Tämä on tarkoitettu lähinnä entisille tukaitsijoille, mutta saa toki muutkin vastata.
Itse olen jo jonkin kk:n käyttänyt noita zonnic nikotiinipusseja. Olen kuitenkin sallinut itselleni savuamisen silloin, kun hörpin etanolipohjaista virkistysjuomaa.
En tiedä, pääsenkö nikotiinista koskaan eroon, mutta on nuo pussukat kuitenkin halvempia ja terveellisempiä.
>simiti<
Tuprutteletteko humalassa?
4
50
Vastaukset
En tiedä mitä humalassa tapahtuis kun oon ollu humalassa viimeks 2014 ja röökinpolton lopetin 3v sitten. Mutta eiköhän sitä tule vielä joskus testattua että tuleeko poltettua kun juo alkoholia. En kyllä usko koska ei oikeastaan kertaakaan oo todella tosissaan röökiä mieli tehnyt lopettamisen jälkeen.🙂.
- Anonyymi
Hassua. Vaikka itse saan nikotiinia noista nuusk... nikotiinipusseista, niin silti joskus himoittaa oikein savuttaa.
Taitaapi olla enemmänkin tottumus, kuin nikotiinin puute?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Hassua. Vaikka itse saan nikotiinia noista nuusk... nikotiinipusseista, niin silti joskus himoittaa oikein savuttaa.
Taitaapi olla enemmänkin tottumus, kuin nikotiinin puute?
>simiti<Sitä se suurelta osin vissiin on myös. Alkuun mä söin kurkkupastilleja niin oli suulla jotain tekemistä en sitten tiedä oliko siitä mitään oikeata apua. Heitin aina kurkkupastillin suuhun niissä tilanteissa missä olisin normaalisti röökin vetänyt. Mä olin kyllä todella yllättynyt kuinka helppoa se sitten olikaan vaikka luulin että siitä tulis äärimmäisen hankalaa.🙂.
En uskalla tuprutella ollenkaan. En selvinpäin sen enempää kuin pienessäkään.
Aika-ajoin tulee himotus vetäistä sauhut, mutta olen hillinnyt haluni. Olen ollut irti tupakasta 8 vuotta ja en riskeeraa savuttomuuttani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554