Naisille kysymys

Anonyymi-ap

Varatuille ja sinkkunaisille eli jos jo on mies tai tulevalle miehellesi eli ostatko miehellesi samaa suihkusaippuaa kun itsekkin käytät eli yksi sama purkki kummallekkin vai ostatko miehellesi miesten saippuaa eli tykkäät että haisee miesten tuoksulle eli kummallekkin omat saippuat vaikko käytätkö itsekkin miesten saippuaa eli käytätte samaa miesten tuoksua ja toinen kysymys haiseeko miesten saippuat hyvälle

59

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostan miehelle miesten kylpy-, suihku- ja ihonhoitotuotteita, joista tiedän hänen pitävän. Enkä osta niitä summanmutikassa, vaan meillä on jääkaapin ovessa lista, johon saa laittaa tarvittavia ostoksia. Itse hän päättää, mitä tuotetta haluaa käyttää.

      • Anonyymi

        Ehkä noin eli mies haisee miesten saippualta ja sinä naisten saippualta eli miehistä naisten saippuat haisee hyviltä eli mies voi ajatella että mitä kymmeniä eri saippuoita vaan yks sama kummallekkin mut kai mies haluaa että sinäkin pidtäisit eli siksi haluaa haista miesten saippualta että sinä pidät hajusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin eli mies haisee miesten saippualta ja sinä naisten saippualta eli miehistä naisten saippuat haisee hyviltä eli mies voi ajatella että mitä kymmeniä eri saippuoita vaan yks sama kummallekkin mut kai mies haluaa että sinäkin pidtäisit eli siksi haluaa haista miesten saippualta että sinä pidät hajusta

        Meillä kaikilla on omat mieltymykset. Itse käytän nyt saman tuoksuista (Givenchy Amarige) suihkugeeliä ja vartalovoidetta. Tämä oli 3;n tuotteen lahjapakkaus, jonka sain keväällä synt.lahjaksi. Sitä parfyymiä en ole käyttänyt, se on omasta mielestäni liian voimakas tuon vartalovoiteen kanssa yhdessä. Käytän sen sitten joskus erikseen.

        Itse pidän miehellä sen Dove Men kylpytuotteista. Ne tuoksuvat hyviltä hänen ihollaan ja hiuksissa. Tämä on ihan uusi kokeilu hänellä. Tykkään.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Meillä kaikilla on omat mieltymykset. Itse käytän nyt saman tuoksuista (Givenchy Amarige) suihkugeeliä ja vartalovoidetta. Tämä oli 3;n tuotteen lahjapakkaus, jonka sain keväällä synt.lahjaksi. Sitä parfyymiä en ole käyttänyt, se on omasta mielestäni liian voimakas tuon vartalovoiteen kanssa yhdessä. Käytän sen sitten joskus erikseen.

        Itse pidän miehellä sen Dove Men kylpytuotteista. Ne tuoksuvat hyviltä hänen ihollaan ja hiuksissa. Tämä on ihan uusi kokeilu hänellä. Tykkään.

        En ole perehtynyt saippuoihin mut sinkkuna tulee ostettua halvimpia miesten saippuoita


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole perehtynyt saippuoihin mut sinkkuna tulee ostettua halvimpia miesten saippuoita

        Käytätkö siis palasaippuaa, vai nestemmäistä suhkusaippuaa? Mielestäni tuo nestemmäinen on hygienisempi vaihtoehto. Palasaippuaan voi kerääntyä bakteereja ja epäpuhtauksia, kun sitä pyörittelee likaisissa käsissä ja iholla joka päivä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Käytätkö siis palasaippuaa, vai nestemmäistä suhkusaippuaa? Mielestäni tuo nestemmäinen on hygienisempi vaihtoehto. Palasaippuaan voi kerääntyä bakteereja ja epäpuhtauksia, kun sitä pyörittelee likaisissa käsissä ja iholla joka päivä.

        Neste saippuaa käytän ja käsien pesuun käytän astian pesu ainetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin eli mies haisee miesten saippualta ja sinä naisten saippualta eli miehistä naisten saippuat haisee hyviltä eli mies voi ajatella että mitä kymmeniä eri saippuoita vaan yks sama kummallekkin mut kai mies haluaa että sinäkin pidtäisit eli siksi haluaa haista miesten saippualta että sinä pidät hajusta

        Moi


    • Anonyymi

      Ei ,miesten saippuat ei haise hyvälle. Saan niistä päänsärkyä. Mies käyttää ihan normi neste saippuaa sellainen minkä tuoksun minä kestän. Itse käytän voiteita jotka tarkoitettu peseytymiseen ihoni ei kestä saippuaa.

      • Anonyymi

        No joo jos toinen ei pidä hajusta niin ei kukaan sellaista halua käyttää ja haluaa että käytät sellaista josta ihosi ja sinä tykkäät eli jos ei sovi iholle ei sellaisia käytetä


    • Minä olen sinkku, mutta minulta löytyy vierasvarana miesten suihkusaippuaa..
      Mielestäni sen ei ole väliä minkälaista suihkusaippuaa kukin käyttää, mutta itselläni on käytössä laventeli-vanilja ja toisena ruusu. Kumpikaan niistä ei pue miestä, joten kyllä täytyy olla myös miesten suihkusaippuaa.

      • Anonyymi

        No joo en tiedä haiseeko miesten saippuat hyvälle mut naisten saippuat haisee hyvälle eli tykkäis nuuhkia ja pussailla naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo en tiedä haiseeko miesten saippuat hyvälle mut naisten saippuat haisee hyvälle eli tykkäis nuuhkia ja pussailla naista

        Joku kirjoitti täällä palstalla, että naisen tehtävä on näyttää ja haista hyvälle..

        En nyt ihan allekirjoita tuota, mutta ei minua ainakaan huvita haista pahalle...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joku kirjoitti täällä palstalla, että naisen tehtävä on näyttää ja haista hyvälle..

        En nyt ihan allekirjoita tuota, mutta ei minua ainakaan huvita haista pahalle...

        Puhtaalta ja hyvältä tuoksuva naisen tuoksu on hyvä haju eli suihkussa tai saunassa ollut nainen haisee kiihottavalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhtaalta ja hyvältä tuoksuva naisen tuoksu on hyvä haju eli suihkussa tai saunassa ollut nainen haisee kiihottavalta

        Niin.. noinkin asian voisi ilmaista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. noinkin asian voisi ilmaista.

        Ja siihen ei vaadita kuin saippuaa ja shampoota tai saippuaa jossa kumpikin


    • Anonyymi

      Ostan yhden suihkusaippuan. Jos mies tahtoo jonkin muun tuoksun, niin aikuinen ihminen lienee osaa itse ostaa itseään miellyttävän saippuan.

      • Anonyymi

        Ja itsehän siis ostan aina varsin unisex tuoksuja, sitruksia jne.


      • Anonyymi

        Kai kumpikin samaa käyttäis mut oliskin hajusteetonta saippuaa mut en sitä sano naisten saippuat haisee hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai kumpikin samaa käyttäis mut oliskin hajusteetonta saippuaa mut en sitä sano naisten saippuat haisee hyvältä

        Aikuinen ihminen päättää itse mitä käyttää. Minä sanoin jo tuossa edellä mitä itse käytän. Jos ei kelpaa niin kauppoissa on hyllyt täynnä vaihtoehtoja.

        Minusta taas ns. naistensaippuat haisevat karseilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen ihminen päättää itse mitä käyttää. Minä sanoin jo tuossa edellä mitä itse käytän. Jos ei kelpaa niin kauppoissa on hyllyt täynnä vaihtoehtoja.

        Minusta taas ns. naistensaippuat haisevat karseilta.

        Itse tykkään naisten saippuan hajuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tykkään naisten saippuan hajuista

        Saat sinä niistä tykätä, mutta minusta ne haisevat kamalilta. Jos olis pakko valita joku sukupuolitettu suihkusaippua, niin sitten käyttäisin miesten saippuoita. Vaan onneksi ei ole ja hyviäkin tuoksuja löytyy. Nykyinen taitaa olla lime- minttu ja sukupuolisesti täysin neutraali tuoksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä niistä tykätä, mutta minusta ne haisevat kamalilta. Jos olis pakko valita joku sukupuolitettu suihkusaippua, niin sitten käyttäisin miesten saippuoita. Vaan onneksi ei ole ja hyviäkin tuoksuja löytyy. Nykyinen taitaa olla lime- minttu ja sukupuolisesti täysin neutraali tuoksu.

        Hajusteeton saippua olis paras itse käytän hajusteetonta pyykinpesu ainetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajusteeton saippua olis paras itse käytän hajusteetonta pyykinpesu ainetta

        Sitten sinä hankit itsellesi hajusteettomia. Se on ihan oma valinta. Saahan sitä olla vaikka omat erilliset pyykinpesuaineetkin. Ei sitä kukaan kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajusteeton saippua olis paras itse käytän hajusteetonta pyykinpesu ainetta

        Ja ite sitä itseään eniten haistelee, eli oleellisinta on, että itse tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinä hankit itsellesi hajusteettomia. Se on ihan oma valinta. Saahan sitä olla vaikka omat erilliset pyykinpesuaineetkin. Ei sitä kukaan kiellä.

        Mahtaako tuleva emäntä olla tuota mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ite sitä itseään eniten haistelee, eli oleellisinta on, että itse tykkää.

        Sinkkuna juu mutta pari suhteessa onkin eri juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako tuleva emäntä olla tuota mieltä

        Jaa-a, riippunee emännästä. Minun ei heteronaisena tarvitse emäntien mielipiteitä pohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuna juu mutta pari suhteessa onkin eri juttu

        Kyllä sitä parisuhteessakin itse itseään eniten haistelee. Itseään haistelee 24/7 ja jos se suihkusaippua haisee omasta mielestä karsealta niin ei kiitos. Toinen haistelee aina maksimissaan vain jokusen tunnin päivässä.


    • Anonyymi

      Käytän herkänihon pesunestettä. Miesten tuotteet tuoksuu voimakkaille...mutta voi ostaa miehelle omaa saippuaa..

      • Anonyymi

        Kai samaa käyttäisitte ei kymmeniä eri purkkeja ellet sitten tykkää et miehesi haisis miesten saippualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai samaa käyttäisitte ei kymmeniä eri purkkeja ellet sitten tykkää et miehesi haisis miesten saippualta

        Puhdas mies on paras mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdas mies on paras mies!

        Sellaiselta miehesi haluaa haista josta sinä pidät


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia mistä tykkää ja oma asia myös ostaa.

      • Anonyymi

        No sinkkuna noin mut parisuhteessa ei eli hajuista täytyy kummankin pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinkkuna noin mut parisuhteessa ei eli hajuista täytyy kummankin pitää

        Voi kuule. Ei siihen parisuhteeseen alunperinkään päädytä, jos ei toisen tuoksu miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Ei siihen parisuhteeseen alunperinkään päädytä, jos ei toisen tuoksu miellytä.

        Onkohan noinkaan eli jos toisen haju ei miellytä niin suhteessa haisee siltä mistä kumppani tykkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noinkaan eli jos toisen haju ei miellytä niin suhteessa haisee siltä mistä kumppani tykkää

        Kyllä on juuri kuten sanoin. Jos ei haju ole miellyttänyt, niin parisuhdetta ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on juuri kuten sanoin. Jos ei haju ole miellyttänyt, niin parisuhdetta ei ole olemassakaan.

        Noin se muuten menee. Myös hajuallergikoilla. Jos toisen tuoksusta saa pahoinvointia, niin suhteesta ei vaan tule mitään.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Kuules saipput on maailman murheista pienimmät että pitäiskö tähän nyt oikeasti jotain vastata☹

      • Anonyymi

        Mikä on tärkeämpi asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tärkeämpi asia

        Ihmisten,lähimmäisten huomioiminen kanssasisarina ja veljinä. Ei mitenkään luokitellen.ikään ,sukupuoleen ,ulkonäköön ,ammattiin,tai muuhun maalliseen statukseen takertuen. Pitäisi olla vain ME maapollon asukkaat vaalimassa tätä yhtieistä planeettaa.Ei tuhoamassa. Ei tappelemassa.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten,lähimmäisten huomioiminen kanssasisarina ja veljinä. Ei mitenkään luokitellen.ikään ,sukupuoleen ,ulkonäköön ,ammattiin,tai muuhun maalliseen statukseen takertuen. Pitäisi olla vain ME maapollon asukkaat vaalimassa tätä yhtieistä planeettaa.Ei tuhoamassa. Ei tappelemassa.💎

        Kyllä kotona saippuan haju on tärkeämpi ja kaikki koti asiat eli tyytyväinen kumppani on kiva kumppani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kotona saippuan haju on tärkeämpi ja kaikki koti asiat eli tyytyväinen kumppani on kiva kumppani

        Olen huomannut. Hyvä suomi 24🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut. Hyvä suomi 24🙄

        Ps Näillä suomi sumena pysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut. Hyvä suomi 24🙄

        Totta kumppani ja koti ja mökki ym on kaikkein tärkein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kumppani ja koti ja mökki ym on kaikkein tärkein

        Pthyi🙄


    • Anonyymi

      Kumppanilla kodilla tai mökillä et tuonpuoleisessa tee yhtään mitään. Noilla kun ei siellä pisteitä saa. Olisin ilkeä jos en sinulle tätä kertoisi.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Jokainen päättää itse saippuastaan sekä sinkkuna että varattuna. Varattuna vain pitää ottaa toinen huomioon. Ts. jos kumppani saa migreenin hajusteista, niin sitten ei käytä niitä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Totta kaippa sekin on yhteispeliä el7 sitä saippuaa mistä kumpikin pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kaippa sekin on yhteispeliä el7 sitä saippuaa mistä kumpikin pitää

        "sitä saippuaa mistä kumpikin pitää"

        Pureudutaanpa nyt tarkemmin tuohon:

        Jos mies haluaa eniten käyttää Rexona palasaippuaa ja minä haluan eniten käyttää Biothermin suihkugeeliä, niin käytämme tismalleen sitä mistä pidämme. Emmekä tosiaan ala etsimään saippuaa, josta kumpikaan ei pidä niin paljon kuin omasta lempparisaippuasta. Ymmärrätkö, se on rakkautta, puolin ja toisin.

        Kerrottakoon vielä, että lapset eivät käyttäneet samaa saippuaa kuin vanhempansa. Kouluiässä heillä alkoi jo kaikilla olla omat suihkusaippuat.

        Ihmeellinen päähänpinttymä sinulla, että parisuhteessa kaikki pitäisi jakaa.

        - Sheena


    • Ostan omaan kotiini hajustamatonta lacto lineä,
      Kyläpaikassa jos on erikseen nais- ja miessaippuoita (eikä muuta, hajusteetonta vaihtoehtoa) käytän sitä miessaippuaa (haisee paremmalta ja pesee paremmin, naissaippuoissa on yleensä joku äklöimelä tuoksu ja jotain "kosteuttavia ainesosia" mistä iho jää lähmäisen tuntoiseksi)
      Voin mää omaan kotiinkin jotain miessaippuaa ostaa, jos mahdollinen miestuttavuus sellaista sinne haluaa,

      • Anonyymi

        Lacto linet ei sano mitään itse pidän naisten hajusta enemmän mutta eri juttu pitääkö nainen jos mies haisee häneltä eli miten sanoo eli haisee samalta kuin nainen itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lacto linet ei sano mitään itse pidän naisten hajusta enemmän mutta eri juttu pitääkö nainen jos mies haisee häneltä eli miten sanoo eli haisee samalta kuin nainen itse

        Lacto line on hajusteeton, lievästi happamenpuoleinen saippua, sopii koko kropalle.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Lacto line on hajusteeton, lievästi happamenpuoleinen saippua, sopii koko kropalle.

        Joo itsekkin pidän hajusteettomista eniten


    • Anonyymi

      Sitä mitä mies haluaa käyttää mutta miehellä pitää olla niin paljon itsetuntoa että elämä ei ole kiinni saippuasta.
      Miehiset tuoksut löytyy muualta kuin suihkusaippuoista.

    • Anonyymi

      Mies ostakoon omat saippuat. Miksi minun pitäisi kustantaa kaikki? Mene töihin!

    • Anonyymi

      Miehelle riittää mäntysuopa.

    • Anonyymi

      Ostaisin sitä, mitä mies haluaisi. Olen melko hajusteherkkä eli kainona toiveenani olisi, että miehen käyttämä kosmetiikka olisi miedosti hajustettu. Mielestäni monet miesten saippuat kyllä voivat tuoksua ihan hyvälle, jos niistä jää ihan aavistuksenomainen tuoksu miehen iholle, ei liian vahva.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe