Ai hitto että sai nauraa taas kerran, mutta eipä ihme kun haastateltu on käsikirjoittaja ja koomikko.
Kun pikkupojat haistattelivat hänelle bussipysäkillä, hän kertoi heille nauhoittavansa kaiken, koska on koomikko ja kerää materiaalia esityksiinsä. Se sai pojat panikoimaan. Tätä Pylkkänen käytti myös juttunsa loppunostossa.
”Tein havainnon, että ilmeisesti jo 10-vuotiaana miehen pahin pelko on, että hänelle nauretaan. Naiset pelkäävät, että heidät raiskataan tai murhataan. Ja miehet, että heille nauretaan tai sormi menee vessapaperista läpi.”
Parissakin jutussaan hän kuvailee penistietäjiä, jotka tulevat arvostelemaan naiskuskia parkkihallissa tai tarjoamaan baarissa apuaan työtä tekevälle koomikolle, koska miesten itsetunnolla siihen pystyy.
”Mitä ikinä se onkin, mitä teen työkseni, niin ne osaavat kännissäkin tehdä kaiken paremmin kuin minä selvin päin”, Pylkkänen vitsailee.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009346467.html
Penistietäjät eli mikä on miehen pahin pelko
23
52
Vastaukset
- Anonyymi
"Kun pikkupojat haistattelivat hänelle bussipysäkillä, hän kertoi heille nauhoittavansa kaiken, koska on koomikko ja kerää materiaalia esityksiinsä. Se sai pojat panikoimaan. Tätä Pylkkänen käytti myös juttunsa loppunostossa."
Oli ihan pakko mennä heti lukemaan tuo juttu. Tuli niin selkeästi mieleen se, kun tuossa viimeksi jokunen tunti sitten totesin lukevani palstaa saadakseni materiaalia kirjoittamiseen ja kaikenlaiseen muuhunkin luomiseen. Olen mä sen pari kertaa aiemminkin täällä tuonut ilmi ja monesti reaktiot ovat paljon hulvattomampia kuin tänään. Tänäänhän se oli ihan asiallinen keskustelu ja kiitos siitä keskustelukumppanilleni.
Tuollaista se on, vaikkei sitä jatkuvaa "tutkimustyötä" tietenkään aina ääneen sano. Ei sitä voi sanoa ääneen sillä sen ilmaiseminen saa ihmiset heti muuttamaan käytöstään ja siloittamaan sitä ja pukemaan päälleen "kunnollisen yksilön" valeasun. 😂🤣Kyllähän se melkein niin on, että ne parhaat vitsit, juonenkäänteet, kömmähdykset jne. ovat tapahtuneet oikeasti, niin siitä on hyvä materiaalia sitten lainata ja muokata 😂
Hei olipa kiva haastattelu! 👍
Minä olen vuosien varrella kategorisesti kieltäytynyt tilaamasta tai edes lukemasta Hesaria, vaikka miehelle se tuli. Olen ajatellut, ettei siinä voi olla mitään minua kiinnostavaa. 😄
Viime aikoina olen alkanut tulla toisiin ajatuksiin, kun olet linkannut jo muutamankin mielenkiintoisen ja hyvin kirjoitetun artikkelin. Ehkä mun pitäisi antaa HS:lle mahdollisuus 😉
Jään mielenkiinnolla seuraamaan kommentointia siitä, onko miehen pahin pelko se, että hänelle nauretaan (kun hän on vakavissaan)? 🤔No jos haluat, niin voidaan hieroa kauppaa HS:n digilukuoikeudesta, kun mulla on HS Digin (kaikki sisältö) ns. perhetilaus ja yksi lukuoikeus käyttämättä. Tai sitten voit koeponnistaa HS Digin sillä oikeudella, niin et tilaa sikaa säkissä 😁
Enpä usko, että tulee ensimmäistäkään kommenttia (miehiltä) koskien tuota miehen pahinta pelkoa 😂randombypasser kirjoitti:
No jos haluat, niin voidaan hieroa kauppaa HS:n digilukuoikeudesta, kun mulla on HS Digin (kaikki sisältö) ns. perhetilaus ja yksi lukuoikeus käyttämättä. Tai sitten voit koeponnistaa HS Digin sillä oikeudella, niin et tilaa sikaa säkissä 😁
Enpä usko, että tulee ensimmäistäkään kommenttia (miehiltä) koskien tuota miehen pahinta pelkoa 😂No eikös me melkein ollakin vähän niin kuin samaa perhettä, veliseni. 🤭
Houkutteleva tarjous, kiitos. Täytyypä ehkä käydä tuosta hintaneuvottelut joskus. 👍
Jään siis seuraamaan ottaako joku yllytyshullu mies vastaan tuossa viimeisessä virkkeessä heittämäsi haasteen. 😄 En tosin pidätä hengitystäni.Xena-183 kirjoitti:
No eikös me melkein ollakin vähän niin kuin samaa perhettä, veliseni. 🤭
Houkutteleva tarjous, kiitos. Täytyypä ehkä käydä tuosta hintaneuvottelut joskus. 👍
Jään siis seuraamaan ottaako joku yllytyshullu mies vastaan tuossa viimeisessä virkkeessä heittämäsi haasteen. 😄 En tosin pidätä hengitystäni.Yhtä ja samaa perhettä, kyllä 😁
Just laskeskelin, että mun tilausjakso on melkein puolivälissä, niin ei siitä kyllä tohdi kauppaa käydä. Mutta lahjoittaa sen voin, saat noin syyskuun loppuun asti testata onko hesari rahan arvoinen.
Taidan olla palstan ainoa yllytyshullu miesoletettu 😂randombypasser kirjoitti:
Yhtä ja samaa perhettä, kyllä 😁
Just laskeskelin, että mun tilausjakso on melkein puolivälissä, niin ei siitä kyllä tohdi kauppaa käydä. Mutta lahjoittaa sen voin, saat noin syyskuun loppuun asti testata onko hesari rahan arvoinen.
Taidan olla palstan ainoa yllytyshullu miesoletettu 😂Kaupat tulee, ilman muuta, noin hyvillä ehdoilla. Kiitos! 😘
Tarjoan vaikka kahvit sitten kun tavataan 👍
Niin. Siltä tuo hiljaisuus vähän kuulostaa.. Mutta jostakin olin lukevinani, että sinä olet The Palsta, joten aika hyvän edustuksen tarjoat miesoletetuista täällä 😄Xena-183 kirjoitti:
Kaupat tulee, ilman muuta, noin hyvillä ehdoilla. Kiitos! 😘
Tarjoan vaikka kahvit sitten kun tavataan 👍
Niin. Siltä tuo hiljaisuus vähän kuulostaa.. Mutta jostakin olin lukevinani, että sinä olet The Palsta, joten aika hyvän edustuksen tarjoat miesoletetuista täällä 😄Hienoa! Sitten tartten vain jonkin meiliosoitteen sinulta, niin voin lähettää linkin ja saat kirjautua sinne sekä keksiä itsellesi salasanan. Se meiliosoite jää sitten käyttäjätunnukseksesi, huom.
Mulla on yksi sun vanha meiliosoite, mutta se on se silloisen työnantajan, niin ei ehkä paras valinta?
Niin, kyllä minä OLEN palsta... Se vaan tiedätkö käy työlääksi, edustaa kymmeniä tai jopa satoja miesoletettuja, huhhuh 😂randombypasser kirjoitti:
Hienoa! Sitten tartten vain jonkin meiliosoitteen sinulta, niin voin lähettää linkin ja saat kirjautua sinne sekä keksiä itsellesi salasanan. Se meiliosoite jää sitten käyttäjätunnukseksesi, huom.
Mulla on yksi sun vanha meiliosoite, mutta se on se silloisen työnantajan, niin ei ehkä paras valinta?
Niin, kyllä minä OLEN palsta... Se vaan tiedätkö käy työlääksi, edustaa kymmeniä tai jopa satoja miesoletettuja, huhhuh 😂Eikö sulla ollut se mun puhelinkin tallessa?🤔
Laita siihen whatsappia, niin lähetän sulle kyllä mailiosoitteen.
Siis jos oikeasti olet noin kiltti? 🥰
Uskon kyllä, että raskasta taakkaa joudut kantamaan koko miessukupuolen puolesta, mutta ihmeen virkeänä ja hyvävoimaisena olet pysynyt, mitä tämän muutaman viikon olen toimintaa tarkkaillut. 😁Xena-183 kirjoitti:
Eikö sulla ollut se mun puhelinkin tallessa?🤔
Laita siihen whatsappia, niin lähetän sulle kyllä mailiosoitteen.
Siis jos oikeasti olet noin kiltti? 🥰
Uskon kyllä, että raskasta taakkaa joudut kantamaan koko miessukupuolen puolesta, mutta ihmeen virkeänä ja hyvävoimaisena olet pysynyt, mitä tämän muutaman viikon olen toimintaa tarkkaillut. 😁Onpa kuin onkin. Minäpä whatsapitan kohta 👍
Juu, tottakai olen, tuossa se on melkein puolivuotta roikkunut reppana lukuoikeus ilman hyvää ja kilttiä käyttäjää, niin nyt sille vihdoin löytyi koti 🤗
Noo, kokaiinin ja amfetamiinin voimalla tässä pärjäillään kyllä. Harmi vaan että käsiä ei ole kuin kaksi, kun tämä holtiton multinikkeily ja muumeilu käy hankalaksi 🤣
- Anonyymi
Joka päivä määkin itken penikselleni, ainahan se on miehen mielessä, ihmisillä on liian hyvin asiat, kun kerkee kaikkea lukemaan kaikkea sontaa ja vielä jopa selittämään alapäiden toimintaa lehteen.
- Anonyymi
Miehen pahin pelkoja ovat ettei koskaan pääsis enään kotiin ja mökille asuntovaunulle ja ettei olis enään vapaa päiviä ja lomia mut tietysti nuo kaikki on sama kuin koti
- Anonyymi
Siinä taas joku katkeroitunut feministi ulisee samoja mantroja kuin kaikki muutkin lajitoverissa. Tuhansien jännämiesten käyttämä mt-ongelmainen jakorasia ei enää kenellekään kelpaa, minneköhän ovatkaan ne hyvät ja kiltit miehet kadonneet..
- Anonyymi
No sinähän et selvästikään ainakaan tiedä mitään niistä hyvistä ja kilteistä miehistä.
Viimeisin pelko jonka miehellä tiedän oli pelko että joutuu hautaamaan oman lapsensa. En tiedä olisiko edes huomanut jos naiset hänelle olisivat nauraneet tai sormi mennyt wc-paperista läpi.
Onhan tuossa jutussa kyllä sellainen totuus että jos pyörällä kaadut niin pahinta ei ole että loukkaat vaan se että joku näkee.Tuo mainitsemasi pelko kyllä yhdistää miehiä ja naisia ja on varmasti totta.
Tulee heti ajatus, että toivottavasti minä en koskaan joudu pelkäämään tuota saati kokemaan.🙏
Ja sama totuus on tuossa viimemainitussakin pohjalla. 🙂 Muistan, kun kerran työpaikan hieman parkkipaikalle päin viettävällä pihalla liukastuin töistä lähtiessäni ja kaaduin päistikkaa lumipenkkaan. Lumi oli pehmeää, minulla oli auton avaimet jo esiin kaivettuina suljetussa nyrkissäni ja kaatuessani molemmat käteni menivät tietenkin myös sinne penkan sisään.. Siinä hetken kamppailin kun kädet upposivat koko ajan syvemmälle penkkaan ja puristin kättäni koko ajan nyrkkiin, ettei auton avaimet vaan katoa sinne lumen sisään. - No, hetken päästä sitten vedin siihen ihan rennoksi itseni ja sainkin kieräytettyä kyljen kautta ympäri selälleni ja sain kuin sainkin kädet pois sieltä lumipenkasta ja avaimetkin olivat tallessa.👍
Pikainen vilkaisu työpaikan ovelle, ettei vaan kukaan nähnyt ja sitten kokosin itseni siitä vähän nopeasti ylös, kipaisin autolle ja ajelin kotiin. Vasta kotona tarkastelin vaurioita. Molemmat polvet alkoivat mustua ja onnuin toista jalkaa monta päivää. - Mutta kukaan ei koskaan tullut ainakaan kertomaan, että olisi nähnyt 👏Xena-183 kirjoitti:
Tuo mainitsemasi pelko kyllä yhdistää miehiä ja naisia ja on varmasti totta.
Tulee heti ajatus, että toivottavasti minä en koskaan joudu pelkäämään tuota saati kokemaan.🙏
Ja sama totuus on tuossa viimemainitussakin pohjalla. 🙂 Muistan, kun kerran työpaikan hieman parkkipaikalle päin viettävällä pihalla liukastuin töistä lähtiessäni ja kaaduin päistikkaa lumipenkkaan. Lumi oli pehmeää, minulla oli auton avaimet jo esiin kaivettuina suljetussa nyrkissäni ja kaatuessani molemmat käteni menivät tietenkin myös sinne penkan sisään.. Siinä hetken kamppailin kun kädet upposivat koko ajan syvemmälle penkkaan ja puristin kättäni koko ajan nyrkkiin, ettei auton avaimet vaan katoa sinne lumen sisään. - No, hetken päästä sitten vedin siihen ihan rennoksi itseni ja sainkin kieräytettyä kyljen kautta ympäri selälleni ja sain kuin sainkin kädet pois sieltä lumipenkasta ja avaimetkin olivat tallessa.👍
Pikainen vilkaisu työpaikan ovelle, ettei vaan kukaan nähnyt ja sitten kokosin itseni siitä vähän nopeasti ylös, kipaisin autolle ja ajelin kotiin. Vasta kotona tarkastelin vaurioita. Molemmat polvet alkoivat mustua ja onnuin toista jalkaa monta päivää. - Mutta kukaan ei koskaan tullut ainakaan kertomaan, että olisi nähnyt 👏Näinhän se menee että vaurioit tarkastetaan vasta maalissa ja vaikka joku näkikin niin vaurioita pitää vähätellä eikä ainakaan tunnusteta että apu olisi tarpeen.
Pyörällä vielä se riski että joku epäilee alkoholilla olevan osuutta asiaan.M184 kirjoitti:
Näinhän se menee että vaurioit tarkastetaan vasta maalissa ja vaikka joku näkikin niin vaurioita pitää vähätellä eikä ainakaan tunnusteta että apu olisi tarpeen.
Pyörällä vielä se riski että joku epäilee alkoholilla olevan osuutta asiaan.Jotenkin näen tuon vaurioiden ja avun tarpeen vähättelyn hivenen enemmän miehisenä piirteenä 🙂
- Anonyymi
Minä en peniksistä juuri mitään tiedä, mutta omani kyllä tunnen melko hyvin.
Sanoisin tähän että miehen pahin pelko 10 vuotiaana on se, että on erilainen kuin kaverit sekä se että ritariässän aikaan on sähkökatko eikä televisio toimi.
- keinovaginamies- - Anonyymi
Liekö Pylkkäsellä koskaan ollut mitään fyysistä kosketusta miehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035