä mukana pysyisi, jos joskus asiat menisivät huonosti. Saattaisi jopa joskus joutua vaipanvaihtoon ja miten se sen kestäisi, jos pelkät perskarvat jo ahdistaa?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua ketjuun.Juu. Enköhän mä ole perillä. Ei tämä 13 vuotta olis tässä startannut, jos en mitään parisuhteen ylläpidosta tajuaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään ongelmaa, joten kerro sinä.
Sama vatkuttaja, jolle toinen osapuoli eli minä tässä tapauksessa olen sinulle -jälleen- ongelma. Mikset käytä tässä yhteydessä rekattua merkkiäsi? Roikut vain toisen lahkeessa inttämässä vaikkei sulle ole edes lähtökohtaisesti mitään osoitettu. Lue seuraavaksi vaikk tutkimus siitä, miten keskustellaan. Mä olen ovulaatio-mielipiteeni sanonut ja sä jatkat yksinään jankkaamista, tee hyvin.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
No ei, mutta seuransa voi aina valita niin, ettei hengaile tollasten selkäänpuukottajien kanssa, eessä enkeleitä ja takana piruja. Hyi vittu. Mielummin yksin, kun moisessa seurassa.
Jaa-a, niin kai sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vatkuttaja, jolle toinen osapuoli eli minä tässä tapauksessa olen sinulle -jälleen- ongelma. Mikset käytä tässä yhteydessä rekattua merkkiäsi? Roikut vain toisen lahkeessa inttämässä vaikkei sulle ole edes lähtökohtaisesti mitään osoitettu. Lue seuraavaksi vaikk tutkimus siitä, miten keskustellaan. Mä olen ovulaatio-mielipiteeni sanonut ja sä jatkat yksinään jankkaamista, tee hyvin.
Minä en ole "sama vatkuttaja", enkä ole sinusta kiinnostunut palaneen puupennin vertaa. Minulla ei myöskään ole rekattua nimimerkkiä, eikä tule koskaan olemaankaan. Eikä minua myöskään häiritse palaneen puupennin vertaa vaikk kuvittelet minun olevan joku, joka en ole.
Jos ongelmia siis on, niin ne ovat puhtaasti sinun kuvitelmissasi. Mä en niille mahda mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole "sama vatkuttaja", enkä ole sinusta kiinnostunut palaneen puupennin vertaa. Minulla ei myöskään ole rekattua nimimerkkiä, eikä tule koskaan olemaankaan. Eikä minua myöskään häiritse palaneen puupennin vertaa vaikk kuvittelet minun olevan joku, joka en ole.
Jos ongelmia siis on, niin ne ovat puhtaasti sinun kuvitelmissasi. Mä en niille mahda mitään.Tunnut olevan. Älä vastaile jos et ole kiinnostunut tai sinua kiukuttaa. Hyvin selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ongelmia siis on, niin ne ovat puhtaasti sinun kuvitelmissasi. Mä en niille mahda mitään.Yritä mahtaa edes itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan. Älä vastaile jos et ole kiinnostunut tai sinua kiukuttaa. Hyvin selvää.
Mun henkilöni ei muutu sun tunnisteluillasi. Sä voit aivan yhtähyvin itse olla se "sama vatkuttaja", joka esität nyt vain olevasi joku muu.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on vain hermostumatta, jos satutaan jotenkin niputtamaan.
No usein siinä käy niin, että ei innoissaan huomaa sitä toisen puolta totuudesta. Käy itsellekin joskus...
Mutta sivulta helpompi huomata. 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No usein siinä käy niin, että ei innoissaan huomaa sitä toisen puolta totuudesta. Käy itsellekin joskus...
Mutta sivulta helpompi huomata. 😊Vaan eihän toi mihinkään muutu vaikka kirjottelis neljäkin kasia tekstin loppuun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun henkilöni ei muutu sun tunnisteluillasi. Sä voit aivan yhtähyvin itse olla se "sama vatkuttaja", joka esität nyt vain olevasi joku muu.
No pilaa sitten Dissen ketju taas niin kuin aina. Tyylisi on kaikille tuttu terrieri lahkeessa-tekniikka. Adjöö.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mutta sivulta helpompi huomata. 😊Hyvää kommentointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pilaa sitten Dissen ketju taas niin kuin aina. Tyylisi on kaikille tuttu terrieri lahkeessa-tekniikka. Adjöö.
Olenko sitten Dissen mielestä pilannut hänen ketjunsa? Aika häiriintymättä hän ja Bätääs ovat minusta näyttäneet tuossa juttelevan.
Anonyymi kirjoitti:
No nyt! Mitä niinku ekaks sanoit siinä?
No en nyt muista tarkasti kumpaakin... mutta tuumasin vaan, että ei tartte jumalatonta showta, jos käyt vessassa.
Siinä oli jänniä yksityiskohtia kummankin kohdalla...toisen kanssa sit sovittiin, että mä häärään muuta ja sillä mennään, toinen uskalti siedättäytyä. Se oli jotenkin koomista ja naurettiin, kun uskalti käydä kakilla ihan tuosta vaan. 🤣 Mutta noikin on jostain kasvatuksesta tai oletuksista jääneitä fobioita vaan... 🙄 Eikä tavattomia.Anonyymi kirjoitti:
Olenko sitten Dissen mielestä pilannut hänen ketjunsa? Aika häiriintymättä hän ja Bätääs ovat minusta näyttäneet tuossa juttelevan.
Ei oo mitään pilattu. Vähän vaan vellikello täynnä, kun kävin välissä tytön vippaamassa asemalle. 😁
Reilu 50 viestiä...🤣Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kommentointia.
Joo. Kiihkeässä keskustelussa välillä vähän roiskuu, kun rapataan. En dilti näe mitään perseilyä vielä..😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei oo mitään pilattu. Vähän vaan vellikello täynnä, kun kävin välissä tytön vippaamassa asemalle. 😁
Reilu 50 viestiä...🤣No hyvä sitten. Hyvä kai se on, että ihmiset juttelevat. Ehkä noita vellikellonkin asetuksia voisi sivuston taholta muuttaa niin, että ei sen tarvitsi aina ilmoitella muiden keskinäisistä jutteluista.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan eihän toi mihinkään muutu vaikka kirjottelis neljäkin kasia tekstin loppuun :)
No ehkä muut tietää, että toi on sama tyyppi... ja voi vastata sen mukaan....
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä sitten. Hyvä kai se on, että ihmiset juttelevat. Ehkä noita vellikellonkin asetuksia voisi sivuston taholta muuttaa niin, että ei sen tarvitsi aina ilmoitella muiden keskinäisistä jutteluista.
No vaikeaa kai? Mutta mä oon jo aika kouliintunut käyttää sitä. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ehkä muut tietää, että toi on sama tyyppi... ja voi vastata sen mukaan....
Vaan jos itseä ei häiritse, niin niputtakoon rauhassa.
- Anonyymi
Naiset harrastavat seksiä myös silloin kun ei ovulaatiota ole, jopa menopaussin jälkeen. Yllätyitkö?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No vaikeaa kai? Mutta mä oon jo aika kouliintunut käyttää sitä. 😁
En ole katsonut miten tuo on koodattu, mutta voi se tietysti näin vanhalla palstalla vaikeaa ollakin. Saattaisi joutua muuttamaan montakin juttua. Noin yleisellä tasolla se olisi kyllä helppoa, mutta eihän näissä pääse nollasta alottamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan jos itseä ei häiritse, niin niputtakoon rauhassa.
No jotkut on niin "varmoja" että kyse on samasta tyypistä, että siinä menee lapsikin pesuveden mukana. 😄
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No jotkut on niin "varmoja" että kyse on samasta tyypistä, että siinä menee lapsikin pesuveden mukana. 😄
Näinhän se on. Itseäni se ei häiritse, joten antaa mennä.
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Itseäni se ei häiritse, joten antaa mennä.
Mua ei häiritse, mutta sanotaanko, että minun on vaikka itse tässsä asemassa palstalla todella vaikea erottaa oikea kriittinen viesti perseilystä.
Genio osaa esimerkiksi v.ttuilla ja toisaalta olla jopa fiksu...ja sitten se voi olla myös joku joka vaan käy täällä...
Okei... asia pitäis sina muistaa... mutta senkin tajuamista voi helpottaaa..Anonyymi kirjoitti:
En ole katsonut miten tuo on koodattu, mutta voi se tietysti näin vanhalla palstalla vaikeaa ollakin. Saattaisi joutua muuttamaan montakin juttua. Noin yleisellä tasolla se olisi kyllä helppoa, mutta eihän näissä pääse nollasta alottamaan.
No aina ois hyvä, jos vaikka viittaus näkyis vellikellossa. Se jo auttais. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä toi yksi tiedemaisteri nyt sekoilee ja on jo muuttunut konnaksi itse. Väittää kohta etten tiedä menkoista mitään vaikka niiden kanssa on oltu ja eletty säännöllisesti jo kolmisenkymmentä vuotta :)
Ehkä häntä vaan …ii.Olet sitten kohta siinä iässä, että loppuu se ovuloiminenkin, mutta seksihalut ei lopu.
( toinen viestini) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten kohta siinä iässä, että loppuu se ovuloiminenkin, mutta seksihalut ei lopu.
( toinen viestini)Lisään vielä, että sitähän on olemassa kaikenlaisia mittareitakin, milloin seksiä kannattaa harrastaa, jos tarkoitus on hankkia lapsia. Eikö olekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi on seksiä, ei puhumist avarten. Puhuminen latistaa seksin ja pahimmillaan saa vähintään toisen halut lopahtamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenitalla on aina kovin raskas meikki, onko käsittänyt naisellisuuden väärin,.
Ja rivokielistätä puhetta kimakalla äänellä
- Anonyymi
Noin jutustelee melko varaton tyyppi . Olettaen jotain mikä itseä miellyttää .
- Anonyymi
Sinua taitaa vaan pelottaa nuo aloituksen "oletukset".
- Anonyymi
Kunnes yhtäkkiä luolasta hyökkää luolamies!
- Anonyymi
Kyllä esi-isät päättävät nämä jutut eikä palstadisset.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esi-isät päättävät nämä jutut eikä palstadisset.
Mä en päätä, eikä luolamiehetkään. 😊
- Anonyymi
Semmoinen väkerrys taas disseltä suosion kalasteluksi :D Jos et ole sattunut huomaamaan niin täällä Suomessa on oltu aika tasaveroisia jo aika pitkään, jos te siellä peräpitäjillä elätte jonkin 1000-luvun koodiston mukaan, vaikka viimeaikaisimpien historiatutkintojen mukaan jo silloin on Suomessa oltu tasaveroisia, niin ei kai se meidän muiden vika ole. Tuo jos et taas halua hyväksyä biologian vaikutusta niin voithan sä itseltäs varmaan jossain yksityisklinikalla nipsaista pallit pois.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Tyypillinen dissauskirjoitus sinulta. Tasa-arvoon on vielä pitkä matka Suomessakin.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä saat tuollaisesta muiden vähättelystä? Vi*tuako se sulle kuuluu kenenkään motiivit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä saat tuollaisesta muiden vähättelystä? Vi*tuako se sulle kuuluu kenenkään motiivit?
Vai kolahtiko aloitus ns. omaan munaan? 😁
- Anonyymi
Arvasin taas oikein, harmis tulee vauhdilla tulee vähättelemään Disseä. Sinulle voi vain nauraa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Heh... herätämpähän tridät muumiot unesta. 🤣
Samat muumiot ne on, eri merkeillä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen dissauskirjoitus sinulta. Tasa-arvoon on vielä pitkä matka Suomessakin.
Eikö muka sinun silmään pistä tuo dissen vimma yrittää esittää maailman tasa-arvoisin maa jonakin takapajulana jossa naiset muka on jatkuvan sorron olla? Aika monessa asiassahan naiset pääsee itseasiassa helpommalla kun ovat naisia, ei tarvitse mm. armeijaa käydä.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka sinun silmään pistä tuo dissen vimma yrittää esittää maailman tasa-arvoisin maa jonakin takapajulana jossa naiset muka on jatkuvan sorron olla? Aika monessa asiassahan naiset pääsee itseasiassa helpommalla kun ovat naisia, ei tarvitse mm. armeijaa käydä.
-harmiseikirj-Naisetkos siitä ovat muuten päättäneet, että Suomessa miehillä on asevelvollisuus? Sen lain laatimisessa aikoinaan oli tuskin yhtään naista. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Sulla on aina välillä varsin persoonalliset tavat tulkita asioita. Mä itse tulkitse hyvin ahtaan mieskuvan ja miehen roolin kapeuden myös juurinkin tasa-arvokysymykseksi, mutta miehiä sorsivaan suuntaa. Eihän se nyt naisten elämää varsinaisesti rajoita, jos mieheltä vaaditaan munan perässä juoksemista. Kyllä se toki monia naisia saattaa pistää ärsyttämään, mutta ei se naisen elämää rajoita.
-mf- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on aina välillä varsin persoonalliset tavat tulkita asioita. Mä itse tulkitse hyvin ahtaan mieskuvan ja miehen roolin kapeuden myös juurinkin tasa-arvokysymykseksi, mutta miehiä sorsivaan suuntaa. Eihän se nyt naisten elämää varsinaisesti rajoita, jos mieheltä vaaditaan munan perässä juoksemista. Kyllä se toki monia naisia saattaa pistää ärsyttämään, mutta ei se naisen elämää rajoita.
-mf-Lisään ...
Siis kun kyllähän naisen rooli Suomen nyky-yhteiskunnassa on paljon moninaisempi ja vapaampikin kuin miehen. Nainen saa pukeutua lähes miten vaan, ilman että monikaan katsoo kieroon. Nainen saa olla hyvin seksuaalinen tai olla kokonaan olematta, ilman että kukaan juuri ihmettelee. Nainen saa näyttää tunteensa tai olla näyttämättä, ilman että juuri ketään kiinnostaa (paitsi nyt ehkä jos puhutaan poliitikoista ja lööpeistä). Lista on loputon ja kyllä miehen roolin rajoittuneisuus rajoittaa nimenomaan miehiä itseään.
-mf- Anonyymi kirjoitti:
Lisään ...
Siis kun kyllähän naisen rooli Suomen nyky-yhteiskunnassa on paljon moninaisempi ja vapaampikin kuin miehen. Nainen saa pukeutua lähes miten vaan, ilman että monikaan katsoo kieroon. Nainen saa olla hyvin seksuaalinen tai olla kokonaan olematta, ilman että kukaan juuri ihmettelee. Nainen saa näyttää tunteensa tai olla näyttämättä, ilman että juuri ketään kiinnostaa (paitsi nyt ehkä jos puhutaan poliitikoista ja lööpeistä). Lista on loputon ja kyllä miehen roolin rajoittuneisuus rajoittaa nimenomaan miehiä itseään.
-mf-Hyvä. Näin se on.
Ja ei varmaan mene pitkään, kun joku muukin Harmiksen lisäksi alkaa kiukkuamaan ja perseilemään, kun viskasin kissan pöydälle. 🤣
Kohta on pakko Väliksen sanoa, että Disselle pitää saada mies, että saa kikkeliä. Eli jotenkin on edes koitettava alistaa tms. Tulee mieleen ihan uroskoira, joka pökittää kinttua. 🤣- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Hyvä. Näin se on.
Ja ei varmaan mene pitkään, kun joku muukin Harmiksen lisäksi alkaa kiukkuamaan ja perseilemään, kun viskasin kissan pöydälle. 🤣
Kohta on pakko Väliksen sanoa, että Disselle pitää saada mies, että saa kikkeliä. Eli jotenkin on edes koitettava alistaa tms. Tulee mieleen ihan uroskoira, joka pökittää kinttua. 🤣Ei tässä mitään kiukuta mutta eikö sinun kannattaisi muuttaa sukupuolta kun kaikki perineisen miehinen ja miehisyyteen liittyvä tuntuu niin kovasti inhottavan? Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja samallahan sitten näkisit miten yllättävän suvaistsevaisesti ihmiset sinun muutokseen suhtautuisivat, tuskin kukaan varmaan tuomitsisi mutta kannustusta tulisi roppakaupalla varmaankin.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään kiukuta mutta eikö sinun kannattaisi muuttaa sukupuolta kun kaikki perineisen miehinen ja miehisyyteen liittyvä tuntuu niin kovasti inhottavan? Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja samallahan sitten näkisit miten yllättävän suvaistsevaisesti ihmiset sinun muutokseen suhtautuisivat, tuskin kukaan varmaan tuomitsisi mutta kannustusta tulisi roppakaupalla varmaankin.
-harmiseikirj-No enpä minä ei-miehiseksi itseäni tunne, se on sinun oma fiilis, mikä pohjautunee siihen suppeaan mies-kuvaan mitä sinulla on, ei liity minuun ollenkaan. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään kiukuta mutta eikö sinun kannattaisi muuttaa sukupuolta kun kaikki perineisen miehinen ja miehisyyteen liittyvä tuntuu niin kovasti inhottavan? Se olisi vain omaksi parhaaksesi ja samallahan sitten näkisit miten yllättävän suvaistsevaisesti ihmiset sinun muutokseen suhtautuisivat, tuskin kukaan varmaan tuomitsisi mutta kannustusta tulisi roppakaupalla varmaankin.
-harmiseikirj-Sivusta ...
Miksi miehen pitäisi oikein vaihtaa sukupuolta, saadakseen olla sellainen kuin haluaa? Eikö toi nyt ole aika rajoittunutta ja rajoittavaa ajattelua? Eikö miehellä ole ihan omana itsenään oikeutta olla oma itsensä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Öö, miksi siinä sukupuolta pitäisi vaihtaa, kai noin voi miehenäkin toimia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei se oikein kävi niin miehekkäälle miehelle kuin Disse. Mietin vähän nyt taas…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikein kävi niin miehekkäälle miehelle kuin Disse. Mietin vähän nyt taas…
Mietis*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei aloituksessa puhuttu naisiin kohdistetusta sorrosta, vaan miesten, pääosin miesten itsensä kohdistamasta sorrosta, mitä muuten armeijapakkokin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ...
Miksi miehen pitäisi oikein vaihtaa sukupuolta, saadakseen olla sellainen kuin haluaa? Eikö toi nyt ole aika rajoittunutta ja rajoittavaa ajattelua? Eikö miehellä ole ihan omana itsenään oikeutta olla oma itsensä?Jos mies ei ole putkiaivoinen munansa perässä juoksija, niin pitäisi vaihtaa sukupuoltaan naiseksi! Näin harmis.
Toisaalta sitten oikeissa tapauksissa sukupuoltaan ei saisikaan korjata. Anonyymi kirjoitti:
Jos mies ei ole putkiaivoinen munansa perässä juoksija, niin pitäisi vaihtaa sukupuoltaan naiseksi! Näin harmis.
Toisaalta sitten oikeissa tapauksissa sukupuoltaan ei saisikaan korjata.Mihin se Harmis hävis?
Unohtu sanoo, että Trollikka kyseli...🤔- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Minua ainakin pistää silmään sinun vimma väheksyä naisia ja vähemmistöryhmiä. Vähemmistöryhmien syrjintä pohjautuu nimenomaan naisvihaan ja miljoona vuotisiin rooleihin. Siitä kumpuaa myös sinunlaisten miesten vahva nillitys niitä miehiä kohtaan, jotka jo kohtelevat naisia ja vaikkapa homoja ihmisinä ja näkevät heidän syrjinnän.
MIEHET eivät halua naisia armeijaan. Vähän nikotellen ottavat vapaaehtoisenakin, sen vuoksi palvelusaikaa on lyhennetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ...
-mf-Miehet voivat naisten lailla valita roolinsa ja vähät välittää, jos joku sattuu katsomaan kieroon. Kieroon katsoja on useimmiten mies itsekin.
Monet vanhemmat miehet ovat jämähtäneitä kivikautisiin miesrooleihin ja pitävät niistä kynsin hampain kiinni, vaikka se aika meni jo. Anonyymi kirjoitti:
Miehet voivat naisten lailla valita roolinsa ja vähät välittää, jos joku sattuu katsomaan kieroon. Kieroon katsoja on useimmiten mies itsekin.
Monet vanhemmat miehet ovat jämähtäneitä kivikautisiin miesrooleihin ja pitävät niistä kynsin hampain kiinni, vaikka se aika meni jo.Jätän vaan tään tähän...
https://youtu.be/ZECfKSqhU4c
😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Etkö mitenkään voisi ymmärtää, ettei dissen aloituksessa ole kyse dissestä, vaan juuri niistä miehistä, jotka vastustavat tasa-arvoa. Eiväthän nuo miehet kuten et sinäkään sano suoraan vastustavasi tasa-arvoa. Mutta vähättelet naisten ja vähemmistöjen syrjintää "ei Suomessa sellaista ole". Oikeasti on ja paljonkin.Naisiin kohdistuva väkivalta on tasa-arvoa loukkaava rikos, ja erittäin laaja-alainen ongelma Suomessa. Sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt kokevat myös Suomessa väkivaltaa enemmän monessa muussa maassa.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Jos ihmisellä ei ole tarvetta muokata kehoaan identifioituakseen muuksi kuin syntymässä saatu sukupuoli, niin miksipä tehdä mitään muuta kuin olla mitä on? Hyvin mahtuu femiini puoli maskjliinin kaveriksi yhteen ihmiseen ja ihan sama mitä on biologinen sukupuoli.
Saa olla sellainen, kun on.
- Anonyymi
M una saattaa olla gamechanger.
- Anonyymi
Se on miehen salainen ase mutta voi olla myös suutari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on miehen salainen ase mutta voi olla myös suutari
Joo mä pidän kyllä meidän suutarista. Hän on mukava mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä pidän kyllä meidän suutarista. Hän on mukava mies.
Samaa mieltä
- Anonyymi
Ihmisten tarkoitus ei ole elää täällä pelkkien vaistojen varassa, vaan järki on tärkein resurssi, mitä ihmiselle on annettu. Sitä on lupa tai jopa velvollisuus käyttää. Kiitos hauskasta kirjoituksestasi!
No toki pitää olls tunteita ja pitää olla halua ja panetustakin, mutta silti pitää muistaa, että on ehkä tekemisissä toisen henkilön kanssa. Reagointiin pitää ottaa se järki.
Ja kivs välillä mylläyttää noita kaikentietäviä muinaismuistoja. 🤣
Minusta et näe sitä että maailma ei ole koskaan tai ainakaan vuosisatoihin ollut staattinen vaan jatkuvassa muutoksessa. Ja ihan koko ajan siitä on osan mielestä tulossa fiksumpi paikka ja osan mielestä kaikki mennyt ihan hulluksi. Se mitä on tässä ja nyt on se kaikki tähän asti kumuloitunut fiksuus. Hyvin paljon siitä roolituksesta jota nyt paheksut on ihan viime vuosikymmenien kehitystä.
Sivilisaatio on saattanut syntyä sille pohjalle, mikä on luotu miesten toimesta uskontoja ja muita vst apuna käyttäen.
Hyvinvointi ja inhimillisyyden kasvu taas on syntynyt tasa-arvon myötä ja nimenomaan parantamalla naisten oloja.
Eron huomaa, kun vertaa kolmansia maita, missä naisten asema yhteiskunnassa on huono.Disseisback kirjoitti:
Sivilisaatio on saattanut syntyä sille pohjalle, mikä on luotu miesten toimesta uskontoja ja muita vst apuna käyttäen.
Hyvinvointi ja inhimillisyyden kasvu taas on syntynyt tasa-arvon myötä ja nimenomaan parantamalla naisten oloja.
Eron huomaa, kun vertaa kolmansia maita, missä naisten asema yhteiskunnassa on huono.Ei vaan toisinpäin. Ensin on pitänyt tehdä hyvinvointi ja sitten voi kikkailla kaikkea vaurauden mukanaan tuomaa ylellisyyttä kuten mittailla ja arvioida ihmisten tasa-arvoa.
scrg kirjoitti:
Ei vaan toisinpäin. Ensin on pitänyt tehdä hyvinvointi ja sitten voi kikkailla kaikkea vaurauden mukanaan tuomaa ylellisyyttä kuten mittailla ja arvioida ihmisten tasa-arvoa.
No ilman vahvaa asemaa naisilla, ei täälläkään Suomessa voitaisi näin hyvin, vaan olisimme likipitäen samassa tilanteessa kuin itärajan takana.
Onneksi Suomi on ottanut mallia siinä Ruotsista ja muista sksndinaavisista maista.Disseisback kirjoitti:
No ilman vahvaa asemaa naisilla, ei täälläkään Suomessa voitaisi näin hyvin, vaan olisimme likipitäen samassa tilanteessa kuin itärajan takana.
Onneksi Suomi on ottanut mallia siinä Ruotsista ja muista sksndinaavisista maista.En oikein ymmärrä mallin ottamista Ruotsista. Suomea on asutettu idästä, lännestä ja etelästä mutta yhteiskunnan järjestäytymisen kannalta nykyinen Suomi on ollut osa Ruotsia. Ei siis ole tehty mitään valintaa että apinoidaanpa Ruotsia koska niillä on kivoja juttuja vaan Ruotsista johdettu valtio ja kirkko ovat määränneet sen kehyksen jonka sisällä ihmiset ovat voineet elää tavallaan. Tasa-arvo on ollut sitä että kuningas/kuningatar päättää tai sitten sitä että aatelisilla, papistolla ja porvaristolla on kullakin oma äänensä. Verotuksen tehtävä on ollut varustaa kuninkaalle armeija jolla on voinut käydä kuninkaiden keskinäistä valtaistuinpeliä.
Jokin patriarkaatti on täysin nykyajan idealistien ajatusrakennelma, jolla ei historiassa ole mitään katetta. Yhteiskunta on kehittynyt tai paremminkin kehkeytynyt omaa hallitsematonta uraansa siitä lähtökohdasta että kunkin ajan ihmiset ovat olemassa olevia mahdollisuuksia hyödyntäen tehneet juttuja ja työtä sen eteen että itsellään ja lapsillaan ja yhteisöllään olisi mahdollisimman hyvä olla. Aika vähän on ollut aikaa tai energiaa keskittyä toisten sortamiseen.scrg kirjoitti:
En oikein ymmärrä mallin ottamista Ruotsista. Suomea on asutettu idästä, lännestä ja etelästä mutta yhteiskunnan järjestäytymisen kannalta nykyinen Suomi on ollut osa Ruotsia. Ei siis ole tehty mitään valintaa että apinoidaanpa Ruotsia koska niillä on kivoja juttuja vaan Ruotsista johdettu valtio ja kirkko ovat määränneet sen kehyksen jonka sisällä ihmiset ovat voineet elää tavallaan. Tasa-arvo on ollut sitä että kuningas/kuningatar päättää tai sitten sitä että aatelisilla, papistolla ja porvaristolla on kullakin oma äänensä. Verotuksen tehtävä on ollut varustaa kuninkaalle armeija jolla on voinut käydä kuninkaiden keskinäistä valtaistuinpeliä.
Jokin patriarkaatti on täysin nykyajan idealistien ajatusrakennelma, jolla ei historiassa ole mitään katetta. Yhteiskunta on kehittynyt tai paremminkin kehkeytynyt omaa hallitsematonta uraansa siitä lähtökohdasta että kunkin ajan ihmiset ovat olemassa olevia mahdollisuuksia hyödyntäen tehneet juttuja ja työtä sen eteen että itsellään ja lapsillaan ja yhteisöllään olisi mahdollisimman hyvä olla. Aika vähän on ollut aikaa tai energiaa keskittyä toisten sortamiseen.No vilkaise Suomen varhaisia päättäjiä. Monellako oli tuikisuomalainrn sukunimi?
Kyllä vaikutteita haettiin muualta kuin Venäjältä.
Sisällissota oli minun mielestä tärkeä osa Suomen valtion todellista syntyä. Melkein jopa voisi kiittää, mikä lienee sairasta nykyään sanoa ääneen, mutta siis kiittää Stalinia, että tuli rynnäköllä Suomeen ja pelastamaan suomalaisia länneltä, kuten nyt Putin tekee Ukrainassa.
Täällä tämä maa huomasi sen perseilyn ja ennen riitaisat punaiset ja ne enimmäkseen valtaapitävät ruotsalais-ja kansainvälisten sukujen valkoiset taistelivat rinnakkain.
Liekö silloin viimeistään loppunut Suomesta luokkajako?
Suomrn on perustsneet ruotsista tulleet ja ehkä saksalaiset. Identiteetti vaan on jäänyt sata vuotta hakuselleen suomettumisen vuoksi...nyt käydään selkeää "syntymisriittiä". Natoon liittyminen on yksi askel....Ruotsin kanssa yhdessä kulkeminen vähän kipuilua siitä, että kyllä myö voidaan se yksinkin tehdä, eikä jäädä odottamaan. (Niinistölle luunappi)
- Anonyymi
Tämä kerrontatyyli kyllä paljastaa, että olet se nk kynämies, eikä se, että osaa mainita menopaussit ja kaikki tee siitä uskottavaa, että olisit nainen. Jos on nimittäin sisälukutaitoa vähääkään.
No mitä tähän osaa vastata? Olen ihan Disseisback, savolainen eronnut 43 vuotias kahden teinin isä.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mitä tähän osaa vastata? Olen ihan Disseisback, savolainen eronnut 43 vuotias kahden teinin isä.
Kyllä kynis on toinen, jos yhtään lukee palstaa. Mutta tämä näyttää siltä, että menopaussit kokenut ilman ovulaatiota oleva vähän yli viisikymppinen naisen on täysin haluton. Ihan sama onko bi, aso tai joku muu.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kynis on toinen, jos yhtään lukee palstaa. Mutta tämä näyttää siltä, että menopaussit kokenut ilman ovulaatiota oleva vähän yli viisikymppinen naisen on täysin haluton. Ihan sama onko bi, aso tai joku muu.
Ööm... toinen?
No ehkäpä haluttomuus johtuu siitä, ettei seksi tuo muuten tyydytystä. Suurimmaksi osakseen seksi ei ole vain hormoonien ja luonnon esiintuomaa "kiimaa", jos senkin vaikutus lakkaa, miksi sitä haluaisi, jos ei itse saa mitään? 🤔- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Eli olet siis 43-vuotias mies Savonlinnasta? Siihen se intressi osallistua ketjuihisi sitten muutamalta varmaan katosikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet siis 43-vuotias mies Savonlinnasta? Siihen se intressi osallistua ketjuihisi sitten muutamalta varmaan katosikin.
Mistähän johtuu se pe*sekäsitys, että savolla olisi mitään tekemistä Savonlinnan kanssa? Tyhmät ummikot, laajentakaa vähän vai eikö kapasiteetti riitä?
Anonyymi kirjoitti:
En toki ole Savonlinnasta ja sinne osoitettu Välis-trolli. 😄
Mualiman napahan on Kuopijon torilla. 😁👌
Heh... jotain 70 ja risat viestiä tullut vähään aikaan. Pikkupäikkärit ja tunti pari pois täältä. 🤣
Tärähti vissiin kunnolla laariin. 🤣- Anonyymi
Sitten ne, jotka sulle täällä kiukkuaa, on just niitä, jotka ovat kateellisia siitä, että teitkin vetävän aloituksen. :)
- Anonyymi
Toisia päikkäreitä ei kärsi herran enää nukkuakaan. Täällä ollaan ku Viipurin torilla. :D
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ne, jotka sulle täällä kiukkuaa, on just niitä, jotka ovat kateellisia siitä, että teitkin vetävän aloituksen. :)
No provota voi usealla tavalla. 😁
Joko keksiä päästään, tai käyttää kivuliasta totuutta. 😁Anonyymi kirjoitti:
Toisia päikkäreitä ei kärsi herran enää nukkuakaan. Täällä ollaan ku Viipurin torilla. :D
No ne ekatkin jäi kesken, kun tytön kaverin skootteri tsippas tienposkeen. Piti käydä pelastamassa ne ja viedä kotiin, kun sen porukat oli rippijuhlissa. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ne ekatkin jäi kesken, kun tytön kaverin skootteri tsippas tienposkeen. Piti käydä pelastamassa ne ja viedä kotiin, kun sen porukat oli rippijuhlissa. 😁
Hyvin pidät palstaa ruodussa niin kuin näköjään muutakin eloa kadunvarrella :)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pidät palstaa ruodussa niin kuin näköjään muutakin eloa kadunvarrella :)
Noh, oon opetellut vähän tätäkin käyttämään vuosien varrella. 😁
- Anonyymi
Toiset vaan tykkää aprikoosimoussesta enemmän. Huvitu keskenäs.
- Anonyymi
Eiks hänen aloituksensa olekin ihan hyvä kun puhetta piisaa?
- Anonyymi
Terävää ajattelua!👍🙋♀️
- Anonyymi
Tältä palstalta löytyy monta esimerkkiä miehen munan ympärillä liittyvästä aivottomasta ajattelusta, mutta tosielämässä kun toimitaan väärin ja aivottomasta, nostetaan ylös rakkauskortti. Lopputulos on sama.
Niin. Saduissakin puolet totta...
Provoilut ja perseilyt täällä kuvaa kuitenkin sitä ajatusmaailmaa näppiksen takana...
- Anonyymi
Pinokkiota ei juuri huvituttanut vaikka nenunpää venyikin.
- Anonyymi
Ihana keskustelu. Onnittelut aloittajalle, hyvä meninki! Tätä lisää!!
No tälläisiin pitää osua sopiva fiilis ja ajatus, sekä ajankohta. Mutta kyllähän näitä välillä putoilee. 😁
- Anonyymi
Ja nyt sitten kehut, kun ensin tölvit disseä? Aikamoista. Riittäähän noita nimimerkkejä.
- Anonyymi
Ennen kypsymistä. Abortti on eri.
Kyllähän ihmisellä voi olla kiima-aika
- Anonyymi
Aina silloin kun tuntuu kiimaiselta?
Siis voi... tai jonkinlainen panetus. Tekee mieli niin vietävästi. Mutta ei ihan samoin kuin eläimillä.
Tuolla jotkut käykin kiivasta väittelyä siitä. Joillekin sellainen hormonaalinen vilkkaus aiheuttaa vahvemmin fiilistä jalkovälissä ja ties missä kuin toisilla. Mutta se ei silti oikeuta mihinkään töllöyteen.
Mulla kevät on selkeesti se aika, kun jokin herää... tosin sitten kun on vakisuhde, niin tasaisesti tekee mieli kokoajan. 😁- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
No esimerkiksi silloin
Toisilla kiima-aika on ikuinen, toisilla olematon ja joillain se kestää aina minuutin kerrallaan.
Disseisback kirjoitti:
Siis voi... tai jonkinlainen panetus. Tekee mieli niin vietävästi. Mutta ei ihan samoin kuin eläimillä.
Tuolla jotkut käykin kiivasta väittelyä siitä. Joillekin sellainen hormonaalinen vilkkaus aiheuttaa vahvemmin fiilistä jalkovälissä ja ties missä kuin toisilla. Mutta se ei silti oikeuta mihinkään töllöyteen.
Mulla kevät on selkeesti se aika, kun jokin herää... tosin sitten kun on vakisuhde, niin tasaisesti tekee mieli kokoajan. 😁Mulla aika on sen jälkeen kun olen katsonut poltetta nivusissa 4 elokuvan :D
Tuohan onkin vanha suosikkileffani- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mulla aika on sen jälkeen kun olen katsonut poltetta nivusissa 4 elokuvan :D
Tuohan onkin vanha suosikkileffaniToinen nimi tuolle on Järvisyyhy2.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mulla kevät on selkeesti se aika, kun jokin herää... tosin sitten kun on vakisuhde, niin tasaisesti tekee mieli kokoajan. 😁Miehillä testosteroni nousee keväisin, samoin aamuisin.
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä testosteroni nousee keväisin, samoin aamuisin.
En lähde inttämään. 😁
Minusta vaan on kiva, että tiedän eläväni. 😄
Mutta niin tekee muutkin. Ei minun testotaso vaikuta kuin minuun itseeni. Ja minun itse sen vaikutus pitää elää...
Se miten sen elän, sillä on merkitys miten minut muut kokee.
Nyt ei luultavasti tulis p.llua, jos pieksen naapurin äijän ja rummutan rintaani, vaan poliisit. 🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä testosteroni nousee keväisin, samoin aamuisin.
Ai sitäks se onkin, oon tähän asti luullut että mulla on vaan viaton kushätä 😉
- Anonyymi
Jokunen euro vapaa-ajattelun takaamiseen ehkä.
- Anonyymi
Seksuaalista häirintää ja raiskauksia sillä on oikeutettu. Pettämisiäkin.
- Anonyymi
Sieraimista vedettäessä on enemmän nenänsä perässä kyllä.
- Anonyymi
Maailmasta voi olla tulossa parempi paikka, mutta kyllä liskoaivot l. muna vie miestä (yleistäen) vielä yllättävän paljon. Siitä todisteena toimivat mm nämä Rydmanit, Baltazarit ja kumppanit. Tai se, että parisuhteessa mies pettää useammin. Se, että osa miehistä ei ole munansa vietävissä, ei todista etteikö muna montaa veisi. Sikäli tämmöinen hymistely toimii muutosta vastaan ja on, jos ei nyt aivan vastuutonta, niin vähintäänkin älyllisesti epärehellistä.
Pitää nähdä asioita pitemmällä perspektiivillä. Ei muutoksen tapahdu sormia napsauttamalla...
Mieti ennemmin niin, että nyt näitä Baltzareita ja Rydmanneja nostetaan esiin. Puhutaan, vaikka tapahtuneet on jo tapahtunut ties milloin...
Muista tarkoitus.... ettei niin kävisi enää... että opittaisiin ja maailma muuttuisi, kuten on jo muuttunut ja paljon.
Yksittäisille uhreille se ei tuo enää apua, mutta kysyppä joltain uhrilta, oliko sillä puhumisella, ääneen sanomisella merkitys? Se on kuulluksi tulemista ja se on yllättävän tärkeää.
Minäkin ymmärrän, vaikka mä oon tään pyramidin huipulla. Mä en oikeasti kärsi mistään...mutta koetan jotenkin edes lyödä rikkaa ristiin...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pitää nähdä asioita pitemmällä perspektiivillä. Ei muutoksen tapahdu sormia napsauttamalla...
Mieti ennemmin niin, että nyt näitä Baltzareita ja Rydmanneja nostetaan esiin. Puhutaan, vaikka tapahtuneet on jo tapahtunut ties milloin...
Muista tarkoitus.... ettei niin kävisi enää... että opittaisiin ja maailma muuttuisi, kuten on jo muuttunut ja paljon.
Yksittäisille uhreille se ei tuo enää apua, mutta kysyppä joltain uhrilta, oliko sillä puhumisella, ääneen sanomisella merkitys? Se on kuulluksi tulemista ja se on yllättävän tärkeää.
Minäkin ymmärrän, vaikka mä oon tään pyramidin huipulla. Mä en oikeasti kärsi mistään...mutta koetan jotenkin edes lyödä rikkaa ristiin...Mä luulen että uhreja nimenomaan ärsyttäisi tällainen hymistely. Jos miehet toimii väärin, sitä ei saisi sanoa, koska väärintekijät ovat vähemmistöä tai koska ajat ovat muuttuneet?
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että uhreja nimenomaan ärsyttäisi tällainen hymistely. Jos miehet toimii väärin, sitä ei saisi sanoa, koska väärintekijät ovat vähemmistöä tai koska ajat ovat muuttuneet?
No kysy hriltä toki...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kysy hriltä toki...
Ei ole tarpeen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarpeen.
No mä olen kuullut tarpeekseni..MIKÄÄN ei vie heiltä sitä kokemusta pois, mutta se, että heitä on kuultu oikeasti, merkitsee. .olen kuullut jopa olleeni ainoa, jolle on kerrottu. Enkä jerro eteenpäin, koska olen luotettu. Uskottu... mutta en silti suostu painamaan villaisella.. olkoot vaikka tämä pieni palstahönkäisy sitä.
Tääläpä nämä säilyy, jos ei poisteta...lukekoot nuoremmat.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä olen kuullut tarpeekseni..MIKÄÄN ei vie heiltä sitä kokemusta pois, mutta se, että heitä on kuultu oikeasti, merkitsee. .olen kuullut jopa olleeni ainoa, jolle on kerrottu. Enkä jerro eteenpäin, koska olen luotettu. Uskottu... mutta en silti suostu painamaan villaisella.. olkoot vaikka tämä pieni palstahönkäisy sitä.
Tääläpä nämä säilyy, jos ei poisteta...lukekoot nuoremmat.Sanoitko esim seksuaalisen häirinnän uhrille myös: ”Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt vaan sattuu luonnon puolesta olemaan munansa vietävissä.”?
Anonyymi kirjoitti:
Sanoitko esim seksuaalisen häirinnän uhrille myös: ”Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt vaan sattuu luonnon puolesta olemaan munansa vietävissä.”?
Saatoin sanoa? En muista sitä miten kaikille asian esitin...en todellakaan ole mestari siinä, että olisin tahdikas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoitko esim seksuaalisen häirinnän uhrille myös: ”Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt vaan sattuu luonnon puolesta olemaan munansa vietävissä.”?
Näin sivusta täytyy todeta, että seksuaalista häirintää on monenlaista ja uhritkin reagoivat siihen hyvin eri tavoin. Joukossa on heitäkin, joille tuollainen lähestymistapakin olisi varsin ok. Ainakin mikäli tuo ei olisi siinä kanssakäymisessä se ensimmäinen lause.
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta täytyy todeta, että seksuaalista häirintää on monenlaista ja uhritkin reagoivat siihen hyvin eri tavoin. Joukossa on heitäkin, joille tuollainen lähestymistapakin olisi varsin ok. Ainakin mikäli tuo ei olisi siinä kanssakäymisessä se ensimmäinen lause.
Sivusta myös.. mä en ois ilman asianosaista edes tiennyt tapauksista.. se on kunnia, mutta myös kirous....jos voi tuntea.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sivusta myös.. mä en ois ilman asianosaista edes tiennyt tapauksista.. se on kunnia, mutta myös kirous....jos voi tuntea.
Jos ollaan ihan brutaalin rehellisiä, niin sellaisia naisia (miehistä en tiedä, enkä ota siksi miehiin kantaa) ei montaa olekaan, jotka eivät olisi kokeneet jonkinlaista seksuaalista ahdistelua ja/tai häirintää. Siinä vaan on sitten iso ero, että minkä itse kukin yksilö itse kokee ahdisteluksi ja häirinnäksi. Toiset ovat noissa paljon herkempiä kuin toiset ja osa vittuilee vaan puhtaasti takaisin kokematta lainkaan ahdistusta asiasta. Siksi monet miehetkin varmasti kokevat tuon ahdistelu- ja häirintäkysymyksenkin niin kovin monimutkaiseksi, kun ei voi mitenkään etukäteen varmaksi kuka mistäkin ahdistuu ja kuka ei. Selkeät tilanteet, kuten luvattomat kähmimiset ja raiskaus nyt ovat tietenkin selkeitä juttuja, mutta muuten kaikki on aika harmaata aluetta.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ollaan ihan brutaalin rehellisiä, niin sellaisia naisia (miehistä en tiedä, enkä ota siksi miehiin kantaa) ei montaa olekaan, jotka eivät olisi kokeneet jonkinlaista seksuaalista ahdistelua ja/tai häirintää. Siinä vaan on sitten iso ero, että minkä itse kukin yksilö itse kokee ahdisteluksi ja häirinnäksi. Toiset ovat noissa paljon herkempiä kuin toiset ja osa vittuilee vaan puhtaasti takaisin kokematta lainkaan ahdistusta asiasta. Siksi monet miehetkin varmasti kokevat tuon ahdistelu- ja häirintäkysymyksenkin niin kovin monimutkaiseksi, kun ei voi mitenkään etukäteen varmaksi kuka mistäkin ahdistuu ja kuka ei. Selkeät tilanteet, kuten luvattomat kähmimiset ja raiskaus nyt ovat tietenkin selkeitä juttuja, mutta muuten kaikki on aika harmaata aluetta.
No esimerkiksi minä varmasti saatan sanoa jollekin naiselle sellaista, minkä hän kokee ahdisteluksi. Ja kuitenkin koetan olla ahdistelematta kuitenkin. Minua toisaalta ei haittaa, vaikka pienestäkin sanotaan, että tuo ei kuullosta hyvälltä. Mitä pienemmällä kynnyksellä nostetaan asia esiin, sen parempi. Maailma tarttee lisää Lenita Airistoja ja vst. Se voi tuntua joistain miehistä nololta ja kiusalliselta, mutta muuten miehet ei opi huomaamaan käytöstään....minä mukaanlukien.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No esimerkiksi minä varmasti saatan sanoa jollekin naiselle sellaista, minkä hän kokee ahdisteluksi. Ja kuitenkin koetan olla ahdistelematta kuitenkin. Minua toisaalta ei haittaa, vaikka pienestäkin sanotaan, että tuo ei kuullosta hyvälltä. Mitä pienemmällä kynnyksellä nostetaan asia esiin, sen parempi. Maailma tarttee lisää Lenita Airistoja ja vst. Se voi tuntua joistain miehistä nololta ja kiusalliselta, mutta muuten miehet ei opi huomaamaan käytöstään....minä mukaanlukien.
No siis noin se mustakin on. Ei tarvitse koskea edes juuri seksuaalisia juttuja. Asioista kannattaa sanoa, kun jokin tuntuu ikävältä. Ei toinen voi muuten tietää milta joku tuntuu. Eikä ensimmäisenä tietenkään tarvitse olla päätä pois puremassa, vaan ihan nätistikin toisiaan voi sanoa. Toi ei kuulosta hyvältä, toi ei tuntunut hyvältä. Ei aina tarvitse ruveta riitelemään, eikä se toinen aina sitä erhettään heti myönnä, eikä hyväksy. Aina hän voi kuitenkin myöhemmin tajuta, kun ehtii aikansa prosessoida.
Itse ajattelen, että kun asioihin puututaan jo suht pienistä jutuista, niin on paljon pienempi riski, että ne kasvavat myöhemmin isommiksi. Anonyymi kirjoitti:
No siis noin se mustakin on. Ei tarvitse koskea edes juuri seksuaalisia juttuja. Asioista kannattaa sanoa, kun jokin tuntuu ikävältä. Ei toinen voi muuten tietää milta joku tuntuu. Eikä ensimmäisenä tietenkään tarvitse olla päätä pois puremassa, vaan ihan nätistikin toisiaan voi sanoa. Toi ei kuulosta hyvältä, toi ei tuntunut hyvältä. Ei aina tarvitse ruveta riitelemään, eikä se toinen aina sitä erhettään heti myönnä, eikä hyväksy. Aina hän voi kuitenkin myöhemmin tajuta, kun ehtii aikansa prosessoida.
Itse ajattelen, että kun asioihin puututaan jo suht pienistä jutuista, niin on paljon pienempi riski, että ne kasvavat myöhemmin isommiksi.No tuon Rydmanninkin kohdalla jos asiaan oltais jo aikoinaan puututtu, ei varmaan olis tällänen soppa.
Nyt varmaan lähtee duunipaikka ja pitkään on leima otsassa... kukaan ei voita. Mutta tietty luulisi miesten oppivan tuostakin...ei se koske vaab Rydmannia, poliitikkoja, vaan kaikkia miehiä...Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen, että kun asioihin puututaan jo suht pienistä jutuista, niin on paljon pienempi riski, että ne kasvavat myöhemmin isommiksi.Ainiin, unohdin...
Toivottavasti myös naiset oppivat tästä Rydmannin tapauksesta. Sen exänkin olis jo kannattanut vaan tiukemmin aikoinaan nostaa kissaa pöydälle.
Sekin on rankkaa, olla uhri ja sitten vielä nousta sanomaan. Mutta kehitys vaatii kaikkirn panosta...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tuon Rydmanninkin kohdalla jos asiaan oltais jo aikoinaan puututtu, ei varmaan olis tällänen soppa.
Nyt varmaan lähtee duunipaikka ja pitkään on leima otsassa... kukaan ei voita. Mutta tietty luulisi miesten oppivan tuostakin...ei se koske vaab Rydmannia, poliitikkoja, vaan kaikkia miehiä...Ei ihmiset ylipäänsä toisten tekemistä virheistä opi. Ei oikeasti. Jokaisen pitää tehdä ne virheet ihan itse, jotta niistä voisi aidosti oppia. Tai vähintään olla jotenkin henkilökohtaisesti osallisena siinä virheessä. Pelkkä lööppien lukeminen ei lopulta ketään opeta.
Ja juu, tuo on aika hyväkin esimerkki tilanteista, joissa jonkun olis kannattanut sanoa ihan suoraan ja jo kauan aikaa sitten. Kun kaikki ovat hiljaa ja korkeintaan vai paheksuvat kauempaa niin ilmeisesti siinä tuppaa iskemään joku "vauhtisokeus". Ihan varmasti itsekin tietää, ettei tämä nyt ihan fiksua ole, eikä oikein, mutta kun on se mennyt läpi ennenkin.
Ihan sama kun joskus lukee jotain juttuja, että joku tyyppi on vuosikausia varastanut vaikka työnantajalta. Ensiksi on ollut kaikki ok ja kiinnijäämisen riski olematon. Sitten se ahneus on vaan kasvanut ja kasvanut, kun aiemminkin on jäänyt huomaamatta. Lopulta jää kiinni, kun ei ollut tyytyväinen vaikka oli saanut jo ihan helvetisti irti. Jos olis pysynyt niissä pikkujutuissa, niin olisi ehkä saanut jatkaa maailman tappiin saakka jäämättä kiinni. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
"Mitä pienemmällä kynnyksellä nostetaan asia esiin, sen parempi. "
Olet tuossa niin oikeassa. Nostetaan esille ja mietitään miten nostetaan, ettei toinen vallan kamalasti nolostuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen, että kun asioihin puututaan jo suht pienistä jutuista, niin on paljon pienempi riski, että ne kasvavat myöhemmin isommiksi.Sanominen hyvä, tietysti täytyy pitää rajat sanomisissakin. Ettei mene sellaiseksi, että toinen vain kertoo miten kaikki toisen sanomat tuntuu ikävälle. Vähän valikoiden niitä itselle tärkeimpiä asioita mistä sanoo.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ainiin, unohdin...
Toivottavasti myös naiset oppivat tästä Rydmannin tapauksesta. Sen exänkin olis jo kannattanut vaan tiukemmin aikoinaan nostaa kissaa pöydälle.
Sekin on rankkaa, olla uhri ja sitten vielä nousta sanomaan. Mutta kehitys vaatii kaikkirn panosta...Missä kerrotaan tarkemmin tapaus Rydmannista? Miten ahdistellut hän?
Anonyymi kirjoitti:
Missä kerrotaan tarkemmin tapaus Rydmannista? Miten ahdistellut hän?
Hesarissa ja olikohan suomen kuvalehdessä.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Hesarissa ja olikohan suomen kuvalehdessä.
Niinpä tietysti, ei köyhäin lehdissä. Eikö missään netissä sanota mitään muuta kuin että ahdistellut?
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti, ei köyhäin lehdissä. Eikö missään netissä sanota mitään muuta kuin että ahdistellut?
En oo löytänyt, mutta en oo etsinytkään vimmalla.
Eiköhän googlaamalla selviä...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanominen hyvä, tietysti täytyy pitää rajat sanomisissakin. Ettei mene sellaiseksi, että toinen vain kertoo miten kaikki toisen sanomat tuntuu ikävälle. Vähän valikoiden niitä itselle tärkeimpiä asioita mistä sanoo.
Eipä se noinkaan ole. Menee se niinkin, ettei siitäkään mitään tule, jos toinen vaan jatkuvalla syötöllä toista loukkaa. Kyllä tuo homma menee molempiin suuntiin aivan yhtälailla.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tuon Rydmanninkin kohdalla jos asiaan oltais jo aikoinaan puututtu, ei varmaan olis tällänen soppa.
Nyt varmaan lähtee duunipaikka ja pitkään on leima otsassa... kukaan ei voita. Mutta tietty luulisi miesten oppivan tuostakin...ei se koske vaab Rydmannia, poliitikkoja, vaan kaikkia miehiä...Typerää syyllistää uhreja. Sitäpaitsi naiset olivat maininneet asiasta puolueorganisaatiolle, joka ei ollut tehnyt paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää syyllistää uhreja. Sitäpaitsi naiset olivat maininneet asiasta puolueorganisaatiolle, joka ei ollut tehnyt paskaakaan.
Eihän tuossa nyt uhreja syyllistetty lainkaan. Eiväthän uhrit pysty mihinkään puuttumaan, varsinkaan kun kyse on ollut myös alaikäisistä. Puuttuminenhan pitäisi tulla nimenomaan nyt vaikka puolueorganisaation taholta. Viranomaisille on ilmeisesti ainakin osa jutuista ilmoitettu, mutta syytekynnys ei ole ylittynyt.
Tämä sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Typerää syyllistää uhreja. Sitäpaitsi naiset olivat maininneet asiasta puolueorganisaatiolle, joka ei ollut tehnyt paskaakaan.
Syyllistänyt? En mä syyllistänyt, vaan katsoit yhden komnentin kokonaisuudesta.
Koitan siis sanoa sitä, että uhrien pitäis vaan tulla esiin aikaisemmin ja ottaa pienempi toleranssi näissäkin hommissa. Ahdistelija jatkaa ja homma ei lopu, ennenkuin siihen puututaan.
Totesin vaan lopuksi todennäköisyyden mikä äijälle hommasta jää. Se on sen kyllä aiheuttanut ihan itse, mutta toisaalta nyt jos siltä lähtee kaikki, se voi katkeroitua ja tehdä ties mitä muuta...
Mitä pikemmin, sitä nopeemmin...
Ja näissä ei pitäis ulkopuolisten syytellä oikein ketään, vaan saada luotua jokin kulttuuri sille, että olisi matala kynnys sanoa kaikesta ahdistelusta.
- Anonyymi
En ymmärtänyt aloituksesta tai sen tarkoituksesta kovinkaan paljon, se ei liene yllätys.
Miehen haluja ja etenkin lisääntymishaluja ohjaavat hormonit.
Luonnollistahan se on jos nuori mies etsii naista lisääntymiseen ja yhteiseen elämään.
Toista se on ehkä ne yli 40-vuotiaat joilla olisi jo lapsia. He eivät usein enää käy hormoneilla, kyllästyttävät elämänsä sellaisilla tarpeilla joita voi itse tuottaa ja olla niihin tyytyväinen. Jopa kehuskella miten olisi mukavaa kun ei ole hormonit enää häiriköimässä sitä ihanaa yksityisyyden autuutta, joka sielussa vallitsee:)
Samalla voi tehdä vaikka aloituksia morkaten niitä miehiä joilla hormonitasot vellovat vielä korkealla.
Ikä, elämäntilanne ja kohtaamiset vievät. Joskus jopa taannuttavat saarnaajan tasolle.
AVNo sut pistetäänkin kehiin kun tarvitaan kompromissia tai kokeillaan, että oisko mahkuja. 😁
Väjän sussa on sellaista urhomiestä....välillä se unohtuu ja mennään lapsiin ja hups.. uskonto niin se ja lapsia paljon... niistähän naiset tykkää... 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No sut pistetäänkin kehiin kun tarvitaan kompromissia tai kokeillaan, että oisko mahkuja. 😁
Väjän sussa on sellaista urhomiestä....välillä se unohtuu ja mennään lapsiin ja hups.. uskonto niin se ja lapsia paljon... niistähän naiset tykkää... 😁Mietin vain sanontaa, elä ja anna toisten elää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Mietin vain sanontaa, elä ja anna toisten elää.
AVNiinpä... annatko sä?
Muuten.. mä en tule ikinä enää isäksi Enkä halua. En korjaa virheitäni seuraavissa vaan nyt.
Nämä nykyisetkin tarvitsee isän, ei seuraavavien kohdalla mitään taivaspaikkaa saada.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niinpä... annatko sä?
Muuten.. mä en tule ikinä enää isäksi Enkä halua. En korjaa virheitäni seuraavissa vaan nyt.
Nämä nykyisetkin tarvitsee isän, ei seuraavavien kohdalla mitään taivaspaikkaa saada.Olisi helvetin tyhmää panna raskaaksi naista, jopa kahdesti ...eikä yksi kerta vielä riittäisi, haukkusi eron jälkeen naista. Tuollainen mies olisi ollut munan vietävänä?
Ne jotka arvostavat ex puolisoitaan korkealle, eivät ole virheitä tehneet, onhan menty hyvän kanssa sänkyyn, ja joskus jopa erottu siitä hyvästä. Ja hyväksi hän myös jää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Olisi helvetin tyhmää panna raskaaksi naista, jopa kahdesti ...eikä yksi kerta vielä riittäisi, haukkusi eron jälkeen naista. Tuollainen mies olisi ollut munan vietävänä?
Ne jotka arvostavat ex puolisoitaan korkealle, eivät ole virheitä tehneet, onhan menty hyvän kanssa sänkyyn, ja joskus jopa erottu siitä hyvästä. Ja hyväksi hän myös jää.
AVMä puhuinkin lapsista.. mitä ne sinun ensimmäiset lapset ovat tehneet, että olet luopunut toivosta ja panostat vasta toisiin tosissaan, kuten korvaten ensimmäisten hylkäämisen?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä puhuinkin lapsista.. mitä ne sinun ensimmäiset lapset ovat tehneet, että olet luopunut toivosta ja panostat vasta toisiin tosissaan, kuten korvaten ensimmäisten hylkäämisen?
Panostan jokaiseen lapseeni mutta ne ensimmäiset lapset ovat jo aikuisia ja työelämässä.
He eivät tarvitse samanlaista hoivaa mitä lapsena tarvitsivat. Tuo voi johtua myös siitä että he ovat saaneet hyvää hoivaa lapsena, koska he pärjäävät ihan hyvin vanhempana, nuorina aikuisina.
Aika jolloin en ollut 100 % mukana heitä huoltamassa ei ollut heille mikään dramaattinen, hyvin heillä elämä meni äidin kanssa. Rahallisesti pidin huolta ja kun äiti on hyvä nainen ja äiti, se on tuottanut hyvän lopputuloksen. Arvostus hänelle upeasta kasvatustyöstä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Panostan jokaiseen lapseeni mutta ne ensimmäiset lapset ovat jo aikuisia ja työelämässä.
He eivät tarvitse samanlaista hoivaa mitä lapsena tarvitsivat. Tuo voi johtua myös siitä että he ovat saaneet hyvää hoivaa lapsena, koska he pärjäävät ihan hyvin vanhempana, nuorina aikuisina.
Aika jolloin en ollut 100 % mukana heitä huoltamassa ei ollut heille mikään dramaattinen, hyvin heillä elämä meni äidin kanssa. Rahallisesti pidin huolta ja kun äiti on hyvä nainen ja äiti, se on tuottanut hyvän lopputuloksen. Arvostus hänelle upeasta kasvatustyöstä.
AVMinulld mun poika on yhä mun poika, vaikka on köpessä tyttönsä kaa.
Disseisback kirjoitti:
Minulld mun poika on yhä mun poika, vaikka on köpessä tyttönsä kaa.
Toivottaa yötä 19 vuotiaana näin...: hyvää yötä 😴
- Anonyymi
"Miehen haluja ja etenkin lisääntymishaluja ohjaavat hormonit."
Järki, tunne ja tahto ne mitkä ohjaa. Miestenkään ei pidä olla munansa vietävissä. Kuten ei naisetkaan pimppinsä vietivissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miehen haluja ja etenkin lisääntymishaluja ohjaavat hormonit."
Järki, tunne ja tahto ne mitkä ohjaa. Miestenkään ei pidä olla munansa vietävissä. Kuten ei naisetkaan pimppinsä vietivissä.Jep. Heikosti menee, jos lisääntyy pelkkien hormonien vietävänä, vailla lainkaan kykyä ajatella ja suunnitella.
- Anonyymi
Itse asiassa en ottaisi miestä joka EI olisi munan vietävissä...hänellähän on silloin huonot testo-tasot, kuten ehkä nykynuorilla usein onkin. Nuorempi, noin kolmekymmipinen saa kyllä olla wttä toimii hyvin.
Haluan munaa ja miehen, en mitään tyttöä. Sekin on parempi että käy vieraissa kuin että olisi asseksuaali tai melkein.
N-45- Anonyymi
Moi
Oox kiinostunu vetreestä transventtilistä? Oom 13 ja kovat mieliteot mut en oikeen tiijjä mitä halluun. Näyttäskös täti mulle jotain jännii juttui? Muuten ostan mopon.
T: Simo-Inkeri Kuhmost - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Oox kiinostunu vetreestä transventtilistä? Oom 13 ja kovat mieliteot mut en oikeen tiijjä mitä halluun. Näyttäskös täti mulle jotain jännii juttui? Muuten ostan mopon.
T: Simo-Inkeri KuhmostOon etelästä ja mulla on jo kiinnostuksen kohde, oon itse kumma kyllä uskollinen vaikka sallin miehelle monia mikäli hän tahtoo. Minusta miehellä kuuluu olla hyvä elämä.
Oon 100% hetero, mutta en tiedä miten trans sopii siihen. Joka tapauksessa ei mulla ole sinänsä mitään trans-, bi- ja homoihmisiä vastaan.
Mitä, 13, vai? Taidat olla vähän liian nuori. Toki kommenttisi taitaakin olla vitsi. Hauskaa... - Anonyymi
Olet väärässä.
- Anonyymi
Ensimmäisen läheltä piti "tyttökaverini" mielestä minulla ei ole kuulemma munia ollenkaan ja ne ovat olleet perseeseenvetokavereidenikin mielestä täysin riittämättömät
- Anonyymi
Jos tämä piristäisi; kaikkien mielestä koko ei ole tärkeä. Kuulun itse tähän ryhmään. En ole synnyttänyt , ja olen aina ollut luonnostaan tiukka joten en tarvitse isomunaista miestä. Minua kiinnostaa enemmän se että mies on kiinnostunut panemisesta.
N-45
- Anonyymi
Kyllä on kiima-aika joka kuukausi....ns. ovulaation ajankohta. Kuten eläimilläkin...tosin lajista riippuen kiimojen väli vaihtelee 😉
- Anonyymi
Jos kokoomukselta kysytään niin vain nynnyt miehet ei uskalla juottaa alaikäisiä humalaan ja panna niitä. Niin toimii tosimies.
- Anonyymi
Ei tosi miehen tarvitse juottaa humalaan saadakseen. Alaikäisten paneminen humalaan juottamisen jälkeen etenkin on todella tuomittavaa.
N-45 - Anonyymi
Onko 45-v mummo jo? Näytän lisäksi ikäistäni nuoremmalta.
N-45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 45-v mummo jo? Näytän lisäksi ikäistäni nuoremmalta.
N-45Tästä perspektiivistä 45-v on jo dinosaurus ja vielä sen kivikautiset esi-isätkin. Taidan hankkia mopon?
Sitten etsin itseäni ja sukupuoli-identiteettiäni. Saas nähä, mikä on lopputulema...
Ranneliiketerveisin Simo-Inkeri 13v
- Anonyymi
Kyllä naisilla on kiima aika, heillä on posket normaalia punakammat tietyssä vaiheessa kiertoa. Tuosta tulisi myös kirjoittaa, siitä miten myös naisilla on joskus tosi kova tarve seksuaaliseen toimintaan, ei vain miehillä.
Itselläni on kokemus esimerkiksi miten nainen halusi väkisin rakastella autossa parkkipaikalla vaikka ohi meni satunnaisia kulkijoita, se ei häntä yhtään häirinnyt...kun oli ilmeisesti pillun vietävissä:)
AV- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sentään ei aseella sua uhannut?
No ei, näin en usko.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sentään ei aseella sua uhannut?
Aseella uhkaus olisi ollut tilanteessa uhkaus kevyemmästä päästä.
Ei kai kiihkeydestä sekaisin olevaa naista tohdi torjua, sitä paitsi sehän oli mahtavan tuntuista, jopa parkkipaikalla. Mikä olisi parempaa?
AV Anonyymi kirjoitti:
Aseella uhkaus olisi ollut tilanteessa uhkaus kevyemmästä päästä.
Ei kai kiihkeydestä sekaisin olevaa naista tohdi torjua, sitä paitsi sehän oli mahtavan tuntuista, jopa parkkipaikalla. Mikä olisi parempaa?
AVJepjep...-huokaus-
- Anonyymi
Kännissä.
- Anonyymi
Olen itse aika tunteellinen ja herkkä kaveri sisimmässäni mutta aina kun olen tämän puolen jollakin tapaa paljastanut tai jos se on tullut esille (esim ero tms) on siitä ollut minulle vain harmia, naiset varsinkin aistivat tämän puolen aika herkästi ja karttavat kyllä sitten kaukaa mutta jos olen joskus sellainen yli itsevarma, halukas ja äänekäs öyhöttäjä niin kappas vaan kaikki naiset tykkää ja esim uuden suhteen löytäminen on erittäin helppoa? Miksi niin monet naiset haluavat että miehet ovat herkempiä tai tunteellisia mutta sitten se ei kuitenkaan nappaa? Minulla on teoria että toimimme jossain määrin täysin eläimellisesti ja kun paria etsimme niin jotkin vaistot ohjaavat esim naisia näiden äänekkäiden öykkäreiden luo. Miehiä ohjaa sitten se ulkonäkö ehkä enemmän tällä primitiivisellä tasolla. Ainiin ja kaverini ainakin ovat heti ottaneet etäisyyttä mikäli joskus olen kelkasta pudonnut esim eronnut/ollut herkempänä.. jotenkin ihan idioottimaista vaan machoilla mutta jostain syystä se toimii?? Mikä neuvoksi? Miksi muuttua järkevämmäksi jos siitä on vaan haittaa ja yksinäisyyttä?
Siitä on hyötyä itsellekin... ihmiset arvostavat toisiaan käyttäytymisen mukaan.
Tyhjiä tynnyreitä kolistellessa herätät huomiota, mutta ei kukaan halua pitkään kuunnella sitä rumuamista.- Anonyymi
Sie oot kuulema se tyyppi ku on nii herkkä et itkee ja vemppaa lähipupin naistevvessassa. Ja nalli palaa heti ku viereisessä kopissa karjakolta kuntakinte irtoo loiskahduksen kera. Om sulla heleppoo. Myö muut jouvvutaan hinkkaan säätyttöi vahtien, paittes se joku vesinokkaeläin angiina tjsp.
Huh huh.
- Anonyymi
Pojat on poikia ja tytöt tekee niitä lisää. Onneks kaikista pojista ei kasva munattomia vinkuleluja, vaan oikeita miehiä. Se vaan on fysiologinen edellytys, että ihmiskunta jatkuu.
Sodat, talousromahdukset, pandemiat ja luonnonmullistukset välillä korjaa tilannetta. Sitten taas keskitytään olennaiseen. Ei ole aikaa naisten turhiin kotkotuksiin, vaan välttämättömien asioiden hoitamisiin selviytyäkseen arjessa. Seuraava romahdus on jo ovella ja naisten massatyöttömyys täysin turhista viroista on totta vihdoinkin. Syy on selvä, talous ei kestä yksinkertaisesti nykyisen kaltaista verorahojen haaskausta täydin epäolennaisiin asioihin. Palataan miljardiluokan säästöillä perusasioiden hoitamisiin. Nykyinen meno loppuu samaan tahtiin rahojen loppumisen kanssa.- Anonyymi
Kuulostaa, että joku poika on jäänyt vinkuikään ja kuvittelee talouden olevan pippelinsä jatke.
- Anonyymi
Lapsellinen lässytysketju. Miehiä ja naisia on ollut aina laidasta laitaan, ääritapauksista ns.normaaleihin tapauksiin.
Siitä ei päästä mihinkään että mies on luomakunnan kuningas. Naisen tasa-arvo on vain tekohengitystä. Naisella on tasa-arvoa vain koska mies sallii sen hänelle. Se on valitettavasti unohdettu.
Nyt nainen kuvittelee että hän voi tehdä mitä vaan , kun pirulle on annettu pikkusormi. Se on virhe.
Tulee vielä raju takapakki, paluu hellan ja nyrkin väliin.
Valta ei ole sitä varten, että sitä saadessaan sitä aletaan käyttämään väärin.- Anonyymi
Taitavat olla vain katkeria kuolonkorahteluja nuo fantasiat vanhojen aikojen kostopaluista, nyrkkihelloista ja muusta...
Miessukupuoli tulee katoamaan kokonaan. Ja ihan luonnostaan niin käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat olla vain katkeria kuolonkorahteluja nuo fantasiat vanhojen aikojen kostopaluista, nyrkkihelloista ja muusta...
Miessukupuoli tulee katoamaan kokonaan. Ja ihan luonnostaan niin käy.Ei tule miehet katoamaan yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Oletko muuten huomannut että naiset yrittää olla miehiä mutta eivät siinä koskaan onnistu koska ovat naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule miehet katoamaan yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Oletko muuten huomannut että naiset yrittää olla miehiä mutta eivät siinä koskaan onnistu koska ovat naisia.
Tuo nyt on vain tuollaista epätoivoista kieltämistä. Miehillä on vain menneisyyden haikailut ja muu rimpuilu, sukupuoli tulee katoamaan. Naiset osaavat jo melkein paremmin olla miehiä, jos niitä ylipäätään tarvitaan.
- Anonyymi
...Ennen muutahan miehet ovat niitä, jotka eivät nykyisin osaa olla miehiä - eivät naiset. Suuri osuus miehistä on "mieheyttään" todistelevia henkis-kehityksellisiä pikkupoikia. Ja sitten on niitä, jotka vastaavasti paremmin sosiaalisesti pärjätäkseen yrittävät olla lähinnä naisia. Miehet ovat vähemmistössä, jotkut jotenkuten yrittävät olla sellaisia, mutta erittäin vaikealta homma vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt on vain tuollaista epätoivoista kieltämistä. Miehillä on vain menneisyyden haikailut ja muu rimpuilu, sukupuoli tulee katoamaan. Naiset osaavat jo melkein paremmin olla miehiä, jos niitä ylipäätään tarvitaan.
Feminismiä, sukupuolettomia liikennemerkkejä, unisex-vessoja. Silti NAISIA pitäisi olla puolet yritysten hallituksissa... 🤣 Tilulilulaa ja muuta diibadaabaa. Pitäisikö järjenkäyttö ottaa tunteiden sijaan päätöksentekoon!? Jopa siinä omassa elämässä. Kyllä meillä miehillä on siinäkin suhteessa helpompaa tämä elämä. On vain oikeita huolia ja murheita, ei niitä turhia ja tekemällä tehtyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feminismiä, sukupuolettomia liikennemerkkejä, unisex-vessoja. Silti NAISIA pitäisi olla puolet yritysten hallituksissa... 🤣 Tilulilulaa ja muuta diibadaabaa. Pitäisikö järjenkäyttö ottaa tunteiden sijaan päätöksentekoon!? Jopa siinä omassa elämässä. Kyllä meillä miehillä on siinäkin suhteessa helpompaa tämä elämä. On vain oikeita huolia ja murheita, ei niitä turhia ja tekemällä tehtyjä.
Heh, no miehillähän vasta kaikenlaisia turhia ja tekemällä tehtyjä huolia onkin. Oikeista asioista ei osata eikä uskalleta edes puhua, kuin ehkä kännissä sekavia. Pädetään, teeskennellään ja ollaan pelokkaita, enimmäkseen ja pohjimmiltaan.
Ei ole sen paremmin järkeä kuin tunnettakaan liikaa kyseisen sukupuolenkaan kiekumisissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, no miehillähän vasta kaikenlaisia turhia ja tekemällä tehtyjä huolia onkin. Oikeista asioista ei osata eikä uskalleta edes puhua, kuin ehkä kännissä sekavia. Pädetään, teeskennellään ja ollaan pelokkaita, enimmäkseen ja pohjimmiltaan.
Ei ole sen paremmin järkeä kuin tunnettakaan liikaa kyseisen sukupuolenkaan kiekumisissa.Katso ympärillesi kaikki mitä näet on miehen rakentamaa ja keksimää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei osaa koskaan olla mies eikä pysty siihen vaikka kuinka yrittäisi. Naisen yritys olla mies on korkeintaan koomista katsottavaa. Hänen empatia voittaa järjen ja logiikan joten nainen ei pärjää missään ilman suuria avustajamääriä ja apulaisia kuten esim. hallituksessa huomaamme tekee myös ratkaisuja jotka ei ole turvallisia maahanmuuton ym osalta. Monessa ammatissa näkyy se sama myös että naiset tarvitsee valtavan määrän tukijoita ja avustajia työssä jonka miehet tekee yksin ja paremmin. Pelkästään naisten johtama ja asuttama valtio joutuisi ennen pitkää vallankaappauksen uhriksi ja naiset orjuutettaisiin ja todennäköisesti orjuuttajat olisi miehiä joita naiset empaattisesti olisivat auttaneet uskoen sokeasti hyvään. Mies sukupuoli on vahvasti olemassa ja tulee olemaan. Jos mies sukupuoli katoaa katoaa nainenkin koska ei pärjää yksin. Se on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei osaa koskaan olla mies eikä pysty siihen vaikka kuinka yrittäisi. Naisen yritys olla mies on korkeintaan koomista katsottavaa. Hänen empatia voittaa järjen ja logiikan joten nainen ei pärjää missään ilman suuria avustajamääriä ja apulaisia kuten esim. hallituksessa huomaamme tekee myös ratkaisuja jotka ei ole turvallisia maahanmuuton ym osalta. Monessa ammatissa näkyy se sama myös että naiset tarvitsee valtavan määrän tukijoita ja avustajia työssä jonka miehet tekee yksin ja paremmin. Pelkästään naisten johtama ja asuttama valtio joutuisi ennen pitkää vallankaappauksen uhriksi ja naiset orjuutettaisiin ja todennäköisesti orjuuttajat olisi miehiä joita naiset empaattisesti olisivat auttaneet uskoen sokeasti hyvään. Mies sukupuoli on vahvasti olemassa ja tulee olemaan. Jos mies sukupuoli katoaa katoaa nainenkin koska ei pärjää yksin. Se on fakta.
Mikäs persu se täällä taas tunteilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs persu se täällä taas tunteilee?
Täällä on varmasti vihervasureita liikkellä kenelläkään muulla ei ole noin pahaa persuvihaa että sitä pitää tunkea joka paikkaan. Kyllä sinäkin vielä kakara opit kun kasvat 20 vuotta lisää. Maailma opettaa sinua ja vihreä kuplasi puhkeaa ja katsot sitä nauraen että kaikkea paskaa sitä nuorena tulikin vouhotettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on varmasti vihervasureita liikkellä kenelläkään muulla ei ole noin pahaa persuvihaa että sitä pitää tunkea joka paikkaan. Kyllä sinäkin vielä kakara opit kun kasvat 20 vuotta lisää. Maailma opettaa sinua ja vihreä kuplasi puhkeaa ja katsot sitä nauraen että kaikkea paskaa sitä nuorena tulikin vouhotettua.
Kyllä juttu on niin, että te sovinistisaurukset tulette kuolemaan sukupuuttoon, kuten kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pärjäävät ilman naista huonommin kuin naiset ilman miestä. Se on fakta.
Toistaseksi ei ole kenenkään pakko pärjätä yksin, ihminen on sosiaalinen eläin.
- Anonyymi
Niin no ei muna normaali ihmistä vie mutta näyttää olevan teille naisille jotenkin kummallinen asia se että ulkonäkönne voi houkutella miestä panemaan teitä. Miehillä on myös erilaisia mieltymyksiä suurin osa on tissit/perse osatoa mutta osa miehistä näkee seksuaalisuuta esim teidän paljaissa jaloissa ja haluaisi imeskellä niitä ja laueta niiden päälle. Se tuntuu olevan teidän naisten keskellä jotenkin outo asia ymmärtää ja sitä yritetään selittää kaikilla väärillä keinoilla että mies on jotenkin sairas perverssi runkkari ja muut miehet ei ole tällaisia jne mutta kyllä ne on ihan samanlaisia siinä suhteessa. Naimisissa olevilla miehillä on ihan näitä samoja juttuja ja pitkissä suhteissa olevilla. Harvoja poikkeuksia on olemassa itsekkin tiedän miehen joka ei ole lainkaan kiinnostunut seksistä mutta pääsääntöisesti näin. Jos olette miehen mielestä hyvän näköinen niin aivan 100% varmasti keskustellessaan teidän kanssa ihailee teidän ulkonäköä joka puolelta mistä nyt sitten pitävätkään ja haaveilee siitä että saisi koskea. Mies voi silti olla mukava ja asiallinen arvostaa ja kunnioittaa teitä ja olla tuomatta lainkaan esille koko seksuaalista kiinnostusta koskaan. Ymmärrättekö? Se seksi on siellä taustalla aina mutta harvempi ihminen on munansa vietävissä kyllä järjen pitäisi ratkaista asiat.
Huomatkaa myös sellainen asia ettei se ole miehen vika jos olette houkutteleva ja kiinnostava sitä ei vaan saa pois päältä millään koskaan. En väitä että se olisi kenenkään vika. Osan paineet kasvavat niin isoiksi että tulee ylilyöntejä. En usko että jollain nuorella sinkkumiehellä joka ei ole koskaan saanut on helppoa nykyisessä maailmassa jossa joka ikisessä paikassa esitellään persettä ja joka linkin takaa pitäisi avata jonkun poseeraajan kuva.
Se on sama kuin nälkäisille näyttäisi ruoka annoksia ja sanoisi että olet sairas jos sinulle tulee nälkä ja älä koske näihin.- Anonyymi
Aloittaja on kylläkin mies.
Muista että on olemassa myös homomiehiä. Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kylläkin mies.
Muista että on olemassa myös homomiehiä.Heh... voi että...🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Heh... voi että...🤣
En tarkoittanut sanoa, että.sinä olisit homo. Harvemmin vain homomiehet käyttäytyvät kuvailemallasi tavalla.
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sanoa, että.sinä olisit homo. Harvemmin vain homomiehet käyttäytyvät kuvailemallasi tavalla.
Siis en mä ole kuvaillut, toi toinen kuvaili ja osaa ne homotkin ahdistella.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Siis en mä ole kuvaillut, toi toinen kuvaili ja osaa ne homotkin ahdistella.
Homojakin ahdistellaan.
- Anonyymi
Niin joo, tarkoitat tietysti tätä Kokkareiden Wille Rydmania, joka tykkää sakkolihasta?
Nooh, tämähän on tiedetty jo kauan: https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s- Anonyymi
Mulla rupee ståndaan. Paittes että WR on lavastettu, ei sen tartte pikkupilhakkaa jaagata.
Raktorilla Kenpeleeseen?
- Anonyymi
Nykysi on miehii, ja naisii jotka laittavat kymensiituhansii euroi itteensä jotta näyttäisivät hyvän näkösiltä julkisessamediassa. 😁 Monelvaa menny rahat hukkaa. Ja onko se nyt sitä aikuisen itsenäistä elämää?
- Anonyymi
Onneks miehii ei tarvi tulevaisuudessa ja nytkin muuhun
kuin sperman luovuttamiseen.Ei tarvitse olla yhdessä ja
tulevaisuuskin näyttää menevän siihen suuntaan.
Spermaa saa vaikka minkä väriseltä mieheltä nainen saa
itse päättää lapsestaan- Anonyymi
Aika jäätävä kommentti naiselta joka asuu miesten rakentamassa maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jäätävä kommentti naiselta joka asuu miesten rakentamassa maailmassa.
Kai nyt miehillekin jotain puuhaa pitää olla, kun niitä kerran on olemassa. Toisekseen kun kerran miehet ovat mielestäsi niin erinomaisia, niin miksi vastustatte maahanmuuttajamiehiä?
- Anonyymi
Kyllä kaipaat muuhunkin ko astuttamiseen miestä.
- Anonyymi
Olen todennut saman eli vaaleahkot miehet pystyvät hillitsemään itseään paremmin ja mitä tummempaan paahtoisuuteen mennään sitä korkeampi seksuaalivietti. Ks esim Kehitysmaiden väkiluvun hillitsemätön kasvu, Monen Euroopan maan vanheneva väestö. Löytyyköhän töstä tieteellistä tutkimusta? Empiirinen tutkimus todistaa jo ihan kesäisessä Suomessa, kun naiset vähentävät vaatetustaan.
- Anonyymi
Seksuaalivietillä ja perhesuunnittelulla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Mies ja nainen kävelevät tulevaisuudessa samaansuuntaan vierekkäin, eivätkä vastakkain.
Minä kävelen AINA naiseni kanssa samaan suuntaan.
Niin jo 20v.
Teen kaikkeni hänen puolestaan ja uskon,että samoin.
Ei tule koskaan olemaan,että häntä en arvoista vaan kunnioitan niin paljon !
SEN NIMI ON RAKKAUS ! Mies ja nainen ovat erilaisia. Miehisyys on karissut. Miehistä on tullut naisellisia. Kaloissa ja juomavedessäkin on naishormoneja... e-pillerit. Testosteronin määrä on pienentynyt. Spermaakin tulee vähemmän, siittiöiden määrä pienentynyt. Etenkin Covid-piikit vähentävät hedelmällisyyttä. On seksistä pitäviä naisia, jotka pitävät miehekkäistä miehistä ja on feministejä, jotka pyrkivät ajattelemaan, että miesten pitää olla naisten kaltaisia ja usein he halveksivat miehisiä miehiä.
- Anonyymi
Jeesus näitä piikkejä joka paikkaan tunkevia ihmisiä. Miehekäs mies on ylikorostettu feikki teatteriesitys jolla ei ole todellista tartuntapintaa. Aika moni nainen kuvittelee että mies ajattelee kuin nainen ja jos ei hänessä on jotain vikaa.
- Anonyymi
Onko sussa ennustajan vikaa? Rydman, Panu Rajala, Suomelan salakuvaus
https://twitter.com/Dimmu141/status/1539209087660982273?t=H5QWiwaNfdxnoloh60z9AQ&s=19 - Anonyymi
Olen ainakin munan vietävissä. Välillä aina kaupungillakin lasken housuja että saan oikean suunnan mihin taikavarpu näyttää ja kuljen päättäväisesti kohti sitä.
- Anonyymi
Mun täytyy kyllä kokemuksesta sanoa, että suurin osa miehistä tuntuu olevan aivottomia munansa vietävissä olevia pukkeja. Joskus tuntuu, että vain naiset ymmärtävät asioita syvällisemmin ja tunteellisemmin ja miehet eivät osaa ajatella muuta kuin seksiä. Löytyyköhän tästä maailmasta yhtään miestä, joka ajattelisi muutakin kuin vain omia seksuaalisia tarpeitaan? Suurin osa naisista( minä myös), haluaa seksiltä muutakin kuin vain sitä itseään. Joskus jopa tuntuu siltä, että pitäisikö tässä alkaa käännyttämään itsensä lesboksi, jotta saisi edes vähän tunnetta ja syvällisyyttä peliin. Jos miehistä ajatellaan pelkkinä kylminä seksi koneina, voiko heillä siis olla ollenkaan syvällisiä ja aitoja tunteita naista kohtaan? Vaikka olenkin hetero, toivoisin silti mieheltä naisen kaltaista ajattelua ja tunteilua. Täytyy kyllä myös samalla muistaa, että kaikilla ihmisillä on tunteet.
Heh.. "käännyttämään itseä lesboksi". 😆
No ymmärrän pointin silti.
Miesten kai pitäisi vaan kokea halu astua pois siitä perinteisestä aivottomasta "paneskelija-roolistaan". Jos ei paremmasta tiedä mitään, ei kai sitä osaa havitellakaan? 🤷♂️- Anonyymi
Olet ollut väärien ihmisten kanssa. Olet valinnut ne kovaääniset showmiehet aina eikö niin ja jokin heissä viehättää sinua? Ne showmiehet on juuri tuollaisia mutta jos käännätkin katseesi niihin jotka ei huutele itsestään saat myös niitä tunteita ja jopa tunteista puhumisia luottamusta uskollisuutta jne. Älkää ottako näitä omasta mielestään alfa äijiä koska todellisuudessa ne on vaan itsekkäitä pentuja tai sellaisiksi aivotoiminnaltaan jääneitä. Äijäilyllä ei ole myöskään tekemistä miehisyyden kanssa.
Omasta mielestäni itsekehu on vastenmielistä se on kumma kun se viehättää teitä naisia niin kovin. Ehkä liitätte sen vääristyneesti itseluottamukseen vaikka se on juuri päinvastoin. Jos on itseluottamusta ei ole tarvetta päteä joka paikassa tai yrittää kilpailla tai kehua itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut väärien ihmisten kanssa. Olet valinnut ne kovaääniset showmiehet aina eikö niin ja jokin heissä viehättää sinua? Ne showmiehet on juuri tuollaisia mutta jos käännätkin katseesi niihin jotka ei huutele itsestään saat myös niitä tunteita ja jopa tunteista puhumisia luottamusta uskollisuutta jne. Älkää ottako näitä omasta mielestään alfa äijiä koska todellisuudessa ne on vaan itsekkäitä pentuja tai sellaisiksi aivotoiminnaltaan jääneitä. Äijäilyllä ei ole myöskään tekemistä miehisyyden kanssa.
Omasta mielestäni itsekehu on vastenmielistä se on kumma kun se viehättää teitä naisia niin kovin. Ehkä liitätte sen vääristyneesti itseluottamukseen vaikka se on juuri päinvastoin. Jos on itseluottamusta ei ole tarvetta päteä joka paikassa tai yrittää kilpailla tai kehua itseään.Kiitos kommentistasi! Juu, todellakin olen ollut väärien miesten kanssa tekemisissä. Viimeisimmässä viehätti hänen (ilmeisesti teeskennelty) herkkyys ja hyväsydämisyys ja lopulta kauniin kuoren alta paljastuikin täysi sika ja naisten naurattaja, itsekäs ja vain omista tarpeistaan välittävä kuspää. Siksi tuo mun lähettämä kommentti oli aika ärhäkkä, mutta en tarkoittanut yleistää. Tiedän, että hyviäkin miehiä varmasti on olemassa, tosin aika harvassa. Onko pakko hyväksyä se tosiasia, että komeat ja hyvin itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävät miehet ovat yleensä sisältäpäin jotain ihan muuta?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Heh.. "käännyttämään itseä lesboksi". 😆
No ymmärrän pointin silti.
Miesten kai pitäisi vaan kokea halu astua pois siitä perinteisestä aivottomasta "paneskelija-roolistaan". Jos ei paremmasta tiedä mitään, ei kai sitä osaa havitellakaan? 🤷♂️Joo :) No, en kuitenkaan käänny.
Anonyymi kirjoitti:
Joo :) No, en kuitenkaan käänny.
Joko tökkii palsta, tai sit ei lähettänyt...
Mutta mä tuumin, että ei taida lesboks tuosta vaan itseään käännytettyä. 😁
Niin ja siiten ehdotin, että maailman parhaat miestuntijat löytyy palstan kilteistä ja kunnollisista miehistä. Heillä on omien sanojensa perusteella pettämätön hyvän miehen vainu. Kannattais pestata sellainen sulle konsultoimaan sulle hyvä mies. 😆👌- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joko tökkii palsta, tai sit ei lähettänyt...
Mutta mä tuumin, että ei taida lesboks tuosta vaan itseään käännytettyä. 😁
Niin ja siiten ehdotin, että maailman parhaat miestuntijat löytyy palstan kilteistä ja kunnollisista miehistä. Heillä on omien sanojensa perusteella pettämätön hyvän miehen vainu. Kannattais pestata sellainen sulle konsultoimaan sulle hyvä mies. 😆👌Naiset etsivät luontaisesti maskuliinisia miehiä, eli näitä ns. jännämiehiä, ja miehet puolestaan tiimalasivartaloisia donnia. Tätä se luonto meille tarjoaa. Kaikki loppu on sitten vain ylikehittyneen apina pyrkimystä hienosäätöön ja sivilisoitumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset etsivät luontaisesti maskuliinisia miehiä, eli näitä ns. jännämiehiä, ja miehet puolestaan tiimalasivartaloisia donnia. Tätä se luonto meille tarjoaa. Kaikki loppu on sitten vain ylikehittyneen apina pyrkimystä hienosäätöön ja sivilisoitumiseen.
Ei pidä paikkaansa. Tämä on hyvin stereotyyppinen lausuma jolla ei ole totuuspohjaa kuin ehkä jonkun 20 vuotiaiden kohdalla tai kehityksestä jälkeenjääneen vanhemman kohdalla.
Jos olet katsonut niin monella naisella on feminiininen mies.
- Anonyymi
Joa nälkä iazkww niiin kannataaako ahmia lilja-kukkia mahan täydeltä=?
- Anonyymi
Petojen sukukuntaa.
- Anonyymi
Jiuö,a toolerojao: https://www.youtube.com/watch?v=BeUMUBCj1Bk
- Anonyymi
Minä olen pikemminkin tissien vietävissä. Muna ei kiinnosta.
- Anonyymi
mies voi toki tehdä kaiken työn aktissa eihän siinä mitään, se on hänen tehtävänsä.
- Anonyymi
Mitä kuuuluu IRmelillle tänään?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174963MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022531Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781881- 101874
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1141608Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000