Korjatkaa käytöksenne lastensuojelu!

Poikani vietiin huostaan 25.8.2021. Minähän se pyysin sossua tulemaan ja selvittämään äidin luokse muuttavan vieraan ja antamaan lapsen osoitteen minulle omaan asuntoon. Se oli vastuutonta lapsen kannalta ja olin oikeassa. Sitten kieltäydyin sossun käynnistä, koska halusin itsenäistyä lastensuojelusta, ongelmat ollen äidin kanssa ja olin irtautumassa äidistä. Vasta sen jälkeen te valehtelitte isän asumisen olevan ennakoimatonta ja puheeni lapselle olevan pahaa, jonka diskurssin tarkoitus oli oman määräysvaltanne vahvistaminen. Yritin palata neuvottelupöytään, mutta te keksitte tahallisia valheita lisää. Sitä ennen sossun kanta oli se, että "emme ole sinusta enää huolissamme. Olet persoona". Ongelmamme on sosiaalityöntekijä. Korjatkaa käytöksenne!

9

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan tämä aivan oikea paikka?

      • Sen sanomiseen, että lastensuojelulla on ongelma, jossa he sortavat asiakkaitaan?


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ettei suomi24 ole oikea paikka.Mutta ehkä aloittaja halusi vaan purkaan pahaa oloaan.

      • Anonyymi

        Koko somen funktio nykyään on vain henkilökohtaisen stressin lievittäminen toisten kustannuksella.
        Netti on pilalla ja pitäisi rakentaa uudestaan.


      • Ei minulla ole paha olo. Sosiaalityöntekijällä valehtelee tahallaan saadakseen lapsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko somen funktio nykyään on vain henkilökohtaisen stressin lievittäminen toisten kustannuksella.
        Netti on pilalla ja pitäisi rakentaa uudestaan.

        Yllä oleva on sosiaalityöntekijä, joka manipuloi teitä pitämään arvostelijaa turhana "tällä ei ole henkilökohtaisena ongelmana relevanssia sosiaalityöntekijän hirmuvallan kannalta, joten teidän ei kannata ottaa häntä vakavasti.

        Valitettavasti viestisi pumppasi ketjuani ylös


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Yllä oleva on sosiaalityöntekijä, joka manipuloi teitä pitämään arvostelijaa turhana "tällä ei ole henkilökohtaisena ongelmana relevanssia sosiaalityöntekijän hirmuvallan kannalta, joten teidän ei kannata ottaa häntä vakavasti.

        Valitettavasti viestisi pumppasi ketjuani ylös

        mainaatko että sosiaalityöntekijä vastaa sinulle täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mainaatko että sosiaalityöntekijä vastaa sinulle täällä?

        Onpa erikoista. Et ilmeisesti kykene itsereflektioon ollenkaan


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Yllä oleva on sosiaalityöntekijä, joka manipuloi teitä pitämään arvostelijaa turhana "tällä ei ole henkilökohtaisena ongelmana relevanssia sosiaalityöntekijän hirmuvallan kannalta, joten teidän ei kannata ottaa häntä vakavasti.

        Valitettavasti viestisi pumppasi ketjuani ylös

        "Yllä oleva on sosiaalityöntekijä"
        Olen tuon viestin kirjoittaja enkä ole sosiaalityöntekijä. Teemu, ymmärsit nyt minut täysin väärin. Internetin rakentaminen uudestaan hyödyttäisi sinuakin. Jos keskustelut Internetissä pakotettaisiin toimimaan rationaalisesti ja kaikenlainen hassuttelu ja huutelu kiellettäisiin, saisit paljon enemmän näkyvyyttä asiallesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe