Minkälaiset naiset teihin iskee

Anonyymi-ap

Onko mies omituinen ja kuuluuko kuinka pieneen ryhmään, jos tämän tyyppinen osuu sieluun ja silmään:
https://youtu.be/nxlMSyE59XE

Aivan mahtava muija. Vetää tukkia halkipäin moottorisahalla ja rakentelee itsekseen vuoren rinteelle näköalamökkiä. Kaikenlisäksi vielä piilopervoa huumoria ja sorja varsi :))

Aijaa, taidan olla ihastunut :)

-keinovaginamies-

33

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Öh mitä ihmeellistä tuossa oli? Tuohan on varmasti tosi monenkin miehen unelma.

• Anonyymi

Olisko noin?
        Mutta harvinainen naistyyppi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jaa-a, kuka teki mökin perustuksen? Riippuu ihan siitä. 😛

Cool❄️

• Anonyymi

Kyllä sen äijä kävi vähän auttelemassa, mutta naisen projekti tuo on. Ja itekseen se siellä ährää puumien (siis oikeiden) keskellä vuorokausitolkulla putkeen.

Kävis varmaan sullekin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen äijä kävi vähän auttelemassa, mutta naisen projekti tuo on. Ja itekseen se siellä ährää puumien (siis oikeiden) keskellä vuorokausitolkulla putkeen.

Kävis varmaan sullekin :)

-keinovaginamies-

Noniin, äijä paljastui auttelijaksi. Jos sanoo itse rakentavansa mökin, minulle se tarkoittaa sitä että rakentaa itse alusta loppuun. Muutoin se on raksalla avustamista, osallistumista tai rakennuttamista, siinä minäkin olen varsin etevä ja taitava.

Millainen maaperä siinä alla on ja minkä päälle leikkimökki rakentuu, kun en koko videota katsonut loppuun?

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, äijä paljastui auttelijaksi. Jos sanoo itse rakentavansa mökin, minulle se tarkoittaa sitä että rakentaa itse alusta loppuun. Muutoin se on raksalla avustamista, osallistumista tai rakennuttamista, siinä minäkin olen varsin etevä ja taitava.

Millainen maaperä siinä alla on ja minkä päälle leikkimökki rakentuu, kun en koko videota katsonut loppuun?

Cool❄️

Kuka häntä kuvaa, ei hän yksin taida olla?

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Kalliojyrkänne siinä on. Perustus on alamäen puolelta pitkien puupaalujen varassa. Ne piti alapäästään tietysti pultata kallioon. Siihen tarvittiin kaksi. Muuten ei juuri miestä työmaalla näkynyt.

Täytyy sanoa etten minäkään olisi alkanut yksin niitä pystyttämään ilman kunnon nosturia ja tuonne ei taida sellaista millään järkevillä kustannuksilla saada.

Mutta tuollaisen muorin kanssa pystyttäisin jo melkoisen paalun:)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka häntä kuvaa, ei hän yksin taida olla?

Cool❄️

Kyllä yksin on.
        Eikö ole uskomaton nainen, kun sinäkään et tahdo uskoa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalliojyrkänne siinä on. Perustus on alamäen puolelta pitkien puupaalujen varassa. Ne piti alapäästään tietysti pultata kallioon. Siihen tarvittiin kaksi. Muuten ei juuri miestä työmaalla näkynyt.

Täytyy sanoa etten minäkään olisi alkanut yksin niitä pystyttämään ilman kunnon nosturia ja tuonne ei taida sellaista millään järkevillä kustannuksilla saada.

Mutta tuollaisen muorin kanssa pystyttäisin jo melkoisen paalun:)

-keinovaginamies-

Aa, ok.. sen toisen puolen allekin olis voinut jonkunlaisen sokkelin tapaisen laittaa, kun nyt se puu makaa maata vasten happanemassa.

Juu, on aina etu itsellekin mitä enemmän ossaa ja ymmärtää. 🙂👍

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, ok.. sen toisen puolen allekin olis voinut jonkunlaisen sokkelin tapaisen laittaa, kun nyt se puu makaa maata vasten happanemassa.

Juu, on aina etu itsellekin mitä enemmän ossaa ja ymmärtää. 🙂👍

Cool❄️

Siis peruskalliossa se on kiinni, ei mitään maata vasten.
        Kallio on parempi perustusalusta kuin betoni.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis peruskalliossa se on kiinni, ei mitään maata vasten.
        Kallio on parempi perustusalusta kuin betoni.

-keinovaginamies-

Näytti olevan maata vasten se ruosteisen vaatekaapin puoleinen reuna. Jos siinä kosteus seisoo, niin huono homma.

Onhan niitä mökkejä kivenlohkareidenkin päällä, jalasmökkeinä. Monesti vaan rungon ja kiven välissä on vielä sokkelikaista, bitumia. Vaan pikakatselun pohjalta oon ääneti. 🙂

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä yksin on.
        Eikö ole uskomaton nainen, kun sinäkään et tahdo uskoa.

-keinovaginamies-

Kuka häntä kuvaa? Sitä mä mietin ja kohdistaa kameraa? Ei voi uskoa, kun kamera toimii kuin apukädessä.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka häntä kuvaa? Sitä mä mietin ja kohdistaa kameraa? Ei voi uskoa, kun kamera toimii kuin apukädessä.

Cool❄️

Loittonevaa selkää kuvaa kamera jalalla seisten, jonka takia hän kävelee edes takaisin kuvatakseen aina pätkän ja hakee kameran pystyttääkseen toiseen penkkaan rinteessä? Ei ihme, jos aikaa kuluu päivä iltaan. 😅

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti olevan maata vasten se ruosteisen vaatekaapin puoleinen reuna. Jos siinä kosteus seisoo, niin huono homma.

Onhan niitä mökkejä kivenlohkareidenkin päällä, jalasmökkeinä. Monesti vaan rungon ja kiven välissä on vielä sokkelikaista, bitumia. Vaan pikakatselun pohjalta oon ääneti. 🙂

Cool❄️

Joo. Tuo mökin takaseinän puoli, eli ylämäen puoli on minunkin mielestä huono ja niin se on rakentajankin mielestä. Puinen poikkipalkki on liian alhaalla. Kerää vielä ylempää valuvaa maata siihen kylkeen. Joutui laittamaan noin, kun alamäen puolen puupaalujen pituus rajoitti korkeuden noin, ylemmäs ei saanut.

Mutta ei tässä nyt oltu rakennustekniikoita arvioimassa, vaan kyselemässä sitä että miten tuollainen naistyyppi iskee palstan miehiin (tai heihin jotka ovat kiinnostuneita naisista). Mitäs tykkäät?

Yksin se kuvaa niin kuin käytännössä melkein kaikki tubettajat jotka näitä omaähräys-videoita tuottaa. Nykyään on vaikka mitä apuvälinehärpäkettä. Saa jopa liikkuvaa kuvaa itsestään ilmasta käsin. Kamerat ja dronet osaa seurata lukittua kohdetta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loittonevaa selkää kuvaa kamera jalalla seisten, jonka takia hän kävelee edes takaisin kuvatakseen aina pätkän ja hakee kameran pystyttääkseen toiseen penkkaan rinteessä? Ei ihme, jos aikaa kuluu päivä iltaan. 😅

Cool❄️

Välillä sillä on maskeerauskamppeet mukana raksalla ja esittää toista hahmoa sielläkin, kun huumoripläjäyksiä pistää.
        Hän ei ole urakalla siellä, vaan tuottamassa myös viihdettä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Tuo mökin takaseinän puoli, eli ylämäen puoli on minunkin mielestä huono ja niin se on rakentajankin mielestä. Puinen poikkipalkki on liian alhaalla. Kerää vielä ylempää valuvaa maata siihen kylkeen. Joutui laittamaan noin, kun alamäen puolen puupaalujen pituus rajoitti korkeuden noin, ylemmäs ei saanut.

Mutta ei tässä nyt oltu rakennustekniikoita arvioimassa, vaan kyselemässä sitä että miten tuollainen naistyyppi iskee palstan miehiin (tai heihin jotka ovat kiinnostuneita naisista). Mitäs tykkäät?

Yksin se kuvaa niin kuin käytännössä melkein kaikki tubettajat jotka näitä omaähräys-videoita tuottaa. Nykyään on vaikka mitä apuvälinehärpäkettä. Saa jopa liikkuvaa kuvaa itsestään ilmasta käsin. Kamerat ja dronet osaa seurata lukittua kohdetta.

-keinovaginamies-

No mä valitettavasti kiinnitän huomioni juuri rakennustekniikkaan kaikkialla missä liikun. Minun paheeni ollut kakarasta asti. Tilailin mökkiesitteitä ilmatteeksi ja näin niissäkin paranneltavaa.

Huvini oli nääs piirtää ja suunnitella huvilat uusiksi oman makuni mukaan.

Minusta piti tulla arkkitehti, vaan lukupää ja terveys loppu kesken ja nyt oon liian vanha, kun ei enää krooninen migreeni haittaisi opiskelua, kuten nuorena teki. 🥴

Mitäkö tykkään, no tykkään toki aina, kun ihminen omaa taitoja joista on hyötyä. 👍

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä valitettavasti kiinnitän huomioni juuri rakennustekniikkaan kaikkialla missä liikun. Minun paheeni ollut kakarasta asti. Tilailin mökkiesitteitä ilmatteeksi ja näin niissäkin paranneltavaa.

Huvini oli nääs piirtää ja suunnitella huvilat uusiksi oman makuni mukaan.

Minusta piti tulla arkkitehti, vaan lukupää ja terveys loppu kesken ja nyt oon liian vanha, kun ei enää krooninen migreeni haittaisi opiskelua, kuten nuorena teki. 🥴

Mitäkö tykkään, no tykkään toki aina, kun ihminen omaa taitoja joista on hyötyä. 👍

Cool❄️

Ja vielä mukavempaa, jos on kumppanina ihminen joka voi mullekin opettaa uusia asioita. Opettelen mielelläni, jos opetus asenne on kannustava. Nälvijät ei taasen saa minua kun vittuuntumaan. Ja sulkemaan korvat kokonaan.

Nyt joudun luovuttaa Tramadolin unettavan vaikutuksen vuoksi ja suksimaan tutilullaa, se olis öitä. 😊

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä mukavempaa, jos on kumppanina ihminen joka voi mullekin opettaa uusia asioita. Opettelen mielelläni, jos opetus asenne on kannustava. Nälvijät ei taasen saa minua kun vittuuntumaan. Ja sulkemaan korvat kokonaan.

Nyt joudun luovuttaa Tramadolin unettavan vaikutuksen vuoksi ja suksimaan tutilullaa, se olis öitä. 😊

Cool❄️

Periksihän se on annettava, jos lääkitys näin määrää :)
        Lomalla joutaa lorvia.

Öitä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Sivusta totean, että ei taida tuollasen projektin idea useinkaan olla "mahdollisimman nopesti valmis". Se matka on usein siinä tärkeämpi kuin lopputulos. 🙂

• Ei tommoselle naiselle ole käyttöä.
      Mää tarvin burleski-tanssijan.

• Anonyymi

:))
        Luulen että juuri se on se yleisempi naistyyppi mistä miehet haaveilee. Perinteisesti isot rinnat, leveä lantio ja keittiössä häärää.
        Minun makuuni on huomattavasti enemmän tällainen todellinen mökin muori :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Avaruusohjelmien, sarjojen yliluunttainaiset ne iskee...

• Anonyymi

Ok.
        Eli niveamiehen maku on vielä erikoisempi :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Meteoriittitti yle nina, mutta ennen yhdyntää tieysi pitää tarkistaa onko hän neytsyt.

• Anonyymi

Ei olenkaan näytä pahalta teistä kumpikaan :) tuollaiseksi olen sinut aina ajatellut.

Tuollaisella puuhailua voi tehdä vain harva nainen. Se oli kiinnostavaa ja innostavaa katsottavaa, (vaikka ehkä eri tavalla sitä katson). Käy kyllä kateeksi, ettei tuollaiseen ole ollut rahaa ja uskallusta. Liian vähän näkee naisten yksin läpiviemiä rakennusprojekteja ym. vastaavia hankkeita.

t.sxth

• Anonyymi

No kiitoksia nyt vaan. En tiennytkään että merkkirivien perusteella voi nähdä olemuksen.

Harvassahan se tuollainen nainen on, mutta saahan sitä unelmoida ja onneksi nykyään on tämä interwebbi pullollansa mielenkiintoisia ihmisiä.

Rva sxth onkin minun mielikuvissa enemmän sellainen kulttuurin ystävä ja kaupunkiasukas. Saattaapa olla hyvinkin taiteellinen muutaman punkkulasin jälkeen :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Niin, tai siis hetkinen. Hidas sytytys :)

Olet siis kuvitellut minut aina norjaksi ja notkeaksi keski-ikäiseksi naiseksi, joka gasellimaisesti hyppää tellingille lankku olallaan ja laukaisee pikkupervon tuhmuuden mennessään :))))

-keinovaginamies-

Mielenkiintoisinta täällä on se, että minkälaisia mielikuvia kanssakirjailijoista muodostuu.

• Anonyymi

Eniten jäin miettimään tuon paikan sijaintia. Ilmeisesti varsin syrjäinen paikka, kun piti lumisesta maisemasta johonki alas laskeutua. Kyllä tuolla voisin minäkin viihtyä ja erämaakämpän omistakin (tosin se on peritty).

• Anonyymi

Tuollaisessa paikassa mökkeilykin osoittaa jo sitä sisua ja suorituskykyä mikä naisessa kiehtoo, mutta teepä vielä ite se mökki :))

Kyllä tuolle vois jo sähköpostia lähetellä, jos olisi vapaa :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisessa paikassa mökkeilykin osoittaa jo sitä sisua ja suorituskykyä mikä naisessa kiehtoo, mutta teepä vielä ite se mökki :))

Kyllä tuolle vois jo sähköpostia lähetellä, jos olisi vapaa :)))

-keinovaginamies-

Ei Suomessa oikein tuollaisia maastoja ole. Ei ole mielenkiintoa rakenteluun. Valmiin rakennuksen olen siihen pihaan piharakennukseksi siirtänyt ja sitten korjaillut, mutta rakentaminen ei mua kiinnosta. Mielummin kuljailen koiran kanssa ja kalastelen ja marjastan ja sellaisia.

• Anonyymi

naiset joilla pon rahaaaa elättää mimnua

muttajooh mitä tuytät kertoivat niin kuin naapmavoiteita erilaisia jne.... tulee kasvoista jotain pehmoista jos painaa itsekin sormella itseä.

• Anonyymi

No sullahan menee hyvin.

Meilläkin isommat liikkeet tehdään aina sen rahoilla kenellä on isosti rahaa - eli muorin :)

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40