Aina tulee todella hyvä ja jopa ylpeä fiilis, kun lukee tuollaisia juttuja, missä autetaan apua tarvitsevia vailla ennakkoluuloja, kunhan vaan mennään ja tehdään mitä voidaan.
https://yle.fi/a/74-20016800
Nytkin joku voisi funtsia ettei Turkkia auteta tai funtsia että on hyvä peliliike auttaa Turkkia, mutta olen luottavainen sen suhteen, että tuo peliliike on pyyteetön.
Kovasti kunnioitan heitä, jotka tuon käytännön työn tekevät ❤️
Taidan olla aika pehmo...
29
74
Vastaukset
Ihan samaa tänään ajattelin, että olen oikeastaan aika ylpeä suomalaisista vapaaehtoisista pelastajista.
Silloin autetaan kun apua tarvitaan, eikä mietitä politiikkaa tai ristiriitoja.No näinpä juuri. Olen vain sikäli pehmo, että liikutuin kyyneliin lukiessani tuota Ylen juttua, kun tuli niin hyvä fiilis siitä, että meiltä on liiennyt ammattilaisia pikatahtia auttamaan. Hitto, hiljaiseksi vetää nytkin.
randombypasser kirjoitti:
No näinpä juuri. Olen vain sikäli pehmo, että liikutuin kyyneliin lukiessani tuota Ylen juttua, kun tuli niin hyvä fiilis siitä, että meiltä on liiennyt ammattilaisia pikatahtia auttamaan. Hitto, hiljaiseksi vetää nytkin.
Onhan se Turkin katastrofikin poikkeuksellisen hirveä, että ei ole ihme kun herkistyy lasten ja aikuisten hätää miettiessään.
Xena-183 kirjoitti:
Onhan se Turkin katastrofikin poikkeuksellisen hirveä, että ei ole ihme kun herkistyy lasten ja aikuisten hätää miettiessään.
No kyllä, mutta on se omalla kohdallani isompi kuvio, kaikki tuollainen vetää hiljaiseksi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177365026
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Eiköhän tuo pyyteetöntä ole sillä tuo olisi lähtenyt matkaan riippumatta siitä missä onnettomuus olisi tapahtunut. Yleensä Suomi on vastannut ja toiminut nopeasti näissä katastrofijutuissa jos tarvetta on ollut.
Varmaankin, se vain jotenkin osuu itteeni, syvälle, jostain syystä. Ja nyt kun meillä on hieman haasteita Turkin kanssa, niin kopsahtaa ehkä aavistuksen kovemmin. Olen vain hirmuisen ylpeä siitä, että voimme toimia näin ja todella nopeasti vielä.
Varmaankin, se vain jotenkin osuu itteeni, syvälle, jostain syystä. Ja nyt kun meillä on hieman haasteita Turkin kanssa, niin kopsahtaa ehkä aavistuksen kovemmin. Olen vain hirmuisen ylpeä siitä, että voimme toimia näin ja todella nopeasti vielä.
Ylpeyteen on ihan syynsä. Itsellekin tulee samaa tunnetta kun näen Suomalaisia rauhanturvaajia.
M184 kirjoitti:
Ylpeyteen on ihan syynsä. Itsellekin tulee samaa tunnetta kun näen Suomalaisia rauhanturvaajia.
Se on totta, heidän kohdallaan myös tuntee myötäonnea ❤️
- Anonyymi
Noinhan se on. Tällaisessa tilanteessa voisi jonkun olla jopa helppo olla vahingoniloinen tai vetkutella ihan vaan tehdäkseen avustaan jotenkin suuremman jutun. Tai kääntäen antaa apua isolla metelillä. Nimenomaan tuollainen, että apu lähtee matkaan nopeasti ja vailla isoa mekastusta on asia, josta on syytäkin hieman liikuttua.
Kiitos! Olen prikulleen samaa mieltä, kaikessa rauhassa annetaan se, mihin on valmistauduttu. Jostain syystä se koskettaa itseäni aika syvästi.
- Anonyymi
Kuinka pehmoisasti suhtaudut alin ja ahmedin kepposteluun?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/29b893b7-6171-4b95-b907-a6fe79f35e98- Anonyymi
Ystäväiseni, kyse on ihan eri asioista.
Kuinka niin? Luulisitko alin ja ahmedin olevan yhtä hyväsydämisiä kuin he jotka saavat sinut herkistymään?
T. ihmisissä ei ole eroja, kaikki ollaan ihan samanlaisia
- Anonyymi
Suomi on aina mukana auttamassa hädänalaisia, siitä voi todella olla ylpeä.
Ihan kamala katastrofi tuo Turkin järistys.On se, hirvittävä tilanne Turkissa ja Syyriassa. Vaikka sotakin on kauhea, niin tämä on ennakoimattomana tapahtumana jotenkin kamalampi.
- Anonyymi
Onnettomuudellakin hopeareunus kun natsierdoganin hallinto saa kuraa ja valta heikkenee. :)
Twitteriä pystyy käyttämään Turkissa tällä hetkellä vain VPN-yhteydellä.
Kritiikki Turkin hallinnon hitaita toimia, huonoa viestintää ja puutteellisia pelastustoimia kohtaan tuhoisan maanjäristyksen jälkeen on jatkuvasti lisääntynyt sosiaalisessa mediassa.
AFP:n mukaan turkkilaispoliisi on pidättänyt yli kymmenen ihmistä, jotka ovat kritisoineet Turkin presidentti Recep Tayyip Erdoğanin hallinnon toimintaa katastrofin jälkeen.
Erdoğan on myöntänyt, että Turkilla oli ongelmia maanjäristysten ensitoimissa. Samassa tiedotustilaisuudessa hän kehotti kansalaisia seuraamaan viranomaisviestintää ja jättämään huomiotta ”provokaattorien puheet”.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009380970.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnettomuudellakin hopeareunus kun natsierdoganin hallinto saa kuraa ja valta heikkenee. :)
Twitteriä pystyy käyttämään Turkissa tällä hetkellä vain VPN-yhteydellä.
Kritiikki Turkin hallinnon hitaita toimia, huonoa viestintää ja puutteellisia pelastustoimia kohtaan tuhoisan maanjäristyksen jälkeen on jatkuvasti lisääntynyt sosiaalisessa mediassa.
AFP:n mukaan turkkilaispoliisi on pidättänyt yli kymmenen ihmistä, jotka ovat kritisoineet Turkin presidentti Recep Tayyip Erdoğanin hallinnon toimintaa katastrofin jälkeen.
Erdoğan on myöntänyt, että Turkilla oli ongelmia maanjäristysten ensitoimissa. Samassa tiedotustilaisuudessa hän kehotti kansalaisia seuraamaan viranomaisviestintää ja jättämään huomiotta ”provokaattorien puheet”.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009380970.htmlUutistoimisto AFP:n toimittajat raportoivat paikanpäältä, ettei sosiaalista mediaa paikallisoperaattorien kautta ollut mahdollista enää käyttää, mutta estot oli mahdollista kuitenkin kiertää käyttämällä VPN-yhteyttä, joka piilottaa käyttäjän lokaation.
Netblocks-sivuston keräämän datan mukaan useat Turkin internetoperaattorit ovat estäneet Twitterin käytön.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97ea0d19-290f-4113-914b-844e51c34326
Murenee natsierdoganinkin jakkara. :)
- Anonyymi
Taidat asua suoli24:n sinkkupalstalla kun olet lopettanut eilen 8:34 ja keskipäivästä kell o13:23 lähtien olet kommentoinut kaikkea noin minuutin välein...
T. elämä on- Anonyymi
randombypasser
2023-02-08 13:42:26
Tässä on painettu treeniä aika kiivaasti, pitkiä lenkkejä, intervallitreeniä, tiukkoja pyrähdyksiä ja sitten rapsutusliikkeitä, hitaasti kymmenen askelta taakse ja taas juoksuun. Huomaan, että hartiaseudun lihakset todella ovat kaivanneet treeniä, alkaa jo puolivälissä 20km intervallitreeniä hartiat väsähtämään. Mutta onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa 😂
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17736485/kurpat-ja-lajinmaaritys#comment-119042231
T. elämä on - Anonyymi
Eiku, korjaan: eilen 8:47 pois ja 13:23 takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku, korjaan: eilen 8:47 pois ja 13:23 takaisin.
Ja nyt sinä olet täällä minun kanssani. Niin? :) Keskellä yötä. Mitä muuta voisi pohtia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt sinä olet täällä minun kanssani. Niin? :) Keskellä yötä. Mitä muuta voisi pohtia?
Yöunta olen nyt pohtinut mutta sivujuonne heräsi kun robotti vierittää palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöunta olen nyt pohtinut mutta sivujuonne heräsi kun robotti vierittää palstaa.
Mikä robotti? Pitääkö olla huolissaan.
- Anonyymi
Joo just, moi robotti tai trulltiimi!
https://i.imgur.com/UBA6bxY.jpg - Anonyymi
Kerran autoin kulkijaani.
- Anonyymi
Suomen rauhanturvaaja pellet ovat maailman junttipelleteiniä.
>simiti< - Anonyymi
Ainakin puhut itsestäsi useammassa aloituksessa 🥱
- Anonyymi
Voisitko lopettaa tuon läpinäkyvän imelän makeilun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197