Jos kävisi... Toisin kuin Simpan kiljutynnyrissä...

Niin. Jos kävisi siten, että ihminen lajina on päätetty hävittää maailmasta, koska haitallinenhan se aukottomasti on, mutta silloin mahdollistettaisiin vaihtaminen joksikin eläimeksi... Niin miksi eläimeksi haluaisit vaihtua?

Itte en taaskaan osaa sanoa mitään tähän... Emmää vaan tiiä. Joku orava vois olla mulle aika passeli hahmo.

159

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lumileopardi 😍. Niin kaunis, mutta niin tappava. Siperiantiikeri olisi myös yksi vaihtoehto. Papukaijat myös.

• Tappava? Pikkasen siis ärhäkkä tapaus, mmmmm?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17737513e

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Olisin hyvässä perheessä asuva kääpiökani. Paljon rapsutusta, halausta, herkkuja, pieniä älyllisiä tehtäviä (jos ei muuten, niin vedättämällä ihmisiä).

• Kääpiökani? Kaikista mahdollisista eläimistä? Juuri kääpiökani? Tai no mitäpä minä tässä taivastelen, kun itteni asetin oravaksi... 😂

• randombypasser kirjoitti:

Kääpiökani? Kaikista mahdollisista eläimistä? Juuri kääpiökani? Tai no mitäpä minä tässä taivastelen, kun itteni asetin oravaksi... 😂

Tiedätkö, että kanit ”kehrää” vähän samaan tyyliin kun kissat? Kani on aika voimakastahtoinen otus.

Et näköjään oikein ”osta” minun eläinvalintojani? No sanopas sitten mikä olisi parempi? Kurppa? Et taida uskaltaa sanoa? 😉 Jos sinulle pitäisi valita eläin, intuituiolla sanoisin siamilainen kissa.

• Citrinella kirjoitti:

Tiedätkö, että kanit ”kehrää” vähän samaan tyyliin kun kissat? Kani on aika voimakastahtoinen otus.

Et näköjään oikein ”osta” minun eläinvalintojani? No sanopas sitten mikä olisi parempi? Kurppa? Et taida uskaltaa sanoa? 😉 Jos sinulle pitäisi valita eläin, intuituiolla sanoisin siamilainen kissa.

Tiiän, kaverini kani aikanaan opetti minua tavoille... Ja pitkään sen pitikin opettaa, jääräpäinen kun olen. Mutta kehrättiin me lopulta molemmat. Saakelin kahdeksan kilon musta painajainen...

Oi, elä nyt noin ajattele, halusin vain härkkiä vähän elämää palstalle. Uskallan minä. Huomenna. Ylihuomenna. Kesällä? No ei, olisit ilves. Ei kahta sanaa siitä, yksikin riittää, ilves.

Siamilainen? Mitä? Sulla on kaikki kissarodut käytettävissäsi ja valkkaat siamilaisen? Vähän kuin ohentaisit aamukahviani jalkojen välistä... Ja eikä siinä, oheneehan se niinkin, mutta... 😂

Tiiän, kaverini kani aikanaan opetti minua tavoille... Ja pitkään sen pitikin opettaa, jääräpäinen kun olen. Mutta kehrättiin me lopulta molemmat. Saakelin kahdeksan kilon musta painajainen...

Oi, elä nyt noin ajattele, halusin vain härkkiä vähän elämää palstalle. Uskallan minä. Huomenna. Ylihuomenna. Kesällä? No ei, olisit ilves. Ei kahta sanaa siitä, yksikin riittää, ilves.

Siamilainen? Mitä? Sulla on kaikki kissarodut käytettävissäsi ja valkkaat siamilaisen? Vähän kuin ohentaisit aamukahviani jalkojen välistä... Ja eikä siinä, oheneehan se niinkin, mutta... 😂

Ilves?!? Tiedätkö, että ilvekset syö mirrejä ja kurreja aamupalaksi. Ne vasta petoja on. 😂

Nyt alan miettiä miksi juuri ilves? Kävin kyllä wikipediasta ilveksen esittelyn lukemassa. Ilmeisen itsenäinen yöeläjä, eikä kovin parisuhdekeskeinen. Ukkoilves pääsee lähelle viikon kiima-ajan ja sitten se parisuhde on katsottu. 😳 En ehkä Ilveksestä itseäni täysin löydä. 🙄 Kuitenkin olen selkeästi parisuhdekaipuinen ja -kykyinen kun sille tielle lähden. Kyllä itse koen itseni voimakastahtoiseksi ja hellyyden kipeäksi niin kuin kani. Kanit voi elää yksin tyytyväisenä, ei ihan joka kania ota koppiinsa, vaativat hetken tutustuakseen, mutta sitten kun ollaan päästy läheisiksi, sitten mielellään lötkötetaan miellään ihan vierekkäinkin. 😉

Et vissiin sitten pidä siiamilaisista? 😬 Eikö se ole notkea ja letkeä hoikka lyhytturkkinen kissalaji? Tosin olen vain yhden siiamilaisen tuntenut, voi olla että se perustella kuvani on väärä.

• Citrinella kirjoitti:

Ilves?!? Tiedätkö, että ilvekset syö mirrejä ja kurreja aamupalaksi. Ne vasta petoja on. 😂

Nyt alan miettiä miksi juuri ilves? Kävin kyllä wikipediasta ilveksen esittelyn lukemassa. Ilmeisen itsenäinen yöeläjä, eikä kovin parisuhdekeskeinen. Ukkoilves pääsee lähelle viikon kiima-ajan ja sitten se parisuhde on katsottu. 😳 En ehkä Ilveksestä itseäni täysin löydä. 🙄 Kuitenkin olen selkeästi parisuhdekaipuinen ja -kykyinen kun sille tielle lähden. Kyllä itse koen itseni voimakastahtoiseksi ja hellyyden kipeäksi niin kuin kani. Kanit voi elää yksin tyytyväisenä, ei ihan joka kania ota koppiinsa, vaativat hetken tutustuakseen, mutta sitten kun ollaan päästy läheisiksi, sitten mielellään lötkötetaan miellään ihan vierekkäinkin. 😉

Et vissiin sitten pidä siiamilaisista? 😬 Eikö se ole notkea ja letkeä hoikka lyhytturkkinen kissalaji? Tosin olen vain yhden siiamilaisen tuntenut, voi olla että se perustella kuvani on väärä.

Ilves on semmoinen, kyllä se on tuttu. Onhan ne petojakin, mutta toisaalta ihan kissimirrejäkin, niin ei ne nyt ihmeellisiä ole. Riippuu siitä mitä kulloinkin edellytetään, vaan niin se on monesti ihmiselläkin, se tehdään mitä tarttee tehdä.

No hitto siamilaiset on kaikkein vmäisimpiä katteja mitä tiiän. Siis kirjaimellisesti mulkkuja, hillittömiä egoistejä. Kusevat näppärästi syliinkin, jos ei kohtelu miellytä. Ei jatkoon 😂

Ilves on semmoinen, kyllä se on tuttu. Onhan ne petojakin, mutta toisaalta ihan kissimirrejäkin, niin ei ne nyt ihmeellisiä ole. Riippuu siitä mitä kulloinkin edellytetään, vaan niin se on monesti ihmiselläkin, se tehdään mitä tarttee tehdä.

No hitto siamilaiset on kaikkein vmäisimpiä katteja mitä tiiän. Siis kirjaimellisesti mulkkuja, hillittömiä egoistejä. Kusevat näppärästi syliinkin, jos ei kohtelu miellytä. Ei jatkoon 😂

No pahoittelen valintaani. 😂 Selkeästi lajituntemukseni ei ole kohdillaan. 🙄

Pidätkö minua itsenäisenä ja ehkä vähän kovana tai ainakin vaikeasti lähestyttävänä?

• Citrinella kirjoitti:

No pahoittelen valintaani. 😂 Selkeästi lajituntemukseni ei ole kohdillaan. 🙄

Pidätkö minua itsenäisenä ja ehkä vähän kovana tai ainakin vaikeasti lähestyttävänä?

Itsenäinen ja tietyllä tavalla kova olet, mutta et ainakaan minulle ole ollut mitenkään vaikeasti lähestyttävä, päin vastoin. Enkä noita rouheampia ominaisuuksia mitenkään ihmettele, vanhemmuus opettaa ihmiselle koviakin asioita, pidän niitä ihan normaaleina ominaisuuksina ulospäin. Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa, todellakin päin vastoin, olen tuntenut itseni täysin tervetulleeksi ja hyväksytyksi. Toivottavasti olen kyennyt samaan, se kai tässä enemmän huolestuttaa.

Ne siamilaiset katit voi... No lähettää takas Siamiin 😂

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Heh. Aikoinaan minulla oli Maine Coon kisuli. Se oli aika isokokoinen.

Silti 2kiloinen maatiasnarttu määräsi.

>simiti<

Itsenäinen ja tietyllä tavalla kova olet, mutta et ainakaan minulle ole ollut mitenkään vaikeasti lähestyttävä, päin vastoin. Enkä noita rouheampia ominaisuuksia mitenkään ihmettele, vanhemmuus opettaa ihmiselle koviakin asioita, pidän niitä ihan normaaleina ominaisuuksina ulospäin. Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa, todellakin päin vastoin, olen tuntenut itseni täysin tervetulleeksi ja hyväksytyksi. Toivottavasti olen kyennyt samaan, se kai tässä enemmän huolestuttaa.

Ne siamilaiset katit voi... No lähettää takas Siamiin 😂

Itse asiassa, tunnustan nyt salaisuuden… kovuus on suojauskeino pitää herkkyys piilossa. Kukaan läheisistäni tai ystävistäni ei sanoisi minua kovaksi, vahvaksi, itsenäiseksi ja määrätietoiseksi kylläkin. Et ole nähnyt minusta sitä toista puolta, se on puoli joka vaatii aikaa ja riittävästi läheisyyttä (henkinen tai fyysinen) ja rentoa olotilaa. Olen kyllä mielestäni ollut seurassasi rentoutunut ja oma itseni, en tarkoita sitä, vaan enemmän niitä kerroksia mitä jokaisen persoonasta löytyy. Ihminen on vähän kuin sipuli, jokainen kerros on omanlainen, vaikka kuitenkin myös samanlainen. Ihmissuhteissa, oli se sitten ystävyys tai parisuhde, on helppo kuoria pintaa tiettyyn korkoon asti, mutta kuoriminen ytimen asti vaatii kovaa uskallusta, luottamusta ja tilaa. Osa ei siihen tilaan pääse koko elämänsä aikana eivätkä edes itse tiedä mitä ytimestä löytyy.

En hae ihmissuhteista hyvöksyntää tai ajattele asiaa (muuta kuin parisuhteessa tietysti). Jos kahdella ihmisellä pelittää yhteen (aaltopituus), hyväksyntä tulee yleensä automaattisesti kaupan päälle. Olen myös kokenut olevani hyväksytty itsenäni. En kuitenkaan koe, että olisin vielä saanut sinusta sisempiä suojakerroksia ehkä auki, niin että näkisin kuka kuoren alla oikeasti asuu. Ehkä se sisin on jossain kohtaa vilahtanutkin esiin, niin ainakin luulen, mutta palannut takaisin kuoren suojaan. Sanot, että sinulta pitää kysyä, mutta en halua pitää mitään kuulusteluja. Niin kauan kuin en tiedän missä kohtaa sinun omat rajasi menee, annan sinun mielummin itse valita mitä kerrot itsestäsi. Sipulin kuoriminen on asia, joka on taatusti yksi hienoimpia asioita elämässä, mutta silti se ei ole asia jota voi kiirehtiä eikä kaikki aina edes halua avautua ja sitä tahtoa pitää kunnioittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Sellaisia ne määrätietoiset pienehköt nartut joskus on. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Olen kyllä läheisissä suhteissa enemmän määrätietoisen pienen maatiaiskissan ja maine coon risteytys kuin ilves. 🤣

• Citrinella kirjoitti:

Itse asiassa, tunnustan nyt salaisuuden… kovuus on suojauskeino pitää herkkyys piilossa. Kukaan läheisistäni tai ystävistäni ei sanoisi minua kovaksi, vahvaksi, itsenäiseksi ja määrätietoiseksi kylläkin. Et ole nähnyt minusta sitä toista puolta, se on puoli joka vaatii aikaa ja riittävästi läheisyyttä (henkinen tai fyysinen) ja rentoa olotilaa. Olen kyllä mielestäni ollut seurassasi rentoutunut ja oma itseni, en tarkoita sitä, vaan enemmän niitä kerroksia mitä jokaisen persoonasta löytyy. Ihminen on vähän kuin sipuli, jokainen kerros on omanlainen, vaikka kuitenkin myös samanlainen. Ihmissuhteissa, oli se sitten ystävyys tai parisuhde, on helppo kuoria pintaa tiettyyn korkoon asti, mutta kuoriminen ytimen asti vaatii kovaa uskallusta, luottamusta ja tilaa. Osa ei siihen tilaan pääse koko elämänsä aikana eivätkä edes itse tiedä mitä ytimestä löytyy.

En hae ihmissuhteista hyvöksyntää tai ajattele asiaa (muuta kuin parisuhteessa tietysti). Jos kahdella ihmisellä pelittää yhteen (aaltopituus), hyväksyntä tulee yleensä automaattisesti kaupan päälle. Olen myös kokenut olevani hyväksytty itsenäni. En kuitenkaan koe, että olisin vielä saanut sinusta sisempiä suojakerroksia ehkä auki, niin että näkisin kuka kuoren alla oikeasti asuu. Ehkä se sisin on jossain kohtaa vilahtanutkin esiin, niin ainakin luulen, mutta palannut takaisin kuoren suojaan. Sanot, että sinulta pitää kysyä, mutta en halua pitää mitään kuulusteluja. Niin kauan kuin en tiedän missä kohtaa sinun omat rajasi menee, annan sinun mielummin itse valita mitä kerrot itsestäsi. Sipulin kuoriminen on asia, joka on taatusti yksi hienoimpia asioita elämässä, mutta silti se ei ole asia jota voi kiirehtiä eikä kaikki aina edes halua avautua ja sitä tahtoa pitää kunnioittaa.

No nyt oli paha. Pahin ikinä. Suoraan maaliin ja vähän puskistakin, tavallaan. Saakutti... Tuota tuota... Ööööh, en taida kyetä vastaamaan... Tai siis en kykenekään. Vastaan toisella tavalla, omalla aloituksella. Vaikka ei sekään vastaus ole varsinaisesti, mutta asia ei olekaan ihan yksioikoinen. No jonkun se piti löytää, vaan pääsit vähän yllättämään, hauskaa 😂

No nyt oli paha. Pahin ikinä. Suoraan maaliin ja vähän puskistakin, tavallaan. Saakutti... Tuota tuota... Ööööh, en taida kyetä vastaamaan... Tai siis en kykenekään. Vastaan toisella tavalla, omalla aloituksella. Vaikka ei sekään vastaus ole varsinaisesti, mutta asia ei olekaan ihan yksioikoinen. No jonkun se piti löytää, vaan pääsit vähän yllättämään, hauskaa 😂

Anteeksi, jos olin liian tunkeileva ja tulin liian lähelle, tai jos alkaa snadisti ahdistaa. Huomaan, että taidamme osua toistemme kipeään kohtaan, välillä. Ei tavalla jonka tarkoistus olisi satuttaa vaan päinvastoin. Kipeä paikka sattaa olla ihan sama molemmilla, luulen.

En nyt jatka tätä täällä, voi mennä puolin suon toisin liian henkilökohtaiseksi. Voidaan joskus jutella off-line, JOS siltä tuntuu. Tosin kahvilassa en pysty näistä puhumaan, saattaa vaikka joku roska mennä silmään ja sitten menen aivan lukkoon, Mutta, jossain missä ei ole muita korvia kyllä pystyn puhumaan.

• Citrinella kirjoitti:

Anteeksi, jos olin liian tunkeileva ja tulin liian lähelle, tai jos alkaa snadisti ahdistaa. Huomaan, että taidamme osua toistemme kipeään kohtaan, välillä. Ei tavalla jonka tarkoistus olisi satuttaa vaan päinvastoin. Kipeä paikka sattaa olla ihan sama molemmilla, luulen.

En nyt jatka tätä täällä, voi mennä puolin suon toisin liian henkilökohtaiseksi. Voidaan joskus jutella off-line, JOS siltä tuntuu. Tosin kahvilassa en pysty näistä puhumaan, saattaa vaikka joku roska mennä silmään ja sitten menen aivan lukkoon, Mutta, jossain missä ei ole muita korvia kyllä pystyn puhumaan.

Ei tämä ole pahakaan, ei laisinkaan, älä niin ajattele, kaikki on ihan hyvin. Ei ole salaisuuksia, niin ei ole. Se pitää paikkansa, vaikkakin yleensä annan niiden aueta nimenomaan vastaamalla kun kysytään. Jos kysytään. Siksi sekin, mitä vaan saa kysyä, saa todellakin, vaan harva tohtii ja miksi tohtisikaan, ellei siihen ole tarvetta?

Mää teen sen aloiutksen kyllä tässä, tämän vuorokauden puolella. Eikä se mikään ihmeellinen ole, ei tietenkään ole, vaan itselle se on isohko asia. Tai no helvetin iso, mutta ei se nyt mikään asia sinällään ole, ihan arkinen ihmetyksen aihe, jos sitäkään 😁

Olit vain ensimmäinen joka osui juuri siihen, se on hämmentävää, vaan siksikin uusia ystäviä olen hakenut. Sitä saa mitä tilaa 😂

Ei tämä ole pahakaan, ei laisinkaan, älä niin ajattele, kaikki on ihan hyvin. Ei ole salaisuuksia, niin ei ole. Se pitää paikkansa, vaikkakin yleensä annan niiden aueta nimenomaan vastaamalla kun kysytään. Jos kysytään. Siksi sekin, mitä vaan saa kysyä, saa todellakin, vaan harva tohtii ja miksi tohtisikaan, ellei siihen ole tarvetta?

Mää teen sen aloiutksen kyllä tässä, tämän vuorokauden puolella. Eikä se mikään ihmeellinen ole, ei tietenkään ole, vaan itselle se on isohko asia. Tai no helvetin iso, mutta ei se nyt mikään asia sinällään ole, ihan arkinen ihmetyksen aihe, jos sitäkään 😁

Olit vain ensimmäinen joka osui juuri siihen, se on hämmentävää, vaan siksikin uusia ystäviä olen hakenut. Sitä saa mitä tilaa 😂

Osuin sinuun, mutta taisin osua myös omaan suojaukseeni. Mikä lie roska mennyt kumpaankin silmään, prkl!

Et tiedäkään miten paljon olen tätä asiaa miettinyt itsekseni. Se mitä sanoin itsestäni on vain jäävuoren huippu. Ja silti tiedän, että tunnustamalla sen herkän ja tarvitsevan puolen itsestäni, tulen itseasiassa paljon vahvemmaksi. Mutta jatketaan joskus toisten.

• Citrinella kirjoitti:

Osuin sinuun, mutta taisin osua myös omaan suojaukseeni. Mikä lie roska mennyt kumpaankin silmään, prkl!

Et tiedäkään miten paljon olen tätä asiaa miettinyt itsekseni. Se mitä sanoin itsestäni on vain jäävuoren huippu. Ja silti tiedän, että tunnustamalla sen herkän ja tarvitsevan puolen itsestäni, tulen itseasiassa paljon vahvemmaksi. Mutta jatketaan joskus toisten.

Nämä on näitä hiukan isompia asioita, hyvä sanoa ääneen ja välillä se tapahtuu yllättävässä paikassa, se nyt vaan käy niin, kun tarve on suurin. Vaan varttopas, minun hittolaiseni on vähän isompi riiviö, ärsyttävä se on jos mitään, en osaa sitä muutenkaan kuvailla.

• Anonyymi

Kuka sua rapsuttaisi ja ruokkisi kun ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon? 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sua rapsuttaisi ja ruokkisi kun ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon? 🤣

Mää rapsuttelen ite itteeni, varsinkin kun mökillä vetää viikon helteillä pihahommia ennen saunaa, kyllä siinä vaan kutisee kaikki mihin käsi yltää ja vähän päällekin 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mää rapsuttelen ite itteeni, varsinkin kun mökillä vetää viikon helteillä pihahommia ennen saunaa, kyllä siinä vaan kutisee kaikki mihin käsi yltää ja vähän päällekin 😂

Toi oli sittikselle joka haluisi olla kani hyvässä perheessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toi oli sittikselle joka haluisi olla kani hyvässä perheessä.

No se ei varmasti ketuta, olla kanina hyvässä perheessä 😂

• Jokin lintu, hevonen tai delfiini.

• Niin? Valintoja, valintoja, pronto! 😉

• Olisin varmaankin delfiini 😆

• Eli lyhytkarvainen Näsijärven norppa, ok. 😂

• Tiedätkö Rande, että oravat on aika aggressiivisiä otuksia söpön ulkokuoren alla. Puree vaikka sormen katki, jos menet sorkkimaan, ja varastaa munat pikkulintujen pesästä. Kerran orava oli päässyt parvekkeelta sisään ja aika moisen tuhon sai aikaan ennen kuin hänet sai ohjattua takaisin luontoon. Tavarat lensi kaaressa, ennen kuin pörröhäntä oli takaisin parvekkeella.

Et ole irl kyllä yhtään aggresiivisen oloinen. Oletko varma lajin määrityksestä?

• Olen aika varma. Olenhan varsin säyseä ja rapsuteltavissa enimmän osan päivästä, mutta kun joku koittaa kähmiä tammenterhoni, niin puren siltä penteleeltä jalatkin irti. Ja olenhan minä aika rontti muutenkin, puhdas elukka, metsäläinen, sammaleen hajuinen turriainen.

Olen aika varma. Olenhan varsin säyseä ja rapsuteltavissa enimmän osan päivästä, mutta kun joku koittaa kähmiä tammenterhoni, niin puren siltä penteleeltä jalatkin irti. Ja olenhan minä aika rontti muutenkin, puhdas elukka, metsäläinen, sammaleen hajuinen turriainen.

Kurre oravaa ei uskalla kyllä rapsutta, menee sormet samalla. 😂 Orava näyttää pörröiseltä ja lempeältä, mutta oikeasti se on peto. Sinussa olen näkeväni pehmeämmän puolen, voi tietysti että intuitio pettää.

• Citrinella kirjoitti:

Kurre oravaa ei uskalla kyllä rapsutta, menee sormet samalla. 😂 Orava näyttää pörröiseltä ja lempeältä, mutta oikeasti se on peto. Sinussa olen näkeväni pehmeämmän puolen, voi tietysti että intuitio pettää.

Orava on ihan mulkku elukaksi, vaan onhan se söpö ja on se kiva kyetä auttamaan keväällä oravanpoikasia omille teilleen, potkia kissoja mökillä sivuun. OLen pehmeä ja pörröinenkin, mutta on se hankala paskiainen siellä jossain karvojen alla 😂

Orava on ihan mulkku elukaksi, vaan onhan se söpö ja on se kiva kyetä auttamaan keväällä oravanpoikasia omille teilleen, potkia kissoja mökillä sivuun. OLen pehmeä ja pörröinenkin, mutta on se hankala paskiainen siellä jossain karvojen alla 😂

Puretko lähestyvää kättä?

• Citrinella kirjoitti:

Puretko lähestyvää kättä?

Riippuu kädestä ja lähestymisestä. Hidas lähestyminen aiheuttaa hitaat reaktiot ja nopea... No elämä on, joskus tulee pipejä.

Riippuu kädestä ja lähestymisestä. Hidas lähestyminen aiheuttaa hitaat reaktiot ja nopea... No elämä on, joskus tulee pipejä.

Sormeni on täysin tallella…. Yleensä lähestyn ihmistä tai eläintä fyysisesti vasta kun tiedän, että se on toivottavaa ja puolustautumisreaktiolle puremalla ei pitäisi olla tarvetta.

• No horoskoopiltanihan oon leijona ja kun katsoo niitä harjaspäisiä urosleijonia, niin aika hitsin zillisti ne vaan loikoo, joten ei huono homma ois...

Lukitsen leijonan hommat vastaukseksi. 😁

• Eihän niillä yleensä olekaan muuta tekemistä kuin lepäillä, välissä tarttee vähän lykätä naarasta, ei se nyt ihan paskaa elämää ole sekään 😂

• Ja leijonat on niin mahtavia laumaeläimiä, upeita otuksia 😊

Eihän niillä yleensä olekaan muuta tekemistä kuin lepäillä, välissä tarttee vähän lykätä naarasta, ei se nyt ihan paskaa elämää ole sekään 😂

Man have to do, what man have to do! ☺️

• Ihastuja_addikti kirjoitti:

Ja leijonat on niin mahtavia laumaeläimiä, upeita otuksia 😊

No kieltämättä ne urokset on kunnon siipeilijöitä siellä. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No kieltämättä ne urokset on kunnon siipeilijöitä siellä. 🤣

On on, vaan jos ei akka käske, niin omahan se on vikansa 😂

On on, vaan jos ei akka käske, niin omahan se on vikansa 😂

Joo ja jos ei muutenkaan tykkää hommasta, niin murjaisee vaan sellaisen räyhäysmurinahässäkän ja tulee hiljaista...sit jatkaa nokosia, jos ei satu olemaan sapuskaa tarjolla. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo ja jos ei muutenkaan tykkää hommasta, niin murjaisee vaan sellaisen räyhäysmurinahässäkän ja tulee hiljaista...sit jatkaa nokosia, jos ei satu olemaan sapuskaa tarjolla. 😄

No ainakin luontodokkareissa se tuntuu menevän niin, että akka murahtaa ja äijä pitää turpansa nurmessa, ettei tule kuontaloon 😂

Ja leijonat on niin mahtavia laumaeläimiä, upeita otuksia 😊

Joo, olen tutkinut leijonaurosten laumakäyttäytymistä. Ne liikkuvat usein kuuden yksilön ryhmässä, joista yksi on ilmeisesti johtaja koska se ei suuremmin liiku. Muut viisi saalistavat viiden ryhmänä sopivat etäisyydet toisiinsa säilyttäen. Mikäli saalistus ei tuota tulosta, niin liikkuvat yksilöt saattavat varsin pian perääntyä yhteiselle juomapaikalle, josta sitten tulee toinen viiden leijonan ryhmä koettamaan onneaan. Jos saalistus onnistuu, niin myös juomapaikalla olleet yksilöt jotenkin tietävät välittömästi tulla saaliinjaolla. Tähän vaiheeseen usein liittyy myös leijonaurosten välistä homoeroottiselta näyttävää toimintaa.

• scrg kirjoitti:

Joo, olen tutkinut leijonaurosten laumakäyttäytymistä. Ne liikkuvat usein kuuden yksilön ryhmässä, joista yksi on ilmeisesti johtaja koska se ei suuremmin liiku. Muut viisi saalistavat viiden ryhmänä sopivat etäisyydet toisiinsa säilyttäen. Mikäli saalistus ei tuota tulosta, niin liikkuvat yksilöt saattavat varsin pian perääntyä yhteiselle juomapaikalle, josta sitten tulee toinen viiden leijonan ryhmä koettamaan onneaan. Jos saalistus onnistuu, niin myös juomapaikalla olleet yksilöt jotenkin tietävät välittömästi tulla saaliinjaolla. Tähän vaiheeseen usein liittyy myös leijonaurosten välistä homoeroottiselta näyttävää toimintaa.

🤣🤣 no eihän siinä..en tiedä missä tätä tutkimusta oot suorittanut 😅

No ainakin luontodokkareissa se tuntuu menevän niin, että akka murahtaa ja äijä pitää turpansa nurmessa, ettei tule kuontaloon 😂

Ai, niinkö se menikin...voiko vaihtaa vastausta? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

Ai, niinkö se menikin...voiko vaihtaa vastausta? 🤔

Saatoin olla kännissäkin, kun dokkaria katoin, niin kysypä eka muijalta 😂
        Vaan aika usein se on ihan fiksu ratkaisu pitää turpa nurmessa jos emännällä on enemänkin sanottavaa, ei ainakaan kovin korkealta pääse kaatumaan... 😉

Saatoin olla kännissäkin, kun dokkaria katoin, niin kysypä eka muijalta 😂
        Vaan aika usein se on ihan fiksu ratkaisu pitää turpa nurmessa jos emännällä on enemänkin sanottavaa, ei ainakaan kovin korkealta pääse kaatumaan... 😉

Eli sä suosit samaa, mitä siinä ponterosa-pätkässä kävi? 😁

• Disseisback kirjoitti:

Eli sä suosit samaa, mitä siinä ponterosa-pätkässä kävi? 😁

Se on yleensä aika turvallinen ratkaisu 😂

Se on yleensä aika turvallinen ratkaisu 😂

Peruutella ovesta takaperin bupiin varovaisesti. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Peruutella ovesta takaperin bupiin varovaisesti. 😁

Kuhan nyt peruuttelee, ihan hiljaksiin, ottaa sen piip-äänenkin pois, laaha jalkoja vielä nurmikollakin... Jos sinne asti pääsee, niin aika usein jää henkiinkin 😂

Kuhan nyt peruuttelee, ihan hiljaksiin, ottaa sen piip-äänenkin pois, laaha jalkoja vielä nurmikollakin... Jos sinne asti pääsee, niin aika usein jää henkiinkin 😂

Oven kun saa kiinni, kannataa kääntyä ja juosta niin paljon pääsee. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Oven kun saa kiinni, kannataa kääntyä ja juosta niin paljon pääsee. 😁

No siinä jos ovella kysyy, että tuonko sinistä vai marabuuta, niin voi olla helpompi paluu sitten. Kuhan muistaa tuua molemmat...

No siinä jos ovella kysyy, että tuonko sinistä vai marabuuta, niin voi olla helpompi paluu sitten. Kuhan muistaa tuua molemmat...

No kuitrnkin tuo vaan paperit ja foliot, kun on nälissään yön pikkutuntirn nälässä vetänyt huiviin itse molemmat...mskaa vaan eteisessä kuols valuen ruskeilta huulilta. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No kuitrnkin tuo vaan paperit ja foliot, kun on nälissään yön pikkutuntirn nälässä vetänyt huiviin itse molemmat...mskaa vaan eteisessä kuols valuen ruskeilta huulilta. 🤣

Se voi hyvin olla, sinisen foliot hampaissa ja se marabuu perstaskussa... Ehkä vähän sulaneena, mutta haittaaks se? 😂

Se voi hyvin olla, sinisen foliot hampaissa ja se marabuu perstaskussa... Ehkä vähän sulaneena, mutta haittaaks se? 😂

Näinpä...😁

• Ihana😄 orava, semmonen söpönen ☺️

• Vittumainen otushan se on, mutta silti aika söpö, pakko myöntää. Olen just semmoinen 😂

Vittumainen otushan se on, mutta silti aika söpö, pakko myöntää. Olen just semmoinen 😂

Oot sä sellainen kuulu "kuivan kesä orava?" 😄

• Disseisback kirjoitti:

Oot sä sellainen kuulu "kuivan kesä orava?" 😄

Olen, todellakin, hoikka kuin onkivapa, juurikin kuivan kesän Rande 😂
        Tai no nyt jäi joulusta kumpu, hittovie, sille tarttee tehdä jotain, pelottava ilmestys, vaan kai se tuosta katoaa kesän mittaan. Hyi, häviä hirvitys, pläääh! 😂

Olen, todellakin, hoikka kuin onkivapa, juurikin kuivan kesän Rande 😂
        Tai no nyt jäi joulusta kumpu, hittovie, sille tarttee tehdä jotain, pelottava ilmestys, vaan kai se tuosta katoaa kesän mittaan. Hyi, häviä hirvitys, pläääh! 😂

No voi hitsi... on tarkkaa. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No voi hitsi... on tarkkaa. 🤣

No on se, hittovie meinaa housut sopia enää jalkaan, alkaa ahistamaan 😂

Vittumainen otushan se on, mutta silti aika söpö, pakko myöntää. Olen just semmoinen 😂

Voi ei,söpö..voin ruokkia mut lähelle en tuu 🤣 ettei menetä sormiaan,kun kovasti suuttuu ja puraisee 🤣

No on se, hittovie meinaa housut sopia enää jalkaan, alkaa ahistamaan 😂

Hommaa kolitsihousuja. On pelivaraa. 😄👌

Voi ei,söpö..voin ruokkia mut lähelle en tuu 🤣 ettei menetä sormiaan,kun kovasti suuttuu ja puraisee 🤣

Mut toisaalta en mä usko että mua purisi.. mulla on ihan kuvia orava olkapäällä ja päässä jne kun syötän niitä kädestä 🤣 toki lapsena olen siinä kuvassa. Sekin kuva jossain lapsuusajan kodissa ties missä.

Nakkelet pähkinöitä muutaman metrin päästä, se on hyvä. Ja keskikesällä nakkelet välillä keskikaljojakin, niin ei mene nesteytys vituralleen helteillä 😂

Nakkelet pähkinöitä muutaman metrin päästä, se on hyvä. Ja keskikesällä nakkelet välillä keskikaljojakin, niin ei mene nesteytys vituralleen helteillä 😂

Kiitti😅 tääpä oli hyvä ohje. Taidan vaan itse juoda joka toisen kaljan, eikai haittaa? 😜

Kiitti😅 tääpä oli hyvä ohje. Taidan vaan itse juoda joka toisen kaljan, eikai haittaa? 😜

Tuleehan siinä kuuma ja hiki aina vaan nakella pähkinöitä ja kaljoja 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Hommaa kolitsihousuja. On pelivaraa. 😄👌

No ei saatana, on noita tiukempia housuja kaappi täynnä, kyllä nyt napa on se mikä saa opetella uusille tavoille, muuten tulee turhan kalliiksi tämä 😁

Ei haittaa, todellakaan, kunhan muista niitä viskoa kesällä sitten kurrelle. Ei kun kurreille. Tai no hitto, kurrelle, en minä muita sinne päästä.

No ei saatana, on noita tiukempia housuja kaappi täynnä, kyllä nyt napa on se mikä saa opetella uusille tavoille, muuten tulee turhan kalliiksi tämä 😁

No piti mennä niitä ostamaan? 😄

Ei haittaa, todellakaan, kunhan muista niitä viskoa kesällä sitten kurrelle. Ei kun kurreille. Tai no hitto, kurrelle, en minä muita sinne päästä.

Kyl mä muistan 😜

• Disseisback kirjoitti:

No piti mennä niitä ostamaan? 😄

No se on ku on pihi äijä. Kun joskus oli tuumakokoa X, niin tulihan niitä pöksyjä sitten hankittua, kun hyvä malli löytyi järkihinnalla. Vaan entäpä vittu nyt, kun toi halvatun kumpu ilmestyi tohon? Kukas pentele sen siihen kehitti, kysynpä vaan, saatana. 😂

Kyl mä muistan 😜

No mä oottelen siinä pihanurmella munasilteen ja suu auki, kattotaan miten se heittely sit sujuu. Ja joo, häntä pörhällään tietty 😂

No se on ku on pihi äijä. Kun joskus oli tuumakokoa X, niin tulihan niitä pöksyjä sitten hankittua, kun hyvä malli löytyi järkihinnalla. Vaan entäpä vittu nyt, kun toi halvatun kumpu ilmestyi tohon? Kukas pentele sen siihen kehitti, kysynpä vaan, saatana. 😂

Entäs jos virittäis napin ja sen reijän väliin kiminauhsn ja paita päälle? 🤔

No mä oottelen siinä pihanurmella munasilteen ja suu auki, kattotaan miten se heittely sit sujuu. Ja joo, häntä pörhällään tietty 😂

Joo, voi olla heittely ei ihan siinä niin luonnistu 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Entäs jos virittäis napin ja sen reijän väliin kiminauhsn ja paita päälle? 🤔

No jotain tarttee keksiä, vaan kai se kummun hävittäminen oli se fiksuin. Eikä se iso kumpu ole, mutta tuumakoko venähti just sen pari tuumaa, saakutti. Kaikkea sitä ihminen ittelleen ehtiikin ja ihan vain lorvimalla, luulis ettei tekemättömyydellä mikään kasva, vaan kyllä hitto kasvaa.

Joo, voi olla heittely ei ihan siinä niin luonnistu 🤣

No ei kaitten se nyt niin? Eri juttu jos pörrönen häntä on pystyssä, niin sen ymmärrän, onhan se ihan luonnotonta, sitä jää väistämättä tuijottamaan suu auki...

No ei kaitten se nyt niin? Eri juttu jos pörrönen häntä on pystyssä, niin sen ymmärrän, onhan se ihan luonnotonta, sitä jää väistämättä tuijottamaan suu auki...

🤣🤣🤣 no joo juuri näin 🙈

No jotain tarttee keksiä, vaan kai se kummun hävittäminen oli se fiksuin. Eikä se iso kumpu ole, mutta tuumakoko venähti just sen pari tuumaa, saakutti. Kaikkea sitä ihminen ittelleen ehtiikin ja ihan vain lorvimalla, luulis ettei tekemättömyydellä mikään kasva, vaan kyllä hitto kasvaa.

No hommaat parit kolitsit nyt ja sit vähän lenkkiä ja ruokavaliota säädät, niin kumpu häviää ja kolitsejskin voi sit narulla säätää, niin menee hoikksnakin. 😁👌

🤣🤣🤣 no joo juuri näin 🙈

Vaan jos siitä karvat ajetaan, niin sehän näyttääkin ihan vain tolpalta, ei ole enää yhtään jännä...

Vaan jos siitä karvat ajetaan, niin sehän näyttääkin ihan vain tolpalta, ei ole enää yhtään jännä...

🤣 Niinpä siinä taitais käydä 😅🤣🤣

• Disseisback kirjoitti:

No hommaat parit kolitsit nyt ja sit vähän lenkkiä ja ruokavaliota säädät, niin kumpu häviää ja kolitsejskin voi sit narulla säätää, niin menee hoikksnakin. 😁👌

No tää on tämmöi pikkukumpu, niin tää lähtee äkkiä, vaan pääs se pentele kyllä yllättämään. Ei oo moisia ennen tullu, ni piti oikein ihmetellä että mikäs pikkunen se siinä on, pitääkö järjestää ihan ristiäisetkin vielä. No ei tarttenu, kyllä se kuulemma ihan sovulla lähtee, mitä nyt majottui tohon talvilevolle. Tiiä tohtiiko sitä ennen kevättä häätääkään, tommonen pikkunen...

🤣 Niinpä siinä taitais käydä 😅🤣🤣

Niin, se on vain tolppa enää, jos nyt sähkölangat sinne vetäsis... Tai no ainakin pyykkinarut.saakutti.

Niin, se on vain tolppa enää, jos nyt sähkölangat sinne vetäsis... Tai no ainakin pyykkinarut.saakutti.

No se 😅🤣

No se 😅🤣

Jaa, että semmoinen nainen... Hyvä tietää ajoissa, naruja vaan nakkiin niin 🤣

No tää on tämmöi pikkukumpu, niin tää lähtee äkkiä, vaan pääs se pentele kyllä yllättämään. Ei oo moisia ennen tullu, ni piti oikein ihmetellä että mikäs pikkunen se siinä on, pitääkö järjestää ihan ristiäisetkin vielä. No ei tarttenu, kyllä se kuulemma ihan sovulla lähtee, mitä nyt majottui tohon talvilevolle. Tiiä tohtiiko sitä ennen kevättä häätääkään, tommonen pikkunen...

No pare antaa köllötrllä keväämmäks, ettei vilu yllätä...😁

No se 😅🤣

No tää meni kyllä nii 🤣🤣 nauramiseksi tää ilta, että kiitoksia tästä 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No pare antaa köllötrllä keväämmäks, ettei vilu yllätä...😁

Se kun mökille pääsee puuhommiin, niin katoaa kummut, niin soljen yltä kuin altakin 😂

No tää meni kyllä nii 🤣🤣 nauramiseksi tää ilta, että kiitoksia tästä 🤣

Sitä joskus sattuu, kun laukalle lähtee, vaan hyvä niin, pitää ihmisen ehtiä nauramaankin 😂

Se kun mökille pääsee puuhommiin, niin katoaa kummut, niin soljen yltä kuin altakin 😂

No itsekin haaveilen pöllimettään menosta, mutta saa nähdä kerkeekö? Pitäis alkaa tekee oikeesti puuta, kun nyt sitä alkaa mennä oikeesti.

Saa tehdä vähintään 15 mottia vuoteen, enemmänkin, kun menee sitä saunassakin ja maallakin kesäisin.

• Disseisback kirjoitti:

No itsekin haaveilen pöllimettään menosta, mutta saa nähdä kerkeekö? Pitäis alkaa tekee oikeesti puuta, kun nyt sitä alkaa mennä oikeesti.

Saa tehdä vähintään 15 mottia vuoteen, enemmänkin, kun menee sitä saunassakin ja maallakin kesäisin.

Mulla o n mökillä odottamassa ylivuotista kuusipölliä joku kuus kuutiota, semmottis satavuotiasta runkoa tyvipäästä, niin kyllä sillä kilot karisee Fiskarsia heilutellessa. Vaan sittenpä lämpiää sauna ja torppa taas kotvan 🤗

Mulla o n mökillä odottamassa ylivuotista kuusipölliä joku kuus kuutiota, semmottis satavuotiasta runkoa tyvipäästä, niin kyllä sillä kilot karisee Fiskarsia heilutellessa. Vaan sittenpä lämpiää sauna ja torppa taas kotvan 🤗

Kimpookohan firskarssi miten? 😄

• Disseisback kirjoitti:

Kimpookohan firskarssi miten? 😄

Hyvin se uppoaa, kun tietää mitä tekee. Ylivuotinen koivu tai vaahtera olis paskamaisempi, kuusi nyt on tommosta höttöä, tuota halkoo vaikka paljain kynsin 😂

Hyvin se uppoaa, kun tietää mitä tekee. Ylivuotinen koivu tai vaahtera olis paskamaisempi, kuusi nyt on tommosta höttöä, tuota halkoo vaikka paljain kynsin 😂

No ei oo kokemusta ylivuoteisista, mutta petäjäkin osaa olla sitkeää... ja tuoreesta kuusestakin on se, että aina vain laidoilta keskelle halkeaa, harvoin enää siitä taas halki...se on jännä...

• Disseisback kirjoitti:

No ei oo kokemusta ylivuoteisista, mutta petäjäkin osaa olla sitkeää... ja tuoreesta kuusestakin on se, että aina vain laidoilta keskelle halkeaa, harvoin enää siitä taas halki...se on jännä...

Kuusi on pikkasen vitumaisempi kuin honka, mutta samaa sarjaa ne on. Koivu on niin perkeleen kovaa ja vaahtera samaa, mutta vielä kiertää. Paskamaista hommaa niien kansa, vaan tehtävähän nekin on 👍

Sitä joskus sattuu, kun laukalle lähtee, vaan hyvä niin, pitää ihmisen ehtiä nauramaankin 😂

Juurikin näin 🤣

Kuusi on pikkasen vitumaisempi kuin honka, mutta samaa sarjaa ne on. Koivu on niin perkeleen kovaa ja vaahtera samaa, mutta vielä kiertää. Paskamaista hommaa niien kansa, vaan tehtävähän nekin on 👍

Joo. Itsekin jatkossa kyllä teen huomattavasti isompaa halkoa. Ei tartte olla niin pieniä tuolle puukattilaan. Ranteenpaksuisiin vetäsen vaan sahalla vähän kylkeä auki ja pinoon.
        Kattila tykkää isoista. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Itsekin jatkossa kyllä teen huomattavasti isompaa halkoa. Ei tartte olla niin pieniä tuolle puukattilaan. Ranteenpaksuisiin vetäsen vaan sahalla vähän kylkeä auki ja pinoon.
        Kattila tykkää isoista. 😁

Saunalle mäkin on pikkasen isompaa tehdä, mutta niin vähän ettei ole mieltä alkaa kahdessa koossa souvaamaan. Pitää vaan aina puita hakiessa kattoa saunalle ne mitkä on tehny laiskuuden vallassa, pienet sitten tupaan 😂

Erikoinen nimi sun likkakaverilla, Kattila 😁

Saunalle mäkin on pikkasen isompaa tehdä, mutta niin vähän ettei ole mieltä alkaa kahdessa koossa souvaamaan. Pitää vaan aina puita hakiessa kattoa saunalle ne mitkä on tehny laiskuuden vallassa, pienet sitten tupaan 😂

Erikoinen nimi sun likkakaverilla, Kattila 😁

No nyt nykyinen likka on mopo. 😁 max 27 cm.

Seuraava "imee" 50 cm pitkää...

Mut mä mietin, että alan tehdä jatkossa 1 m halkoja. Niistä sit pätkitään joko puoliks tai 3;een osaan ja kaikkia löytyy. 😆

• Disseisback kirjoitti:

No nyt nykyinen likka on mopo. 😁 max 27 cm.

Seuraava "imee" 50 cm pitkää...

Mut mä mietin, että alan tehdä jatkossa 1 m halkoja. Niistä sit pätkitään joko puoliks tai 3;een osaan ja kaikkia löytyy. 😆

Ai hitsi... No onhan 27cm ihan hyvä, vähän yli suomalaisen keskimitan 🤣

Se seuraava onkin sitten melkoinen miekannielijä, huhhuh, ei mulla saunallekaan mee kuin 45cm, 50cm jäis osittain huulille 😂

Halkasukoneella toi vois olla aika hyvä idea 👍
        Vaan fiskarsin kanssa se on jo vähän nihkeempää yrittää saada metrin pölliä klapeiksi, siinä saattais Randelta loppua motivaatio kesken, vaikka muuten tykkään pirusti puuhommista 😂

Ai hitsi... No onhan 27cm ihan hyvä, vähän yli suomalaisen keskimitan 🤣

Se seuraava onkin sitten melkoinen miekannielijä, huhhuh, ei mulla saunallekaan mee kuin 45cm, 50cm jäis osittain huulille 😂

Halkasukoneella toi vois olla aika hyvä idea 👍
        Vaan fiskarsin kanssa se on jo vähän nihkeempää yrittää saada metrin pölliä klapeiksi, siinä saattais Randelta loppua motivaatio kesken, vaikka muuten tykkään pirusti puuhommista 😂

Metrisen boi kairata ruuvilla. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Metrisen boi kairata ruuvilla. 😁

No voi, mutta kyllä se kirveen heiluttelu mökillä on sellasta sielun sinfoniaa, että ei paremmasta väliä, siinä pää lepää ja runko tekee työt ajattelematta 👍

No voi, mutta kyllä se kirveen heiluttelu mökillä on sellasta sielun sinfoniaa, että ei paremmasta väliä, siinä pää lepää ja runko tekee työt ajattelematta 👍

No kuullostaa halkoholistilta. 😁👌

• Disseisback kirjoitti:

No kuullostaa halkoholistilta. 😁👌

Ai hitto, oonko mä senkin asian ymmärtänyt jotenkin väärin... 😁
        No vielä tässä ehtii, vaihdan klapit pulloihin 😉

Ai hitto, oonko mä senkin asian ymmärtänyt jotenkin väärin... 😁
        No vielä tässä ehtii, vaihdan klapit pulloihin 😉

Facen ryhmä..😁

• Disseisback kirjoitti:

Facen ryhmä..😁

Luovun tästä nikistäni ja vaihdan klapit pulloihin, niin voin liittyä Muumi-holisteihin 😂

Luovun tästä nikistäni ja vaihdan klapit pulloihin, niin voin liittyä Muumi-holisteihin 😂

Heh.

No pysy vaa klapeissa. 😁

Tosiaankin mä liityin Facessa halkoholisteihin. Yllättävän moni muukin on ihastunut polttopuun tekemiseen ja vannovat sen terapeuttiseen vaikutukseen. Se on yllättävän kiva ryhmä. 😊

Mulla taitaa olla jopa halkoholistipaitojakin...😄

• Disseisback kirjoitti:

Heh.

No pysy vaa klapeissa. 😁

Tosiaankin mä liityin Facessa halkoholisteihin. Yllättävän moni muukin on ihastunut polttopuun tekemiseen ja vannovat sen terapeuttiseen vaikutukseen. Se on yllättävän kiva ryhmä. 😊

Mulla taitaa olla jopa halkoholistipaitojakin...😄

Kyllä se terapeuttista on, jos mikä. Sitä kun on vähän polvea korkeammasta tehnyt, niin siihen on tullu oma rytminsä ja homma käy kuin leikki oksaisenkin pöllin kanssa.

Seuraavaksi tartteekin kipata parit koivut, eivät vaan ole kovin isoja, mutta joku tauti niillä on, niin turhaa vievät valoa muilta. Vaan jos ne sitten koittais pilkkoa samantien, etteivät ehdi homehtua pihaan 😁

Kyllä se terapeuttista on, jos mikä. Sitä kun on vähän polvea korkeammasta tehnyt, niin siihen on tullu oma rytminsä ja homma käy kuin leikki oksaisenkin pöllin kanssa.

Seuraavaksi tartteekin kipata parit koivut, eivät vaan ole kovin isoja, mutta joku tauti niillä on, niin turhaa vievät valoa muilta. Vaan jos ne sitten koittais pilkkoa samantien, etteivät ehdi homehtua pihaan 😁

No koivu sitkistyy, jos ei heti halo... mutta keväällä kun pistät, niin irtoo tuohi kivasti sytykkeeksi. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No koivu sitkistyy, jos ei heti halo... mutta keväällä kun pistät, niin irtoo tuohi kivasti sytykkeeksi. 😊

No ei onneksi pahasti ellei ole pahuksen oksainen. Mutta homeeseen menee kyllä turhankin vikkelästi.

Tuohuksia on kyllä vielä reilusti, mutta saa ne tuoreemmat ylisille nostettua kuivumaan 😁

No ei onneksi pahasti ellei ole pahuksen oksainen. Mutta homeeseen menee kyllä turhankin vikkelästi.

Tuohuksia on kyllä vielä reilusti, mutta saa ne tuoreemmat ylisille nostettua kuivumaan 😁

Tuohi on oiva sytyke. 😄👌

• Mjaa, jos ihmistä ei enää olisi? Krapu.

• Mitä hittoa sä siellä jorpakossa tekisit kaiket päivät?

Mitä hittoa sä siellä jorpakossa tekisit kaiket päivät?

No jos mä sit oisin maakrapu. Eläin rapuhan vissiinkin pitäisi kirjoittaa rapu, eikä krapu. Tuli mieleen.

No ei olis ihmisiä kerran, niin voisi tutkia vesistöä. Mussuttaa sieltä mitä sapuskaksi löytyy.

• G-LoveR kirjoitti:

No jos mä sit oisin maakrapu. Eläin rapuhan vissiinkin pitäisi kirjoittaa rapu, eikä krapu. Tuli mieleen.

No ei olis ihmisiä kerran, niin voisi tutkia vesistöä. Mussuttaa sieltä mitä sapuskaksi löytyy.

Palstakrapu, käviskö? Ne kun ei digilaitteet vielä oikein tota vettä kestä. Elä hitto syö sitä moskaa järvien pohjasta, mitä lie kuolleita matoja ja sammakoita, limaisia kotiloita...

Palstakrapu, käviskö? Ne kun ei digilaitteet vielä oikein tota vettä kestä. Elä hitto syö sitä moskaa järvien pohjasta, mitä lie kuolleita matoja ja sammakoita, limaisia kotiloita...

Olisko enää palstojakaan, jos ei ihmisiäkään? 😆

Hyvää ravintoa!

• G-LoveR kirjoitti:

Olisko enää palstojakaan, jos ei ihmisiäkään? 😆

Hyvää ravintoa!

Ennemmin maailma loppuu kuin palsta.

Toi on raamatun (ja koraanin, muuten) eka lause, niin äläs yhtään hihittele 😂

Ennemmin maailma loppuu kuin palsta.

Toi on raamatun (ja koraanin, muuten) eka lause, niin äläs yhtään hihittele 😂

Huomasin, että parilta unohtui aloituksen idea matkalla. 🤣

Omg. 😜

• G-LoveR kirjoitti:

Huomasin, että parilta unohtui aloituksen idea matkalla. 🤣

Omg. 😜

Kirjaimellisesti, Oh My Allah!
        Jaa, tartteis vissiin taas mennä nukkumaan, alkaa olla aika laukalla taas vaihteet... 😂

Kirjaimellisesti, Oh My Allah!
        Jaa, tartteis vissiin taas mennä nukkumaan, alkaa olla aika laukalla taas vaihteet... 😂

Töissä ei nukuta! 😃

• G-LoveR kirjoitti:

Töissä ei nukuta! 😃

Onneks mää voin nukkua töisäkin 🤣

Onneks mää voin nukkua töisäkin 🤣

Jotakin päivystystä?

• G-LoveR kirjoitti:

Jotakin päivystystä?

No ei, vaan teen duunit kun tarttee tehä, välissä voi sit nukkua tai rapsutella kurppia, mitä millonkin 🤣

No ei, vaan teen duunit kun tarttee tehä, välissä voi sit nukkua tai rapsutella kurppia, mitä millonkin 🤣

Jaaha. Mimmosia töitä voi nukkuen tehdä mietin vaan. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Jaaha. Mimmosia töitä voi nukkuen tehdä mietin vaan. 😂

Ei voi kertoa, ne tarttee näyttää... Uskallatko? 🤣

Ei voi kertoa, ne tarttee näyttää... Uskallatko? 🤣

En uskalla. 😬

• G-LoveR kirjoitti:

En uskalla. 😬

Arvasin! Hiivatti... No täytyy yrittää toisella tavalla 😂

Arvasin! Hiivatti... No täytyy yrittää toisella tavalla 😂

Hmmm.... Glup. 🙄🤨

• G-LoveR kirjoitti:

Hmmm.... Glup. 🙄🤨

No mitä tohon voisi sanoa? Pahaa silmää, oppistakeikkaa, taka-askelia ja vikkelään.
        Njääh, en ole sillä liikenteessä, vaan aion napsia sinut irl-ystäväkseni ja jos luoja suo niin ukkelisi myös, vaan se on pidempi leikki se.

No mitä tohon voisi sanoa? Pahaa silmää, oppistakeikkaa, taka-askelia ja vikkelään.
        Njääh, en ole sillä liikenteessä, vaan aion napsia sinut irl-ystäväkseni ja jos luoja suo niin ukkelisi myös, vaan se on pidempi leikki se.

Heh, mä jo ehdin pelästyä. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Heh, mä jo ehdin pelästyä. 😄

Ihan syystäkin, mutta en ole sellainen, olen tämmöinen pieni ja pörröinen kultsi, vähän pöljä ja hassu, riehakas ja leikkisä, mutta tooooooooooosi kiltti 😍

Ihan syystäkin, mutta en ole sellainen, olen tämmöinen pieni ja pörröinen kultsi, vähän pöljä ja hassu, riehakas ja leikkisä, mutta tooooooooooosi kiltti 😍

Ja hassu. 🤗🎉

• G-LoveR kirjoitti:

Ja hassu. 🤗🎉

Ja pöljä, ennenkaikkea pöljä 😍

Ja pöljä, ennenkaikkea pöljä 😍

No sitten meitä on ainakin kaksi pöljää. 😊

• G-LoveR kirjoitti:

No sitten meitä on ainakin kaksi pöljää. 😊

No sen olen tiennyt jo vuosia sitten, että olet pöljä 😂
        Ai hitsi, pitäisiköhän olla kännissäkin että noin sanoo naiselle? Varmaan, vaan ole taas hukannut itsesuojeluvaistoni samalla kuin etsiskelin minuuttani 😂

Voit sinä olla pöljäkin, oletkin välillä, mutta tarkoituksella silloin, mussukka sinä olet aina ❤️

No sen olen tiennyt jo vuosia sitten, että olet pöljä 😂
        Ai hitsi, pitäisiköhän olla kännissäkin että noin sanoo naiselle? Varmaan, vaan ole taas hukannut itsesuojeluvaistoni samalla kuin etsiskelin minuuttani 😂

Voit sinä olla pöljäkin, oletkin välillä, mutta tarkoituksella silloin, mussukka sinä olet aina ❤️

Hehhee, hyvä että joku on huomannut sen. 😋

Koitappas joskus huviksesi. Vieraampi voi tykätä kyttyrää. Riippuu vähän osaako ottaa huumorilla. Kaikki ei osaa. 😂

Hmph. 🥴🤗

• G-LoveR kirjoitti:

Hehhee, hyvä että joku on huomannut sen. 😋

Koitappas joskus huviksesi. Vieraampi voi tykätä kyttyrää. Riippuu vähän osaako ottaa huumorilla. Kaikki ei osaa. 😂

Hmph. 🥴🤗

No siksipä juuri kannattaakin olla sopivasti päissään, ennen kuin moisia laukoo naiselle, niin ei satu niin pahasti ja voi jatkaa ryyppäämistä murheeseen 😂

• Anonyymi

Hölmö kysymys. Tietenkin kissa hyvässä perheessä.

Voih nyt muistin. Maine Coon kuoli vuosia sitten.

>simiti<

• Missä perheessä, jos ihmisiä ei kerran ole? Lukiko kukaan aloitusta ajatuksella? 😂

• "Jos kävisi siten, että ihminen lajina on päätetty hävittää maailmasta, koska haitallinenhan se aukottomasti on, mutta silloin mahdollistettaisiin vaihtaminen joksikin eläimeksi.."

Enkö mä käsittänyt oikein, ihminen siis hävitettiin ja tilalle tuli joku eläin, joka nyt piti valita ihmisyytensä tilalle? Mutta jos ihminen hävitettiin, miten kukaan voi enää olla kenenkään lemmikki?

• No sää voit olla mun (tulevan oravan) lemmikki. Kaikki järjestyy, älä ole huolissas yhtään 👍

No sää voit olla mun (tulevan oravan) lemmikki. Kaikki järjestyy, älä ole huolissas yhtään 👍

Rapuna vai? Eeenpä usko. 😅

• G-LoveR kirjoitti:

Rapuna vai? Eeenpä usko. 😅

Ihmeiden aika ei ole ohi, niin elä tuomitse etukäteen 🤣

Ihmeiden aika ei ole ohi, niin elä tuomitse etukäteen 🤣

Orava ravun syöttinä. 😋

• G-LoveR kirjoitti:

Orava ravun syöttinä. 😋

Soon kyllä yleensä ollunna toisin päin, mitä muksuna ravustettiin...

Soon kyllä yleensä ollunna toisin päin, mitä muksuna ravustettiin...

Rapu oravan syöttinä eli ette ravustanu vaan oravistitte? 😜

• G-LoveR kirjoitti:

Rapu oravan syöttinä eli ette ravustanu vaan oravistitte? 😜

Jaa siellä meni kaikki haiseva liha syöteiksi, kun ei jaksettu onkia tirriäisiä happanemaan. Hiiret, rotat, oravat ja lopuista en sano mitään, joku kuitenkin hermostuu. No ei siellä sentäs naapurin mummoa ollut, mutta kuitennii.

• Anonyymi

Joku merieläin voisi olla mukava, vaikka miekkavalas. Niiden ei tarvitse kauheasti muita petoja pelätä.

• No olis ne kyllä aika turvassa, se on totta, semminkin kun ihminen olis jo hävitetty.

• Anonyymi

Tiikeriksi tai leopardiksi. Toisaalta jonkinlaisena lemmikkinä oleminen olisi huomattavasti turvallisempaa, koska kukaan ei metsästäisi. Ja lemmikeistä valitsisin ehdottomasti koiran, se saa suhteellisesti enemmän liikuntaa kotitalonsa ulkopuolella kuin muut lemmikit.

Kirjautumaton palstalutka

• Vaan kun ne ihmiset hävitettäisiin siitä tieltä, niin kenenpä lemmikki olisit? Minun lemmikki voisit olla, suostun, mutta identifioin itseni jo oravaksi, niin yhtälö ei ole kannaltani kovi suotuisa... 😂

• Anonyymi

Vaan kun ne ihmiset hävitettäisiin siitä tieltä, niin kenenpä lemmikki olisit? Minun lemmikki voisit olla, suostun, mutta identifioin itseni jo oravaksi, niin yhtälö ei ole kannaltani kovi suotuisa... 😂

No siinä tapauksessa ehdottomasti joko se tiikeri tai leopardi, kun ei kerran ole ihminen uhkaamassa.

Kirjautumaton palstalutka

• Rukoilijasirkka; koiras.

Itselläni kun nuo vietit eivät ole koskaan ohjanneet toimimaan siihen suuntaan että olisi mukava uittaa purtta erilaisissa vuonoissa niin tuo rukoilijasirkkakoiraan elämänkaari sopisi minulle.

Muuten touhuaa itsekseen ja kun kerran sitten viimeisten hitaiden jälkeen pääsee saatille niin on päätä lyhyempi.
      Hiukan tietysti ahdas miehen malli kun vaihtoehdot on olla elossa tai saanut.

• Mielenkiintoinen valinta 😮
        Selibaatti kutsumusammattina ja sen kerran kun päätät kokeilla sittenkin... 😁

• Anonyymi

Ihminen lajina on niin tyhmä että tappaa kenties lopulta itse itsensä sukupuuttoon jos ei Äitimaa osaa sitä tehdä onnistuihan se hävittämään dinosauruksetkin ne jos olis vielä elossa ni ihmisillä olis hyvin vähä elintilaa

• Sitä kilpajuoksuahan tässä kiivaasti käydään, kumpi ehtii ensin. Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että me ihmiset ollaan hieman edellä ja saadaan itse päättää päivämme.

• Anonyymi

Sitä kilpajuoksuahan tässä kiivaasti käydään, kumpi ehtii ensin. Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että me ihmiset ollaan hieman edellä ja saadaan itse päättää päivämme.

Ei maa ole mikään äiti maa.

• Anonyymi

Minä olisin kissa hyvässä perheessä.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1688
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe