Naisten vikoja nämäkin asiat...

38

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska juttu 👍
      Minä kun olen tekemisissä mainitun teollisuuden kanssa, niin meillä oli sellainen Naistenpäivän visailu, missä kysyttiin mm. naisten tekemistä keksinnöistä ja pari noista jutussa mainituista välineistä mainittiin 🙂

Onhan noihin vielä keksittävää. Silloin kun aikoinaan erosin, niin mulle tuli aivan yllätykseni tilanne, että tuulilasinpesusäiliöstä loppui neste 😳 Olin varmaan ajatellut, että se neste on siellä ehtymätön vakiovaruste.. 😂
      Nykyään löytyy jo öljysäiliökin ja osaan kiinnittää laturin kaapelit. Yleensä kyllä lapset laittavat mulle niistä pienet kertausohjeet, tarvittaessa.

Omaan autooni ottaisin sen sellaisen tunnistimen, mikä vakionopeudessa tunnistaa, kun edellä ajava hidastaa vauhtia. Se olisi kätevä 👍

• Oppia ikä kaikki 😂

Eli siis adaptiivinen vakkari. Ne on käteviä, mutta niissä on ollut ongelmiakin niiden tunnistimien kanssa ja sitten auto voikin yhtäkkiä jarruttaa tai kiihdyttää ilman syytä. Mutta eiköhän ne olleet alkuvaiheen ongelmia ja nyttemmin nuo varmaankin toimivat kuten kuuluukin.

• Anonyymi

Oletko uudessakaupungissa töissä ja minusta wifit ei kuulu autoon ym tietokoneet

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko uudessakaupungissa töissä ja minusta wifit ei kuulu autoon ym tietokoneet

En ole Uudessakaupungissa töissä, mutta käyn kyllä siellä suunnalla pari kertaa kuussa. 🙂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Oppia ikä kaikki 😂

Eli siis adaptiivinen vakkari. Ne on käteviä, mutta niissä on ollut ongelmiakin niiden tunnistimien kanssa ja sitten auto voikin yhtäkkiä jarruttaa tai kiihdyttää ilman syytä. Mutta eiköhän ne olleet alkuvaiheen ongelmia ja nyttemmin nuo varmaankin toimivat kuten kuuluukin.

Minusta ei vakkareita tarvita enkä ole itse käyttänyt koskaan eli kuskin kuuluu itse kaasupoljinta painaa

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En ole Uudessakaupungissa töissä, mutta käyn kyllä siellä suunnalla pari kertaa kuussa. 🙂

Eihän muualla ole autotehdasta

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei vakkareita tarvita enkä ole itse käyttänyt koskaan eli kuskin kuuluu itse kaasupoljinta painaa

Pidemmällä matkalla vakionopeuden säädin on kyllä ihan ehdoton. Tuo edellä ajavan nopeuden tunnistus herättää myös joskus mukavasti, kun ajelee kovin ajatuksissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän muualla ole autotehdasta

Niin. Entä sitten? 🙃

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pidemmällä matkalla vakionopeuden säädin on kyllä ihan ehdoton. Tuo edellä ajavan nopeuden tunnistus herättää myös joskus mukavasti, kun ajelee kovin ajatuksissaan.

Ei ole itse tykkään itse painaa kaasupoljinta

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Niin. Entä sitten? 🙃

No kun sanoit olevasi tekemisissä mainitun eli autotehtaan kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole itse tykkään itse painaa kaasupoljinta

Nämä on niitä makuasioita.- Mutta kyllä minunkin tulee joskus painettua kaasua itse, vaikka vakkari olisikin päällä. Esimerkiksi ohitustilanteessa. Joskus puolihuomaamatta muutenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

No kun sanoit olevasi tekemisissä mainitun eli autotehtaan kanssa

Luepa tarkemmin 😄
        Ei pidä vetää hätiköityjä johtopäätöksiä.
        En aio kertoa työpaikkaani täällä palstalla.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Luepa tarkemmin 😄
        Ei pidä vetää hätiköityjä johtopäätöksiä.
        En aio kertoa työpaikkaani täällä palstalla.

Ei tarvitsekkaan kertoa työpaikkaasi mut sen käsityksen sain et olisit uudenkaupungin autotehtaassa töissä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekkaan kertoa työpaikkaasi mut sen käsityksen sain et olisit uudenkaupungin autotehtaassa töissä

Juu en ole. Päätoimipaikkani on Tampereella. 20 minuutin ajomatkan päässä kotoani 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Käytkö uudessa kaupungissa tansseissa tai yökerhoissa kun teehtaalla töissä varmaankin paljon sinkkumiehiä ja yh isejä

• Anonyymi kirjoitti:

Vakkarihan on piru kätevä apuväline. Itelläkin kesti tajuta se aika pitkään, mutta enää en vaihtais poiskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Käytkö uudessa kaupungissa tansseissa tai yökerhoissa kun teehtaalla töissä varmaankin paljon sinkkumiehiä ja yh isejä

Onko sinulla jotakin suhteita Uuteenkaupunkiin, kun niin hyvin tiedät? 🙂
        Joskus olen yöpynyt Hotelli Aquariuksessa, mutta siitä on kyllä jo aikaa. En ole tutustunut viihdepuoleen siellä. - Kunhan on huone, missä päänsä saa kallistaa omaan tyynyyni 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Onko sinulla jotakin suhteita Uuteenkaupunkiin, kun niin hyvin tiedät? 🙂
        Joskus olen yöpynyt Hotelli Aquariuksessa, mutta siitä on kyllä jo aikaa. En ole tutustunut viihdepuoleen siellä. - Kunhan on huone, missä päänsä saa kallistaa omaan tyynyyni 😉

Ei ole en ole koskaan käynyt uudessakaupungissa mut luulis et siellä on paljon sinkkumiehiä ja yh isejä ja kuullut ettei paljon sinkkunaisia ole siellä eli sielt äkkiä löydät oman kullan ja armaan eli iki oman miehen

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole en ole koskaan käynyt uudessakaupungissa mut luulis et siellä on paljon sinkkumiehiä ja yh isejä ja kuullut ettei paljon sinkkunaisia ole siellä eli sielt äkkiä löydät oman kullan ja armaan eli iki oman miehen

No se vain on ihan väärällä suunnalla, enkä oikein innostu etäsuhteesta enää. Kiitos kuitenkin kauniista ajatuksesta 🤗

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No se vain on ihan väärällä suunnalla, enkä oikein innostu etäsuhteesta enää. Kiitos kuitenkin kauniista ajatuksesta 🤗

Tai kun tapaat jonkun uudenkaupungin sinkkumiehen niin joko muutat uuteenkaupunkiin tai muutatte kumpikin puoleen väliin ja kumpikin käy sieltä töissä eli muutto puoleen väliin mutta nyt iltapalan tekoon moikka

• Anonyymi

Entäs toi automaattinen ajoavustaja? Istuskelee yleensä siinä apukuskin penkillä, sitä ei saa off-asentoon välillä millään konstilla

• Se on miesten keksimä, siis ihan kirjaimellisesti alkuperäiseltä nimeltään se tuote oli kaverimies. Se ei oikein myynyt, niin uudeksi tuotenimeksi sorvattiin apupoika eli tuttavallisesti appari. Johan myynti kohosi, mutta softaongelmista johtuen etenkin naiset alkoi vierastamaan sitä, jatkuvaa huomauttelua ja kälätystä. Nykyisinhän navigaattoreissa on samaa softavikaa...

• "Sellaista ei mies saa, vaikka haluaisi."

Autot ja naiset.. sama virsi kummastakin..

Niin kuin mies haluaisikin naisesta tai autosta naiskeksinnöistä vapaan, niin turha luulo.
      Harmin paikka kaikille maailman väliksille...

• Näinähän se on, sama virsi aina, pitää saada auto, viinaa ja naista. Vaan kuinkas käykään?

• Kyllä ne naiset osaa olla hirveitä kun tuollasia keksii mutta silti mä niistä niin kovasti tykkään.🙂.

• Se on kosto, koska mies keksi sukkahousut 😂

• randombypasser kirjoitti:

Se on kosto, koska mies keksi sukkahousut 😂

No siinä kyllä onkin jo syytä kostolle.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No siinä kyllä onkin jo syytä kostolle.🙂.

Niin on. Ja ne on oikeesti paljon kätevämmät esim. kiljun tai kotiviinin suodattamiseen, kuten myös tunnetusti pankkiryöstöihin 😂

• randombypasser kirjoitti:

Niin on. Ja ne on oikeesti paljon kätevämmät esim. kiljun tai kotiviinin suodattamiseen, kuten myös tunnetusti pankkiryöstöihin 😂

Monikäyttösiä ovat kyllä ja tosiaan ehkä huonoiten sopivat siihen mihin ovat keksitty.🙂.

• Anonyymi

Toinen pyyhkijä on vielä ongelma koska välillä se pyyhkii niin pitkälle että jos lasin reunus ei ottais vastaan, se pyyhkis ittensä pois.

• Molemmathan ne on ongelma, koko ajan sutivat siinä näkökentässä, pysty yhtään keskittymään siihen mitä tiellä tapahtuu 😂

• Anonyymi

Kas juuri naisten keksimät ominaisuudet eivät ärsytä 😂 Mutta muutoin kyllä ärsyttää monikin ominaisuus. Kaikki se kun auto nalkuttaa, piippaa kun et pidä käsiä ratissa, jos on liian raskas kassi penkillä, jos ajat liian reunassa, liian lähellä toista, vaihtaa pitkät valot väärän aikaan, ohjailee itsekseen kaistan keskelle.. Ärsyttävää!

• Ymmärrän. Ja nuo mainitsemasi asiathan ovatkin nimenomaisesti miesten keksimiä ominaisuuksia, koska mikään ei ole parempi kuin mies apukuskin paikalla neuvomassa kun nainen ajaa. Joten me päätettiin korvata se tekniikalla, että ehditään katsoa enemmän jääkiekkoa 😂

• Anonyymi

Ymmärrän. Ja nuo mainitsemasi asiathan ovatkin nimenomaisesti miesten keksimiä ominaisuuksia, koska mikään ei ole parempi kuin mies apukuskin paikalla neuvomassa kun nainen ajaa. Joten me päätettiin korvata se tekniikalla, että ehditään katsoa enemmän jääkiekkoa 😂

Sinäpä sen sanoit! 😂 Ei ihme, ettei ole ollut ajaessa niin yksinäinen olo pitkilläkään matkoilla kun auto hoitaa nykyään sen, minkä mies hoiti ennen eli nalkuttamisen 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit! 😂 Ei ihme, ettei ole ollut ajaessa niin yksinäinen olo pitkilläkään matkoilla kun auto hoitaa nykyään sen, minkä mies hoiti ennen eli nalkuttamisen 😁

Juuri näin! Kyllä teknologia on sitten hieno asia 😂

• Anonyymi

Juuri näin! Kyllä teknologia on sitten hieno asia 😂

Kiitos tästä uudesta näkökulmasta asiaan. Yksi syy vähemmän kaivata miestä elämäänsä, kuka sitä tuplanalkuttamista kestäisi 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä uudesta näkökulmasta asiaan. Yksi syy vähemmän kaivata miestä elämäänsä, kuka sitä tuplanalkuttamista kestäisi 😆

Aivan. Ja ajattelepa mikä säästökin siitä syntyy, kun ei ole miestä tuhlailemassa 😁

• Onhan noita jokunen sata kappaletta varastossa, ja sitten jotkut vielä sanoo että naiset istuu pankin päällä 😛

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe