Mitä ajattelisitte?

Anonyymi

Jos näkisitte, että mies on tehnyt itsemurhan ja laittanut viestin: en jaksanut enää ikisinkkuuttani, joten tein itsemurhan?

26

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelisin että taas yksi ihan turha kuolema. Tuokin mies olisi voinut vielä tavata sen puuttuvan palasensa kun ois vain jaksanut uskoa tulevaan. Kauhean surullista olisi. Järkyttävää.

      • Anonyymi

        On itelläki käyny mielessä, mutta toiveet on herännyt uudestaan aina eloon.


    • Anonyymi

      Minkäs tuolle voi jos itse kerran noin päätti tehdä toki hänkin olisi voinut ensin miettiä että onko syy hänen sinkkuuteensa omassa käytöksessä vai/tai jokin mahdollinen muu syy.?

      • Anonyymi

        En tiedä yhtään tuollaista tapausta, tuli vain mieleen.


    • Anonyymi

      En anna vaikka menisitte joukolla hirteen. Jessus sentään.

    • Anonyymi

      Mies ei käynyt baareissa juomassa viinaa joten ei voinut löytää naista itselleen.
      Vein kerran ikisinkku kaverini baariin juomaan viinaa. Tarjosin sille viinaa itse vielä. Käytiin amis yhdessä samassa luokassa ja armeijassakin oltiin yhdessä.

      Oltiin hyviä kavereita nuorina ja ollaan yhä vaikka ei olla nähty muutamaan vuoteen. No vein kaverin baariin ja tutustutin sen naisiin. Menin baarissa yhteen pöytään jossa oli naisia ja aloin juttelee ja esittelin kaverini myös. Käytännössä hankin kaverilleni naisen. Kaveri alkoi seurustelee sen naisen kanssa ja asuvat nyt jossain maalla mitä viimeksi olen kuullut.

      Joten jos on sinkku niin kannattaa mennä baariin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Viinan voimilla ne itsemurhatkin hyvin usein tehdään.


    • Anonyymi

      Olipas siinä tyhmä mies.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä miestä, josta viinamies puhui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä miestä, josta viinamies puhui?

        Viinamiestä tarkoitti.


    • Anonyymi

      Olisin pahoillani hänen läheistensä vuoksi. Kauhean itsekäs ratkaisu.

      • Anonyymi

        Ei ole itsekäs. Rohkeutta vaatii moinen teko.


    • Anonyymi

      Lopeta toi ulina ja tee jotain järkevää.

    • Soittaisin jellut paikalle. Mitäpä siinä muuta enää olis tehtävää. Menny mikä menny.

    • Anonyymi

      Oletko varma ettei palsta ollut syynä?

    • Anonyymi

      Semmonen kohtalo tässä lienee edessä . Jossakin vaiheessa ei vaan enää jaksa uskoa ihmeisiin . Kun ikä lähestyy neljääkymmentä eikä yhtään vastausta saa esim netistä . Siinä alkaa pikkuhiljaa toivo hiipumaan . Kuitenkin yli 20 vuotta etsinyt ja etsinyt . Ei ole elämisen arvoista elämää näin. Sitä vaan miettii miten voi olla niin läpimätä ettei kelpaa. Monet ihmiset tuntuu löytävän helposti seuraa.
      Joku kommentoi josko syynä olisi oma käytös . Eipä sitä käytöstä pääsee koskaan esittelemään jos ei pääse edes keskustelu yhteyteen kenenkään kanssa.
      Vaikka sitten tärppäisi jossain vaiheessa niin huvittavaa keski-ikäisenä alkaa opettelemaan naisen osia. Jaa , että tämäkö nyt on se tissi esimerkiks… musertavan toivotonta …

      • Anonyymi

        20 vuotta??


    • Elä tuollaisia tee. Eikö kannattaisi etsiä seuraa deitti palstoilta?

    • Anonyymi

      Miettisin miksei hakenut apua psyykkisiin ongelmiinsa. Kerranhan täältä kuitenkin lähdetään, aivan turhaa oman käden kautta.

    • Anonyymi

      Ajattelisin, että siinä oli mies, joka ei saanut tarpeeksi joululahjoja.

    • Anonyymi

      Ajattelisin, miksei oppinut elämään ensin itsensä kanssa. Kaikki hyvä lähtee itsestä.

    • Anonyymi

      Turha juttu, jos maailmassa ei ole muita murheita ole kuin sinkkuus. Kuulosta raa-alta mutta itsesääli on asia mihin ei kannata sortua.

    • Anonyymi

      Mitäpä siitä voisi ajatella, muuta kuin että surullista että noin tapahtui. Ei tuntemattomia osaa surra.

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ysätävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Facebook dating on hyvä.

    • Anonyymi

      En mä suo sille jollekin, joka ei minusta pidä, sitä iloa, että tekisin itsemurhan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe